|
Obecny czas: 16 Cze 2025, 13:21
|
Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy
|
Strona 1 z 1
|
[ 6 posty(ów) ] |
|
Autor |
Wiadomość |
marek89ol |
#703985 Wysłany:
06 Gru 2013, 01:31; Temat postu: Olej w układzie chłodzenia po wymianie uszczelki pod głowicą |
|
 |
Sympatyk kropek |
Samochód: Punto I 3d
Silnik: 1.7 70KM TD
Paliwo: ON
Województwo: małopolskie [K]
Rejestracja: 11 Mar 2012, Posty: 14
|
Witam. Po wymianie uszczelki pod głowicą olej dostaje mi się do płynu chłodniczego oraz silnik się przegrzewa (problem z przegrzewaniem się silnika mniałem juz przed wymianą uszczelki temperatura na liczniku dochodziła do 3/4 skali a po mimo tego z nadmuchu raz wiało ciepłym powietrzem a raz zimnym) Wracając do tematu po złozeniu silnika została mi jedna tulejka obawiam się że była ona między blokiem silnika a głowicą co wy na to czy to może być przyczyną dostania się oleju do płynu? w załączniku daje zdjęcie bloku gdzie podejrzewam ze była ta tulejka. Prosze o pomoc. Załącznik:
Komentarz do pliku: zdjęcie bloku z punta 1.7td
blok 1.7td punto.jpg [ 67.73 KiB | Obejrzany 3050 razy ]
Załączniki: |
blok 1.7td punto.jpg [ 67.73 KiB | Obejrzany 3050 razy ]
|
|
|
Góra |
|
 |
|
|
dawido03 |
#703987 Wysłany:
06 Gru 2013, 01:37; Temat postu: Re: Olej w układzie chłodzenia po wymianie uszczelki pod gło |
|
 |
Puntoświr |
 |
Imię: Dawid
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: małopolskie [K]
Miejscowość: Wola Rzędzińska, Tarnów Rejestracja: 07 Sie 2011, Posty: 495 Pomógł: 7
|
Jeżeli oryginalnie jest wsadzona taka tulejka to widocznie nie bez powodu i nie ma tej szczelności co powinna być , dodatkowo mam pytanie czy zrobiłeś płukanie układu chłodniczego po wymianie uszczelki ???
Trochu z OT ale skad jesteś ?
_________________ MÓJ KROPEK http://fiatpunto.com.pl/topic42807.html
|
|
Góra |
|
 |
_marcin00_ |
#703992 Wysłany:
06 Gru 2013, 09:12; Temat postu: Re: Olej w układzie chłodzenia po wymianie uszczelki pod gło |
|
 |
Puntoświr |
 |
Imię: Marcin
Samochód: Fiat Tipo II
Silnik: 1.4 16V 120KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Easy
Województwo: kujawsko-pomorskie [C]
Miejscowość: Toruń Rejestracja: 29 Sty 2010, Posty: 3642 Pomógł: 31
|
|
Góra |
|
 |
Bezendu |
#704122 Wysłany:
07 Gru 2013, 15:46; Temat postu: Re: Olej w układzie chłodzenia po wymianie uszczelki pod gło |
|
 |
Puntoświr |
 |
Imię: Konrad
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: śląskie [S]
Rejestracja: 03 Mar 2013, Posty: 138 Pomógł: 1
|
a dokladnie plukany miales uklad chlodzenia moze cos tam zostalo poprostu i temu , tulejka skoro Ci została to napewno musiała gdzies isc , ale tak jak pisze marcin ona jest do ustalenia pozycji glowicy , mialem tez wymieniana uszczelke pod glowica i moj mechanik np mi jej wogole nie splanowal i mi ciagle z niej saczylo dopiero jak dalem na sylikonie to problem zostal zazegnany
|
|
Góra |
|
 |
rzel |
#704610 Wysłany:
10 Gru 2013, 00:25; Temat postu: Re: Olej w układzie chłodzenia po wymianie uszczelki pod gło |
|
 |
Puntoświr |
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.2 16V 86KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: ELX
Województwo: podkarpackie [R]
Rejestracja: 28 Mar 2011, Posty: 2377 Pomógł: 124
|
Bezendu napisał(a): mialem tez wymieniana uszczelke pod glowica i moj mechanik np mi jej wogole nie splanowal i mi ciagle z niej saczylo dopiero jak dalem na sylikonie to problem zostal zazegnany czy ty aby na pewno piszesz o UPG?
|
|
Góra |
|
 |
marek89ol |
#704748 Wysłany:
10 Gru 2013, 22:03; Temat postu: Re: Olej w układzie chłodzenia po wymianie uszczelki pod gło |
|
 |
Sympatyk kropek |
Samochód: Punto I 3d
Silnik: 1.7 70KM TD
Paliwo: ON
Województwo: małopolskie [K]
Rejestracja: 11 Mar 2012, Posty: 14
|
Z olejem dałem sobie juz rade dopiero po kilkukrotnym dokładnym płukaniu układu olej znikł. Ja po prostu nie wiem gdzie ta tulejka mogła być  Do ustalania pozycji głowicy na pewno były dwie tulejki jedna z prawej strony u góry a dróga na dole po lewej stronie. głowica była planowana miedzy 3 a 4 cylindrem była zapadnięta. Teraz mam kolejny problem a mianowicie cięzko ma odpalić na zimnym silniku i jest jakby słabszy. Jutro sprawdze swiece ale wydaje mi się ze to będzie wina bardziej pompy. [ Dodano: 10 Gru 2013 21:03 ]A przegrzewanie silnika ustało dopiero po wymianie węzy które prowadziły do chłodnicy oraz samej chłodnicy  a co ciekawe starą chłodnice jak sprawdzałem wydawała być sie dobra. wlewając wode w jeden otwór wypływała z drógiej strony czyli była drożna.
|
|
Góra |
|
 |
|
Strona 1 z 1
|
[ 6 posty(ów) ] |
|
|
Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum Nie możesz dodawać załączników na tym forum
|
|