|
Obecny czas: 18 Cze 2025, 01:41
|
Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy
Autor |
Wiadomość |
4toku |
#357264 Wysłany:
18 Kwi 2010, 23:12; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
Samochód: Bravo
Silnik: 1.6 120KM mJTD
Paliwo: ON
Wersja: Estiva Blue&Me
Województwo: pomorskie [G]
Rejestracja: 19 Wrz 2009, Posty: 141
|
Myślę że tak źle nie będzie.
Bo masz też dolot od P I 75 z większą przepustką i filtr stożkowy a to jeden
z bardziej odczuwalnych modów.
Mam już ten kolektor i przy montażu skorzystam z twojego manuala 
|
|
Góra |
|
 |
|
|
ipIV |
#357273 Wysłany:
18 Kwi 2010, 23:25; Temat postu: |
|
 |
Admin ds. technicznych forum. |
 |
Imię: Michał
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.8 16V 130KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: HGT
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: SL/SK/SZ/SZA Rejestracja: 21 Cze 2006, Posty: 13084 Pomógł: 54
|
4toku napisał(a): od P I 75 z większą przepustką
No akurat przy tym modzie zauważyłem tylko..... szybszą reakcję na gaz i nic wiecej  placebo było ostrzejsze przy wałku
A dolot ze stożkiem to imho poza buczeniem nic nie dał
[ Dodano: 18 Kwi 2010 23:25 ]
<64 -
=65 -
>65 -
i Mmax ~100-105 liczę
Takie moje odczucia bedą
Nie patrzę na moment bo nie od momentu zależą osiągi jak się ciągnie w całym zakresie rpm  Moc to jest praca w czasie i jest parametrem co tak naprawde silnik może. Lepiej jak jest gładkie 100Nm niż szpiczaste 120 
_________________ Focus 1.0 Ecoboost 92kW & Punto Evo 1,4 16V MA 99kW@138kW & Punto II HGT Abarth 1,8 16V 96kW & Fiesta VII FL 1,0 12V Ecoboost 74kW Inne pod moją opieką: Tipo 1,4 16V 70kW Były: Punto II 5d 1,8 16V 96kW & Punto II 1,2 8V 44kW & Fiesta V 1,25 55kW
<- Ford Focus mk4 FL Trend 1,0 Ecoboost 2022 r. 
<- Fiat Punto II HGT 1,8 16V 2001 r.
<- Ford Fiesta VII FL 1,0 Ecoboost 2017 r.
<- Fiat Tipo 1,4 16V 2017 r.
<- Fiat Punto II 5d 1,8 16V 2002 r.
<- Fiat Punto Evo 1,4 MA Turbo 2010 r.
<- Ford Fiesta V 1,2 16V 2001 r.
<- Fiat Punto II 1,2 8V 2002 r. AM, B, BE, C, CE, T
Ostatnio edytowany przez ipIV, 18 Kwi 2010, 23:26, edytowano w sumie 1 raz
|
|
Góra |
|
 |
4toku |
#357276 Wysłany:
18 Kwi 2010, 23:26; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
Samochód: Bravo
Silnik: 1.6 120KM mJTD
Paliwo: ON
Wersja: Estiva Blue&Me
Województwo: pomorskie [G]
Rejestracja: 19 Wrz 2009, Posty: 141
|
ipIV napisał(a): No akurat przy tym modzie zauważyłem tylko..... szybszą reakcję na gaz i nic wiecej Smile placebo było ostrzejsze przy wałku Szczerbol
Jak zamontuję ssący z P 75 to sobie pomierzę to placebo
Chłopaki z centomani rozwiercają przepustnicę do 42 mm a nawet do 44
więc coś to daje.
|
|
Góra |
|
 |
ipIV |
#357280 Wysłany:
18 Kwi 2010, 23:39; Temat postu: |
|
 |
Admin ds. technicznych forum. |
 |
Imię: Michał
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.8 16V 130KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: HGT
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: SL/SK/SZ/SZA Rejestracja: 21 Cze 2006, Posty: 13084 Pomógł: 54
|
a swoją drogą wypadałoby trochę nalatać km, żeby centralka się przyzwyczaiła to tego wszystkiego  autoadaptacja...
