|
Obecny czas: 14 Cze 2025, 18:08
|
Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy
|
Strona 1 z 1
|
[ 22 posty(ów) ] |
|
Autor |
Wiadomość |
konraf |
#141782 Wysłany:
04 Lip 2008, 12:42; Temat postu: Uszczelka głowicy i co jeszcze? |
|
 |
Sympatyk kropek |
Rejestracja: 04 Lip 2008, Posty: 47
|
|
Góra |
|
 |
|
|
ipIV |
#141814 Wysłany:
04 Lip 2008, 15:16; Temat postu: |
|
 |
Admin ds. technicznych forum. |
 |
Imię: Michał
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.8 16V 130KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: HGT
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: SL/SK/SZ/SZA Rejestracja: 21 Cze 2006, Posty: 13084 Pomógł: 54
|
foto1&2 - simmering wałka rozrządu (dla pewności zdejmij tą plastikową osłonę paska rozrządu i porób fotki... )
foto3 - cholera wie.... Uszczelka pod głowicą..?.. zrób foto jak wygląda silnik pod kolektorem wydechowym...
Sprawdź czy masła nie masz pod korkiem oleju....
[ Dodano: 04 Lip 2008 15:16 ] ale żeby UPG wydmuchało po 50 tys... jakoś wierzyć mi w to się nie chce...
_________________ Focus 1.0 Ecoboost 92kW & Punto Evo 1,4 16V MA 99kW@138kW & Punto II HGT Abarth 1,8 16V 96kW & Fiesta VII FL 1,0 12V Ecoboost 74kW Inne pod moją opieką: Tipo 1,4 16V 70kW Były: Punto II 5d 1,8 16V 96kW & Punto II 1,2 8V 44kW & Fiesta V 1,25 55kW
<- Ford Focus mk4 FL Trend 1,0 Ecoboost 2022 r. 
<- Fiat Punto II HGT 1,8 16V 2001 r.
<- Ford Fiesta VII FL 1,0 Ecoboost 2017 r.
<- Fiat Tipo 1,4 16V 2017 r.
<- Fiat Punto II 5d 1,8 16V 2002 r.
<- Fiat Punto Evo 1,4 MA Turbo 2010 r.
<- Ford Fiesta V 1,2 16V 2001 r.
<- Fiat Punto II 1,2 8V 2002 r. AM, B, BE, C, CE, T
|
|
Góra |
|
 |
konraf |
#141897 Wysłany:
04 Lip 2008, 20:47; Temat postu: |
|
 |
Sympatyk kropek |
Rejestracja: 04 Lip 2008, Posty: 47
|
Witam
Dzisiaj po pracy dokładnie wszystko obejrzalem.
Tej plastikowej osłony nie ruszałem. Nie za bardzo wiedzialem jak sie za to zabrać. Tu od przodu jest jedna śruba (chyba 10 ). Nie wiem czy jej odkręcenie by wystarczylo, żeby osłone odchylić, bo pozostałe śruby sa głębiej i ciężko dojść.
Obadalem jednak pod korkiem. Jest czyściutko.
Niestety tam pod kolektorem (o ile dobrze widziałem przez oslonę) też jest lekko wilgotno. Na marginesie, czy przy wymianie rozrządu można ocenić stan simmeringu rozrządu? Bo rozrząd miałem robiony niecały rok temu.
Co do przebiegu, cóż auto posiadam drugi rok. Kupilem z bardzo malym przebiegiem. Pierwsza rejestracja byla pod koniec marca 2002, wiec autko 6 lat.
Ech, muszę chyba zbierać kasę na naprawę. Ile to (jesli to będzie UPG + simmering) może kosztować?
|
|
Góra |
|
 |
ipIV |
#141916 Wysłany:
04 Lip 2008, 21:38; Temat postu: |
|
 |
Admin ds. technicznych forum. |
 |
Imię: Michał
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.8 16V 130KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: HGT
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: SL/SK/SZ/SZA Rejestracja: 21 Cze 2006, Posty: 13084 Pomógł: 54
|
konraf napisał(a): przy wymianie rozrządu można ocenić stan simmeringu rozrządu? Bo rozrząd miałem robiony niecały rok temu.
Jako tako nie... puścić może w każdej chwili dlatego przy wymianie rozrządu profilaktycznie się ten simmering wymienia.
