You Tube • eLearn • FAQ •  Szukaj •  Zarejestruj się •  Zaloguj się 



Obecny czas: 18 Cze 2025, 17:48

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)




Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 27 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
 
 Post #455474 Wysłany: 23 Mar 2011, 01:22; 
 Temat postu: Strzela z wydechu
Offline
Sympatyk kropek

Samochód: Punto I 3d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: S
Województwo: śląskie [S]
Rejestracja: 23 Mar 2011,
Posty: 16
Witam. Mam problem z fiatem. Przy niskich obrotach strzela z wydechu i dławi silnik na gazie. Może ktoś miał taki problem i wie mniej więcej co może być przyczyną tego problemu? :).
Pozdrawiam.


Góra
 Profil  
 

 
 Post #455476 Wysłany: 23 Mar 2011, 01:39; 
 Temat postu:
Offline
Rabarbar
Awatar użytkownika

Imię: Szczepan
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: opolskie [O]
Miejscowość: Kotlarnia/Opole
Rejestracja: 14 Cze 2007,
Posty: 24013
Pomógł: 128
U mnie z wydechu strzelał jak świece były słabe, po wymianie minęło (nie mam gazu).
Generalnie strzelanie z wydechu wskazuje raczej na jakieś problemy z zapłonem.

_________________
http://staxomoto.blogspot.com <= ZAPRASZAM - ostatni update 16.02.16
http://stax.motoblogi.pl/
http://www.facebook.com/staxomoto <= Lubię to! :thumleft:

obecnie:
http://fiatpunto.com.pl/topic1866.html Punto 55sx '97 "Pershing" 662A Grigio Ducale SM.MET 82KM & 110Nm
Saab 9-3 2.0t 150KM 240Nm 01'
Skoda Octavia 1.2 TSI 110KM 175Nm 17'

było:
Peugeot 605 3.0 V6 167KM 235Nm 94'
BMW 323i Touring 170KM 250Nm 96'
Opel Astra GSI 2.0 150km 196Nm 92'
BMW 323i sedan 181KM 250Nm 96'
Skoda 120L 52KM 82Nm 89'


Góra
 Profil  
 
 
 Post #455479 Wysłany: 23 Mar 2011, 06:54; 
 Temat postu:
Offline
Puntomaniak
Awatar użytkownika

Miejscowość: ZST
Rejestracja: 24 Lut 2011,
Posty: 93
strzela po tym jak dodajesz gazu czy na jałowym? Bo jesli wtedy gdy dodajesz gazu to zła regulacja może być w instalacji. za dużo powietrza może mieć lub paliwa - jak umiesz sam to pokreć a jak nie to do specjalisty :)
ewentualnie sprawdz czy sie gdzies lewe powietrze nie dostaje i czy wszystko uszczelnione


Góra
 Profil  
 
 
 Post #455526 Wysłany: 23 Mar 2011, 15:29; 
 Temat postu:
Offline
Sympatyk kropek

Samochód: Punto I 3d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: S
Województwo: śląskie [S]
Rejestracja: 23 Mar 2011,
Posty: 16
ravi666 napisał(a):
strzela po tym jak dodajesz gazu czy na jałowym? Bo jesli wtedy gdy dodajesz gazu to zła regulacja może być w instalacji. za dużo powietrza może mieć lub paliwa - jak umiesz sam to pokreć a jak nie to do specjalisty :)
ewentualnie sprawdz czy sie gdzies lewe powietrze nie dostaje i czy wszystko uszczelnione


Jak dodam więcej gazu strzela i szarpie jakby złą dawkę gazu dostawał. Dopiero przy większych obrotach problem ustępuje lub przy mało wciśniętym gazie (Wolne Ruszanie i przyśpieszanie - problemu przeważnie nie ma).


Góra
 Profil  
 
 
 Post #455592 Wysłany: 23 Mar 2011, 19:05; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Piotrek
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Województwo: małopolskie [K]
Miejscowość: KGR.
Rejestracja: 31 Sty 2010,
Posty: 2513
Pomógł: 12
gaz do regulacji.

