You Tube • eLearn • FAQ •  Szukaj •  Zarejestruj się •  Zaloguj się 



Obecny czas: 17 Cze 2025, 20:01

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)




Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 24 posty(ów) ] 
Autor Wiadomość
 
 Post #493244 Wysłany: 26 Lip 2011, 10:31; 
 Temat postu: Gaśnie przy schodzeniu z wysokich obrotów
Offline
Puntomaniak
Awatar użytkownika

Miejscowość: Ruda Śląska
Rejestracja: 01 Lis 2008,
Posty: 60
Mam problem i proszę o jakieś wskazówki gdzie szukać. Po dogrzaniu się silnika dostaje bolączki mianowicie jezeli silnik jest na powyzej 2,5k 3k obrotów i nacisne sprzęgło to oborty albo zejda do zera i się podniesie z trudem lub kompletnie zdechnie. Objaw nie występuje kiedy hamuje na biegu i sprzęgło wcisne w okolicach 2k rpm. Wtedy opada i trzyma stabilnie wolne obroty. Problem nie występuje też na niedogrzanym silniku. Kropek zasilany gazem, instalacja sekwencyjna. Krokowiec wymieniony, filtry nowe.

I jeszcze jedna sprawa, normalnie wentylator włącza się po przekroczeniu połowy wskaźnika natomiast kiedy np jezdze na wyzszych obrotach albo zjedzam z trasy to temp rośnie do ok 3/4 wskaźnika i dopiero wtedy uruchamia się dmuchawa, czy prawidłowo ?

_________________
96r ELX 1.2 75km


Góra
 Profil  
 

 
 Post #493246 Wysłany: 26 Lip 2011, 10:32; 
 Temat postu:
Offline
Rabarbar
Awatar użytkownika

Imię: Szczepan
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: opolskie [O]
Miejscowość: Kotlarnia/Opole
Rejestracja: 14 Cze 2007,
Posty: 24013
Pomógł: 128
Ja miałem podobny problem jak mi cewka padała, dobrze by było je sprawdzić.

yellowfox napisał(a):
I jeszcze jedna sprawa, normalnie wentylator włącza się po przekroczeniu połowy wskaźnika natomiast kiedy np jezdze na wyzszych obrotach albo zjedzam z trasy to temp rośnie do ok 3/4 wskaźnika i dopiero wtedy uruchamia się dmuchawa

Po czym poznajesz kiedy sie uruchamia?

_________________
http://staxomoto.blogspot.com <= ZAPRASZAM - ostatni update 16.02.16
http://stax.motoblogi.pl/
http://www.facebook.com/staxomoto <= Lubię to! :thumleft:

obecnie:
http://fiatpunto.com.pl/topic1866.html Punto 55sx '97 "Pershing" 662A Grigio Ducale SM.MET 82KM & 110Nm
Saab 9-3 2.0t 150KM 240Nm 01'
Skoda Octavia 1.2 TSI 110KM 175Nm 17'

było:
Peugeot 605 3.0 V6 167KM 235Nm 94'
BMW 323i Touring 170KM 250Nm 96'
Opel Astra GSI 2.0 150km 196Nm 92'
BMW 323i sedan 181KM 250Nm 96'
Skoda 120L 52KM 82Nm 89'


Góra
 Profil  
 
 
 Post #493261 Wysłany: 26 Lip 2011, 11:33; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Piotrek
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Województwo: małopolskie [K]
Miejscowość: KGR.
Rejestracja: 31 Sty 2010,
Posty: 2513
Pomógł: 12
ja nawet przy 5k. mam maksymalnie ciut powyzej drugiej kreski połowki tak z 1mm. sprawdz płyn w chłodnicy. albo moze układ zapowietrzony. mi tez tak rosło kiedys okazalo sie ze układ miałem zapowietrzony.


a na niskich obrotach silnik Ci chodzi ładnie?

