You Tube • eLearn • FAQ •  Szukaj •  Zarejestruj się •  Zaloguj się 



Obecny czas: 17 Cze 2025, 20:27

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)




Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 117 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5  Następna
Autor Wiadomość
 
 Post #357264 Wysłany: 18 Kwi 2010, 23:12; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr

Samochód: Bravo
Silnik: 1.6 120KM mJTD
Paliwo: ON
Wersja: Estiva Blue&Me
Województwo: pomorskie [G]
Rejestracja: 19 Wrz 2009,
Posty: 141
Myślę że tak źle nie będzie.
Bo masz też dolot od P I 75 z większą przepustką i filtr stożkowy a to jeden
z bardziej odczuwalnych modów.
Mam już ten kolektor i przy montażu skorzystam z twojego manuala :)


Góra
 Profil  
 

 
 Post #357273 Wysłany: 18 Kwi 2010, 23:25; 
 Temat postu:
Offline
Admin ds. technicznych forum.
Awatar użytkownika

Imię: Michał
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.8 16V 130KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: HGT
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: SL/SK/SZ/SZA
Rejestracja: 21 Cze 2006,
Posty: 13084
Pomógł: 54
4toku napisał(a):
od P I 75 z większą przepustką

No akurat przy tym modzie zauważyłem tylko..... szybszą reakcję na gaz i nic wiecej :> placebo było ostrzejsze przy wałku :E
A dolot ze stożkiem to imho poza buczeniem nic nie dał :lol:

[ Dodano: 18 Kwi 2010 23:25 ]
<64 - :evil:

=65 - :|

>65 - :)

i Mmax ~100-105 liczę :>

Takie moje odczucia bedą :>

Nie patrzę na moment bo nie od momentu zależą osiągi jak się ciągnie w całym zakresie rpm :> Moc to jest praca w czasie i jest parametrem co tak naprawde silnik może. Lepiej jak jest gładkie 100Nm niż szpiczaste 120 :>

_________________
Focus 1.0 Ecoboost 92kW :E & Punto Evo 1,4 16V MA 99kW@138kW & Punto II HGT Abarth 1,8 16V 96kW & Fiesta VII FL 1,0 12V Ecoboost 74kW
Inne pod moją opieką: Tipo 1,4 16V 70kW
Były: Punto II 5d 1,8 16V 96kW & Punto II 1,2 8V 44kW & Fiesta V 1,25 55kW
Image <- Ford Focus mk4 FL Trend 1,0 Ecoboost 2022 r. :E
Image <- Fiat Punto II HGT 1,8 16V 2001 r.
Image <- Ford Fiesta VII FL 1,0 Ecoboost 2017 r.
Image <- Fiat Tipo 1,4 16V 2017 r.
Image <- Fiat Punto II 5d 1,8 16V 2002 r.
Image <- Fiat Punto Evo 1,4 MA Turbo 2010 r.
Image <- Ford Fiesta V 1,2 16V 2001 r.
Image <- Fiat Punto II 1,2 8V 2002 r.
AM, B, BE, C, CE, T


Ostatnio edytowany przez ipIV, 18 Kwi 2010, 23:26, edytowano w sumie 1 raz

Góra
 Profil  
 
 
 Post #357276 Wysłany: 18 Kwi 2010, 23:26; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr

Samochód: Bravo
Silnik: 1.6 120KM mJTD
Paliwo: ON
Wersja: Estiva Blue&Me
Województwo: pomorskie [G]
Rejestracja: 19 Wrz 2009,
Posty: 141
ipIV napisał(a):
No akurat przy tym modzie zauważyłem tylko..... szybszą reakcję na gaz i nic wiecej Smile placebo było ostrzejsze przy wałku Szczerbol


Jak zamontuję ssący z P 75 to sobie pomierzę to placebo :D

Chłopaki z centomani rozwiercają przepustnicę do 42 mm a nawet do 44
więc coś to daje.


