You Tube • eLearn • FAQ •  Szukaj •  Zarejestruj się •  Zaloguj się 



Obecny czas: 18 Cze 2025, 01:32

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)




Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 32 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
 
 Post #365262 Wysłany: 15 Maj 2010, 22:20; 
 Temat postu: Problemy z obrotami na jałowym biegu
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Miejscowość: Cracovia
Rejestracja: 09 Mar 2007,
Posty: 495
Hej. Z pewnością kilkoro z Was już słyszało o tym jak bardzo zdenerowany jestem na ten samochód. A to, że już słabe i mi nie wystarcza, a to że silnik ma problem emocjonalny sam ze sobą. Sprawę opiszę maksymalnie dokładnie.
Otóż do 67kkm silnik nie był dotykany. Poza regularnymi wymianami oleju.

Przy takim gdzieś właśnie przebiegu silnik zaczął sprawiać problemy jasno i klarownie pokazując, że ma gdzieś niedopalanie mieszanki na drugim cylindrze i wyłączając obydwa z pary (poprzez włączenie trybu serwisowego, gdzie silnik ile powera ma to nie wiem, ale na trójce 100km.h to wyczyn wtenczas jechać)

Zatargałem więc kropke do ASO, gdzie motor dostał nowe świece (NGK), nowe kable zapłonowe (OEM), nowy pasek rozrządu (OEM) i nowy napinacz paska vel rolkę (OEM). Wszystko poskręcane gitowo (patrzyłem na robocizne) i sprawdzone. Motor zapalił szybciej, ale wciąż kręcąc tak gdzieś z 10 obrotów. Do tego mechanior szprejem do czegoś tam wyczyścił przepustnicę (nie wykręcając jej).

Nie jestem w stanie sprecyzować czy to się działo przed wymianą owych części czy zaczęło się dziać po. Mianowicie:
Silnik chodzi normalnie, pali na wszystkie cztery gary, jest można to powiedzieć żwawy (sic!). Ale niepokoją trzy rzeczy.
1) na biegu jałowym nieprzyjemnie wręcz drży. Obroty silnika nie są wariujące. Mieszczą się w przedziale gdzieś od 730 do 800. Jak się doda gazu do jest w porządku, równo. Na ciepłym silniku również jest LEPIEJ, co nie znaczy, że efektu nie ma. Na zimnym silniku drży całe auto i temu się zaprzeczyć NIE DA.
2) spalanie jest... za duże. Przed chwilą właśnie jechałem po autostradzie, 70-90 km/h NON STOP @ 5 bieg. I spalił około 6.5-7L. Dla porównania mogę powiedzieć, że na trasie Kraków - Jędrzejów z TRZEMA OSOBAMI i BAGAŻEM wyciągnąłem 5.1L. Aha... na zimowych gumach...
W mieście to normalka, że pali 9-11L.
3) przyspieszanie. Bieg pierwszy jest zdecydowanie za krótki, żeby to odczuć (ale jak jest spokój i skupienie da radę), natomiast perfekcyjnie da się do zaobserwować na biegu drugim. Przyspieszam na jedynce do małej prędkości wrzucam dwójkę i pedał do podłogi. Powolutku się rozkręca i w momencie kiedy już motor ma za sobą etap niskiego momentu obrotowego, zaczyna przyspieszać dalej (około 1800RPM) są około (na drodze do 5500RPM) trzy takie gładkie, ale mocno odczuwalne kopy w plecy. Tak jakby przebieg momentu obrotowego był swojego rodzaju sinusoidą. To jest nie tak denerwujące jak trzepanie całym autem, ale zdecydowanie nieprzyjemne.

Przy tych wszystkich wymianach byłą czyszczona przepustnica (bez wyciągania) oraz takie coś małe wykręcił mechanik na examinowaniu auta i przedmuchał sprężonym powietrzem. Ale nie pomogło...

Będę chciał shamować auto w niedługim czasie. Zobaczymy co wyjdzie.