_________________
Było:
09.2009-02.2013 Punto I 1995r 1.2 ELX z lpg - post351906.html#351906
Jest:
02.2013 - Peugeot 206 1.4 75 KM


Góra
 Profil  
 
 
 Post #455598 Wysłany: 23 Mar 2011, 19:15; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Patryk
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna + LPG
Województwo: zachodniopomorskie [Z]
Miejscowość: Szczecin/Żary
Rejestracja: 17 Lip 2010,
Posty: 674
Pomógł: 7
Ja bym stawiał na świece lub któraś z cewek albo kable :> Mam podobny problem i szukam przyczyny i mierzyłem cewki i jedna się już kończy tak wynika z wyników pomiaru miernikiem :> Kable mam dość nowe zero przebić, świece mają pół roku.

_________________
Image + Image

Jako pierwszy samochód w życiu był Fiat Punto 1.1 1997
Teraz jest Ford Sierra 2.0 DOHC 1991 + LPG

http://fiatpunto.com.pl/topic34391.html

Szerokości i przyczepności ;)


Góra
 Profil  
 
 
 Post #455652 Wysłany: 23 Mar 2011, 21:14; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Piotrek
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Województwo: małopolskie [K]
Miejscowość: KGR.
Rejestracja: 31 Sty 2010,
Posty: 2513
Pomógł: 12
Białastrzała97S tez mi prycha;) ale mam na to rade;) nie spuszczam go ponizej ok 1800. przekrecilem na srubce na reduktorze na wyzsze obroty. poki co. ;) i dosc nie strzela. w moim przypadku albo zla regulacja albo parownik do regeneracji. tzn parownik napewno. ale nie wiem czy to przez to;)

_________________
Było:
09.2009-02.2013 Punto I 1995r 1.2 ELX z lpg - post351906.html#351906
Jest:
02.2013 - Peugeot 206 1.4 75 KM


Góra
 Profil  
 
 
 Post #455654 Wysłany: 23 Mar 2011, 21:15; 
 Temat postu:
Offline
Przyjaciel
Awatar użytkownika

Imię: Dominik
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.2 16V 80KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Active
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Katowice
Rejestracja: 25 Maj 2008,
Posty: 14400
Pomógł: 128
A czy powodem nie będzie czasem za późne podanie iskry? :mysli:

_________________
PII 1.2 16v 3D Active 2002r. 128 000 km GRIGIO STEEL
Gorąca Szesnastka Club


Góra
 Profil  
 
 
 Post #455668 Wysłany: 23 Mar 2011, 21:32; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Patryk
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna + LPG
Województwo: zachodniopomorskie [Z]
Miejscowość: Szczecin/Żary
Rejestracja: 17 Lip 2010,
Posty: 674
Pomógł: 7
piter123321 Aż takich problemów to ja nie mam :wink: Mogę go nawet spuścić do 1000 obrotów ale muszę płynnie dodawać gazu i go płynnie rozpędzać - nie mogę w błyskawicznym tempie do deski gazu wciskać bo wtedy szarpie i prycha (nawet na jałowym biegu). No ale kto tak jeździ, żeby w 0,001 sekundy gaz do deski wciskać raczej robi się to szybciej ale płynnie i tak mogę robić. No i na wyprawie 400 km w góry miał problemy z podjazdami pod wzniesienia nawet lekkie - na 4 biegu 2000 obrotów i przerywał, strzelał - redukcja na 3 nawet czasami nie pomagała... Więc raczej to cewka bo jedna ma rezystancje uzwojenia wtórnego 8,2 kOhma, a druga ma 7,0 kOhma, a książkowa granica sprawnej cewki to 6,66 kOhm... Więc stawiam na nią :> No częściej prycha jak jest wilgotno, mokro itp....

