|
Obecny czas: 10 Lis 2024, 21:41
|
Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy
Autor |
Wiadomość |
marcin186 |
#599457 Wysłany:
21 Lip 2012, 12:11; Temat postu: Re: Wymiana rozrusznika PII/FL na GP 1.2/1.4 8V |
|
|
Moderator |
|
Imię: Marcin
Samochód: Fiat Tipo II
Silnik: 1.4 16V 95KM
Paliwo: Benzyna
Województwo: wielkopolskie [P]
Miejscowość: Pyrlandia/PO Rejestracja: 31 Lip 2008, Posty: 3527 Pomógł: 22
|
|
Góra |
|
|
|
|
lioton |
#600157 Wysłany:
25 Lip 2012, 14:43; Temat postu: Re: Wymiana rozrusznika PII/FL na GP 1.2/1.4 8V |
|
|
Puntoświr |
|
Imię: Sławomir
Samochód: Lancia Delta
Silnik: 1.6 120KM mJTD
Paliwo: ON
Województwo: małopolskie [K]
Miejscowość: RSTR / KRK Rejestracja: 26 Cze 2008, Posty: 1133 Pomógł: 9
|
|
Góra |
|
|
oko21 |
#600335 Wysłany:
26 Lip 2012, 09:51; Temat postu: Re: Wymiana rozrusznika PII/FL na GP 1.2/1.4 8V |
|
|
Przyjaciel |
|
Imię: Damian
Samochód: Doblo
Silnik: 1.3 70KM mJTD
Paliwo: ON
Wersja: Dynamic
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Gliwice Rejestracja: 16 Wrz 2008, Posty: 5496 Pomógł: 26
|
marcin186 napisał(a): Ostatnio miałem przyjemność wykręcać rozrusznik u ojca w GP.
I przełożyć do siebie BTW. Ja oryginalnie miałem na dwie śruby.
|
|
Góra |
|
|
_marcin00_ |
#600342 Wysłany:
26 Lip 2012, 10:08; Temat postu: Re: Wymiana rozrusznika PII/FL na GP 1.2/1.4 8V |
|
|
Puntoświr |
|
Imię: Marcin
Samochód: Fiat Tipo II
Silnik: 1.4 16V 120KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Easy
Województwo: kujawsko-pomorskie [C]
Miejscowość: Toruń Rejestracja: 29 Sty 2010, Posty: 3636 Pomógł: 31
|
|
Góra |
|
|
marcin186 |
#600614 Wysłany:
27 Lip 2012, 16:19; Temat postu: Re: Wymiana rozrusznika PII/FL na GP 1.2/1.4 8V |
|
|
Moderator |
|
Imię: Marcin
Samochód: Fiat Tipo II
Silnik: 1.4 16V 95KM
Paliwo: Benzyna
Województwo: wielkopolskie [P]
Miejscowość: Pyrlandia/PO Rejestracja: 31 Lip 2008, Posty: 3527 Pomógł: 22
|
oko21 napisał(a): marcin186 napisał(a): Ostatnio miałem przyjemność wykręcać rozrusznik u ojca w GP.
I przełożyć do siebie BTW. Ja oryginalnie miałem na dwie śruby. Jak byś zgadł Ojciec miał awarie i myśleliśmy że to rozrusznik więc dostał mój 0,9kW i okazało się że to nie to. Więc ja sobie wkręciłem jego 1,0kW bo już nie chciało mi się wykręcać mojego I takim sposobem mam ten ciut mocniejszy u siebie hehe
_________________ Kto szybko jeździ... tego wolno niosą. FFP Assistance Było >>>Punto II ELX 1,2 8v 2000+LPG BRC SQ24<<< 2008-2014 Było >>>Punto EVO 1.4 8v 2010+LPG BRC SQ24.11<<< 2014-2019 Jest >>>Fiat Tipo Sedan 1,4 16v 2016+LPG BRC SQ32<<< 2019-...
<Fiat Punto Evo 1,4 8v <Fiat Tipo Sedan 1,4 16v
|
|
Góra |
|
|
marcinpuntarri |
#614489 Wysłany:
24 Wrz 2012, 13:43; Temat postu: Re: Wymiana rozrusznika PII/FL na GP 1.2/1.4 8V |
|
|
Forumowicz |
Imię: Marcin
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna
Województwo: mazowieckie [W]
Rejestracja: 24 Wrz 2012, Posty: 3
|
|
Góra |
|
|
wojtass18 |
#614497 Wysłany:
24 Wrz 2012, 14:30; Temat postu: Re: Wymiana rozrusznika PII/FL na GP 1.2/1.4 8V |
|
|
Puntoświr |
Imię: Wojtek
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Województwo: zachodniopomorskie [Z]
Miejscowość: SZCZECIN Rejestracja: 10 Gru 2009, Posty: 4596 Pomógł: 56
|
marcinpuntarri, nie lepiej używki poszukać za 60zł
|
|
Góra |
|
|
marcinpuntarri |
#614504 Wysłany:
24 Wrz 2012, 14:48; Temat postu: Re: Wymiana rozrusznika PII/FL na GP 1.2/1.4 8V |
|
|
Forumowicz |
Imię: Marcin
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna
Województwo: mazowieckie [W]
Rejestracja: 24 Wrz 2012, Posty: 3
|
Być może i lepiej (taniej) ale myślę, że jestem w stanie przeznaczyć te 250 zł na nowy byle był pewny i dobrze funkcjonował. Dlatego moje pytanie nadal aktualne.