_________________
Fiat Punto 1.2 ELX @ 60KM - napędzany Shell VPower Racing


Góra
 Profil  
 

 
 Post #365265 Wysłany: 15 Maj 2010, 22:25; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Województwo: Poza Polską
Miejscowość: Lake Titicaca ;)
Rejestracja: 08 Sie 2007,
Posty: 9203
Pomógł: 40
DaRoN napisał(a):
9-11L


Moze masz HGT, a nie wiesz? :E Zarcik. :P



DaRoN napisał(a):
Bieg pierwszy jest zdecydowanie za krótki

Tzn? Jaka prędkość osiągasz na 1?

_________________
Punto II 5D - Rosso Ssilla HWB - 1.2 60KM - 2001' http://fiatpunto.com.pl/topic5545.html


Góra
 Profil  
 
 
 Post #365303 Wysłany: 16 Maj 2010, 03:19; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Miejscowość: Cracovia
Rejestracja: 09 Mar 2007,
Posty: 495
Chodzi o to, że zbyt szybko przyspiesza (o ile to można nazwać szybko :D), żeby efekt zaobserwować. A jaka prędkość? Nie pamiętam, ale z 45-50 będzie chyba.

_________________
Fiat Punto 1.2 ELX @ 60KM - napędzany Shell VPower Racing


Góra
 Profil  
 
 
 Post #365354 Wysłany: 16 Maj 2010, 11:52; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Województwo: Poza Polską
Miejscowość: Lake Titicaca ;)
Rejestracja: 08 Sie 2007,
Posty: 9203
Pomógł: 40
To nie wiem w czym problem. :E

_________________
Punto II 5D - Rosso Ssilla HWB - 1.2 60KM - 2001' http://fiatpunto.com.pl/topic5545.html


Góra
 Profil  
 
 
 Post #365412 Wysłany: 16 Maj 2010, 14:33; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Miejscowość: Cracovia
Rejestracja: 09 Mar 2007,
Posty: 495
Przyspiesza nie-liniowo. Ma takie skoki (jakby sie turbo włączało, którego nie ma)

_________________
Fiat Punto 1.2 ELX @ 60KM - napędzany Shell VPower Racing


Góra
 Profil  
 
 
 Post #365418 Wysłany: 16 Maj 2010, 14:50; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Województwo: Poza Polską
Miejscowość: Lake Titicaca ;)
Rejestracja: 08 Sie 2007,
Posty: 9203
Pomógł: 40
Nawet z gazem w podłodze?

Na 2. jest to samo?

_________________
Punto II 5D - Rosso Ssilla HWB - 1.2 60KM - 2001' http://fiatpunto.com.pl/topic5545.html


Góra
 Profil  
 
 
 Post #365437 Wysłany: 16 Maj 2010, 16:13; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 Sie 2008,
Posty: 5176
Pomógł: 1
może coś z pompą paliwa? sprawdź może czy sitko nie przytkane i czy sama pompka dobrze działą, nie jest w sumie nawet droga nowa.. a może sprzęgło sie ślizga?
a co do lekkich wibracji to może któraś poduszka silnika/skrzyni sie kończy


Góra
 Profil  
 
 
 Post #365438 Wysłany: 16 Maj 2010, 16:19; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: ON
Województwo: małopolskie [K]
Miejscowość: Kraków
Rejestracja: 07 Sie 2008,
Posty: 4521
Pomógł: 42
efekt 'dziury' podczas przyspieszania jest dokladnie taki sam, jak przy uszkodzonym przeplywomierzu, oczywiscie kropek z tym silnikiem przeplywki nie ma ;)

z tanszych rzeczy mozesz zastosowac STP (~15zl) do czyszczenia wtryskow,
ostatnio mialem dosc podobny objaw na PB, wiec kupilem ten preparat, zalalem PB98 (na bonarce, zeby bylo tanio),
pojezdzilem jeden dzien na PB krecac pod 5000-5500 i jak reka odjal :E

odnosnie spalania to moja diagnoze juz poznales ;)

