|
Obecny czas: 03 Cze 2024, 22:42
|
Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy
Autor |
Wiadomość |
filip76 |
#380701 Wysłany:
15 Lip 2010, 13:41; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Rejestracja: 28 Lip 2007, Posty: 1035
|
sadoo napisał(a): bo nie wierze ze jak kupisz Opla czy Toyote to Ci przez 100 tys km nie odwali żadnego numeru...
Ja już jestem po dwóch numerach i czekam na trzeci... Najbardziej mnie boli, że musiałem ruszyć kasę którą odkładałem na nowe brav... tfu!, na nową toyotę
PS. Jeśli komuś zgrzyta ten wsteczny, to gwarancja na sprzęgło jest do 60 000 km więc jak możecie, to wymieniajcie
_________________ alfa romeo robi auto na najbliższy salon w Genewie. Honda - na lata
|
|
Góra |
|
|
|
|
wałek |
#380722 Wysłany:
15 Lip 2010, 15:54; Temat postu: |
|
|
Mr Schaft |
|
Imię: Sławek
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.2 16V 80KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: ELX
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Pszczyna Rejestracja: 29 Wrz 2008, Posty: 1691
|
wujek pracuje na vw w wolfsburgu, sam mowi ze uzywaja duzo tanszych czesci niż kiedys, blachy sa ciensze, auta sie nie sprzedaja tak jak kiedys a oni musza produkowac caly czas zeby fabryka nie miala zastoju, tam 3/4 miasta pracuje, gdyby nie fabryka vw miasto by nie istniało. tak jak wyżej, auta muszą się psuć żeby były wymienane na nowsze, takim przykładem dygresją.. w niemczech pracownik vw może sobie wziać w leasing na pół roku autko, nawet golfa w wersji GTI czy passata CC, sam wybiera jaką wersje chce i z czym, płaci za to zależnie od wyposażenia (gti kosztuje ok 400eur/miesiąc) po pół roku autko oddajesz, ważne żeby było czyste, nic innego cie nie obchodzi i bierzesz kolejne po prostu nie może być zastoju bo kasa musi być..
|
|
Góra |
|
|
pieta |
#406772 Wysłany:
25 Paź 2010, 09:53; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Samochód: Punto II 5d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Dynamic
Województwo: mazowieckie [W]
Miejscowość: bialystok(coraz rzadziej) warszawa(przewaznie) Rejestracja: 26 Mar 2007, Posty: 1616 Pomógł: 3
|
filip76
wymiana wspomagania kierownicy to chyba najpowazniejsza awaria ktora ci sie moze wydarzyc w punto (pomijajac zerwanie paska rozrzadu, jezeli akurat jest)
Nawet po cenach w ASO usuniecie jej nie jest tak drogie.
Mowie oczywiscie relatywnie bo jak mial bym wydac od 1600 do 2500 na usuniecie tej awarii w ASO to bym sie wkurzyl niepomiernie
Ale mam wrazenie ze usuniecie analogicznej awarii w golfie czy nawet toyocie yaris II nie bedzie tansze.
Po prostu miales pecha
_________________ byl punto II dynamic 1.2 (8V) 2002 czerwony bo najszybszy topic18886.html
|
|
Góra |
|
|
autofan |
#406792 Wysłany:
25 Paź 2010, 11:32; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
Imię: Krzysiek
Samochód: Grande Punto 3d
Silnik: 1.4 8V 77KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Energy
Województwo: pomorskie [G]
Rejestracja: 06 Lis 2007, Posty: 1009 Pomógł: 20
|
W moim też padło wspomaganie zaraz po gwarancji, ale ze wzgledu na niski przebieg Fiat uczestniczył w kosztach, więc aż tak mocno nie zabolało. I na szczeście była to ostatnia jak na razie awaria Kropka i oby tak zostało.
