You Tube • FAQ •  Szukaj •  Zarejestruj się •  Zaloguj się 




Obecny czas: 04 Cze 2024, 14:25

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)




Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 514 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 21  Następna
Autor Wiadomość
 
 Post #161291 Wysłany: 26 Sie 2008, 19:11; 
 Temat postu:
Offline
Rabarbar
Awatar użytkownika

Imię: Szczepan
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: opolskie [O]
Miejscowość: Kotlarnia/Opole
Rejestracja: 14 Cze 2007,
Posty: 24031
Pomógł: 128
sadoo: jednen kolega u nich był z A3 1.8 125km w benzynie i podobno ładnie mu zrobili, poprawili też wydech itd, tak że zyskał na mocy...

http://www.44tuning.pl/fiat/chip-tuning ... 90-hp.html Coś dla Ciebie
Ogólnie pozytywne opinie słyszałem o nich.

_________________
http://staxomoto.blogspot.com <= ZAPRASZAM - ostatni update 16.02.16
http://stax.motoblogi.pl/
http://www.facebook.com/staxomoto <= Lubię to! :thumleft:

obecnie:
http://fiatpunto.com.pl/topic1866.html Punto 55sx '97 "Pershing" 662A Grigio Ducale SM.MET 82KM & 110Nm
Saab 9-3 2.0t 150KM 240Nm 01'
Skoda Octavia 1.2 TSI 110KM 175Nm 17'

było:
Peugeot 605 3.0 V6 167KM 235Nm 94'
BMW 323i Touring 170KM 250Nm 96'
Opel Astra GSI 2.0 150km 196Nm 92'
BMW 323i sedan 181KM 250Nm 96'
Skoda 120L 52KM 82Nm 89'


Góra
 Profil  
 

 
 Post #227161 Wysłany: 10 Mar 2009, 20:28; 
 Temat postu:
Offline
Sympatyk kropek

Miejscowość: Świdnica
Rejestracja: 06 Lut 2009,
Posty: 7
Ja zrobiłem chiptuning silnika 1.3 90KM i mam teraz około 110 KM i jsest to nie porównywalna sprawa - same + malo kto teraz daję rady mnie wyprzedzać :D silnik pracuję nie porównywalnie lepiej choć napewno nie zostaje to bez znaczenia dla turbiny i silnika - nie ma co się udzić. Ale mimo wszystko POLECAM.


Góra
 Profil  
 
 
 Post #227166 Wysłany: 10 Mar 2009, 20:40; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Miejscowość: Katowice/Siedlce/Birmingham UK
Rejestracja: 09 Lut 2009,
Posty: 568
jesli chodzi o firme 44tuning z Opola to robilem u nich skode - pelny tuning - silnik, zawieszenie, uklad hamulcowy, wydechowy, koła. Przez 50 tys km nie bylo problemu, ale pozniej na skutek zmiany skladu spalin zapchal sie filtr DPF. Koszty wieksze niz zalozenie chipu - generalnie nie polacam. Chociaz akurat ta firma jak na chip-tuning nie jest zla, ale niestety nie nadazaja za producentami samochodow. Nie potrafia sobie poradzic z DPF i wciskaja ludziom, ze nic sie nie stanie, nie umieja tego w zaden sposob obejsc. Niestety stanie sie. Nic nie ma za darmo... Ale skodzianka miala 180 KM i niezle smigala. Ostatecznie po wymianie filtra DPF w ASO wgrali mi nowy software silnika a ja juz sobie dalem spokoj z ponownym wgrywaniem chipa - szkoda samochodu, lepiej kupic mocniejszy silnik w standardzie niz pozniej miec problemy:roll:

_________________
FIAT GRANDE PUNTO RACING 1,4 8v 75KM, YELLOW&BLUE&ME
Renault Megane Grandtour Dynamique 1,5 dci 106KM


Góra
 Profil  
 
 
 Post #227369 Wysłany: 11 Mar 2009, 10:21; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Samochód: Lancia Delta
Silnik: Inny
Paliwo: ON
Województwo: mazowieckie [W]
Miejscowość: NDM-Mazowieckie
Rejestracja: 17 Maj 2007,
Posty: 912
mkmarcin napisz ile to kosztowało i jaka firma Ci to zrobiła. Coraz częściej chodzi mi po głowie dołożenie kilku kucy :E olos47 w GP nie ma filtra cząstek stałych więc nie ma takich obaw jak w Superbie.