Simmering - 13zł, roboty jest przy tym tyle samo co przy rozrządzie... (w sumie więcej... o 5 minut... odkręcić koło pasowe wałka rozrządu, wydłubać stary i wsadzić nowy). Dlatego wtedy się to robi. Swoją drogą jak to jest UPG, to masz dziwny przypadek, bo z reguły tego nie widać z zewnątrz.
[ Dodano: 04 Lip 2008 21:33 ]
Sama UPG kosztuje około 50zł, ale roboty jest przy tym bardzo dużo i koszt ogólnie zamyka się w rejonach 500zł. [ Dodano: 04 Lip 2008 21:37 ]Górna pokrywa paska rozrządu trzyma się na 3 śrubki 10, dolna na jedną 10. Jak olej cieknie spod środka koła pasowego wałka rozrządu to jest to właśnie ten simmering. [ Dodano: 04 Lip 2008 21:38 ]Następny drobny szczegół -> Zalany olejem pasek rozrządu nadaje się do wyrzucenia.
_________________ Focus 1.0 Ecoboost 92kW & Punto Evo 1,4 16V MA 99kW@138kW & Punto II HGT Abarth 1,8 16V 96kW & Fiesta VII FL 1,0 12V Ecoboost 74kW Inne pod moją opieką: Tipo 1,4 16V 70kW Były: Punto II 5d 1,8 16V 96kW & Punto II 1,2 8V 44kW & Fiesta V 1,25 55kW
<- Ford Focus mk4 FL Trend 1,0 Ecoboost 2022 r. 
<- Fiat Punto II HGT 1,8 16V 2001 r.
<- Ford Fiesta VII FL 1,0 Ecoboost 2017 r.
<- Fiat Tipo 1,4 16V 2017 r.
<- Fiat Punto II 5d 1,8 16V 2002 r.
<- Fiat Punto Evo 1,4 MA Turbo 2010 r.
<- Ford Fiesta V 1,2 16V 2001 r.
<- Fiat Punto II 1,2 8V 2002 r. AM, B, BE, C, CE, T
|
|
Góra |
|
 |
konraf |
#141920 Wysłany:
04 Lip 2008, 21:45; Temat postu: |
|
 |
Sympatyk kropek |
Rejestracja: 04 Lip 2008, Posty: 47
|
ipIV napisał(a): Swoją drogą jak to jest UPG, to masz dziwny przypadek, bo z reguły tego nie widać z zewnątrz.
Dlaczego? Puszcze gdzieś w środku?
Dzisiaj te plamy wytarłem. Zaznaczę sobie jeszcze na zimnym silniku poziom płynu w chłodnicy. Zobacze po jakim przebiegu plamy sie znowu pojawią i czy ubywa mi płyny chłodniczego.
|
|
Góra |
|
 |
ipIV |
#141922 Wysłany:
04 Lip 2008, 21:49; Temat postu: |
|
 |
Admin ds. technicznych forum. |
 |
Imię: Michał
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.8 16V 130KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: HGT
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: SL/SK/SZ/SZA Rejestracja: 21 Cze 2006, Posty: 13084 Pomógł: 54
|
Z reguły puszczają połączenia kanały olejowe / chłodnicze / komora spalania
Kontroluj też poziom oleju.
Co do płynu chłodniczego inny poziom będzie na zimnym i ciepłym silniku 
_________________ Focus 1.0 Ecoboost 92kW & Punto Evo 1,4 16V MA 99kW@138kW & Punto II HGT Abarth 1,8 16V 96kW & Fiesta VII FL 1,0 12V Ecoboost 74kW Inne pod moją opieką: Tipo 1,4 16V 70kW Były: Punto II 5d 1,8 16V 96kW & Punto II 1,2 8V 44kW & Fiesta V 1,25 55kW
<- Ford Focus mk4 FL Trend 1,0 Ecoboost 2022 r. 
<- Fiat Punto II HGT 1,8 16V 2001 r.
<- Ford Fiesta VII FL 1,0 Ecoboost 2017 r.
<- Fiat Tipo 1,4 16V 2017 r.
<- Fiat Punto II 5d 1,8 16V 2002 r.
<- Fiat Punto Evo 1,4 MA Turbo 2010 r.
