|
Obecny czas: 05 Cze 2024, 06:14
|
Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy
Autor |
Wiadomość |
szynski |
#359348 Wysłany:
25 Kwi 2010, 12:48; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Samochód: Punto I 3d
Silnik: 1.2 8V 73KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: ELX
Województwo: podkarpackie [R]
Miejscowość: Kańczuga / podkarpacie Rejestracja: 16 Wrz 2009, Posty: 364
|
LichuniU napisał(a): Gorsze jest to że z miesiąc temu coś grzebałem przy aucie i musiałem ściągnąć wewnątrz z przodu ten plastykowy próg i okazało się że pod wykładziną to dziadostwo takie jakieś filcowe pokryte gumą jest całe popękane i przesiąknięte wodą, i z pod podkładu na mojej nowej podłodze już się pojawiają małe ogniska korozji Sad
ja to całkiem wywaliłem, mam poprzyklejane maty bitumiczne i i wszystko jest ok przez ten filcowy syf też przerabiałem remont podłogi. A jak to wyciągałem z auta to kapało z tego filcu
_________________ 1.2 ELX, GAZ lepszy niż diesel, wiedzą to chłopaki ...
http://fiatpunto.com.pl/topic25963.html
|
|
Góra |
|
|
|
|
Misiu |
#382102 Wysłany:
20 Lip 2010, 23:01; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
Miejscowość: Krosno Rejestracja: 08 Cze 2009, Posty: 235
|
A ja mam problem Panowie, rok temu fachowcy robili mi podłogę i progi, w tym roku powtórka jest jeszcze gorzej , tylna podłoga pogięła się od podnośnika. Zastanawiam się nad załatwieniem całej budy,nie wie ktoś jaki może być tego koszt?
|
|
Góra |
|
|
pies86 |
#382288 Wysłany:
21 Lip 2010, 19:31; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Miejscowość: Wodzisław Śl. Rejestracja: 02 Lut 2010, Posty: 973 Pomógł: 3
|
jak za szrotach poszukasz to za 500zł wyrwiesz tylko że pytanie w jakim stanie...
_________________ topic23668.html <- zapraszam do mojej kropki
topic30138.html - WYKONAM CAR AUDIO-zabudowy,panele,itp
Nie robić interesów z raxor19 pajac i krętacz
|
|
Góra |
|
|
Misiu |
#382354 Wysłany:
21 Lip 2010, 22:47; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
Miejscowość: Krosno Rejestracja: 08 Cze 2009, Posty: 235
|
myślałem dać za budę ok 1700 do 2000 to maks.
|
|
Góra |
|
|
AaLeX |
#384591 Wysłany:
01 Sie 2010, 09:58; Temat postu: |
|
|
Sympatyk kropek |
Miejscowość: Gliwice Rejestracja: 05 Sie 2009, Posty: 32
|
Wybacz ale jeżeli za rok jest jeszcze gorzej to to nie robili ci fachowy tylko partacze. Ja niestety z doświadczenia się nauczyłem że jak już podłoga gnije to nie ma sensu ładować kasy bo to studnia bez dna. Smutne ale prawdziwe. Mój kropek dzięki bogu na zdrową podłogę i zabezpieczam ją jak mogę aby tylko jej się nic nie stało. Radzę kupić innego kropka ze zdrową blachą.
_________________ AaLeX
|
|
Góra |
|
|
Misiu |
#384605 Wysłany:
01 Sie 2010, 10:59; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
Miejscowość: Krosno Rejestracja: 08 Cze 2009, Posty: 235
|
Słuchaj zgadzam się z Tobą ale nie do końca. Na pewno robili to partacze, bo nawet nie chciało im się wyczyścić parę punktów i trzeba było robić teraz wstawki. Mieli zalać mi progi owszem zrobili to ale z tyłu jakoś się im zapomniało to zrobić i dla tego ruda go troszeczkę nadgryzła. Jeśli chodzi o podłogę to po wyciągnięciu wszystkiego ze środka okazało się że nie jest tragicznie owszem trzeba było zrobić łatki w kilku punktach a więc przy mocowaniach foteli, z tyłu zaspawać dziurkę w progu, wyczyścić felce na spodzie progów bo od tego zaczęły się problemy nie chciało się im tego zrobić w tamtym roku. A reszta podłogi się naprawdę dobrze trzyma. Buda jest ok.