_________________
Były:
Seicento Sporting ABARTH 54KM (1999)
Grande Punto SPORT MultiJet 90KM (2006)
Ford Fiesta MK7 GoldX 82KM (2011)
Jest:
Ford Fiesta MK7FL EcoBoost 125KM (2012)<<<link
Lancia Delta MOMO 1,9TT Boosted by Cinek (2013)<<<link
Seicento 1,1MPI (2005)


Góra
 Profil  
 
 
 Post #227397 Wysłany: 11 Mar 2009, 13:22; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Miejscowość: Jelenia G.
Rejestracja: 08 Mar 2007,
Posty: 3154
no ja tez myslalem ale do bezpiecznej granicy 105-108KM i do tego program ma byc napisany pod mój styl jazdy a nie wsadzony program dla silnika dla wszystkich jednakowy, który podnosi koniki a nie daje takiej frajdy z jazdy jak program napisany pod ciebie a T44 chyba nie jest w stanie napisać takiego programu.

[ Dodano: 11 Mar 2009 12:22 ]
Tomo mi w T44 krzykeneli 1800 za pospolitego na 110KM


Góra
 Profil  
 
 
 Post #227409 Wysłany: 11 Mar 2009, 13:58; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Miejscowość: w-m
Rejestracja: 21 Gru 2006,
Posty: 2006
Pomógł: 1
A ja się zastanawiam jak by się sprawował silnik 1.3 90 KM z softem Lancii Y Momo Sport 1.3 - 105 KM.
Moc wzrasta o 15 KM ale moment pozostaje 200 Nm, czyli bez zmian.
Ciekawe czy któreś ASO mogłoby wgrać taki soft?

U mnie V-Tech proponuje takie coś:
http://www.tuning.olsztyn.pl/?mod=produkty/78


Góra
 Profil  
 
 
 Post #227432 Wysłany: 11 Mar 2009, 15:51; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Miejscowość: Jelenia G.
Rejestracja: 08 Mar 2007,
Posty: 3154
daras no właśnie ;) już o tym kiedyś dyskutowaliśmy o tym silniki z lancii


Góra
 Profil  
 
 
 Post #227725 Wysłany: 12 Mar 2009, 13:12; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Miejscowość: w-m
Rejestracja: 21 Gru 2006,
Posty: 2006
Pomógł: 1
sadoo wiem, pamiętam :)

Cały czas myślę o tym rozwiązaniu z Lancii 105 KM, ponieważ jest to gotowe rozwiązanie a ponadto:

1. nasze skrzynie C510 (5 biegowa) i M20 (6 biegowa) mogą przenieść max 206 i 230 Nm momentu, więc lepiej nic tu nie ruszać
http://www.fptpowertrain.com/eng/applic ... sa.htm#g38

2. zastosowana u nas turbina BV KP 35 dmucha maksymalnie ~110 KM, więc też lepiej nie przekraczać tej granicy
http://www.contecturbo.it/catalog/a/375 ... 80014.html
http://www.turbos.bwauto.com/products/t ... iesel.aspx

Kiedyś sprawdzałem epera, to wyszło mi, że Lancia w wersji 105 KM ma inne niż u nas wtryski i turbinę.
Z kolei na stronie BorgWarner wychodzi, że kolejna turbina po KP35 to KP39 generująca już ~140 KM.
Więc nie chce mi się wierzyć, że w tej Lancii jest ta 39. Pewnie jest ta nasza KP35.

Najprościej byłoby wgrać ten soft od Lancii Y 105 KM i zobaczyć jak to się będzie sprawować w motorku 90 KM.


