You Tube • eLearn • FAQ •  Szukaj •  Zarejestruj się •  Zaloguj się 



Obecny czas: 16 Cze 2025, 22:21

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)




Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 101 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5  Następna
Autor Wiadomość
 
 Post #208632 Wysłany: 15 Sty 2009, 23:43; 
 Temat postu:
Offline
Rabarbar
Awatar użytkownika

Imię: Szczepan
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: opolskie [O]
Miejscowość: Kotlarnia/Opole
Rejestracja: 14 Cze 2007,
Posty: 24013
Pomógł: 128
misieq79: miałem na myśli instalację tego do silnika 3.0 V6 więc opis i zdjęcia dotyczące punto niewiele mi tu pomogą :E Zwłaszcza, że myślę o takim fajnym kompresorku wystającym przez maskę, chyba wiesz o co chodzi.

_________________
http://staxomoto.blogspot.com <= ZAPRASZAM - ostatni update 16.02.16
http://stax.motoblogi.pl/
http://www.facebook.com/staxomoto <= Lubię to! :thumleft:

obecnie:
http://fiatpunto.com.pl/topic1866.html Punto 55sx '97 "Pershing" 662A Grigio Ducale SM.MET 82KM & 110Nm
Saab 9-3 2.0t 150KM 240Nm 01'
Skoda Octavia 1.2 TSI 110KM 175Nm 17'

było:
Peugeot 605 3.0 V6 167KM 235Nm 94'
BMW 323i Touring 170KM 250Nm 96'
Opel Astra GSI 2.0 150km 196Nm 92'
BMW 323i sedan 181KM 250Nm 96'
Skoda 120L 52KM 82Nm 89'


Góra
 Profil  
 

 
 Post #208639 Wysłany: 15 Sty 2009, 23:53; 
 Temat postu:
Offline
Puntomaniak

Miejscowość: Wołomin
Rejestracja: 05 Sty 2009,
Posty: 77
STax Widzę kolego że jesteś tylko teoretykiem.... Przeczytałem cały ten temat i śmie twierdzić że pomysły to masz dobrze porypane :shock:


Góra
 Profil  
 
 
 Post #208641 Wysłany: 15 Sty 2009, 23:54; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Miejscowość: Gród Kraka
Rejestracja: 12 Mar 2007,
Posty: 513
Niemniej zasady montażu pozostają takie same. Musisz zastanowic się nad miejscem zamocowania (jak masz przepustnicę z boku to raczej nie zrobisz Mad Maxa) i dociągnięciem napędu.
Do silnika 3.0 to możesz spróbowac z kompresorem z Meśka, to jest zdaje się Eaton M62. Tu masz jego wymiary i wykresy
http://www.capa.com.au/eaton_m62data.htm

_________________
Punto 1.2 8V ELX '2000
"Co to jest: zielone i ma kółka? Żaba, kółka były dla zmyły"
I tak mój zielony Punciak został ochrzczony. Żaba :D

Speed doesn't kill. Stupidity does, though.


Góra
 Profil  
 
 
 Post #208643 Wysłany: 15 Sty 2009, 23:57; 
 Temat postu:
Offline
Rabarbar
Awatar użytkownika

Imię: Szczepan
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: opolskie [O]
Miejscowość: Kotlarnia/Opole
Rejestracja: 14 Cze 2007,
Posty: 24013
Pomógł: 128
Sydney: ja wiem że pomysły są porypane, ale po to temat, żeby o nich podyskutować, a nie po to, żeby wszystko od razu brać na serio :wink:

[ Dodano: 15 Sty 2009 22:57 ]
misieq79: Image
O podobnym silniku myślę, tylko to jest chyba 2,5 V6

_________________
http://staxomoto.blogspot.com <= ZAPRASZAM - ostatni update 16.02.16
http://stax.motoblogi.pl/
http://www.facebook.com/staxomoto <= Lubię to! :thumleft:

obecnie:
http://fiatpunto.com.pl/topic1866.html Punto 55sx '97 "Pershing" 662A Grigio Ducale SM.MET 82KM & 110Nm
Saab 9-3 2.0t 150KM 240Nm 01'
Skoda Octavia 1.2 TSI 110KM 175Nm 17'

było:
Peugeot 605 3.0 V6 167KM 235Nm 94'
BMW 323i Touring 170KM 250Nm 96'
Opel Astra GSI 2.0 150km 196Nm 92'
BMW 323i sedan 181KM 250Nm 96'
Skoda 120L 52KM 82Nm 89'


