You Tube • FAQ •  Szukaj •  Zarejestruj się •  Zaloguj się 




Obecny czas: 04 Cze 2024, 00:33

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)




Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 22 posty(ów) ] 
Autor Wiadomość
 
 Post #439626 Wysłany: 11 Lut 2011, 19:36; 
 Temat postu: 1.3 Multijet- opinie użytkowników.
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Miejscowość: Biecz/Kraków
Rejestracja: 16 Wrz 2008,
Posty: 495
Pomógł: 4
Witam- jak w temacie- kumpel zastanawia się nad GP 1.3 mjet. W związku z powyższym zapytał mnie co myślą użytkownicy o tym aucie- osiągi, spalanie, awaryjność, ceny części itp. Jako że na forum tematy dotyczące tego silnika są porozrzucane, to zakładam ten temat w celu zebrania informacji w jednym miejscu;).

_________________
WLBN


Góra
 Profil  
 

 
 Post #439627 Wysłany: 11 Lut 2011, 19:40; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Bartek
Samochód: Punto II FL 3d
Silnik: 1.3 70KM mJTD
Paliwo: ON
Województwo: warmińsko-mazurskie [N]
Miejscowość: 3miasto/ Elbląg
Rejestracja: 25 Sie 2010,
Posty: 947
Pomógł: 2
Mimo iż niepozorny, potrafi zaskoczyć. A spalanie także niewielkie ;]

_________________
Zapraszam do oglądania grafitowej strzały:
Punto 2FL 1.3 Multijet "Meragviliosa Creatura"
oraz Peugeot 307 kombi 1.6
:)


Góra
 Profil  
 
 
 Post #439669 Wysłany: 11 Lut 2011, 21:23; 
 Temat postu: Re: 1.3 Multijet- opinie użytkowników.
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Hubert
Samochód: Grande Punto 5d
Silnik: Inny
Paliwo: ON
Wersja: Dynamic
Województwo: Poza Polską
Miejscowość: Gent, Belgia
Rejestracja: 23 Kwi 2008,
Posty: 689
Pomógł: 5
WLBN napisał(a):
Witam- jak w temacie- kumpel zastanawia się nad GP 1.3 mjet. W związku z powyższym zapytał mnie co myślą użytkownicy o tym aucie- osiągi, spalanie, awaryjność, ceny części itp. Jako że na forum tematy dotyczące tego silnika są porozrzucane, to zakładam ten temat w celu zebrania informacji w jednym miejscu;).

Kolego, użyj wyszukiwarki - tematów o tym silniku w obu wersjach jest sporo.

_________________
Image

od 03.2010:
Grande Punto Dynamic 5D | 2005 | 1.3 MultiJet 16V | 6-speed | 75 650 - 136 000 km
MOD by CINEK: 111 KM @ 231 Nm | Turbo VNT BorgWarner KKK BV35 @ 1.35 bar | EGR Off

Dołożone: tempomat, fabryczne radio CD z mp3, podłokietnik
W planach:
przyciemniane szyby tylne, fabryczny subwoofer, nagrzewnica elektryczna

04.2008 - 05.2009:
Punto MK1 SX 3D | 1997 | 1.2 8V 75 KM | 187 000 - 201 350 km


Ostatnio edytowany przez Hubik, 11 Lut 2011, 21:39, edytowano w sumie 1 raz

Góra
 Profil  
 
 
 Post #439674 Wysłany: 11 Lut 2011, 21:33; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Łukasz
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Województwo: mazowieckie [W]
Miejscowość: Warsaw
Rejestracja: 06 Kwi 2008,
Posty: 2200
Pomógł: 10
Osiągi zależy od wersji 75 czy 90 oraz skrzyni w ostatniej konfiguracji czy 5 czy 6 ....

Po wirusie na 115PS i skrzyni 5 mogę stwierdzić , że nie jest źle z osiągami , chociaż nawet do serii 1.9 troszkę brakuje , spalanie niskie , trasa spokojnie 5-6 , a miasto w zimę dzisiaj widziałem 6,8 do 7 z groszem na 100km

awaryjność , różnie zależy od skrzyni , w 6 masz 2mas ...
po 50kkm padł 1 i 2 bieg ...

mechanik mówił , że ogólnie trwały silnik na łańcuchu ... wiadomo osprzęt średni po 120kkm malutkie turbo padają , ale to zależy kto jak użytkuje etc.