Góra
 Profil  
 
 
 Post #227733 Wysłany: 12 Mar 2009, 13:55; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Miejscowość: Jelenia G.
Rejestracja: 08 Mar 2007,
Posty: 3154
nawet jak by samym softem lancii podnieść do 98-100KM to by było przyjemniej i bezpiecznie.
watpie aby cokolwiek było pozmieniane technicznie myślę ze jest to sprawa softu, ale pewności nie mam. trzeba by było się zakręcić kolo tego.


Góra
 Profil  
 
 
 Post #227750 Wysłany: 12 Mar 2009, 15:11; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Miejscowość: w-m
Rejestracja: 21 Gru 2006,
Posty: 2006
Pomógł: 1
Jak już się cieplej zrobi i zacznę więcej jeździć to porozmawiam o tym rozwiązaniu w "moim" ASO.


Góra
 Profil  
 
 
 Post #227754 Wysłany: 12 Mar 2009, 15:24; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Miejscowość: Toruń
Rejestracja: 09 Wrz 2007,
Posty: 1681
Ja mam skrzynie C510 w GTku i jakoś moc > 184PS nie robi na niej wrażenia, o ile czegoś fiat nie pozmieniał od tego czasu to te skrzynie są pancerne jak diabli.

_________________
Fiat Stilo 1,6 16V Dynamic


Góra
 Profil  
 
 
 Post #234483 Wysłany: 30 Mar 2009, 18:04; 
 Temat postu:
Offline
Sympatyk kropek
Awatar użytkownika

Miejscowość: Warszawa
Rejestracja: 27 Wrz 2007,
Posty: 18
daras napisał(a):
Jak już się cieplej zrobi i zacznę więcej jeździć to porozmawiam o tym rozwiązaniu w "moim" ASO.

Kolego daras:
jeżeli będziesz miał jakieś informacje to proszę o podzielenie się nimi.
Wg mnie to bardzo rozsądne rozwiązanie (max na co bym się decydował - opieram się w tym momencie na Twoim poprzednim poście z odnośnikami na temat skrzyni i turbinki).

_________________
GP 1.3 90KM MJET


Góra
 Profil  
 
 
 Post #246505 Wysłany: 27 Kwi 2009, 19:00; 
 Temat postu:
Offline
Sympatyk kropek

Miejscowość: Świdnica
Rejestracja: 06 Lut 2009,
Posty: 7
Ja mam 1.3 multiJet-a 90KM i zrobiłem parę tysięcy km po chiptuningu, obroty zwiększyli mi do 4900 więc fajnie się kręci porównania nie ma bo auto jedzie o wiele szybciej 160 na 4 żaden problem. moc wynosi teraz około 110KM, fakt silnik napewno dostaje - zwłaszcza turbina ale to też wina dolotu który już przerobilem (filtr wkład K&N oraz rura 66.5MM) ale pozostaje kolektor wydechowy, którego muszę rozwiercić i wypolerować. Natomiast jeżeli chodzi o to czy warto to napewno, tylko oczewiście musi ktoś to umieć robić :)


Góra
 Profil  
 
 
 Post #246626 Wysłany: 27 Kwi 2009, 22:19; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Samochód: Grande Punto 5d
Silnik: 1.4 8V 77KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Estiva Blue&Me
Województwo: wielkopolskie [P]
Miejscowość: Polska
Rejestracja: 18 Paź 2008,
Posty: 259
Pomógł: 1
mkmarcin napisał(a):
pozostaje kolektor wydechowy, którego muszę rozwiercić i wypolerować
:?:
Kto ci naopowiadał takich rzeczy :?: Kolektor wydechowy jest z żeliwa i przekroje początkowe są kwadratowe, więc pozostaje jedynie obróbka CNC
Image
choć po kształcie to bałbym się go ruszać. Z doświadczenia wiem że grubości ścianek nie są równe i zależą głównie od technologiczności jego wykonania. Ryszając cokolwiek to pęknie ci szybciej niż myśłisz. Polerka nic ci nie da, diesel produkuje dużo sadzy, tym bardziej po chiptuningu, a żeliwo jest samo w sobie porowate.
mkmarcin napisał(a):
obroty zwiększyli mi do 4900
to chyba zmniejszyli bo ten silnik kręci się do około 5100 obr/min
http://fiatpunto.com.pl/topic347.html]