_________________
Image + Image

Jako pierwszy samochód w życiu był Fiat Punto 1.1 1997
Teraz jest Ford Sierra 2.0 DOHC 1991 + LPG

http://fiatpunto.com.pl/topic34391.html

Szerokości i przyczepności ;)


Góra
 Profil  
 
 
 Post #455688 Wysłany: 23 Mar 2011, 21:56; 
 Temat postu:
Offline
Sympatyk kropek

Samochód: Punto I 3d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: S
Województwo: śląskie [S]
Rejestracja: 23 Mar 2011,
Posty: 16
Białastrzała97S napisał(a):
piter123321 Aż takich problemów to ja nie mam :wink: Mogę go nawet spuścić do 1000 obrotów ale muszę płynnie dodawać gazu i go płynnie rozpędzać - nie mogę w błyskawicznym tempie do deski gazu wciskać bo wtedy szarpie i prycha (nawet na jałowym biegu). No ale kto tak jeździ, żeby w 0,001 sekundy gaz do deski wciskać raczej robi się to szybciej ale płynnie i tak mogę robić. No i na wyprawie 400 km w góry miał problemy z podjazdami pod wzniesienia nawet lekkie - na 4 biegu 2000 obrotów i przerywał, strzelał - redukcja na 3 nawet czasami nie pomagała... Więc raczej to cewka bo jedna ma rezystancje uzwojenia wtórnego 8,2 kOhma, a druga ma 7,0 kOhma, a książkowa granica sprawnej cewki to 6,66 kOhm... Więc stawiam na nią :> No częściej prycha jak jest wilgotno, mokro itp....


Mam dokładnie te same objawy co ty. Do mniej niz 2tys obrotów nie mogę zejść bo prycha oraz przy ruszaniu oraz po zmianie biegu muszę stopniowo dodawać gazu lub na pół sprzęgle nabić więcej obrotów. :).


Góra
 Profil  
 
 
 Post #455700 Wysłany: 23 Mar 2011, 22:12; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Adam
Samochód: 125
Silnik: 1.6 8V 90KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: Cult
Województwo: małopolskie [K]
Miejscowość: Kraków
Rejestracja: 14 Paź 2010,
Posty: 613
Kwestia stosunku ilości gazu do powietrza.Często w P1 potrzebna jest zwężka w dolocie i/lub precyzyjna regulacja mieszanki.W przypadku mojego silnika ze stożkiem bez zwężki silnik mulił i prychał.Po zastosowaniu dławika powietrza i precyzyjnej regulacji (3h dłubania i poprawek) udało mi się dopasować optymalną dawkę gazu.Kluczowym celem była kwestia,żeby po nagłym wciśnięciu gazu do podłogi od zera nie zaczynał kaszleć.Mialem ten sam problem i lekarstwem na niego jest dokładne ustawienie mieszanki :)

_________________
Było: '95 Bertone Cabrio
'84 FSM 126p Rally & Cult
'90 FSM 126p Cabrio
'93 E36 318/320/323 Modes
'90 FSO 125p "1313"


Jest: '96 Audi A3 1.9TDI
'90 FSM 126 Bis
'87 FSM 126p Tufo
'90 FSM 126p Oslo Rally


Góra
 Profil  
 
 
 Post #456015 Wysłany: 24 Mar 2011, 23:19; 
 Temat postu:
Offline
Sympatyk kropek

Samochód: Punto I 3d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: S
Województwo: śląskie [S]
Rejestracja: 23 Mar 2011,
Posty: 16
Anzel napisał(a):
Kwestia stosunku ilości gazu do powietrza.Często w P1 potrzebna jest zwężka w dolocie i/lub precyzyjna regulacja mieszanki.W przypadku mojego silnika ze stożkiem bez zwężki silnik mulił i prychał.Po zastosowaniu dławika powietrza i precyzyjnej regulacji (3h dłubania i poprawek) udało mi się dopasować optymalną dawkę gazu.Kluczowym celem była kwestia,żeby po nagłym wciśnięciu gazu do podłogi od zera nie zaczynał kaszleć.Mialem ten sam problem i lekarstwem na niego jest dokładne ustawienie mieszanki :)


na benzynie tez tak miałeś? ja niestety tak. Myślałem, że tylko gaz a ostatnio też na benzynie tak się dzieję. Mechanik powiedział, że to może być wina:
- świec
- Filtru Powietrza
- regulacji czegoś tam na tłokach ;P.