Góra
 Profil  
 
 
 Post #208661 Wysłany: 16 Sty 2009, 00:10; 
 Temat postu:
Offline
Puntomaniak

Miejscowość: Wołomin
Rejestracja: 05 Sty 2009,
Posty: 77
STax Nie biorę na serio... Jak coś wymyślę to na pewno napisze :mrgreen:


Góra
 Profil  
 
 
 Post #208667 Wysłany: 16 Sty 2009, 00:20; 
 Temat postu:
STax jak chcesz coś podobnego to ściągaj smallblocka z USA i po sprawie :E Silnik że mucha nie siada, a dodatków do niego masa.


Góra
  
 
 
 Post #208686 Wysłany: 16 Sty 2009, 00:43; 
 Temat postu:
Offline
Rabarbar
Awatar użytkownika

Imię: Szczepan
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: opolskie [O]
Miejscowość: Kotlarnia/Opole
Rejestracja: 14 Cze 2007,
Posty: 24013
Pomógł: 128
mrider: wiesz o co mi chodzi, skoro jesteśmy w temacie turbo to byłem ciekaw ile będzie kosztował kompresor do alfy 75 3.0 V6 :E

_________________
http://staxomoto.blogspot.com <= ZAPRASZAM - ostatni update 16.02.16
http://stax.motoblogi.pl/
http://www.facebook.com/staxomoto <= Lubię to! :thumleft:

obecnie:
http://fiatpunto.com.pl/topic1866.html Punto 55sx '97 "Pershing" 662A Grigio Ducale SM.MET 82KM & 110Nm
Saab 9-3 2.0t 150KM 240Nm 01'
Skoda Octavia 1.2 TSI 110KM 175Nm 17'

było:
Peugeot 605 3.0 V6 167KM 235Nm 94'
BMW 323i Touring 170KM 250Nm 96'
Opel Astra GSI 2.0 150km 196Nm 92'
BMW 323i sedan 181KM 250Nm 96'
Skoda 120L 52KM 82Nm 89'


Góra
 Profil  
 
 
 Post #208699 Wysłany: 16 Sty 2009, 01:20; 
 Temat postu:
Offline
Puntomaniak

Miejscowość: Wołomin
Rejestracja: 05 Sty 2009,
Posty: 77
kosztować może nie dużo a to w jakim będzie stanie to już inna sprawa...


Góra
 Profil  
 
 
 Post #208703 Wysłany: 16 Sty 2009, 01:57; 
 Temat postu:
STax ja myślę że ja dobrze dłubniesz ten silnik z Alfy to i bez doładowania będzie ciekawie...


Góra
  
 
 
 Post #208722 Wysłany: 17 Sty 2009, 00:28; 
 Temat postu:
Offline
Rabarbar
Awatar użytkownika

Imię: Szczepan
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: opolskie [O]
Miejscowość: Kotlarnia/Opole
Rejestracja: 14 Cze 2007,
Posty: 24013
Pomógł: 128
mrider: tam seria już jest ciekawa :E

[ Dodano: 16 Sty 2009 23:28 ]
Jeszcze jedno przemyślenie mnie naszło odnośnie turbo-wiatraczka.
misieq79 pisałeś, że wentylek nie podoła z wyprodukowaniem większego ciśnienia i masz 100% racje. Ale... Układ od strony wiatraczka jest otwarty, tzn przy wyłączonym wiatraczku powietrze ma praktycznie taki przepływ jakby go nie było. Po jego włączeniu ciśnienie więc nie powstaje (albo powstaje rzędu 0,0001 ba :E) ale za to nie ma oporów ssania (tzn są mniejsze niż przy normalnym seryjnym dolocie). Dobrze myślę?

_________________
http://staxomoto.blogspot.com <= ZAPRASZAM - ostatni update 16.02.16
http://stax.motoblogi.pl/
http://www.facebook.com/staxomoto <= Lubię to! :thumleft:

obecnie:
http://fiatpunto.com.pl/topic1866.html Punto 55sx '97 "Pershing" 662A Grigio Ducale SM.MET 82KM & 110Nm
Saab 9-3 2.0t 150KM 240Nm 01'
Skoda Octavia 1.2 TSI 110KM 175Nm 17'

było:
Peugeot 605 3.0 V6 167KM 235Nm 94'
BMW 323i Touring 170KM 250Nm 96'
Opel Astra GSI 2.0 150km 196Nm 92'
BMW 323i sedan 181KM 250Nm 96'
Skoda 120L 52KM 82Nm 89'


Góra
 Profil  
 
 
 Post #209044 Wysłany: 17 Sty 2009, 00:58; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 Sie 2008,
Posty: 5176
Pomógł: 1
STax a będziesz sie pie!@3lił z wiatraczkami, http://allegro.pl/item511622424_ama_dmu ... loski.html
i problemu z zasilaniem niebędzie..