<- Ford Fiesta V 1,2 16V 2001 r.
<- Fiat Punto II 1,2 8V 2002 r. AM, B, BE, C, CE, T
|
|
Góra |
|
 |
konraf |
#141929 Wysłany:
04 Lip 2008, 22:08; Temat postu: |
|
 |
Sympatyk kropek |
Rejestracja: 04 Lip 2008, Posty: 47
|
ipIV napisał(a): Co do płynu chłodniczego inny poziom będzie na zimnym i ciepłym silniku 
Jasna sprawa.
Dzięki za wszystkie porady.
|
|
Góra |
|
 |
Adas |
#141948 Wysłany:
04 Lip 2008, 22:36; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Imię: Adam
Samochód: Grande Punto 5d
Silnik: 1.4 8V 77KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Active
Województwo: podlaskie [B]
Miejscowość: Białystok Rejestracja: 02 Maj 2007, Posty: 2625
|
|
Góra |
|
 |
konraf |
#142076 Wysłany:
05 Lip 2008, 15:28; Temat postu: |
|
 |
Sympatyk kropek |
Rejestracja: 04 Lip 2008, Posty: 47
|
Tyle to sam widzę.
Z tym, że tonie bym też nie przesadzał. Plamy oleju pod autem nie mam, olej po bloku silnika tez nie kapie. W czwartek jadę na diagnozę i wycenę kosztów. Zobaczymy.
_________________ Punto II GO!, 1.2, 8V, 2001
|
|
Góra |
|
 |
Grubszy |
#142521 Wysłany:
07 Lip 2008, 11:03; Temat postu: |
|
 |
Sympatyk kropek |
 |
Miejscowość: Kielce Rejestracja: 04 Lip 2008, Posty: 43
|
U mnie było podobnie. Było tak że przy wymianie rozrządu zauważyłem lekki wyciek oleju spod zimeringu. Zimering ok 20 zł. Ale powstał inny problem. przy odkręcaniu małego koła zębatego zerwał się klin. Musiałem niestety kupić nowe koło dostępne tylko w ASO za 130 zł. Więc uważaj jak nie miałeś nigdy wymienianego zimeringu żeby mechanik nie zerwali ci klina na kole zębatym  pozdrawiam
_________________ Fiat Punto II, 1.2 8V, 60KM, 2000r.
stereooo muzyka!
|
|
Góra |
|
 |
konraf |
#143864 Wysłany:
11 Lip 2008, 08:21; Temat postu: |
|
 |
Sympatyk kropek |
Rejestracja: 04 Lip 2008, Posty: 47
|
No i jestem po naprawie. Mechanik obadał, popatrzył, rozkręcił osłone rozrządu i stwierdził, że ten wyciek przy osłonie rozrządu to jednak od uszczelki pod pokrywą zaworów. Nie puszczała na dłuższym boku ale tam na bokach (szczegolnie przy rozrządzie) się rozszczelniła.
Poza tym wymieniono oring przy cewkach zapłonowych, bo z tego co mechanik mowił, tam był wyciek i po prostu spływał w dół, w kierunku tego rogu bloku silnika, gdzie na fotce widać plamę oleju. Na moje oko, ta plama była nieco wyzej, niż mogłoby wynikać z oringu przy cewkach.
Co do UPG gość stwierdził, że przy takim przebiegu to mało prawdopodobne, to raz. Dwa, nie mam obecnie praktycznie żadnych objawów padniętej UPG (ani oleju nie ubywa, ani płyny chłodniczego, nic nie bulgocze, itp.), wiec na siłę nie ma co tego robić. Tam trochę się upierałem (sugerując się m.in. Waszymi wypowiedziami), że to jednak UPG, wiec mechanik stwierdził, że mam teraz co jakiś czas zerkać na silnik i sprawdzać, czy nie poci się. Jesli faktycznie bedą nadal wycieki, to zrobią UPG.
Cała zabawa kosztowała mnie 89 zł  wiec nie jest źle.
|
|
Góra |
|
 |
domurst |
#203999 Wysłany:
02 Sty 2009, 16:52; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Samochód: Inny Fiat
Silnik: Inny
Paliwo: ON
Województwo: dolnośląskie [D]
Miejscowość: Hirschberg Rejestracja: 07 Lut 2008, Posty: 333
|
Też dziś zauważyłem w 2 miejscach wycieki. Stan oleju badam na bieżąco, ostatnio zmieniałem w lutym i od tamtego czasu praktycznie nie ma ubytku. Na mechanice się nie znam, więc proszę o pomoc - z czego może ciec ten olej? Silnik oczywiście 1.2 8v
Z góry dzięki za pomoc!
