|
Obecny czas: 17 Cze 2025, 18:23
|
Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy
Autor |
Wiadomość |
BARTEKcoupe |
#377356 Wysłany:
28 Cze 2010, 22:20; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Imię: Bartek
Samochód: Punto I 3d
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Wersja: GT
Województwo: świętokrzyskie [T]
Miejscowość: Skarżysko Kamienna Rejestracja: 23 Mar 2008, Posty: 1138
|
ZoLtaR napisał(a): Bartekcoupe: Jak to Ci się peszle topią? kupiłem nowy, bo stary mi trochę się wykruszył. W pewnym miejscu jest blisko silnika i się odkształcił  Myślałem że coś lepszego kupujecie. ZoLtaR napisał(a): a na 300PS to GT2056 potrzebne by było
eeee tam, ze smarta będzie najlepsza 
_________________ Punto GT 1.4 8v+ >>>Punto GT 2.0 16vt+ >>>>Punto GT 1.6 8v+
|
|
Góra |
|
 |
|
|
ZoLtaR |
#377363 Wysłany:
28 Cze 2010, 22:29; Temat postu: |
|
 |
Ekstremista |
 |
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: ON
Województwo: kujawsko-pomorskie [C]
Miejscowość: Toruń Rejestracja: 28 Sie 2007, Posty: 921
|
To jakiś z dupy peszel kupiłeś, moje sie nie topią chyba ze zawisną na kolektorze wydechowym. Jak musisz cos dobrze zabezpieczyć kup peszel aluminiowy (nie naciety - do nasunięcią na przewody przed zarabianiem wtyczek - patrz w 206 S16T są takie w okolicach głowicy).
Z tym 2056 to taki żarcik hehe  Ale ja nie jestem zwolennikiem tego "odkrycia" 
_________________ Alfa Romeo 156 TI Sportwagon 2.4 JTDm 20V

|
|
Góra |
|
 |
BARTEKcoupe |
#377367 Wysłany:
28 Cze 2010, 22:35; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Imię: Bartek
Samochód: Punto I 3d
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Wersja: GT
Województwo: świętokrzyskie [T]
Miejscowość: Skarżysko Kamienna Rejestracja: 23 Mar 2008, Posty: 1138
|
ZoLtaR napisał(a): Z tym 2056 to taki żarcik hehe Wink Ale ja nie jestem zwolennikiem tego "odkrycia" też żartowałem, 2056 to turbinka do jazdy codziennej z kopnięciem. Cytuj: nie naciety
Właśnie taki mam
Jest jakiś patent na wyjęcie konektorków z wtyczki elektrycznej fiata, czy od nowa trzeba zarabiać?
_________________ Punto GT 1.4 8v+ >>>Punto GT 2.0 16vt+ >>>>Punto GT 1.6 8v+
|
|
Góra |
|
 |
ZoLtaR |
#377370 Wysłany:
28 Cze 2010, 22:42; Temat postu: |
|
 |
Ekstremista |
 |
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: ON
Województwo: kujawsko-pomorskie [C]
Miejscowość: Toruń Rejestracja: 28 Sie 2007, Posty: 921
|
Zalezy jaka wtyczka. Ogolnie wiekszosc jest rozbieralnych, musisz miec cos naprawde cienkiego np igłe czy coś i podwazyc blaszki w konektorach. Nie we wszystkich wtyczkach ale w wiekszosci da sie wyjac.