A znaleźć kropka z dobra budą to jest problem.
|
|
Góra |
|
|
Rumburak828 |
#384611 Wysłany:
01 Sie 2010, 11:29; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Miejscowość: Podkarpacie Rejestracja: 07 Wrz 2009, Posty: 146
|
_________________ Fiat Punto 5d Mk1 1.2 75KM Zielony Metalik
|
|
Góra |
|
|
Misiu |
#384651 Wysłany:
01 Sie 2010, 16:07; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
Miejscowość: Krosno Rejestracja: 08 Cze 2009, Posty: 235
|
Ja z moim się nie patyczkowałem zarobił na mnie a teraz robi wszystko za darmochę jestem co dziennie u niego, nie ma prawa zrobić nic bez mojej zgody, czyszczenie spawanie to wszystko obserwuję i na tym etapie ma zostawić malował i konserwował będę sam, tam gdzie jest mała rdza to sam wyczyszczę. I jak się go pilnuje to potrafi zrobić.
To widzę że kropki ruda kończy podobnie. Ja nadkola zostawiłem to mnie uratowało. Ale jak to zrobimy dobrze to jeszcze nam kropki posłużą.
|
|
Góra |
|
|
AaLeX |
#384712 Wysłany:
01 Sie 2010, 21:53; Temat postu: |
|
|
Sympatyk kropek |
Miejscowość: Gliwice Rejestracja: 05 Sie 2009, Posty: 32
|
Czy da się zabezpieczyć tak podłogę aby nigdy nic nie zgniło? Jak widzę samochody 30 letnie gdzie ani grama rdzy nie ma to z uśmiechem na nie spoglądam. Jak ci ludzie to robią.
_________________ AaLeX
|
|
Góra |
|
|
nickoo |
#384723 Wysłany:
01 Sie 2010, 22:04; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Imię: Marcin
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Województwo: podkarpackie [R]
Miejscowość: Żęszuf Rejestracja: 23 Paź 2007, Posty: 7422 Pomógł: 164
|
|
Góra |
|
|
Misiu |
#384725 Wysłany:
01 Sie 2010, 22:06; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
Miejscowość: Krosno Rejestracja: 08 Cze 2009, Posty: 235
|
Dokładnie tak Najgorsze do zaniedbać auto.
|
|
Góra |
|
|
czech22 |
#389151 Wysłany:
19 Sie 2010, 14:31; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
Imię: Czesław
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.2 8V 73KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Lubliniec Rejestracja: 13 Kwi 2008, Posty: 3103 Pomógł: 50
|
W instrukcji wyczytałem,że w przypadku elektrycznego spawania należy odłączyć centralkę. Pytam więc, co w końcu należy odłączyć, aby nie uszkodzić elektroniki.Zapytam też, czy w progach poprowadzone są przewody elektryczne.
|
|
Góra |
|
|
Misiu |
#389255 Wysłany:
27 Sie 2010, 23:03; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
Miejscowość: Krosno Rejestracja: 08 Cze 2009, Posty: 235
|
Odepnij akumulator i możesz spawać.
Elektryka idzie przy progach. Środek progu jest pusty.
|
|
Góra |
|
|
AndyPol |
#391302 Wysłany:
27 Sie 2010, 23:15; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Imię: Andy
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: podkarpackie [R]
Miejscowość: Rzeszów Rejestracja: 15 Gru 2009, Posty: 1463 Pomógł: 120
|
U siebie postaram się zrobić to wygłuszenie w miejscach, które były wymienione na nowe. Zastanawiam się czy wcześniej dodatkowo nie pokryć całości białym Elaskonem. Ponoć nie brudzi a zachowuje własności konserwujące.