Nie widzę sensu przepłacania za VW lub Toyotę a Yaris to nie ma porównania do GP, nie zamieniłbym , biorąc pod uwagę koszty serwisu Toyoty to w przypadku Fiata wystarczy na remonty jeszcze
sadoo napisał(a): bo nie wierze ze jak kupisz Opla czy Toyote to Ci przez 100 tys km nie odwali żadnego numeru...
No nie wiem jak Toyota ale Opel nie odwalił mi jeszcze, powiem, że więcej części wymieniono w moim GP na gwarancji jak w Oplach, które zrobiły ponad 100tyś przebiegu.
Nawet w Auto Świecie doceniają jakość Opli:
http://www.auto-swiat.pl/1-jakosc-samoc ... czesciej/3
No a o VW jakoś pochlebni nie są
_________________ Fiat Grande Punto 1.4 8V 77km, Energy, 3 dzwiowy, szary jungle.
|
|
Góra |
|
|
martinezz_ |
#408927 Wysłany:
01 Lis 2010, 20:25; Temat postu: |
|
|
Puntomaniak |
|
Imię: Marcin
Samochód: Grande Punto 5d
Silnik: 1.4 8V 77KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Estiva Blue&Me
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Gliwice Rejestracja: 31 Paź 2010, Posty: 71
|
mój IGŁA
_________________ “Jeżeli wszystko jest pod kontrolą jedziesz zbyt wolno”
|
|
Góra |
|
|
filip76 |
#433106 Wysłany:
21 Sty 2011, 20:55; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Rejestracja: 28 Lip 2007, Posty: 1035
|
Mój się zepsuł na amen Szkoda całkowita. W zeszłym tygodniu sprzedałem wrak, więc uważajcie na szare bezwypadki
A jeszcze w weekend przed wypadkiem umyłem i nawoskowałem dziada i wymieniłem spalone żarówki oświetlenia konsoli. W ciągu 3 lat spaliły się wszystkie 3.
Wymiana żarówek - koszmar, zwłaszcza że nie mogłem odpiąć radia - zakleszczona wtyczka.
Generalnie przejechałem swoim 118 tys. km w 3,5 roku. Wszystkie awarie i usterki opisałem. Jak na auto z salonu za dużo tego moim zdaniem.
_________________ alfa romeo robi auto na najbliższy salon w Genewie. Honda - na lata
|
|
Góra |
|
|
tzok |
#437338 Wysłany:
04 Lut 2011, 21:02; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Imię: Tomasz
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Bielsko-Biała/Sosnowiec Rejestracja: 28 Lip 2007, Posty: 415 Pomógł: 2
|
filip76 napisał(a): Wymiana żarówek - koszmar, zwłaszcza że nie mogłem odpiąć radia - zakleszczona wtyczka.
Też to miałem... ułamany "cypelek" do zwalniania blokady wtyczki, chyba z godzinę się męczyłem, żeby ją wydłubać. Ostatecznie ułamałem do końca ten zatrzask, wtyczka na samych stykach się mocno trzyma. Tak na marginesie to w tej konsoli są dwie a nie trzy żarówki (chyba, że miałeś klimatronik) i też mi się spaliły.
Na swojego nie narzekam, co prawda klima okropnie rzęzi na wolnych obrotach, skrzynia wyje na 6 biegu, podczas deszczu w tylnej klapie zbiera się woda, która po otwarciu klapy wlewa się do bagażnika i na moją głowę oraz nie da się w upał otworzyć tylnych drzwi, do tego coś kradnie prąd z akumulatora ale generalnie jeździ i niewiele pali.
Jak pierwszy raz przyjechałem do serwisu w którym auto było serwisowane przez poprzedniego właściciela to usłyszałem coś w stylu "a jednak udało im się go sprzedać". Poprzedni właściciel też rzucił tekstem "ma mały przebieg jak na firmówkę bo więcej stało w serwisie niż jeździło"... może po prostu co się w nim miało zepsuć to się zepsuło i zostało naprawione
Czeka mnie tylko wycięcie szyby i usunięcie korozji wokół niej - nie wiem czy to efekt uszkodzeń przy poprzedniej wymianie szyby czy mało ostrożnego obchodzenia się ze skrobaczką do szyb. Pewnie ze skrzynią tez w końcu coś trzeba będzie zrobić.
