|
Obecny czas: 30 Kwi 2024, 14:25
|
Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy
Autor |
Wiadomość |
Limet |
#731532 Wysłany:
27 Maj 2014, 00:16; Temat postu: Re: Wymieniłem bęben, drugiego nie mogę odkręcić. |
|
|
Cesarz Bendzina |
|
Imię: Michał
Samochód: Grande Punto 3d
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Wersja: Sport
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: SBE - Śląskie Betlejem :E Rejestracja: 05 Kwi 2007, Posty: 2418 Pomógł: 3
|
|
Góra |
|
|
|
|
kosmodron |
#731533 Wysłany:
27 Maj 2014, 00:18; Temat postu: Re: Wymieniłem bęben, drugiego nie mogę odkręcić. |
|
|
Puntoświr |
|
Imię: Grzegorz
Samochód: Grande Punto 5d
Silnik: 1.4 8V 77KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: Dynamic
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Chorzów Rejestracja: 24 Gru 2009, Posty: 723 Pomógł: 1
|
|
Góra |
|
|
taki--jeden |
#731608 Wysłany:
27 Maj 2014, 17:31; Temat postu: Re: Wymieniłem bęben, drugiego nie mogę odkręcić. |
|
|
Puntoświr |
|
Imię: Tomasz
Samochód: Grande Punto 5d
Silnik: 1.4 8V 77KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: Active
Województwo: małopolskie [K]
Rejestracja: 26 Cze 2011, Posty: 465 Pomógł: 5
|
kosmodron napisał(a): no i zaskoczyłem się na koniec z czymś co wyglądało jak ręczny regulator bo musiałem go dosłownie maksymalnie skręcić bo bęben nie wchodził czyli o jakieś 5mm
Skręcałeś ręcznie obracając końcówkę czy tam, gdzie jest ząbkowana nakrętka?
_________________ Grande Punto 1.4 Active 5D 2007 LPG z dołożonym: - fabrycznym radiem Blaupunkt z podpiętą linią CAN, której fabrycznie nie było - tempomatem - sterowaniem radiem z kierownicy
Mam pełną legalną wersję MULTIECUSCAN 4.5 -służę BEZPŁATNĄ pomocą.
|
|
Góra |
|
|
kosmodron |
#731614 Wysłany:
27 Maj 2014, 18:29; Temat postu: Re: Wymieniłem bęben, drugiego nie mogę odkręcić. |
|
|
Puntoświr |
|
Imię: Grzegorz
Samochód: Grande Punto 5d
Silnik: 1.4 8V 77KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: Dynamic
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Chorzów Rejestracja: 24 Gru 2009, Posty: 723 Pomógł: 1
|
ręcznie bo ta zębatka się nie kręciła.
założyłem nowe również ręcznie wstępnie je wyregulowałem. Założyłem dociągnąłem sprężynką co spowodowało jeszcze po jakieś 2 kliki na zębatce ponieważ szczęki wciągnęło w ty momencie do cylinderków bardziej. Bębny wchodzą teraz bardzo ciasno, ale jak już je założyłem popracowałem trochę nożnym hamulcem potem ręcznym i obraca się bez wyraźnego oporu. Hamuje na nożnym i na ręcznym tak jak powinien, reszta to już przypuszczam kwestia dotarcia. Na ręcznym autko siada wyraźnie i nie ma siły ruszyć ale przy mocniejszym starcie z wielkim trudem toczy się. Nic już chyba więcej nie wymyślę. Ale jakby nie było wymiana rozpieraków bardzo poprawiła hamulec ręczny.
_________________ Przekładka zegarów z 2008/09 do 2007 Moje GP na Facebooku GRANDE PUNTO 1.4 8V LPG 2007 - JEST ! Sterowanie radiem z kierownicy głupieje? Sprawdź to! Dołożony Tempomat, Zawieszenie gwintowane, Lampy z EVO, 17" Felga.Zegary z GP 2008
Ford Escort 1.8TD 1999 - Był Skoda Favorit 1.3 LPG 1991 - Był
|
|
Góra |
|
|
|
Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum Nie możesz dodawać załączników na tym forum
|
|