_________________
Nuova Bravo 2.0 mj sport 217PS @ 424 nm by Cinek
Były user grande punto szprot 160ps :(
www.punto.glodzik.com


Góra
 Profil  
 
 
 Post #439682 Wysłany: 11 Lut 2011, 21:40; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Hubert
Samochód: Grande Punto 5d
Silnik: Inny
Paliwo: ON
Wersja: Dynamic
Województwo: Poza Polską
Miejscowość: Gent, Belgia
Rejestracja: 23 Kwi 2008,
Posty: 689
Pomógł: 5
kazaa napisał(a):
po 50kkm padł 1 i 2 bieg ...

O której skrzyni mówisz? Jakie to koszty naprawy (o ile w ogóle opłaca się naprawiać)?

_________________
Image

od 03.2010:
Grande Punto Dynamic 5D | 2005 | 1.3 MultiJet 16V | 6-speed | 75 650 - 136 000 km
MOD by CINEK: 111 KM @ 231 Nm | Turbo VNT BorgWarner KKK BV35 @ 1.35 bar | EGR Off

Dołożone: tempomat, fabryczne radio CD z mp3, podłokietnik
W planach:
przyciemniane szyby tylne, fabryczny subwoofer, nagrzewnica elektryczna

04.2008 - 05.2009:
Punto MK1 SX 3D | 1997 | 1.2 8V 75 KM | 187 000 - 201 350 km


Góra
 Profil  
 
 
 Post #439687 Wysłany: 11 Lut 2011, 21:48; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Łukasz
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Województwo: mazowieckie [W]
Miejscowość: Warsaw
Rejestracja: 06 Kwi 2008,
Posty: 2200
Pomógł: 10
Hubik napisał(a):
O której skrzyni mówisz? Jakie to koszty naprawy (o ile w ogóle opłaca się naprawiać)?


5, na gwarancji , we wtorek odebrany vanik , dziś już cieknie :D

_________________
Nuova Bravo 2.0 mj sport 217PS @ 424 nm by Cinek
Były user grande punto szprot 160ps :(
www.punto.glodzik.com


Góra
 Profil  
 
 
 Post #439693 Wysłany: 11 Lut 2011, 22:19; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Hubert
Samochód: Grande Punto 5d
Silnik: Inny
Paliwo: ON
Wersja: Dynamic
Województwo: Poza Polską
Miejscowość: Gent, Belgia
Rejestracja: 23 Kwi 2008,
Posty: 689
Pomógł: 5
kazaa napisał(a):
na gwarancji , we wtorek odebrany vanik , dziś już cieknie :D

:E

_________________
Image

od 03.2010:
Grande Punto Dynamic 5D | 2005 | 1.3 MultiJet 16V | 6-speed | 75 650 - 136 000 km
MOD by CINEK: 111 KM @ 231 Nm | Turbo VNT BorgWarner KKK BV35 @ 1.35 bar | EGR Off

Dołożone: tempomat, fabryczne radio CD z mp3, podłokietnik
W planach:
przyciemniane szyby tylne, fabryczny subwoofer, nagrzewnica elektryczna

04.2008 - 05.2009:
Punto MK1 SX 3D | 1997 | 1.2 8V 75 KM | 187 000 - 201 350 km


Góra
 Profil  
 
 
 Post #439698 Wysłany: 11 Lut 2011, 22:24; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Adam
Samochód: Inny
Województwo: łódzkie [E]
Miejscowość: Łódź
Rejestracja: 08 Mar 2008,
Posty: 1501
Pomógł: 31
kazaa napisał(a):
po 50kkm padł 1 i 2 bieg ...

nie chce byc złośliwy ale po sposobie jazdy jaki zaprezentował Maciek nic dziwnego ze sie cos posypało ale dobrze ze teraz a nie po gwarancji

_________________
punto I sx 1.1 55KM '97 - było
Seat Ibiza 1.4 16V 101KM 2003r. - jest
Image
Image Piszę poprawnie po polsku
.

