|
Obecny czas: 15 Cze 2025, 15:27
|
Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy
Autor |
Wiadomość |
MOTOMYSZOR |
#460372 Wysłany:
07 Kwi 2011, 19:43; Temat postu: |
|
 |
Sympatyk kropek |
Rejestracja: 07 Lut 2010, Posty: 48
|
Piszecie o kablach, świecach ale nikt nie pisze o filtrze powietrza..... Mam nadzieję że też był wymieniony.....
_________________ Nigdy w żadnych okolicznościach nie bierz na raz środka nasennego i na przeczyszczenie
Punto II 2001
1,2 8V - golas
|
|
Góra |
|
 |
|
|
maciej85 |
#460385 Wysłany:
07 Kwi 2011, 20:08; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Imię: Maciej
Samochód: Punto II 5d
Silnik: 1.2 8V 73KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: ELX
Województwo: mazowieckie [W]
Miejscowość: Syreny Gród Rejestracja: 01 Cze 2007, Posty: 1038
|
filtr powietrza wymieniony
dziś byłem na diagnozie komputerowej i wyszły 3 błędy
1. P0304
spalanie cylinder 4 - stwierdzenie wypadnięcia zapłonu
2. P0300
wypadniecie zapłonu - stwierdzenie wypadnięcia zapłonu
3. P0170
adaptacja mieszanki rząd 1 - nieprawidłowe działanie
biorąc to na logikę to wychodzi mi na to że do wymiany cewki oraz zbadanie instalacji elek. oraz pierwszej sondy (górnej)...
_________________ było moje ukochane Punto II kolor - Czerwony Tiziano 199 album_personal.php?user_id=831
jest VW Passat B5
|
|
Góra |
|
 |
marcin186 |
#472332 Wysłany:
10 Maj 2011, 15:37; Temat postu: |
|
 |
Moderator |
 |
Imię: Marcin
Samochód: Fiat Tipo II
Silnik: 1.4 16V 95KM
Paliwo: Benzyna
Województwo: wielkopolskie [P]
Miejscowość: Pyrlandia/PO Rejestracja: 31 Lip 2008, Posty: 3527 Pomógł: 22
|
|
Góra |
|
 |
maciej85 |
#472532 Wysłany:
10 Maj 2011, 22:51; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Imię: Maciej
Samochód: Punto II 5d
Silnik: 1.2 8V 73KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: ELX
Województwo: mazowieckie [W]
Miejscowość: Syreny Gród Rejestracja: 01 Cze 2007, Posty: 1038
|
i dalej mam takie objawy
muszę się umówić do elektryka, wstępnie powiedział że prawdopodobnie pompa paliwa pada albo komp silnika 
_________________ było moje ukochane Punto II kolor - Czerwony Tiziano 199 album_personal.php?user_id=831
jest VW Passat B5
|
|
Góra |
|
 |
marcin186 |
#472656 Wysłany:
11 Maj 2011, 14:01; Temat postu: |
|
 |
Moderator |
 |
Imię: Marcin
Samochód: Fiat Tipo II
Silnik: 1.4 16V 95KM
Paliwo: Benzyna
Województwo: wielkopolskie [P]
Miejscowość: Pyrlandia/PO Rejestracja: 31 Lip 2008, Posty: 3527 Pomógł: 22
|
|
Góra |
|
 |
macko8 |
#724624 Wysłany:
05 Kwi 2014, 16:03; Temat postu: Re: Mój kropek się dławi na zimnym silniku. |
|
 |
Puntomaniak |
 |
Imię: Maciek
Samochód: Punto I 3d
Silnik: 1.2 8V 73KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: dolnośląskie [D]
Rejestracja: 08 Lip 2012, Posty: 75
|
no i jak co musieliscie wymienic zeby bylo ok?
|
|
Góra |
|
 |
Arik |
#780333 Wysłany:
09 Lip 2015, 17:39; Temat postu: Re: Mój kropek się dławi na zimnym silniku. |
|
 |
Sympatyk kropek |
 |
Imię: Ariel
Samochód: Grande Punto 5d
Silnik: 1.4 16V 120KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Sport
Województwo: wielkopolskie [P]
Miejscowość: Opalenica Rejestracja: 23 Sie 2012, Posty: 15
|
podbijam temat! mam dokładnie te same objawy - co wymieniliście, by było ok?
u mnie: Gdy odpalam latem - po wciśnięciu pedału przyspieszenia - silnik wchodzi na obroty, wpinam bieg i przy wduszaniu pedału gazu/jednocześnie puszczaniu sprzęgła - zaczyna się dławić. Nic nie daje wciśnięcie gazu do końca. Silnik zachowuje się, jak gdy w starym komarku gaźnik zalewał cylinder. Muszę wrzucić luz (lub sprzęglo do końca) i puścić gaz, po malutku dodawać gazu by przegazować (przy dużym dodaniu gazu natychmiast zaczyna się dławić - ale nie gaśnie - obroty spadają do ok 700/min) potem gdy na wysokich obrotach jakoś ruszę (palę sprzęgło...) i pojadę na 1-ce z 200-500m - silnik się rozgrzewa i zaczyna jechać coraz lepiej. Latem problem znika po 45sek jazdy. Zimą po 3-4 min. Jak sobie radzę? latem - odpalam kropka na minutę, siedzę w samochodzie i po minucie ruszam - wtedy problem nie istnieje. (ale czuć jakby delikatne szarpania na początku) Zimą w temp. -5 tak ok 5 min musiał stać odpalony.