_________________ IAW Scan 2 - oprogramowanie diagnostyczne dla starszych FIATów, Alfa-Romeo i Lancii | Polskie multimetry - parametry, schematy, instrukcje
|
|
Góra |
|
|
Hubik |
#437562 Wysłany:
05 Lut 2011, 16:09; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Imię: Hubert
Samochód: Grande Punto 5d
Silnik: Inny
Paliwo: ON
Wersja: Dynamic
Województwo: Poza Polską
Miejscowość: Gent, Belgia Rejestracja: 23 Kwi 2008, Posty: 689 Pomógł: 5
|
Ja swojego użytkuję od roku (w sumie ma 5 lat) i jak na razie:
- regeneracja alternatora (wymiana koła pasowego wraz ze sprzęgiełkiem)
- kompletna wymiana hamulców z tyłu (padły samoregulatory i tył hamował jedną szczęką - do wymiany bębny, szczęki i samoregulatory)
- wymiana szkiełka prawego lusterka (przestało grzać)
- wymiana czujnika temperatury zewnętrznej
- wymiana sprężyn z przodu (pęknięte)
W sumie w ciągu roku dołożyłem jakieś 1500 zł za części i naprawy.
Klima też mi głośno pracuje na wolnych obrotach ale to podobno normalne. Do tego coś mi coraz bardziej wyje w przednim lewym kole, podejrzewam łożysko ale mechanik mówi, że równie dobrze to może być coś w skrzyni na jego ucho. Na razie kazał z tym jeździć aż objawy będą bardziej jednoznaczne
_________________
od 03.2010: Grande Punto Dynamic 5D | 2005 | 1.3 MultiJet 16V | 6-speed | 75 650 - 136 000 km MOD by CINEK: 111 KM @ 231 Nm | Turbo VNT BorgWarner KKK BV35 @ 1.35 bar | EGR Off
Dołożone: tempomat, fabryczne radio CD z mp3, podłokietnik W planach: przyciemniane szyby tylne, fabryczny subwoofer, nagrzewnica elektryczna
04.2008 - 05.2009: Punto MK1 SX 3D | 1997 | 1.2 8V 75 KM | 187 000 - 201 350 km
|
|
Góra |
|
|
Yoka |
#438733 Wysłany:
09 Lut 2011, 00:05; Temat postu: |
|
|
Przyjaciel |
|
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: ON
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Tychy Rejestracja: 27 Lut 2007, Posty: 1364
|
Hmmm..... a j dzisiaj odebrałem samochód od mechanika po tym jak mu padło wspomaganie Już działa ...ale to była jego ostatnia awaria za mojej kadencji
_________________ Citroen C4 1.6 HDI 112 KM ......całe 55.000 km Czuje się jak Chuck Norris ......nic się mi nie psuje
|
|
Góra |
|
|
filip76 |
#445460 Wysłany:
26 Lut 2011, 10:25; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Rejestracja: 28 Lip 2007, Posty: 1035
|
tzok napisał(a): Tak na marginesie to w tej konsoli są dwie a nie trzy żarówki (chyba, że miałeś klimatronik) i też mi się spaliły. Zabij mnie a nie powiem, nie pamiętam ile tych żarówek było ale klimę miałem manualną. W każdym razie konsola wygasała stopniowo, częściami, aż nastała ciemność. Yoka napisał(a): Hmmm..... a j dzisiaj odebrałem samochód od mechanika po tym jak mu padło wspomaganie Już działa ...ale to była jego ostatnia awaria za mojej kadencji
Sprzedajesz?
