|
Obecny czas: 18 Cze 2025, 13:27
|
Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy
Autor |
Wiadomość |
majcher2 |
#488295 Wysłany:
07 Lip 2011, 06:57; Temat postu: |
|
 |
Sympatyk kropek |
 |
Miejscowość: Wałbrzych Rejestracja: 26 Sty 2010, Posty: 16
|
ok mam nadzieje ze gdzieś dorwe taka od palio/siena bo jak narazie na allegro wylukałem tylko jedna od 1.2 na dwa otwory bo widzialem tez na 3 otwory 
_________________ Punto 1.2 75KM ELX
http://fiatpunto.com.pl/topic21967.html
|
|
Góra |
|
 |
|
|
karlito1988 |
#492557 Wysłany:
23 Lip 2011, 08:30; Temat postu: |
|
 |
Puntomaniak |
 |
Miejscowość: mysłowice/Cieślin małopolska Rejestracja: 05 Paź 2010, Posty: 98
|
ja kupiłem w sklepie motoryzacyjnym za 30zł nwą kopółke i oreginalna fiat lancia
|
|
Góra |
|
 |
Pawel6 |
#492577 Wysłany:
23 Lip 2011, 10:37; Temat postu: |
|
 |
Sympatyk kropek |
 |
Miejscowość: Kraków Rejestracja: 16 Lip 2011, Posty: 39
|
No wsio fajnie tylko szkoda że średnica dolotu jet mniejsza i ta cała "kopułka" spiera się na wtryskiwaczu 
_________________ Punto MK I 1.1 S
Punto MK I 75 1.2 ELX
Audi 200 Typ 43 R5 2.2
Audi 100 C4 R5 2.3
|
|
Góra |
|
 |
piter123321 |
#492602 Wysłany:
23 Lip 2011, 13:38; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Imię: Piotrek
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Województwo: małopolskie [K]
Miejscowość: KGR. Rejestracja: 31 Sty 2010, Posty: 2513 Pomógł: 12
|
|
Góra |
|
 |
STax |
#492611 Wysłany:
23 Lip 2011, 14:18; Temat postu: |
|
 |
Rabarbar |
 |
Imię: Szczepan
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: opolskie [O]
Miejscowość: Kotlarnia/Opole Rejestracja: 14 Cze 2007, Posty: 24013 Pomógł: 128
|
piter123321 napisał(a): ttp://allegro.pl/pokrywa-przepustnicy-fiat-bravo-1-4-12v-i1698033568.html a taka nie bedzie? [ Dodano: 23 Lip 2011 12:38 ] http://allegro.pl/fiat-bravo-1-4-12v-po ... 32416.html [ Dodano: 23 Lip 2011 12:38 ] moe byc takie coś? jak pokazałem? i na złomach pytac o pokrywe wtrysku? bo to jest pod stozek dedykowane? czy nie?
Te kopułki są do niczego, bo mają dziury na 3 śruby a w punto do przepustnicy montuje się na 2 (chyba że w mpi jest inaczej niż w spi, ale chyba nie).
I nie są dedykowane pod stożek, tylko po prostu takie montowano w niektórych silnikach.
Tak czy siak stożek i wszystkie kombinacje z nim związane to stara kasy 
_________________ http://staxomoto.blogspot.com <= ZAPRASZAM - ostatni update 16.02.16 http://stax.motoblogi.pl/ http://www.facebook.com/staxomoto <= Lubię to! 