Góra
 Profil  
 
 
 Post #209150 Wysłany: 17 Sty 2009, 14:36; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Miejscowość: Gród Kraka
Rejestracja: 12 Mar 2007,
Posty: 513
STax napisał(a):
tzn przy wyłączonym wiatraczku powietrze ma praktycznie taki przepływ jakby go nie było.

Ma taki przepływ jakby w rurze tkwił wiatraczek i blokował dolot, a część ssania marnowała się na jego kręcenie

STax napisał(a):
ale za to nie ma oporów ssania (tzn są mniejsze niż przy normalnym seryjnym dolocie).


Coś w te klocki. Tylko zysk będzie minimalny i zauważalny tylko przy otwartej przepustnicy = powinien kapeńkę szybciej wkręcać się na obroty. Jeśli nie będzie otwarta całkowicie - cóż, cały strumień i tak trafi na wąskie gardło.

_________________
Punto 1.2 8V ELX '2000
"Co to jest: zielone i ma kółka? Żaba, kółka były dla zmyły"
I tak mój zielony Punciak został ochrzczony. Żaba :D

Speed doesn't kill. Stupidity does, though.


Góra
 Profil  
 
 
 Post #209170 Wysłany: 17 Sty 2009, 15:36; 
 Temat postu:
Offline
Rabarbar
Awatar użytkownika

Imię: Szczepan
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: opolskie [O]
Miejscowość: Kotlarnia/Opole
Rejestracja: 14 Cze 2007,
Posty: 24013
Pomógł: 128
misieq79 napisał(a):
Coś w te klocki. Tylko zysk będzie minimalny i zauważalny tylko przy otwartej przepustnicy = powinien kapeńkę szybciej wkręcać się na obroty. Jeśli nie będzie otwarta całkowicie - cóż, cały strumień i tak trafi na wąskie gardło.

No i o to mi chodziło :E

[ Dodano: 17 Sty 2009 14:36 ]
Ciagle tak myślę i myślę...
No bo obudowa filtra powietrza w mk I 1.1 ma 2 dziury - jedna którą łapie zimne powietrze od boku (z rurą) i druga od dołu którą łapie ciepłe powietrze znad kolektora. W środku jest sprężyna, która otwiera i zamyka tą albo tamtą. Czy dobrze myślę, że jakby podłączyć wiatraczek i wywalic sprężynkę tak, żeby obie dziury były otwarte, to auto dostanie więcej powietrza? Czy po prostu przez nieszczelną obudowę nie będzie ani ułamka ciśnienia i w sumie wyjdzie tak samo jak seryjnie?

_________________
http://staxomoto.blogspot.com <= ZAPRASZAM - ostatni update 16.02.16
http://stax.motoblogi.pl/
http://www.facebook.com/staxomoto <= Lubię to! :thumleft:

obecnie:
http://fiatpunto.com.pl/topic1866.html Punto 55sx '97 "Pershing" 662A Grigio Ducale SM.MET 82KM & 110Nm
Saab 9-3 2.0t 150KM 240Nm 01'
Skoda Octavia 1.2 TSI 110KM 175Nm 17'

było:
Peugeot 605 3.0 V6 167KM 235Nm 94'
BMW 323i Touring 170KM 250Nm 96'
Opel Astra GSI 2.0 150km 196Nm 92'
BMW 323i sedan 181KM 250Nm 96'
Skoda 120L 52KM 82Nm 89'


Góra
 Profil  
 
 
 Post #209185 Wysłany: 17 Sty 2009, 15:47; 
 Temat postu:
Offline
Puntomaniak

Miejscowość: Wołomin
Rejestracja: 05 Sty 2009,
Posty: 77
ciśnienia to napewno tam nie bedzie...


Góra
 Profil  
 
 
 Post #209188 Wysłany: 17 Sty 2009, 15:56; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Miejscowość: Gród Kraka
Rejestracja: 12 Mar 2007,
Posty: 513
STax napisał(a):
druga od dołu którą łapie ciepłe powietrze znad kolektora.


