You Tube • eLearn • FAQ •  Szukaj •  Zarejestruj się •  Zaloguj się 



Obecny czas: 17 Cze 2025, 18:51

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)




Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 1094 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21 ... 44  Następna
Autor Wiadomość
 
 Post #377356 Wysłany: 28 Cze 2010, 22:20; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Bartek
Samochód: Punto I 3d
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Wersja: GT
Województwo: świętokrzyskie [T]
Miejscowość: Skarżysko Kamienna
Rejestracja: 23 Mar 2008,
Posty: 1138
ZoLtaR napisał(a):
Bartekcoupe: Jak to Ci się peszle topią?

kupiłem nowy, bo stary mi trochę się wykruszył. W pewnym miejscu jest blisko silnika i się odkształcił :mrgreen: Myślałem że coś lepszego kupujecie.

ZoLtaR napisał(a):
a na 300PS to GT2056 potrzebne by było


eeee tam, ze smarta będzie najlepsza :mrgreen:

_________________
Punto GT 1.4 8v+ >>>Punto GT 2.0 16vt+ >>>>Punto GT 1.6 8v+


Góra
 Profil  
 

 
 Post #377363 Wysłany: 28 Cze 2010, 22:29; 
 Temat postu:
Offline
Ekstremista
Awatar użytkownika

Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: ON
Województwo: kujawsko-pomorskie [C]
Miejscowość: Toruń
Rejestracja: 28 Sie 2007,
Posty: 921
To jakiś z dupy peszel kupiłeś, moje sie nie topią chyba ze zawisną na kolektorze wydechowym. Jak musisz cos dobrze zabezpieczyć kup peszel aluminiowy (nie naciety - do nasunięcią na przewody przed zarabianiem wtyczek - patrz w 206 S16T są takie w okolicach głowicy).

Z tym 2056 to taki żarcik hehe ;) Ale ja nie jestem zwolennikiem tego "odkrycia" :)

_________________
Alfa Romeo 156 TI Sportwagon 2.4 JTDm 20V
Image

Image


Góra
 Profil  
 
 
 Post #377367 Wysłany: 28 Cze 2010, 22:35; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Bartek
Samochód: Punto I 3d
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Wersja: GT
Województwo: świętokrzyskie [T]
Miejscowość: Skarżysko Kamienna
Rejestracja: 23 Mar 2008,
Posty: 1138
ZoLtaR napisał(a):
Z tym 2056 to taki żarcik hehe Wink Ale ja nie jestem zwolennikiem tego "odkrycia"

też żartowałem, 2056 to turbinka do jazdy codziennej z kopnięciem.


Cytuj:
nie naciety

Właśnie taki mam
Jest jakiś patent na wyjęcie konektorków z wtyczki elektrycznej fiata, czy od nowa trzeba zarabiać?

_________________
Punto GT 1.4 8v+ >>>Punto GT 2.0 16vt+ >>>>Punto GT 1.6 8v+


Góra
 Profil  
 
 
 Post #377370 Wysłany: 28 Cze 2010, 22:42; 
 Temat postu:
Offline
Ekstremista
Awatar użytkownika

Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: ON
Województwo: kujawsko-pomorskie [C]
Miejscowość: Toruń
Rejestracja: 28 Sie 2007,
Posty: 921
Zalezy jaka wtyczka. Ogolnie wiekszosc jest rozbieralnych, musisz miec cos naprawde cienkiego np igłe czy coś i podwazyc blaszki w konektorach. Nie we wszystkich wtyczkach ale w wiekszosci da sie wyjac.

Co do 2056 to wiesz... ;) W sumie to i lepsze niz TD05HR w silniku 1.1 :D

_________________
Alfa Romeo 156 TI Sportwagon 2.4 JTDm 20V
Image

Image


Góra
 Profil  
 
 
 Post #377390 Wysłany: 28 Cze 2010, 23:13; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: mateusz
Samochód: Punto I 3d
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Wersja: ELX
Województwo: mazowieckie [W]
Miejscowość: Wawa/Płońsk
Rejestracja: 12 Gru 2007,
Posty: 621
xONx napisał(a):
wszystko ładnie i pięknie, ale co będzie z hamulcami i zawieszeniem, skoro tak silnik jest wzmocniony :?:


