|
Obecny czas: 16 Cze 2025, 21:40
|
Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy
Autor |
Wiadomość |
Cartman |
#391268 Wysłany:
27 Sie 2010, 21:43; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Rejestracja: 11 Lis 2009, Posty: 113
|
Takie tłumaczenie do mnie trafia. I gotowy byłbym go zmieniać w tej chwili, ale martwi mnie, że czasami przy odpalaniu jest zamuła, jakby ktoś wsadził kija.
btw: można wymienić sam czujnik, czy całość (razem z kablem i wtyczką na końcu) stanowi jedność ? 
|
|
Góra |
|
 |
|
|
wojtass18 |
#391326 Wysłany:
28 Sie 2010, 00:27; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
Imię: Wojtek
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Województwo: zachodniopomorskie [Z]
Miejscowość: SZCZECIN Rejestracja: 10 Gru 2009, Posty: 4596 Pomógł: 56
|
jest to jedność, czasem kabel może być gdzieś przetarty lub sam czujnik zabrudzony
|
|
Góra |
|
 |
Cartman |
#391352 Wysłany:
28 Sie 2010, 10:46; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Rejestracja: 11 Lis 2009, Posty: 113
|
Przeczytałem jeszcze raz to co napisał karo i naszła mnie taka myśl: w przypadku nabierania temperatury przez czujnik, nie powinno to się walić również np: w dużym korku ? Samochód nie jedzie, silnik pracuje i grzeje 
|
|
Góra |
|
 |
bajek |
#401479 Wysłany:
04 Paź 2010, 21:24; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Miejscowość: Genewa Rejestracja: 04 Maj 2009, Posty: 208
|
Odgrzeję trochę temat, bo problem pojawił się i u mnie. Czy za problem z odpalaniem na ciepłym silniku odpowiada tylko powyższy czujnik czy może być coś innego?
_________________ Zła nuta zagrana z wahaniem jest zafałszowaniem.
Zła nuta zagrana z przekonaniem jest interpretacją.
|
|
Góra |
|
 |
wojtass18 |
#401512 Wysłany:
04 Paź 2010, 22:27; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
Imię: Wojtek
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Województwo: zachodniopomorskie [Z]
Miejscowość: SZCZECIN Rejestracja: 10 Gru 2009, Posty: 4596 Pomógł: 56
|
|
Góra |
|
 |
bajek |
#401525 Wysłany:
04 Paź 2010, 22:59; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Miejscowość: Genewa Rejestracja: 04 Maj 2009, Posty: 208
|
A można ją jakoś sprawdzić domowymi sposobami?
_________________ Zła nuta zagrana z wahaniem jest zafałszowaniem.
Zła nuta zagrana z przekonaniem jest interpretacją.
|
|
Góra |
|
 |
wojtass18 |
#401570 Wysłany:
05 Paź 2010, 10:35; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
Imię: Wojtek
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Województwo: zachodniopomorskie [Z]
Miejscowość: SZCZECIN Rejestracja: 10 Gru 2009, Posty: 4596 Pomógł: 56
|
|
Góra |
|
 |
639 |
#410077 Wysłany:
06 Lis 2010, 19:22; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Samochód: Punto Evo 5d
Silnik: 1.4 8V 77KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: Dynamic
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: PL -SB / NL-Rott Rejestracja: 07 Lip 2008, Posty: 1416
|
ja mam podobnie tzn jak zimny to odpala od razu a jak ciepły to czasem potrafi dłuzej zakręcic (ze 2-3 sekundy) ale tez odpala.
Dłuzej kreci przewaznie jak poczekam chwile z odpaleniem tzn jak stoje na zgaszonym silniku i przekreconym kluczyku w pozycji MAR.
Byłem w ASO i kotleś powiedział ze najwazniejsze ze pali....
Najwyzej jak mi sanie na drodze to po asistance będę dzwonił 
_________________ Było Punto II 1.9 DS 2001 topic9241.html Bylo Punto Classic 2010 topic24657.html Jest Punto EVO 2010 topic47874.html
|
|
Góra |
|
 |
buladag |
#410140 Wysłany:
06 Lis 2010, 22:44; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Województwo: Poza Polską
Miejscowość: Lake Titicaca ;) Rejestracja: 08 Sie 2007, Posty: 9203 Pomógł: 40
|
639 napisał(a): Najwyzej jak mi sanie na drodze to po asistance będę dzwonił
Sprawdź w umowie czy w całej europie assistance obowiązuje. 
_________________ Punto II 5D - Rosso Ssilla HWB - 1.2 60KM - 2001' http://fiatpunto.com.pl/topic5545.html
|
|
Góra |
|
 |
_marcin00_ |
#410655 Wysłany:
08 Lis 2010, 13:15; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Imię: Marcin
Samochód: Fiat Tipo II
Silnik: 1.4 16V 120KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Easy
Województwo: kujawsko-pomorskie [C]
Miejscowość: Toruń Rejestracja: 29 Sty 2010, Posty: 3642 Pomógł: 31
|
Nie zauważyłem, że podobny temat już był i założyłem nowy... Ale skoro tutaj jest dyskusja na temat problemów z ciepłym silnikiem to się podłączę:
Cytuj: Kolejny raz zastanawia mnie silnik 1,2 16V w moim bolidzie. Chcę zabrać się za czyszczenie przepustnicy bo ta diagnoza wydaje się być najbardziej trafna, ale chciałbym poznać Wasze zdanie na temat tego co może być przyczyną tego, że ciepły silnik pracuje bez zarzutu do momentu zgaszenia go. Po zgaszeniu i ponownym odpaleniu pojawia się problem tego typu, że po dodaniu gazu silnik opornie wchodzi na obroty poniżej 1500, jak w przydziale 700-1500rpm zdejmie się nogę z gazu potrafi się przydusić i obroty spadają na chwilę nawet do 500. Natomiast jak go przegazuję do ok 3000rpm to można jechać dalej bez żadnych objawów. Dodam że objaw ten pojawia się tylko na ciepłym silniku i ustępuje albo po przegazowaniu albo sam po około 10sekundach. Jakie są Wasze sugestie? Oleju nie ubywa, płynu nie ubywa w chłodnicy, wymieniony termostat i płyn. Na komputerze nie wykrywa żadnych błędów, gazu nigdy nie było i nie będzie.