To jest wentylacja skrzyni korbowej (aka odma) jeśli się nie mylę.

STax napisał(a):
Czy po prostu przez nieszczelną obudowę nie będzie ani ułamka ciśnienia i w sumie wyjdzie tak samo jak seryjnie?


Oczywiście że za sprężarką układ musi być szczelny.
Zara... gdzie Ty zamierzałeś umiejscowić ów wiatrak?
Jeśli przed filtrem to zwątpiłem... :shock:

_________________
Punto 1.2 8V ELX '2000
"Co to jest: zielone i ma kółka? Żaba, kółka były dla zmyły"
I tak mój zielony Punciak został ochrzczony. Żaba :D

Speed doesn't kill. Stupidity does, though.


Góra
 Profil  
 
 
 Post #209190 Wysłany: 17 Sty 2009, 16:02; 
 Temat postu:
Offline
Monkey Mod
Awatar użytkownika

Imię: Tomasz
Samochód: Punto II FL 5d
Silnik: 1.2 16V 80KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: Dynamic
Województwo: pomorskie [G]
Miejscowość: Ustka/Słupsk
Rejestracja: 11 Mar 2007,
Posty: 9760
Pomógł: 34
misieq79 napisał(a):
To jest wentylacja skrzyni korbowej (aka odma) jeśli się nie mylę.

jakiej znowu skrzyni korbowej :E w filtrze powietrza zasysanego do cylindrow ??

_________________
Fiat Punto 1.1 '97 Green Butterfly :) <-- Klik :D
"A passion for perfection"
Punto II FL 1.2 16V Butterfly II :) <-- KLIK :E
Image<-- Punto II FL 1.2 16V
:E Essence Of Shine :E
https://www.facebook.com/EssenceOfShine/


Góra
 Profil  
 
 
 Post #209194 Wysłany: 17 Sty 2009, 16:05; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Miejscowość: Gród Kraka
Rejestracja: 12 Mar 2007,
Posty: 513
Więc co to niby jest? Może się mylę.

_________________
Punto 1.2 8V ELX '2000
"Co to jest: zielone i ma kółka? Żaba, kółka były dla zmyły"
I tak mój zielony Punciak został ochrzczony. Żaba :D

Speed doesn't kill. Stupidity does, though.


Góra
 Profil  
 
 
 Post #209197 Wysłany: 17 Sty 2009, 16:14; 
 Temat postu:
Offline
Monkey Mod
Awatar użytkownika

Imię: Tomasz
Samochód: Punto II FL 5d
Silnik: 1.2 16V 80KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: Dynamic
Województwo: pomorskie [G]
Miejscowość: Ustka/Słupsk
Rejestracja: 11 Mar 2007,
Posty: 9760
Pomógł: 34
skrzynia korbowa w filtrze powietrza ?? czy tam sa gdzies korbowody ?? tloki,wal korobwy .. ?? to jest uzywane w zaleznosci od temp zewnatrznej oraz silnika... jak jest zimno to tam jest zasysane cieple powietrze do filtra... jak jest cieplo to jest to zamkniete aby nie zasysac cieplego powietrza ...

_________________
Fiat Punto 1.1 '97 Green Butterfly :) <-- Klik :D
"A passion for perfection"
Punto II FL 1.2 16V Butterfly II :) <-- KLIK :E
Image<-- Punto II FL 1.2 16V
:E Essence Of Shine :E
https://www.facebook.com/EssenceOfShine/


Góra
 Profil  
 
 
 Post #209204 Wysłany: 17 Sty 2009, 16:28; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Miejscowość: Gród Kraka
Rejestracja: 12 Mar 2007,
Posty: 513
Powiedziałem wentylacja skrzyni
Może i się pomyliłem... W 1.2 8v rurka od odmy kończy się wewnątrz filtra
http://www.kandn.com/instructions/57-0455_inst.pdf
(obrazki 5-8 )

_________________
Punto 1.2 8V ELX '2000
"Co to jest: zielone i ma kółka? Żaba, kółka były dla zmyły"
I tak mój zielony Punciak został ochrzczony. Żaba :D

Speed doesn't kill. Stupidity does, though.