Przod to EBC turbo groove wentylowane i nacinane 257mm, tył brembo 240mm, klocki chyba TRW ( do upalania trzeba bedzie dac ferodo ds 2500)

amortyzatory przod: Bilstein B6, tył MTS

springi chyba -60/-40 ( jak najszybciej bede chial je zmienic na jakies -35)

_________________
Volvo V70 2.3 20vT
Mk1 1.9 16vT Q2 N2O

https://www.facebook.com/punto16vT


Góra
 Profil  
 
 
 Post #377397 Wysłany: 28 Cze 2010, 23:29; 
 Temat postu:
Offline
Paparazzi

Samochód: Punto II 5d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: pomorskie [G]
Miejscowość: Gdańsk/Malbork
Rejestracja: 12 Sty 2009,
Posty: 3082
Pomógł: 17
kornat napisał(a):
Przod to EBC turbo groove wentylowane i nacinane 257mm

nie będą za małe :?:

_________________
Jest kraj, gdzie od wieków wolność ma barwę krwi
Jest miasto, magia dziejów w jego murach tkwi
Jest klub w tym mieście w barwach bieli i zieleni
Jest wiara i tradycja której nic nie zmieni.

----

Odpowiedni ludzie
mówią o tym cudzie
kiedy Punta się zjeżdżają
VW się kłaniają


Góra
 Profil  
 
 
 Post #377399 Wysłany: 28 Cze 2010, 23:33; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: mateusz
Samochód: Punto I 3d
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Wersja: ELX
Województwo: mazowieckie [W]
Miejscowość: Wawa/Płońsk
Rejestracja: 12 Gru 2007,
Posty: 621
dobry klocek, płyn i mi starczy, nie widzę na razie potrzeby zmiany na większe bo musiałbym tez kupić wieksze felgi i opony a dopiero co załozylem nowe T1R
Z punta wyleci cały srodek i wszystko co niepotrzebne więc będzie trochę lżej :) a do upalania zapodam jakieś slicki

_________________
Volvo V70 2.3 20vT
Mk1 1.9 16vT Q2 N2O

https://www.facebook.com/punto16vT


Góra
 Profil  
 
 
 Post #377404 Wysłany: 28 Cze 2010, 23:45; 
 Temat postu:
Offline
Paparazzi

Samochód: Punto II 5d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: pomorskie [G]
Miejscowość: Gdańsk/Malbork
Rejestracja: 12 Sty 2009,
Posty: 3082
Pomógł: 17
a czy przy felgach 15 nie wchodzą 284 :?:

_________________
Jest kraj, gdzie od wieków wolność ma barwę krwi
Jest miasto, magia dziejów w jego murach tkwi
Jest klub w tym mieście w barwach bieli i zieleni
Jest wiara i tradycja której nic nie zmieni.

----

Odpowiedni ludzie
mówią o tym cudzie
kiedy Punta się zjeżdżają
VW się kłaniają


Góra
 Profil  
 
 
 Post #377407 Wysłany: 28 Cze 2010, 23:52; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: mateusz
Samochód: Punto I 3d
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Wersja: ELX
Województwo: mazowieckie [W]
Miejscowość: Wawa/Płońsk
Rejestracja: 12 Gru 2007,
Posty: 621
wchodzą ale:
- et tarczy rozni sie o jakies 6mm
- mocowanie jarzma jest na inna srednice srub
- mocowanie jarzma jest za krotkie i nie da sie zamontowac bezposrednio

_________________
Volvo V70 2.3 20vT
Mk1 1.9 16vT Q2 N2O

https://www.facebook.com/punto16vT


Góra
 Profil  
 
 
 Post #377500 Wysłany: 29 Cze 2010, 16:18; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Samochód: Abarth Grande Punto
Silnik: 1.4 16V 155KM
Paliwo: Benzyna
Województwo: małopolskie [K]
Miejscowość: Kraków
Rejestracja: 13 Sie 2008,
Posty: 1336
Pomógł: 7
Nie kazda fela wejdzie , niedawno widzialem jak w coupecie 20vt tarcza 305mm , zacisk brembo nie wchodzila felga 17" ze stilo , mimo ze orginalne bodajze 16" tak ;) A to dlatego ,ze ramie felgi 17" blokowalo wejscie , trzabylo dac jakis 20mm dystans , tak wiec nie tylko wielkosc felgi sie liczy ale tez chyba et ;P
A co do kornata hamulcow , beda wystarczajace przy masie okolo tony ;)

