|
Obecny czas: 16 Cze 2025, 12:38
|
Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy
|
Strona 1 z 1
|
[ 19 posty(ów) ] |
|
Autor |
Wiadomość |
Pawelek_S |
#468072 Wysłany:
28 Kwi 2011, 22:10; Temat postu: wspomaganie i bez wspomagania -ciężko czy nie |
|
 |
Puntomaniak |
Miejscowość: Siedlce Rejestracja: 06 Mar 2011, Posty: 90
|
Witam , czy ma ktoś porównanie w tym temacie czy dużo ciężej bez wspomagania kiery się kręci (jak wsio sprawne). Ja akurat nie mam możliwości sprawdzenia jak jest bez ale z dobrym maglem,ponieważ mój jest mocno zwalony i na dodatek skręcony ile się da aby nie waliło .
Pytam bo nie wie co lepsze czy kupić nowy czy szukac kompletu ze wspomaganiem,Problem leży w mocowaniu pompy.
_________________ Tak przez przypadek kupiłem kropka od szwagra 5D 1.1 S 98r.
astra II caravan 2002r.
|
|
Góra |
|
 |
|
|
mrabraa |
#468108 Wysłany:
28 Kwi 2011, 22:49; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
Rejestracja: 21 Lut 2009, Posty: 168
|
jeśli nie masz wspomagania to raczej nie wkładaj w to kasy, jeśli miałeś to nie będziesz chciał być bez  Znaczy się, mam na myśli, że jak już się przyzwyczaisz to w autach bez wspomagania się naklniesz  Ja jak testowałem peugot 106 bez wspomagania to w zakrętach się czułem jakbym titaniciem nawracał przed górą lodową 
_________________ Fiat Punto Mk. I 60SX 1.2 Benzyna 1998r. angielski
|
|
Góra |
|
 |
BolekPunto |
#468131 Wysłany:
28 Kwi 2011, 23:22; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Miejscowość: Myślibórz Rejestracja: 29 Lis 2010, Posty: 293 Pomógł: 6
|
Może nie co do tematu ale napisałeś ze skręciłeś ile się dalo bo pukało ?
Co takiego trzeba skręcić bo mam wrażenie że mam tam mały luz , może by pomogło .
_________________ Fiat Punto 1.6 Sporting
|
|
Góra |
|
 |
STax |
#468180 Wysłany:
29 Kwi 2011, 07:57; Temat postu: |
|
 |
Rabarbar |
 |
Imię: Szczepan
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: opolskie [O]
Miejscowość: Kotlarnia/Opole Rejestracja: 14 Cze 2007, Posty: 24013 Pomógł: 128
|
mrabraa napisał(a): Ja jak testowałem peugot 106 bez wspomagania to w zakrętach się czułem jakbym titaniciem nawracał przed górą lodową
Dziwne.
W trakcie jazdy wspomaganie tylko przeszkadza, bo zmniejsza czucie na kierownicy.
Przydaje się tylko przy parkowaniu.
W punciaku na standardowych rozmiarach kół jest zbędne, kręci się lekko.
_________________ http://staxomoto.blogspot.com <= ZAPRASZAM - ostatni update 16.02.16 http://stax.motoblogi.pl/ http://www.facebook.com/staxomoto <= Lubię to! 
obecnie: http://fiatpunto.com.pl/topic1866.html Punto 55sx '97 "Pershing" 662A Grigio Ducale SM.MET 82KM & 110Nm Saab 9-3 2.0t 150KM 240Nm 01' Skoda Octavia 1.2 TSI 110KM 175Nm 17'
było: Peugeot 605 3.0 V6 167KM 235Nm 94' BMW 323i Touring 170KM 250Nm 96' Opel Astra GSI 2.0 150km 196Nm 92' BMW 323i sedan 181KM 250Nm 96' Skoda 120L 52KM 82Nm 89'
|
|
Góra |
|
 |
BlackHand |
#468193 Wysłany:
29 Kwi 2011, 09:36; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Imię: Rafał
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.2 16V 80KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Sporting
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Chorzów Rejestracja: 10 Maj 2010, Posty: 776 Pomógł: 1
|
Na parkowanie bez wspomagania jest bardzo prosty patent
Nie kręcić po prostu w miejscu gdy koła zaczynają się toczyć kręcenie zdecydowanie idzie lżej
Gdy jest tylko taka możliwość to warto tą zasadę stosować 
_________________ Fiat Punto I 55 sx "Grigio Carbon" Było.....
post378080.html#378080
Fiat Punto II Sporting Jest !
topic37761.html
|
|
Góra |
|
 |
BolekPunto |
#468197 Wysłany:
29 Kwi 2011, 09:50; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Miejscowość: Myślibórz Rejestracja: 29 Lis 2010, Posty: 293 Pomógł: 6
|
STax napisał(a): mrabraa napisał(a): Ja jak testowałem peugot 106 bez wspomagania to w zakrętach się czułem jakbym titaniciem nawracał przed górą lodową Dziwne. W trakcie jazdy wspomaganie tylko przeszkadza, bo zmniejsza czucie na kierownicy. Przydaje się tylko przy parkowaniu. W punciaku na standardowych rozmiarach kół jest zbędne, kręci się lekko.