_________________ alfa romeo robi auto na najbliższy salon w Genewie. Honda - na lata
|
|
Góra |
|
|
K3 |
#445467 Wysłany:
26 Lut 2011, 10:58; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
Imię: Michał
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Wersja: GT
Województwo: Poza Polską
Rejestracja: 11 Mar 2010, Posty: 748 Pomógł: 1
|
To i ja wpiszę...
Nie licząc lotu nad rowem i związanych z tym wymian części, to:
- zepsuło się grzanie lusterka prawego, wymieniono szkło
- lewy reflektor pmgielny dostał kamieniem, więc wymiana
- potem poszła uszczelka pod głowicą
- niedawno alternator
- i jeszcze po nim sonda lambda...
To byłoby tyle, jak na rok użytkowania...
_________________
|
|
Góra |
|
|
Sebooo |
#445516 Wysłany:
26 Lut 2011, 13:36; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Imię: Seba
Samochód: Abarth Punto Evo
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Województwo: mazowieckie [W]
Miejscowość: Warszawa Rejestracja: 03 Sty 2010, Posty: 2570 Pomógł: 12
|
A u mnie po 16000 od zakupu nic
No oprócz tej przygody z prowadnicą ale to nie wina auta.
|
|
Góra |
|
|
tzok |
#445698 Wysłany:
26 Lut 2011, 18:39; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Imię: Tomasz
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Bielsko-Biała/Sosnowiec Rejestracja: 28 Lip 2007, Posty: 415 Pomógł: 2
|
Po pół roku i ok 10000km miałem pierwszą awarię - przedni czujnik zderzeniowy. Ciekawostką jest już sam fakt jego zainstalowania w aucie z dwoma poduszkami, no ale jest na pasie przednim za zderzakiem. Auto oddałem do Bosmalu, bo miałem po drodze. Mechanik skasował błąd, ale postanowił obejrzeć ten czujnik, no i jak go obejrzał to błąd się pojawił i nie dało się go skasować.
Padła diagnoza - czujnik do wymiany, miałem przyjechać na drugi dzień, bo musieli zamówić czujnik. Na drugi dzień założyli zamówiony czujnik, a błąd jak był tak został. Dowiedziałem, że że podobno przysłali im niewłaściwy czujnik (to była wersja mechanika), ale jest też możliwość, że uszkodzona jest wiązka i jeśli tak nie będę musiał płacić za czujnik (to wersja szefa), niestety muszę im zostawić auto. Tak też zrobiłem, auto zostawiłem o 7, a o 12 miałem telefon że jest do odebrania. Gdy po pracy przyjechałem po odbiór, dowiedziałem się, że jednak to był zły czujnik, teraz dostali właściwy i już jest ok (samochód wydawał mi szef, mechanika już nie było).
Czujnik rzeczywiście wygląda na wymieniony ale naprawiona została też wiązka i to dość niedbale... mam więc pewne wątpliwości czy aby na pewno wymiana czujnika była zasadna.
Mam więc mieszane uczucia co do tego serwisu, natomiast co do auta... cóż miejsce w którym uszkodzeniu uległ ten przewód to ewidentne niedbalstwo FIATa - przewody są baaardzo cienkie (nieco grubsze od pojedynczych przewodów skrętki komputerowej cat.5e), tworzywo z którego wykonana jest ich instalacja twardnieje i robi się kruche na mrozie, a rozgałęzienia na wiązkach są zabezpieczone taśmą izolacyjną zamiast specjalnych plastikowych rozgałęźników, przez co przewód po prostu przetarł się o peszel w miejscu gdzie z niego wychodził. Gdyby chociaż przewody były wzmocnione taśmą wewnątrz peszla przy rozgałęzieniach... niestety peszle tylko z zewnątrz są owinięte taśmą, a ich ostre krawędzie stykają się z niezabezpieczonymi, cienkimi przewodami na wszystkich rozgałęzieniach.