_________________ Punto 1,1 SX z 1998 roku.
|
|
Góra |
|
|
Misiu |
#391303 Wysłany:
27 Sie 2010, 23:17; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
Miejscowość: Krosno Rejestracja: 08 Cze 2009, Posty: 235
|
Ja zatłuściłem podłogę jakimś środkiem do profili. Znajomy mechanik polecił mi abym na to dał tekturę, a następnie maty wygłuszające bo one wciągają wilgoć. Tylko czy ta tektóra to dobry pomysł?
|
|
Góra |
|
|
AndyPol |
#391304 Wysłany:
27 Sie 2010, 23:24; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Imię: Andy
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: podkarpackie [R]
Miejscowość: Rzeszów Rejestracja: 15 Gru 2009, Posty: 1463 Pomógł: 120
|
Ciężko powiedzieć jak to się będzie sprawowało. U siebie zastosowałem minię okrętową i chlorokauczuk, do tego dojdzie konserwacja profili zamkniętych i muszę spróbować z tym elaskonem na powierzchni podłogi pod te wygłuszenia. Jak z nich zrezygnujesz w aucie jest wyraźnie głośniej.
_________________ Punto 1,1 SX z 1998 roku.
|
|
Góra |
|
|
Misiu |
#391309 Wysłany:
27 Sie 2010, 23:31; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
Miejscowość: Krosno Rejestracja: 08 Cze 2009, Posty: 235
|
Ja po spawaniu pomalowałem farba tlenkową, potem zatłuściłem całość nie żałowałem środka. Nic za rok i tak będę rozbierał to zobaczymy jak to się będzie zachowywać. Mam tylko nadzieję że nie będzie tak tragicznie jak w tym roku.
|
|
Góra |
|
|
AndyPol |
#391310 Wysłany:
27 Sie 2010, 23:37; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Imię: Andy
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: podkarpackie [R]
Miejscowość: Rzeszów Rejestracja: 15 Gru 2009, Posty: 1463 Pomógł: 120
|
Co do samej korozji, to są miejsca, w których nie da się jej usunąć. Np. pod warstwą ochronną i wygłuszającą wszelkich miejsc zgrzanych na nadkolach tylnych. Jak przejedziesz palcem po warstwie przypominającej silikon na spodzie nadkola wewnątrz przestrzeni bagażnika daje się wyczuć korozje pod spodem. W skrajnym przypadku jest tam dziura. Fabryczne krótkie nadkola plastikowe to pomyłka. To właśnie za nimi gromadzi się sól i błoto wywołujące korozję. Tak było w moim przypadku.
_________________ Punto 1,1 SX z 1998 roku.
|
|
Góra |
|
|
Misiu |
#391316 Wysłany:
27 Sie 2010, 23:46; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
Miejscowość: Krosno Rejestracja: 08 Cze 2009, Posty: 235
|
Mnie trochę uratowało jak go tylko kupiłem w niemczech to zrobiłem mu konserwację i profile, no i nadkola pełne, ale niestety po dwóch latach zjadło podłogę, spody progów przy tylnych kołach nadkola jeszcze zdrowe, jedynie mocowanie zderzaka tylnego i okolice dość mocno skorodowały. Ale podejrzewam że jak bym go dobrze przeglądną to zawsze się coś znajdzie ale nie da się wszystkiego zrobić na raz niestety.
|
|
Góra |
|
|
AndyPol |
#391318 Wysłany:
28 Sie 2010, 00:05; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Imię: Andy
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: podkarpackie [R]
Miejscowość: Rzeszów Rejestracja: 15 Gru 2009, Posty: 1463 Pomógł: 120
|
Polecam poddać kontroli miejsca za nadkolami tylnymi. Rejon profili zamkniętych w okolicach zbiornika paliwa. Punktowo miałem dziurę w profilu poprzecznym, na którym mocowane są fotele kierowcy i pasażera w środku. Dziwne to było, bo cały profil wyglądał dobrze. Ogólnie fabryczne zabezpieczenie jest bardzo słabe i po kilku latach w profilach zamkniętych jest po prostu sucho. Dlatego konserwację trzeba, co jakiś czas powtarzać…
[ Dodano: 27 Sie 2010 23:05 ] Aha jest jeszcze jedno słabe miejsce, o którym warto pamiętać. Przed uchwytem do podnośnika w kierunku przedniego koła z obydwu stron w miejscu, w którym koła wyrzucają wodę ( podłoga samochodu). Z czasem jest tam prawie goła blacha a w skrajnym przypadku dziura. Czasem dziura jest pod fabryczną konserwacją. Dobrze to miejsce trzeba opukać a w razie konieczności naprawić zanim woda będzie się nam dostawała do wnętrza Kropka…
