You Tube • eLearn • FAQ •  Szukaj •  Zarejestruj się •  Zaloguj się 



Obecny czas: 16 Cze 2025, 21:47

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)




Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 42 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2
Autor Wiadomość
 
 Post #391268 Wysłany: 27 Sie 2010, 21:43; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 Lis 2009,
Posty: 113
Takie tłumaczenie do mnie trafia. I gotowy byłbym go zmieniać w tej chwili, ale martwi mnie, że czasami przy odpalaniu jest zamuła, jakby ktoś wsadził kija.

btw: można wymienić sam czujnik, czy całość (razem z kablem i wtyczką na końcu) stanowi jedność ? :>


Góra
 Profil  
 

 
 Post #391326 Wysłany: 28 Sie 2010, 00:27; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr

Imię: Wojtek
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Województwo: zachodniopomorskie [Z]
Miejscowość: SZCZECIN
Rejestracja: 10 Gru 2009,
Posty: 4596
Pomógł: 56
jest to jedność, czasem kabel może być gdzieś przetarty lub sam czujnik zabrudzony


Góra
 Profil  
 
 
 Post #391352 Wysłany: 28 Sie 2010, 10:46; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 Lis 2009,
Posty: 113
Przeczytałem jeszcze raz to co napisał karo i naszła mnie taka myśl: w przypadku nabierania temperatury przez czujnik, nie powinno to się walić również np: w dużym korku ? Samochód nie jedzie, silnik pracuje i grzeje :> :?:


Góra
 Profil  
 
 
 Post #401479 Wysłany: 04 Paź 2010, 21:24; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Miejscowość: Genewa
Rejestracja: 04 Maj 2009,
Posty: 208
Odgrzeję trochę temat, bo problem pojawił się i u mnie. Czy za problem z odpalaniem na ciepłym silniku odpowiada tylko powyższy czujnik czy może być coś innego?

_________________
Zła nuta zagrana z wahaniem jest zafałszowaniem.
Zła nuta zagrana z przekonaniem jest interpretacją.
Image


Góra
 Profil  
 
 
 Post #401512 Wysłany: 04 Paź 2010, 22:27; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr

Imię: Wojtek
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Województwo: zachodniopomorskie [Z]
Miejscowość: SZCZECIN
Rejestracja: 10 Gru 2009,
Posty: 4596
Pomógł: 56
cewkę sprawdź


Góra
 Profil  
 
 
 Post #401525 Wysłany: 04 Paź 2010, 22:59; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Miejscowość: Genewa
Rejestracja: 04 Maj 2009,
Posty: 208
A można ją jakoś sprawdzić domowymi sposobami?

_________________
Zła nuta zagrana z wahaniem jest zafałszowaniem.
Zła nuta zagrana z przekonaniem jest interpretacją.
Image


Góra
 Profil  
 
 
 Post #401570 Wysłany: 05 Paź 2010, 10:35; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr

Imię: Wojtek
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Województwo: zachodniopomorskie [Z]
Miejscowość: SZCZECIN
Rejestracja: 10 Gru 2009,
Posty: 4596
Pomógł: 56
tu masz jak to zrobić
http://fiatpunto.com.pl/topic23719.html


Góra
 Profil  
 
 
 Post #410077 Wysłany: 06 Lis 2010, 19:22; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Samochód: Punto Evo 5d
Silnik: 1.4 8V 77KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: Dynamic
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: PL -SB / NL-Rott
Rejestracja: 07 Lip 2008,
Posty: 1416
ja mam podobnie tzn jak zimny to odpala od razu a jak ciepły to czasem potrafi dłuzej zakręcic (ze 2-3 sekundy) ale tez odpala.
Dłuzej kreci przewaznie jak poczekam chwile z odpaleniem tzn jak stoje na zgaszonym silniku i przekreconym kluczyku w pozycji MAR.
Byłem w ASO i kotleś powiedział ze najwazniejsze ze pali....
Najwyzej jak mi sanie na drodze to po asistance będę dzwonił :>

_________________
Było Punto II 1.9 DS 2001
topic9241.html
Bylo Punto Classic 2010
topic24657.html
Jest Punto EVO 2010
topic47874.html


