You Tube • eLearn • FAQ •  Szukaj •  Zarejestruj się •  Zaloguj się 



Obecny czas: 17 Cze 2025, 22:56

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)




Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 62 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3  Następna
Autor Wiadomość
 
 Post #416957 Wysłany: 29 Lis 2010, 15:27; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Województwo: Poza Polską
Miejscowość: Lake Titicaca ;)
Rejestracja: 08 Sie 2007,
Posty: 9203
Pomógł: 40
sebus1981 napisał(a):
gdzies wyczytalem ze CITY pobiera strasznie duzo pradu, to molo spowodowac pobranie calego woltarza mocy z aku na odpalenie.. najlepsza opcja jest Wylaczanie CITY przed zgaszeniem auta i wlaczanie go jak juz sie odpali


Tego problemu to ja nie mam bo City u mnie brak. :D

_________________
Punto II 5D - Rosso Ssilla HWB - 1.2 60KM - 2001' http://fiatpunto.com.pl/topic5545.html


Góra
 Profil  
 

 
 Post #416959 Wysłany: 29 Lis 2010, 15:32; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Sebastian
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.2 16V 80KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Sporting
Województwo: mazowieckie [W]
Miejscowość: Warszawa
Rejestracja: 07 Paź 2010,
Posty: 919
To problem moze sie pojawic w aku :) nie sadze by to byl rozrusznik, gdyz jak by to byla jego wina zaczelo by sie od dziwnych odglosow zgrzytow, badz tez ciszy i szumu sanej rolki przy odpalaniu, a skoro nie miales czegos takiego i z dnia na dzien tak sie pojawilo, wymien aku, pozycz od kogos na chwile i sprawdz
ps.zawsze mozesz kupic aku w hipermarkecie sprawdzic co i jak i zwrocic go mowiac ze zakupiles ale maja odwrotnie plus i minus i zwroca Ci kase :)

_________________
Pozdrawiam

http://www.polskajazda.pl/Samochody/Fiat/Punto/112157

Image


Góra
 Profil  
 
 
 Post #416962 Wysłany: 29 Lis 2010, 15:34; 
 Temat postu:
Offline
Przyjaciel
Awatar użytkownika

Imię: Dominik
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.2 16V 80KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Active
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Katowice
Rejestracja: 25 Maj 2008,
Posty: 14400
Pomógł: 128
marcin186 napisał(a):
No i chyba miałem rację, dziś się zawiesiły szczotki i rozrusznik nie kręcił :E Po użyciu siły perswazji odpalił :> Teraz powiedzcie mi ile zębów ma ten bendiks, czy muszę wymontować rozrusznik i spisać numer ewentualnie policzyć zęby :E

[ Dodano: 29 Lis 2010 13:20 ]
Będzie to samo co w tym manualu http://punto.autokacik.pl/Zrobtosam/rem ... m_mk1.html


Marcin, zrób naszego manuala jak możesz ;)

_________________
PII 1.2 16v 3D Active 2002r. 128 000 km GRIGIO STEEL
Gorąca Szesnastka Club


Góra
 Profil  
 
 
 Post #416964 Wysłany: 29 Lis 2010, 15:38; 
 Temat postu:
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Imię: Marcin
Samochód: Fiat Tipo II
Silnik: 1.4 16V 95KM
Paliwo: Benzyna
Województwo: wielkopolskie [P]
Miejscowość: Pyrlandia/PO
Rejestracja: 31 Lip 2008,
Posty: 3527
Pomógł: 22
Bytuś napisał(a):
marcin186 a co sie dokładnie stało że bendiks chcesz wymieniać :>


Jak już będę miał go wymontowanego i będę wymieniał szczotki to wymienię resztę za jednym razem. Kupiłem szczotki, tulejki i bendiks MM razem 70pln :E Może głupie pytanie ale jak są przymocowane szczotki w rozruszniku, bo ja kupiłem bez żadnego mocowania :mysli:

[ Dodano: 29 Lis 2010 14:38 ]
domin45670 napisał(a):
Marcin, zrób naszego manuala jak możesz Wink


Się zrobi :salut:

_________________
Kto szybko jeździ... tego wolno niosą.
FFP Assistance
Było >>>Punto II ELX 1,2 8v 2000+LPG BRC SQ24<<< 2008-2014
Było >>>Punto EVO 1.4 8v 2010+LPG BRC SQ24.11<<< 2014-2019
Jest >>>Fiat Tipo Sedan 1,4 16v 2016+LPG BRC SQ32<<< 2019-...