|
|
Góra |
|
|
_marcin00_ |
#614510 Wysłany:
24 Wrz 2012, 15:23; Temat postu: Re: Wymiana rozrusznika PII/FL na GP 1.2/1.4 8V |
|
|
Puntoświr |
|
Imię: Marcin
Samochód: Fiat Tipo II
Silnik: 1.4 16V 120KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Easy
Województwo: kujawsko-pomorskie [C]
Miejscowość: Toruń Rejestracja: 29 Sty 2010, Posty: 3636 Pomógł: 31
|
|
Góra |
|
|
marcinpuntarri |
#626147 Wysłany:
15 Lis 2012, 12:49; Temat postu: Re: Wymiana rozrusznika PII/FL na GP 1.2/1.4 8V |
|
|
Forumowicz |
Imię: Marcin
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna
Województwo: mazowieckie [W]
Rejestracja: 24 Wrz 2012, Posty: 3
|
Dzięki chłopaki. Zainwestowałem jednak w używkę i moje puntarii śmiga jak szalone.
|
|
Góra |
|
|
mario1978 |
#672853 Wysłany:
05 Cze 2013, 19:14; Temat postu: Re: Wymiana rozrusznika PII/FL na GP 1.2/1.4 8V |
|
|
Puntoświr |
|
Imię: Mariusz
Samochód: Punto II 5d
Silnik: 1.2 16V 80KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Active
Województwo: śląskie [S]
Rejestracja: 09 Gru 2011, Posty: 1063 Pomógł: 33
|
|
Góra |
|
|
wałek |
#672855 Wysłany:
05 Cze 2013, 19:17; Temat postu: Re: Wymiana rozrusznika PII/FL na GP 1.2/1.4 8V |
|
|
Mr Schaft |
|
Imię: Sławek
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.2 16V 80KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: ELX
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Pszczyna Rejestracja: 29 Wrz 2008, Posty: 1691
|
Wyglada tak samo, więc pewnie pasi
|
|
Góra |
|
|
mario1978 |
#672864 Wysłany:
05 Cze 2013, 19:48; Temat postu: Re: Wymiana rozrusznika PII/FL na GP 1.2/1.4 8V |
|
|
Puntoświr |
|
Imię: Mariusz
Samochód: Punto II 5d
Silnik: 1.2 16V 80KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Active
Województwo: śląskie [S]
Rejestracja: 09 Gru 2011, Posty: 1063 Pomógł: 33
|
Wziąłem ten rozrusznik, jest roczny tak więc będzie długo służyć, w samochodzie żony obecny zajechała, do tego stopnia, że kostka stacyjki do roboty, akumulator rozładowany... Jak to kobieta, nie może zrozumieć, że trzeba poczekać zanim immobiliser "odpuści" he... tłumaczyć, prosić, teraz mam robotę przez nią. Przy okazji sprawdziłem, że faktycznie powinien pasować, w sklepie tutaj piszą, że pasuje do różnych modeli - http://www.unto.pl/rozrusznik-panda-gra ... -3384.html Podsumowując można szukać z poniższych modeli FIAT'a rozrusznika, powinien pasować "Fiat Panda, Line, Idea, Bravo II, 500, Doblo, Grande Punto, Stilo. Punto Evo". Szkoda EVO z 2012 roku, poszedł do kasacji, sporo części z niego wystawiają - http://allegro.pl/listing/user/listing. ... ms-6525011
_________________ "Diagnostyka samochodu - Multiecuscan poradnik" - post632868.html#p632868
|
|
Góra |
|
|
mariuz |
#675056 Wysłany:
15 Cze 2013, 11:19; Temat postu: Re: Wymiana rozrusznika PII/FL na GP 1.2/1.4 8V |
|
|
Puntoświr |
|
Imię: Mariusz
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: Van
Województwo: mazowieckie [W]
Miejscowość: Konstancin-Jeziorna Rejestracja: 11 Mar 2009, Posty: 1772 Pomógł: 13
|