_________________
bylo Punto2, jest: Grande & Clio2 ph3, oba robia kle kle kle
Image


Góra
 Profil  
 
 
 Post #365542 Wysłany: 16 Maj 2010, 21:59; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Miejscowość: Cracovia
Rejestracja: 09 Mar 2007,
Posty: 495
Update: obroty falują od ~650RPM (szarpanie i rwanie - niewykryte przez pół godziny lukania w wykres na examinerze...) do 800 (ulga, po czym ecu rozkminia, że jest dobrze i odejmuje dawkę (inaczej być nie może)).

Spalanie w teorii mamy, obroty... filter w pompce? Do czyszczenia ale nie sprayem tylko w benzynie pójdzie przepustnica i krokowy.

_________________
Fiat Punto 1.2 ELX @ 60KM - napędzany Shell VPower Racing


Góra
 Profil  
 
 
 Post #365553 Wysłany: 16 Maj 2010, 22:21; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 Sie 2008,
Posty: 5176
Pomógł: 1
daron przepustnica jak nic do czyszczenia plus wgranie nowego softu obrotów

[ Dodano: 16 Maj 2010 22:21 ]
co do filtra w pompce to może to być wina przyduszania na wyższych obrotach


Góra
 Profil  
 
 
 Post #365624 Wysłany: 17 Maj 2010, 08:47; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Marcin
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Województwo: małopolskie [K]
Rejestracja: 26 Wrz 2007,
Posty: 1844
Pomógł: 2
lakikwap przepustnica była czyszczona...ale może coś z korkowcem nie tak... on odpowiada za obroty, on bodajże ustawiany jest na jakimś smarze czy czymś podobnym.. może w trakcie czyszczenia został on osunięty i szlak trafił silniczek?

Soft po odpięciu aku sam sie adaptuje po uruchomieniu samochodu aż do włączenia wentylatora.
Bez gazowania i włączania czegokolwiek....

_________________
Było...PUNTO II 1.2 8V 2000 SX 5D ARANCIO CALIPSO VR.
Jest... Hyundai i30FL (2010) 1.4 16V CVVT 109KM
Image


Góra
 Profil  
 
 
 Post #365647 Wysłany: 17 Maj 2010, 10:58; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: ON
Województwo: małopolskie [K]
Miejscowość: Kraków
Rejestracja: 07 Sie 2008,
Posty: 4521
Pomógł: 42
po wyczyszczeniu przepustnicy trzeba zrobic jej autoadaptacje.

najlepiej wyczyscic i np FES'em zrobic reset ustawien ECU

_________________
bylo Punto2, jest: Grande & Clio2 ph3, oba robia kle kle kle
Image


Góra
 Profil  
 
 
 Post #365787 Wysłany: 17 Maj 2010, 19:11; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Marcin
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Województwo: małopolskie [K]
Rejestracja: 26 Wrz 2007,
Posty: 1844
Pomógł: 2
greg505 właśnie o tym pisałem :) czyli pozostawić samochód na jałowym biegu aż do osiągnięcia temp przy której włączy się wentylator.
Oczywiście przy wyłączeniu wszystkich urządzeń, odbiorników itd...

_________________
Było...PUNTO II 1.2 8V 2000 SX 5D ARANCIO CALIPSO VR.
Jest... Hyundai i30FL (2010) 1.4 16V CVVT 109KM
Image


Góra
 Profil  
 
 
 Post #365791 Wysłany: 17 Maj 2010, 19:26; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Miejscowość: Cracovia
Rejestracja: 09 Mar 2007,
Posty: 495
No to będziemy działać w ten sposób. Póki co jednak pogoda nie sprzyja do takich działań, a że żem chory to do dziewczyny nie pojadę (garaż...)