Prawda , jakieś 3 lata temu miałem mieć na pierwsze auto Punto mk1 i pojechałem obejrzeć wersje 1.1 to pamiętam że nie mogłem uwierzyc że to nie ma wspomagania bo kręciło się aż za lekko.
W Peugeocie jest fajnie na postoju kręci się małym paluszkiem , jak się rusza to trochę ciezej i jak się już przekroczy chyba 20 czy 30kmh to chyba nie działa wogóle bo fajnie sztywno się kieruje.
_________________ Fiat Punto 1.6 Sporting
|
|
Góra |
|
 |
smuk |
#468203 Wysłany:
29 Kwi 2011, 10:05; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
Rejestracja: 16 Sty 2010, Posty: 280 Pomógł: 5
|
Na lato mam ogumienie 185/55/R14. Jezdze punciakiem 1.1 bez wspomagania. Parkowanie pod biedronką na kostce brukowej to czysta masakra - bardzo dobre dla tych ktorzy chca wzmocnic miesnie przedramion
Ale ja po dwóch sezonach się przyzwyczailem ;p
|
|
Góra |
|
 |
Pawelek_S |
#468220 Wysłany:
29 Kwi 2011, 11:26; Temat postu: |
|
 |
Puntomaniak |
Miejscowość: Siedlce Rejestracja: 06 Mar 2011, Posty: 90
|
Mechanik mi skręcił troche od spodu śrubą która jest w maglu od spodu .Dociska się nią listwe jakby do slimaka wyżej przez co jest mniejszy luz ale ciężej chodzi ,za to nie stuka.
Wiem jak jest w aucie ze wspomaganiem ale w astrze II bo mam .
chodzi mi głównie o kręcenie w miejscu w punto ,bo to autko żonki i wytłumaczcie jej że trza się toczyc aby skręcic .Ma byc lekko bo ona nie może zaparkowac he he .
dla tego pytam ,czy jak zmienię magiel na nowy to będzie lepiej bo ten co jest to padaka .Oponki standard 155x70x13
Mam na myśli magiel firmy ricambi.nie chcę wydawać za duzo kasy trochę i ten posłuży a potem to pewnie autko zrobi papa.
_________________ Tak przez przypadek kupiłem kropka od szwagra 5D 1.1 S 98r.
astra II caravan 2002r.
|
|
Góra |
|
 |
_Sandro_ |
#468483 Wysłany:
29 Kwi 2011, 22:49; Temat postu: |
|
 |
Puntomaniak |
 |
Rejestracja: 19 Paź 2009, Posty: 73
|
Uczyłem się jeździć w aucie z wspomaganiem i po przesiadce to mojego mk1 nie odczułem dużej różnicy, jakoś wcale za wspomaganiem nie tęsknie - przynajmniej jest jedna rzecz mniej, które może się zepsuć 
_________________
|
|
Góra |
|
 |
OLO1986_2007 |
#468929 Wysłany:
01 Maj 2011, 12:42; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Miejscowość: Bojszowy Rejestracja: 04 Sty 2010, Posty: 500 Pomógł: 5
|
|
Góra |
|
 |
fredric |
#469042 Wysłany:
01 Maj 2011, 19:18; Temat postu: |
|
 |
Sympatyk kropek |
Miejscowość: wkz Rejestracja: 29 Kwi 2011, Posty: 49
|
Czyli generalnie największym problemem jest mocowanie pompy??
_________________ cerwony punciak w cabrio
|
|
Góra |
|
 |
Pawelek_S |
#469133 Wysłany:
01 Maj 2011, 22:40; Temat postu: |
|
 |
Puntomaniak |
Miejscowość: Siedlce Rejestracja: 06 Mar 2011, Posty: 90
|
Eh to mocowanie .Gdyby nie to to bym se machnął taki bayer
_________________ Tak przez przypadek kupiłem kropka od szwagra 5D 1.1 S 98r.
astra II caravan 2002r.
|
|
Góra |
|
 |
fredric |
#469156 Wysłany:
01 Maj 2011, 23:20; Temat postu: |
|
 |
Sympatyk kropek |
Miejscowość: wkz Rejestracja: 29 Kwi 2011, Posty: 49
|
Poczekam do zimy jak auto będzie się robiło to spróbuję coś zrobić z tym mocowaniem.
