|
Obecny czas: 16 Cze 2025, 06:16
|
Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy
Autor |
Wiadomość |
wojtass18 |
#352983 Wysłany:
06 Kwi 2010, 15:14; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
Imię: Wojtek
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Województwo: zachodniopomorskie [Z]
Miejscowość: SZCZECIN Rejestracja: 10 Gru 2009, Posty: 4596 Pomógł: 56
|
ja już mam spolszczenie tylko nie wiem czy mogę wrzucić tu linka.
link pochodzi ze stronki tego programu z forum
|
|
Góra |
|
 |
|
|
gundzik |
#353019 Wysłany:
06 Kwi 2010, 17:42; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Samochód: Punto II FL 5d
Silnik: 1.3 70KM mJTD
Paliwo: ON
Województwo: mazowieckie [W]
Rejestracja: 14 Wrz 2008, Posty: 265 Pomógł: 1
|
|
Góra |
|
 |
jackyl |
#353058 Wysłany:
06 Kwi 2010, 19:27; Temat postu: |
|
|
hmmm
ja bym przeinstalował kabel jeszcze raz, albo zdeinstalował i zainstalował na nowo - byc moze to pomoze
PS latency timer ustawiałes na 1ms?
|
|
Góra |
|
 |
matti84 |
#353686 Wysłany:
08 Kwi 2010, 17:54; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
Miejscowość: Krotoszyn Rejestracja: 24 Paź 2007, Posty: 249
|
wojtass18 napisał(a): dla pewności sprawdź wszystko jeszcze raz tak jak z opisem, jak ma być wszystko ustawione. podłącz na wyłączonym zapłonie dopiero jak podepniesz się pod Kropka przekręć kluczyk pamiętaj że podpinasz na lapku pod to samo USB pod którym instalowałeś sterowniki. masz ustawione com 1 ? W programie musisz też zaznaczyć że korzystasz z com 1 jeśli masz ustawione com 2 to w programie ma być com2 [ Dodano: 05 Kwi 2010 16:38 ]http://fiatpunto.com.pl/topic20463-75.html
u mnie niby wszystko jest według instrukcji..i nic...ciągle wyskakuje hasło ze interfejs niedostepny...łapy opadają
_________________ Był:
Fiat 126p FL - 1987r - 24 KM
Renault Clio 1,2 8V RN ph I - 1991r - 60 KM
Fiat Punto 1,2 8V ELX - 2001r - 60 KM
Jest
Renault Laguna RT 2,0 8V ph I 113KM
Piszę poprawnie po polsku.
|
|
Góra |
|
 |
markos7 |
#354316 Wysłany:
10 Kwi 2010, 12:29; Temat postu: |
|
 |
Sympatyk kropek |
Miejscowość: Siemianowice Śl. Rejestracja: 14 Paź 2008, Posty: 19
|
wojtass18 napisał(a): ja już mam spolszczenie tylko nie wiem czy mogę wrzucić tu linka. link pochodzi ze stronki tego programu z forum
Ja miałem też problemy ... źródłem problemów były sterowniki ASUS ACPI.
Po przeniesieniu ich w inne miejsce i zrestartowaniu Windows zgłasza błąd ze nie może ich znaleźć ale ecu scan działa.
Prawdopodobnie wystarczy je odptaszyć w msconfig ... ale dotyczy to lapków ASUS i nie wszystkich modeli.
Użytkownicy Opli i Asusa też mają problem z tym VAGiem.
_________________ Było GP 1.4 16V 95KM Jest AR 159 SW 1.9 JTDM 150KM
|
|
Góra |
|
 |
nissanek_3 |
#355878 Wysłany:
14 Kwi 2010, 22:08; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Imię: Robert
Samochód: Grande Punto 5d
Silnik: 1.3 90KM mJTD
Paliwo: ON
Wersja: Emotion
Województwo: podkarpackie [R]
Miejscowość: Mielec Rejestracja: 26 Sie 2009, Posty: 248 Pomógł: 3
|
jak ustawiacie przepustowośc dla elm przy łączeniu z fiatecuscan??
