|
Obecny czas: 15 Cze 2024, 23:15
|
Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy
|
Strona 1 z 1
|
[ 9 posty(ów) ] |
|
Autor |
Wiadomość |
Kamillo |
#406920 Wysłany:
25 Paź 2010, 19:09; Temat postu: 1.3 MultiJet - kłopot na zimnym silniku |
|
|
Puntoświr |
|
Imię: Kamil
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Województwo: mazowieckie [W]
Miejscowość: Pruszków Rejestracja: 19 Maj 2008, Posty: 1975 Pomógł: 10
|
Witam Kolegów. piszę w imieniu mojego kolegi, który chyba teraz - po pierwszym kłopocie w GP - zapisze się już na nasze Forum.
ale do szczegółów. autko to GP 1.3 M-Jet 90 KM z 2008 r. Punto dostało zastrzyk na 110 KM. od trzech dni na zimnym silniku lekko szarpie przy obrotach jałowych, puszcza czarny dymek, a przy przyspieszaniu niezbyt płynnie rozwija moc. do tego wzrosło o ok. 1l/100 km zużycie ON. auto ma 50 tys km, jest bardzo zadbane, ponad 80% jazd to trasy i to długie - od 300 do 600 km za jednym zamachem, tankowane na Statoil z paliwo premium...
Czy ktoś z Kolegów ma pomysły co do awarii? wiadomo ASO się kłania i pojechac koniecznie trzeba będzie...ale najpierw trzeba podjechać zdjąć wirusa - chip tuning, żeby się w ASO nie czepiali.
przepływomierz??? listwa CR?
_________________ Forza Italia !
Punto Mk II FL 1.2 8V Active (czerwony) - był ... Bravo II T-JET (granatowy metalik) - był ... ... Panda 1.2 8V Dynamic (niebieska) - była ... ... ... GrandePunto 1.2 8V Estiva (czarny prowokator) - był: topic49332.html Seat Ibiza 6J (czerwona bo najszybsza) - jest: topic58217.html
|
|
Góra |
|
|
|
|
sadoo |
#406942 Wysłany:
25 Paź 2010, 19:44; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Miejscowość: Jelenia G. Rejestracja: 08 Mar 2007, Posty: 3154
|
jak z wymianami filtrów stoi kolega?
filtr powietrza wymieniony?
|
|
Góra |
|
|
Kamillo |
#406945 Wysłany:
25 Paź 2010, 19:47; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Imię: Kamil
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Województwo: mazowieckie [W]
Miejscowość: Pruszków Rejestracja: 19 Maj 2008, Posty: 1975 Pomógł: 10
|
nie no sadoo nie piszmy tu o takich rzeczach, bo się chłopak obrazi Ostatni przegląd miał ok. 10 tys temu (przy niecałych 40 tys. przebiegu) i zawsze wymienia olej, filtr oleju, powietrza i przeciwpyłkowy - to taki standard u niego.
_________________ Forza Italia !
Punto Mk II FL 1.2 8V Active (czerwony) - był ... Bravo II T-JET (granatowy metalik) - był ... ... Panda 1.2 8V Dynamic (niebieska) - była ... ... ... GrandePunto 1.2 8V Estiva (czarny prowokator) - był: topic49332.html Seat Ibiza 6J (czerwona bo najszybsza) - jest: topic58217.html
|
|
Góra |
|
|
greg505 |
#406946 Wysłany:
25 Paź 2010, 19:51; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: ON
Województwo: małopolskie [K]
Miejscowość: Kraków Rejestracja: 07 Sie 2008, Posty: 4525 Pomógł: 42
|
niech kolega zrobi probe przelewowa,
dla mnie to ktorys z wtryskow nie domaga
_________________ bylo Punto2, jest: Grande & Clio2 ph3, oba robia kle kle kle
|
|
Góra |
|
|
Kamillo |
#407045 Wysłany:
25 Paź 2010, 22:48; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Imię: Kamil
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Województwo: mazowieckie [W]
Miejscowość: Pruszków Rejestracja: 19 Maj 2008, Posty: 1975 Pomógł: 10
|
no to raczej byłaby zła wiadomość greg505. owszem myślałem o wtryskach, ale póki co szukamy jak najbardziej małego problemu... po co za wczasu się stresować? sądzę, że pewność to będzie można mieć po wizycie w ASO i podłączdeniu pod kompa. ale to Kolega zrobi ni wcześniej niż w po 5-6 listopada. kolejne propozycje i porady mile widziane.