Góra
 Profil  
 
 
 Post #410140 Wysłany: 06 Lis 2010, 22:44; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Województwo: Poza Polską
Miejscowość: Lake Titicaca ;)
Rejestracja: 08 Sie 2007,
Posty: 9203
Pomógł: 40
639 napisał(a):
Najwyzej jak mi sanie na drodze to po asistance będę dzwonił


Sprawdź w umowie czy w całej europie assistance obowiązuje. ;)

_________________
Punto II 5D - Rosso Ssilla HWB - 1.2 60KM - 2001' http://fiatpunto.com.pl/topic5545.html


Góra
 Profil  
 
 
 Post #410655 Wysłany: 08 Lis 2010, 13:15; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Marcin
Samochód: Fiat Tipo II
Silnik: 1.4 16V 120KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Easy
Województwo: kujawsko-pomorskie [C]
Miejscowość: Toruń
Rejestracja: 29 Sty 2010,
Posty: 3642
Pomógł: 31
Nie zauważyłem, że podobny temat już był i założyłem nowy... Ale skoro tutaj jest dyskusja na temat problemów z ciepłym silnikiem to się podłączę:

Cytuj:
Kolejny raz zastanawia mnie silnik 1,2 16V w moim bolidzie. Chcę zabrać się za czyszczenie przepustnicy bo ta diagnoza wydaje się być najbardziej trafna, ale chciałbym poznać Wasze zdanie na temat tego co może być przyczyną tego, że ciepły silnik pracuje bez zarzutu do momentu zgaszenia go. Po zgaszeniu i ponownym odpaleniu pojawia się problem tego typu, że po dodaniu gazu silnik opornie wchodzi na obroty poniżej 1500, jak w przydziale 700-1500rpm zdejmie się nogę z gazu potrafi się przydusić i obroty spadają na chwilę nawet do 500. Natomiast jak go przegazuję do ok 3000rpm to można jechać dalej bez żadnych objawów. Dodam że objaw ten pojawia się tylko na ciepłym silniku i ustępuje albo po przegazowaniu albo sam po około 10sekundach. Jakie są Wasze sugestie? Oleju nie ubywa, płynu nie ubywa w chłodnicy, wymieniony termostat i płyn. Na komputerze nie wykrywa żadnych błędów, gazu nigdy nie było i nie będzie.

_________________
Było: Fiat Punto II 1,2 16V HLX
Było: Fiat Stilo 1,6 Trofeo
Było: Fiat Grande Punto Sport 1,4 t-jet
Jest: Fiat Tipo Easy 1,4 t-jet


Góra
 Profil  
 
 
 Post #410681 Wysłany: 08 Lis 2010, 14:31; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 Sie 2008,
Posty: 5176
Pomógł: 1
_marcin00_ a czyściłeś tą przepustnice?


Góra
 Profil  
 
 
 Post #410684 Wysłany: 08 Lis 2010, 14:35; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Marcin
Samochód: Fiat Tipo II
Silnik: 1.4 16V 120KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Easy
Województwo: kujawsko-pomorskie [C]
Miejscowość: Toruń
Rejestracja: 29 Sty 2010,
Posty: 3642
Pomógł: 31
lakikwap napisał(a):
_marcin00_ a czyściłeś tą przepustnice?

No nie, mam zamiar ją wyczyścić w tym tygodniu, tylko na razie pada cały czas, preparat do czyszczenia w szpreju już czeka, tylko odkręcić wyczyścić i złożyć.

_________________
Było: Fiat Punto II 1,2 16V HLX
Było: Fiat Stilo 1,6 Trofeo
Było: Fiat Grande Punto Sport 1,4 t-jet
Jest: Fiat Tipo Easy 1,4 t-jet


Góra
 Profil  
 
 
 Post #412168 Wysłany: 12 Lis 2010, 22:21; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Samochód: Punto Evo 5d
Silnik: 1.4 8V 77KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: Dynamic
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: PL -SB / NL-Rott
Rejestracja: 07 Lip 2008,
Posty: 1416
sytuacja miała miejsce dzisiaj na ciepłym silniku, krecił ze 3-4 sekundy i w ostatniej fazie zaskoczył ale zapaliła sie tez kontrolka akumulatora...
byłem wczoraj w ASO ale jak zwykle tam palił od razu....
koles wyjal bagnet i stwierdził ze mało oleju (było ok 1/4 miarki) i postanowil mi dolac... jak to zwykle bywa przechlował z olejem i teraz mam ok 1cm ponad MAX. jutro nabęde strzykawke i cienki wezyk gumowy i odessam ten bonus.