W następnym tygodniu się do niego wybieram to napiszę czego to była wina bo ma to naprawić.


Góra
 Profil  
 
 
 Post #456042 Wysłany: 24 Mar 2011, 23:53; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Patryk
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna + LPG
Województwo: zachodniopomorskie [Z]
Miejscowość: Szczecin/Żary
Rejestracja: 17 Lip 2010,
Posty: 674
Pomógł: 7
Anzel Ale jak ktoś ma przerywanie takie samo na gazie i benzynie no to regulacja gazu odpada :wink: Bo co ma regulacja gazu na przerywanie silnika na niskich partiach na benzynie? :>

_________________
Image + Image

Jako pierwszy samochód w życiu był Fiat Punto 1.1 1997
Teraz jest Ford Sierra 2.0 DOHC 1991 + LPG

http://fiatpunto.com.pl/topic34391.html

Szerokości i przyczepności ;)


Góra
 Profil  
 
 
 Post #457055 Wysłany: 28 Mar 2011, 11:13; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Marcin
Samochód: Punto I 3d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: S
Województwo: podkarpackie [R]
Miejscowość: krosno podkarpackie
Rejestracja: 07 Sie 2009,
Posty: 125
koledzy wymieńcie kable wn ja miałem to samo. Ustawiali mi gaz. potem na benzynie to samo się działo. a to tylko przez te kable. naprawdę pomoże.

_________________
jesteś w krośnie...
chcesz mnie zobaczyć...
szukaj PUNTO 55kM "S" 1996 3 drzwiowa czarna + chrom naklejki na światłach z tyłu...:D ;D;D:D ( przeważnie pirat ze mnie) :D:D:D

MDK Desing Crafts -Szukaj na Facebook

http://mdkdesingcrafts.blogspot.com/ Blog o mnie...


Góra
 Profil  
 
 
 Post #457246 Wysłany: 28 Mar 2011, 21:16; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Patryk
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna + LPG
Województwo: zachodniopomorskie [Z]
Miejscowość: Szczecin/Żary
Rejestracja: 17 Lip 2010,
Posty: 674
Pomógł: 7
Co do przerywania, strzelania itp. zmniejsz przerwe na świecach. Jeżeli standardowa przerwa u Ciebie do 1,0 mm to zmniejszą ją w przedziale 0,7-0,9 mm, optymalny jest 0,8 więc ustaw 0,8 mm na początek. Dzisiaj zmniejszyłem przerwe w świecach NGK z fabryczenj 1.0 na 0,8 i autko nabrało wigoru i nic nie szarpie nie strzela i kopytko ma fajne :D Cewke też wymieniłem ale moja miała 7kOhm....

[ Dodano: 28 Mar 2011 20:16 ]
kable WN możesz owinąć każdy po dwa razy taśmą izolacyjną od początku do końca i od końca do początku może to pomóc i zaoszczędzi jakieś 50 PLN albo i więcej.

_________________
Image + Image

Jako pierwszy samochód w życiu był Fiat Punto 1.1 1997
Teraz jest Ford Sierra 2.0 DOHC 1991 + LPG

http://fiatpunto.com.pl/topic34391.html

Szerokości i przyczepności ;)


Góra
 Profil  
 
 
 Post #457420 Wysłany: 29 Mar 2011, 14:02; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Marcin
Samochód: Punto I 3d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: S
Województwo: podkarpackie [R]
Miejscowość: krosno podkarpackie
Rejestracja: 07 Sie 2009,
Posty: 125
Cytuj:
[ Dodano: 28 Mar 2011 20:16 ]
kable WN możesz owinąć każdy po dwa razy taśmą izolacyjną od początku do końca i od końca do początku może to pomóc i zaoszczędzi jakieś 50 PLN albo i więcej.



ja dałem za kable wn jakieś 25-30 zł i nie byle szajs... a jakość jazdy się poprawiła diametralnie.