_________________
K&N - 3" - GT1446 - 3" DP - sport kat 100cpsi - 2,5"
310ccm CorsaOPC , 550x180x65 fmic

209KM@5650rpm & 289Nm@3915rpm by cinsoft.pl & moto-race.pl


Góra
 Profil  
 
 
 Post #377513 Wysłany: 29 Cze 2010, 17:16; 
 Temat postu:
Offline
Paparazzi

Samochód: Punto II 5d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: pomorskie [G]
Miejscowość: Gdańsk/Malbork
Rejestracja: 12 Sty 2009,
Posty: 3082
Pomógł: 17
DeviLL napisał(a):
A co do kornata hamulcow , beda wystarczajace przy masie okolo tony


ale czy moc około/ponad 200 KM ogarną :?: :)

_________________
Jest kraj, gdzie od wieków wolność ma barwę krwi
Jest miasto, magia dziejów w jego murach tkwi
Jest klub w tym mieście w barwach bieli i zieleni
Jest wiara i tradycja której nic nie zmieni.

----

Odpowiedni ludzie
mówią o tym cudzie
kiedy Punta się zjeżdżają
VW się kłaniają


Góra
 Profil  
 
 
 Post #377524 Wysłany: 29 Cze 2010, 18:23; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Miejscowość: Toruń
Rejestracja: 09 Wrz 2007,
Posty: 1680
Panowie, wszystko sobie można zakładać, przerabiać i cudować ale do tego trzeba mieć gruby portfel a nie sądzę żeby kornat chciał zostawić u Zoltara równowartość Abartha GP :P

_________________
Fiat Stilo 1,6 16V Dynamic


Góra
 Profil  
 
 
 Post #377529 Wysłany: 29 Cze 2010, 18:56; 
 Temat postu:
Offline
Paparazzi

Samochód: Punto II 5d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: pomorskie [G]
Miejscowość: Gdańsk/Malbork
Rejestracja: 12 Sty 2009,
Posty: 3082
Pomógł: 17
2rotor mi nie chodzi o kasę jaką kornat wyda, ale o bezpieczeństwo.

_________________
Jest kraj, gdzie od wieków wolność ma barwę krwi
Jest miasto, magia dziejów w jego murach tkwi
Jest klub w tym mieście w barwach bieli i zieleni
Jest wiara i tradycja której nic nie zmieni.

----

Odpowiedni ludzie
mówią o tym cudzie
kiedy Punta się zjeżdżają
VW się kłaniają


Góra
 Profil  
 
 
 Post #377532 Wysłany: 29 Cze 2010, 19:15; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Bartek
Samochód: Punto I 3d
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Wersja: GT
Województwo: świętokrzyskie [T]
Miejscowość: Skarżysko Kamienna
Rejestracja: 23 Mar 2008,
Posty: 1138
hamulce są niezłe w gt więc nie ma co się spieszyć z wymianą :wink:

_________________
Punto GT 1.4 8v+ >>>Punto GT 2.0 16vt+ >>>>Punto GT 1.6 8v+


Góra
 Profil  
 
 
 Post #377543 Wysłany: 29 Cze 2010, 19:41; 
 Temat postu:
Offline
Rabarbar
Awatar użytkownika

Imię: Szczepan
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: opolskie [O]
Miejscowość: Kotlarnia/Opole
Rejestracja: 14 Cze 2007,
Posty: 24013
Pomógł: 128
Wszystko jest kwestią mocy, w końcu seria ma te 130km, czyli w okolice 200km jeszcze seryjny rozmiar tarcz (ale przy samych tarczach lepszej niż fabryczne jakości) powinien starczyć.
Zresztą to i tak wszystko kwestia rozsądku kierowcy :P

_________________
http://staxomoto.blogspot.com <= ZAPRASZAM - ostatni update 16.02.16
http://stax.motoblogi.pl/
http://www.facebook.com/staxomoto <= Lubię to! :thumleft:

obecnie:
http://fiatpunto.com.pl/topic1866.html Punto 55sx '97 "Pershing" 662A Grigio Ducale SM.MET 82KM & 110Nm
Saab 9-3 2.0t 150KM 240Nm 01'
Skoda Octavia 1.2 TSI 110KM 175Nm 17'

było:
Peugeot 605 3.0 V6 167KM 235Nm 94'
BMW 323i Touring 170KM 250Nm 96'
Opel Astra GSI 2.0 150km 196Nm 92'
BMW 323i sedan 181KM 250Nm 96'
Skoda 120L 52KM 82Nm 89'


