|
Obecny czas: 03 Maj 2025, 06:30
|
Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy
|
Strona 1 z 1
|
[ 23 posty(ów) ] |
|
Autor |
Wiadomość |
Pundzak |
#332497 Wysłany:
08 Lut 2010, 22:05; Temat postu: Do 2500obr zamulony.. Przepływomierz powietrza? Grande 1.9 |
|
 |
Puntoświr |
 |
Samochód: Grande Punto 3d
Silnik: 1.9 130KM mJTD
Paliwo: ON
Wersja: Sport
Województwo: Poza Polską
Rejestracja: 20 Wrz 2009, Posty: 120
|
Witam,
Mam problem od kilku dni..
Fiat Grande Punto 1.9 JTD 130km
Do uzyskania ok. 2500obr. samochód jest ospały, strasznie muli a reakcja na pedał gazu praktycznie nie istnieje..
Kiedy silnik przekroczy 2500obr wszystko wraca do normy. Auto rwie do przodu jak szalone!
To zapewne zasługa załączenia turbiny ale wcześniej od dołu ładnie przyśpieszał, był elestyczny.. Teraz jakby coś go "hamowało" do czasu uzyskania tych obrotów.
Byłem w ASO
Diagnosta przeprowadził rutynowy odczyt z centralki.
Oto wskazane błędy:
P0401 - zawór EGR
Zgodność; Błędnie obliczony sygnał - Przerywany
P0564 - Cruise control (dezaktyw. nieodwracalna)
Komunikat / Bus błędny;Odebrane dane błędne - Przerywany
U0405 - Sygnał modułu cruise control
Defekt ogólny; Komunikat / Bus błędny - przerywany
U0426 Klucz elektroniczny
Zgodność; Zabezpieczenie komponentu / obwód time out - Przerywany
U1700 - Siec CAN (NCM - NBC)
Komunikat / Bus błędny;Komunikat nie odebrany - Przerywany
U1706 - Sieć CAN (NCM - NFR)
Komunikat / Bus błędny;Komunikat nie odebrany - Przerywany
Diagnosta celuje, że za stan tej rzeczy jest odpowiedzialny przepływomierz powietrza lecz nie mają go na stanie aby go podmienić i sprawdzić czy to na pewno To!
Z wersji silnikowej pasuje (dokładnie taki mam Boscha)
oznaczenie: 55350048
http://www.moto.allegro.pl/item90372987 ... bosch.html
Dla ciekawostki wspomne, że w ASO kosztuje 1600zł  !!
Oczywiście nie zamówią na samo sprawdzenie tylko powedzieli, że będą szukać aby wyciągnąć z innego auta i zadzwonią... czyli moge sobie czekać..
Prośba do Was Panowie.
Kto ma pojęcie co się dzieje??
Auto poza tym nie wykazuje żadnych usterek czy niedogliwości..
Po prostu silnik nie ma mocy i ospale wkręca się na obroty do uzyskania prędkości obrotowej ok 2500 obr/min
Dodam:
Na desce nie wyświetla się żadna kontrolka
Auto pali na dotyk
Nie dymi
Pracuje równo na biegu jałowym
Czy to aby na pewno ten czujnik przepływu powietrza?!
Nie wiem czy w ciemno kupić..
A może ktoś z okolic lubuskiego, wielkopolskiego lub dolnośląskiego jest w stanie mi pomóć i na chwile podminić.. Wtedy wszystko byłoby jasne.
Prosze o jakies konkretne diagnozy.
Pozdrawiam [ Dodano: 08 Lut 2010 22:05 ]Usterka została namierzona!
Jak widać na foto trzpień elektrozaworu nie do końca się chowa, co spowodowało, że egr był lekko cały czas otwarty!
Co powodowało zamulenie..
Rozgrzałem silnik i niestety to ustrojstwo w ogóle nie pracuje, czyli czas szukać nowego.
