You Tube • eLearn • FAQ •  Szukaj •  Zarejestruj się •  Zaloguj się 



Obecny czas: 16 Cze 2025, 00:38

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)




Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 4 posty(ów) ] 
Autor Wiadomość
 
 Post #136267 Wysłany: 17 Cze 2008, 20:42; 
 Temat postu: DŁAWIENIE PRZY WCISKANIU GAZU
Offline
Forumowicz

Rejestracja: 17 Cze 2008,
Posty: 1
Witam proszę o opinie na temat mojego problemu z KROPKIEM1.2 16v 2001 zapaliła się kontrolka silnika (taka żółta)diagnoza mechanika kable(73) i cewka(310zł) po wymianie silnik bardzo długo schodzi z obrotów szczegulnie jeśli wejdzie powyrzej 3500 czasami się przydławia (przed naprawa cały czas) i niema takiego kopa jak miał jeśli ktoś macie na to rade to dajcie znać zgóry DZIĘKUJĘ

_________________
KROPEK2001 1.2 16v


Góra
 Profil  
 

 
 Post #136272 Wysłany: 17 Cze 2008, 21:04; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Miejscowość: Skarżysko-Kamienna
Rejestracja: 14 Cze 2008,
Posty: 317
Podobny problem jest u mojej matuli w corsie zapaliła sie dioda od silnika i świeci sie cały czas auto zamula jak diabli wydaje mi sie ze jest to przytkany katalizator ale to tylko moja sugestia

_________________
Moje Punciradło :D

http://fiatpunto.com.pl/topic9419.html


Góra
 Profil  
 
 
 Post #136274 Wysłany: 17 Cze 2008, 21:08; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Miejscowość: Grudziądz
Rejestracja: 17 Lut 2008,
Posty: 101
Od dłuższego czasu u mnie dzieje się coś podobnego, choć trochę INACZEJ. Kontrolki w jak najlepszym porządku, ale silnik potrafi się zadławić na drugim biegu. Jak ruszam na jedynce wszystko gra, jak wrzucam 2 bieg i dodają gazu - wtedy następuje zadławienie i spadek mocy. Odpuszczam gaz, dodaję i jedzie dalej normalnie.

_________________
Życie jest zbyt piękne i krótkie żeby się przejmować pierdołami!


Góra
 Profil  
 
 
 Post #181672 Wysłany: 20 Paź 2008, 20:12; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Miejscowość: Skarżysko
Rejestracja: 08 Kwi 2008,
Posty: 403
vojtuporales sie u siebie z tym problemem? u mniejest to samo :? nawet przy redukcji z 5 na 4 czy z 4 na 3 wystepuje w/g niepotweirzdonych informacji i zaciagnietych pewnych informacji stawiam albo na kat lambde czujnik temperatury silnika...

_________________
#1 Mercedes-Benz W123 '77, Niech mu Ruda lekką będzie...
#2 Fiat Punto '96
#3 Yamaha XJ 600 Diversion '92

Image
Puntolotek 1,2 SX 60HP Rosso Swift :>

Image
--------------------------------------------------------
Twoja pierwsza próba wymuszenia pierwszeństwa może być moją ostatnią....
-=Panjavor=-


Góra
 Profil  
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 4 posty(ów) ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000 - 2025 phpBB Group
Style based on FI Subsilver by phpBBservice.nl
Forum Fiata Punto © 2006 - 2025
Tłumaczenie: phpbbhelp.pl
phpBB SEO