superdemo napisał(a):
Jak uda mi sie kupic ponizej 200 bosha lub ngk to nie bede kombinowal.
188 brutto -
http://e-autoparts.pl/sonda-lambda-p-23784.html Powiem Ci tak, mechanicy maja mega znizki. Na samej dystrybucji czesci zarabiaja krocie. Kolo mnie jest sklep, zarowki kupilem w nim za 80 groszy R10W (!!!), a na allegro te same HELLA chca 2 zlote -
http://allegro.pl/listing.php/search?st ... =0&order=p. Daje do myslenia co?! I co ciekawe, sklep jeszcze na tym zarobil

Nie wspomne, ze zarowki H7 HELLA zaplacilem 9,90 a w innym sklepie 15 zl chcieli. Niech sie wypowie mechanik na forum, ktory ma dostep do czesci, to Ci potwierdzi, ze mechanicy maja spore rabaty. Nie sprzedadza Ci warsztaty pewnie niczego, bo nie mieliby zadnego zarobku

A tak czesci + robocizna to caly ich zysk.
superdemo napisał(a):
No i raczej za wymiane kabli juz bym nie bral sie sam.
U mnie elektryk z pracy wymienil, jak zobaczylem w ciagu 2 minut (!!!) to zrobil. Prosta zasada: wyciagasz jeden kabel, a na jego miejsce wkladasz nowy kabel. W ten sposob niczego nie pomylisz. Oczywiscie kable maja rozne dlugosci, wiec pomylic sie mozna tylko bedajac slepym i pijanym

Samemu wymienisz w 5 minut.
superdemo napisał(a):
Z szarpaniem to chyba bedzie problem z silnikiem, tak jakby go mulilo(...)A zauwazylem, ze jak mu sie doda wiecej gazu to objaw nie wystepuje.(...)Zaczely sie zimne i wilgotne poranki i wrocily stare problemy.
Polecam "czyszczenie przepustnicy" -
topic10725.html, pewnie teraz w okresie jesienno-zimowym brudy jakie tam sa, potrafia jak olej stezec i stawiac opor. Ja tak mialem w swojej 1.2 16V, ze musialem na dwa razy przyspieszac: raz aby ruszyc gaz, i drugie wdepniecie pedalu aby przepustnica sie otwarla bardziej

Po czyszczeniu przepustnicy magia 16-ki w pedale przyspieszenia powrocila, oraz przepustnica otwiera sie plynnie a nie stopniowo.