Witam
Jestem posiadaczem Fiata Punto II 1.2 8V - 1999r. prod. W związku z tym że troszke wg. mnie dużo pali (10l - 11l/100km) chcialbym znaleść przyczynę i weliminować poszczegolne podzespoły.
Wykonalem pomiar (multimetr ustawiony na 20K) czujnika magneti marreli T-PRT03/C na 2 pinach tych z lewej strony (jak na załączonym zdjęciu) i przy +20 stopniach otrzymałem wartość: 2.25 , a z tego co udało mi się znaleść na forum i w necie to:
-40 stopni C: 49 993 omy
-20 stopni C: 15 701 omy
0 stopni C: 5959 omy
20 stopni C: 2509 omy
40 stopni C: 1157 omy
60 stopni C: 578 omy
W związku z powyższym czy:
-rezystancja czujnika powietrza w kolektorze ssacym przy danej temperaturze powinna mieć stałą wartość czy są jakies widełki?
- czy pomiar wykonałem na odpowiednich pinach?
Nadmienie również, że czujnik był troszkę pokryty warstwą oleju.
Poproszę o sugestie i poradę.
Załącznik:
Komentarz do pliku: Czujnik powietrza w kolektorze ssącym magneti marreli T-PRT03/C - Fiat Punto II, 1.2, 8V, 1999r
DSC_0265.jpg [ 27.04 KiB | Obejrzany 2436 razy ]