Zastanawiam się jeszcze nad dodatkową podkładką ale nie wiem jak będzie zachowywał się silnik kiedy w obiegu nie będzie pracował EGR.
Przy okazji zaprzeczam tezy jakoby egr pozostawał otwarty to samochód miałby kopcić..
U mnie nic takiego nie miało miejsca!
Może to po prsotu kwestia tego, że mam filtr cząstek stałych 
|
|
Góra |
|
 |
|
|
kazaa |
#337014 Wysłany:
20 Lut 2010, 16:03; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Imię: Łukasz
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Województwo: mazowieckie [W]
Miejscowość: Warsaw Rejestracja: 06 Kwi 2008, Posty: 2125 Pomógł: 10
|
daj zać czy po wymianie pomogło , moze przez fpp Ci muli ?
_________________ Nuova Bravo 2.0 mj sport 217PS @ 424 nm by Cinek Były user grande punto szprot 160ps  www.punto.glodzik.com
|
|
Góra |
|
 |
Pundzak |
#337120 Wysłany:
20 Lut 2010, 23:24; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Samochód: Grande Punto 3d
Silnik: 1.9 130KM mJTD
Paliwo: ON
Wersja: Sport
Województwo: Poza Polską
Rejestracja: 20 Wrz 2009, Posty: 120
|
Filtr cząstek (jeśli takowy mam) nic nie zamula..
Przyczyną był sterownik (elektryczny) sterujący zaworem egr.
Po wymianie problem ustąpił.
Można też odkręcić i auto będzie śmigać normalnie ale komp zgłosi usterkę uszkodzonego sterownika.
_________________ Fiat Grande Punto 1.9 MultiJet
|
|
Góra |
|
 |
kazaa |
#337124 Wysłany:
20 Lut 2010, 23:34; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Imię: Łukasz
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Województwo: mazowieckie [W]
Miejscowość: Warsaw Rejestracja: 06 Kwi 2008, Posty: 2125 Pomógł: 10
|
a jakbym zaslepil egr pomogloby ?
_________________ Nuova Bravo 2.0 mj sport 217PS @ 424 nm by Cinek Były user grande punto szprot 160ps  www.punto.glodzik.com
|
|
Góra |
|
 |
Pundzak |
#337143 Wysłany:
21 Lut 2010, 00:15; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Samochód: Grande Punto 3d
Silnik: 1.9 130KM mJTD
Paliwo: ON
Wersja: Sport
Województwo: Poza Polską
Rejestracja: 20 Wrz 2009, Posty: 120
|
Nie.. z tym daj sobie spokój;)
Najpierw sciągnij "sterowniik", zobacz jak chodzi zawór i zobacz jak pracuje silnik bez tego.
_________________ Fiat Grande Punto 1.9 MultiJet
|
|
Góra |
|
 |
nissanek_3 |
#351248 Wysłany:
02 Kwi 2010, 07:56; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Imię: Robert
Samochód: Grande Punto 5d
Silnik: 1.3 90KM mJTD
Paliwo: ON
Wersja: Emotion
Województwo: podkarpackie [R]
Miejscowość: Mielec Rejestracja: 26 Sie 2009, Posty: 248 Pomógł: 3
|
Pundzak po wymianie sterownika znikły wszystkie błędy z centralki czy tylko te związane z EGR?
_________________ GP 1.3 MultiJet 110 KM ; 230 Nm EGR OFF Dołożone : dodatkowe ogrzewanie PTC, ogrzewanie przednich foteli, czujniki parkowania PDC , ABS/ESP/ASR/MSR/HBA/HHC-w trakcie P II 1.2 8V
|
|
Góra |
|
 |
Pundzak |
#351625 Wysłany:
02 Kwi 2010, 23:25; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Samochód: Grande Punto 3d
Silnik: 1.9 130KM mJTD
Paliwo: ON
Wersja: Sport
Województwo: Poza Polską
Rejestracja: 20 Wrz 2009, Posty: 120
|
nissanek_3 napisał(a): Pundzak po wymianie sterownika znikły wszystkie błędy z centralki czy tylko te związane z EGR?