_________________ Było: Fiat Punto II 1,2 16V HLX Było: Fiat Stilo 1,6 Trofeo Było: Fiat Grande Punto Sport 1,4 t-jet Jest: Fiat Tipo Easy 1,4 t-jet
|
|
Góra |
|
 |
lakikwap |
#410681 Wysłany:
08 Lis 2010, 14:31; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Rejestracja: 27 Sie 2008, Posty: 5176 Pomógł: 1
|
_marcin00_ a czyściłeś tą przepustnice?
|
|
Góra |
|
 |
_marcin00_ |
#410684 Wysłany:
08 Lis 2010, 14:35; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Imię: Marcin
Samochód: Fiat Tipo II
Silnik: 1.4 16V 120KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Easy
Województwo: kujawsko-pomorskie [C]
Miejscowość: Toruń Rejestracja: 29 Sty 2010, Posty: 3642 Pomógł: 31
|
|
Góra |
|
 |
639 |
#412168 Wysłany:
12 Lis 2010, 22:21; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Samochód: Punto Evo 5d
Silnik: 1.4 8V 77KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: Dynamic
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: PL -SB / NL-Rott Rejestracja: 07 Lip 2008, Posty: 1416
|
sytuacja miała miejsce dzisiaj na ciepłym silniku, krecił ze 3-4 sekundy i w ostatniej fazie zaskoczył ale zapaliła sie tez kontrolka akumulatora...
byłem wczoraj w ASO ale jak zwykle tam palił od razu....
koles wyjal bagnet i stwierdził ze mało oleju (było ok 1/4 miarki) i postanowil mi dolac... jak to zwykle bywa przechlował z olejem i teraz mam ok 1cm ponad MAX. jutro nabęde strzykawke i cienki wezyk gumowy i odessam ten bonus.
_________________ Było Punto II 1.9 DS 2001 topic9241.html Bylo Punto Classic 2010 topic24657.html Jest Punto EVO 2010 topic47874.html
|
|
Góra |
|
 |
lakikwap |
#412178 Wysłany:
12 Lis 2010, 22:45; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Rejestracja: 27 Sie 2008, Posty: 5176 Pomógł: 1
|
ehh kurde nowe auto i bujanie sie.. ja pindole 
|
|
Góra |
|
 |
639 |
#412182 Wysłany:
12 Lis 2010, 22:52; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Samochód: Punto Evo 5d
Silnik: 1.4 8V 77KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: Dynamic
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: PL -SB / NL-Rott Rejestracja: 07 Lip 2008, Posty: 1416
|
niby mam tą gware ale mimo to czarne mysli mnie nachodza za każdym razem gdy nie pali jak nalezy, nawet próbowałem kluczyk odwrotnie wsadzac i nie ma regóły. raz pali od razu a raz trza go męczyc. zobacze jak sprawa sie potoczy bo dzieje sie to coraz częsciej... moze wtryskiwacze, moze któraś z sond "L", moze centralka, moze pompa paliwa, moze czujnik polozenia wału... za duze tego moze... FAK 
_________________ Było Punto II 1.9 DS 2001 topic9241.html Bylo Punto Classic 2010 topic24657.html Jest Punto EVO 2010 topic47874.html
|
|
Góra |
|
 |
Adas |
#412210 Wysłany:
12 Lis 2010, 23:51; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Imię: Adam
Samochód: Grande Punto 5d
Silnik: 1.4 8V 77KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Active
Województwo: podlaskie [B]
Miejscowość: Białystok Rejestracja: 02 Maj 2007, Posty: 2625
|
|
Góra |
|
 |
Tutak |
#412304 Wysłany:
13 Lis 2010, 13:55; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Imię: Dawid
Samochód: Punto II FL 3d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Czechowice-Dziedzice Rejestracja: 16 Paź 2010, Posty: 252
|
639 napisał(a): niby mam tą gware ale mimo to czarne mysli mnie nachodza za każdym razem gdy nie pali jak nalezy, nawet próbowałem kluczyk odwrotnie wsadzac i nie ma regóły. raz pali od razu a raz trza go męczyc. zobacze jak sprawa sie potoczy bo dzieje sie to coraz częsciej... moze wtryskiwacze, moze któraś z sond "L", moze centralka, moze pompa paliwa, moze czujnik polozenia wału... za duze tego moze... FAK 
Kiedyś na warsztat przyjechała kobieta - miała ten sam problem.
Okazało się że czujnik położenia wału się zepsuł..
Podejrzewam, że w twoim przypadku będzie to samo ponieważ objaw masz takie same jak ona.
Pozdrawiam
|
|
Góra |
|
 |
|
Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum Nie możesz dodawać załączników na tym forum
|
|