_________________
Fiat Punto 1.2 ELX @ 60KM - napędzany Shell VPower Racing


Góra
 Profil  
 
 
 Post #365832 Wysłany: 17 Maj 2010, 20:55; 
 Temat postu:
Offline
Puntomaniak

Rejestracja: 28 Paź 2008,
Posty: 73
moze centralka wtryskowo zapłonowa ?

Objawem który najczęściej wskazuje na uszkodzenie centralki jest brak sterowania cewki nr 1 lub nr 2
Uszkodzenie takiego komputera można rozpoznać na dwa sposoby:
1) Podczas diagnostyki Examinerem Fiatowskim gdzie wynik testu jasno sugeruje
uszkodzenie jednej z dwóch cewek.
2) Usterkę można także rozpoznać samemu, typowe objawy uszkodzenia to:
- silnik w samochodzie pracuje nierówno - szarpie
- silnik niema mocy
- silnik dławi się
- silnik gaśnie
- silnik nie zawsze chce zapalić
- silnik odpala na dwa cylindry a po dodaniu gazu wskakuje na cztery cylindry
- samochód po nagrzaniu gaśnie, nie można go ponownie uruchomić, świeci CODE
Powyższe objawy pozwalają w 100%-ach uznać to za uszkodzenie sterownika
Niema także reguły czy uszkodzenie objawia się na zimnym lub ciepłym silniku

w internecie (a mianowicie wpiszcie w google "centralka wtrysku punto II" i 2 link ) jest właśnie informacja o elektryce w punto II i tam jest dosyć fajnie opisane "Użytkownicy skarżą się zarówno na mniejsze kłopoty, jak choćby awarie akumulatorów, zakłócenia podczas pracy fabrycznego systemu alarmowego, przepalające się żarówki (H7) czy bezpieczniki, jak i poważne niedomagania, których usunięcie wiąże się ze sporymi wydatkami. Najlepszym przykładem jest centralka wtrysku. Uwaga na centralkę wtrysku! Wielu mechaników po zdiagnozowaniu usterki wymienia całą centralkę - koszt ponad 2 tys. zł! A w 90 procentach przypadków wystarczy zmienić moduł zapłonowy (umieszczony wewnątrz centralki). Wydatki da się wtedy obniżyć ponad 5-krotnie, gdyż koszt naprawy wynosi ok. 400 zł"

Taka centralka odpowiada za duzo zeczy wbrew pozorom ....


Góra
 Profil  
 
 
 Post #365835 Wysłany: 17 Maj 2010, 21:02; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: ON
Województwo: małopolskie [K]
Miejscowość: Kraków
Rejestracja: 07 Sie 2008,
Posty: 4521
Pomógł: 42
niedziu napisał(a):
greg505 właśnie o tym pisałem :) czyli pozostawić samochód na jałowym biegu aż do osiągnięcia temp przy której włączy się wentylator.
Oczywiście przy wyłączeniu wszystkich urządzeń, odbiorników itd...

wszystko ladnie pieknie, ale zapominasz o 2 czy 3 krotnym przytrzymaniu obrotow w okolicach 4500 ;)

art1122, podczas diagnozy nie bylo bledow zadnej z cewek, wiec na centralke jeszcze za wczesnie ;)

DaRoN nie wsadzili ci tam kabli 'janmor', albo innego shitu :>

_________________
bylo Punto2, jest: Grande & Clio2 ph3, oba robia kle kle kle
Image


Góra
 Profil  
 
 
 Post #388537 Wysłany: 17 Sie 2010, 13:37; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Marcin
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Województwo: małopolskie [K]
Rejestracja: 26 Wrz 2007,
Posty: 1844
Pomógł: 2
Niestety muszę podłączyć się pod temat.

Problem z obrotami, mianowicie.
W czasie jazdy podczas przyspieszania i kręcenia do obojętnie jakich wartości na obortku i przy miane biegu obroty pozostają nie spadają i auto "wyje". Owy krokowiec był czyszczony... więc winę upatruję w innym elemencie...

