|
Obecny czas: 26 Kwi 2025, 02:26
|
Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy
Autor |
Wiadomość |
archishark |
#15949 Wysłany:
29 Mar 2007, 19:46; Temat postu: Świeci się kontrolka wtrysku |
|
 |
Sympatyk kropek |
Miejscowość: Kraków Rejestracja: 28 Mar 2007, Posty: 9
|
Witam !
Kolejna awaria! Pechowy tydzień?
Wracałem z pracy do domu, trochę stałem w kortu, trochę jechałem wolno i trochę szybko...
... jestem prawie pod domem i świeci mi się kontrolka że niby źle działa wtrysk  , od kiedy się świeci - nie wiem, może od momentu kiedy zauważyłem, może wcześniej...
...w instrukcji pisze, że zapala się, gdy wystąpi usterka w układzie wtrysku powinna spaść moc auta i takie tam bzdury - nic takiego nie zauważyłem...
może to jakiś błąd komputera, albo nie wiem co normalnie załamka ...
czy ktoś wie o co chodzi ?
_________________ Fiat Punto 2001, 1.2 v8
|
|
Góra |
|
 |
|
|
Hawel |
#15952 Wysłany:
29 Mar 2007, 20:01; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Miejscowość: Kraków Rejestracja: 27 Lut 2007, Posty: 158
|
Na poczatek zdejm kleme z aku na godzine,moze sie komp zresetuje.Jak to nie pomoze to podlaczenie do komputera...
_________________ Punto Grande 1.3 Multijet 16v Energy 90 KM
|
|
Góra |
|
 |
ipIV |
#15963 Wysłany:
29 Mar 2007, 20:34; Temat postu: |
|
 |
Admin ds. technicznych forum. |
 |
Imię: Michał
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.8 16V 130KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: HGT
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: SL/SK/SZ/SZA Rejestracja: 21 Cze 2006, Posty: 13083 Pomógł: 54
|
A ja bym pojechał na diagnostykę komputerową 
_________________ Focus 1.0 Ecoboost 92kW & Punto Evo 1,4 16V MA 99kW@138kW & Punto II HGT Abarth 1,8 16V 96kW & Fiesta VII FL 1,0 12V Ecoboost 74kW Inne pod moją opieką: Tipo 1,4 16V 70kW Były: Punto II 5d 1,8 16V 96kW & Punto II 1,2 8V 44kW & Fiesta V 1,25 55kW
<- Ford Focus mk4 FL Trend 1,0 Ecoboost 2022 r. 
<- Fiat Punto II HGT 1,8 16V 2001 r.
<- Ford Fiesta VII FL 1,0 Ecoboost 2017 r.
<- Fiat Tipo 1,4 16V 2017 r.
<- Fiat Punto II 5d 1,8 16V 2002 r.
<- Fiat Punto Evo 1,4 MA Turbo 2010 r.
<- Ford Fiesta V 1,2 16V 2001 r.
<- Fiat Punto II 1,2 8V 2002 r. AM, B, BE, C, CE, T
|
|
Góra |
|
 |
archishark |
#15964 Wysłany:
29 Mar 2007, 20:35; Temat postu: |
|
 |
Sympatyk kropek |
Miejscowość: Kraków Rejestracja: 28 Mar 2007, Posty: 9
|
Dzięki Hawel !
Odłączenie pomogło ale odłączyłem tylko na 3 minutki.
Odpalałem 3 razy zwiększałem obroty do 4500 i się nie zapala.
Zobaczymy jutro jak pojeżdżę po mieście, co się będzie dziłao [ Dodano: 29 Mar 2007 19:37 ]jutro i tak jadę do warsztatu bo prawdopodobnie mam do wymiany łożysko z przodku na lewej stronie, więc powiem co sie działo zobaczę co oni mi powiedzą ... 
_________________ Fiat Punto 2001, 1.2 v8
|
|
Góra |
|
 |
Hawel |
#16011 Wysłany:
30 Mar 2007, 06:00; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Miejscowość: Kraków Rejestracja: 27 Lut 2007, Posty: 158
|
Super,ze sie udalo.To moga byc rozne powody zapalenia wtrysku:swiece,kable WN,nawet trefne paliwo...
_________________ Punto Grande 1.3 Multijet 16v Energy 90 KM
|
|
Góra |
|
 |
archishark |
#16083 Wysłany:
30 Mar 2007, 11:40; Temat postu: |
|
 |
Sympatyk kropek |
Miejscowość: Kraków Rejestracja: 28 Mar 2007, Posty: 9
|
Tak w ogóle to od dłuższego czasu mam tez problem z odpalaniem autka. Najpierw myślałem że to zima, ale teraz po zimie problem zmalał ale niestety nieznacznie...