_________________ Forza Italia !
Punto Mk II FL 1.2 8V Active (czerwony) - był ... Bravo II T-JET (granatowy metalik) - był ... ... Panda 1.2 8V Dynamic (niebieska) - była ... ... ... GrandePunto 1.2 8V Estiva (czarny prowokator) - był: topic49332.html Seat Ibiza 6J (czerwona bo najszybsza) - jest: topic58217.html
|
|
Góra |
|
|
greg505 |
#407064 Wysłany:
25 Paź 2010, 23:12; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: ON
Województwo: małopolskie [K]
Miejscowość: Kraków Rejestracja: 07 Sie 2008, Posty: 4525 Pomógł: 42
|
odlaczcie egr, zaswieci sie kontrolka, jak przestanie dymic to bedzie trzeba go na poczatek przeczyscic.
jakis czas temu clio zaczelo mi dymic, wiec do wyboru: egr, wtryski, turbo.
chcialem wyczyscic egr, ale nie udalo mi sie go wykrecic
wiec odlaczylem wtyczke, przestal dymic, o wiele lepiej reaguje na gaz,
co ciekawe nawet przy ostrym palowaniu dymka za soba nie widze
_________________ bylo Punto2, jest: Grande & Clio2 ph3, oba robia kle kle kle
|
|
Góra |
|
|
kazaa |
#407110 Wysłany:
26 Paź 2010, 10:41; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Imię: Łukasz
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Województwo: mazowieckie [W]
Miejscowość: Warsaw Rejestracja: 06 Kwi 2008, Posty: 2200 Pomógł: 10
|
greg505 napisał(a): odlaczcie egr, zaswieci sie kontrolka, jak przestanie dymic to bedzie trzeba go na poczatek przeczyscic. bzdura : 1. egr nie ma nic do biegu jałowego,a taki przypadek jest w temacie 2. nie zawsze dymi przy uwalonym egr , mój 1.9 w ogóle nie puszczał bąków [ Dodano: 26 Paź 2010 10:41 ]Kamillo napisał(a): Witam Kolegów. piszę w imieniu mojego kolegi, który chyba teraz - po pierwszym kłopocie w GP - zapisze się już na nasze Forum. ale do szczegółów. autko to GP 1.3 M-Jet 90 KM z 2008 r. Punto dostało zastrzyk na 110 KM. od trzech dni na zimnym silniku lekko szarpie przy obrotach jałowych, puszcza czarny dymek, a przy przyspieszaniu niezbyt płynnie rozwija moc. do tego wzrosło o ok. 1l/100 km zużycie ON. auto ma 50 tys km, jest bardzo zadbane, ponad 80% jazd to trasy i to długie - od 300 do 600 km za jednym zamachem, tankowane na Statoil z paliwo premium... Czy ktoś z Kolegów ma pomysły co do awarii? wiadomo ASO się kłania i pojechac koniecznie trzeba będzie...ale najpierw trzeba podjechać zdjąć wirusa - chip tuning, żeby się w ASO nie czepiali. przepływomierz??? listwa CR?
jak ktoś mądry robił wirusa to ASO nie będzie widzieć wejść do ECU,a na egzaminerze się kapną że był mod, moim zdaniem lipny może był program i uwalił wtrysk lub przypadek , trzeba zbadać dokładnie co jest grane , bałbym się jednak o wtrysk
_________________ Nuova Bravo 2.0 mj sport 217PS @ 424 nm by Cinek Były user grande punto szprot 160ps www.punto.glodzik.com
|
|
Góra |
|
|
greg505 |
#407120 Wysłany:
26 Paź 2010, 11:43; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: ON
Województwo: małopolskie [K]
Miejscowość: Kraków Rejestracja: 07 Sie 2008, Posty: 4525 Pomógł: 42
|
kazaa napisał(a): bzdura :
1. egr nie ma nic do biegu jałowego,a taki przypadek jest w temacie 2. nie zawsze dymi przy uwalonym egr , mój 1.9 w ogóle nie puszczał bąków
wlasnie widze jak znasz zasade dzialania egr'a...
ad 1. wlasnie na biegu jalowym i pod niewielkim obciazeniem zawor sie otwiera.
ad2. jak zawor zacial sie w pozycji zamknietej to dymic nie bedzie
_________________ bylo Punto2, jest: Grande & Clio2 ph3, oba robia kle kle kle
|
|
Góra |
|
|
kazaa |
#407449 Wysłany:
27 Paź 2010, 10:19; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Imię: Łukasz
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Województwo: mazowieckie [W]
Miejscowość: Warsaw Rejestracja: 06 Kwi 2008, Posty: 2200 Pomógł: 10
|
greg505 napisał(a): wlasnie widze jak znasz zasade dzialania egr'a... ad 1. wlasnie na biegu jalowym i pod niewielkim obciazeniem zawor sie otwiera. ad2. jak zawor zacial sie w pozycji zamknietej to dymic nie bedzie
1. zawór egr otworzyć się powinien jak jest bogata mieszanka , jak jest otwarty cały czas to auto tak muli, że ciężko wyprzedzać do pewnej prędkości obrotowej silnika...
2. jakby zaciął się w pozycji zamkniętej to miałbym spokój do dziś , to byłoby to samo co zaślepienie , wyskoczyłby tylko check engine i to wszystko , jednak kolego rozbierałem osobiście egr i był w pozycji otwartej
_________________ Nuova Bravo 2.0 mj sport 217PS @ 424 nm by Cinek Były user grande punto szprot 160ps www.punto.glodzik.com
|
|
Góra |
|
|
|
Strona 1 z 1
|
[ 9 posty(ów) ] |
|
|
Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum Nie możesz dodawać załączników na tym forum
|
|