A i proszę nie pisać że to kolektor nie od tego silnika, bo 5 otwór (ten po prawej) to powrót spalin przez głowicę do zaworu EGR

_________________
Było: Grande Punto 1.3 16V 90KM MultiJet
Powrót po 3 latach: Grande Punto 1.4 8V 77KM Estiva Blue&Me


Góra
 Profil  
 
 
 Post #246742 Wysłany: 28 Kwi 2009, 07:31; 
 Temat postu:
Offline
Sympatyk kropek

Miejscowość: Świdnica
Rejestracja: 06 Lut 2009,
Posty: 7
Jeżeli chodzi o obroty to i mogę go kręcić do 5500 bez problemu natomiast powyżej 4900-5000 nic nie daje tylko paliwo żużywa, samo wypolerowanie kolektora to już spora poprawa, robiłem to już w paru autach i poprawa była odrazu zauważalna(szybciej się wkręcał na obroty) jest to trochę czasochłonne ale moim zdaniem warte, ścianki nie są wcale takie cienkie zwłaszcza 2 środkowe a i dobra szlifierka z odpowiedznimi diaksami da radę, wszystko co poprawia a nie szkodzi warte jest wysiłku. Jak bym znalazł jakiś lepszy kolektor to z miłą chęcią bym go zamienił :)


---------------------------------------------------------------------------------
http://www.twojafura.pl/auta/2981/mkmar ... ande-punto
---------------------------------------------------------------------------------


Góra
 Profil  
 
 
 Post #246748 Wysłany: 28 Kwi 2009, 07:48; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Miejscowość: w-m
Rejestracja: 21 Gru 2006,
Posty: 2006
Pomógł: 1
kropekGP napisał(a):
ten silnik kręci się do około 5100 obr/min

Potwierdzam: bez problemu kręci się do ok. 5150 obr., gdzie odcina.


Góra
 Profil  
 
 
 Post #246778 Wysłany: 28 Kwi 2009, 09:25; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Miejscowość: Katowice/Siedlce/Birmingham UK
Rejestracja: 09 Lut 2009,
Posty: 568
kropekGP napisał(a):
a żeliwo jest samo w sobie porowate

tez ciekawostki piszesz.. Co najwyzej powierzchnia moze byc porowata a to tez zalezy od procesu technologicznego, a konkretnie od zawartosci Al w stopie (chociaz nie tylko) :wink:

_________________
FIAT GRANDE PUNTO RACING 1,4 8v 75KM, YELLOW&BLUE&ME
Renault Megane Grandtour Dynamique 1,5 dci 106KM


Góra
 Profil  
 
 
 Post #247086 Wysłany: 28 Kwi 2009, 23:21; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Samochód: Grande Punto 5d
Silnik: 1.4 8V 77KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Estiva Blue&Me
Województwo: wielkopolskie [P]
Miejscowość: Polska
Rejestracja: 18 Paź 2008,
Posty: 259
Pomógł: 1
chodziło mi o powierzchnię olos47 taki skrót myślowy. Moim zdaniem jeśli ruszasz kolektor to trzeba również zwiększyć kanały w głowicy, a co za tym idzie zawory. Co ci da zwiększenie przepływu kolektora, jeśli zawór i kanał wydechowy w głowicy pozostaną bez zmian ? Nie wiem jak to jest w autach z turbiną, ale w silnikach niedoładowanych zbyt duże "odetkanie" wydechu powoduje negatywne skutki w postaci zaniku mocy, większego spalania. Jeśli możesz to zrób zdjęcie takiego wypolerowanego kolektora który pracuje już jakiś czas - mowa o silniku diesla.
mkmarcin napisał(a):
Jak bym znalazł jakiś lepszy kolektor to z miłą chęcią bym go zamienił

lepszy :?: to tylko taki którego pojemność jest starannie obliczona oraz wykonany z rur kwasoodpornych, ale kto to wykona, skoro w tym silniku jest tak mało miejsca :idea:

_________________
Było: Grande Punto 1.3 16V 90KM MultiJet
Powrót po 3 latach: Grande Punto 1.4 8V 77KM Estiva Blue&Me


Góra
 Profil  
 
 
 Post #247093 Wysłany: 28 Kwi 2009, 23:32; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Miejscowość: Katowice/Siedlce/Birmingham UK
Rejestracja: 09 Lut 2009,
Posty: 568
kropekGP napisał(a):
chodziło mi o powierzchnię olos47 taki skrót myślowy

chyba, ze tak... :wink:

_________________
FIAT GRANDE PUNTO RACING 1,4 8v 75KM, YELLOW&BLUE&ME
Renault Megane Grandtour Dynamique 1,5 dci 106KM


Góra
 Profil  
 
 
 Post #247279 Wysłany: 29 Kwi 2009, 17:08; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr

Miejscowość: Legionowo
Rejestracja: 21 Sie 2007,
Posty: 160
Apropos "kręcenia" - powyżej 4000tys/obr moc zaczyna spadać (po programie też) więc nie bardzo jest po co kręcić...
Optymalnie jest zmieniać biegi przy ok 3600obr - nie wypadamy po zmianie z doładowania i jesteśmy blisko max momentu obrotowego, więc auto napędza się najefektywniej.

_________________
Clockwork Orange


Góra
 Profil  
 
 
 Post #270883 Wysłany: 08 Lip 2009, 14:55; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Miejscowość: w-m
Rejestracja: 21 Gru 2006,
Posty: 2006
Pomógł: 1
Rozmawiałem z mechanikami w ASO i radziłem się u Mastersa w W-wie: wszyscy odradzają chipowanie tego silnika określając to jako: bardzo trudne i ryzykowne.
Ponoć silnik w wersji 90 KM jest zaprojektowany optymalnie i chipując więcej można stracić niż zyskać.
Soft Lancii 105 KM nie jest dostępny w każdym ASO - tylko musi być sprowadzany pod konkretny silnik. Możliwe to jest w ogóle?


Góra
 Profil  
 
 
 Post #272498 Wysłany: 15 Lip 2009, 11:48; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr

Miejscowość: Legionowo
Rejestracja: 21 Sie 2007,
Posty: 160
Co do trudności to takich nie zauważyłem - wizyta u magika, hamowanie, zczytanie programu, godzinka czekania, nowy program, hamowanie i wio.
Ryzyko niech sobie każdy sam kalkuluje - napewno jakieś istnieje. Ja przejechałem po programie 50tys km i nic mi nie padło. Staram się nie pałować zimnego silnika, olej zmieniam co 10 do 15 tys i wszystko.
Z rzeczy powodujących pewien dyskomfort - przy mocnym depnięciu auto potrafi puścić czarną chmurę.
Nikogo nie namawiam - sam, na pewno nie zdecydował bym się drugi raz na kupno MJ90KM z zamysłem robienia programu - kupił bym wersję z mocniejszym silnikiem.

_________________
Clockwork Orange


Góra
 Profil  
 
 
 Post #426204 Wysłany: 30 Gru 2010, 10:56; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Hubert
Samochód: Grande Punto 5d
Silnik: Inny
Paliwo: ON
Wersja: Dynamic
Województwo: Poza Polską
Miejscowość: Gent, Belgia
Rejestracja: 23 Kwi 2008,
Posty: 689
Pomógł: 5
No właśnie... Czy jest tu ktoś kto modował GP 1.3 90 KM?

Dowiadywałem się u Cinka, i mówił, że problemu raczej nie ma, można wyciągnąć 15 do 20 KM więcej.

Zastanawia mnie inna rzecz:

- ten sam silnik w Lancii ma moc 105 KM ale max. moment jest ten sam, przy identycznych obrotach

- w ostatnim nr. Auto Świata jest artykuł właśnie o tych silnikach (http://www.auto-swiat.pl/1-wszystko-o-silniku-13-multijet) i jest tam wzmianka na temat sprzęgła i modowania:

"Ostrego traktowania i długotrwałej jazdy w korkach „nie lubi” również sprzęgło. Ponadto, element ten zaprojektowano tak, by optymalnie przenosił moment obrotowy właściwy dla danej wersji mocy."

