|
Obecny czas: 26 Kwi 2024, 21:33
|
Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy
|
Strona 1 z 1
|
[ 14 posty(ów) ] |
|
Autor |
Wiadomość |
lioton |
#500710 Wysłany:
26 Sie 2011, 11:07; Temat postu: Autoadaptacja 1.2 8V |
|
|
Puntoświr |
|
Imię: Sławomir
Samochód: Lancia Delta
Silnik: 1.6 120KM mJTD
Paliwo: ON
Województwo: małopolskie [K]
Miejscowość: RSTR / KRK Rejestracja: 26 Cze 2008, Posty: 1133 Pomógł: 9
|
Witam.
Dziś biorę się za wymianę, raczej padniętego krokowego w moim kropie
Ponoć po takowej operacji trzeba zrobić autoadaptację - pytanie tylko jak
Słyszałem różne wersję, od odpięcia aku, do przegazowania ponad 4500RPM.
Ponoć da się też Fes'em.
Proszę o instrukcję jak to zrobić, jak kliknę to w Fesie to .. co się stanie
_________________ ♥ MSC ♥ http://www.michael-schumacher.de/en/
|
|
Góra |
|
|
|
|
wojtass18 |
#500713 Wysłany:
26 Sie 2011, 11:41; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
Imię: Wojtek
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Województwo: zachodniopomorskie [Z]
Miejscowość: SZCZECIN Rejestracja: 10 Gru 2009, Posty: 4596 Pomógł: 56
|
|
Góra |
|
|
lioton |
#500724 Wysłany:
26 Sie 2011, 13:16; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Imię: Sławomir
Samochód: Lancia Delta
Silnik: 1.6 120KM mJTD
Paliwo: ON
Województwo: małopolskie [K]
Miejscowość: RSTR / KRK Rejestracja: 26 Cze 2008, Posty: 1133 Pomógł: 9
|
|
Góra |
|
|
przemas107 |
#500734 Wysłany:
26 Sie 2011, 14:07; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Imię: Przemek
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: Inne
Województwo: wielkopolskie [P]
Miejscowość: Poznań Rejestracja: 27 Gru 2010, Posty: 206 Pomógł: 1
|
Ja bym odpiął akumulator na jakieś 15 minut. Po tym czasie odpaliłbym żeby sobie pochodził na wolnych do zagrzania, potem rundka po okolicy i heja. Z czasem się wszystko poustawia.
|
|
Góra |
|
|
mariuz |
#500748 Wysłany:
26 Sie 2011, 14:36; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Imię: Mariusz
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: Van
Województwo: mazowieckie [W]
Miejscowość: Konstancin-Jeziorna Rejestracja: 11 Mar 2009, Posty: 1772 Pomógł: 13
|
|
Góra |
|
|
wojtass18 |
#500771 Wysłany:
26 Sie 2011, 16:25; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
Imię: Wojtek
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Województwo: zachodniopomorskie [Z]
Miejscowość: SZCZECIN Rejestracja: 10 Gru 2009, Posty: 4596 Pomógł: 56
|
lioton napisał(a): o właśnie, w jednym temacie pisze, ze trzeba robić w drugim, że nie. W dodatku metody różne, dlatego się tutaj pytam
to się pisze w istniejącym temacie po co zakładać nowy
|
|
Góra |
|
|
sylwekzal |
#500809 Wysłany:
26 Sie 2011, 18:58; Temat postu: |
|
|
Sympatyk kropek |
Imię: Sylwek
Samochód: Bravo
Silnik: 1.2 16V 80KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: lubelskie [L]
Miejscowość: lubelskie Rejestracja: 22 Sie 2011, Posty: 30 Pomógł: 1
|
Odepnij akumulator na czas roboty. Po skończonej pracy podłącz i odpal samochód, niech popracuje aż do załączenia wentylatora. W czasie pracy nic nie uruchamiaj( nawiewy, radio nawet lampkę oświetlenia) Jak wyłączy się wentylator możesz zgasić samochód. Ot i cała adaptacja. Potem możesz jeździć długo i szczęśliwie
|
|
Góra |
|
|
kedlaw |
#500837 Wysłany:
26 Sie 2011, 21:05; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Imię: Waldek
Samochód: Croma
Silnik: 1.9 120KM mJTD
Paliwo: ON
Wersja: Emotion
Województwo: śląskie [S]
Rejestracja: 13 Paź 2007, Posty: 692 Pomógł: 2
|
lioton a tak tylko z ciekawości, wymieniasz sam krokowiec czy całą przepustnicę?
|
|
Góra |
|
|
mariuz |
#500843 Wysłany:
26 Sie 2011, 21:54; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Imię: Mariusz
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: Van
Województwo: mazowieckie [W]
Miejscowość: Konstancin-Jeziorna Rejestracja: 11 Mar 2009, Posty: 1772 Pomógł: 13
|
|
Góra |
|
|
639 |
#500844 Wysłany:
26 Sie 2011, 22:00; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Samochód: Punto Evo 5d
Silnik: 1.4 8V 77KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: Dynamic
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: PL -SB / NL-Rott Rejestracja: 07 Lip 2008, Posty: 1416
|
|
Góra |
|
|
mariuz |
#500845 Wysłany:
26 Sie 2011, 22:15; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Imię: Mariusz
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: Van
Województwo: mazowieckie [W]
Miejscowość: Konstancin-Jeziorna Rejestracja: 11 Mar 2009, Posty: 1772 Pomógł: 13
|
Żeby skasować dane przewidywania, bodajże sondy lambda.