Czy wszystkie nie wiem..
Od tamtej pory bynajmniej nic sie nie dzieje, a Grandziak śmiga, że aż miło 
_________________ Fiat Grande Punto 1.9 MultiJet
|
|
Góra |
|
 |
filip76 |
#370168 Wysłany:
01 Cze 2010, 11:02; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Rejestracja: 28 Lip 2007, Posty: 1021
|
Witam,
coś zaczyna się dziać u mnie (1,3 MJ 90KM). Zaniepokoiły mnie 2 objawy:
1) Ze 2-3 miesiące temu po ostrej, autostradowej jeździe zjechałem na węźle, zatrzymałem się przed znakiem stop, ruch był spory, więc trochę odczekałem zanim ruszyłem. Normalne jest, że z tym silnikiem auto rusza ospale ze względu na turbodziurę (zwłaszcza jak postoi chwilę na wolnych obrotach i turbina zwolni) ale od 2000 rpm auto normalnie i raźnie przyspiesza. Tym razem jednak było inaczej - auto ruszyło tak, jakbym miał zaciągnięty ręczny, powyżej 2000 rpm nic się nie działo i "przyspieszał" tak, jakbym turbiny nie miał, dopiero w okolicach 3000 rpm zaczęło coś się dziać - ale bardzo wolno wkręcał się na obroty.
Nawet w korku, na luzie trudno było rozkręcić silnik, nawet brzmiał jakby inaczej ale wiedziałem już, że nie jadę na ręcznym
Przejechałem tak kilka świateł i skrzyżowań i problem ustąpił - miałem wprawdzie wrażenie, że zamula ale nie było już tego efektu "ruszania na ręcznym" albo jakbym ciągnął przyczepę.
Zacząłem podejrzewać turbinę albo ... paliwo - bo zatankowałem na nowym szelu w mojej okolicy. Ostatecznie uznałem winę paliwa, bo z czasem problem zniknął i nie wrócił do dziś. Żadna kontrolka się nie zapaliła.
2) Wczoraj, po długiej i dynamicznej (40 km, autostrada) jeździe trafiłem na roboty drogowe i ruch wahadłowy. Zatrzymałem auto ale nie gasiłem silnika. Na zielonym ruszyłem, 1 i 2 przez kilkadziesiąt metrów. Ponieważ pojazd poprzedzający zaczął przyspieszać, wcisnąłem gaz na 2-ce ale zamiast przyspieszać auto zaczęło szarpać - jakby silnik się krztusił. W pierwej chwili znów pomyślałem o paliwie ale to szarpanie było inne - jakby zwariował pedał gazu i błędnie odczytywał położenie. Kto ma 1,3 ten wie, że na 1 i 2 auto szarpie jeśli wcisnąć a potem nagle odpuścić pedał gazu - i to szarpanie tak wyglądało, jakbym "pompował" pedałem gazu: do dechy i w górę, do dechy i w górę - z tym że działo się to bardzo szybko, a pedał był wciśnięty do podłogi. W efekcie auto podskakiwało jak żabka tocząc się do przodu. Po ok. 100 - 200 m. pedał zadziałał prawidłowo i auto przyspieszyło. Przez następne kilometry ani dziś, problem się nie powtórzył. Nic nie kopci, żadnych kontrolek.
Jakieś pomysły? Dla mnie wygląda to jak szwankująca elektronika.
_________________ alfa romeo robi auto na najbliższy salon w Genewie. Honda - na lata
|
|
Góra |
|
 |
xONx |
#370169 Wysłany:
01 Cze 2010, 11:12; Temat postu: |
|
 |
Paparazzi |
Samochód: Punto II 5d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: pomorskie [G]
Miejscowość: Gdańsk/Malbork Rejestracja: 12 Sty 2009, Posty: 3082 Pomógł: 17
|
Pundzak najlepiej usuń EGR, potem chiptuning. Ale to kosztuje.