[ Dodano: 17 Sie 2010 12:37 ]
czujnika temperatury wody? (ost często mi się włącza wiatrak na chłodnicy, nawet gdy zimno i na trasie)
czujnik położenia przepustnicy?

może to coś z tych części?

_________________
Było...PUNTO II 1.2 8V 2000 SX 5D ARANCIO CALIPSO VR.
Jest... Hyundai i30FL (2010) 1.4 16V CVVT 109KM
Image


Góra
 Profil  
 
 
 Post #388552 Wysłany: 17 Sie 2010, 13:39; 
 Temat postu:
Offline
Rabarbar
Awatar użytkownika

Imię: Szczepan
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: opolskie [O]
Miejscowość: Kotlarnia/Opole
Rejestracja: 14 Cze 2007,
Posty: 24013
Pomógł: 128
niedziu: a linka przepustnicy? (w 1.2 8v chyba jeszcze linka była). Może gdzieś się zawiesza i stąd problemy.

_________________
http://staxomoto.blogspot.com <= ZAPRASZAM - ostatni update 16.02.16
http://stax.motoblogi.pl/
http://www.facebook.com/staxomoto <= Lubię to! :thumleft:

obecnie:
http://fiatpunto.com.pl/topic1866.html Punto 55sx '97 "Pershing" 662A Grigio Ducale SM.MET 82KM & 110Nm
Saab 9-3 2.0t 150KM 240Nm 01'
Skoda Octavia 1.2 TSI 110KM 175Nm 17'

było:
Peugeot 605 3.0 V6 167KM 235Nm 94'
BMW 323i Touring 170KM 250Nm 96'
Opel Astra GSI 2.0 150km 196Nm 92'
BMW 323i sedan 181KM 250Nm 96'
Skoda 120L 52KM 82Nm 89'


Góra
 Profil  
 
 
 Post #388585 Wysłany: 17 Sie 2010, 15:41; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Marcin
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Województwo: małopolskie [K]
Rejestracja: 26 Wrz 2007,
Posty: 1844
Pomógł: 2
też o tym czytałem, ale nie sprawdziłem jej jeszcze...
ale dziwną sprawą jest też ze czasem po odpaleniu obroty sobie falują gdzieś tak od 2000-2500..
Dodam ze przedtem po odpaleniu obroty stopniowo spadały do 800-900...

_________________
Było...PUNTO II 1.2 8V 2000 SX 5D ARANCIO CALIPSO VR.
Jest... Hyundai i30FL (2010) 1.4 16V CVVT 109KM
Image


Góra
 Profil  
 
 
 Post #388586 Wysłany: 17 Sie 2010, 15:42; 
 Temat postu:
Offline
Rabarbar
Awatar użytkownika

Imię: Szczepan
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: opolskie [O]
Miejscowość: Kotlarnia/Opole
Rejestracja: 14 Cze 2007,
Posty: 24013
Pomógł: 128
Hmm, może ssanie ci się nie wyłącza? To by w sumie mogło powodować też resztę tego co opisałeś.

_________________
http://staxomoto.blogspot.com <= ZAPRASZAM - ostatni update 16.02.16
http://stax.motoblogi.pl/
http://www.facebook.com/staxomoto <= Lubię to! :thumleft:

obecnie:
http://fiatpunto.com.pl/topic1866.html Punto 55sx '97 "Pershing" 662A Grigio Ducale SM.MET 82KM & 110Nm
Saab 9-3 2.0t 150KM 240Nm 01'
Skoda Octavia 1.2 TSI 110KM 175Nm 17'

było:
Peugeot 605 3.0 V6 167KM 235Nm 94'
BMW 323i Touring 170KM 250Nm 96'
Opel Astra GSI 2.0 150km 196Nm 92'
BMW 323i sedan 181KM 250Nm 96'
Skoda 120L 52KM 82Nm 89'


Góra
 Profil  
 
 
 Post #388587 Wysłany: 17 Sie 2010, 15:50; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Marcin
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Województwo: małopolskie [K]
Rejestracja: 26 Wrz 2007,
Posty: 1844
Pomógł: 2
Ale ten "zawias" z obrotami zdarza się na rozgrzanym silniku...
Skoro piszesz ze to ssanie czyli czujnik tem daje w d**e? bo to chyba on jest odpowiedzielny za prace silnika (jego obroty) ? zresztą niech sie fachowcy wypowiedzą..