_________________ Punto 1,1 SX z 1998 roku.
|
|
Góra |
|
|
Misiu |
#391322 Wysłany:
28 Sie 2010, 00:07; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
Miejscowość: Krosno Rejestracja: 08 Cze 2009, Posty: 235
|
Tam sprawdzałem na razie się tam trzyma. Podłoga poszła u mnie na mocowaniach foteli tych co przechodzą przez podłogę, w punktach do podstawiania auta przez to pogiołęm podłogę , przy progach tam gdzie progi łącza się z podłogą na całości z obu stron ,w punktach do odprowadzania wody, i korozja była przy przewodach hamulcowych.
|
|
Góra |
|
|
AndyPol |
#391324 Wysłany:
28 Sie 2010, 00:18; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Imię: Andy
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: podkarpackie [R]
Miejscowość: Rzeszów Rejestracja: 15 Gru 2009, Posty: 1463 Pomógł: 120
|
To tak jak w większości Kropków. Podobnie było też u mnie. Plastikowe korki do konserwacji na spodzie podwozia sobie zdjąłeś przy zabezpieczaniu podłogi? U mnie prawie pod każdym było ognisko korozji. Myślę też, by wzmocnienia podłogi od spodu będące profilami zamkniętymi również wypełnić konserwacją do profili. Są w nich otwory, więc problemu z założeniem końcówki z rurką zapewne nie będzie. Zauważyłem, że w egzemplarzach z początku produkcji jest w tych miejscach sporo dziur i korozji. Warto, więc to miejsce dodatkowo zabezpieczyć od środka.
_________________ Punto 1,1 SX z 1998 roku.
|
|
Góra |
|
|
Misiu |
#391327 Wysłany:
28 Sie 2010, 00:28; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
Miejscowość: Krosno Rejestracja: 08 Cze 2009, Posty: 235
|
Ściągałem. Wzmocnienia podłogi tez będę zapuszczał, zgrzewy wszystkie zatłuszczone, a tam gdzie była rdza podczyszczone i rdza wytrawiana środkiem no i tam gdzie spawy jeszcze zatłuszczę od zewnątrz. Aha patrzyłeś tam gdzie są odprowadzenia wody z tyłu pod zderzakiem tam u mnie tez była korozja
|
|
Góra |
|
|
AndyPol |
#391328 Wysłany:
28 Sie 2010, 00:39; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Imię: Andy
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: podkarpackie [R]
Miejscowość: Rzeszów Rejestracja: 15 Gru 2009, Posty: 1463 Pomógł: 120
|
W moim przypadku z obu stron są już tam wspawane łatki. Niestety były tam dziury. W wolnej chwili będę walczył z korozją gwintów i uchwytów śrub mocujących zderzak do nadwozia od spodu. Później muszę zdobyć pełne nadkola tylne i zamontować je na swoim miejscu. Ranty błotnika pomaluję konserwacją do podłogi a każdą śrubę ( mocującą nadkole plastikowe) wkręcę wysmarowaną elaskonem.
_________________ Punto 1,1 SX z 1998 roku.
|
|
Góra |
|
|
Misiu |
#391329 Wysłany:
28 Sie 2010, 00:44; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
Miejscowość: Krosno Rejestracja: 08 Cze 2009, Posty: 235
|
Jeśli mogę coś Tobie podpowiedzieć to możesz na ranty nadkola plastikowego dać sylikon i fajnie to uszczelni wtedy woda się nie dostanie ja tak ma zrobione i na razie jest spoko.
|
|
Góra |
|
|
|
Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum Nie możesz dodawać załączników na tym forum
|
|