Góra
 Profil  
 
 
 Post #209216 Wysłany: 17 Sty 2009, 16:49; 
 Temat postu:
Offline
Rabarbar
Awatar użytkownika

Imię: Szczepan
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: opolskie [O]
Miejscowość: Kotlarnia/Opole
Rejestracja: 14 Cze 2007,
Posty: 24013
Pomógł: 128
misieq79 napisał(a):
Oczywiście że za sprężarką układ musi być szczelny.
Zara... gdzie Ty zamierzałeś umiejscowić ów wiatrak?
Jeśli przed filtrem to zwątpiłem...

Źle się zrozumieliśmy, tzn wynika z tego, że nie kojarzysz wyglądu obudowy od 1.1 :E

Image tak wygląda.
Wiatrak zastąpiłby rurę idącą w bok (tzn rura była by krótsza i do niej wiatrak podłączony. Drugi dopływ powietrza zamiast tej srebrnej od dołu.

_________________
http://staxomoto.blogspot.com <= ZAPRASZAM - ostatni update 16.02.16
http://stax.motoblogi.pl/
http://www.facebook.com/staxomoto <= Lubię to! :thumleft:

obecnie:
http://fiatpunto.com.pl/topic1866.html Punto 55sx '97 "Pershing" 662A Grigio Ducale SM.MET 82KM & 110Nm
Saab 9-3 2.0t 150KM 240Nm 01'
Skoda Octavia 1.2 TSI 110KM 175Nm 17'

było:
Peugeot 605 3.0 V6 167KM 235Nm 94'
BMW 323i Touring 170KM 250Nm 96'
Opel Astra GSI 2.0 150km 196Nm 92'
BMW 323i sedan 181KM 250Nm 96'
Skoda 120L 52KM 82Nm 89'


Góra
 Profil  
 
 
 Post #209226 Wysłany: 17 Sty 2009, 17:07; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Miejscowość: Gród Kraka
Rejestracja: 12 Mar 2007,
Posty: 513
Cytuj:
Źle się zrozumieliśmy, tzn wynika z tego, że nie kojarzysz wyglądu obudowy od 1.1

Ano nie. Dzięki za zdjęcie poglądowe.

STax napisał(a):
Wiatrak zastąpiłby rurę idącą w bok (tzn rura była by krótsza i do niej wiatrak podłączony


Ano, zwątpiłem... :wall:
Jeśli tak zrobisz to jeśli nawet wiatrak wiatrak wytworzy jakiekolwiek nadciśnienie w układzie, to wyleci ono na kolektor.

Układ musi być szczelny. Wobec tego sprężarka musi być między filtrem a przepustnicą (chyba że pucha w 1.1 ma uszczelkę, jeśli tak to pardą - ale tak czy tak musiałbyś szczelnie zaślepić tą dolna rurę)

O, znalazłem E-RAM
http://www.streetbeatcustoms.com/Custom ... st/17960/#

_________________
Punto 1.2 8V ELX '2000
"Co to jest: zielone i ma kółka? Żaba, kółka były dla zmyły"
I tak mój zielony Punciak został ochrzczony. Żaba :D

Speed doesn't kill. Stupidity does, though.


Góra
 Profil  
 
 
 Post #209235 Wysłany: 17 Sty 2009, 17:19; 
 Temat postu:
Offline
Rabarbar
Awatar użytkownika

Imię: Szczepan
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: opolskie [O]
Miejscowość: Kotlarnia/Opole
Rejestracja: 14 Cze 2007,
Posty: 24013
Pomógł: 128
misieq79: no właśnie myślałem o uszczelnieniu tzn zaślepieniu tej dolnej rury.
Uszczelki nie ma, ale sam filtr robi za uszczelkę

Image

bo widzisz, on wchodzi w tą zdejmowaną część i potem jest przez nią dociskany do tej drugiej więc myślę, że to musi być szczelne.

[ Dodano: 17 Sty 2009 16:19 ]
misieq79 napisał(a):

Uuu trochę zbyt mały efekt w stosunku do ceny.

misieq79 napisał(a):
Ano, zwątpiłem...
Jeśli tak zrobisz to jeśli nawet wiatrak wiatrak wytworzy jakiekolwiek nadciśnienie w układzie, to wyleci ono na kolektor.
Układ musi być szczelny

Tu może wyjaśnię - opcja z 2 otworami była inaczej pomyślana - nie żeby wiatrak wytwarzał ciśnienie, tylko żeby zlikwidować opory ssania do zera poprzez zwiększoną podaż powietrza :E