_________________
Było:
09.2009-02.2013 Punto I 1995r 1.2 ELX z lpg - post351906.html#351906
Jest:
02.2013 - Peugeot 206 1.4 75 KM


Góra
 Profil  
 
 
 Post #493427 Wysłany: 26 Lip 2011, 20:39; 
 Temat postu:
Offline
Puntomaniak
Awatar użytkownika

Miejscowość: Ruda Śląska
Rejestracja: 01 Lis 2008,
Posty: 60
STax napisał(a):
Po czym poznajesz kiedy sie uruchamia?


Zanim zapytałeś byłem pewien że słyszę kiedy zaczyna pracować ale obecnie straciłem pewność

piter123321 napisał(a):
ja nawet przy 5k. mam maksymalnie ciut powyzej drugiej kreski połowki tak z 1mm. sprawdz płyn w chłodnicy. albo moze układ zapowietrzony. mi tez tak rosło kiedys okazalo sie ze układ miałem zapowietrzony.


a na niskich obrotach silnik Ci chodzi ładnie?


Tak, jeżeli po dogrzaniu wrzucam sprzęgło przy niskich obrotach z zakresie 1,5 - 2k to nie ma nigdy problemu.

Najpierw sprawdzę ten układ czy faktycznie gdzieś się nie zapowietrzył, potem cewkę jak radzi Stax i zdam relacje

_________________
96r ELX 1.2 75km


Góra
 Profil  
 
 
 Post #493430 Wysłany: 26 Lip 2011, 20:45; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Piotrek
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Województwo: małopolskie [K]
Miejscowość: KGR.
Rejestracja: 31 Sty 2010,
Posty: 2513
Pomógł: 12
moim zdaniem to nie cewka.ale mozesz ją zmierzyć;)

http://fiatpunto.com.pl/topic23719.html - tutaj masz co i jak z pomiarem cewek. to 15 min zajmie.

a układ wiesz jak odpowietrzyć? płyn w chłodnicy masz?

_________________
Było:
09.2009-02.2013 Punto I 1995r 1.2 ELX z lpg - post351906.html#351906
Jest:
02.2013 - Peugeot 206 1.4 75 KM


Góra
 Profil  
 
 
 Post #493433 Wysłany: 26 Lip 2011, 20:49; 
 Temat postu:
Offline
Puntomaniak
Awatar użytkownika

Miejscowość: Ruda Śląska
Rejestracja: 01 Lis 2008,
Posty: 60
tak, płyn jest, nawet świeży i nie brakuje. O cewce zaraz przeczytam a z układem podjadę do znajomego, już któryś raz szukam tego odpowietrznika motylkowego na przewodach i jeszcze nie znalazłem :D

_________________
96r ELX 1.2 75km


Góra
 Profil  
 
 
 Post #493436 Wysłany: 26 Lip 2011, 20:52; 
 Temat postu:
Offline
Rabarbar
Awatar użytkownika

Imię: Szczepan
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: opolskie [O]
Miejscowość: Kotlarnia/Opole
Rejestracja: 14 Cze 2007,
Posty: 24013
Pomógł: 128
yellowfox: jeden odpowietrznik jest w lewym (patrząc od przodu auta) górnym rogu chłodnicy (chyba, że w 75 jest inaczej niż w 55) a drugi na przewodach od nagrzewnicy (idź po wężu który wychodzi z kabiny mniej więcej na środku ściany przedziału silnika a znajdziesz).