_________________ Jest kraj, gdzie od wieków wolność ma barwę krwi Jest miasto, magia dziejów w jego murach tkwi Jest klub w tym mieście w barwach bieli i zieleni Jest wiara i tradycja której nic nie zmieni.
----
Odpowiedni ludzie mówią o tym cudzie kiedy Punta się zjeżdżają VW się kłaniają
|
|
Góra |
|
 |
kazaa |
#370215 Wysłany:
01 Cze 2010, 14:37; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Imię: Łukasz
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Województwo: mazowieckie [W]
Miejscowość: Warsaw Rejestracja: 06 Kwi 2008, Posty: 2125 Pomógł: 10
|
xONx napisał(a): Pundzak najlepiej usuń EGR, potem chiptuning. Ale to kosztuje.
usunac egr a potem chip ? jak usunie to ma blad murowany ... takze polecam zrobic jedno z drugim
_________________ Nuova Bravo 2.0 mj sport 217PS @ 424 nm by Cinek Były user grande punto szprot 160ps  www.punto.glodzik.com
|
|
Góra |
|
 |
xONx |
#370216 Wysłany:
01 Cze 2010, 14:39; Temat postu: |
|
 |
Paparazzi |
Samochód: Punto II 5d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: pomorskie [G]
Miejscowość: Gdańsk/Malbork Rejestracja: 12 Sty 2009, Posty: 3082 Pomógł: 17
|
kazaa napisał(a): xONx napisał(a): Pundzak najlepiej usuń EGR, potem chiptuning. Ale to kosztuje. usunac egr a potem chip ? jak usunie to ma blad murowany ... takze polecam zrobic jedno z drugim
miałem to samo na myśli, tylko inaczej to napisałem 
_________________ Jest kraj, gdzie od wieków wolność ma barwę krwi Jest miasto, magia dziejów w jego murach tkwi Jest klub w tym mieście w barwach bieli i zieleni Jest wiara i tradycja której nic nie zmieni.
----
Odpowiedni ludzie mówią o tym cudzie kiedy Punta się zjeżdżają VW się kłaniają
|
|
Góra |
|
 |
kazaa |
#370218 Wysłany:
01 Cze 2010, 14:40; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Imię: Łukasz
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Województwo: mazowieckie [W]
Miejscowość: Warsaw Rejestracja: 06 Kwi 2008, Posty: 2125 Pomógł: 10
|
filip76 napisał(a): Jakieś pomysły? Dla mnie wygląda to jak szwankująca elektronika.
mozesz sprawdzić na egzaminerze ,ale podejrzewam ,że błędu nie będzie , najgorsze jest to ,że dzieje CI sie to raz na jakiś czas , jeżeli mialbys caly czas ten sam problem to byłoby ławiejsze do zdiagnozowania , jednak znajac zycie bedzie Ci sie to pojawiac tylko czesciej , wiec polecam auto zlogowac , kompa podlaczasz i jazda ... nie ma innego sposobu , chyba ze chcesz w ciemno polowe elementow wymienic , bo moze przeplywka , moze egr , moze pompa paliwa etc. zaczalbym najpierw od wyjecia egr , wyczyszczenia i zobaczenia jak dziala
_________________ Nuova Bravo 2.0 mj sport 217PS @ 424 nm by Cinek Były user grande punto szprot 160ps  www.punto.glodzik.com
|
|
Góra |
|
 |
nissanek_3 |
#370244 Wysłany:
01 Cze 2010, 16:29; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Imię: Robert
Samochód: Grande Punto 5d
Silnik: 1.3 90KM mJTD
Paliwo: ON
Wersja: Emotion
Województwo: podkarpackie [R]
Miejscowość: Mielec Rejestracja: 26 Sie 2009, Posty: 248 Pomógł: 3
|
filip76 wyczyść styki na przepływomierzu i powinno pomóc chyba że już całkiem padł!Ale najpierw zrób to i sprawdź(napisz czy styki były zaśniedziałe).Mam ten sam silnik i około 3 razy w ciągu roku miałem takie objawy jak ty,zakończyło się to zaświeceniem lampki check engine(awaria przepływki).