Wymieniłem przewody , świece (na NGK), i w sumie różnicy nie ma  , a teraz ta kontrolka wtrysku, czy te dwa problemy mogą być ze sobą w jakiś sposób powiązane.
Fiacior raz kręci i nie załapuje (jakby nie miał podawanego paliwa), a nieraz kręci baaardzo słabo i odpala (jakby chciał od razu sam z siebie startować i jechać)...
...odpalanie w moim aucie jest dla mnie wielką tajemnicą i loterią zarazem choć im cieplej to problem sie zmniejsza - nie rozumiem
Hawel mam do ciebie pytanko - gdzie tankujesz? bo widze że jesteś z krakowa, to tak apropo kontrolki wtrysku...
_________________ Fiat Punto 2001, 1.2 v8
|
|
Góra |
|
 |
pepepe |
#16087 Wysłany:
30 Mar 2007, 11:50; Temat postu: |
|
|
Moze filtr paliwa ?
Moze immobilizer - jak ma jakies odciecie ?
|
|
Góra |
|
 |
Hawel |
#16091 Wysłany:
30 Mar 2007, 11:57; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Miejscowość: Kraków Rejestracja: 27 Lut 2007, Posty: 158
|
Podjedz do ASO do Viamotu,tylko do nich mam zaufanie,podepna do kompa i cos im wyjdzie.Teraz tankuje rope ultimate diesel,ale zona noPB i tankujemy na BP przy rondzie Matecznym.
_________________ Punto Grande 1.3 Multijet 16v Energy 90 KM
|
|
Góra |
|
 |
lukpal19 |
#18293 Wysłany:
11 Kwi 2007, 09:58; Temat postu: |
|
 |
Forumowicz |
Rejestracja: 11 Kwi 2007, Posty: 3
|
Mam podobny problem i odwiedziłem już kilku mechaników.
Objawy awarii: Nierówna praca silnika, problemy przy odpalaniu samochodu (odpala na 2 gary), zapalona kontrolka check Engine,komputer wskazuje różne czasy ładowania na cewkach zapłonowych, kod błędu komputera wkazuje na cewkę zapłonową (zwarcie do masy), ale cewki, przewody i swiece są na 100% sprawne.
Samochód: Fiat Punto 1.2 8V (2001)
Generalnie jeżdżę tak już od jakiegoś czasu, ale nie jest to zbyt zdrowa sytuacja dla silnika więc ostatnio odwiedziłem kilku "specjalistów". Wychodzi na to, że uszkodzona jest centralka wtrysku (komputer, układ zapłonowy, róznie ją nazywają  ). Podobno jest to dosyć częsta usterka w Fiatach Punto z roku 2001 i 2002. W ASO chcą za taką centralkę 1500zł z wymianą, ale póki co jestem na etapie poszukiwania jakiegoś elektronika, który muiałby to naprawić.
Może ktoś z Was też miał taki problem i będzie miał jakieś cenne wskazówki?
|
|
Góra |
|
 |
meksc |
#42549 Wysłany:
31 Sie 2007, 22:38; Temat postu: kontrolka wtrysków |
|
 |
Forumowicz |
Rejestracja: 31 Sie 2007, Posty: 1
|
Witam
Potrzebuję pomocy. W moim punciaku zapaliła się kontrolka wtrysku i zaczeło go strasznie szarpać. Mechanik po podłączeniu do komputera stwierdził ze pracuje on tylko na 2 cylindrach i że to wina centralki wtrysków. Z tego co sie dowiedziałem w serwisie fiata centralka do punto 2 kosztuje około 1500zł Niestety nie stać mnie na taką naprawę:(
Mam więc pytanie, może ktoś wie gdzie można by spróbować naprawić ten komputer. Najlepiej żeby było to w podlaskim. No i oczywiście może można wstawić jakiś inny komputer jakis zamiennik czy coś.
Bardzo proszę o pomoc. Pozdrawiam
|
|
Góra |
|
 |
Adas |
#42799 Wysłany:
02 Wrz 2007, 13:16; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Imię: Adam
Samochód: Grande Punto 5d
Silnik: 1.4 8V 77KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Active
Województwo: podlaskie [B]
Miejscowość: Białystok Rejestracja: 02 Maj 2007, Posty: 2625
|
Hej!