Góra
 Profil  
 
 
 Post #377569 Wysłany: 29 Cze 2010, 20:33; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Samochód: Punto I 3d
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Wersja: GT
Województwo: pomorskie [G]
Miejscowość: Stara Kiszewa
Rejestracja: 04 Mar 2007,
Posty: 4202
Pomógł: 11
Panowie ale Vmax pozostanie bez zmian i o ile kornat nie zacznie śmigać po torze to przy rozważnej jeździe wystarczą. Choć by można się o Brembo pokusić :D

_________________
Nie kłóć się z głupim. Pierw ściągnie Cię do swojego poziomu a później pokona doświadczeniem...

Sprzedam części do Punto GT --> link


Góra
 Profil  
 
 
 Post #377582 Wysłany: 29 Cze 2010, 21:29; 
 Temat postu:
Offline
Ekstremista
Awatar użytkownika

Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: ON
Województwo: kujawsko-pomorskie [C]
Miejscowość: Toruń
Rejestracja: 28 Sie 2007,
Posty: 921
G*** prawda, 2 heblowania z 200+ i nie ma hamulców. skuteczność = średnica

Co do felgi i hamulcow 305. Najwazniejsza jest minimalna srednica czyli w tym przypadku 16". Druga sprawa to odleglosc miedzy plaszczyzna osadzenia na piaste a wewnetrzna krawedzią ramion felgi, zaznaczone na ponizszym rysunku czerwonym kolorem. Jak dobrze pamietam w przypadku zaciskow z FC20VT ta odleglosc musi wynosic minimum 60-62mm.

Image

_________________
Alfa Romeo 156 TI Sportwagon 2.4 JTDm 20V
Image

Image


Góra
 Profil  
 
 
 Post #377607 Wysłany: 29 Cze 2010, 22:21; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Samochód: Abarth Grande Punto
Silnik: 1.4 16V 155KM
Paliwo: Benzyna
Województwo: małopolskie [K]
Miejscowość: Kraków
Rejestracja: 13 Sie 2008,
Posty: 1336
Pomógł: 7
Ostatnio widzialem w jakims starym top gear jak testowali na torze reno avantime , dostali kase by usprawnic w celu pobicia czasu jakiegos tam auta. Zapodali ap racing mega duzy zestaw (musieli zmienic tez kolka) i co zabawne czas sie pogroszyl niz na serii , niekiedy zwiekszenie masy wirujacej nie jest oplacalne ,ale tez musze dodac ,ze tuning tarcze wieksze niekiedy waza 20-30% mniej niz orginalne niewiele mniejsze .
Przy tak lekkim aucie nie pakowalbym wiecej jak 281-284mm tarczy na przodzie bo i po co :P

_________________
K&N - 3" - GT1446 - 3" DP - sport kat 100cpsi - 2,5"
310ccm CorsaOPC , 550x180x65 fmic

209KM@5650rpm & 289Nm@3915rpm by cinsoft.pl & moto-race.pl


Góra
 Profil  
 
 
 Post #377609 Wysłany: 29 Cze 2010, 22:27; 
 Temat postu:
Offline
Ekstremista
Awatar użytkownika

Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: ON
Województwo: kujawsko-pomorskie [C]
Miejscowość: Toruń
Rejestracja: 28 Sie 2007,
Posty: 921
Faktycznie top gear jest super wykładnią :lol: Wg mnie 257 nie hamuje wcale, jedno hamowanko z 200+ i nie hamulca. Zresztą w tak "lekkim" aucie ma to znaczenie. Kamil zakladał 305 do PGT swojego, zapytaj go o wrazenia :P wzgledem serii to jest przepaść