_________________ cerwony punciak w cabrio
|
|
Góra |
|
 |
Białastrzała97S |
#471591 Wysłany:
08 Maj 2011, 12:28; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Imię: Patryk
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna + LPG
Województwo: zachodniopomorskie [Z]
Miejscowość: Szczecin/Żary Rejestracja: 17 Lip 2010, Posty: 674 Pomógł: 7
|
STax napisał(a): mrabraa napisał(a): Ja jak testowałem peugot 106 bez wspomagania to w zakrętach się czułem jakbym titaniciem nawracał przed górą lodową Dziwne. W trakcie jazdy wspomaganie tylko przeszkadza, bo zmniejsza czucie na kierownicy. Przydaje się tylko przy parkowaniu. W punciaku na standardowych rozmiarach kół jest zbędne, kręci się lekko.
 Przecież wspomaganie się wyłącza od jakiejś tam prędkości - nie jest przecież "aktywne" przy prędkości 100 km/h bo szybko byś drzewo zaliczył 
_________________
+ 
Jako pierwszy samochód w życiu był Fiat Punto 1.1 1997 Teraz jest Ford Sierra 2.0 DOHC 1991 + LPG http://fiatpunto.com.pl/topic34391.html
Szerokości i przyczepności
|
|
Góra |
|
 |
b3liar |
#471607 Wysłany:
08 Maj 2011, 13:07; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: Inne
Województwo: Poza Polską
Rejestracja: 26 Lip 2010, Posty: 626 Pomógł: 1
|
zalezy jakie wspomaganie, niektore chyba wrecz utrudniaja ruch kierownica - takie "anty-wspomaganie". Przynajmniej takie mam subiektywne odczucie  bo pomimo kolein nie dalo sie tego odczuc jakos specjalnie na kierownicy, tak jak np. to czuje w punto bez wspomagania 
|
|
Góra |
|
 |
mrabraa |
#471650 Wysłany:
08 Maj 2011, 15:34; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
Rejestracja: 21 Lut 2009, Posty: 168
|
wspomaganie w punto 1 nie wyłącza się wraz z prędkością, bo to wspomaganie hydrauliczne, a nie elektryczne jak w nowych autach. Takie rozwiązanie jest prostsze i nie przyczynia się do braku czucia na kierownicy, chyba, że się ma coś spaprane (np. drążki). Dodatkowo przy wspomaganiu zakres ruchów kierownicą to ok. 2 obrotów do pełnego skrętu, a bez wspomagania trzeba kręcić 3 razy. Ale to zależy co komu przypasi 
_________________ Fiat Punto Mk. I 60SX 1.2 Benzyna 1998r. angielski
|
|
Góra |
|
 |
niesc |
#477369 Wysłany:
29 Maj 2011, 14:13; Temat postu: |
|
 |
Puntomaniak |
Rejestracja: 01 Mar 2011, Posty: 91
|
To jak sie kreci zalezne jest tez od opon.. ja osobiscie jezdze BEZ wspomagania i jakos nie jest mi ono potrzebne. Kierownica kreci sie lekko.
|
|
Góra |
|
 |
Pawelek_S |
#477490 Wysłany:
29 Maj 2011, 20:06; Temat postu: |
|
 |
Puntomaniak |
Miejscowość: Siedlce Rejestracja: 06 Mar 2011, Posty: 90
|
mrabraa napisał(a): wspomaganie w punto 1 nie wyłącza się wraz z prędkością, bo to wspomaganie hydrauliczne, a nie elektryczne jak w nowych autach. Takie rozwiązanie jest prostsze i nie przyczynia się do braku czucia na kierownicy, chyba, że się ma coś spaprane (np. drążki). Dodatkowo przy wspomaganiu zakres ruchów kierownicą to ok. 2 obrotów do pełnego skrętu, a bez wspomagania trzeba kręcić 3 razy. Ale to zależy co komu przypasi 
No to akurat dla mnie jest jasne . a oponki jak najbardziej seria 155/70/13
_________________ Tak przez przypadek kupiłem kropka od szwagra 5D 1.1 S 98r.
astra II caravan 2002r.
|
|
Góra |
|
 |
mrabraa |
#477565 Wysłany:
29 Maj 2011, 22:12; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
Rejestracja: 21 Lut 2009, Posty: 168
|
no ja mam nieseryjne 14"  tzn. mam trochę inny rozmiar niż seria, akurat wytraciło 10% zawyżania przez licznik auta  Kupiłem autko z takimi kółkami i jak zmieniałem to brałem Dębicę wielosezonową w tym samym rozmiarze. Jedyny problem to potem dobrać ciśnienia  Na 13" pewnie bez wspomagania wcale nie jest dużo ciężej.
_________________ Fiat Punto Mk. I 60SX 1.2 Benzyna 1998r. angielski
|
|
Góra |
|
 |
|
Strona 1 z 1
|
[ 19 posty(ów) ] |
|
|
Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum Nie możesz dodawać załączników na tym forum
|
|