Image<Fiat Punto Evo 1,4 8v
Image<Fiat Tipo Sedan 1,4 16v


Góra
 Profil  
 
 
 Post #418890 Wysłany: 04 Gru 2010, 14:25; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Województwo: Poza Polską
Miejscowość: Lake Titicaca ;)
Rejestracja: 08 Sie 2007,
Posty: 9203
Pomógł: 40
U mnie sprawa rozwiązana, kijowy akumulator był przyczyną, naładowałem go i auto odpaliło bez zająknięcia.

Zobaczymy czy tym razem aku wytrzyma dłużej niż 3 dni postoju w ogrzewanym garażu. :E

_________________
Punto II 5D - Rosso Ssilla HWB - 1.2 60KM - 2001' http://fiatpunto.com.pl/topic5545.html


Góra
 Profil  
 
 
 Post #418933 Wysłany: 04 Gru 2010, 16:10; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Andy
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: podkarpackie [R]
Miejscowość: Rzeszów
Rejestracja: 15 Gru 2009,
Posty: 1463
Pomógł: 120
A jak wygląda pobór prądu na postoju? Może coś powoli rozładowuje Ci aku? Warto to zmierzyć.

_________________
Punto 1,1 SX z 1998 roku.


Góra
 Profil  
 
 
 Post #419081 Wysłany: 04 Gru 2010, 23:26; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Województwo: Poza Polską
Miejscowość: Lake Titicaca ;)
Rejestracja: 08 Sie 2007,
Posty: 9203
Pomógł: 40
Sprawdzałem wiele razy, pisałem w wielu tematach, po prostu akumulator zakupiony 27/12/2007 jest do du..., a padł po raz pierwszy miesiąc po skończeniu gwarancji, a auto stoi zawsze w ogrzewanym garażu.

Odpowiadając na pytanie, pobór prądu na postoju to 0,02A (mierzone profesjonalnym miernikiem, który jest sprawdzany pod względem dokładności pomiarów co kwartał).

_________________
Punto II 5D - Rosso Ssilla HWB - 1.2 60KM - 2001' http://fiatpunto.com.pl/topic5545.html


Góra
 Profil  
 
 
 Post #419456 Wysłany: 06 Gru 2010, 00:10; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Andy
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: podkarpackie [R]
Miejscowość: Rzeszów
Rejestracja: 15 Gru 2009,
Posty: 1463
Pomógł: 120
Niska wartość poboru prądu na postoju. Jak dla auta bez alarmu, centralnego zamka, radia itd. Rzuciłem sobie z ciekawości okiem, jaki Masz aku i zauważyłem, że to 40Ah, nie za mały jak dla tego silnika. W swoim Kropku mam 44Ah a w Unie 1.0 45Ah ( Centra plus, zamontowana w styczniu 2008). Nigdy nie miałem problemu z ich niedoładowaniem. Wczoraj z ciekawości odpaliłem swoje Uno w nieogrzewanym garażu przy temp -6 st. C(temp. w nocy spadały u nas do poziomu -14 st.C) po 6 dniowym postoju. Odpalił od strzała, nie było problemu. Mam jeszcze jedno pytanie. Kiedy był ostatnio ładowany Twój aku przed awarią oczywiście? Pozdrawiam.

_________________
Punto 1,1 SX z 1998 roku.


Góra
 Profil  
 
 
 Post #419458 Wysłany: 04 Sty 2011, 22:04; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Województwo: Poza Polską
Miejscowość: Lake Titicaca ;)
Rejestracja: 08 Sie 2007,
Posty: 9203
Pomógł: 40
AndyPol napisał(a):
Niska wartość poboru prądu na postoju. Jak dla auta bez alarmu, centralnego zamka, radia itd

Mam jedynie radio i centralny zamek.