obecnie: http://fiatpunto.com.pl/topic1866.html Punto 55sx '97 "Pershing" 662A Grigio Ducale SM.MET 82KM & 110Nm Saab 9-3 2.0t 150KM 240Nm 01' Skoda Octavia 1.2 TSI 110KM 175Nm 17'
było: Peugeot 605 3.0 V6 167KM 235Nm 94' BMW 323i Touring 170KM 250Nm 96' Opel Astra GSI 2.0 150km 196Nm 92' BMW 323i sedan 181KM 250Nm 96' Skoda 120L 52KM 82Nm 89'
|
|
Góra |
|
 |
Pawel6 |
#492630 Wysłany:
23 Lip 2011, 15:07; Temat postu: |
|
 |
Sympatyk kropek |
 |
Miejscowość: Kraków Rejestracja: 16 Lip 2011, Posty: 39
|
STax czy ja wiem dedykowany dolocik K&N w 1.1 SPI dał 6KM mocy przy totalnej serii ( tylko cena dolotu nie jest taka fajna jak przyrost mocy)
Z dolotem jak z wydechem trzeba mieć do tego sporą wiedzę, choć z testów a AŚ nawet ten najtańszy stożek Jacky daje +/- 1.5KM. Mój puntolot na stożku fajnie chodzi z mocą już jest różniej jak jest zimno to ma lepszego kopa ze względu na większą zawartość tlenu w powietrzu. Najprostszy ale nie fachowy dolot można zrobić z rur PCV 110 rura spiralna redukcja na 50 lub 75 i na to stożek
piter123321 jak Ci spasuje to montuj bo puszka jest większa niż z SC/CC montując stożek na wyprowadzeniu uzyskasz trochę mocy 
_________________ Punto MK I 1.1 S
Punto MK I 75 1.2 ELX
Audi 200 Typ 43 R5 2.2
Audi 100 C4 R5 2.3
|
|
Góra |
|
 |
piter123321 |
#492653 Wysłany:
23 Lip 2011, 16:14; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Imię: Piotrek
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Województwo: małopolskie [K]
Miejscowość: KGR. Rejestracja: 31 Sty 2010, Posty: 2513 Pomógł: 12
|
STax wiem:) ogolnie duzo kasy straciłem na punciaku wiec roznicy mi nie robi:P hehe;)
Pawel6 ale czy idealnie spasuje mi na otwor w przepustnicy? nie bedzie luzu?zeby tam lewego nie łapał.
_________________ Było: 09.2009-02.2013 Punto I 1995r 1.2 ELX z lpg - post351906.html#351906 Jest: 02.2013 - Peugeot 206 1.4 75 KM
|
|
Góra |
|
 |
STax |
#492655 Wysłany:
23 Lip 2011, 16:19; Temat postu: |
|
 |
Rabarbar |
 |
Imię: Szczepan
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: opolskie [O]
Miejscowość: Kotlarnia/Opole Rejestracja: 14 Cze 2007, Posty: 24013 Pomógł: 128
|
Pawel6 napisał(a): dedykowany dolocik K&N w 1.1 SPI dał 6KM mocy przy totalnej serii ( tylko cena dolotu nie jest taka fajna jak przyrost mocy) Skąd takie info? Rzucisz jakimś linkiem bo jestem ciekaw. Pawel6 napisał(a): Z dolotem jak z wydechem trzeba mieć do tego sporą wiedzę, choć z testów a AŚ nawet ten najtańszy stożek Jacky daje +/- 1.5KM. No właśnie, +/-. Gdzie indziej znowu czytałem, że do naszych silników najlepiej się sprawdza seryjny dolot. Pawel6 napisał(a): Najprostszy ale nie fachowy dolot można zrobić z rur PCV 110 rura spiralna redukcja na 50 lub 75 i na to stożek
Pytanie tylko czy stożek jest koniecznym elementem dolotu żeby podnieść moc? Bo wg mnie nie i mój wykres z hamowni (wyniki w podpisie) świadczą, że raczej mam rację  a dolot mam pomodzony jeszcze prościej 
_________________ http://staxomoto.blogspot.com <= ZAPRASZAM - ostatni update 16.02.16 http://stax.motoblogi.pl/ http://www.facebook.com/staxomoto <= Lubię to! 