_________________
http://staxomoto.blogspot.com <= ZAPRASZAM - ostatni update 16.02.16
http://stax.motoblogi.pl/
http://www.facebook.com/staxomoto <= Lubię to! :thumleft:

obecnie:
http://fiatpunto.com.pl/topic1866.html Punto 55sx '97 "Pershing" 662A Grigio Ducale SM.MET 82KM & 110Nm
Saab 9-3 2.0t 150KM 240Nm 01'
Skoda Octavia 1.2 TSI 110KM 175Nm 17'

było:
Peugeot 605 3.0 V6 167KM 235Nm 94'
BMW 323i Touring 170KM 250Nm 96'
Opel Astra GSI 2.0 150km 196Nm 92'
BMW 323i sedan 181KM 250Nm 96'
Skoda 120L 52KM 82Nm 89'


Góra
 Profil  
 
 
 Post #209252 Wysłany: 17 Sty 2009, 17:51; 
 Temat postu:
Offline
Monkey Mod
Awatar użytkownika

Imię: Tomasz
Samochód: Punto II FL 5d
Silnik: 1.2 16V 80KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: Dynamic
Województwo: pomorskie [G]
Miejscowość: Ustka/Słupsk
Rejestracja: 11 Mar 2007,
Posty: 9760
Pomógł: 34
misieq79 napisał(a):
W 1.2 8v rurka od odmy kończy się wewnątrz filtra

w 1.1 tez ....ale to nie jest zadne odpowietrzenie od skrzyni biegow ...gdzie skrzynia a gdzie filtr :shock:

[ Dodano: 17 Sty 2009 16:51 ]
poza tym byla mowa o innym wejsciu do filtra ....

_________________
Fiat Punto 1.1 '97 Green Butterfly :) <-- Klik :D
"A passion for perfection"
Punto II FL 1.2 16V Butterfly II :) <-- KLIK :E
Image<-- Punto II FL 1.2 16V
:E Essence Of Shine :E
https://www.facebook.com/EssenceOfShine/


Góra
 Profil  
 
 
 Post #209254 Wysłany: 17 Sty 2009, 17:55; 
 Temat postu:
Offline
Rabarbar
Awatar użytkownika

Imię: Szczepan
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: opolskie [O]
Miejscowość: Kotlarnia/Opole
Rejestracja: 14 Cze 2007,
Posty: 24013
Pomógł: 128
Thomas: misieq79 po prostu myślał o filtrze jaki jest w mk II a tam jest wszystko inaczej.

_________________
http://staxomoto.blogspot.com <= ZAPRASZAM - ostatni update 16.02.16
http://stax.motoblogi.pl/
http://www.facebook.com/staxomoto <= Lubię to! :thumleft:

obecnie:
http://fiatpunto.com.pl/topic1866.html Punto 55sx '97 "Pershing" 662A Grigio Ducale SM.MET 82KM & 110Nm
Saab 9-3 2.0t 150KM 240Nm 01'
Skoda Octavia 1.2 TSI 110KM 175Nm 17'

było:
Peugeot 605 3.0 V6 167KM 235Nm 94'
BMW 323i Touring 170KM 250Nm 96'
Opel Astra GSI 2.0 150km 196Nm 92'
BMW 323i sedan 181KM 250Nm 96'
Skoda 120L 52KM 82Nm 89'


Góra
 Profil  
 
 
 Post #209275 Wysłany: 17 Sty 2009, 18:38; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Miejscowość: Gród Kraka
Rejestracja: 12 Mar 2007,
Posty: 513
STax napisał(a):
Uuu trochę zbyt mały efekt w stosunku do ceny.


Mówiłem że 0,06 bar i 300 zielonych papierków (chociaż tam jest silnik 800+ W, na motorku 1.1 ciśnienie powinno być większe). Zamieściłem żebyś zobaczył jak to ustrojstwo wygląda.

Thomas napisał(a):
ale to nie jest żadne odpowietrzenie od skrzyni biegow

1) Mówiłem o skrzyni korbowej. 2) Jest, gdyż tam mamy kanał którym olej od wlewu spływa do michy. 3) jeśli nie, to czemu to służy?

_________________
Punto 1.2 8V ELX '2000
"Co to jest: zielone i ma kółka? Żaba, kółka były dla zmyły"
I tak mój zielony Punciak został ochrzczony. Żaba :D

Speed doesn't kill. Stupidity does, though.


Góra
 Profil  
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 101 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5  Następna


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000 - 2025 phpBB Group
Style based on FI Subsilver by phpBBservice.nl
Forum Fiata Punto © 2006 - 2025
Tłumaczenie: phpbbhelp.pl
phpBB SEO