Jeden styk był zaśniedziały,wyczyściłem i narazie cisza
_________________ GP 1.3 MultiJet 110 KM ; 230 Nm EGR OFF Dołożone : dodatkowe ogrzewanie PTC, ogrzewanie przednich foteli, czujniki parkowania PDC , ABS/ESP/ASR/MSR/HBA/HHC-w trakcie P II 1.2 8V
|
|
Góra |
|
 |
filip76 |
#370437 Wysłany:
02 Cze 2010, 08:25; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Rejestracja: 28 Lip 2007, Posty: 1021
|
kazaa napisał(a): mozesz sprawdzić na egzaminerze ,ale podejrzewam ,że błędu nie będzie , Pan w ASO powiedział mi przy innej okazji, że jak nie ma kontrolki na blacie, to nie ma komunikatu. nissanek_3 napisał(a): filip76 wyczyść styki na przepływomierzu i powinno pomóc chyba że już całkiem padł!Ale najpierw zrób to i sprawdź(napisz czy styki były zaśniedziałe).Mam ten sam silnik i około 3 razy w ciągu roku miałem takie objawy jak ty,zakończyło się to zaświeceniem lampki check engine(awaria przepływki). Jeden styk był zaśniedziały,wyczyściłem i narazie cisza A który miałeś objaw - bardzo wolne wkręcanie na obroty czy szarpanie? Może faktycznie styki? Coś mam z elektryką, bo kiedyś radio mi zdechło - wyświetlał się komunikat Kod: CAN check Miałem tak ze 2,3 razy i problem przechodził samoistnie np. po 3, 4 uruchomienia silnika. W ASO usłyszałem właśnie wtedy, że Cytuj: komputer nic nie wykaże, bo kontrolki się nie palą..
Problem przestał wracać, gdy przestałem używać za każdym razem alarmu (nie uzbrajam go za każdym razem, tylko na obcym terytorium).
Mam też powracający problem z przepalającą się żarówką oświetlenia tablicy rejestracyjnej - tę po prawej stronie wymieniałem już z 5x.
2 razy wymieniałem już górną żarówkę od świateł pozycyjnych z tyłu, po lewej - właśnie tam był niezły syf - styki były zaśniedziałe jak cholera.
Zdechły mi też na raz 4 żaróweczki od 3-go światła stop.
Zdechła mi żaróweczka konsoli środkowej (podświetlenie pokrętła temperatury nawiewu) ale czekam z demontażem konsoli na większą okazję.
Na co dzień nie kręcę silnika wyżej niż 3000 rpm ale dziś pociągnąłem na niższych biegach do 4000 rpm - może trzeba było "przedmuchać" wydech?
W końcu optymalny zakres obrotów to 1750 - 4000 rpm (max moment - max moc) i może trzeba z nich korzystać (choć nie widzę sensu w kręceniu powyżej 3000 rpm - "zapas" obrotów jest taki, że po wkręceniu na 4000 rpm na 3-ce mogę śmiało wrzucić na 5-kę).