Program program... z seja MPI ponoć daje rade? [ Dodano: 18 Kwi 2010 23:38 ]a ha hamownie załatwię oryginalną puszke z 75-tki  i sprawdzi sie dolot vs seria [ Dodano: 18 Kwi 2010 23:39 ]a czapki nie dotykam do momentu kiedy upg nie zdechnie 
_________________ Focus 1.0 Ecoboost 92kW & Punto Evo 1,4 16V MA 99kW@138kW & Punto II HGT Abarth 1,8 16V 96kW & Fiesta VII FL 1,0 12V Ecoboost 74kW Inne pod moją opieką: Tipo 1,4 16V 70kW Były: Punto II 5d 1,8 16V 96kW & Punto II 1,2 8V 44kW & Fiesta V 1,25 55kW
<- Ford Focus mk4 FL Trend 1,0 Ecoboost 2022 r. 
<- Fiat Punto II HGT 1,8 16V 2001 r.
<- Ford Fiesta VII FL 1,0 Ecoboost 2017 r.
<- Fiat Tipo 1,4 16V 2017 r.
<- Fiat Punto II 5d 1,8 16V 2002 r.
<- Fiat Punto Evo 1,4 MA Turbo 2010 r.
<- Ford Fiesta V 1,2 16V 2001 r.
<- Fiat Punto II 1,2 8V 2002 r. AM, B, BE, C, CE, T
|
|
Góra |
|
 |
4toku |
#357285 Wysłany:
18 Kwi 2010, 23:43; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
Samochód: Bravo
Silnik: 1.6 120KM mJTD
Paliwo: ON
Wersja: Estiva Blue&Me
Województwo: pomorskie [G]
Rejestracja: 19 Wrz 2009, Posty: 141
|
ipIV napisał(a): a ha hamownie załatwię oryginalną puszke z 75-tki Smile i sprawdzi sie dolot vs seria Smile
No to super już jestem ciekaw wyników.
Bo sam nad tym myślę czy stożek czy dolot seria (puszka z 75)
|
|
Góra |
|
 |
ipIV |
#357288 Wysłany:
18 Kwi 2010, 23:49; Temat postu: |
|
 |
Admin ds. technicznych forum. |
 |
Imię: Michał
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.8 16V 130KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: HGT
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: SL/SK/SZ/SZA Rejestracja: 21 Cze 2006, Posty: 13084 Pomógł: 54
|
4toku napisał(a): Bo sam nad tym myślę czy stożek czy dolot seria (puszka z 75)
Niby ktoś tam jak robił hard mody 75-tki - 100-pare KM wycisnął... i testował doloty wyszło mu ze seria jest najlepsza ... no zobaczymy :]
chciałbym 4-2-1 ale ja tam wolę prawidłowy tuning... i kat musi być imho 
_________________ Focus 1.0 Ecoboost 92kW & Punto Evo 1,4 16V MA 99kW@138kW & Punto II HGT Abarth 1,8 16V 96kW & Fiesta VII FL 1,0 12V Ecoboost 74kW Inne pod moją opieką: Tipo 1,4 16V 70kW Były: Punto II 5d 1,8 16V 96kW & Punto II 1,2 8V 44kW & Fiesta V 1,25 55kW
<- Ford Focus mk4 FL Trend 1,0 Ecoboost 2022 r. 
<- Fiat Punto II HGT 1,8 16V 2001 r.
<- Ford Fiesta VII FL 1,0 Ecoboost 2017 r.
<- Fiat Tipo 1,4 16V 2017 r.
<- Fiat Punto II 5d 1,8 16V 2002 r.
<- Fiat Punto Evo 1,4 MA Turbo 2010 r.
<- Ford Fiesta V 1,2 16V 2001 r.