_________________ Moje Punto
|
|
Góra |
|
 |
marcio |
#204056 Wysłany:
02 Sty 2009, 18:14; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Samochód: Punto I 3d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Cult
Województwo: opolskie [O]
Miejscowość: k-k Rejestracja: 07 Lip 2008, Posty: 208 Pomógł: 1
|
na drugiej fotce masz do wymiany ''oring'' przy cewce
_________________ Punto 1.2 cult 99.r
Ostatnio edytowany przez marcio, 02 Sty 2009, 18:19, edytowano w sumie 1 raz
|
|
Góra |
|
 |
Adas |
#204058 Wysłany:
02 Sty 2009, 18:17; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Imię: Adam
Samochód: Grande Punto 5d
Silnik: 1.4 8V 77KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Active
Województwo: podlaskie [B]
Miejscowość: Białystok Rejestracja: 02 Maj 2007, Posty: 2625
|
Oring cewek, takie gumowe kółeczko, ok 4zl w ASO, i uszczelka pod pokrywa zaworow ok 20zl lub 50zl w aso oryginał, ewentualnie piłowanie
http://fiatpunto.com.pl/topic1718.html
U mnie od kupna i zrobieniu tego.. suchu do dzis i wiem, że tak już zostanie [ Dodano: 02 Sty 2009 18:17 ]cewki wyjmujesz, z tym wspornikiem, na 3 srubki bodajze kluczyk 10 tka, i na tym bedzie oring......
_________________ Mk2 ForEver ? <LOL>
Moja obecna "Kropka" >>
Grande Punto 1.4 8v 77km od poniedziałku do piątku i mały uzupełniacz Ssangyong Actyon 2.0XDI na weekendowe wypady i inne szaleństwa!
1. Moja była kropka najlepsza zielona kropka.
Autko Nr1. >> Punto 2 1.2 8V 60KM 2001r. + LPG
topic1438.html
Moja była Alfa 156 Sportwagon - Autko Nr 2
Autko Nr2. Czarna jak Hell, Włoszka. >> Alfa 156 SportWagon 1.9 JTD 115KM 
http://adas.w.tkb.pl/Alfa156/
Dla osób z forum służę darmową diagnostyką Fiat EcuScan - OBD2, oraz diagnostyką każdego innego auta posiadam uniwersalny dobry skaner.
|
|
Góra |
|
 |
domurst |
#204068 Wysłany:
02 Sty 2009, 19:05; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Samochód: Inny Fiat
Silnik: Inny
Paliwo: ON
Województwo: dolnośląskie [D]
Miejscowość: Hirschberg Rejestracja: 07 Lut 2008, Posty: 333
|
Dzięki bardzo Adas. Samemu się raczej nie będę zabierał bo brak talentu do tych rzeczy. Ktoś może wie jakie orientacyjne koszta? Szczególnie ten o-ring mnie interesuje, bo tam bardziej cieknie. Uszczelka trochę zapocona i tam z tyłu ją delikatnie przedmuchało, ale skoro po blisko 15000km praktycznie nie ubyło oleju to dam sobie raczej spokój, bo to chyba droższa sprawa co? Jeśli, ktoś orientuje się jakie mogą być koszta to proszę o info.
_________________ Moje Punto
|
|
Góra |
|
 |
driver forever |
#264397 Wysłany:
14 Cze 2009, 12:33; Temat postu: Wymiana Uszczelki pod Głowicą P2 1.2 8v |
|
 |
Sympatyk kropek |
Miejscowość: łódzkie Rejestracja: 14 Cze 2009, Posty: 16
|
Witam wszystkich miłosników Fiata Punto,do których od wczoraj sam dołączyłem
Jak wyżej od wczoraj stałem się posiadaczem P2 1.2v8 z 2001,ponieważ kupiłem samochód po okazyjnej cenie,jest w nim trochę do zrobienia.Sprawa dotyczy silnika,który pracuje(jeszcze),jednak jest w nim do wymiany uszczelka podgłowicą,gdyż na korku(gumie) wlewu oleju zauważyłem "masło"
Ponieważ budowa tego silnika jest prosta jak budowa siekiery postanowiłem sam dokonac tej naprawy,jednak nie mam rzadnego manual do tego samochodu,więc prosze o jakieś wskazówki na temat kolejnsci dokrecania srub (szpilek) głowicy,mogą byc też wszelkie fotki dotyczace tego zagadnienia.