Góra
 Profil  
 
 
 Post #439758 Wysłany: 13 Lut 2011, 00:09; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Łukasz
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Województwo: mazowieckie [W]
Miejscowość: Warsaw
Rejestracja: 06 Kwi 2008,
Posty: 2200
Pomógł: 10
Łodziak napisał(a):
nie chce byc złośliwy ale po sposobie jazdy jaki zaprezentował Maciek nic dziwnego ze sie cos posypało ale dobrze ze teraz a nie po gwarancji


Mimo wszystko szybko sypnęły synchronizatory , imho mimo takiej jazdy. Fakt faktem , że to się przyczyniło do tego i chwała ASO , że nie bronili się przed zużyciem eksploatacyjnym.

[ Dodano: 13 Lut 2011 00:09 ]
sorry , skrzynia padła przy 40 kkm

_________________
Nuova Bravo 2.0 mj sport 217PS @ 424 nm by Cinek
Były user grande punto szprot 160ps :(
www.punto.glodzik.com


Góra
 Profil  
 
 
 Post #440640 Wysłany: 14 Lut 2011, 19:20; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 Lip 2007,
Posty: 1035
Jako były użytkownik 1,3 MJ 90 KM (118 000 km w 3,5 roku):

na plus:
- spalanie, około 6 - 6,5 l/100 km w mieście, na trasie można do 4 zejść, moje średnie to 5, 35;
- hamulce - dość ostre i skuteczne, u mnie wciąż były oryginalne;
- trwałe zawieszenie - przeszedłem bez problemu pierwszy przegląd w stacji kontroli, choć niektórzy narzekają na stuki;
- silnik bezobsługowy

na minus:
- awaria wspomagania kierownicy (~40 000km);
- awaria sprzęgła (~105 000 km) - objaw - zgrzytający wsteczny;
- tandetne plastiki - zaczepy i uchwyty łamią się w palcach;
- nierozwiązywalny problem tylnych klamek - może w evo już go nie ma?
- turbodziura;
- szarpanie na niskich biegach;
- wadliwa instalacja elektryczna - przepalające się żarówki, zwarcie w kloszu tylnego światła, wariujące kontrolki;
- auto dla 2 osób - u mnie 2 osoby+bagaże albo komplet pasażerów i nie jechał;
- problemy z muleniem - mnie to w zasadzie ominęło, załapałem się tylko na 2 sesje - brak reakcji na pedał gazu, auto ruszało jakbym miał przyczepę;
- drogi filtr paliwa - ponad 300 zł, ale wymiana co 60 000 km;
- zimą silnik nie trzyma temperatury.

_________________
alfa romeo robi auto na najbliższy salon w Genewie. Honda - na lata


Góra
 Profil  
 
 
 Post #440836 Wysłany: 15 Lut 2011, 01:56; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Łukasz
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Województwo: mazowieckie [W]
Miejscowość: Warsaw
Rejestracja: 06 Kwi 2008,
Posty: 2200
Pomógł: 10
filip76 napisał(a):
na minus:
- awaria wspomagania kierownicy (~40 000km);


nie zależne od silnika 1.3mj
filip76 napisał(a):
- awaria sprzęgła (~105 000 km) - objaw - zgrzytający wsteczny;



jak mi wytrzyma u mnie tyle to będę przeszczęśliwy
filip76 napisał(a):
- tandetne plastiki - zaczepy i uchwyty łamią się w palcach;
- nierozwiązywalny problem tylnych klamek - może w evo już go nie ma?



nie dotyczy silnika 1.3mj
filip76 napisał(a):
- turbodziura;



nie ma cudów , niska pojemność , mikroskopijne T , małe spalanie , do przewidzenia...

filip76 napisał(a):
- drogi filtr paliwa - ponad 300 zł, ale wymiana co 60 000 km;



teraz poniżej 200zł kupisz
filip76 napisał(a):
- zimą silnik nie trzyma temperatury.