Co do aku to większy chyba bez przeróbek nie wejdzie.

Ostatnio akumulator był ładowany po zeszłorocznej zimie, a jeszcze wcześniej to w jej trakcie. :) To tyle. :)

[ Dodano: 04 Sty 2011 21:04 ]
No i dziś autko postało 8h na mrozie niewielkim i ledwo zakręciło. :E Akumulator ładowany tak jak to było opisane w tym temacie. :P

_________________
Punto II 5D - Rosso Ssilla HWB - 1.2 60KM - 2001' http://fiatpunto.com.pl/topic5545.html


Góra
 Profil  
 
 
 Post #427655 Wysłany: 04 Sty 2011, 22:29; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Sebastian
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.2 16V 80KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Sporting
Województwo: mazowieckie [W]
Miejscowość: Warszawa
Rejestracja: 07 Paź 2010,
Posty: 919
buladag ja mam wlozony wiekszy aku, a co do przerobek wystarczy podlozyc deske o gr 15mm pod aku i wszystko bedzie git :)
http://allegro.pl/akumulator-centra-fut ... 73596.html
mam u siebie cos takiego, a raczej ten aku :)

_________________
Pozdrawiam

http://www.polskajazda.pl/Samochody/Fiat/Punto/112157

Image


Góra
 Profil  
 
 
 Post #427749 Wysłany: 05 Sty 2011, 08:40; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Marcin
Samochód: Fiat Tipo II
Silnik: 1.4 16V 120KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Easy
Województwo: kujawsko-pomorskie [C]
Miejscowość: Toruń
Rejestracja: 29 Sty 2010,
Posty: 3642
Pomógł: 31
buladag napisał(a):
No i dziś autko postało 8h na mrozie niewielkim i ledwo zakręciło. Szczerbol Akumulator ładowany tak jak to było opisane w tym temacie. Razz


Eh ja również mam podobny problem. Najwięcej prądu z całego samochodu na postoju bierze wyłączone radio o czym już pisałem na forum. Ale nie w tym problem, ponieważ przy -15*C góra dwa dni postoju i przy rozruchu napięcie spada tak nisko, że gasną wszystkie kontrolki i spada na 0 wskaźnik poziomu paliwa. Teraz samochód stał tydzień czasu w garażu i dziś będzie mi potrzebny - boję się że nie odpali zwłaszcza że dziś się zrobiło znowu trochę chłodniej. Mój akumulator ma na oko tak ze dwa lata (był razem z samochodem) tylko, że to jakiś noname - france battery czy coś ma na boku napisane 50Ah. Niestety w moim przypadku, ładowanie akumulatora nic nie daje, bo w momencie jak akumulator zaczyna się ogrzewać, prostownik wskazuje prąd ładowania poniżej 2A i akumulator zaczyna gazować.

_________________
Było: Fiat Punto II 1,2 16V HLX
Było: Fiat Stilo 1,6 Trofeo
Było: Fiat Grande Punto Sport 1,4 t-jet
Jest: Fiat Tipo Easy 1,4 t-jet


Góra
 Profil  
 
 
 Post #427768 Wysłany: 05 Sty 2011, 10:52; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Sebastian
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.2 16V 80KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Sporting
Województwo: mazowieckie [W]
Miejscowość: Warszawa
Rejestracja: 07 Paź 2010,
Posty: 919
_marcin00_ a tak na marginesie, czy wyjmujecie koreczki z aku podczas ladowania?

Kolejna rzecza zakrecenia w niskiej temperaturze jest olej, jaki olej uzywacie (15W40) maja tedencje do przymarzania i jest tak gesty jak prawdziwa grochowka..