_________________ alfa romeo robi auto na najbliższy salon w Genewie. Honda - na lata
|
|
Góra |
|
 |
kazaa |
#370441 Wysłany:
02 Cze 2010, 08:32; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Imię: Łukasz
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Województwo: mazowieckie [W]
Miejscowość: Warsaw Rejestracja: 06 Kwi 2008, Posty: 2125 Pomógł: 10
|
to że masz taki zakres to nie znaczy ,że musisz korzystać do odcinki , w instrukcji nie pisze ,że masz pałować aż T będzie pompowalo z max cisnieniem , bynajmniej w mojej tak nie pisze ....
musisz zlogowac auto , bo inaczej nikt nie wywróży z fusów
btw żarówki coś za często padają , może coś faktycznie zrąbali podczas instalacji alarmu , jedź do elektryka i sprawdź co jest z przepalającą się żarówką tablicy rejestracyjnej
_________________ Nuova Bravo 2.0 mj sport 217PS @ 424 nm by Cinek Były user grande punto szprot 160ps  www.punto.glodzik.com
|
|
Góra |
|
 |
filip76 |
#370448 Wysłany:
02 Cze 2010, 09:13; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Rejestracja: 28 Lip 2007, Posty: 1021
|
Przecież 4000 rpm to nie jest odcięcie. Nie napisałem też nigdzie, że kręcę do odcięcia, więc mi tego proszę nie imputuj  Napisałem tylko to, co napisałem i nic więcej
Przy 4000 rpm silnik osiąga - wg wykresu - max moc. Zatem teoretycznie jest to "bezpieczny" zakres obrotów. Ja nie widzę potrzeby ani nawet sensu korzystania z takich obrotów. Ale na innym forum zostałem za to obsobaczony, bo zapiekę sobie łopatki turbiny.
Co do alarmu - myślę, że zostawianie auta codziennie na kilka godzin z alarmem rozładowywało akumulator do takiego poziomu, że jako pierwsze reagowało radio.
_________________ alfa romeo robi auto na najbliższy salon w Genewie. Honda - na lata
|
|
Góra |
|
 |
kazaa |
#370456 Wysłany:
02 Cze 2010, 10:34; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Imię: Łukasz
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Województwo: mazowieckie [W]
Miejscowość: Warsaw Rejestracja: 06 Kwi 2008, Posty: 2125 Pomógł: 10
|
moze byc ze rozladowauje aku , zobacz jakie masz napiecie podczas rozruchu , przy tych temp. nie powinno byc poniżej 10V
co do krecenie nie mówie ,że nie można ,ale tak nie naprawisz samochodu , odcinka może jest faktycznie wyżej ,ale T w 1,3 podejrzewam ,że pompuje naprawdę max do 4k obr.
_________________ Nuova Bravo 2.0 mj sport 217PS @ 424 nm by Cinek Były user grande punto szprot 160ps  www.punto.glodzik.com
|
|
Góra |
|
 |
filip76 |
#370464 Wysłany:
02 Cze 2010, 11:04; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Rejestracja: 28 Lip 2007, Posty: 1021
|
kazaa napisał(a): moze byc ze rozladowauje aku , zobacz jakie masz napiecie podczas rozruchu , przy tych temp. nie powinno byc poniżej 10V Niestety nie mam narzędzi, musiałbym podjechać do ASO albo do Mietka. kazaa napisał(a): co do krecenie nie mówie ,że nie można ,ale tak nie naprawisz samochodu , odcinka może jest faktycznie wyżej ,ale T w 1,3 podejrzewam ,że pompuje naprawdę max do 4k obr.
daras chyba sprawdzał, kiedy jest odcięcie, ja nie sprawdzałem. Na niższych biegach chyba tylko raz poza dzisiejszym dniem kręciłem do 4000 rpm.
Zastanawiam się, czy jakość paliwa+zamulanie auta jazdą w korkach może mieć wpływ na zalepianie "smołą" układu wydechowego w tym tych EGR-ów itp. (efekt taki, jak w tym wątku: http://fiatpunto.com.pl/topic22078.html)?