|
|
Góra |
|
|
Żuczek |
#457868 Wysłany:
30 Mar 2011, 21:39; Temat postu: usterki |
|
|
Sympatyk kropek |
|
Imię: Marcin
Samochód: Grande Punto 3d
Silnik: 1.4 16V 95KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Sport
Województwo: mazowieckie [W]
Miejscowość: Płock Rejestracja: 30 Cze 2010, Posty: 24
|
Ja użytkowałem swoje Punto prawie 3 lata, przejechałem 50 tys. i mogę uznać samochód za bezawaryjny Oprócz regulacji zamków w drzwiach i akcji serwisowej z kolumną nie robiłem nic w samochodzie. Dobra robota makaroniarze
_________________ Grande Punto 1.4 95 KM Sport
|
|
Góra |
|
|
carlosmuz |
#458003 Wysłany:
31 Mar 2011, 13:34; Temat postu: |
|
|
Forumowicz |
|
Miejscowość: Kraków Rejestracja: 18 Paź 2010, Posty: 4
|
Witam!
Ja od września 2010 - 12 tys. km. Zero problemów. Silniczek 1.2 daje na razie radę. Ogólnie - poza spryskiwaczami - jestem b. zadowolony.
Pozdrawiam!
_________________ Carlos
|
|
Góra |
|
|
gwad |
#458020 Wysłany:
31 Mar 2011, 15:30; Temat postu: |
|
|
Sympatyk kropek |
Samochód: Grande Punto 5d
Silnik: 1.4 8V 77KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Estiva Blue&Me
Województwo: łódzkie [E]
Rejestracja: 28 Mar 2011, Posty: 18
|
tylny spryskiwacz
łączniki stabilizatorów - 51.800 km
_________________ GP 5-D Estiva Blue&Me 1,4 8v 77KM
|
|
Góra |
|
|
latajacybocianami |
#459419 Wysłany:
04 Kwi 2011, 18:19; Temat postu: Spostrzeżenia po 62000 km. |
|
|
Sympatyk kropek |
Miejscowość: Rybnik Rejestracja: 24 Wrz 2007, Posty: 15
|
Witam po długiej nieobecności. W 2008 roku zakupiłem GP 1,4 8V w wersji 360st. Spostrzeżenia z 3 letniego użytkowania po przejechaniu 62 000km są następujące:
awarie poważne : brak
usterki: wymiana wkładu lusterka (padło ogrzewanie), wymiana żarówki w konsoli środkowej, zacinająca się klamka w tylnych drzwiach- więc jak na fiata to chyba niewiele
serwis : standartowa wymiana olejów, filtrów, serwis klimy (ASO słono sobie liczy, przy ostatnim przeglądzie stwierdzili,że czas na wymianę paska rozrządu??? zaśpiewali sobie 500 zł za wymianę....nie wiem jak u was i przy jakich przebiegach sugerowali wymianę paska?)
Generalnie jestem zadowolony, spalanie średnie w cyklu mieszanym to 7 litrów (zima, opony zimowe), na zwykłej trasie uzyskuję 5,3-5,9 l/100km, przy prędkości średniej 130km/h z włączoną klimą na trasie do Chorwacji spalił 6,3 l/100km. Cena adekwatna do tego co ze sobą prezentuje. Do codziennej jazdy nadaje sie znakomicie, w mieście wszędzie się zmieszczę, jest w miarę dynamiczne jak na swoje 77 KM (jeździłem wersją 60 KM mojego kolegi - ale różnica w dynamice jest bardzo odczuwalna mimo niby tylko tych 17 KM więcej). Jedyną wadą tego samochodu, jest według mnie to, że na autostradzie brakuje w mojej wersji tego 6 biegu i chcąc jechać te 130 -140 km/h słychać te wysokie obroty:) Poza tym, polecam.