_________________
http://staxomoto.blogspot.com <= ZAPRASZAM - ostatni update 16.02.16
http://stax.motoblogi.pl/
http://www.facebook.com/staxomoto <= Lubię to! :thumleft:

obecnie:
http://fiatpunto.com.pl/topic1866.html Punto 55sx '97 "Pershing" 662A Grigio Ducale SM.MET 82KM & 110Nm
Saab 9-3 2.0t 150KM 240Nm 01'
Skoda Octavia 1.2 TSI 110KM 175Nm 17'

było:
Peugeot 605 3.0 V6 167KM 235Nm 94'
BMW 323i Touring 170KM 250Nm 96'
Opel Astra GSI 2.0 150km 196Nm 92'
BMW 323i sedan 181KM 250Nm 96'
Skoda 120L 52KM 82Nm 89'


Góra
 Profil  
 
 
 Post #493437 Wysłany: 26 Lip 2011, 20:54; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Piotrek
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Województwo: małopolskie [K]
Miejscowość: KGR.
Rejestracja: 31 Sty 2010,
Posty: 2513
Pomógł: 12
STax dokładnie tak samo;) lewy górny róg.;)

[ Dodano: 26 Lip 2011 19:54 ]
yellowfox ale sprawdz dokladnie ten plyn. nie wiem jak inne punta ale moje jest strasznie wrazliwe na niedostatek. naprawde nieduzo mi ucieknie czasem jak cos robie czy cos i to widac;)

_________________
Było:
09.2009-02.2013 Punto I 1995r 1.2 ELX z lpg - post351906.html#351906
Jest:
02.2013 - Peugeot 206 1.4 75 KM


Góra
 Profil  
 
 
 Post #493438 Wysłany: 26 Lip 2011, 20:55; 
 Temat postu:
Offline
Rabarbar
Awatar użytkownika

Imię: Szczepan
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: opolskie [O]
Miejscowość: Kotlarnia/Opole
Rejestracja: 14 Cze 2007,
Posty: 24013
Pomógł: 128
Problemy z grzaniem i gaśnięciem miałem też jak mi padała uszczelka pod głowicą, ale tego nie życzę...

_________________
http://staxomoto.blogspot.com <= ZAPRASZAM - ostatni update 16.02.16
http://stax.motoblogi.pl/
http://www.facebook.com/staxomoto <= Lubię to! :thumleft:

obecnie:
http://fiatpunto.com.pl/topic1866.html Punto 55sx '97 "Pershing" 662A Grigio Ducale SM.MET 82KM & 110Nm
Saab 9-3 2.0t 150KM 240Nm 01'
Skoda Octavia 1.2 TSI 110KM 175Nm 17'

było:
Peugeot 605 3.0 V6 167KM 235Nm 94'
BMW 323i Touring 170KM 250Nm 96'
Opel Astra GSI 2.0 150km 196Nm 92'
BMW 323i sedan 181KM 250Nm 96'
Skoda 120L 52KM 82Nm 89'


Góra
 Profil  
 
 
 Post #493441 Wysłany: 26 Lip 2011, 20:57; 
 Temat postu:
Offline
Puntomaniak
Awatar użytkownika

Miejscowość: Ruda Śląska
Rejestracja: 01 Lis 2008,
Posty: 60
Dopiero w zeszłym roku robiłem remont silnika z wymiana uszczelniaczy, planowaniem głowicy i UPG więc to raczej odpada :D

_________________
96r ELX 1.2 75km


Góra
 Profil  
 
 
 Post #493443 Wysłany: 26 Lip 2011, 21:01; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Piotrek
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Województwo: małopolskie [K]
Miejscowość: KGR.
Rejestracja: 31 Sty 2010,
Posty: 2513
Pomógł: 12
moze wina lezy w silniku krokowym..
moje punto se smiga bez krokowca i tak samo gasnie jak mowi kolega ale jak jest zimne . ale jak przygazuje do 2k to juz zgasnie ale tak ma byc. kiedys zrobie go z krokowcem :) poki co przyzwyczailem sie.

wiec moze krokowy? nie masz skad podmienic?

