|
Obecny czas: 16 Cze 2025, 22:31
|
Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy
Autor |
Wiadomość |
korpus |
#119533 Wysłany:
27 Kwi 2008, 17:12; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Miejscowość: CK Rejestracja: 09 Mar 2007, Posty: 214
|
Vulcan nie koniecznie ja mam 150tyś i fotel przetarty już chyba od kilku lat
kierownica to kwestia rąk osoby co nią jeździła
mój nie był kręcony i silnik potrzebował remontu
_________________ www.korpusgaleria.go.pl/
|
|
Góra |
|
 |
|
|
Vulcan |
#119624 Wysłany:
27 Kwi 2008, 22:33; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Miejscowość: pomorskie Rejestracja: 02 Gru 2007, Posty: 386
|
|
Góra |
|
 |
ka-8 |
#119697 Wysłany:
28 Kwi 2008, 09:13; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Samochód: Punto II FL 3d
Silnik: 1.3 70KM mJTD
Paliwo: ON
Województwo: dolnośląskie [D]
Rejestracja: 02 Lut 2007, Posty: 977 Pomógł: 3
|
Vulcan napisał(a): korpusJak ostatnio wskoczyło mi równe 160.000 każda cyfra była inaczej położona, a nie w równej linii 
To akurat nie jest nic dziwnego, pamietam jeszcze z Lanosa ze czasem cyferki potrafily sie po wlasnie takim "rownym" liczniku ustawic tak ze kazda w inna strone, ale z czasem to sie wyrownywalo.
A co do amorkow to cos mi sie wydaje ze powinno sie wymieniac co najmniej parami a nie pojedyncze sztuki ktore akurat padly...
Jak ktos poda wrazenia nt silnika 1.2/60KM 8v po duzym przebiegu, tez by mnie to interesowalo mimo ze teraz jezdze Multijetem.
_________________ Dlugodystansowy test Fiat Punto IIFL 1.3 Multijet '06 wersja specjalna "Miś". Stan zaawansowania: 126.80% (317000km)
Czasonieokreslony test Fiat Punto II 1.2/60KM '01 "Grzechotnik" Stan zaawansowania: 228000km
Fiat Punto I 75SX: tournee po Polsce 1997-2001: 112000km
|
|
Góra |
|
 |
korpus |
#119757 Wysłany:
28 Kwi 2008, 13:09; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Miejscowość: CK Rejestracja: 09 Mar 2007, Posty: 214
|
ja w swoim amorki wymieniałem już chyba 3x i bębny i tarcze a mam przejechane 150tyś mam samochód od nowości
skoro u ciebie był jeszcze oryginalny to raczej też nasz oryginalny przebieg
tak czy siak samochód nigdy nie był źle traktowany a stan jego silnika był beznadziejny
_________________ www.korpusgaleria.go.pl/
|
|
Góra |
|
 |
jaclub |
#119809 Wysłany:
28 Kwi 2008, 17:11; Temat postu: |
|
 |
Sympatyk kropek |
Miejscowość: Mysłowice Rejestracja: 16 Mar 2008, Posty: 12
|
u mnie 165 tyś, ale nie wiem czy to oryginalny przebieg, jest gaz nie wiem jak długo założony, pali, na dotyk, oleju nie bierze dobrze śmiga...oby tak dalej,,,,, acha słychać wałek rozrządu na wolnych obrotach
|
|
Góra |
|
 |
AREK JABLON |
#119838 Wysłany:
28 Kwi 2008, 19:23; Temat postu: |
|
 |
Sympatyk kropek |
Miejscowość: Konstancin Rejestracja: 27 Kwi 2008, Posty: 17
|
Moje auto ma na liczniku 176 tys na gazie od 90 tys ale nie wiem czy to oryginalny przebieg poniewaz oleju mi bierze sporo ostatnio 0,4 litra na 600 kilometrow a wymienialem uszczelniacze ktore mogly byc nie wymieniane od nowosci poniewaz jednego juz nie bylo tak sie wytarl a reszta sie rozpadala przy wyjmowaniu wymienione uszczelncze a olej dalej bierze silnik sie poci troche jak to w fiacie jezdzie na polsyntetyku lotosa nie widac zeby kopcil a olej pije juz nie wiem co w nim moze byc ale walek rozrzadu jest w dobrym stanie zawory tez nie byly powykrzywiane wygladaja na ten przebieg co jest na liczniku . Musze chyba uszczelke pod glowica wymienic moze juz jest lipna i olej przedostaje sie do komory spalania.