<- Fiat Punto II 1,2 8V 2002 r. AM, B, BE, C, CE, T
|
|
Góra |
|
 |
4toku |
#357291 Wysłany:
18 Kwi 2010, 23:55; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
Samochód: Bravo
Silnik: 1.6 120KM mJTD
Paliwo: ON
Wersja: Estiva Blue&Me
Województwo: pomorskie [G]
Rejestracja: 19 Wrz 2009, Posty: 141
|
Cytuj: Niby ktoś tam jak robił hard mody 75-tki - 100-pare KM wycisnął... i testował doloty wyszło mu ze seria jest najlepsza ... no zobaczymy :] chciałbym 4-2-1 ale ja tam wolę prawidłowy tuning... i kat musi być imho Smile
Mam wywalony kat , kolektor 4-2-1 z 75-tki i sam tłumik końcowy seria
różnica była ok 1 KM na plus.
W połączeniu z ssącym z 75-tki może dać sporo więcej.
dolot yankowy vs. seria
http://www.doloty.republika.pl/zdjecia%5Ctorque4.jpg
Ostatnio edytowany przez 4toku, 18 Kwi 2010, 23:57, edytowano w sumie 1 raz
|
|
Góra |
|
 |
ipIV |
#357292 Wysłany:
18 Kwi 2010, 23:58; Temat postu: |
|
 |
Admin ds. technicznych forum. |
 |
Imię: Michał
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.8 16V 130KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: HGT
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: SL/SK/SZ/SZA Rejestracja: 21 Cze 2006, Posty: 13084 Pomógł: 54
|
ale wiesz też trzeba zwrócić uwagę na to, ze każdy silnik nawet ten sam różnie może zareagować an różne mody ale kolosalnej różnicy być nie powinno [ Dodano: 18 Kwi 2010 23:56 ]sportowy kat euro2 zasadzić  w miejsce gdzie jest seryjnie w 75-tce, czy tam gdzie w 16V jest tłumik środkowy. [ Dodano: 18 Kwi 2010 23:58 ]nie mam yankowego mam kopie węglarskiego by Irek górny z seicento.pl 
_________________ Focus 1.0 Ecoboost 92kW & Punto Evo 1,4 16V MA 99kW@138kW & Punto II HGT Abarth 1,8 16V 96kW & Fiesta VII FL 1,0 12V Ecoboost 74kW Inne pod moją opieką: Tipo 1,4 16V 70kW Były: Punto II 5d 1,8 16V 96kW & Punto II 1,2 8V 44kW & Fiesta V 1,25 55kW
<- Ford Focus mk4 FL Trend 1,0 Ecoboost 2022 r. 
<- Fiat Punto II HGT 1,8 16V 2001 r.
<- Ford Fiesta VII FL 1,0 Ecoboost 2017 r.
<- Fiat Tipo 1,4 16V 2017 r.
<- Fiat Punto II 5d 1,8 16V 2002 r.
<- Fiat Punto Evo 1,4 MA Turbo 2010 r.
<- Ford Fiesta V 1,2 16V 2001 r.
<- Fiat Punto II 1,2 8V 2002 r. AM, B, BE, C, CE, T
|
|
Góra |
|
 |
STax |
#357299 Wysłany:
19 Kwi 2010, 00:11; Temat postu: |
|
 |
Rabarbar |
 |
Imię: Szczepan
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: opolskie [O]
Miejscowość: Kotlarnia/Opole Rejestracja: 14 Cze 2007, Posty: 24013 Pomógł: 128
|
|
Góra |
|
 |
4toku |
#357300 Wysłany:
19 Kwi 2010, 00:16; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
Samochód: Bravo
Silnik: 1.6 120KM mJTD
Paliwo: ON
Wersja: Estiva Blue&Me
Województwo: pomorskie [G]
Rejestracja: 19 Wrz 2009, Posty: 141
|
Dolot jest uniwersalny.