Co do 2056 to wiesz...  W sumie to i lepsze niz TD05HR w silniku 1.1 
_________________ Alfa Romeo 156 TI Sportwagon 2.4 JTDm 20V

|
|
Góra |
|
 |
kornat |
#377390 Wysłany:
28 Cze 2010, 23:13; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Imię: mateusz
Samochód: Punto I 3d
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Wersja: ELX
Województwo: mazowieckie [W]
Miejscowość: Wawa/Płońsk Rejestracja: 12 Gru 2007, Posty: 621
|
xONx napisał(a): wszystko ładnie i pięknie, ale co będzie z hamulcami i zawieszeniem, skoro tak silnik jest wzmocniony 
Przod to EBC turbo groove wentylowane i nacinane 257mm, tył brembo 240mm, klocki chyba TRW ( do upalania trzeba bedzie dac ferodo ds 2500)
amortyzatory przod: Bilstein B6, tył MTS
springi chyba -60/-40 ( jak najszybciej bede chial je zmienic na jakies -35)
_________________ Volvo V70 2.3 20vT Mk1 1.9 16vT Q2 N2O
https://www.facebook.com/punto16vT
|
|
Góra |
|
 |
xONx |
#377397 Wysłany:
28 Cze 2010, 23:29; Temat postu: |
|
 |
Paparazzi |
Samochód: Punto II 5d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: pomorskie [G]
Miejscowość: Gdańsk/Malbork Rejestracja: 12 Sty 2009, Posty: 3082 Pomógł: 17
|
kornat napisał(a): Przod to EBC turbo groove wentylowane i nacinane 257mm
nie będą za małe 
_________________ Jest kraj, gdzie od wieków wolność ma barwę krwi Jest miasto, magia dziejów w jego murach tkwi Jest klub w tym mieście w barwach bieli i zieleni Jest wiara i tradycja której nic nie zmieni.
----
Odpowiedni ludzie mówią o tym cudzie kiedy Punta się zjeżdżają VW się kłaniają
|
|
Góra |
|
 |
kornat |
#377399 Wysłany:
28 Cze 2010, 23:33; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Imię: mateusz
Samochód: Punto I 3d
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Wersja: ELX
Województwo: mazowieckie [W]
Miejscowość: Wawa/Płońsk Rejestracja: 12 Gru 2007, Posty: 621
|
dobry klocek, płyn i mi starczy, nie widzę na razie potrzeby zmiany na większe bo musiałbym tez kupić wieksze felgi i opony a dopiero co załozylem nowe T1R
Z punta wyleci cały srodek i wszystko co niepotrzebne więc będzie trochę lżej  a do upalania zapodam jakieś slicki
_________________ Volvo V70 2.3 20vT Mk1 1.9 16vT Q2 N2O
https://www.facebook.com/punto16vT
|
|
Góra |
|
 |
xONx |
#377404 Wysłany:
28 Cze 2010, 23:45; Temat postu: |
|
 |
Paparazzi |
Samochód: Punto II 5d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: pomorskie [G]
Miejscowość: Gdańsk/Malbork Rejestracja: 12 Sty 2009, Posty: 3082 Pomógł: 17
|
a czy przy felgach 15 nie wchodzą 284 
_________________ Jest kraj, gdzie od wieków wolność ma barwę krwi Jest miasto, magia dziejów w jego murach tkwi Jest klub w tym mieście w barwach bieli i zieleni Jest wiara i tradycja której nic nie zmieni.
----
Odpowiedni ludzie mówią o tym cudzie kiedy Punta się zjeżdżają VW się kłaniają
|
|
Góra |
|
 |
kornat |
#377407 Wysłany:
28 Cze 2010, 23:52; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Imię: mateusz
Samochód: Punto I 3d
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Wersja: ELX
Województwo: mazowieckie [W]
Miejscowość: Wawa/Płońsk Rejestracja: 12 Gru 2007, Posty: 621
|
wchodzą ale:
- et tarczy rozni sie o jakies 6mm
- mocowanie jarzma jest na inna srednice srub
- mocowanie jarzma jest za krotkie i nie da sie zamontowac bezposrednio