9600 czy38400??przez vag mi się ładnie łączy a przez elm nie chce.Myślę że to nie wina sterownika bo np przez elm za pomoca zwykłych programów do diagnostyki się łącze.
_________________ GP 1.3 MultiJet 110 KM ; 230 Nm EGR OFF Dołożone : dodatkowe ogrzewanie PTC, ogrzewanie przednich foteli, czujniki parkowania PDC , ABS/ESP/ASR/MSR/HBA/HHC-w trakcie P II 1.2 8V
|
|
Góra |
|
 |
wojtass18 |
#355889 Wysłany:
14 Kwi 2010, 22:30; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
Imię: Wojtek
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Województwo: zachodniopomorskie [Z]
Miejscowość: SZCZECIN Rejestracja: 10 Gru 2009, Posty: 4596 Pomógł: 56
|
38400 i w opcjach musisz wybrać że łączysz się eml a nie vag [ Dodano: 14 Kwi 2010 21:30 ]
|
|
Góra |
|
 |
gundzik |
#355992 Wysłany:
15 Kwi 2010, 12:49; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Samochód: Punto II FL 5d
Silnik: 1.3 70KM mJTD
Paliwo: ON
Województwo: mazowieckie [W]
Rejestracja: 14 Wrz 2008, Posty: 265 Pomógł: 1
|
nissanek_3 napisał(a): jak ustawiacie przepustowośc dla elm przy łączeniu z fiatecuscan?? 9600 czy38400??przez vag mi się ładnie łączy a przez elm nie chce.Myślę że to nie wina sterownika bo np przez elm za pomoca zwykłych programów do diagnostyki się łącze.
Jak ci się może Grande Punto łączyć? Jakie auto podłączasz?
Panowie udało mi się połączyć. Błąd tkwił w tym, że komputer ściągnął mi sterowniki z internetu lub ich część. Szczerze mówiąc to w tym programiku za free jest za mało opcji. Pokazał mi pięć błędów, ale nie wiem zupełnie, o co chodzi. Odometr czy coś takiego pokazuje mi 12 tys. km. To samo co ostatnio w serwisie. Ponoć to ktoś zmienił. Po co i jak to nie wiem, ale to pewnie w serwisie za którymś razem. To się nie dowiem prawdziwego stanu, a przynajmniej tego poprzedniego. A polska wersja to się nadaje... Jakby to co najważniejsze było przetłumaczone to by było fajnie.
_________________ Moje auto: http://fiatpunto.com.pl/post676041.html
Przebieg 329000
|
|
Góra |
|
 |
greg505 |
#357031 Wysłany:
18 Kwi 2010, 15:46; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: ON
Województwo: małopolskie [K]
Miejscowość: Kraków Rejestracja: 07 Sie 2008, Posty: 4521 Pomógł: 42
|
testowal juz ktos 2,1 w polskiej wersji?
podobno jest juz dostepna 'wisienka'  do 2.1
[ Dodano: 18 Kwi 2010 14:46 ]
juz widze ze 2.1 jest sporo dokladniejsze, odczyty z sondy lambda sa natychmiastowe
moglby ktos podac napiecia na czujnikach spalania stukowego (knock sensor signal), przy obrotach jalowych?
_________________ bylo Punto2, jest: Grande & Clio2 ph3, oba robia kle kle kle
|
|
Góra |
|
 |
Jacek Tomasz |
#357046 Wysłany:
18 Kwi 2010, 16:19; Temat postu: |
|
 |
Puntomaniak |
Miejscowość: Grudziadz Rejestracja: 31 Sty 2010, Posty: 56
|
A co to jest ta "wisienka"?I gdzie ja mozna zjesc?Pozdrawiam.J.