Góra
 Profil  
 
 
 Post #357280 Wysłany: 18 Kwi 2010, 23:39; 
 Temat postu:
Offline
Admin ds. technicznych forum.
Awatar użytkownika

Imię: Michał
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.8 16V 130KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: HGT
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: SL/SK/SZ/SZA
Rejestracja: 21 Cze 2006,
Posty: 13084
Pomógł: 54
a swoją drogą wypadałoby trochę nalatać km, żeby centralka się przyzwyczaiła to tego wszystkiego :> autoadaptacja...
Program program... z seja MPI ponoć daje rade? :>

[ Dodano: 18 Kwi 2010 23:38 ]
a ha hamownie załatwię oryginalną puszke z 75-tki :> i sprawdzi sie dolot vs seria :)

[ Dodano: 18 Kwi 2010 23:39 ]
a czapki nie dotykam do momentu kiedy upg nie zdechnie :)

_________________
Focus 1.0 Ecoboost 92kW :E & Punto Evo 1,4 16V MA 99kW@138kW & Punto II HGT Abarth 1,8 16V 96kW & Fiesta VII FL 1,0 12V Ecoboost 74kW
Inne pod moją opieką: Tipo 1,4 16V 70kW
Były: Punto II 5d 1,8 16V 96kW & Punto II 1,2 8V 44kW & Fiesta V 1,25 55kW
Image <- Ford Focus mk4 FL Trend 1,0 Ecoboost 2022 r. :E
Image <- Fiat Punto II HGT 1,8 16V 2001 r.
Image <- Ford Fiesta VII FL 1,0 Ecoboost 2017 r.
Image <- Fiat Tipo 1,4 16V 2017 r.
Image <- Fiat Punto II 5d 1,8 16V 2002 r.
Image <- Fiat Punto Evo 1,4 MA Turbo 2010 r.
Image <- Ford Fiesta V 1,2 16V 2001 r.
Image <- Fiat Punto II 1,2 8V 2002 r.
AM, B, BE, C, CE, T


Góra
 Profil  
 
 
 Post #357285 Wysłany: 18 Kwi 2010, 23:43; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr

Samochód: Bravo
Silnik: 1.6 120KM mJTD
Paliwo: ON
Wersja: Estiva Blue&Me
Województwo: pomorskie [G]
Rejestracja: 19 Wrz 2009,
Posty: 141
ipIV napisał(a):
a ha hamownie załatwię oryginalną puszke z 75-tki Smile i sprawdzi sie dolot vs seria Smile

No to super już jestem ciekaw wyników.
Bo sam nad tym myślę czy stożek czy dolot seria (puszka z 75)


Góra
 Profil  
 
 
 Post #357288 Wysłany: 18 Kwi 2010, 23:49; 
 Temat postu:
Offline
Admin ds. technicznych forum.
Awatar użytkownika

Imię: Michał
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.8 16V 130KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: HGT
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: SL/SK/SZ/SZA
Rejestracja: 21 Cze 2006,
Posty: 13084
Pomógł: 54
4toku napisał(a):
Bo sam nad tym myślę czy stożek czy dolot seria (puszka z 75)

Niby ktoś tam jak robił hard mody 75-tki - 100-pare KM wycisnął... i testował doloty wyszło mu ze seria jest najlepsza ... no zobaczymy :]
chciałbym 4-2-1 ale ja tam wolę prawidłowy tuning... i kat musi być imho :>

_________________
Focus 1.0 Ecoboost 92kW :E & Punto Evo 1,4 16V MA 99kW@138kW & Punto II HGT Abarth 1,8 16V 96kW & Fiesta VII FL 1,0 12V Ecoboost 74kW
Inne pod moją opieką: Tipo 1,4 16V 70kW
Były: Punto II 5d 1,8 16V 96kW & Punto II 1,2 8V 44kW & Fiesta V 1,25 55kW
Image <- Ford Focus mk4 FL Trend 1,0 Ecoboost 2022 r. :E
Image <- Fiat Punto II HGT 1,8 16V 2001 r.
Image <- Ford Fiesta VII FL 1,0 Ecoboost 2017 r.
Image <- Fiat Tipo 1,4 16V 2017 r.
Image <- Fiat Punto II 5d 1,8 16V 2002 r.
Image <- Fiat Punto Evo 1,4 MA Turbo 2010 r.
Image <- Ford Fiesta V 1,2 16V 2001 r.
Image <- Fiat Punto II 1,2 8V 2002 r.
AM, B, BE, C, CE, T


Góra
 Profil  
 
 
 Post #357291 Wysłany: 18 Kwi 2010, 23:55; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr

Samochód: Bravo
Silnik: 1.6 120KM mJTD
Paliwo: ON
Wersja: Estiva Blue&Me
Województwo: pomorskie [G]
Rejestracja: 19 Wrz 2009,
Posty: 141
Cytuj:
Niby ktoś tam jak robił hard mody 75-tki - 100-pare KM wycisnął... i testował doloty wyszło mu ze seria jest najlepsza ... no zobaczymy :]
chciałbym 4-2-1 ale ja tam wolę prawidłowy tuning... i kat musi być imho Smile