I teraz tak szybko, kup nowy aku, moj 45Ah padla po roku. byl jeszcze na gwarancji, ale Cie nie usprawiedliwi, bo oni zrobia tyle ze doleja elektrolitu i go naladuja, czas czekania 14dni :P czyli opcja zrob to sam, a sam to dolejesz wode do aku :)

_________________
Pozdrawiam

http://www.polskajazda.pl/Samochody/Fiat/Punto/112157

Image


Góra
 Profil  
 
 
 Post #427769 Wysłany: 05 Sty 2011, 10:56; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Marcin
Samochód: Fiat Tipo II
Silnik: 1.4 16V 120KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Easy
Województwo: kujawsko-pomorskie [C]
Miejscowość: Toruń
Rejestracja: 29 Sty 2010,
Posty: 3642
Pomógł: 31
sebus1981 napisał(a):
_marcin00_ a tak na marginesie, czy wyjmujecie koreczki z aku podczas ladowania?


Ja nie wykręcam, przecież akumulator ma odpowietrzniki

sebus1981 napisał(a):
Kolejna rzecza zakrecenia w niskiej temperaturze jest olej, jaki olej uzywacie (15W40) maja tedencje do przymarzania i jest tak gesty jak prawdziwa grochowka..


No kto jak kto, ale u mnie jest Selenia 20K 10W40 więc grochówką bym jej nie nazwał :D , chociaż czas wymiany już prawie nadszedł (13kkm od wymiany, następna wymiana u mnie max po 15kkm)

_________________
Było: Fiat Punto II 1,2 16V HLX
Było: Fiat Stilo 1,6 Trofeo
Było: Fiat Grande Punto Sport 1,4 t-jet
Jest: Fiat Tipo Easy 1,4 t-jet


Ostatnio edytowany przez _marcin00_ 05 Sty 2011, 11:06, edytowano w sumie 2 razy

Góra
 Profil  
 
 
 Post #427772 Wysłany: 05 Sty 2011, 11:02; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Województwo: Poza Polską
Miejscowość: Lake Titicaca ;)
Rejestracja: 08 Sie 2007,
Posty: 9203
Pomógł: 40
Też od nowosci zaleam PII selenią 20k.

_________________
Punto II 5D - Rosso Ssilla HWB - 1.2 60KM - 2001' http://fiatpunto.com.pl/topic5545.html


Góra
 Profil  
 
 
 Post #427835 Wysłany: 05 Sty 2011, 16:35; 
 Temat postu:
Offline
Puntomaniak

Rejestracja: 03 Lut 2008,
Posty: 77
mam podobny problem, w tamta zime mi sie zdarzalo i teraz tez.. ostatnio tak sie zbieglo ze akum mialem w domu, rano wlozylem przekrecam kluczyk a tu niespodzianka.. proboje obracic, cisza, resetuje zegar i nic.. dadm ze bylo okolo -10C.. myslicie ze olej tez moze miec tak istotny wplyw na taki stan rzeczy? mechanik powiedzial mi ze moze gdzies cos nie laczy, np.na klemach, sa zasniedziale.. w ostatecznosci podejmiemy probe przezcyszczenia rozrusznika.. na razie kreci, pewnie znow do jakiegos czasu.


Góra
 Profil  
 
 
 Post #427855 Wysłany: 05 Sty 2011, 18:21; 
 Temat postu:
Offline
Admin ds. technicznych forum.
Awatar użytkownika

Imię: Michał
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.8 16V 130KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: HGT
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: SL/SK/SZ/SZA
Rejestracja: 21 Cze 2006,
Posty: 13084
Pomógł: 54
sebus1981 napisał(a):
buladag ja mam wlozony wiekszy aku, a co do przerobek wystarczy podlozyc deske o gr 15mm pod aku i wszystko bedzie git

po co deskę jak mozna było kupic wersję aku wysoką na 190mm a nie na 175mm :E

Nie zapominaj ze do doniczki z JTD wejdzie co najwyżej 55Ah :> (długość do 220mm) w innym wypadku trzeba uciać kawałek doniczki :E


sebus1981 napisał(a):
_marcin00_ a tak na marginesie, czy wyjmujecie koreczki z aku podczas ladowania?