|
|
Góra |
|
 |
wojtass18 |
#357055 Wysłany:
18 Kwi 2010, 17:28; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
Imię: Wojtek
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Województwo: zachodniopomorskie [Z]
Miejscowość: SZCZECIN Rejestracja: 10 Gru 2009, Posty: 4596 Pomógł: 56
|
greg505 to jeszcze z powszedniej wersji ale nie pamiętam czy było na jałowym ale raczej tak, a jak się tak zastanawiałem co to jest
kurcze przydało by się aby parametry były po Polsku
dokładnie co to za parametry
|
|
Góra |
|
 |
Jacek Tomasz |
#357056 Wysłany:
18 Kwi 2010, 17:33; Temat postu: |
|
 |
Puntomaniak |
Miejscowość: Grudziadz Rejestracja: 31 Sty 2010, Posty: 56
|
No własnie Ludziska.Przydałoby sie przetłumaczyc te wszystkie parametry.To by bylo dopiero :cos"!!!!
|
|
Góra |
|
 |
greg505 |
#357057 Wysłany:
18 Kwi 2010, 17:35; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: ON
Województwo: małopolskie [K]
Miejscowość: Kraków Rejestracja: 07 Sie 2008, Posty: 4521 Pomógł: 42
|
u ciebie te wartosci tez nie sa takie same,
u mnie to wyglada troche inaczej
1. 0,7V
2. 0,4
3. 0,4
4. 0,4
ktos sie orientuje jakie powinny byc prawidlowe?
_________________ bylo Punto2, jest: Grande & Clio2 ph3, oba robia kle kle kle
|
|
Góra |
|
 |
CrisPL |
#357929 Wysłany:
20 Kwi 2010, 18:37; Temat postu: |
|
 |
Sympatyk kropek |
 |
Rejestracja: 17 Lis 2008, Posty: 10
|
Witam.
Pierwszy raz podłączyłem autko pod kompa kablem jeszcze nie zmodyfikowanym, a więc nie ma szans żeby było coś nie tak z mojej strony.
To co mnie zaniepokoiło to stopniowy wzrost obrotów gdy auto było podłączone. Nawet po odłączeniu go i ponownym uruchomieniu silnika obroty były wysokie, a w pewnym momencie skakały. Dopiero pomogło zdjęcie klemy. Po tym zabiegu wszystko wróciło do normy, ale ponowne podłączenie auta z włączonym silnikiem spowodowało ponownie stopniowe wzrastanie obrotów. Czy wie ktoś może dlaczego tak się dzieje, co może byc tego przyczyną?
Z góry dziękuję za wszelką poradę.
P.S Program FiatECUScan 2.1 w wersji polskiej
_________________ Punto 2, 2003r. 1,2 (8V)
|
|
Góra |
|
 |
greg505 |
#357950 Wysłany:
20 Kwi 2010, 19:39; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: ON
Województwo: małopolskie [K]
Miejscowość: Kraków Rejestracja: 07 Sie 2008, Posty: 4521 Pomógł: 42
|
CrisPL opisz problem na forum autora programu
_________________ bylo Punto2, jest: Grande & Clio2 ph3, oba robia kle kle kle
|
|
Góra |
|
 |
ipIV |
#357968 Wysłany:
20 Kwi 2010, 20:25; Temat postu: |
|
 |
Admin ds. technicznych forum. |
 |
Imię: Michał
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.8 16V 130KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: HGT
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: SL/SK/SZ/SZA Rejestracja: 21 Cze 2006, Posty: 13084 Pomógł: 54
|
heh próbował poprawić errora z airbagiem ale nie udało mu się
Inna bajka w 2.1 reset autoadaptacji działa 
_________________ Focus 1.0 Ecoboost 92kW & Punto Evo 1,4 16V MA 99kW@138kW & Punto II HGT Abarth 1,8 16V 96kW & Fiesta VII FL 1,0 12V Ecoboost 74kW Inne pod moją opieką: Tipo 1,4 16V 70kW Były: Punto II 5d 1,8 16V 96kW & Punto II 1,2 8V 44kW & Fiesta V 1,25 55kW
<- Ford Focus mk4 FL Trend 1,0 Ecoboost 2022 r. 
<- Fiat Punto II HGT 1,8 16V 2001 r.
<- Ford Fiesta VII FL 1,0 Ecoboost 2017 r.
<- Fiat Tipo 1,4 16V 2017 r.
<- Fiat Punto II 5d 1,8 16V 2002 r.