Mam wywalony kat , kolektor 4-2-1 z 75-tki i sam tłumik końcowy seria
różnica była ok 1 KM na plus.
W połączeniu z ssącym z 75-tki może dać sporo więcej.

dolot yankowy vs. seria
http://www.doloty.republika.pl/zdjecia%5Ctorque4.jpg


Ostatnio edytowany przez 4toku, 18 Kwi 2010, 23:57, edytowano w sumie 1 raz

Góra
 Profil  
 
 
 Post #357292 Wysłany: 18 Kwi 2010, 23:58; 
 Temat postu:
Offline
Admin ds. technicznych forum.
Awatar użytkownika

Imię: Michał
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.8 16V 130KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: HGT
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: SL/SK/SZ/SZA
Rejestracja: 21 Cze 2006,
Posty: 13084
Pomógł: 54
ale wiesz też trzeba zwrócić uwagę na to, ze każdy silnik nawet ten sam różnie może zareagować an różne mody ale kolosalnej różnicy być nie powinno :)

[ Dodano: 18 Kwi 2010 23:56 ]
sportowy kat euro2 zasadzić ;) w miejsce gdzie jest seryjnie w 75-tce, czy tam gdzie w 16V jest tłumik środkowy.

[ Dodano: 18 Kwi 2010 23:58 ]
nie mam yankowego mam kopie węglarskiego by Irek górny z seicento.pl :>

_________________
Focus 1.0 Ecoboost 92kW :E & Punto Evo 1,4 16V MA 99kW@138kW & Punto II HGT Abarth 1,8 16V 96kW & Fiesta VII FL 1,0 12V Ecoboost 74kW
Inne pod moją opieką: Tipo 1,4 16V 70kW
Były: Punto II 5d 1,8 16V 96kW & Punto II 1,2 8V 44kW & Fiesta V 1,25 55kW
Image <- Ford Focus mk4 FL Trend 1,0 Ecoboost 2022 r. :E
Image <- Fiat Punto II HGT 1,8 16V 2001 r.
Image <- Ford Fiesta VII FL 1,0 Ecoboost 2017 r.
Image <- Fiat Tipo 1,4 16V 2017 r.
Image <- Fiat Punto II 5d 1,8 16V 2002 r.
Image <- Fiat Punto Evo 1,4 MA Turbo 2010 r.
Image <- Ford Fiesta V 1,2 16V 2001 r.
Image <- Fiat Punto II 1,2 8V 2002 r.
AM, B, BE, C, CE, T


Góra
 Profil  
 
 
 Post #357299 Wysłany: 19 Kwi 2010, 00:11; 
 Temat postu:
Offline
Rabarbar
Awatar użytkownika

Imię: Szczepan
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: opolskie [O]
Miejscowość: Kotlarnia/Opole
Rejestracja: 14 Cze 2007,
Posty: 24013
Pomógł: 128
4toku napisał(a):

Ale to jest wykres dla 60 a nie 75 ;)
To tak apropo tego co ipIV pisał o podatności 75 na mody dolotu.

_________________
http://staxomoto.blogspot.com <= ZAPRASZAM - ostatni update 16.02.16
http://stax.motoblogi.pl/
http://www.facebook.com/staxomoto <= Lubię to! :thumleft:

obecnie:
http://fiatpunto.com.pl/topic1866.html Punto 55sx '97 "Pershing" 662A Grigio Ducale SM.MET 82KM & 110Nm
Saab 9-3 2.0t 150KM 240Nm 01'
Skoda Octavia 1.2 TSI 110KM 175Nm 17'

było:
Peugeot 605 3.0 V6 167KM 235Nm 94'
BMW 323i Touring 170KM 250Nm 96'
Opel Astra GSI 2.0 150km 196Nm 92'
BMW 323i sedan 181KM 250Nm 96'
Skoda 120L 52KM 82Nm 89'


Góra
 Profil  
 
 
 Post #357300 Wysłany: 19 Kwi 2010, 00:16; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr

Samochód: Bravo
Silnik: 1.6 120KM mJTD
Paliwo: ON
Wersja: Estiva Blue&Me
Województwo: pomorskie [G]
Rejestracja: 19 Wrz 2009,
Posty: 141
Dolot jest uniwersalny.