"Użytkownicy narzekają również na niezbyt wysoką trwałość sprzęgła – to zła wiadomość przede wszystkim dla amatorów tzw. chiptuningu.
Podnoszenie mocy niestety skraca i tak niezbyt długą żywotność sprzęgła"


I teraz powstaje pytanie: czy identyczny moment obrotowy w obydwu wersjach silnika wynika właśnie z konstrukcji sprzęgła czy może 6-biegowa skrzynia nie może przenosić wyższego?

_________________
Image

od 03.2010:
Grande Punto Dynamic 5D | 2005 | 1.3 MultiJet 16V | 6-speed | 75 650 - 136 000 km
MOD by CINEK: 111 KM @ 231 Nm | Turbo VNT BorgWarner KKK BV35 @ 1.35 bar | EGR Off

Dołożone: tempomat, fabryczne radio CD z mp3, podłokietnik
W planach:
przyciemniane szyby tylne, fabryczny subwoofer, nagrzewnica elektryczna

04.2008 - 05.2009:
Punto MK1 SX 3D | 1997 | 1.2 8V 75 KM | 187 000 - 201 350 km


Góra
 Profil  
 
 
 Post #426219 Wysłany: 30 Gru 2010, 12:07; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Łukasz
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Województwo: mazowieckie [W]
Miejscowość: Warsaw
Rejestracja: 06 Kwi 2008,
Posty: 2200
Pomógł: 10
oczywiście , Maciek ma 115 w 1.3 mj , sprzęgło po 40kkm jakoś działa , 2masu nie ma , turbo jeszcze też śpiewa :p

_________________
Nuova Bravo 2.0 mj sport 217PS @ 424 nm by Cinek
Były user grande punto szprot 160ps :(
www.punto.glodzik.com


Góra
 Profil  
 
 
 Post #426223 Wysłany: 30 Gru 2010, 12:31; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Hubert
Samochód: Grande Punto 5d
Silnik: Inny
Paliwo: ON
Wersja: Dynamic
Województwo: Poza Polską
Miejscowość: Gent, Belgia
Rejestracja: 23 Kwi 2008,
Posty: 689
Pomógł: 5
kazaa napisał(a):
oczywiście , Maciek ma 115 w 1.3 mj , sprzęgło po 40kkm jakoś działa , 2masu nie ma , turbo jeszcze też śpiewa :p

No właśnie też mi się wydaje, że nie powinno być problemu. W końcu to nie jest jakaś drastyczna zwyżka mocy czy momentu a elementy przeniesienia napędu nie są przecież wytrzymałościowo obliczone "na styk".

Dzięki za info - teraz już nie mam się nad czym zastanawiać, tylko po Nowym Roku wpadnę do Cinka na mod i wywalenie EGR;)

Poza tym, trochę dziwi mnie to co napisali w AŚ o sprzęgle: moje po 90kkm jakoś działa bez zarzutu i do zużycia dużo mu brakuje. Znajomy ma przelatane ponad 160kkm i też sprzęgło ok, więc nie wiem czemu piszą o jego niskiej trwałości.

_________________
Image

od 03.2010:
Grande Punto Dynamic 5D | 2005 | 1.3 MultiJet 16V | 6-speed | 75 650 - 136 000 km
MOD by CINEK: 111 KM @ 231 Nm | Turbo VNT BorgWarner KKK BV35 @ 1.35 bar | EGR Off

Dołożone: tempomat, fabryczne radio CD z mp3, podłokietnik
W planach:
przyciemniane szyby tylne, fabryczny subwoofer, nagrzewnica elektryczna

04.2008 - 05.2009:
Punto MK1 SX 3D | 1997 | 1.2 8V 75 KM | 187 000 - 201 350 km


Góra
 Profil  
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 514 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 21  Następna


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Style based on FI Subsilver by phpBBservice.nl
Forum Fiata Punto © 2006 - 2020
Tłumaczenie: phpbbhelp.pl
phpBB SEO