Cytuj: Jest to układ dolotowy do Fiatow cinquecento i Seicento z silnikami 0.9/1.1 oraz 1.2 (tzw. swap), dolot można zastosować również w Fiacie Punto 1.2 75 km. Dolot popularnie zwany Yankowym.
|
|
Góra |
|
 |
ipIV |
#357302 Wysłany:
19 Kwi 2010, 00:25; Temat postu: |
|
 |
Admin ds. technicznych forum. |
 |
Imię: Michał
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.8 16V 130KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: HGT
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: SL/SK/SZ/SZA Rejestracja: 21 Cze 2006, Posty: 13084 Pomógł: 54
|
ogólnie rzecz biorąc takim dziubaniem aż dojdzie sie do 80KM wyda sie tyle kasy ile by kosztował rozwalony 16V 
_________________ Focus 1.0 Ecoboost 92kW & Punto Evo 1,4 16V MA 99kW@138kW & Punto II HGT Abarth 1,8 16V 96kW & Fiesta VII FL 1,0 12V Ecoboost 74kW Inne pod moją opieką: Tipo 1,4 16V 70kW Były: Punto II 5d 1,8 16V 96kW & Punto II 1,2 8V 44kW & Fiesta V 1,25 55kW
<- Ford Focus mk4 FL Trend 1,0 Ecoboost 2022 r. 
<- Fiat Punto II HGT 1,8 16V 2001 r.
<- Ford Fiesta VII FL 1,0 Ecoboost 2017 r.
<- Fiat Tipo 1,4 16V 2017 r.
<- Fiat Punto II 5d 1,8 16V 2002 r.
<- Fiat Punto Evo 1,4 MA Turbo 2010 r.
<- Ford Fiesta V 1,2 16V 2001 r.
<- Fiat Punto II 1,2 8V 2002 r. AM, B, BE, C, CE, T
|
|
Góra |
|
 |
STax |
#357303 Wysłany:
19 Kwi 2010, 00:58; Temat postu: |
|
 |
Rabarbar |
 |
Imię: Szczepan
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: opolskie [O]
Miejscowość: Kotlarnia/Opole Rejestracja: 14 Cze 2007, Posty: 24013 Pomógł: 128
|
|
Góra |
|
 |
xONx |
#357305 Wysłany:
19 Kwi 2010, 01:33; Temat postu: |
|
 |
Paparazzi |
Samochód: Punto II 5d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: pomorskie [G]
Miejscowość: Gdańsk/Malbork Rejestracja: 12 Sty 2009, Posty: 3082 Pomógł: 17
|
STax mówi się tak: "Co do wszystkiego to do niczego"  Jeśli ktoś ma czas i odpowiednie środki (części/kasa) to lepiej pomierzyć i zrobić wszystko samemu. Wg mnie ważne jest aby pojemność układu dolotowego nie była mniejsza niż w standardzie (silnik na fabrycznym układzie dolotowym).
xONx napisał(a): Jeśli ktoś ma czas i odpowiednie środki (części/kasa) to lepiej pomierzyć i zrobić wszystko samemu.
Mam na myśli układ dolotowy. 
_________________ Jest kraj, gdzie od wieków wolność ma barwę krwi Jest miasto, magia dziejów w jego murach tkwi Jest klub w tym mieście w barwach bieli i zieleni Jest wiara i tradycja której nic nie zmieni.
----
Odpowiedni ludzie mówią o tym cudzie kiedy Punta się zjeżdżają VW się kłaniają
|
|
Góra |
|
 |
slimaq |
#359470 Wysłany:
25 Kwi 2010, 20:22; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Imię: Mariusz
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: ELX
Województwo: łódzkie [E]
Miejscowość: Łódź Rejestracja: 16 Kwi 2010, Posty: 234
|
Jutro idę obejrzeć koleżanki motor 1.2 80KM. Może ktoś potrafi mi wyjaśnić. Bo wygląda jak zwykłe 1.2, nie ma obrotomierze brak wspomagania elektrycznych szyb i lusterek, ale w dowodzie ma 80KM i to czuć kiedy wskakuje 5 bieg, autko zasuwa. Niby autko było na zamówienie ale dziwi mnie wygląd motoru bo wygląda jak zwykłe 1.2 8V a niby ma 80KM. Ile w ogóle coś takiego się ceni rok 2000 180k przejechane.