tttm w klekocie

_________________
Nuova Bravo 2.0 mj sport 217PS @ 424 nm by Cinek
Były user grande punto szprot 160ps :(
www.punto.glodzik.com


Góra
 Profil  
 
 
 Post #440845 Wysłany: 15 Lut 2011, 07:08; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 Lip 2007,
Posty: 1035
kazaa napisał(a):
- awaria sprzęgła (~105 000 km) - objaw - zgrzytający wsteczny;



jak mi wytrzyma u mnie tyle to będę przeszczęśliwy


Niepotrzebnie. 100 000 km to przynajmniej o połowę za krótko. I nie było to zużycie eksploatacyjne, bo uszkodzony był siłownik - najpierw zepsuł się siłownik a w efekcie sprzęgło.

W marei sprzęgło wymieniłem po 230 000 km.

Sam silnik nie jeździ. W pakiecie dostajesz jeszcze kropka z jego wadami :) Chyba że skusisz się na opla :)

Dodam jeszcze dwa plusy:
- brak koła dwumasowgo (wrsja ze skrzynią 5-ciobiegową);
- brak filtra cząstek stałych.

_________________
alfa romeo robi auto na najbliższy salon w Genewie. Honda - na lata


Góra
 Profil  
 
 
 Post #440876 Wysłany: 15 Lut 2011, 10:35; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Łukasz
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Województwo: mazowieckie [W]
Miejscowość: Warsaw
Rejestracja: 06 Kwi 2008,
Posty: 2200
Pomógł: 10
filip76 napisał(a):

Niepotrzebnie. 100 000 km to przynajmniej o połowę za krótko. I nie było to zużycie eksploatacyjne, bo uszkodzony był siłownik - najpierw zepsuł się siłownik a w efekcie sprzęgło.

W marei sprzęgło wymieniłem po 230 000 km.

Sam silnik nie jeździ. W pakiecie dostajesz jeszcze kropka z jego wadami :) Chyba że skusisz się na opla :)


Marea to inna liga , Fiat borykał się wtedy z wszystkimi duperalami , jednak mechanika dawała radę , nie wiem czy miałeś bene czy klekota ...

Jednak w nowoczesnych dieslach masz spory niuton , często w niskim zakresie , także nie ma szans żeby graty wytrzymały długo ...

filip76 napisał(a):
Dodam jeszcze dwa plusy:
- brak koła dwumasowgo (wrsja ze skrzynią 5-ciobiegową);
- brak filtra cząstek stałych.


Pamiętasz może przełożenia z tej 5 skrzyni ?? Wczoraj sprawdzaliśmy i przy 4,5 k obr 70km/h na 2 biegu wyskrobał ... tyle mam w 6b , też miałeś taką krótką ??

_________________
Nuova Bravo 2.0 mj sport 217PS @ 424 nm by Cinek
Były user grande punto szprot 160ps :(
www.punto.glodzik.com


Góra
 Profil  
 
 
 Post #440953 Wysłany: 15 Lut 2011, 16:38; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr

Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.2 16V 80KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Sound
Województwo: lubelskie [L]
Miejscowość: Chełm
Rejestracja: 17 Lip 2006,
Posty: 366
kazaa napisał(a):
filip76 napisał(a):
- zimą silnik nie trzyma temperatury.


tttm w klekocie

w jakim sensie nie trzyma? W styczniu miałem trasę ok 850km. Temperatura oscylowała -13-17stC. A temperatura silnika, jak już się nagrzał, cały czas była na środku skali.