_________________ Volvo V70 2.3 20vT Mk1 1.9 16vT Q2 N2O
https://www.facebook.com/punto16vT
|
|
Góra |
|
 |
DeviLL |
#377500 Wysłany:
29 Cze 2010, 16:18; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Samochód: Abarth Grande Punto
Silnik: 1.4 16V 155KM
Paliwo: Benzyna
Województwo: małopolskie [K]
Miejscowość: Kraków Rejestracja: 13 Sie 2008, Posty: 1336 Pomógł: 7
|
Nie kazda fela wejdzie , niedawno widzialem jak w coupecie 20vt tarcza 305mm , zacisk brembo nie wchodzila felga 17" ze stilo , mimo ze orginalne bodajze 16" tak  A to dlatego ,ze ramie felgi 17" blokowalo wejscie , trzabylo dac jakis 20mm dystans , tak wiec nie tylko wielkosc felgi sie liczy ale tez chyba et ;P
A co do kornata hamulcow , beda wystarczajace przy masie okolo tony 
_________________ K&N - 3" - GT1446 - 3" DP - sport kat 100cpsi - 2,5" 310ccm CorsaOPC , 550x180x65 fmic
209KM@5650rpm & 289Nm@3915rpm by cinsoft.pl & moto-race.pl
|
|
Góra |
|
 |
xONx |
#377513 Wysłany:
29 Cze 2010, 17:16; Temat postu: |
|
 |
Paparazzi |
Samochód: Punto II 5d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: pomorskie [G]
Miejscowość: Gdańsk/Malbork Rejestracja: 12 Sty 2009, Posty: 3082 Pomógł: 17
|
DeviLL napisał(a): A co do kornata hamulcow , beda wystarczajace przy masie okolo tony
ale czy moc około/ponad 200 KM ogarną 
_________________ Jest kraj, gdzie od wieków wolność ma barwę krwi Jest miasto, magia dziejów w jego murach tkwi Jest klub w tym mieście w barwach bieli i zieleni Jest wiara i tradycja której nic nie zmieni.
----
Odpowiedni ludzie mówią o tym cudzie kiedy Punta się zjeżdżają VW się kłaniają
|
|
Góra |
|
 |
2rotor |
#377524 Wysłany:
29 Cze 2010, 18:23; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Miejscowość: Toruń Rejestracja: 09 Wrz 2007, Posty: 1680
|
Panowie, wszystko sobie można zakładać, przerabiać i cudować ale do tego trzeba mieć gruby portfel a nie sądzę żeby kornat chciał zostawić u Zoltara równowartość Abartha GP 
_________________ Fiat Stilo 1,6 16V Dynamic
|
|
Góra |
|
 |
xONx |
#377529 Wysłany:
29 Cze 2010, 18:56; Temat postu: |
|
 |
Paparazzi |
Samochód: Punto II 5d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: pomorskie [G]
Miejscowość: Gdańsk/Malbork Rejestracja: 12 Sty 2009, Posty: 3082 Pomógł: 17
|
2rotor mi nie chodzi o kasę jaką kornat wyda, ale o bezpieczeństwo.
_________________ Jest kraj, gdzie od wieków wolność ma barwę krwi Jest miasto, magia dziejów w jego murach tkwi Jest klub w tym mieście w barwach bieli i zieleni Jest wiara i tradycja której nic nie zmieni.
----
Odpowiedni ludzie mówią o tym cudzie kiedy Punta się zjeżdżają VW się kłaniają
|
|
Góra |
|
 |
BARTEKcoupe |
#377532 Wysłany:
29 Cze 2010, 19:15; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Imię: Bartek
Samochód: Punto I 3d
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Wersja: GT
Województwo: świętokrzyskie [T]
Miejscowość: Skarżysko Kamienna Rejestracja: 23 Mar 2008, Posty: 1138
|
|
Góra |
|
 |
STax |
#377543 Wysłany:
29 Cze 2010, 19:41; Temat postu: |
|
 |
Rabarbar |
 |
Imię: Szczepan
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: opolskie [O]
Miejscowość: Kotlarnia/Opole Rejestracja: 14 Cze 2007, Posty: 24013 Pomógł: 128
|
Wszystko jest kwestią mocy, w końcu seria ma te 130km, czyli w okolice 200km jeszcze seryjny rozmiar tarcz (ale przy samych tarczach lepszej niż fabryczne jakości) powinien starczyć.