_________________
jesteś w krośnie...
chcesz mnie zobaczyć...
szukaj PUNTO 55kM "S" 1996 3 drzwiowa czarna + chrom naklejki na światłach z tyłu...:D ;D;D:D ( przeważnie pirat ze mnie) :D:D:D

MDK Desing Crafts -Szukaj na Facebook

http://mdkdesingcrafts.blogspot.com/ Blog o mnie...


Góra
 Profil  
 
 
 Post #457425 Wysłany: 29 Mar 2011, 14:38; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Patryk
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna + LPG
Województwo: zachodniopomorskie [Z]
Miejscowość: Szczecin/Żary
Rejestracja: 17 Lip 2010,
Posty: 674
Pomógł: 7
marcin358077 Też kupiłem kable za 30 PLN ale tydzień temu owinąłem je taśmą izolacyjną. Uwierz, że jest o szajs bo dobre kable kosztuję dobre 50 PLN jak nie lepiej :E Ale ja swoje owinąłem taśmą i jest ok, przerwe na świecach zmniejszyłem i git :D

P.S Poprawiła się jakość jazdy bo wcześniejsze miałeś bardzo zajechane dlatego, ale to i tak nie na długo - zobaczysz.

_________________
Image + Image

Jako pierwszy samochód w życiu był Fiat Punto 1.1 1997
Teraz jest Ford Sierra 2.0 DOHC 1991 + LPG

http://fiatpunto.com.pl/topic34391.html

Szerokości i przyczepności ;)


Góra
 Profil  
 
 
 Post #458830 Wysłany: 02 Kwi 2011, 22:57; 
 Temat postu:
Offline
Sympatyk kropek

Samochód: Punto I 3d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: S
Województwo: śląskie [S]
Rejestracja: 23 Mar 2011,
Posty: 16
Jak zmniejszyć tą przerwę w świecach? Może lepiej kupić poprostu innego rodzaju świece?


Góra
 Profil  
 
 
 Post #458839 Wysłany: 02 Kwi 2011, 23:08; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Patryk
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna + LPG
Województwo: zachodniopomorskie [Z]
Miejscowość: Szczecin/Żary
Rejestracja: 17 Lip 2010,
Posty: 674
Pomógł: 7
hugo1111 Nie wiesz jak zmniejszyć przerwe na świecach przy pomocy szczelinomierza? :roll: Wykręcasz świece i stroną elektrody przyciskasz na czymś twardym i wsadzasz listek od szczelinomierza o wartości 0,8 ( 80 ) i ma wchodzić z lekkim oporem w szczelinę, którą zmniejszyłeś przyciskają elektrode na czymś twardym - jeżeli masz standardową przerwe 1,0 mm (100). Wszystkie świece do punto mają przerwe 1.0... Więc kupienie nowych nic Ci nie da...

_________________
Image + Image

Jako pierwszy samochód w życiu był Fiat Punto 1.1 1997
Teraz jest Ford Sierra 2.0 DOHC 1991 + LPG

http://fiatpunto.com.pl/topic34391.html

Szerokości i przyczepności ;)


Góra
 Profil  
 
 
 Post #458853 Wysłany: 02 Kwi 2011, 23:33; 
 Temat postu:
Offline
Sympatyk kropek

Samochód: Punto I 3d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: S
Województwo: śląskie [S]
Rejestracja: 23 Mar 2011,
Posty: 16
Aha :) dzięki. Nigdy czegoś takiego nie robiłem. Nie przyszło mi do głowy, że na chama mam Wciskać :P.