Nie, aku ma odpowietrzniki.

Ale trzeba uważać, bo dupiate prostowniki nie maja ograniczenia napiecia i łądują aż do 18V :E wiec o przeładowanie i w konsekwencji zagotowanie aku nie trudno ;) A jak aku zacząłby sie gotować z odkreconymi korkami to na wszystko do okoła zacznie nam pryskać kwas siarkowy :> Takze :E

Najpierw napiecie rozładowanego aku + ~0,5V (zależy jakim prądem ładujemy) i napiecie sobie powoli rośnie ;E az dojedzie do 14,4 i dalej w góre a prostownik powinien przy 14,4 wyłaczyc się :> i ponownie rozpocząć ładowanie jak padnie napiecie do ~13V i tak w koło.

No ale czego wymagać od prostownika który ma mostek prostowniczy i trafo w srodku tylko :> Także łądując czymś takim trzeba pilnować napięcia.... a jest tak ze napiecie jest niskie jak aku jest rozładowany a potem od 13V w góre bardzo szybko rośnie.

_________________
Focus 1.0 Ecoboost 92kW :E & Punto Evo 1,4 16V MA 99kW@138kW & Punto II HGT Abarth 1,8 16V 96kW & Fiesta VII FL 1,0 12V Ecoboost 74kW
Inne pod moją opieką: Tipo 1,4 16V 70kW
Były: Punto II 5d 1,8 16V 96kW & Punto II 1,2 8V 44kW & Fiesta V 1,25 55kW
Image <- Ford Focus mk4 FL Trend 1,0 Ecoboost 2022 r. :E
Image <- Fiat Punto II HGT 1,8 16V 2001 r.
Image <- Ford Fiesta VII FL 1,0 Ecoboost 2017 r.
Image <- Fiat Tipo 1,4 16V 2017 r.
Image <- Fiat Punto II 5d 1,8 16V 2002 r.
Image <- Fiat Punto Evo 1,4 MA Turbo 2010 r.
Image <- Ford Fiesta V 1,2 16V 2001 r.
Image <- Fiat Punto II 1,2 8V 2002 r.
AM, B, BE, C, CE, T


Góra
 Profil  
 
 
 Post #430453 Wysłany: 13 Sty 2011, 17:58; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Łukasz
Samochód: Grande Punto 5d
Silnik: 1.4 8V 77KM
Paliwo: Benzyna
Województwo: łódzkie [E]
Miejscowość: Łowicz/Łódź
Rejestracja: 12 Sie 2007,
Posty: 156
Witam,

potrzebuje Waszej szybkiej fachowej pomocy. Otoz mam problem, (tak przypuszczam) z rozrusznikiem. Podczas gdy przekrecam kluczyk rozrusznik wogole nie kreci, spod maski wydobywa sie jedynie dziwny dzwiek, cos w stylu takiego gluchego bzzzzyyyy. Wiecie co moze byc tego przyczyna? Wystarczy wyczyscic szczotki, czy rozrusznik jest padniety? W ostatnim miesiacu mialem taka sytuacje 3 razy. W swieta zalapal po jakikchs 20 min, z tydzien pozniej za ok 5 razem, a dzisiaj mi sie to nie udalo wcale. Prosze o szybka odpowiedz, z gory dzieki.

pozdrawiam, Lukasz


Góra
 Profil  
 
 
 Post #430455 Wysłany: 13 Sty 2011, 18:02; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Mariusz
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: Van
Województwo: mazowieckie [W]
Miejscowość: Konstancin-Jeziorna
Rejestracja: 11 Mar 2009,
Posty: 1772
Pomógł: 13
Automat rozrusznika albo zębatka "bendiks".