Po skasowaniu jest procedura zagrzej silnik -> 3 sekundy na 4500rpm.
Jest też opcja ponownej nauki koła sonicznego, ale to też nie ma bezpośredniego związku.
Mi się widzi, że to przewidywanie jest po to, żeby wiedział o ile ząbków przerzucić krokowy przy takiej a takiej odchyłce na lambdzie.
Skasowac nie zaszkodzi, ale odłączanie aku raczej niewiele da. trzeba by spytać kogoś, kto ma obeznanie w bebechach komputera wtryskowego jakie tam siedzą pamięci.
Ale na 100% po skasowaniu danych adaptacyjnych miga kontrolka błędu silnika, co nie występuje po odłączeniu akumulatora nawet na miesiąc. [ Dodano: 26 Sie 2011 22:15 ]Ale ja nie jestem wyrocznią
_________________ 210000km Mój czarno-biały kropas - ostatnia zmiana 15.06.2013 A ja mam filtr paliwa w 1.2 8V http://biuro-ekspert.com/ ||Sirio Snake 27 + TTI TCB-771
|
|
Góra |
|
|
lioton |
#501104 Wysłany:
28 Sie 2011, 13:37; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Imię: Sławomir
Samochód: Lancia Delta
Silnik: 1.6 120KM mJTD
Paliwo: ON
Województwo: małopolskie [K]
Miejscowość: RSTR / KRK Rejestracja: 26 Cze 2008, Posty: 1133 Pomógł: 9
|
kedlaw sam krokowiec, już wymieniłem właśnie wczoraj, nawet łatwo poszło ale to dało
Ja juz nie wiem co mu zrobić
Odpaliłem po zmianie bez niczego, chodził ładnie, pojechałem na stację trochę mu przylać bo miał mało a i do kosy musiałem coś dolać, po drodze chodził pieknie, na stacji zgasiłem, potem odpaliłem, tez bez zarzutu, potem w sklepie byłem, odpaliłem też bez niczego ładnie chodził całą drogę, no ale potem wstapiłem do kolegi na parę minut, odpalam, ruszyłem i od razu zgasł, no dobra odapaliłem znowu, ruszam na 1 dociągnąłem do 2,5 tys, sprzęgło wciskam a obroty rosną do 3, no to 2 bieg, rozpędzam, sprzęgło wciskam, rosną do 3...4...5 , dojechałem do domu bo to blisko było wciskam sprzęgło no i rosną 3..4..5 na 5 tys się zatrzymały tak z 5-6 sek spadają do 3 na chwilę potem tak do 1,5 i potem tak do 900-1000 aczkolwiek lekko falowały.
Co dziwne włączył mu się wentylator mimo tego że temp była jak zwykle ok. tak na środku skali idelanie
Nie rozumiem już czego ten krop chce
Też zastanawia mnie to, że zatrzymuję sie na 5tys czyli wtedy gdy osiąga swoje zawrotne 60KM a nie kręci np. do 4 albo do odcięcia
No i czmu gasnie ot tak od siebie, tak jaby go kluczykiem zgasił.
_________________ ♥ MSC ♥ http://www.michael-schumacher.de/en/
|
|
Góra |
|
|
wojtass18 |
#501114 Wysłany:
28 Sie 2011, 16:05; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
Imię: Wojtek
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Województwo: zachodniopomorskie [Z]
Miejscowość: SZCZECIN Rejestracja: 10 Gru 2009, Posty: 4596 Pomógł: 56
|
|
Góra |
|
|
lioton |
#501122 Wysłany:
28 Sie 2011, 18:31; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Imię: Sławomir
Samochód: Lancia Delta
Silnik: 1.6 120KM mJTD
Paliwo: ON
Województwo: małopolskie [K]
Miejscowość: RSTR / KRK Rejestracja: 26 Cze 2008, Posty: 1133 Pomógł: 9
|
Oby nie
A jak to sprawdzić
Sprawdziłem dziś, po wczorajszych ekscesach brak błędów.
Dziś poza jednym zawirowaniem ( został na 1800 obr przez parę sekund ) szedł normalnie przez jakieś 10km.
Najgorsze własnie jest to, że czasem jest wszystko ok, czasem chwilowo a czasem na max świruje [ Dodano: 28 Sie 2011 17:31 ]Troszkę poczytałem jeszcze i w podobnych przypadkach jak mój winowajcami okazały się TPS i czujnik ciśnienia ( chyba chodzi o ten w kolektorze ), podejrzewano też sondę.
Co Wy na to
_________________ ♥ MSC ♥ http://www.michael-schumacher.de/en/
|
|
Góra |
|
|
|
Strona 1 z 1
|
[ 14 posty(ów) ] |
|
|
Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum Nie możesz dodawać załączników na tym forum
|
|