Zresztą to i tak wszystko kwestia rozsądku kierowcy 
_________________ http://staxomoto.blogspot.com <= ZAPRASZAM - ostatni update 16.02.16 http://stax.motoblogi.pl/ http://www.facebook.com/staxomoto <= Lubię to! 
obecnie: http://fiatpunto.com.pl/topic1866.html Punto 55sx '97 "Pershing" 662A Grigio Ducale SM.MET 82KM & 110Nm Saab 9-3 2.0t 150KM 240Nm 01' Skoda Octavia 1.2 TSI 110KM 175Nm 17'
było: Peugeot 605 3.0 V6 167KM 235Nm 94' BMW 323i Touring 170KM 250Nm 96' Opel Astra GSI 2.0 150km 196Nm 92' BMW 323i sedan 181KM 250Nm 96' Skoda 120L 52KM 82Nm 89'
|
|
Góra |
|
 |
dzikidaniel |
#377569 Wysłany:
29 Cze 2010, 20:33; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Samochód: Punto I 3d
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Wersja: GT
Województwo: pomorskie [G]
Miejscowość: Stara Kiszewa Rejestracja: 04 Mar 2007, Posty: 4202 Pomógł: 11
|
Panowie ale Vmax pozostanie bez zmian i o ile kornat nie zacznie śmigać po torze to przy rozważnej jeździe wystarczą. Choć by można się o Brembo pokusić 
_________________ Nie kłóć się z głupim. Pierw ściągnie Cię do swojego poziomu a później pokona doświadczeniem...
Sprzedam części do Punto GT --> link
|
|
Góra |
|
 |
ZoLtaR |
#377582 Wysłany:
29 Cze 2010, 21:29; Temat postu: |
|
 |
Ekstremista |
 |
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: ON
Województwo: kujawsko-pomorskie [C]
Miejscowość: Toruń Rejestracja: 28 Sie 2007, Posty: 921
|
G*** prawda, 2 heblowania z 200+ i nie ma hamulców. skuteczność = średnica
Co do felgi i hamulcow 305. Najwazniejsza jest minimalna srednica czyli w tym przypadku 16". Druga sprawa to odleglosc miedzy plaszczyzna osadzenia na piaste a wewnetrzna krawedzią ramion felgi, zaznaczone na ponizszym rysunku czerwonym kolorem. Jak dobrze pamietam w przypadku zaciskow z FC20VT ta odleglosc musi wynosic minimum 60-62mm.

_________________ Alfa Romeo 156 TI Sportwagon 2.4 JTDm 20V

|
|
Góra |
|
 |
DeviLL |
#377607 Wysłany:
29 Cze 2010, 22:21; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Samochód: Abarth Grande Punto
Silnik: 1.4 16V 155KM
Paliwo: Benzyna
Województwo: małopolskie [K]
Miejscowość: Kraków Rejestracja: 13 Sie 2008, Posty: 1336 Pomógł: 7
|
Ostatnio widzialem w jakims starym top gear jak testowali na torze reno avantime , dostali kase by usprawnic w celu pobicia czasu jakiegos tam auta. Zapodali ap racing mega duzy zestaw (musieli zmienic tez kolka) i co zabawne czas sie pogroszyl niz na serii , niekiedy zwiekszenie masy wirujacej nie jest oplacalne ,ale tez musze dodac ,ze tuning tarcze wieksze niekiedy waza 20-30% mniej niz orginalne niewiele mniejsze .