Ja jestem z Białegostoku, i ci powiem coś takiego, obadaj ten Link:
http://allegro.pl/item231342985_fiat_pu ... ssacy.html
chłop spzredaje cały kolektor z centralką wtrysku, widać ją na fotce (na dole fotki, podluzny prostokacik przkrecony na 2 srubki to to:)
Dogadaj sie z gposciem czy pasi dop twego punta i kup, 500zł..a tam cały kolektor przepustnica wtryski itp:)
P.s. naprawa to min 500zł a mało kto to robi i wiadomo ile podziała..używki na alegro widziąłem po 400-800zł. Nówki po 1200zł
_________________ Mk2 ForEver ? <LOL>
Moja obecna "Kropka" >>
Grande Punto 1.4 8v 77km od poniedziałku do piątku i mały uzupełniacz Ssangyong Actyon 2.0XDI na weekendowe wypady i inne szaleństwa!
1. Moja była kropka najlepsza zielona kropka.
Autko Nr1. >> Punto 2 1.2 8V 60KM 2001r. + LPG
topic1438.html
Moja była Alfa 156 Sportwagon - Autko Nr 2
Autko Nr2. Czarna jak Hell, Włoszka. >> Alfa 156 SportWagon 1.9 JTD 115KM 
http://adas.w.tkb.pl/Alfa156/
Dla osób z forum służę darmową diagnostyką Fiat EcuScan - OBD2, oraz diagnostyką każdego innego auta posiadam uniwersalny dobry skaner.
|
|
Góra |
|
 |
blondas_188 |
#72810 Wysłany:
25 Gru 2007, 13:32; Temat postu: |
|
 |
Sympatyk kropek |
Miejscowość: Koronowo Rejestracja: 17 Gru 2007, Posty: 30
|
Miałem dokładnie to samo... Zatankowałem na stacji "NO NAME" i następnego dnia zapaliła się kontrolka wtrysku! Dzowniłem po mechanikach i zgodnie mówili, że mogę na tym spokojnie jezdzić i nie trzeba z tym nic robic!
Ale odłączyłem akumulator na 5 minut - niestety nie pomoglo!
Nie mając nic do stracenia odłaczyłem go na noc i poszedłem spac - jak rano odpaliłem auto kontroka juz sie nie paliła! [ Dodano: 25 Gru 2007 12:32 ]dowiedziałem się ze jednak takie odłączanie akumulatora bardzo szkodzi komputerowi...  odłączenie go na cala noc powoduje tylko utrate pamięci - a błąd nadal pozostaje!
Zbyt częste powtarzanie tej czynności może uszkodzić komputer!
Więc jednak nie polecam tego zabiegu... Raz można, ale więcej razy jest niewskazane!
_________________ Fiat Punto II 1.2 8V SX Srebny metalik
|
|
Góra |
|
 |
hejkum |
#76214 Wysłany:
30 Gru 2007, 23:30; Temat postu: |
|
 |
Forumowicz |
Miejscowość: Gliwice Rejestracja: 30 Gru 2007, Posty: 2
|
Ja mam Punto 1.2 z 2001 roku i własnie zapaliła mi sie żółta lampka kontroli wtrysku. W najbliższych dwóch dniach nie jestem w stanie jechać nigdzie do serwisu, czy można z tym jeździć i co mi grozi???
No i czy to może być wina paliwa? mi się akurat zapaliła rezerwa a auta doopiero kupiłam i może został w baku jakiś syf po poprzednim użytkowniku?
Bardzo prosze o pomoc....
|
|
Góra |
|
 |
Des |
#76502 Wysłany:
31 Gru 2007, 18:54; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: ON
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Częstochowa Rejestracja: 24 Maj 2007, Posty: 358
|
Ostatnio miałem nawet przypadek, że przyjechała pewna pani Seicento i że jej się świeci lampka wtrysku. Jesli nic się z autem nie dzieje, czyli nie jedzie wyraźnie słabiej i nie ma p[roblemów z odpalaniem, oraz jak pojeździ się troche na rozgrzanym silniku nie gaśnie to najprawdopodobniej jest to tylko błąd komputera, i po odłączeniu akumulatora błędyu nie ma. Jeśli zaś będzie sięto powtarzało cyklicznie, nawet bez żadnych objawów wymienionych powyżej, to radziłbym się zgłosić do mechanika lub serwisu, bo może byc to na przykład psujący się któryś czujnik i wywołujacy błąd, albo może się coś poważniejszego dziać z autem.
|
|
Góra |
|
 |
ava3 |
#85853 Wysłany:
28 Sty 2008, 04:48; Temat postu: |
|
 |
Puntomaniak |
 |
Miejscowość: Bielawa Rejestracja: 24 Wrz 2007, Posty: 51
|
Witam
jeżeli częste odłaczanie akumulatora może uszkodzic komputer to powiedz mi jak doładowujesz akumulator (bo nieraz jest to wskazane dłuższy postój w garażu) chyba nie na podłączonych kablach ?