<- Fiat Punto Evo 1,4 MA Turbo 2010 r.
<- Ford Fiesta V 1,2 16V 2001 r.
<- Fiat Punto II 1,2 8V 2002 r. AM, B, BE, C, CE, T
|
|
Góra |
|
 |
gundzik |
#358226 Wysłany:
21 Kwi 2010, 16:40; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Samochód: Punto II FL 5d
Silnik: 1.3 70KM mJTD
Paliwo: ON
Województwo: mazowieckie [W]
Rejestracja: 14 Wrz 2008, Posty: 265 Pomógł: 1
|
CrisPL napisał(a): Witam.
Pierwszy raz podłączyłem autko pod kompa kablem jeszcze nie zmodyfikowanym, a więc nie ma szans żeby było coś nie tak z mojej strony. To co mnie zaniepokoiło to stopniowy wzrost obrotów gdy auto było podłączone. Nawet po odłączeniu go i ponownym uruchomieniu silnika obroty były wysokie, a w pewnym momencie skakały. Dopiero pomogło zdjęcie klemy. Po tym zabiegu wszystko wróciło do normy, ale ponowne podłączenie auta z włączonym silnikiem spowodowało ponownie stopniowe wzrastanie obrotów. Czy wie ktoś może dlaczego tak się dzieje, co może byc tego przyczyną?
Z góry dziękuję za wszelką poradę.
P.S Program FiatECUScan 2.1 w wersji polskiej
To dziwne, bo po tym co widziałem, to nikt takich problemów nie miał. Może robiłeś jakieś testy? Bo ktoś coś podobnego wtedy miał. Spróbuj na wersji za free, tej starej.
A tak na marginesie, to w czym mogą pomóc te testy i czy można je w ogóle uruchomić, bo ja jakoś nie mam odwagi?
Jeszcze taka ciekawostka. Jak podłączyłem kabel drugi raz, to nie miałem już pięciu błędów tylko jeden i dopiero wtedy wykasowałem pierwszy raz. Później już żaden się nie pojawił. O co tu biega?
_________________ Moje auto: http://fiatpunto.com.pl/post676041.html
Przebieg 329000
|
|
Góra |
|
 |
CrisPL |
#358403 Wysłany:
21 Kwi 2010, 23:15; Temat postu: |
|
 |
Sympatyk kropek |
 |
Rejestracja: 17 Lis 2008, Posty: 10
|
Tak robiłem testy, ale tak naprawdę to nie wiem po co:/
Uznałem, że jest narzędzie i trzeba z niego skorzystać
Z tym, że obroty wzrastały samoistnie, nie zaczęło się tak dziać po jakimś konkretnym moim działaniu, tylko od razu po uruchomieniu silnika gdy auto było podłączone do kompa.
Później zaprzestałem jakichkolwiek działań na uruchomionym silniku.
Jeśli chodzi o błędy to u mnie nie było żadnych szopek.
Jeszcze nie próbowałem ze starszą wersją programu, może warto lecz to własnie nowsze wersje powinny być poprawione i nie zawierać błędów.
Mam mieszane uczucia co do tego programu: po podłączeniu auta obroty wariowały, a i w samym programie za pomocą kabla VAG niewiele da się zrobić.
Czy ktoś z Was podłączał się za pomocą EML327 i korzystał z systemu Service? Jakie tam są opcje? Co można tam zrobić?
Jeśli ktoś miał już do czynienia z tymi opcjami to proszę o informacje, bo nie wiem czy warto kupować EML327. A może znacie inne, godne uwagi programy diagnostyczne do Fiata?