Ja ze swojej strony dodam: -Wyjmować koszyk akumulatora, bo to 3 śruby raptem a dostęp nieporównywalnie lepszy - Na macanego śruby od rozrusznika to 13: - od spodu jest tuż nad mocno wystającą śrubą 17 z nakrętką - od wierzchu jest za siłownikiem sprzęgła , nie na brzegu obudowy skrzyni tylko tak jakby rzucić nasadkę i ją pchać w stronę silnika po obudowie skrzyni to się trafi Jeżeli dostaliśmy rozrusznik z kawałkiem przewodu sygnałowego to przedłużamy i mamy gotowe przyłącze - łatwiej polutować niż tą blachę na rozruszniku. Zamiast oczka i łącza na śrubę (co uważam za masakryczne rozwiązanie) polecam kostkę elektryczną: Łatwo rozłączalna i nie trzeba izolować na słowo honoru. Ja sobie lekko przedłużyłem kabelek i owinąłem za przewód od wody w okolicach odpowietrznika nagrzewnicy. I przypominam że do rozrusznika wchodzą dwa grube przewody stałego zasilania (Jeden wędruje do aku, a drugi do alternatora). Ja jakimś cudem trzy razy złożyłem bez tego przewodu idącego do akumulatora
_________________ 210000km Mój czarno-biały kropas - ostatnia zmiana 15.06.2013 A ja mam filtr paliwa w 1.2 8V http://biuro-ekspert.com/ ||Sirio Snake 27 + TTI TCB-771
|
|
Góra |
|
|
mario1978 |
#683427 Wysłany:
31 Lip 2013, 17:35; Temat postu: Re: Wymiana rozrusznika PII/FL na GP 1.2/1.4 8V |
|
|
Puntoświr |
|
Imię: Mariusz
Samochód: Punto II 5d
Silnik: 1.2 16V 80KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Active
Województwo: śląskie [S]
Rejestracja: 09 Gru 2011, Posty: 1063 Pomógł: 33
|
Kolejne pytanie dotyczące wymiany rozrusznika, z Punto EVO. Jak dotąd nie miałem dostępu do kanału, ma się to zmienić dlatego odświeżam temat... Rozrusznik który mam nieco się różni od tego, jaki widać na zdjęciach z Grande Punto. W moim z Punto EVO jest już fabryczna nakrętka, podobnie jak to jest w PII. Na zdjęciu oznaczyłem cyframi nakrętki, abyście mogli odpisać, co gdzie podpiąć/przerobić? Rozumiem że to co opisane jest, czyli lutowanie oczka to nic innego, jak wykonanie mocowania dla rozrusznika z GP, który takiego mocowania/nakrętki jak w PII nie posiada? Jeżeli mam tą nakrętkę, znaczy to, że nie muszę niczego przerabiać, wystarczy przełożyć przewody? Poniżej zdjęcie rozrusznika z PII oraz rozrusznik z Punto EVO. Jak to "pożenić"? Na zdjęciu miedziany przewód oznaczony jako 4, nie posiada izolacji. Czy tak może być, czy też zaizolować? Oznaczenia na rozruszniku: Cytuj: LANCIA FIAT ALFA 51 804 744 A152 BOSCH 0 001 137 002 12V Rozrusznik z Punto II: Rozrusznik z Punto EVO:
_________________ "Diagnostyka samochodu - Multiecuscan poradnik" - post632868.html#p632868
|
|
Góra |
|
|
mariuz |
#683441 Wysłany:
31 Lip 2013, 20:03; Temat postu: Re: Wymiana rozrusznika PII/FL na GP 1.2/1.4 8V |
|
|
Puntoświr |
|
Imię: Mariusz
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: Van
Województwo: mazowieckie [W]
Miejscowość: Konstancin-Jeziorna Rejestracja: 11 Mar 2009, Posty: 1772 Pomógł: 13
|
|
Góra |
|
|
ipIV |
#683486 Wysłany:
02 Sie 2013, 20:14; Temat postu: Re: Wymiana rozrusznika PII/FL na GP 1.2/1.4 8V |
|
|
Admin ds. technicznych forum. |
|
Imię: Michał
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.8 16V 130KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: HGT
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: SL/SK/SZ/SZA Rejestracja: 21 Cze 2006, Posty: 13068 Pomógł: 54
|
mario1978 napisał(a): Rozrusznik z Punto EVO: Z klekota pryndzej To co jest na foto nie bedzie pasować na 90% Chyba że fiat do benzyny zaczął montować bosz
_________________ Focus 1.0 Ecoboost 92kW & Punto II HGT Abarth 1,8 16V 96kW & Fiesta VII FL 1,0 12V Ecoboost 74kW Inne pod moją opieką: Tipo 1,4 16V 70kW Były: Punto II 5d 1,8 16V 96kW & Punto Evo 1,4 16V MA 99kW@138kW & Punto II 1,2 8V 44kW & Fiesta V 1,25 55kW <- Ford Focus mk4 FL Trend 1,0 Ecoboost 2022 r. <- Fiat Punto II HGT 1,8 16V 2001 r. <- Ford Fiesta VII FL 1,0 Ecoboost 2017 r. <- Fiat Tipo 1,4 16V 2017 r. <- Fiat Punto II 5d 1,8 16V 2002 r. <- Fiat Punto Evo 1,4 MA Turbo 2010 r. <- Ford Fiesta V 1,2 16V 2001 r. <- Fiat Punto II 1,2 8V 2002 r. AM, B, BE, C, CE, T
|