Mam jeszcze pytanie dotyczace czesci,generalnie prosze o specyfikacje czesci potrzebnych do wymiany.Chciałbym się też zapytać ,czy ktos zakładał do tego silnika sportowy wałek rozrzadu,i gdzie i za ile mozna go kupić?Podobne pytanie dotyczy głowicy - ile kosztuje regeneracja starej głowicy(znaczy planowanie z proba szczelnosci), a ile kosztuje nowa głowica?Moze bedzie prosciej kupic nową,faktem za tym przemawiajacym jest 160k przebiegu Kropka.
Chciałbym ta naprawę połaczyć z kompletna wymiana rozrządu łacznie z kołami zebatymi - poszukuje też manuala i zdjeć do tego zabiegu.
Czy są dostępne sportowe paski do tego modelu i jak kształtuje się cena?
Proszę o wszelkie rady,pomysły i pomoc oraz ewentualne kosztorysy tej operacji. Wiem,że pewnie już ktoś o to pytał,ale po przeszukaniu 3 stron forum dałem spokój.Moze ktoś już robił coś takiego w swoim Kropku i może podzielć się doswiadczeniami na ten temat.Z wszelaką pomoc - WIELKIE THX
16/06/2009
Po 3 godzinach odkręciłem glowice, na cylindrze 1 "masło" co wskazuje na uszkodzenie uszczelki w obrebie 1 cylindra,uszczelka przy kanałach wodnych zgnita i widoczne ubytki....Jedyna pociecha,że tylko jeden cylinder nie pracował oraz to,ze woda nie szła wybitnie w olej.
|
|
Góra |
|
 |
lionen |
#265590 Wysłany:
17 Cze 2009, 21:17; Temat postu: |
|
 |
Puntomaniak |
Imię: Mateusz
Samochód: Punto II 5d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Województwo: wielkopolskie [P]
Rejestracja: 27 Maj 2009, Posty: 53
|
|
Góra |
|
 |
hgt131 |
#265607 Wysłany:
17 Cze 2009, 21:46; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Miejscowość: Siennica Rejestracja: 06 Lut 2009, Posty: 446
|
wyciek jest z pod oringa cewek,a z tą temp to może termostat się zaciął
_________________ Mk2 HGT oraz Panda Actual
topic15298.html
|
|
Góra |
|
 |
driver forever |
#265692 Wysłany:
18 Cze 2009, 01:28; Temat postu: |
|
 |
Sympatyk kropek |
Miejscowość: łódzkie Rejestracja: 14 Cze 2009, Posty: 16
|
Potwierdzam,w pierwszej częsci to wyciek spod oringu cewki/ek,bardzo łatwa do usuniecia usterka(Rzadko to się zdarza,znaczy to też ,że w najblizszym czasie ,może ale nie musi o ile był wymieniany-może się pojawić wyciek na simeringu wałka rozrzadu,z powodu skruszenia gumy ,podobny powod jak na oringu cewki)
...co do drugiej opcji .....nie napisałes ,czy ta podwyższona temperatura w układzie chlodzacym występuje tylko przy uruchomieniu zimnego silnika ,czyli do pierwszego otwarcia termostatu,czy tez utrzymuje sie przez cały czas jazdy kropkiem...moze byc kilka opcji takiego zachowania:
- zanieczyszczoina chlodnica
- uwalony wentylator
- uwalony czujnik temperatury wentylatora
- uwalony termostat,ale tylko wtedy,gdy podwyższona temperatura wystepuje przez cały czas pracy silnika i w przypadku jeżeli w/w usterki nie występują
- układ jest odpowietrzony ,a poziom płynu jest w normie ,co myśle ,ze jest oczywiste
Mamy sezon letni,więc temperatura ,może być powyżej średniej ,sprawdż i weliminuj pozostałe symptony i wtedy oceń sytuacje..Powodzenia 
|
|
Góra |
|
 |
darom182 |
#266588 Wysłany:
21 Cze 2009, 14:36; Temat postu: |
|
 |
Puntomaniak |
 |
Miejscowość: Jaworzno Rejestracja: 05 Paź 2008, Posty: 70
|
U mnie tak samo z temperatura jest , jak odpalam zimne auto po nocy, po ok 5 min temperatura silnika jest na polowie, zawsze tak mialem i myślałem ze to normalne jest, dodam ze nigdy nie przekroczyła mi wskazówka polowy, nawet przy jezdzie w godzinnych korkach na niemieckiej autobanie. więc myśle ze jest to normalne, jeżeli jestem w błędzie to proszę o uświadomienie mnie,
btw. jaki jest normalny ubytek oleju w silniku?