_________________ alfa romeo robi auto na najbliższy salon w Genewie. Honda - na lata
|
|
Góra |
|
 |
kazaa |
#370467 Wysłany:
02 Cze 2010, 11:21; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Imię: Łukasz
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Województwo: mazowieckie [W]
Miejscowość: Warsaw Rejestracja: 06 Kwi 2008, Posty: 2125 Pomógł: 10
|
narzędzie to miernik za 6zł do sprawdzenia napięcia , a jeśli chodzi o egr może mieć wpływ , nie ma co wróżyć , wyjmij i wyczyść
_________________ Nuova Bravo 2.0 mj sport 217PS @ 424 nm by Cinek Były user grande punto szprot 160ps  www.punto.glodzik.com
|
|
Góra |
|
 |
aXon |
#440502 Wysłany:
14 Lut 2011, 08:45; Temat postu: |
|
 |
Sympatyk kropek |
Samochód: Grande Punto 3d
Silnik: 1.9 130KM mJTD
Paliwo: ON
Wersja: Sport
Województwo: podlaskie [B]
Miejscowość: Białystok Rejestracja: 23 Maj 2010, Posty: 17
|
co do wszystkich opisanych "dziwnych" zachowan - to EGR
a zaslepic mozna ale nie calkowicie.
mozna dostac taka zaslepke jak sie poszuka (taka z 3 dziurkami coby komputer nie zglaszal bledu)
osiagi? - bardziej zwawy i mniejsza turbodziura przy kolo 2300-2500obr.
pozdrawiam
aXon
|
|
Góra |
|
 |
kazaa |
#440526 Wysłany:
14 Lut 2011, 10:53; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Imię: Łukasz
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Województwo: mazowieckie [W]
Miejscowość: Warsaw Rejestracja: 06 Kwi 2008, Posty: 2125 Pomógł: 10
|
aXon napisał(a): co do wszystkich opisanych "dziwnych" zachowan - to EGR  a zaslepic mozna ale nie calkowicie. mozna dostac taka zaslepke jak sie poszuka (taka z 3 dziurkami coby komputer nie zglaszal bledu) osiagi? - bardziej zwawy i mniejsza turbodziura przy kolo 2300-2500obr. pozdrawiam aXon
Niestety, ale jak zamotałem u siebie to cudo to też mulił podobnie , pomyśl logicznie - przepływ nadal jest więc jak był u mnie zacięty to i tak dostawał za dużo powietrza na dodatek gorącego i mulił.
_________________ Nuova Bravo 2.0 mj sport 217PS @ 424 nm by Cinek Były user grande punto szprot 160ps  www.punto.glodzik.com
|
|
Góra |
|
 |
rajtek |
#440531 Wysłany:
14 Lut 2011, 11:30; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Imię: rajtek
Samochód: Bravo
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Wersja: Dynamic
Województwo: pomorskie [G]
Rejestracja: 23 Mar 2009, Posty: 243
|
odczep wtyczkę przepływki i sie przejedź,jak bedzie poprawa to napraw przepływkę,da radę ja podratować [ Dodano: 14 Lut 2011 10:27 ]http://zapodaj.net/96f2add067ec.jpg.html
http://zapodaj.net/8cab9baff215.jpg.html [ Dodano: 14 Lut 2011 10:30 ]na przykładzie mjet 1.3,trzeba zrobic dziurkę na osi wlotu,ale po przeciwnej stronie,skrócisz obieg powietrza i oszukasz czujnik,zawsze można zakleić jakby co
|
|
Góra |
|
 |
aXon |
#440865 Wysłany:
15 Lut 2011, 09:52; Temat postu: |
|
 |
Sympatyk kropek |
Samochód: Grande Punto 3d
Silnik: 1.9 130KM mJTD
Paliwo: ON
Wersja: Sport
Województwo: podlaskie [B]
Miejscowość: Białystok Rejestracja: 23 Maj 2010, Posty: 17
|
nie chodzi o czesc mechaniczna egr'a tylko o elektronike w nim.
jest spalona a co sie z tym wiaze zle odczyty do glownego cpu i muli
podaje ci tylko jedna z mozliwosci
pozdr,
|
|
Góra |
|
 |
|
Strona 1 z 1
|
[ 23 posty(ów) ] |
|
|
Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum Nie możesz dodawać załączników na tym forum
|
|