_________________
Było:
09.2009-02.2013 Punto I 1995r 1.2 ELX z lpg - post351906.html#351906
Jest:
02.2013 - Peugeot 206 1.4 75 KM


Góra
 Profil  
 
 
 Post #493447 Wysłany: 26 Lip 2011, 21:08; 
 Temat postu:
Offline
Puntomaniak
Awatar użytkownika

Miejscowość: Ruda Śląska
Rejestracja: 01 Lis 2008,
Posty: 60
tak jak pisałem na początku krokowca wymieniłem na nowy ale jakiejś dziwnej marki MaxGear jest napisane na opakowaniu i niebyt zauważyłem różnice

Jak potrafisz jeździć bez krokowca ? pamietam że jak odpiąłem dla testów to po nagrzaniu nie dało się jechać, gasł na potęge ale wtedy jeszcze nie pilnowałem obrotów

_________________
96r ELX 1.2 75km


Góra
 Profil  
 
 
 Post #493448 Wysłany: 26 Lip 2011, 21:13; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Piotrek
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Województwo: małopolskie [K]
Miejscowość: KGR.
Rejestracja: 31 Sty 2010,
Posty: 2513
Pomógł: 12
mam ustawiony komputer na obroty zadane.;) i gasnie tylko jak jest zimny przez jakis km - moze 2. ale jade tak zeby nie zgasł. pozniej juz sniga az miło.i nie mam problemow z falujacymi obrotami, czy za niskimi albo za wysokimi. sa stałe;) jedyne to to ze słychac delikatnie nierowna prace ale naprawde sporadycznie wypadnie cykl. pozatym smiga az milo:)

_________________
Było:
09.2009-02.2013 Punto I 1995r 1.2 ELX z lpg - post351906.html#351906
Jest:
02.2013 - Peugeot 206 1.4 75 KM


Góra
 Profil  
 
 
 Post #493598 Wysłany: 27 Lip 2011, 11:24; 
 Temat postu:
Offline
Puntomaniak
Awatar użytkownika

Miejscowość: Ruda Śląska
Rejestracja: 01 Lis 2008,
Posty: 60
Dziwne rezystancja pierwotna na obu cewkach 1,2 a wtórna 9k więc wykracza poza normę z linku ale obie chyba nie mogą być uszkodzone ?

_________________
96r ELX 1.2 75km


Góra
 Profil  
 
 
 Post #493601 Wysłany: 27 Lip 2011, 11:37; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Piotrek
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Województwo: małopolskie [K]
Miejscowość: KGR.
Rejestracja: 31 Sty 2010,
Posty: 2513
Pomógł: 12
9 k to moim zdaniem troche za duzo.. w normalnej temp ale niech sie inni wypowiedzą.

_________________
Było:
09.2009-02.2013 Punto I 1995r 1.2 ELX z lpg - post351906.html#351906
Jest:
02.2013 - Peugeot 206 1.4 75 KM


Góra
 Profil  
 
 
 Post #493609 Wysłany: 21 Sie 2011, 17:48; 
 Temat postu:
Offline
Puntomaniak
Awatar użytkownika

Miejscowość: Ruda Śląska
Rejestracja: 01 Lis 2008,
Posty: 60
Temperatura nie była chyba normalna bo po jezdzie i ok 15min przerwy, spróbuje ponownie po ostygnięciu

[ Dodano: 21 Sie 2011 17:48 ]
obecne obserwacje wykazały że problem pojawia sie wolniej kiedy wyruszam z rana na zimnym silniku albo jezdzę w noc kiedy jest chłodniej, w upalne dni wystarczy ujechać kawałek i problem juz występuje, może poprostu termostat się uszkodził i nie otwiera w 100% ?

Przy okazji wykręciłem sondę, ma dużo białego nalotu, należy się bać ? Bosh pisze ze to wina dodatku w paliwie a na forach że wskazuje na ubogą mieszankę.

Image

Image

_________________
96r ELX 1.2 75km


Góra
 Profil  
 
 
 Post #499483 Wysłany: 21 Sie 2011, 18:44; 
 Temat postu:
Offline
Rabarbar
Awatar użytkownika

Imię: Szczepan
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: opolskie [O]
Miejscowość: Kotlarnia/Opole
Rejestracja: 14 Cze 2007,
Posty: 24013
Pomógł: 128
yellowfox: a sprawdzałeś kable i cewki? Może stąd problem z odpalaniem i gaśnięciem?
Termostat raczej winny nie jest, bo silnik niezależnie czy zimny czy ciepły nie powinien się tak zachowywać.