_________________ Punto 2, 2003r. 1,2 (8V)
|
|
Góra |
|
 |
matti84 |
#358446 Wysłany:
22 Kwi 2010, 10:03; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
Miejscowość: Krotoszyn Rejestracja: 24 Paź 2007, Posty: 249
|
ja juz po kilku podpięciach jestem i ciagle wywala mi błąd...wadliwe działanie sondy-pierwszy układ cylindrów,pierwszy obwód, czy coś w tym stylu...moje pytanie która to sonda jest?Przy kolektorze wymieniałem nie dalej jak 1,5 roku temu na oryginał
_________________ Był:
Fiat 126p FL - 1987r - 24 KM
Renault Clio 1,2 8V RN ph I - 1991r - 60 KM
Fiat Punto 1,2 8V ELX - 2001r - 60 KM
Jest
Renault Laguna RT 2,0 8V ph I 113KM
Piszę poprawnie po polsku.
|
|
Góra |
|
 |
E.T. |
#358832 Wysłany:
23 Kwi 2010, 18:05; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Miejscowość: Warszawa Rejestracja: 21 Paź 2007, Posty: 965
|
proszę jeszcze raz dla tych wolniejszych i zszokowanych!
zanabywam netbooka na win xph lub 7s, do tego coś co na alledrogo w wynikach szukania hasł "VAG KKL" mi wychodzi (np. http://www.allegro.pl/item1004104734_ka ... obdii.html), robię modyfikacje podlinkowane w pierwszym poście, ciągnę darmowego programa ze strony również podanej w pierwszym poście i jestem w stanie odczytywać i kasować błędy (w tym abs, airbag)!? [ Dodano: 23 Kwi 2010 17:05 ](w PII 1.8 16V z 99 r.)
_________________ Tomaszowe, żółte Punto!
Pwr 138,7 KM @ 6319,0 rpm Tq 169,8 Nm @ 4826,0 rpm
|
|
Góra |
|
 |
greg505 |
#358892 Wysłany:
23 Kwi 2010, 20:18; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: ON
Województwo: małopolskie [K]
Miejscowość: Kraków Rejestracja: 07 Sie 2008, Posty: 4521 Pomógł: 42
|
E.T. teoretycznie tak ( w najnowszej wersji)
_________________ bylo Punto2, jest: Grande & Clio2 ph3, oba robia kle kle kle
|
|
Góra |
|
 |
E.T. |
#358893 Wysłany:
23 Kwi 2010, 20:21; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Miejscowość: Warszawa Rejestracja: 21 Paź 2007, Posty: 965
|
greg505 czemu teoretycznie? w najnowszej wersji softu?
_________________ Tomaszowe, żółte Punto!
Pwr 138,7 KM @ 6319,0 rpm Tq 169,8 Nm @ 4826,0 rpm
|
|
Góra |
|
 |
greg505 |
#358896 Wysłany:
23 Kwi 2010, 20:25; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: ON
Województwo: małopolskie [K]
Miejscowość: Kraków Rejestracja: 07 Sie 2008, Posty: 4521 Pomógł: 42
|
teoretycznie program to obsluguje, jak to jest w praktyce przy tym modelu to nie wiem
wczesniejsza wersja softu nie obslugiwala ABSu (dla silnika 1,8 ), w najnowszej wersji jest BOSH 5.3
_________________ bylo Punto2, jest: Grande & Clio2 ph3, oba robia kle kle kle
|
|
Góra |
|
 |
wojtass18 |
#358908 Wysłany:
23 Kwi 2010, 20:49; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
Imię: Wojtek
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Województwo: zachodniopomorskie [Z]
Miejscowość: SZCZECIN Rejestracja: 10 Gru 2009, Posty: 4596 Pomógł: 56
|
Ja się z Kropkiem łączę przez eml 327
ABSu nie mam, a z podusią jakoś nie nie mogę się połączyć ale błędy kasuje
|
|
Góra |
|
 |
sokool |
#361270 Wysłany:
02 Maj 2010, 00:51; Temat postu: |
|
 |
Sympatyk kropek |
Miejscowość: PGS Rejestracja: 09 Lip 2008, Posty: 18
|
Informacyjnie
vag kkl z allegro + fiatecuscan + eepc 901 (po wyrzuceniu plikow AsusACPI.inf oraz ASUSACPI.SYS z folderu c:\windows\system32) + punto '02 1.2 8V, ECU dziala, kabla jeszcze nie modowalem
pozdrawiam
|
|
Góra |
|
 |
|
Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum Nie możesz dodawać załączników na tym forum
|
|