mianowicie mój kropek ma 73 tyś przejechane olej zmieniałem w kwietniu tego roku było to przy 64tyś i od tego czasu powiedzmy że ubyło ok 0,2l
dodam że w tym okresie zaliczyłem kilka przejazdów po 1000km po niemieckich autostradach silnik pracował na 4,5-5 tys RPM przez kilka godzin, czy ego typu obciązenia mają wpływ na większe zużycie oleju?
Dodam że silnik to 1,2 16V olej 5W30 Mobil
[ Dodano: 21 Cze 2009 14:36 ]
Poczytałem troszke forum i zacząłem szukać i znalazłem plamy na silniku
[img] [img]http://fiatpunto.com.pl/mimg,IMG_4a3e287736ac95544.jpg[/img][/img]
 [img]
co to może być?
jest to silnik 1,2 16V
fotki te przedstawaiają łączenie skrzyni biegów z sprzęgłem, skąd tam sie wzioł olej??
_________________ You'll Never Walk Alone....
|
|
Góra |
|
 |
driver forever |
#267255 Wysłany:
23 Cze 2009, 14:00; Temat postu: |
|
 |
Sympatyk kropek |
Miejscowość: łódzkie Rejestracja: 14 Cze 2009, Posty: 16
|
W tym ,ze ze startu zimnego silnika w pierwszej fazie temperatura nie znacznie przekracza wartosci zazwyczaj obserwowane we wskazaniach wskaznika temperatury nie ma nic dziwnego...tak ma być  - w większosci silników z którymi się spotkałęm to występuje i nie ma w tym nic nie pokojacego.
Jeśli chodzi o zużycie oleju przez silnik - jest to pojęcie względne jak sama definicja "zużycia",czyli w tym przypadku w jednym silniku bedzie wiecej w drugim mniej.Osobiscie uważam ,ze nie ma silnika ,który nic nie zużywa oleju.A druga moja zasada jest taka,ze jeśli od wymiany do wymiany (czyli zalewam silnik pod MAX na wskazniku poziomu oleju i powinno mu to wystarczyc do nastepnej wymiany - o ile nie leje się po całym silniku na zewnątrz  )przejeżdzam bez dolewania oleju - to dla mnie silnik jest OK.Myslę,że 2 setki zuzycia przy "agresywnej" jezdzie i takim przebieg jak masz niepowinno niepokoić ,o ile nie masz wycieków z silnika.
To,że w tych miejscach pojawił się olej nie jest niczym nadzwyczajnym jeżeli podrózuje się ze znacznymi predkosciami przez kilka godzin...Po prostu niewielka jego ilosc wydostała się przez odpowietrznik skrzyni biegów widoczny na zdjeciu.Jest to spotykane podczas podrózowania z maksymalnymi predkosciami i świadczy też o tym,ze w dalszym ciągu masz olej w skrzyni biegów 
|
|
Góra |
|
 |
darom182 |
#267460 Wysłany:
23 Cze 2009, 22:38; Temat postu: |
|
 |
Puntomaniak |
 |
Miejscowość: Jaworzno Rejestracja: 05 Paź 2008, Posty: 70
|
ok dzieki , pocieszające:) dzisiaj umyłem silnik, zobaczyny co będzie
_________________ You'll Never Walk Alone....
|
|
Góra |
|
 |
|
Strona 1 z 1
|
[ 22 posty(ów) ] |
|
|
Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum Nie możesz dodawać załączników na tym forum
|
|