[ Dodano: 21 Sie 2011 17:44 ]
Sonda może mieć nalot od niespalonego paliwa w wydechu, chociaż chyba kolor powinien być inny.

_________________
http://staxomoto.blogspot.com <= ZAPRASZAM - ostatni update 16.02.16
http://stax.motoblogi.pl/
http://www.facebook.com/staxomoto <= Lubię to! :thumleft:

obecnie:
http://fiatpunto.com.pl/topic1866.html Punto 55sx '97 "Pershing" 662A Grigio Ducale SM.MET 82KM & 110Nm
Saab 9-3 2.0t 150KM 240Nm 01'
Skoda Octavia 1.2 TSI 110KM 175Nm 17'

było:
Peugeot 605 3.0 V6 167KM 235Nm 94'
BMW 323i Touring 170KM 250Nm 96'
Opel Astra GSI 2.0 150km 196Nm 92'
BMW 323i sedan 181KM 250Nm 96'
Skoda 120L 52KM 82Nm 89'


Góra
 Profil  
 
 
 Post #499489 Wysłany: 21 Sie 2011, 22:25; 
 Temat postu:
Offline
Puntomaniak
Awatar użytkownika

Miejscowość: Ruda Śląska
Rejestracja: 01 Lis 2008,
Posty: 60
Cewki tak jak pisałem powyżej, mierzone, na obu ten sam wynik tylko że na ciepłym silniku, potem nie miałem dostepu do sprawnego miernika ale przyjmuje że skoro wartość na obu ta sama to działaja poprawnie. Na kablach nie widać przebić

[ Dodano: 21 Sie 2011 22:25 ]
oj, sprawa chyba zamyka sie znowu na gazie, ostatecznie odłączyłem sonde i smigałem na gazie, silnik pracuje lepiej, nie pyrka i problem znikł, wszystko zmierza do tego ze jednak mieszanka na gazie jest zbyt uboga, tak wiec wizyta u gazownika ;)

_________________
96r ELX 1.2 75km


Góra
 Profil  
 
 
 Post #499579 Wysłany: 21 Sie 2011, 22:55; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Tomek
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna + LPG
Województwo: łódzkie [E]
Miejscowość: Bolesławiec//łódzkie
Rejestracja: 05 Cze 2010,
Posty: 1389
Pomógł: 12
a właśnie miałem pytać :P
Tzn czy sprawdzałeś na PB czy jest to samo.
Ja miałem podobnie, fakt, że nie sekwencja ale zachowane praktycznie takie same.
Chociaż ostatnio spadały do ok 500obr i później się podnosiły.

_________________
Mam i ja. Punciak 1.2 MPI

Jakieś głośniki, kabelki, duperelki. Radyjka, wzmacniacze, zwrotnice i maty... wziąłbym to wszystko od razu na raty.
Car Audio? A co to jest? Nie wiem o co kaman.

jawasaki ty złodzieju. Życzę Ci tego samego na każdym kroku.


Góra
 Profil  
 
 
 Post #499698 Wysłany: 22 Sie 2011, 12:12; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Marcin
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Województwo: podkarpackie [R]
Miejscowość: Żęszuf
Rejestracja: 23 Paź 2007,
Posty: 7422
Pomógł: 164
yellowfox przy okazji wizyty u gaziarza sprawdź wychylenia sondy bo może i ona już pada i jest po części winna.

_________________
Fiat Punto I 97 60KM 1.2 Pb+LPG 5D Biały jak umyty :>
topic20164.html


Image

było zwykłe "S" a teraz lekko doposażyłem ;D

Czy masz już darmowe Assistance?