Przy tak lekkim aucie nie pakowalbym wiecej jak 281-284mm tarczy na przodzie bo i po co 
_________________ K&N - 3" - GT1446 - 3" DP - sport kat 100cpsi - 2,5" 310ccm CorsaOPC , 550x180x65 fmic
209KM@5650rpm & 289Nm@3915rpm by cinsoft.pl & moto-race.pl
|
|
Góra |
|
 |
ZoLtaR |
#377609 Wysłany:
29 Cze 2010, 22:27; Temat postu: |
|
 |
Ekstremista |
 |
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: ON
Województwo: kujawsko-pomorskie [C]
Miejscowość: Toruń Rejestracja: 28 Sie 2007, Posty: 921
|
Faktycznie top gear jest super wykładnią  Wg mnie 257 nie hamuje wcale, jedno hamowanko z 200+ i nie hamulca. Zresztą w tak "lekkim" aucie ma to znaczenie. Kamil zakladał 305 do PGT swojego, zapytaj go o wrazenia  wzgledem serii to jest przepaść
_________________ Alfa Romeo 156 TI Sportwagon 2.4 JTDm 20V

|
|
Góra |
|
 |
DeviLL |
#377617 Wysłany:
29 Cze 2010, 22:45; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Samochód: Abarth Grande Punto
Silnik: 1.4 16V 155KM
Paliwo: Benzyna
Województwo: małopolskie [K]
Miejscowość: Kraków Rejestracja: 13 Sie 2008, Posty: 1336 Pomógł: 7
|
ZoLtaR wystarczy ,ze mam 284mm 6tloczkowe u siebie , i powiem ze glowny wplyw ma klocek , na ds2500 czulem jak mozg sie rusza w czaszcze , na ebc greenstuff juz nie ,ale przynajmniej nie ma tego masakrycznego pisku
W hondach glownie jest 262mm przod i 240mm tyl i upalaja to na trackdayach z powodzeniem , dlatego wg mnie pakowanie 305mm do malego auta jest bezsensownym wydatkiem skoro 284mm styka
_________________ K&N - 3" - GT1446 - 3" DP - sport kat 100cpsi - 2,5" 310ccm CorsaOPC , 550x180x65 fmic
209KM@5650rpm & 289Nm@3915rpm by cinsoft.pl & moto-race.pl
|
|
Góra |
|
 |
ZoLtaR |
#377618 Wysłany:
29 Cze 2010, 22:54; Temat postu: |
|
 |
Ekstremista |
 |
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: ON
Województwo: kujawsko-pomorskie [C]
Miejscowość: Toruń Rejestracja: 28 Sie 2007, Posty: 921
|
|
Góra |
|
 |
ipIV |
#377620 Wysłany:
29 Cze 2010, 23:06; Temat postu: |
|
 |
Admin ds. technicznych forum. |
 |
Imię: Michał
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.8 16V 130KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: HGT
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: SL/SK/SZ/SZA Rejestracja: 21 Cze 2006, Posty: 13084 Pomógł: 54
|
Eeee tam panowie  257x20 daje radę  ale co najwyżej w 1.2 8V  Nie straciłem jeszcze hebla  Ale na 240x11 to 2-3razy tak [ Dodano: 29 Cze 2010 23:06 ]tzn będzie dawać radę nawet w 300konnej furze do momentu kiedy sie nie zagrzeje 
_________________ Focus 1.0 Ecoboost 92kW & Punto Evo 1,4 16V MA 99kW@138kW & Punto II HGT Abarth 1,8 16V 96kW & Fiesta VII FL 1,0 12V Ecoboost 74kW Inne pod moją opieką: Tipo 1,4 16V 70kW Były: Punto II 5d 1,8 16V 96kW & Punto II 1,2 8V 44kW & Fiesta V 1,25 55kW
<- Ford Focus mk4 FL Trend 1,0 Ecoboost 2022 r. 
<- Fiat Punto II HGT 1,8 16V 2001 r.
<- Ford Fiesta VII FL 1,0 Ecoboost 2017 r.
<- Fiat Tipo 1,4 16V 2017 r.
<- Fiat Punto II 5d 1,8 16V 2002 r.
<- Fiat Punto Evo 1,4 MA Turbo 2010 r.
<- Ford Fiesta V 1,2 16V 2001 r.