_________________
Punto II, Sound, 2002, 1.2 16v


Góra
 Profil  
 
 
 Post #440954 Wysłany: 15 Lut 2011, 16:41; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Hubert
Samochód: Grande Punto 5d
Silnik: Inny
Paliwo: ON
Wersja: Dynamic
Województwo: Poza Polską
Miejscowość: Gent, Belgia
Rejestracja: 23 Kwi 2008,
Posty: 689
Pomógł: 5
W ruchu miejskim, szczególnie w korku, temperatura potrafi spaść czasem nawet poniżej 1/8 skali. Już kilka razy tego doświadczyłem tej zimy. No ale stojąc w korku, trudno oczekiwać aby nieobciążony silnik 1.3 ogrzał ponad 6 litrów płynu chłodzącego :E

_________________
Image

od 03.2010:
Grande Punto Dynamic 5D | 2005 | 1.3 MultiJet 16V | 6-speed | 75 650 - 136 000 km
MOD by CINEK: 111 KM @ 231 Nm | Turbo VNT BorgWarner KKK BV35 @ 1.35 bar | EGR Off

Dołożone: tempomat, fabryczne radio CD z mp3, podłokietnik
W planach:
przyciemniane szyby tylne, fabryczny subwoofer, nagrzewnica elektryczna

04.2008 - 05.2009:
Punto MK1 SX 3D | 1997 | 1.2 8V 75 KM | 187 000 - 201 350 km


Góra
 Profil  
 
 
 Post #440958 Wysłany: 15 Lut 2011, 16:48; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Łukasz
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Województwo: mazowieckie [W]
Miejscowość: Warsaw
Rejestracja: 06 Kwi 2008,
Posty: 2200
Pomógł: 10
emil napisał(a):

w jakim sensie nie trzyma? W styczniu miałem trasę ok 850km. Temperatura oscylowała -13-17stC. A temperatura silnika, jak już się nagrzał, cały czas była na środku skali.



^^ po takiej trasie to nie dziwne, ale zrób 100 km przy -15^c to na postoju po 15 min nie spadnie

_________________
Nuova Bravo 2.0 mj sport 217PS @ 424 nm by Cinek
Były user grande punto szprot 160ps :(
www.punto.glodzik.com


Góra
 Profil  
 
 
 Post #440963 Wysłany: 15 Lut 2011, 17:12; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Adam
Samochód: Inny
Województwo: łódzkie [E]
Miejscowość: Łódź
Rejestracja: 08 Mar 2008,
Posty: 1501
Pomógł: 31
emil ale ty masz 1.9 a mowa jest o 1.3

_________________
punto I sx 1.1 55KM '97 - było
Seat Ibiza 1.4 16V 101KM 2003r. - jest
Image
Image Piszę poprawnie po polsku
.

Góra
 Profil  
 
 
 Post #441075 Wysłany: 15 Lut 2011, 20:35; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Łukasz
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Województwo: mazowieckie [W]
Miejscowość: Warsaw
Rejestracja: 06 Kwi 2008,
Posty: 2200
Pomógł: 10
Łodziak napisał(a):
emil ale ty masz 1.9 a mowa jest o 1.3


pisałem wcześniej tttm w klekocie , także nie ważne jakiej marki , mówię ogólnie o konstrukcji silnika

_________________
Nuova Bravo 2.0 mj sport 217PS @ 424 nm by Cinek
Były user grande punto szprot 160ps :(
www.punto.glodzik.com


Góra
 Profil  
 
 
 Post #441152 Wysłany: 15 Lut 2011, 22:56; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Adam
Samochód: Inny
Województwo: łódzkie [E]
Miejscowość: Łódź
Rejestracja: 08 Mar 2008,
Posty: 1501
Pomógł: 31
z tego co czytałem w sieci to na nie trzymanie temperatury narzekaja tylko uzytkownicy malolitrazowych diesli

_________________
punto I sx 1.1 55KM '97 - było
Seat Ibiza 1.4 16V 101KM 2003r. - jest
Image
Image Piszę poprawnie po polsku
.

Góra
 Profil  
 
 
 Post #441223 Wysłany: 16 Lut 2011, 00:36; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Łukasz
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Województwo: mazowieckie [W]
Miejscowość: Warsaw
Rejestracja: 06 Kwi 2008,
Posty: 2200
Pomógł: 10
Łodziak napisał(a):
z tego co czytałem w sieci to na nie trzymanie temperatury narzekaja tylko uzytkownicy malolitrazowych diesli


w necie czytałem też , że koniec świata ma być za rok ...