|
|
Góra |
|
|
G360 |
#459422 Wysłany:
04 Kwi 2011, 18:46; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Imię: Grzegorz
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: ON
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Katowice Rejestracja: 15 Lip 2009, Posty: 1217 Pomógł: 2
|
latajacybocianami napisał(a): przy prędkości średniej 130km/h z włączoną klimą na trasie do Chorwacji spalił 6,3 l/100km
Hoho no to gratuluję. Ja jadąc deltą większośc drogi z prędkościami 150 - 170 km/h nie uzyskałem Średniej 130 km/h.
|
|
Góra |
|
|
latajacybocianami |
#459427 Wysłany:
04 Kwi 2011, 18:54; Temat postu: |
|
|
Sympatyk kropek |
Miejscowość: Rybnik Rejestracja: 24 Wrz 2007, Posty: 15
|
[quote="G360"][quote="latajacybocianami"]przy prędkości średniej 130km/h z włączoną klimą na trasie do Chorwacji spalił 6,3 l/100km[/quote]
Hoho no to gratuluję. Ja jadąc deltą większośc drogi z prędkościami 150 - 170 km/h nie uzyskałem Średniej 130 km/h. [/quote]
No fakt. Zrobiłem skrót myślowy Średnia prędkość musiała być około 90 -100. Miałem na myśli ,że od Balatonu po sam Split jechałem tak około 130 km/h na "oko". Rozpędziłem się z tą średnia
|
|
Góra |
|
|
G360 |
#459432 Wysłany:
04 Kwi 2011, 19:15; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Imię: Grzegorz
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: ON
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Katowice Rejestracja: 15 Lip 2009, Posty: 1217 Pomógł: 2
|
latajacybocianami no widzisz to już lepiej brzmi i teraz faktycznie spalanie staje sie bardziej wiarygodne
|
|
Góra |
|
|
danielmax |
#463355 Wysłany:
15 Kwi 2011, 22:23; Temat postu: |
|
|
Puntomaniak |
Samochód: Grande Punto 5d
Silnik: 1.4 8V 77KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Dynamic
Województwo: kujawsko-pomorskie [C]
Miejscowość: kuj-pom Rejestracja: 23 Gru 2009, Posty: 91
|
podsumowanie 17000km i 16msc
- uszkodzony czujnik faz rozrządu /laweta-serwis/ -podobno było mało oleju choć powyżej min.
- świerszcz w wentylatorze
- zacinający się przełącznik nawiewu
- wyciek oleju na wybieraku skrzyni
- przygasają światła przy poruszaniu przełącznikiem -na razie obserwuję
- na mieszku zmiany biegów pęknięcia
mam umówić się na naprawę w serwisie potrwa kilka dni
_________________ GRANDE PUNTO 1,4 8v- DYNAMIC -cross over
|
|
Góra |
|
|
olos47 |
#464170 Wysłany:
17 Kwi 2011, 21:35; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Miejscowość: Katowice/Siedlce/Birmingham UK Rejestracja: 09 Lut 2009, Posty: 568
|
latajacybocianami napisał(a): jest w miarę dynamiczne jak na swoje 77 KM
no to Ci się udało. Aż sobie monitor obsmarkałem
_________________ FIAT GRANDE PUNTO RACING 1,4 8v 75KM, YELLOW&BLUE&ME
Renault Megane Grandtour Dynamique 1,5 dci 106KM
|
|
Góra |
|
|
bisturator |
#464407 Wysłany:
18 Kwi 2011, 14:01; Temat postu: |
|
|
Sympatyk kropek |
|
Samochód: Grande Punto 5d
Silnik: 1.4 8V 77KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: Active
Województwo: łódzkie [E]
Miejscowość: Łódź Rejestracja: 21 Lut 2011, Posty: 9
|
Temat rozpoczęty w prehistorii, ale ciągle aktywny, więc dodam coś od siebie.
I mnie typowo "fiatowskie" usterki - małe rzeczy, ale upierdliwe.