<- Fiat Punto II 1,2 8V 2002 r. AM, B, BE, C, CE, T
|
|
Góra |
|
 |
DeviLL |
#377624 Wysłany:
29 Cze 2010, 23:13; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Samochód: Abarth Grande Punto
Silnik: 1.4 16V 155KM
Paliwo: Benzyna
Województwo: małopolskie [K]
Miejscowość: Kraków Rejestracja: 13 Sie 2008, Posty: 1336 Pomógł: 7
|
ipIV 240mm mialem to tylko raz stracilem , jak dopiero co po zmianie klockow pojechalem w gory czeskie w 5 osob zaladowany na maxa , i bylo z 2km serpentym w dol
Pozatym w miescie jezdzi sie 50km/h , autostrada 130k/h tak wiec po co ogromne hamulce 
_________________ K&N - 3" - GT1446 - 3" DP - sport kat 100cpsi - 2,5" 310ccm CorsaOPC , 550x180x65 fmic
209KM@5650rpm & 289Nm@3915rpm by cinsoft.pl & moto-race.pl
|
|
Góra |
|
 |
ipIV |
#377629 Wysłany:
29 Cze 2010, 23:36; Temat postu: |
|
 |
Admin ds. technicznych forum. |
 |
Imię: Michał
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.8 16V 130KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: HGT
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: SL/SK/SZ/SZA Rejestracja: 21 Cze 2006, Posty: 13084 Pomógł: 54
|
Do normalnej jazdy spoko ale czasami mi odbijają akcje a'la kuzaj
no np. serpentyny  czasem bywam w górach  spadek 10-15%; but z górki i na dole zakręt 180*  140 na liczniku zakręt 100m przed tobą  Trzeba wyhamować do tych ~40km/h [ Dodano: 29 Cze 2010 23:28 ]To jakbym miał ze 150km pod maską to bym zaczął hamować na 250m przed zakrętem ale na blacie było by ze 230
Tu hebel 284 nawet by sie stracił. Gdyby heble zamieniały energię kinetyczną w powietrze to 240 dałoby rade zawsze i wszędzie a tak... zagrzejesz mocniej i po heblu [ Dodano: 29 Cze 2010 23:30 ]DeviLL napisał(a): Pozatym w miescie jezdzi sie 50km/h , autostrada 130k/h tak wiec po co ogromne hamulce
no tak  Dla normalnego kierowcy który ma auto do przemieszczania sie z pkt A do B [ Dodano: 29 Cze 2010 23:36 ]swoją drogą strasznie mnie kusi 284 do 1.2 8V  Powinno być tyle w serii 
_________________ Focus 1.0 Ecoboost 92kW & Punto Evo 1,4 16V MA 99kW@138kW & Punto II HGT Abarth 1,8 16V 96kW & Fiesta VII FL 1,0 12V Ecoboost 74kW Inne pod moją opieką: Tipo 1,4 16V 70kW Były: Punto II 5d 1,8 16V 96kW & Punto II 1,2 8V 44kW & Fiesta V 1,25 55kW
<- Ford Focus mk4 FL Trend 1,0 Ecoboost 2022 r. 
<- Fiat Punto II HGT 1,8 16V 2001 r.
<- Ford Fiesta VII FL 1,0 Ecoboost 2017 r.
<- Fiat Tipo 1,4 16V 2017 r.
<- Fiat Punto II 5d 1,8 16V 2002 r.
<- Fiat Punto Evo 1,4 MA Turbo 2010 r.
<- Ford Fiesta V 1,2 16V 2001 r.
<- Fiat Punto II 1,2 8V 2002 r. AM, B, BE, C, CE, T
|
|
Góra |
|
 |
DeviLL |
#377632 Wysłany:
29 Cze 2010, 23:36; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Samochód: Abarth Grande Punto
Silnik: 1.4 16V 155KM
Paliwo: Benzyna
Województwo: małopolskie [K]
Miejscowość: Kraków Rejestracja: 13 Sie 2008, Posty: 1336 Pomógł: 7
|
ipIV w stilo jtd mam 281mm tarcze , i spokojnie sie hamuje z predkosci 150-180km/h miedzy swiatlami , pare razy z rzedu  Fakt klocki i tarcze szybko znikaja ,ale hamowac hamuje a to woz pareset kilo ciezszy , bez sportowego zawiasu itd vel buja nim .
_________________ K&N - 3" - GT1446 - 3" DP - sport kat 100cpsi - 2,5" 310ccm CorsaOPC , 550x180x65 fmic
209KM@5650rpm & 289Nm@3915rpm by cinsoft.pl & moto-race.pl
|
|
Góra |
|
 |
|
Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum Nie możesz dodawać załączników na tym forum
|
|