obecnie: http://fiatpunto.com.pl/topic1866.html Punto 55sx '97 "Pershing" 662A Grigio Ducale SM.MET 82KM & 110Nm Saab 9-3 2.0t 150KM 240Nm 01' Skoda Octavia 1.2 TSI 110KM 175Nm 17'
było: Peugeot 605 3.0 V6 167KM 235Nm 94' BMW 323i Touring 170KM 250Nm 96' Opel Astra GSI 2.0 150km 196Nm 92' BMW 323i sedan 181KM 250Nm 96' Skoda 120L 52KM 82Nm 89'
|
|
Góra |
|
 |
Pawel6 |
#492710 Wysłany:
23 Lip 2011, 21:16; Temat postu: |
|
 |
Sympatyk kropek |
 |
Miejscowość: Kraków Rejestracja: 16 Lip 2011, Posty: 39
|
STax muszę poszukać w którymś Auto świecie było o sejo z 1.1 była podana długość która zwiększa moment obr., i która podnosi moc.
Seryjna pucha ale nie z SC/CC!!! ja jeździłem na puszcze z astry 1.6 i hulało. Znajomy w sejczu 900 wa stożek w zderzak wrzucony żeby łapał zimne powietrze, jego home made wygląda tak że ma rure 100 rozgrzaną nałożoną na wtrysk i obsadzoną na silikonie i rurą spiralną pod stożek i tam redukcja do 75. Czas do 60 polepszył mu się o 2 sek a do 100 o 1.36sek.
Stożek nie jest konieczny w dolocie ale lepiej żeby była jakaś filtracja 
_________________ Punto MK I 1.1 S
Punto MK I 75 1.2 ELX
Audi 200 Typ 43 R5 2.2
Audi 100 C4 R5 2.3
|
|
Góra |
|
 |
STax |
#492713 Wysłany:
23 Lip 2011, 21:20; Temat postu: |
|
 |
Rabarbar |
 |
Imię: Szczepan
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: opolskie [O]
Miejscowość: Kotlarnia/Opole Rejestracja: 14 Cze 2007, Posty: 24013 Pomógł: 128
|
Pawel6 napisał(a): Seryjna pucha ale nie z SC/CC!!! Mówimy o punto więc wiadomo, że chodzi o seryjną z punto. Pawel6 napisał(a): Stożek nie jest konieczny w dolocie ale lepiej żeby była jakaś filtracja
Zgadza się, ale to można uzyskać np inną wkładką filtra.
_________________ http://staxomoto.blogspot.com <= ZAPRASZAM - ostatni update 16.02.16 http://stax.motoblogi.pl/ http://www.facebook.com/staxomoto <= Lubię to! 
obecnie: http://fiatpunto.com.pl/topic1866.html Punto 55sx '97 "Pershing" 662A Grigio Ducale SM.MET 82KM & 110Nm Saab 9-3 2.0t 150KM 240Nm 01' Skoda Octavia 1.2 TSI 110KM 175Nm 17'
było: Peugeot 605 3.0 V6 167KM 235Nm 94' BMW 323i Touring 170KM 250Nm 96' Opel Astra GSI 2.0 150km 196Nm 92' BMW 323i sedan 181KM 250Nm 96' Skoda 120L 52KM 82Nm 89'
|
|
Góra |
|
 |
piter123321 |
#492717 Wysłany:
23 Lip 2011, 21:31; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Imię: Piotrek
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Województwo: małopolskie [K]
Miejscowość: KGR. Rejestracja: 31 Sty 2010, Posty: 2513 Pomógł: 12
|
Panowie ale jak ma sie dopasowanie tej puszki na otwór przepustnicy?
_________________ Było: 09.2009-02.2013 Punto I 1995r 1.2 ELX z lpg - post351906.html#351906 Jest: 02.2013 - Peugeot 206 1.4 75 KM
|
|
Góra |
|
 |
STax |
#492720 Wysłany:
23 Lip 2011, 21:36; Temat postu: |
|
 |
Rabarbar |
 |
Imię: Szczepan
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: opolskie [O]
Miejscowość: Kotlarnia/Opole Rejestracja: 14 Cze 2007, Posty: 24013 Pomógł: 128
|
Wg mnie pasować nie będzie bo ma dodatkowy otwór na śrubę, który będzie musiał zaślepić. I przypuszczam, że do samej przepustnicy też nie będzie dopasowany.