|
|
Góra |
|
 |
greg505 |
#359472 Wysłany:
25 Kwi 2010, 20:33; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: ON
Województwo: małopolskie [K]
Miejscowość: Kraków Rejestracja: 07 Sie 2008, Posty: 4521 Pomógł: 42
|
_________________ bylo Punto2, jest: Grande & Clio2 ph3, oba robia kle kle kle
|
|
Góra |
|
 |
WLBN |
#359476 Wysłany:
25 Kwi 2010, 20:35; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Miejscowość: Biecz/Kraków Rejestracja: 16 Wrz 2008, Posty: 495 Pomógł: 4
|
Jak silnik wygląda tak jak 8V to pewnie jest 8V, 16V ma zupełnie inną obudowę filtra powietrza. No i głowica optycznie też się różni- np. korek wlewu oleju, bagnet do sprawdzania poziomu jest gdzie indziej.
_________________ WLBN
|
|
Góra |
|
 |
ipIV |
#359477 Wysłany:
25 Kwi 2010, 20:37; Temat postu: |
|
 |
Admin ds. technicznych forum. |
 |
Imię: Michał
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.8 16V 130KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: HGT
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: SL/SK/SZ/SZA Rejestracja: 21 Cze 2006, Posty: 13084 Pomógł: 54
|
8V ma jajowata puszke filtra a 16V prostokątną.
_________________ Focus 1.0 Ecoboost 92kW & Punto Evo 1,4 16V MA 99kW@138kW & Punto II HGT Abarth 1,8 16V 96kW & Fiesta VII FL 1,0 12V Ecoboost 74kW Inne pod moją opieką: Tipo 1,4 16V 70kW Były: Punto II 5d 1,8 16V 96kW & Punto II 1,2 8V 44kW & Fiesta V 1,25 55kW
<- Ford Focus mk4 FL Trend 1,0 Ecoboost 2022 r. 
<- Fiat Punto II HGT 1,8 16V 2001 r.
<- Ford Fiesta VII FL 1,0 Ecoboost 2017 r.
<- Fiat Tipo 1,4 16V 2017 r.
<- Fiat Punto II 5d 1,8 16V 2002 r.
<- Fiat Punto Evo 1,4 MA Turbo 2010 r.
<- Ford Fiesta V 1,2 16V 2001 r.
<- Fiat Punto II 1,2 8V 2002 r. AM, B, BE, C, CE, T
|
|
Góra |
|
 |
slimaq |
#359515 Wysłany:
25 Kwi 2010, 21:07; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Imię: Mariusz
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: ELX
Województwo: łódzkie [E]
Miejscowość: Łódź Rejestracja: 16 Kwi 2010, Posty: 234
|
a jak to możliwe żeby 8v miało 80 KM
|
|
Góra |
|
 |
lakikwap |
#359527 Wysłany:
25 Kwi 2010, 21:14; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Rejestracja: 27 Sie 2008, Posty: 5176 Pomógł: 1
|
stjuningowane musi być. Żart, niemożliwe albo pomyliłeś sie i w dowodzie pisze 60km albo ktoś sie pomylił i źle w dowodzie wpisał
|
|
Góra |
|
 |
slimaq |
#359542 Wysłany:
25 Kwi 2010, 21:23; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Imię: Mariusz
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: ELX
Województwo: łódzkie [E]
Miejscowość: Łódź Rejestracja: 16 Kwi 2010, Posty: 234
|
no ale autentycznie czuć 80 KM pod maską więc błąd nie wchodzi w grę a wygląda 100% jak 8v nie było jakiś specjalnych edycji?