Auto kupione uzywane po 3 latach eksploatacji przez kobietę. Poprzednia właścicielka zdążyła nalatać 113k, więc spodziewałem się co nieco do poprawy, zwłaszcza, że Pani polegała tylko na ASO, sama ni w ząb mechanicznych tematów.
Sam poczatek to wgięte dolne rozparcie zawieszenia w taki sposób, że przy obciążeniu silnika grało piękną symfonię brzęcząc w kontakcie z wydechem. Przy okazji wstępnych oględzin w ASO skasowali za to pieniążki, mówiąc że "wyprofilowali". W efekcie musiałem to poprawić sam, gdyż po oględzinach okazało się to nawet nie ruszone.
Potem tylne światła - zamieniony stop z kierunkiem (zaśniedziałe, powyginane styki we wtyczce). Naprawione.
Włącznik świateł - przy odbiciu kierunków gasną czasem mijania (na moment). Do zrobienia.
Sparciała guma na przewodzie doprowadzającym ciecz chłodząca do reduktora inst.gaz. - ze zbiorniczka wyrównawczego znika 200 ml co tydzień. Do zrobienia.
Piszczące na wybojach mocowanie oparcia tylnej kanapy. Naprawione taśmą M3 .
Komp zgłasza od tygodnia "check engine" mimo to chodzi idealnie. Do zbadania.
Wcześniej (podczas dużych mrozów) zaraz po odpaleniu ikonka wspomagania i brak działania tegoż. Po zagrzaniu silnika nigdy nie wyskoczyło. Nie wyskakuje i teraz gdy już jest ciepło. Tu nie wiem jak to sprawdzić, chyba trzeba czekać na następną zimę
Popękany mieszek drążka zmiany biegów. Do zamiany.
Przerywające oświetlenie tablicy z tyłu - kostki/wtyczki. Naprawione.
Reasumując, poprzednie auto to też był fiat i się przyzwyczaiłem, sam ogarniam wiele tematów i dodatkowo lubię sobie czasami pogrzebać w garażu. Fiata z niższej półki cenowej niestety nigdy nie polecę osobom, które nie pasjonują się motoryzacją. Te samochody mocno obrazują powiedzenie jak się dba - tak się ma i z osobistego doświadczenia wiem, ze obrazują to bardziej niż inne marki... Nie zmienia to faktu że bardzo lubię moje "mini Maserati".
|
|
Góra |
|
|
kox |
#464456 Wysłany:
18 Kwi 2011, 17:24; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Imię: Tomasz
Samochód: Croma
Silnik: 1.9 120KM mJTD
Paliwo: ON
Wersja: Dynamic
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: SZ //\\ STA Rejestracja: 15 Sie 2007, Posty: 4874 Pomógł: 39
|
no prosze jaka obiektywna wypowiedź w 100% (wg mnie) opisująca samochód używany i oczekiwania wobec niego. Co niektórzy kupują 3 letnie auto ( bo przeciez prawie nowe) i myślą że kompletnie nic przy nim sie nie robi i nie będzie robiło
_________________ Jest sadza - jest zabawa
|
|
Góra |
|
|
GemBoy |
#464640 Wysłany:
18 Kwi 2011, 21:31; Temat postu: |
|
|
Puntomaniak |
Imię: GemBoy
Samochód: Grande Punto 3d
Silnik: 1.9 130KM mJTD
Paliwo: ON
Wersja: Sport
Województwo: pomorskie [G]
Miejscowość: pomorze Rejestracja: 27 Maj 2010, Posty: 86
|
kompletnie żadnych problemów, oprócz klimy, która nie działała przy kupnie
obecny przebieg 55kkm, z czego ja nalatałem 10kkm od sierpnia'10 i jedynie olej był zmieniony
_________________ 08' Grande Punto 1.9JTD Sport
Kropek VS Malina
|
|
Góra |
|
|
|
Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum Nie możesz dodawać załączników na tym forum
|
|