Góra
 Profil  
 
 
 Post #458857 Wysłany: 02 Kwi 2011, 23:36; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Patryk
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna + LPG
Województwo: zachodniopomorskie [Z]
Miejscowość: Szczecin/Żary
Rejestracja: 17 Lip 2010,
Posty: 674
Pomógł: 7
hugo1111 Nie trzeba do tego używać młotka ani nic z tych rzeczy :> Ręka i twarde, proste podłoże - nie trzeba dużej siły naprawde :wink: Jak już wyciągniesz świece to przeczyść im elektrode papierem ściernym aby się świeciła, nie miała osadu itp. :wink: Przetrzyj papierem ściernym na wierzchu elektrody jak i pomiędzy (tam gdzie wkładasz szczelinomierz)

_________________
Image + Image

Jako pierwszy samochód w życiu był Fiat Punto 1.1 1997
Teraz jest Ford Sierra 2.0 DOHC 1991 + LPG

http://fiatpunto.com.pl/topic34391.html

Szerokości i przyczepności ;)


Góra
 Profil  
 
 
 Post #458862 Wysłany: 02 Kwi 2011, 23:41; 
 Temat postu:
Offline
Sympatyk kropek

Samochód: Punto I 3d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: S
Województwo: śląskie [S]
Rejestracja: 23 Mar 2011,
Posty: 16
Muszę sobie załatwić szczelinomierz lub znaleźć coś twardego tych wymiarów.

//Edit
Taka poprawka nie wpływa jakoś negatywnie na spalanie oraz LPG?


Góra
 Profil  
 
 
 Post #458976 Wysłany: 03 Kwi 2011, 10:57; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Piotrek
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Województwo: małopolskie [K]
Miejscowość: KGR.
Rejestracja: 31 Sty 2010,
Posty: 2513
Pomógł: 12
hugo1111 ja kiedys kupilem dalem dokładnie 4.80 wiec majątek to nie jest. a daje duzo. przeczytaj moj temat;) jazda na lpg zdecydowanie sie poprawila.;)

_________________
Było:
09.2009-02.2013 Punto I 1995r 1.2 ELX z lpg - post351906.html#351906
Jest:
02.2013 - Peugeot 206 1.4 75 KM


Góra
 Profil  
 
 
 Post #458982 Wysłany: 03 Kwi 2011, 11:09; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Patryk
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna + LPG
Województwo: zachodniopomorskie [Z]
Miejscowość: Szczecin/Żary
Rejestracja: 17 Lip 2010,
Posty: 674
Pomógł: 7
My tutaj nie podajemy rozwiązań, które szkodzą. To jest po to aby auto miało lepszą iskrę, aby szybciej przeskakiwała (pojawiała się). Mnie to pomogło, piterowi również :wink:

_________________
Image + Image

Jako pierwszy samochód w życiu był Fiat Punto 1.1 1997
Teraz jest Ford Sierra 2.0 DOHC 1991 + LPG

http://fiatpunto.com.pl/topic34391.html

Szerokości i przyczepności ;)


Góra
 Profil  
 
 
 Post #459192 Wysłany: 03 Kwi 2011, 22:03; 
 Temat postu:
Offline
Sympatyk kropek

Samochód: Punto I 3d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: S
Województwo: śląskie [S]
Rejestracja: 23 Mar 2011,
Posty: 16
Niestety obwinięcie kabli WN taśmą izolacyjną i zwężenie końcówek świec do 0,8 mm nic nie pomogło. Autko nadal przy zbyt szybkim dodaniu gazu lub wolnych obrotach w czasie jazdy przy dodawaniu gazu dusi :(. Wydałem ponad 14 zł ;P na ten szczelinomierz ale przyda się w przyszłości.


Góra
 Profil  
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 27 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2  Następna


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000 - 2025 phpBB Group
Style based on FI Subsilver by phpBBservice.nl
Forum Fiata Punto © 2006 - 2025
Tłumaczenie: phpbbhelp.pl
phpBB SEO