Cytuj:
Jest to układ dolotowy do Fiatow cinquecento i Seicento z silnikami 0.9/1.1 oraz 1.2 (tzw. swap), dolot można zastosować również w Fiacie Punto 1.2 75 km. Dolot popularnie zwany Yankowym.


Góra
 Profil  
 
 
 Post #357302 Wysłany: 19 Kwi 2010, 00:25; 
 Temat postu:
Offline
Admin ds. technicznych forum.
Awatar użytkownika

Imię: Michał
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.8 16V 130KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: HGT
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: SL/SK/SZ/SZA
Rejestracja: 21 Cze 2006,
Posty: 13084
Pomógł: 54
ogólnie rzecz biorąc takim dziubaniem aż dojdzie sie do 80KM wyda sie tyle kasy ile by kosztował rozwalony 16V :E

_________________
Focus 1.0 Ecoboost 92kW :E & Punto Evo 1,4 16V MA 99kW@138kW & Punto II HGT Abarth 1,8 16V 96kW & Fiesta VII FL 1,0 12V Ecoboost 74kW
Inne pod moją opieką: Tipo 1,4 16V 70kW
Były: Punto II 5d 1,8 16V 96kW & Punto II 1,2 8V 44kW & Fiesta V 1,25 55kW
Image <- Ford Focus mk4 FL Trend 1,0 Ecoboost 2022 r. :E
Image <- Fiat Punto II HGT 1,8 16V 2001 r.
Image <- Ford Fiesta VII FL 1,0 Ecoboost 2017 r.
Image <- Fiat Tipo 1,4 16V 2017 r.
Image <- Fiat Punto II 5d 1,8 16V 2002 r.
Image <- Fiat Punto Evo 1,4 MA Turbo 2010 r.
Image <- Ford Fiesta V 1,2 16V 2001 r.
Image <- Fiat Punto II 1,2 8V 2002 r.
AM, B, BE, C, CE, T


Góra
 Profil  
 
 
 Post #357303 Wysłany: 19 Kwi 2010, 00:58; 
 Temat postu:
Offline
Rabarbar
Awatar użytkownika

Imię: Szczepan
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: opolskie [O]
Miejscowość: Kotlarnia/Opole
Rejestracja: 14 Cze 2007,
Posty: 24013
Pomógł: 128
4toku napisał(a):
Dolot jest uniwersalny.


Ale silnik (chociażby mapa, a zasadniczo cała góra) inny ;)

_________________
http://staxomoto.blogspot.com <= ZAPRASZAM - ostatni update 16.02.16
http://stax.motoblogi.pl/
http://www.facebook.com/staxomoto <= Lubię to! :thumleft:

obecnie:
http://fiatpunto.com.pl/topic1866.html Punto 55sx '97 "Pershing" 662A Grigio Ducale SM.MET 82KM & 110Nm
Saab 9-3 2.0t 150KM 240Nm 01'
Skoda Octavia 1.2 TSI 110KM 175Nm 17'

było:
Peugeot 605 3.0 V6 167KM 235Nm 94'
BMW 323i Touring 170KM 250Nm 96'
Opel Astra GSI 2.0 150km 196Nm 92'
BMW 323i sedan 181KM 250Nm 96'
Skoda 120L 52KM 82Nm 89'


Góra
 Profil  
 
 
 Post #357305 Wysłany: 19 Kwi 2010, 01:33; 
 Temat postu:
Offline
Paparazzi

Samochód: Punto II 5d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: pomorskie [G]
Miejscowość: Gdańsk/Malbork
Rejestracja: 12 Sty 2009,
Posty: 3082
Pomógł: 17
STax mówi się tak: "Co do wszystkiego to do niczego" :) Jeśli ktoś ma czas i odpowiednie środki (części/kasa) to lepiej pomierzyć i zrobić wszystko samemu. Wg mnie ważne jest aby pojemność układu dolotowego nie była mniejsza niż w standardzie (silnik na fabrycznym układzie dolotowym).


xONx napisał(a):
Jeśli ktoś ma czas i odpowiednie środki (części/kasa) to lepiej pomierzyć i zrobić wszystko samemu.

Mam na myśli układ dolotowy. :)

_________________
Jest kraj, gdzie od wieków wolność ma barwę krwi
Jest miasto, magia dziejów w jego murach tkwi
Jest klub w tym mieście w barwach bieli i zieleni
Jest wiara i tradycja której nic nie zmieni.