_________________ http://staxomoto.blogspot.com <= ZAPRASZAM - ostatni update 16.02.16 http://stax.motoblogi.pl/ http://www.facebook.com/staxomoto <= Lubię to! 
obecnie: http://fiatpunto.com.pl/topic1866.html Punto 55sx '97 "Pershing" 662A Grigio Ducale SM.MET 82KM & 110Nm Saab 9-3 2.0t 150KM 240Nm 01' Skoda Octavia 1.2 TSI 110KM 175Nm 17'
było: Peugeot 605 3.0 V6 167KM 235Nm 94' BMW 323i Touring 170KM 250Nm 96' Opel Astra GSI 2.0 150km 196Nm 92' BMW 323i sedan 181KM 250Nm 96' Skoda 120L 52KM 82Nm 89'
|
|
Góra |
|
 |
piter123321 |
#492723 Wysłany:
23 Lip 2011, 21:46; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Imię: Piotrek
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Województwo: małopolskie [K]
Miejscowość: KGR. Rejestracja: 31 Sty 2010, Posty: 2513 Pomógł: 12
|
a ten od sc czy cc tez nie? w takim razie jakis inny pomysł na tę redukcje na przepustnice?
_________________ Było: 09.2009-02.2013 Punto I 1995r 1.2 ELX z lpg - post351906.html#351906 Jest: 02.2013 - Peugeot 206 1.4 75 KM
|
|
Góra |
|
 |
Pawel6 |
#492739 Wysłany:
23 Lip 2011, 22:49; Temat postu: |
|
 |
Sympatyk kropek |
 |
Miejscowość: Kraków Rejestracja: 16 Lip 2011, Posty: 39
|
piter123321 z palio 1.2 (są wersje na 2 śruby) pasuje muszę podjechać i przymierzyć po niedzieli będę wszystko wiedział. Ale w wersji MPI może pasować dekiel z SC/CC, tylko że wylot z tego dekla był by mały ale jak ktoś ma gaz to nawet dla niego lepiej  . Idę sprawdzać czy spasuje dekiel od SC/CC.
_________________ Punto MK I 1.1 S
Punto MK I 75 1.2 ELX
Audi 200 Typ 43 R5 2.2
Audi 100 C4 R5 2.3
|
|
Góra |
|
 |
piter123321 |
#492789 Wysłany:
24 Lip 2011, 11:49; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Imię: Piotrek
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Województwo: małopolskie [K]
Miejscowość: KGR. Rejestracja: 31 Sty 2010, Posty: 2513 Pomógł: 12
|
Pawel6 dasz mi znać na pw? tez bym coś pomodził przy dolocie;) chodzi mi zeby siadł na przepustnicy zeby tam nie ciągnął lewego powietrza skądś.
_________________ Było: 09.2009-02.2013 Punto I 1995r 1.2 ELX z lpg - post351906.html#351906 Jest: 02.2013 - Peugeot 206 1.4 75 KM
|
|
Góra |
|
 |
Pawel6 |
#492809 Wysłany:
24 Lip 2011, 13:58; Temat postu: |
|
 |
Sympatyk kropek |
 |
Miejscowość: Kraków Rejestracja: 16 Lip 2011, Posty: 39
|
piter123321 ok tylko w poniedziałek muszę skoczyć do kumpla który ma kasację pojazdów, bo ostatnio przywiózł palio z zajechanym silnikiem.