Problem na PB i LPG, 1,2 16v, sekwencja STAG Qbox.
[ Dodano: 09 Lip 2015 17:08 ]
p.s. wymienione przewody WN, świece - na NGK. - nic lepiej. Niedawno robiona UPG i wymieniona głowica na nową - nic lepiej (na poprzedniej tak samo).
Jakie macie propozycje - gdzie zaglądnąć, co sprawdzić?
[ Dodano: 09 Lip 2015 17:38 ]
nie ma problemu z rozruchem
[ Dodano: 09 Lip 2015 17:39 ]
filtr powietrza też nowy
_________________ ... gdyby żona dowiedziała się, co planuję zrobić z Jej GRANDE, pod pretekstem pękniętego kolektora dolotowego... : P
Włoszki w garażu: Grande Punto 1,4 T-Jet - Żony. Modyfikujemy, Fiat 126p Milicyjny - odpoczywamy sobie pod kocykiem : ) ----- Kite & Moto CB: Arik Poznań
|
|
Góra |
|
 |
artekL |
#780667 Wysłany:
14 Lip 2015, 16:15; Temat postu: Re: Mój kropek się dławi na zimnym silniku. |
|
 |
Puntoświr |
 |
Imię: Arek
Samochód: Grande Punto 5d
Silnik: 1.4 8V 77KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Dynamic
Województwo: łódzkie [E]
Miejscowość: Łódź - Piotrków Tryb. Rejestracja: 02 Mar 2015, Posty: 136 Pomógł: 6
|
Arik napisał(a): podbijam temat! mam dokładnie te same objawy - co wymieniliście, by było ok?
u mnie: Gdy odpalam latem - po wciśnięciu pedału przyspieszenia - silnik wchodzi na obroty, wpinam bieg i przy wduszaniu pedału gazu/jednocześnie puszczaniu sprzęgła - zaczyna się dławić. Nic nie daje wciśnięcie gazu do końca. Silnik zachowuje się, jak gdy w starym komarku gaźnik zalewał cylinder. Muszę wrzucić luz (lub sprzęglo do końca) i puścić gaz, po malutku dodawać gazu by przegazować (przy dużym dodaniu gazu natychmiast zaczyna się dławić - ale nie gaśnie - obroty spadają do ok 700/min) potem gdy na wysokich obrotach jakoś ruszę (palę sprzęgło...) i pojadę na 1-ce z 200-500m - silnik się rozgrzewa i zaczyna jechać coraz lepiej. Latem problem znika po 45sek jazdy. Zimą po 3-4 min. Jak sobie radzę? latem - odpalam kropka na minutę, siedzę w samochodzie i po minucie ruszam - wtedy problem nie istnieje. (ale czuć jakby delikatne szarpania na początku) Zimą w temp. -5 tak ok 5 min musiał stać odpalony.
Problem na PB i LPG, 1,2 16v, sekwencja STAG Qbox.
[ Dodano: 09 Lip 2015 17:08 ]
p.s. wymienione przewody WN, świece - na NGK. - nic lepiej. Niedawno robiona UPG i wymieniona głowica na nową - nic lepiej (na poprzedniej tak samo).
Jakie macie propozycje - gdzie zaglądnąć, co sprawdzić?
[ Dodano: 09 Lip 2015 17:38 ]
nie ma problemu z rozruchem
[ Dodano: 09 Lip 2015 17:39 ]
filtr powietrza też nowy Mam podobny objaw w P2 1.2 8V na mrozach może przepustnica do wyczyszczenia (sprawdzałem tylko parametry czujników i nastawników i nie było anomalii wsio działa, może osad w przepustnicy spowalnia silnik krokowy w moim przypadku i nie nadąża, u ciebie co prawda jest elektryczna przepustnica bez silnika krokowego bocznikowego ale może osady też ją spowalniają na mrozie), w zasadzie machnąłem na to ręka na mrozach niech sobie pochodzi tą minutkę czy dwie nasmaruje się przy okazji cały motor lepiej po ruszeniu nie ma kłopotu 
_________________
Punto mk2 1.2 60 KM Active, Punto mk2fl 1.2 60 KM Active, Punto mk2fl 1.2 60 KM ? (dziwna wersja z klimą), Grande Punto 1.4 77 KM Dynamic
|
|
Góra |
|
 |
|
Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum Nie możesz dodawać załączników na tym forum
|
|