----

Odpowiedni ludzie
mówią o tym cudzie
kiedy Punta się zjeżdżają
VW się kłaniają


Góra
 Profil  
 
 
 Post #359470 Wysłany: 25 Kwi 2010, 20:22; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Mariusz
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: ELX
Województwo: łódzkie [E]
Miejscowość: Łódź
Rejestracja: 16 Kwi 2010,
Posty: 234
Jutro idę obejrzeć koleżanki motor 1.2 80KM. Może ktoś potrafi mi wyjaśnić. Bo wygląda jak zwykłe 1.2, nie ma obrotomierze brak wspomagania elektrycznych szyb i lusterek, ale w dowodzie ma 80KM i to czuć kiedy wskakuje 5 bieg, autko zasuwa. Niby autko było na zamówienie ale dziwi mnie wygląd motoru bo wygląda jak zwykłe 1.2 8V a niby ma 80KM. Ile w ogóle coś takiego się ceni rok 2000 180k przejechane.


Góra
 Profil  
 
 
 Post #359472 Wysłany: 25 Kwi 2010, 20:33; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: ON
Województwo: małopolskie [K]
Miejscowość: Kraków
Rejestracja: 07 Sie 2008,
Posty: 4521
Pomógł: 42
8V - http://images25.fotosik.pl/71/b6ae29ca354ec40dmed.jpg
16V - http://fiatpunto.com.pl/img,IMG_48f73c2d248b67650.jpg

_________________
bylo Punto2, jest: Grande & Clio2 ph3, oba robia kle kle kle
Image


Góra
 Profil  
 
 
 Post #359476 Wysłany: 25 Kwi 2010, 20:35; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Miejscowość: Biecz/Kraków
Rejestracja: 16 Wrz 2008,
Posty: 495
Pomógł: 4
Jak silnik wygląda tak jak 8V to pewnie jest 8V, 16V ma zupełnie inną obudowę filtra powietrza. No i głowica optycznie też się różni- np. korek wlewu oleju, bagnet do sprawdzania poziomu jest gdzie indziej.

_________________
WLBN


Góra
 Profil  
 
 
 Post #359477 Wysłany: 25 Kwi 2010, 20:37; 
 Temat postu:
Offline
Admin ds. technicznych forum.
Awatar użytkownika

Imię: Michał
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.8 16V 130KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: HGT
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: SL/SK/SZ/SZA
Rejestracja: 21 Cze 2006,
Posty: 13084
Pomógł: 54
8V ma jajowata puszke filtra a 16V prostokątną.

_________________
Focus 1.0 Ecoboost 92kW :E & Punto Evo 1,4 16V MA 99kW@138kW & Punto II HGT Abarth 1,8 16V 96kW & Fiesta VII FL 1,0 12V Ecoboost 74kW
Inne pod moją opieką: Tipo 1,4 16V 70kW
Były: Punto II 5d 1,8 16V 96kW & Punto II 1,2 8V 44kW & Fiesta V 1,25 55kW
Image <- Ford Focus mk4 FL Trend 1,0 Ecoboost 2022 r. :E
Image <- Fiat Punto II HGT 1,8 16V 2001 r.
Image <- Ford Fiesta VII FL 1,0 Ecoboost 2017 r.
Image <- Fiat Tipo 1,4 16V 2017 r.
Image <- Fiat Punto II 5d 1,8 16V 2002 r.
Image <- Fiat Punto Evo 1,4 MA Turbo 2010 r.
Image <- Ford Fiesta V 1,2 16V 2001 r.
Image <- Fiat Punto II 1,2 8V 2002 r.
AM, B, BE, C, CE, T


Góra
 Profil  
 
 
 Post #359515 Wysłany: 25 Kwi 2010, 21:07; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Mariusz
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: ELX
Województwo: łódzkie [E]
Miejscowość: Łódź
Rejestracja: 16 Kwi 2010,
Posty: 234
a jak to możliwe żeby 8v miało 80 KM


Góra
 Profil  
 
 
 Post #359527 Wysłany: 25 Kwi 2010, 21:14; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 Sie 2008,
Posty: 5176
Pomógł: 1
stjuningowane musi być. Żart, niemożliwe albo pomyliłeś sie i w dowodzie pisze 60km albo ktoś sie pomylił i źle w dowodzie wpisał


Góra
 Profil  
 
 
 Post #359542 Wysłany: 25 Kwi 2010, 21:23; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Mariusz
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: ELX
Województwo: łódzkie [E]
Miejscowość: Łódź
Rejestracja: 16 Kwi 2010,
Posty: 234
no ale autentycznie czuć 80 KM pod maską więc błąd nie wchodzi w grę a wygląda 100% jak 8v nie było jakiś specjalnych edycji?