_________________
Było Punto II 1.9 DS 2001
topic9241.html
Bylo Punto Classic 2010
topic24657.html
Jest Punto EVO 2010
topic47874.html


Góra
 Profil  
 
 
 Post #412178 Wysłany: 12 Lis 2010, 22:45; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 Sie 2008,
Posty: 5176
Pomógł: 1
ehh kurde nowe auto i bujanie sie.. ja pindole :evil:


Góra
 Profil  
 
 
 Post #412182 Wysłany: 12 Lis 2010, 22:52; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Samochód: Punto Evo 5d
Silnik: 1.4 8V 77KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: Dynamic
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: PL -SB / NL-Rott
Rejestracja: 07 Lip 2008,
Posty: 1416
niby mam tą gware ale mimo to czarne mysli mnie nachodza za każdym razem gdy nie pali jak nalezy, nawet próbowałem kluczyk odwrotnie wsadzac i nie ma regóły. raz pali od razu a raz trza go męczyc. zobacze jak sprawa sie potoczy bo dzieje sie to coraz częsciej... moze wtryskiwacze, moze któraś z sond "L", moze centralka, moze pompa paliwa, moze czujnik polozenia wału... za duze tego moze... FAK :evil:

_________________
Było Punto II 1.9 DS 2001
topic9241.html
Bylo Punto Classic 2010
topic24657.html
Jest Punto EVO 2010
topic47874.html


Góra
 Profil  
 
 
 Post #412210 Wysłany: 12 Lis 2010, 23:51; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Adam
Samochód: Grande Punto 5d
Silnik: 1.4 8V 77KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Active
Województwo: podlaskie [B]
Miejscowość: Białystok
Rejestracja: 02 Maj 2007,
Posty: 2625
U mnie tak jakby jest gdy już mam świece złe, teraz od poand 2 lat nie wymienialem świec na gazie, a to już jest dużo. Casem na ciepłym muszę dłużej przytrzymać. Ale generalnie to pali od 1 ego, a ma już 150 tyś kkm, a LPG sam regulowałem po regeneracji reduktora:E.

_________________
Mk2 ForEver ? :> <LOL>

Moja obecna "Kropka" :mrgreen: >>

Grande Punto 1.4 8v 77km od poniedziałku do piątku
i mały uzupełniacz Ssangyong Actyon 2.0XDI na weekendowe wypady i inne szaleństwa!

1. Moja była kropka najlepsza zielona kropka.

Autko Nr1. >> Punto 2 1.2 8V 60KM 2001r. + LPG

topic1438.html

Moja była Alfa 156 Sportwagon - Autko Nr 2

Autko Nr2. Czarna jak Hell, Włoszka. >> Alfa 156 SportWagon 1.9 JTD 115KM :)

http://adas.w.tkb.pl/Alfa156/

Dla osób z forum służę darmową diagnostyką Fiat EcuScan - OBD2, oraz diagnostyką każdego innego auta posiadam uniwersalny dobry skaner.


Góra
 Profil  
 
 
 Post #412304 Wysłany: 13 Lis 2010, 13:55; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Dawid
Samochód: Punto II FL 3d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Czechowice-Dziedzice
Rejestracja: 16 Paź 2010,
Posty: 252
639 napisał(a):
niby mam tą gware ale mimo to czarne mysli mnie nachodza za każdym razem gdy nie pali jak nalezy, nawet próbowałem kluczyk odwrotnie wsadzac i nie ma regóły. raz pali od razu a raz trza go męczyc. zobacze jak sprawa sie potoczy bo dzieje sie to coraz częsciej... moze wtryskiwacze, moze któraś z sond "L", moze centralka, moze pompa paliwa, moze czujnik polozenia wału... za duze tego moze... FAK :evil:


Kiedyś na warsztat przyjechała kobieta - miała ten sam problem.
Okazało się że czujnik położenia wału się zepsuł..
Podejrzewam, że w twoim przypadku będzie to samo ponieważ objaw masz takie same jak ona.
Pozdrawiam


Góra
 Profil  
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 42 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000 - 2025 phpBB Group
Style based on FI Subsilver by phpBBservice.nl
Forum Fiata Punto © 2006 - 2025
Tłumaczenie: phpbbhelp.pl
phpBB SEO