|
|
Góra |
|
 |
mirekwr1 |
#119872 Wysłany:
28 Kwi 2008, 20:28; Temat postu: |
|
 |
Sympatyk kropek |
Miejscowość: Kalisz Rejestracja: 22 Sty 2008, Posty: 13
|
Ja, póki co, na silnik nie narzekam. Oleju nie bierze, lekko poci się tylko przy pokrywie zaworów. Przez "śmiesznie" pokazujący licznik zawyżyłem sobie przebieg o 10 000km. Gdy zakładałem ten temat napisałem , że mój Kropek ma 159 tys. km. Po przekręceniu się na kolejną "dziesiątkę tysięcy", okazało się, że przekręcił się na 150, nie 160 tysięcy... Zainwestowałem ostatnio w sprzęgło (komplet z dociskiem i łożyskiem) i zrobiłem zawieszenie (wahacz, tuleje i pomniejsze "pierdółki"), oraz wymieniłem sztywne przewody hamulcowe (pociły się z korozji). Zobaczymy, co będzie dalej.
|
|
Góra |
|
 |
korpus |
#119920 Wysłany:
28 Kwi 2008, 21:25; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Miejscowość: CK Rejestracja: 09 Mar 2007, Posty: 214
|
AREK JABLON może to pierścienie?
|
|
Góra |
|
 |
AREK JABLON |
#119948 Wysłany:
28 Kwi 2008, 22:04; Temat postu: |
|
 |
Sympatyk kropek |
Miejscowość: Konstancin Rejestracja: 27 Kwi 2008, Posty: 17
|
wlasnie sie tez tego obawiam poprzedni wlasciciel mowil ze duzo w korkach jezdzil ze 15 kilometrow robil w ciagu godziny to silnik dosc dlugo pracowal musze jechac do mechanika na sprawdzenie cisnienia
|
|
Góra |
|
 |
RedDevil |
#121226 Wysłany:
03 Maj 2008, 00:02; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Miejscowość: Klucze Rejestracja: 28 Kwi 2008, Posty: 660
|
siuks napisał(a): Takie pytanie z innej beczki. Czy jak mam zalany pólsyntetyk to mogę ponownie zalać syntetyk?? 
Zależy ile jeździsz na półsyntetyku jak długo to lepiej przy nim zostań bo jak zalejesz syntetyk to możesz mieć kłopoty z wyciekami.
_________________ Było: Punto I S 1.1 55 KM http://fiatpunto.com.pl/topic7734.html
Był: Opel Corsa C 1.3 CDTI 70 KM post281473.html#281473
Kia Venga M 1.4 CRDi topic21417.html
Było:Clio II ph 2 1.2 16V 75 KM
Citroen C3 SX 1.4
Laguna III 2.0 dCi 150 KM
|
|
Góra |
|
 |
mrówkojad |
#123095 Wysłany:
08 Maj 2008, 09:25; Temat postu: |
|
 |
Sympatyk kropek |
 |
Miejscowość: Sz-n Rejestracja: 21 Kwi 2008, Posty: 22
|
mój 1.1 ma 214.000, oleju nie bierze, natomiast wczoraj juz była obawa ze na remoncik pójdzie... wczoraj przy wymianie świec, a konkretnie zdejmowaniu fajek, został ukruszony wężyk od wspomagania kierownicy (jak sie dzisiaj okazało), i z boku brał powietrze (taka diagnoza od mechaniora przez telefon). Nie chodził przez to 1 baniak, za to przy rozruchu strzelał z odmy - dziwne ale prawdziwe.
Po założeniu węża wszystko ok - zobaczymy ile jeszcze przejedzie, bo auto odziedziczyłem w stanie trochę zajeżdzonym...