Góra
 Profil  
 
 
 Post #359547 Wysłany: 25 Kwi 2010, 21:30; 
 Temat postu:
Offline
Admin ds. technicznych forum.
Awatar użytkownika

Imię: Michał
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.8 16V 130KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: HGT
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: SL/SK/SZ/SZA
Rejestracja: 21 Cze 2006,
Posty: 13084
Pomógł: 54
slimaq napisał(a):
czuć 80 KM pod

8V jak mówiłem daje rade ale szału nie ma :E

[ Dodano: 25 Kwi 2010 21:27 ]
albo jak jechałeś 8V to trafiłeś na zarznięty egzemplarz :E

[ Dodano: 25 Kwi 2010 21:27 ]
80Km da sie po hard modach w n/a :>

wałek, wydech, ściąć głowice, lżejsze koło dolot, program pod to wszystko :>

[ Dodano: 25 Kwi 2010 21:28 ]
a w dowodzie baby wpisują w urzedzie to co im katalog wyświetli :E źle spojrzała widocznie ;)

[ Dodano: 25 Kwi 2010 21:30 ]
swoja drogą sam sobie odpowiedziałeś na pytanie 60KM -czy nie za mało :devil: :E Dla Ciebie widocznie wystarczy.

_________________
Focus 1.0 Ecoboost 92kW :E & Punto Evo 1,4 16V MA 99kW@138kW & Punto II HGT Abarth 1,8 16V 96kW & Fiesta VII FL 1,0 12V Ecoboost 74kW
Inne pod moją opieką: Tipo 1,4 16V 70kW
Były: Punto II 5d 1,8 16V 96kW & Punto II 1,2 8V 44kW & Fiesta V 1,25 55kW
Image <- Ford Focus mk4 FL Trend 1,0 Ecoboost 2022 r. :E
Image <- Fiat Punto II HGT 1,8 16V 2001 r.
Image <- Ford Fiesta VII FL 1,0 Ecoboost 2017 r.
Image <- Fiat Tipo 1,4 16V 2017 r.
Image <- Fiat Punto II 5d 1,8 16V 2002 r.
Image <- Fiat Punto Evo 1,4 MA Turbo 2010 r.
Image <- Ford Fiesta V 1,2 16V 2001 r.
Image <- Fiat Punto II 1,2 8V 2002 r.
AM, B, BE, C, CE, T


Góra
 Profil  
 
 
 Post #359556 Wysłany: 25 Kwi 2010, 21:33; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Mariusz
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: ELX
Województwo: łódzkie [E]
Miejscowość: Łódź
Rejestracja: 16 Kwi 2010,
Posty: 234
no a gdzie jeszcze można sprawdzić ile ma kucy autko?


Góra
 Profil  
 
 
 Post #359558 Wysłany: 25 Kwi 2010, 21:35; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: ON
Województwo: małopolskie [K]
Miejscowość: Kraków
Rejestracja: 07 Sie 2008,
Posty: 4521
Pomógł: 42
slimaq skoro wyglada jak 8v to ma 60KM

jak chcesz poznac prawdziwa moc to tylko hamowania ;)

_________________
bylo Punto2, jest: Grande & Clio2 ph3, oba robia kle kle kle
Image


Góra
 Profil  
 
 
 Post #359560 Wysłany: 25 Kwi 2010, 21:36; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Mariusz
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: ELX
Województwo: łódzkie [E]
Miejscowość: Łódź
Rejestracja: 16 Kwi 2010,
Posty: 234
a w jakiś papierach karcie gwarancyjnej czy czymś innym?


Góra
 Profil  
 
 
 Post #359563 Wysłany: 25 Kwi 2010, 21:40; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr

Samochód: Bravo
Silnik: 1.6 120KM mJTD
Paliwo: ON
Wersja: Estiva Blue&Me
Województwo: pomorskie [G]
Rejestracja: 19 Wrz 2009,
Posty: 141
Oryginalne 1,2 8v ma 60 KM.
I tyle będzie w papierach.
O jakichś wersjach limitowanych jeśli chodzi o moc nie słyszałem.


Góra
 Profil  
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 117 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5  Następna


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000 - 2025 phpBB Group
Style based on FI Subsilver by phpBBservice.nl
Forum Fiata Punto © 2006 - 2025
Tłumaczenie: phpbbhelp.pl
phpBB SEO