[ Dodano: 25 Gru 2007 12:32 ]
dowiedziałem się ze jednak takie odłączanie akumulatora bardzo szkodzi komputerowi...  odłączenie go na cala noc powoduje tylko utrate pamięci - a błąd nadal pozostaje!
Zbyt częste powtarzanie tej czynności może uszkodzić komputer!
Więc jednak nie polecam tego zabiegu... Raz można, ale więcej razy jest niewskazane![/quote]
|
|
Góra |
|
 |
grzywka07 |
#86367 Wysłany:
29 Sty 2008, 17:06; Temat postu: |
|
 |
Forumowicz |
Miejscowość: Poland Rejestracja: 29 Sty 2008, Posty: 1
|
Kontrolka moze sie zaswiecic gdy przeskoczy o kilka zabkow pasek rozrzadu 
_________________ Kropa jest OK chociaz bywa nieznosna
|
|
Góra |
|
 |
blondas_188 |
#87493 Wysłany:
01 Lut 2008, 13:21; Temat postu: |
|
 |
Sympatyk kropek |
Miejscowość: Koronowo Rejestracja: 17 Gru 2007, Posty: 30
|
ja nie laduje akumulatora ;-) a poza tym, to ile razy w roku ladujesz akumulator - raz?? "zbyt czeste" - w domysle raz na dwa tygodnie...
A poza tym - to wpoprzednim aucie ladowalem na podlaczonych kablach i bylo git 
_________________ Fiat Punto II 1.2 8V SX Srebny metalik
|
|
Góra |
|
 |
Adas |
#87598 Wysłany:
01 Lut 2008, 20:40; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Imię: Adam
Samochód: Grande Punto 5d
Silnik: 1.4 8V 77KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Active
Województwo: podlaskie [B]
Miejscowość: Białystok Rejestracja: 02 Maj 2007, Posty: 2625
|
|
Góra |
|
 |
maxx_krk |
#88039 Wysłany:
03 Lut 2008, 04:41; Temat postu: kontrolka |
|
 |
Puntoświr |
 |
Miejscowość: Kraków Rejestracja: 11 Sty 2008, Posty: 503
|
Witam,
tez mialem podobny problem (1,2 16v 2001 r.) najpierw zaczela swiecic sie kontrolka wtrysku ciagle, pojezdzilem tak z miesiac i pojawil sie kolejny problem, auto czesto gaslo na wolnych obrotach, tzn np dojezdzajac do skrzyzowania na czerwonym swietle zwalnialem i pod sam koniec wyrzucalem na luz hamujac i wtedy auto mi gaslo. Podobnie przy redukcji przed zakretami. Podejrzenia padaly na sonde lambde. Wizyta u mechanika, skasowanie bledu i przeczyszczenie przepustnicy zdaje sie pomoglo - koszt laczny naprawy 60 zl. Do dzisiaj (dwa lata) dziala bez zarzutu.
Pozdrawiam
|
|
Góra |
|
 |
RzLukas |
#187719 Wysłany:
09 Lis 2008, 17:39; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Imię: Łukasz
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: S
Województwo: małopolskie [K]
Miejscowość: Kraków Rejestracja: 13 Mar 2007, Posty: 710 Pomógł: 4
|
Witam
Proszę o pilną pomoc w temacie http://fiatpunto.com.pl/post187675.html#187675 po wymianie oleju i filtra oraz zlikwidowaniu wycieku z pod pokrywy zaworów dzisiaj o przejechaniu 300 metrów zapaliła się pomarańczowa kontrolka AWARIA SYSTEMU KONTROLI SILNIKA. Samochodem nie da się jeździć, silnikiem strasznie szarpie na biegu jałowym, po dodaniu gazu pracuje trochę lepiej. Co mogło paść?? (centralka silnika) Czy samochodem mogę jechać do serwisu czy bezpieczniej go zaholować?? Dodam jeszcze że pod silnikiem pojawiło się parę kropelek płyny z chłodnicy (czy może to być przez to że szarpie silnikiem??)