Góra
 Profil  
 
 
 Post #499821 Wysłany: 22 Sie 2011, 19:58; 
 Temat postu:
Offline
Puntomaniak
Awatar użytkownika

Miejscowość: Ruda Śląska
Rejestracja: 01 Lis 2008,
Posty: 60
aktualnie rozpiepszyło termostat chyba, wyjechałem z miasta i po chwili naciskam gaz a on nie idzie, patrze na wskazówki a tam czerwone pole pierwszy raz w zyciu, ciekawe czy wywiało UPG, no nic, jutro nowy termostat, zalać nowym płynem i modlić się żeby wszystko działało.

_________________
96r ELX 1.2 75km


Góra
 Profil  
 
 
 Post #499960 Wysłany: 23 Sie 2011, 09:41; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Marcin
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Województwo: podkarpackie [R]
Miejscowość: Żęszuf
Rejestracja: 23 Paź 2007,
Posty: 7422
Pomógł: 164
a wiatrak dziala bo może czujnik trafilo ?

_________________
Fiat Punto I 97 60KM 1.2 Pb+LPG 5D Biały jak umyty :>
topic20164.html


Image

było zwykłe "S" a teraz lekko doposażyłem ;D

Czy masz już darmowe Assistance?


Góra
 Profil  
 
 
 Post #499962 Wysłany: 23 Sie 2011, 09:47; 
 Temat postu:
Offline
Rabarbar
Awatar użytkownika

Imię: Szczepan
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: opolskie [O]
Miejscowość: Kotlarnia/Opole
Rejestracja: 14 Cze 2007,
Posty: 24013
Pomógł: 128
yellowfox napisał(a):
naciskam gaz a on nie idzie, patrze na wskazówki a tam czerwone pole pierwszy raz w zyciu, ciekawe czy wywiało UPG

Jak nie miał mocy to raczej tak.

_________________
http://staxomoto.blogspot.com <= ZAPRASZAM - ostatni update 16.02.16
http://stax.motoblogi.pl/
http://www.facebook.com/staxomoto <= Lubię to! :thumleft:

obecnie:
http://fiatpunto.com.pl/topic1866.html Punto 55sx '97 "Pershing" 662A Grigio Ducale SM.MET 82KM & 110Nm
Saab 9-3 2.0t 150KM 240Nm 01'
Skoda Octavia 1.2 TSI 110KM 175Nm 17'

było:
Peugeot 605 3.0 V6 167KM 235Nm 94'
BMW 323i Touring 170KM 250Nm 96'
Opel Astra GSI 2.0 150km 196Nm 92'
BMW 323i sedan 181KM 250Nm 96'
Skoda 120L 52KM 82Nm 89'


Góra
 Profil  
 
 
 Post #594299 Wysłany: 28 Cze 2012, 20:13; 
 Temat postu: Re: Gaśnie przy schodzeniu z wysokich obrotów
Offline
Puntomaniak
Awatar użytkownika

Miejscowość: Ruda Śląska
Rejestracja: 01 Lis 2008,
Posty: 60
Dokończę sprawę.
Przestrzegam przed tanimi zamiennikami !
Rok temu zaczynałem od wymiany silniczka krokowego na zamiennik maxgear. Brak rezultatów spowodował że przez rok wymieniłem cewki, kable wn, czujnik temp, czujnik położenia przepustnicy, czujnik położenia wału.
Dziś będac bezradny wymieniłem jeszcze raz krokowiec na inny zamiennik ale nieco lepszy "Energy". Jak narazie wszystko pracuje prawidłowo, wydaje się że problem został przezwyciężony. Mam również kupe częsci zamiennych :D

_________________
96r ELX 1.2 75km


Góra
 Profil  
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 24 posty(ów) ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000 - 2025 phpBB Group
Style based on FI Subsilver by phpBBservice.nl
Forum Fiata Punto © 2006 - 2025
Tłumaczenie: phpbbhelp.pl
phpBB SEO