73
|
|
Góra |
|
 |
majjjj |
#126097 Wysłany:
17 Maj 2008, 12:00; Temat postu: |
|
 |
Sympatyk kropek |
 |
Miejscowość: Sosnowiec Rejestracja: 04 Maj 2008, Posty: 43
|
Jestem rekordzistą. 1.1 98 r. 261 tysiecy przebiegu. do 2001 roku 150 tys. ELKA? raczej napewno potem drugi wlasciciel 100k km na gazie rąbnął i ostatnio oddalem głowice do planowania i uszczelka. czy sie opłaca rónbaćgłowice, czy jeszcze jest co równać okaże sie niebawem. tydzien bez auta
|
|
Góra |
|
 |
zizi |
#126126 Wysłany:
17 Maj 2008, 13:25; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Miejscowość: Kuźnia Raciborska Rejestracja: 08 Maj 2008, Posty: 188
|
Ja mam śmigniete 190tys. troche się poci,ale czytałem że to norma. Tak to prolemu nie ma 
|
|
Góra |
|
 |
majjjj |
#126418 Wysłany:
18 Maj 2008, 15:12; Temat postu: |
|
 |
Sympatyk kropek |
 |
Miejscowość: Sosnowiec Rejestracja: 04 Maj 2008, Posty: 43
|
261 tysiaczkow i tutaj następuje koniec !
|
|
Góra |
|
 |
Tomo |
#126626 Wysłany:
19 Maj 2008, 09:11; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Samochód: Lancia Delta
Silnik: Inny
Paliwo: ON
Województwo: mazowieckie [W]
Miejscowość: NDM-Mazowieckie Rejestracja: 17 Maj 2007, Posty: 906
|
|
Góra |
|
 |
majjjj |
#126630 Wysłany:
19 Maj 2008, 09:27; Temat postu: |
|
 |
Sympatyk kropek |
 |
Miejscowość: Sosnowiec Rejestracja: 04 Maj 2008, Posty: 43
|
Wiem ze masz kolego seja coś koło 250kkm... wszystko było ładnie pieknie wiedziałem jaki mam przebieg, olej wymieniany co 10kkm, lotos mineralny=(, autko szło 150 km/h bez wiekszych problemow. Poszła mi uszczelka pod głowicą, gościu rozbiera silnik i mówi mi że na tłokach w cylindrach są luzy których być nie powinno, ja mu na to złóż mi ten silnik a on że auto nie pociągnie więcej jak 10 tysiecy. Silnik chodził cichutko, bez zadnych stuków czy to zimny czy gorący, obroty w miare równe miał... to sobie cofne licznik kulturalnie i jak ktoś we mnie wjedzie to nie bede zły, 98r produkcji...takżę szkoda całkowita powinna być.
|
|
Góra |
|
 |
Tomo |
#126700 Wysłany:
19 Maj 2008, 13:44; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Samochód: Lancia Delta
Silnik: Inny
Paliwo: ON
Województwo: mazowieckie [W]
Miejscowość: NDM-Mazowieckie Rejestracja: 17 Maj 2007, Posty: 906
|
No to współczuję. Ja mam zamiar w swoim zajrzeć do głowicy. Oczywiście nie sam. Przy okazji okaże się jak wyglądają gładzie cylindrów. Mam nadzieję, że będzie trochę lepiej niż u Ciebie  Na cud nie liczę, w końcu przy takim przebiegu silnik nie będzie jak nowy ale mam nadzieję, że do 300kkm dociągnie.
_________________ Były: Seicento Sporting ABARTH 54KM (1999) Grande Punto SPORT MultiJet 90KM (2006) Ford Fiesta MK7 GoldX 82KM (2011) Jest: Ford Fiesta MK7FL EcoBoost 125KM (2012)<<<link Lancia Delta MOMO 1,9TT Boosted by Cinek (2013)<<<link Seicento 1,1MPI (2005)
|
|
Góra |
|
 |
|
Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum Nie możesz dodawać załączników na tym forum
|
|