Proszę o pilną pomoc
Pozdrawiam
_________________ MOJA KROPA
http://fiatpunto.com.pl/topic907.html
|
|
Góra |
|
 |
Adas |
#187732 Wysłany:
09 Lis 2008, 18:01; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Imię: Adam
Samochód: Grande Punto 5d
Silnik: 1.4 8V 77KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Active
Województwo: podlaskie [B]
Miejscowość: Białystok Rejestracja: 02 Maj 2007, Posty: 2625
|
Działa Ci na 2 Cylindrach:). Chodzi O Słynną Centralkę Wtryskowa, a raczej zapłonowo-wtryskową. Odłącz akumulator na godzinę, podłącz i zobacz czy zniknęło.. Ja też tak miałem, no ale u mnie znikło.. i nigdy więcej nie było z tym problemów. Jak nie to cewka.. jak nie to Centralka:( [ Dodano: 09 Lis 2008 18:01 ]poszukaj: Szukaj.. Centralka  . Nie jeden miał z tym problem, w Aso droga jest, na allegro ok 300-400zł. Oby nie to..
_________________ Mk2 ForEver ? <LOL>
Moja obecna "Kropka" >>
Grande Punto 1.4 8v 77km od poniedziałku do piątku i mały uzupełniacz Ssangyong Actyon 2.0XDI na weekendowe wypady i inne szaleństwa!
1. Moja była kropka najlepsza zielona kropka.
Autko Nr1. >> Punto 2 1.2 8V 60KM 2001r. + LPG
topic1438.html
Moja była Alfa 156 Sportwagon - Autko Nr 2
Autko Nr2. Czarna jak Hell, Włoszka. >> Alfa 156 SportWagon 1.9 JTD 115KM 
http://adas.w.tkb.pl/Alfa156/
Dla osób z forum służę darmową diagnostyką Fiat EcuScan - OBD2, oraz diagnostyką każdego innego auta posiadam uniwersalny dobry skaner.
|
|
Góra |
|
 |
RzLukas |
#187735 Wysłany:
09 Lis 2008, 18:13; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Imię: Łukasz
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: S
Województwo: małopolskie [K]
Miejscowość: Kraków Rejestracja: 13 Mar 2007, Posty: 710 Pomógł: 4
|
Adas Aku już odłączałem ale nie znikło. Dalej szrpie silnikiem i świeci się kontrolka
[ Dodano: 09 Lis 2008 18:13 ]
Mogłem coś sam uszkodzić (np jakiś przewód) przy zdięciu filtra powietrza oraz pokrywy zaworów. Wczoraj auto działało wyśmienicie po wymianie oleju (wyczyściłem przepustnice przy okazji ) a dziś padło
_________________ MOJA KROPA
http://fiatpunto.com.pl/topic907.html
|
|
Góra |
|
 |
Adas |
#187738 Wysłany:
09 Lis 2008, 18:24; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Imię: Adam
Samochód: Grande Punto 5d
Silnik: 1.4 8V 77KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Active
Województwo: podlaskie [B]
Miejscowość: Białystok Rejestracja: 02 Maj 2007, Posty: 2625
|
jak wszystko podłączyłeś to powinno działać.. A masowy podłączyłeś na mały imbus przy przepustnicy, czy wogóle jej nie wyjmowałeś?. Wiem jak to jest gdy centralka ma błąd..rzuca silnikiem ledwo się na obroty wkręca, no nie da się jechać, tylko 2 cylindry pracują. A jak coś robisz przy przepustnicy itp to odłączaj aku. [ Dodano: 09 Lis 2008 18:22 ]Jest manualik o czyszczeniu przepustnicy, jak zrobiłeś jak tam napisane to nic nie ma prawa się stać. Ja bym odłączył akumulator i na spokojnie raz jeszcze się przyjrzał. Ech to jedna z najgorszych awarii w kropku [ Dodano: 09 Lis 2008 18:24 ]http://fiatpunto.com.pl/mimg,IMG_48d7cab1d0e811465.jpg
Masa, to ten mały czarny kabelek. [ Dodano: 09 Lis 2008 18:24 ]http://fiatpunto.com.pl/largeimg,IMG_48 ... 811465.jpg
_________________ Mk2 ForEver ? <LOL>
Moja obecna "Kropka" >>
Grande Punto 1.4 8v 77km od poniedziałku do piątku i mały uzupełniacz Ssangyong Actyon 2.0XDI na weekendowe wypady i inne szaleństwa!