Dekla na wtrysk od SC nie znalazłem ale jeszcze dzisiaj poszukam, ale z tego co pamiętam to jak montowałem to w SPI na środku wsparł się o wtryskiwacz. Dolot za przepustnicą musi być szczelny, przed może ciągnąć powietrze byle brud się do silnika nie dostawał 
_________________ Punto MK I 1.1 S
Punto MK I 75 1.2 ELX
Audi 200 Typ 43 R5 2.2
Audi 100 C4 R5 2.3
|
|
Góra |
|
 |
STax |
#492831 Wysłany:
24 Lip 2011, 15:38; Temat postu: |
|
 |
Rabarbar |
 |
Imię: Szczepan
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: opolskie [O]
Miejscowość: Kotlarnia/Opole Rejestracja: 14 Cze 2007, Posty: 24013 Pomógł: 128
|
Pawel6 napisał(a): Dolot za przepustnicą musi być szczelny, przed może ciągnąć powietrze byle brud się do silnika nie dostawał
No to tak nie do końca. Między filtrem a przepustnicą nie powinno się żadne, nawet czyste powietrze dostawać, bo ma to negatywny wpływ na dolot.
_________________ http://staxomoto.blogspot.com <= ZAPRASZAM - ostatni update 16.02.16 http://stax.motoblogi.pl/ http://www.facebook.com/staxomoto <= Lubię to! 
obecnie: http://fiatpunto.com.pl/topic1866.html Punto 55sx '97 "Pershing" 662A Grigio Ducale SM.MET 82KM & 110Nm Saab 9-3 2.0t 150KM 240Nm 01' Skoda Octavia 1.2 TSI 110KM 175Nm 17'
było: Peugeot 605 3.0 V6 167KM 235Nm 94' BMW 323i Touring 170KM 250Nm 96' Opel Astra GSI 2.0 150km 196Nm 92' BMW 323i sedan 181KM 250Nm 96' Skoda 120L 52KM 82Nm 89'
|
|
Góra |
|
 |
piter123321 |
#492851 Wysłany:
24 Lip 2011, 16:40; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Imię: Piotrek
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Województwo: małopolskie [K]
Miejscowość: KGR. Rejestracja: 31 Sty 2010, Posty: 2513 Pomógł: 12
|
Własnie chodzi mi o to co pisze STax. i chodzi mi o to czy idealnie siądzie na otwór na przepustnicy zeby kurcze ciągnał powietrza z boku.
_________________ Było: 09.2009-02.2013 Punto I 1995r 1.2 ELX z lpg - post351906.html#351906 Jest: 02.2013 - Peugeot 206 1.4 75 KM
|
|
Góra |
|
 |
Pawel6 |
#492874 Wysłany:
24 Lip 2011, 17:25; Temat postu: |
|
 |
Sympatyk kropek |
 |
Miejscowość: Kraków Rejestracja: 16 Lip 2011, Posty: 39
|
STax napisał(a): No to tak nie do końca. Między filtrem a przepustnicą nie powinno się żadne, nawet czyste powietrze dostawać, bo ma to negatywny wpływ na dolot.
Głównie chodziło mi oto że parametry pracy silnika się nie zmienią. Zawsze można zrobić dolot tak http://www.youtube.com/watch?v=SpTIG_U6 ... ather=True 
_________________ Punto MK I 1.1 S
Punto MK I 75 1.2 ELX
Audi 200 Typ 43 R5 2.2
Audi 100 C4 R5 2.3
|
|
Góra |
|
 |
STax |
#492895 Wysłany:
24 Lip 2011, 18:53; Temat postu: |
|
 |
Rabarbar |
 |
Imię: Szczepan
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: opolskie [O]
Miejscowość: Kotlarnia/Opole Rejestracja: 14 Cze 2007, Posty: 24013 Pomógł: 128
|
|
Góra |
|
 |
punto 1.6 |
#492896 Wysłany:
24 Lip 2011, 19:16; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Imię: Marek
Samochód: Punto I 5d
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: ELX
Województwo: podkarpackie [R]
Miejscowość: Przemyśl Rejestracja: 20 Lip 2010, Posty: 1775 Pomógł: 40
|