Ja bym stawiał na automat.
Miałem to samo, ale teraz mrozy puściły i się uspokoiło to mi się nie chce zaglądać :E
A jak znowu zacznie sie dziać to będzie zimno i też mi się nie będzie chciało :roll:

_________________
210000km Mój czarno-biały kropas - ostatnia zmiana 15.06.2013
A ja mam filtr paliwa w 1.2 8V
http://biuro-ekspert.com/ ||Sirio Snake 27 + TTI TCB-771


Góra
 Profil  
 
 
 Post #430458 Wysłany: 13 Sty 2011, 18:10; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Łukasz
Samochód: Grande Punto 5d
Silnik: 1.4 8V 77KM
Paliwo: Benzyna
Województwo: łódzkie [E]
Miejscowość: Łowicz/Łódź
Rejestracja: 12 Sie 2007,
Posty: 156
mariuz napisał(a):
Automat rozrusznika albo zębatka "bendiks".

Ja bym stawiał na automat.



Automat, czyli??


Góra
 Profil  
 
 
 Post #430461 Wysłany: 13 Sty 2011, 18:13; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Mariusz
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: Van
Województwo: mazowieckie [W]
Miejscowość: Konstancin-Jeziorna
Rejestracja: 11 Mar 2009,
Posty: 1772
Pomógł: 13
Taki popychacz jakby...
http://allegro.pl/automat-rozrusznika-p ... 69569.html

U mnie się zawiesza w obu pozycjach - tzn. czasem słyszę, że się nie rozpiął rozrusznik od silnika już po zapaleniu. Podejrzewam właśnie zacinający się automat. No ale mój przejechał latem przez kałużę ~1m głęboką więc ma prawo :E

_________________
210000km Mój czarno-biały kropas - ostatnia zmiana 15.06.2013
A ja mam filtr paliwa w 1.2 8V
http://biuro-ekspert.com/ ||Sirio Snake 27 + TTI TCB-771


Góra
 Profil  
 
 
 Post #430464 Wysłany: 13 Sty 2011, 18:17; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Łukasz
Samochód: Grande Punto 5d
Silnik: 1.4 8V 77KM
Paliwo: Benzyna
Województwo: łódzkie [E]
Miejscowość: Łowicz/Łódź
Rejestracja: 12 Sie 2007,
Posty: 156
W takiej sytuacji istnieje jakas mozliwosc odpalenia samochodu? Z popychu?


Góra
 Profil  
 
 
 Post #430482 Wysłany: 13 Sty 2011, 18:38; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr

Imię: Wojtek
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Województwo: zachodniopomorskie [Z]
Miejscowość: SZCZECIN
Rejestracja: 10 Gru 2009,
Posty: 4596
Pomógł: 56
z pychu odpalić odpali ale grozi to uszkodzeniem katalizatora


Góra
 Profil  
 
 
 Post #430587 Wysłany: 13 Sty 2011, 21:02; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Łukasz
Samochód: Grande Punto 5d
Silnik: 1.4 8V 77KM
Paliwo: Benzyna
Województwo: łódzkie [E]
Miejscowość: Łowicz/Łódź
Rejestracja: 12 Sie 2007,
Posty: 156
Czyli co byscie proponowali?


Góra
 Profil  
 
 
 Post #430662 Wysłany: 13 Sty 2011, 22:03; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr

Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: Inne
Województwo: podlaskie [B]
Rejestracja: 15 Lis 2008,
Posty: 132
lukanio87 napisał(a):
Czyli co byscie proponowali?


odpalaj z pychu. do mechanika, albo dlub samemu.


Góra
 Profil  
 
 
 Post #430677 Wysłany: 13 Sty 2011, 22:13; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr

Imię: Wojtek
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Województwo: zachodniopomorskie [Z]
Miejscowość: SZCZECIN
Rejestracja: 10 Gru 2009,
Posty: 4596
Pomógł: 56
bartoszw napisał(a):
odpalaj z pychu. do mechanika

ewentualnie kat będzie to wymiany przez palenie na pych co kosztem nie małym jest


Góra
 Profil  
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 62 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3  Następna


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000 - 2025 phpBB Group
Style based on FI Subsilver by phpBBservice.nl
Forum Fiata Punto © 2006 - 2025
Tłumaczenie: phpbbhelp.pl
phpBB SEO