1. Moja była kropka najlepsza zielona kropka.
Autko Nr1. >> Punto 2 1.2 8V 60KM 2001r. + LPG
topic1438.html
Moja była Alfa 156 Sportwagon - Autko Nr 2
Autko Nr2. Czarna jak Hell, Włoszka. >> Alfa 156 SportWagon 1.9 JTD 115KM 
http://adas.w.tkb.pl/Alfa156/
Dla osób z forum służę darmową diagnostyką Fiat EcuScan - OBD2, oraz diagnostyką każdego innego auta posiadam uniwersalny dobry skaner.
|
|
Góra |
|
 |
RzLukas |
#187821 Wysłany:
09 Lis 2008, 20:29; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Imię: Łukasz
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: S
Województwo: małopolskie [K]
Miejscowość: Kraków Rejestracja: 13 Mar 2007, Posty: 710 Pomógł: 4
|
Adas chodzi o to że nie rozbierałem przepustnicy a wyczyściłem tylko tą zapadkęz zewnątrz . Najprawdopodobniej padła centralka wtrysków. Teraz doradźcie co robić. Regenerować ją czy kupić używaną?? Czytałem gdzieś że z używki mogą nie działać.
_________________ MOJA KROPA
http://fiatpunto.com.pl/topic907.html
|
|
Góra |
|
 |
Adas |
#187827 Wysłany:
09 Lis 2008, 20:44; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Imię: Adam
Samochód: Grande Punto 5d
Silnik: 1.4 8V 77KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Active
Województwo: podlaskie [B]
Miejscowość: Białystok Rejestracja: 02 Maj 2007, Posty: 2625
|
Wiesz, a ja bym odłączył aku posprawdzał bezpieczniki, i wyjął i włożył przekaźniki pod maską, pod puszką..
A co do centralek..
http://www.auto-swiat.pl/wydania/artyku ... ykul=17062
Niech każdy poczyta, fajny artykuł o Kropku.. Jest i o centralce..
Na początku, odłącz aku, i wyjmij centralkę. tzn odczytaj dokładnie co na niej pisze np.
IAW 59F.M3, bądź też M2, to ważne, i różnią się te od Mk2 i Mk2 FL. Temu odczytaj i szukaj jak coś, naprawa to 350zł
Czuje ze robią to mechanicy z Fiata.(Tychy)
http://allegro.pl/item472271958_kompute ... prawa.html
A tu ktoś sprzedaje z oznaczeniem M3, czyli chyba wersja z 2 Sondami Lambda..
http://allegro.pl/item478405461_kompute ... o_1_2.html
M2 to wersja kropa z jedną lambdą. Ale poczytaj na necie o tym dokładnie. Musisz bankowo wiedzieć że to wina centralki. Przydałoby się podłączenie pod kompa:/. Do ASO dojedziesz.. 2 bieg i pociągnie [ Dodano: 09 Lis 2008 20:42 ]Rozpiska Centralek:
http://ftp2.server7757.net/ecv_1092385765/rozpunto.html [ Dodano: 09 Lis 2008 20:44 ]Ja bym pierw wybadał czy to na bank to. W sumie najgorsze w centralce jest cena jej naprawy(bo nowej za 850zł na allegro, bądź 1600zł w ASO, nigdy bym nie kupił). Bo same wyjęcie wstawienie jest banalne. Ale tak to jest w elektronice, roboty dużo nie ma tylko ta cena:/.
Mi padła wspomaganie, okazało się Centralka od wspomagania, nowa 450zł, a ja dorwałem identyk jak moja za 60zł i działa cudownie. Także..
_________________ Mk2 ForEver ? <LOL>
Moja obecna "Kropka" >>
Grande Punto 1.4 8v 77km od poniedziałku do piątku i mały uzupełniacz Ssangyong Actyon 2.0XDI na weekendowe wypady i inne szaleństwa!
1. Moja była kropka najlepsza zielona kropka.
Autko Nr1. >> Punto 2 1.2 8V 60KM 2001r. + LPG
topic1438.html
Moja była Alfa 156 Sportwagon - Autko Nr 2
Autko Nr2. Czarna jak Hell, Włoszka. >> Alfa 156 SportWagon 1.9 JTD 115KM 
http://adas.w.tkb.pl/Alfa156/
Dla osób z forum służę darmową diagnostyką Fiat EcuScan - OBD2, oraz diagnostyką każdego innego auta posiadam uniwersalny dobry skaner.
|
|
Góra |
|
 |
|
Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum Nie możesz dodawać załączników na tym forum
|
|