Pawel6 napisał(a): piter123321 z palio 1.2 (są wersje na 2 śruby) pasuje muszę podjechać i przymierzyć
pasi bez żadnych problemów miałem taki dolot w 75
_________________ PUNTO ELX 1.6 16vT = 320HP & 360NM
|
|
Góra |
|
 |
piter123321 |
#492912 Wysłany:
24 Lip 2011, 20:14; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Imię: Piotrek
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Województwo: małopolskie [K]
Miejscowość: KGR. Rejestracja: 31 Sty 2010, Posty: 2513 Pomógł: 12
|
punto 1.6 dzięki za info. a od cc nie wiecie albo sc? a apropo filmiku fajny dźwięk;) ale to dalej 55 km:P
_________________ Było: 09.2009-02.2013 Punto I 1995r 1.2 ELX z lpg - post351906.html#351906 Jest: 02.2013 - Peugeot 206 1.4 75 KM
|
|
Góra |
|
 |
punto 1.6 |
#492914 Wysłany:
24 Lip 2011, 20:21; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Imię: Marek
Samochód: Punto I 5d
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: ELX
Województwo: podkarpackie [R]
Miejscowość: Przemyśl Rejestracja: 20 Lip 2010, Posty: 1775 Pomógł: 40
|
od 900 tez podejdzie tylko ona jest o polowe nisza i na tym możesz stracić , tez miałem taki dylemat bo z 900 można kupić za kilkanaście złotych a od palio 100zl trzeba dać
_________________ PUNTO ELX 1.6 16vT = 320HP & 360NM
|
|
Góra |
|
 |
Pawel6 |
#493492 Wysłany:
26 Lip 2011, 22:06; Temat postu: |
|
 |
Sympatyk kropek |
 |
Miejscowość: Kraków Rejestracja: 16 Lip 2011, Posty: 39
|
A więc tak jak kolega punto 1.6 napisał pasuję bez problemów do 1.1 SPI ale zapewne do 1.2 też bo to same wtryski (nie mam jak sprawdzić bo moje 1.2 jest w wiedniu  ). Seja nie polecam bo średnica wylotu z obudowy to gdzieś 4cm. Seryjnej obudowie z 1.1 jest 4.5cm a z palio jest 5cm z hakiem. Co do filmiku to zasada jest taka że dłuższy dolot polepsza reakcję na wysokich obrotach, krótki na niskich.
Sorry za jakość ale zdjęcia robione "gaśnicą" tj Lg
Zdjęcia delka od seja
Tak to wygląda zamontowane w punto
i od góry

_________________ Punto MK I 1.1 S
Punto MK I 75 1.2 ELX
Audi 200 Typ 43 R5 2.2
Audi 100 C4 R5 2.3
|
|
Góra |
|
 |
STax |
#493494 Wysłany:
26 Lip 2011, 22:08; Temat postu: |
|
 |
Rabarbar |
 |
Imię: Szczepan
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: opolskie [O]
Miejscowość: Kotlarnia/Opole Rejestracja: 14 Cze 2007, Posty: 24013 Pomógł: 128
|
Pawel6 napisał(a): Co do filmiku to zasada jest taka że dłuższy dolot polepsza reakcję na wysokich obrotach, krótki na niskich
Przy czym w obu wypadkach jest coś takiego jak "za długi" i "za krótki" które nie polepszają niczego 
_________________ http://staxomoto.blogspot.com <= ZAPRASZAM - ostatni update 16.02.16 http://stax.motoblogi.pl/ http://www.facebook.com/staxomoto <= Lubię to! 
obecnie: http://fiatpunto.com.pl/topic1866.html Punto 55sx '97 "Pershing" 662A Grigio Ducale SM.MET 82KM & 110Nm Saab 9-3 2.0t 150KM 240Nm 01' Skoda Octavia 1.2 TSI 110KM 175Nm 17'
było: Peugeot 605 3.0 V6 167KM 235Nm 94' BMW 323i Touring 170KM 250Nm 96' Opel Astra GSI 2.0 150km 196Nm 92' BMW 323i sedan 181KM 250Nm 96' Skoda 120L 52KM 82Nm 89'
|
|
Góra |
|
 |
|
Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum Nie możesz dodawać załączników na tym forum
|
|