:roll:

klekot ma dużą sprawność i niestety nagrzewa się gorzej niż bena , co do trzymania temp. zależy od ukł. chodzenia , możesz dać mały ukł. chłodzenia do klekota 1.3 moment nagrzeje się , ale w lato nie raz zagotujesz i zatrzesz silnik

_________________
Nuova Bravo 2.0 mj sport 217PS @ 424 nm by Cinek
Były user grande punto szprot 160ps :(
www.punto.glodzik.com


Góra
 Profil  
 
 
 Post #441260 Wysłany: 16 Lut 2011, 07:06; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 Lip 2007,
Posty: 1035
@kaaza
Wrzucałem gdzieś przełożenia tej mojej skrzyni, są na forum tylko trzeba poszukać :) Na jakiejś niemieckiej stronie znalazłem.

Ad meritum
Co do sprawności silnika, to tak jak już napisano - diesel wolniej się nagrzewa i szybciej stygnie. W trasie to nie jest problem ale zimą w korku...

Sam silnik zły nie jest ale trzeba go gdzieś włożyć :) A w GP dupy nie urywa. Dość dobry na trasy, bo mało pali i jest dość elastyczny. Jeśli chcesz jednak jeździć dynamicznie, szybko czy z bagażem, to już się męczy i pali więcej. Przy skrzyni 5-tce utrzymywanie prędkości 130 km/h wymaga 3000 obrotów.

Wg mnie niezbyt nadaje się do dużego, zakorkowanego miasta. Turbodziura i krótkie biegi i przez to zostajesz na światłach i machasz wajhą. Warto spojrzeć na wykres mocy i momentu - też gdzieś jest na forum, jest też moja opinia na ten temat. Moim zdaniem moment max jest przesunięty do 2000 obrotów, co powoduje, że ruszasz jak wóz z kapustą i ledwo wejdziesz na obroty, już musisz zmieniać bieg. Niestety, ale przy niskich obrotach turbina nie jest efektywna i do dyspozycji mamy moc i moment z pojemności 1,3 czyli tyle co matiz :) Dopiero od 1700 obrotów, jak twierdzi producent i od 2000 obrotów jak twierdzę ja :) auto zaczyna jechać. Latem klima pogarsza sprawę, a miejski korek to jest to miejsce, gdzie klima potrzebna jest najbardziej :)

Czuwaj

Edyta:
kazaa napisał(a):
Marea to inna liga , Fiat borykał się wtedy z wszystkimi duperalami , jednak mechanika dawała radę , nie wiem czy miałeś bene czy klekota ...

Miałem klekota. Brat był jej 3 a ja 4 właścicielem. Była u nas od 150 do 260 tys. km. Na silnik nie narzekam, bo nie dymił. Ale rozleciała się chłodnica, zepsuł silnik wycieraczek, urwała linka od podnoszenia maski, zepsuła stacyjka, skończyło sprzęgło, rozpadł się mechanizm zamka w drzwiach kierowcy :)
Niestety ale punto szybko goniło mareę - wspomaganie kierownicy, siłownik sprzęgła i sprzęgło... Do 260 tys. km uzbierałoby się nawet więcej :)
Fiat dalej boryka się z duperelami niestety. Ostatnio popisali się nawet w najlepszej, polskiej fabryce w Tychach :)

_________________
alfa romeo robi auto na najbliższy salon w Genewie. Honda - na lata


Góra
 Profil  
 
 
 Post #441282 Wysłany: 16 Lut 2011, 11:04; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Łukasz
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Województwo: mazowieckie [W]
Miejscowość: Warsaw
Rejestracja: 06 Kwi 2008,
Posty: 2200
Pomógł: 10
no niestety coś za coś , mała pojemność , mały moment , turbodziura nieunikniona , dopiero jak zaczyna pompować T to się zbiera , takie uroki downsizingu

_________________
Nuova Bravo 2.0 mj sport 217PS @ 424 nm by Cinek
Były user grande punto szprot 160ps :(
www.punto.glodzik.com


Góra
 Profil  
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 22 posty(ów) ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Style based on FI Subsilver by phpBBservice.nl
Forum Fiata Punto © 2006 - 2020
Tłumaczenie: phpbbhelp.pl
phpBB SEO