|
|
Góra |
|
 |
ipIV |
#359547 Wysłany:
25 Kwi 2010, 21:30; Temat postu: |
|
 |
Admin ds. technicznych forum. |
 |
Imię: Michał
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.8 16V 130KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: HGT
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: SL/SK/SZ/SZA Rejestracja: 21 Cze 2006, Posty: 13084 Pomógł: 54
|
slimaq napisał(a): czuć 80 KM pod
8V jak mówiłem daje rade ale szału nie ma [ Dodano: 25 Kwi 2010 21:27 ]albo jak jechałeś 8V to trafiłeś na zarznięty egzemplarz [ Dodano: 25 Kwi 2010 21:27 ]80Km da sie po hard modach w n/a
wałek, wydech, ściąć głowice, lżejsze koło dolot, program pod to wszystko [ Dodano: 25 Kwi 2010 21:28 ]a w dowodzie baby wpisują w urzedzie to co im katalog wyświetli  źle spojrzała widocznie [ Dodano: 25 Kwi 2010 21:30 ]swoja drogą sam sobie odpowiedziałeś na pytanie 60KM -czy nie za mało  Dla Ciebie widocznie wystarczy.
_________________ Focus 1.0 Ecoboost 92kW & Punto Evo 1,4 16V MA 99kW@138kW & Punto II HGT Abarth 1,8 16V 96kW & Fiesta VII FL 1,0 12V Ecoboost 74kW Inne pod moją opieką: Tipo 1,4 16V 70kW Były: Punto II 5d 1,8 16V 96kW & Punto II 1,2 8V 44kW & Fiesta V 1,25 55kW
<- Ford Focus mk4 FL Trend 1,0 Ecoboost 2022 r. 
<- Fiat Punto II HGT 1,8 16V 2001 r.
<- Ford Fiesta VII FL 1,0 Ecoboost 2017 r.
<- Fiat Tipo 1,4 16V 2017 r.
<- Fiat Punto II 5d 1,8 16V 2002 r.
<- Fiat Punto Evo 1,4 MA Turbo 2010 r.
<- Ford Fiesta V 1,2 16V 2001 r.
<- Fiat Punto II 1,2 8V 2002 r. AM, B, BE, C, CE, T
|
|
Góra |
|
 |
slimaq |
#359556 Wysłany:
25 Kwi 2010, 21:33; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Imię: Mariusz
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: ELX
Województwo: łódzkie [E]
Miejscowość: Łódź Rejestracja: 16 Kwi 2010, Posty: 234
|
no a gdzie jeszcze można sprawdzić ile ma kucy autko?
|
|
Góra |
|
 |
greg505 |
#359558 Wysłany:
25 Kwi 2010, 21:35; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: ON
Województwo: małopolskie [K]
Miejscowość: Kraków Rejestracja: 07 Sie 2008, Posty: 4521 Pomógł: 42
|
slimaq skoro wyglada jak 8v to ma 60KM
jak chcesz poznac prawdziwa moc to tylko hamowania 
_________________ bylo Punto2, jest: Grande & Clio2 ph3, oba robia kle kle kle
|
|
Góra |
|
 |
slimaq |
#359560 Wysłany:
25 Kwi 2010, 21:36; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Imię: Mariusz
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: ELX
Województwo: łódzkie [E]
Miejscowość: Łódź Rejestracja: 16 Kwi 2010, Posty: 234
|
a w jakiś papierach karcie gwarancyjnej czy czymś innym?
|
|
Góra |
|
 |
4toku |
#359563 Wysłany:
25 Kwi 2010, 21:40; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
Samochód: Bravo
Silnik: 1.6 120KM mJTD
Paliwo: ON
Wersja: Estiva Blue&Me
Województwo: pomorskie [G]
Rejestracja: 19 Wrz 2009, Posty: 141
|
Oryginalne 1,2 8v ma 60 KM.
I tyle będzie w papierach.
O jakichś wersjach limitowanych jeśli chodzi o moc nie słyszałem.
|
|
Góra |
|
 |
|
Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum Nie możesz dodawać załączników na tym forum
|
|