_________________
Było...PUNTO II 1.2 8V 2000 SX 5D ARANCIO CALIPSO VR.
Jest... Hyundai i30FL (2010) 1.4 16V CVVT 109KM
Image


Góra
 Profil  
 
 
 Post #388591 Wysłany: 17 Sie 2010, 16:12; 
 Temat postu:
Offline
Rabarbar
Awatar użytkownika

Imię: Szczepan
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: opolskie [O]
Miejscowość: Kotlarnia/Opole
Rejestracja: 14 Cze 2007,
Posty: 24013
Pomógł: 128
niedziu napisał(a):
Ale ten "zawias" z obrotami zdarza się na rozgrzanym silniku..

Jak tylko na rozgrzanym, to raczej to wyklucza linkę ;)

niedziu napisał(a):
Skoro piszesz ze to ssanie czyli czujnik tem daje w d**e?

No na to by wyglądało, chociaż przyznaję, że nie wiem jak sterowanie ssaniem jest rozwiązane.

_________________
http://staxomoto.blogspot.com <= ZAPRASZAM - ostatni update 16.02.16
http://stax.motoblogi.pl/
http://www.facebook.com/staxomoto <= Lubię to! :thumleft:

obecnie:
http://fiatpunto.com.pl/topic1866.html Punto 55sx '97 "Pershing" 662A Grigio Ducale SM.MET 82KM & 110Nm
Saab 9-3 2.0t 150KM 240Nm 01'
Skoda Octavia 1.2 TSI 110KM 175Nm 17'

było:
Peugeot 605 3.0 V6 167KM 235Nm 94'
BMW 323i Touring 170KM 250Nm 96'
Opel Astra GSI 2.0 150km 196Nm 92'
BMW 323i sedan 181KM 250Nm 96'
Skoda 120L 52KM 82Nm 89'


Góra
 Profil  
 
 
 Post #388648 Wysłany: 17 Sie 2010, 20:17; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: ON
Województwo: małopolskie [K]
Miejscowość: Kraków
Rejestracja: 07 Sie 2008,
Posty: 4521
Pomógł: 42
przczysc jeszcze raz krokowca i zrob autoadaptacje

_________________
bylo Punto2, jest: Grande & Clio2 ph3, oba robia kle kle kle
Image


Góra
 Profil  
 
 
 Post #388652 Wysłany: 17 Sie 2010, 20:38; 
 Temat postu:
Offline
Przyjaciel
Awatar użytkownika

Imię: Dominik
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.2 16V 80KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Active
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Katowice
Rejestracja: 25 Maj 2008,
Posty: 14400
Pomógł: 128
greg505 napisał(a):
zrob autoadaptacje

Z czym to się "je"? :mysli:

_________________
PII 1.2 16v 3D Active 2002r. 128 000 km GRIGIO STEEL
Gorąca Szesnastka Club


Góra
 Profil  
 
 
 Post #388692 Wysłany: 17 Sie 2010, 22:11; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: ON
Województwo: małopolskie [K]
Miejscowość: Kraków
Rejestracja: 07 Sie 2008,
Posty: 4521
Pomógł: 42
przeczytaj ten topic od poczatku ;)

_________________
bylo Punto2, jest: Grande & Clio2 ph3, oba robia kle kle kle
Image


Góra
 Profil  
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 32 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2  Następna


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000 - 2025 phpBB Group
Style based on FI Subsilver by phpBBservice.nl
Forum Fiata Punto © 2006 - 2025
Tłumaczenie: phpbbhelp.pl
phpBB SEO