_________________
Alfa Romeo 156 TI Sportwagon 2.4 JTDm 20V
Image

Image


Góra
 Profil  
 
 
 Post #377617 Wysłany: 29 Cze 2010, 22:45; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Samochód: Abarth Grande Punto
Silnik: 1.4 16V 155KM
Paliwo: Benzyna
Województwo: małopolskie [K]
Miejscowość: Kraków
Rejestracja: 13 Sie 2008,
Posty: 1336
Pomógł: 7
ZoLtaR wystarczy ,ze mam 284mm 6tloczkowe u siebie , i powiem ze glowny wplyw ma klocek , na ds2500 czulem jak mozg sie rusza w czaszcze , na ebc greenstuff juz nie ,ale przynajmniej nie ma tego masakrycznego pisku :twisted:
W hondach glownie jest 262mm przod i 240mm tyl i upalaja to na trackdayach z powodzeniem , dlatego wg mnie pakowanie 305mm do malego auta jest bezsensownym wydatkiem skoro 284mm styka

_________________
K&N - 3" - GT1446 - 3" DP - sport kat 100cpsi - 2,5"
310ccm CorsaOPC , 550x180x65 fmic

209KM@5650rpm & 289Nm@3915rpm by cinsoft.pl & moto-race.pl


Góra
 Profil  
 
 
 Post #377618 Wysłany: 29 Cze 2010, 22:54; 
 Temat postu:
Offline
Ekstremista
Awatar użytkownika

Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: ON
Województwo: kujawsko-pomorskie [C]
Miejscowość: Toruń
Rejestracja: 28 Sie 2007,
Posty: 921
Akurat hamulce w hondach to kpina. Ten dział konstruktorzy hondy w czasie projektowania auta pomijają :lol:

Wszystko jest ważne, klocek, płyn ale tak jak już napisałem wczesniej skutecznosc = srednica. Jeżeli 284 Ci styka tzn ze wolno jezdzisz. :wink:

_________________
Alfa Romeo 156 TI Sportwagon 2.4 JTDm 20V
Image

Image


Góra
 Profil  
 
 
 Post #377620 Wysłany: 29 Cze 2010, 23:06; 
 Temat postu:
Offline
Admin ds. technicznych forum.
Awatar użytkownika

Imię: Michał
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.8 16V 130KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: HGT
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: SL/SK/SZ/SZA
Rejestracja: 21 Cze 2006,
Posty: 13084
Pomógł: 54
Eeee tam panowie :> 257x20 daje radę :lol: ale co najwyżej w 1.2 8V :E Nie straciłem jeszcze hebla :> Ale na 240x11 to 2-3razy tak :>

[ Dodano: 29 Cze 2010 23:06 ]
tzn będzie dawać radę nawet w 300konnej furze do momentu kiedy sie nie zagrzeje :lol:

_________________
Focus 1.0 Ecoboost 92kW :E & Punto Evo 1,4 16V MA 99kW@138kW & Punto II HGT Abarth 1,8 16V 96kW & Fiesta VII FL 1,0 12V Ecoboost 74kW
Inne pod moją opieką: Tipo 1,4 16V 70kW
Były: Punto II 5d 1,8 16V 96kW & Punto II 1,2 8V 44kW & Fiesta V 1,25 55kW
Image <- Ford Focus mk4 FL Trend 1,0 Ecoboost 2022 r. :E
Image <- Fiat Punto II HGT 1,8 16V 2001 r.
Image <- Ford Fiesta VII FL 1,0 Ecoboost 2017 r.
Image <- Fiat Tipo 1,4 16V 2017 r.
Image <- Fiat Punto II 5d 1,8 16V 2002 r.
Image <- Fiat Punto Evo 1,4 MA Turbo 2010 r.
Image <- Ford Fiesta V 1,2 16V 2001 r.
Image <- Fiat Punto II 1,2 8V 2002 r.
AM, B, BE, C, CE, T


Góra
 Profil  
 
 
 Post #377624 Wysłany: 29 Cze 2010, 23:13; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Samochód: Abarth Grande Punto
Silnik: 1.4 16V 155KM
Paliwo: Benzyna
Województwo: małopolskie [K]
Miejscowość: Kraków
Rejestracja: 13 Sie 2008,
Posty: 1336
Pomógł: 7
ipIV 240mm mialem to tylko raz stracilem , jak dopiero co po zmianie klockow pojechalem w gory czeskie w 5 osob zaladowany na maxa , i bylo z 2km serpentym w dol ;)
Pozatym w miescie jezdzi sie 50km/h , autostrada 130k/h tak wiec po co ogromne hamulce :twisted:

_________________
K&N - 3" - GT1446 - 3" DP - sport kat 100cpsi - 2,5"
310ccm CorsaOPC , 550x180x65 fmic

209KM@5650rpm & 289Nm@3915rpm by cinsoft.pl & moto-race.pl


Góra
 Profil  
 
 
 Post #377629 Wysłany: 29 Cze 2010, 23:36; 
 Temat postu:
Offline
Admin ds. technicznych forum.
Awatar użytkownika

Imię: Michał
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.8 16V 130KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: HGT
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: SL/SK/SZ/SZA
Rejestracja: 21 Cze 2006,
Posty: 13084
Pomógł: 54
Do normalnej jazdy spoko ale czasami mi odbijają akcje a'la kuzaj :>

no np. serpentyny :> czasem bywam w górach :) spadek 10-15%; but z górki i na dole zakręt 180* :E 140 na liczniku zakręt 100m przed tobą :> Trzeba wyhamować do tych ~40km/h :P

[ Dodano: 29 Cze 2010 23:28 ]
To jakbym miał ze 150km pod maską to bym zaczął hamować na 250m przed zakrętem ale na blacie było by ze 230 :E
Tu hebel 284 nawet by sie stracił. Gdyby heble zamieniały energię kinetyczną w powietrze to 240 dałoby rade zawsze i wszędzie a tak... zagrzejesz mocniej i po heblu :>

[ Dodano: 29 Cze 2010 23:30 ]
DeviLL napisał(a):
Pozatym w miescie jezdzi sie 50km/h , autostrada 130k/h tak wiec po co ogromne hamulce

no tak :devil: :) Dla normalnego kierowcy który ma auto do przemieszczania sie z pkt A do B :E

[ Dodano: 29 Cze 2010 23:36 ]
swoją drogą strasznie mnie kusi 284 do 1.2 8V :> Powinno być tyle w serii :E

_________________
Focus 1.0 Ecoboost 92kW :E & Punto Evo 1,4 16V MA 99kW@138kW & Punto II HGT Abarth 1,8 16V 96kW & Fiesta VII FL 1,0 12V Ecoboost 74kW
Inne pod moją opieką: Tipo 1,4 16V 70kW
Były: Punto II 5d 1,8 16V 96kW & Punto II 1,2 8V 44kW & Fiesta V 1,25 55kW
Image <- Ford Focus mk4 FL Trend 1,0 Ecoboost 2022 r. :E
Image <- Fiat Punto II HGT 1,8 16V 2001 r.
Image <- Ford Fiesta VII FL 1,0 Ecoboost 2017 r.
Image <- Fiat Tipo 1,4 16V 2017 r.
Image <- Fiat Punto II 5d 1,8 16V 2002 r.
Image <- Fiat Punto Evo 1,4 MA Turbo 2010 r.
Image <- Ford Fiesta V 1,2 16V 2001 r.
Image <- Fiat Punto II 1,2 8V 2002 r.
AM, B, BE, C, CE, T


Góra
 Profil  
 
 
 Post #377632 Wysłany: 29 Cze 2010, 23:36; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Samochód: Abarth Grande Punto
Silnik: 1.4 16V 155KM
Paliwo: Benzyna
Województwo: małopolskie [K]
Miejscowość: Kraków
Rejestracja: 13 Sie 2008,
Posty: 1336
Pomógł: 7
ipIV w stilo jtd mam 281mm tarcze , i spokojnie sie hamuje z predkosci 150-180km/h miedzy swiatlami , pare razy z rzedu ;) Fakt klocki i tarcze szybko znikaja ,ale hamowac hamuje a to woz pareset kilo ciezszy , bez sportowego zawiasu itd vel buja nim .

_________________
K&N - 3" - GT1446 - 3" DP - sport kat 100cpsi - 2,5"
310ccm CorsaOPC , 550x180x65 fmic

209KM@5650rpm & 289Nm@3915rpm by cinsoft.pl & moto-race.pl


Góra
 Profil  
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 1094 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21 ... 44  Następna


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000 - 2025 phpBB Group
Style based on FI Subsilver by phpBBservice.nl
Forum Fiata Punto © 2006 - 2025
Tłumaczenie: phpbbhelp.pl
phpBB SEO