|
Góra |
|
|
mario1978 |
#683813 Wysłany:
04 Sie 2013, 00:04; Temat postu: Re: Wymiana rozrusznika PII/FL na GP 1.2/1.4 8V |
|
|
Puntoświr |
|
Imię: Mariusz
Samochód: Punto II 5d
Silnik: 1.2 16V 80KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Active
Województwo: śląskie [S]
Rejestracja: 09 Gru 2011, Posty: 1063 Pomógł: 33
|
ipIV napisał(a): To co jest na foto nie bedzie pasować na 90% Chyba że fiat do benzyny zaczął montować bosz Faktycznie masz rację. Pasuje w 90% i jest to bosz, ups... BOSCH 0 001 137 002 o numerze FIAT OE 51804744. Od razu dodam, że rozrusznik z Punto EVO jest już zamontowany w moim Punto II 1.2 16V. Chyba pierwszy na forum z takim rozrusznikiem w PII? Dlaczego pasuje w 90%? - można powiedzieć że rozrusznik z EVO to "plug & play", ale nie do końca. Jest on dłuższy o jakiś 1-1,5 cm, tzn. śruby montażowe są dalej wysunięte od standardowego rozrusznika PII. - rozrusznik z Punto EVO ma śruby montażowe podobnie jak w PII, tyle że ta od stacyjki, ta najmniejsza jest tak mała nakrętka, że trzeba sposobem to "pożenić". Najpierw przykręcamy kabel stacyjki, dokręcamy nakrętkę a następnie wkładamy i zakręcamy pozostałe kable alternatora/akumulatora oraz do skrzyni. Przyda się wyciągnąć kabel stacyjki z plastikowej izolacji, fabrycznie u mnie był bardzo krótki i na wymiar, miał mało luzu więc takie "od końca montowanie" rozwiązało problem. - pozostałe kable alternatora/akumulatora są na tyle długie, że bez problemu można je podłączyć pod długą śrubę. - pozostaje nam w spadku plastikowa osłonka z kabli alternatora/akumulatora. W rozruszniku PII mocowanie kabli jest na górze, w rozruszniku z EVO mocowanie kabli jest na dole, więc ta osłonka wogóle nie spełnia swojej funkcji. Musiałem dla pewności sobie zaizolować kable. Dodam trochę danych technicznych znalezionych w sieci, nt. rozrusznika z Punto EVO - http://altstarter.istore.pl/pl/nowy-roz ... s0237.html: Cytuj: Rozmiar A [mm]: 64 Rozmiar B [mm]: 14 Moc [kW]: 1. 1 Napięcie [V]: 12 Ilość otworów w głowicy: 3 Ilość otworów gwintowanych: 1 Ilość zębów (pasuje do): 9 Obrót rozrusznika: CW Wielkie podziękowania dla mariuz, ipIV oraz FIAT'a. Dla forumowiczów za to, że udzielili mi wsparcia i porad na PW, a dla FIAT'a za to, że chyba ze względów oszczędnościowych, nie dokonał zmian w budowie zewnętrznej rozrusznika, przez co można zastosować najnowszą myśl techniczną w klasycznych Punto Moje spotrzeżenia nt. pracy rozrusznika: - "mocne uderzenie", tzn. czuję że rozruch jest na maxa, w seryjnym PII delikatniej "kręci". Może jest to subiektywne odczucie.... Wada to brak słynnego łitititititi z Grande Punto post553248.html#p553248- duża moc - 1,1kW. Seryjny PII ma moc 0,9 kW DENSO - rozrusznik "inteligentny". Miałem dużo innych prac w warsztacie, nie zauważyłem że akumulator "zdechł (wyłączony silnik z załączonymi radio/dmuchawa/itp.). Rozrusznik z Punto EVO chciał zakręcić, oczywiście nie miał prądu, od razu "puścił", alarm cheetach zaskoczył/syrenka piknęłą jak zawsze to robi, kiedy podłączam na nowo akumulator. Znaczy to tyle w moim samochodzie, że rozrusznik nie zwiera ciągle jak seryjny PII, tylko jak nie ma prądu to "odpuszcza", nie doprowadza do stałego zwarcia, "nie siłuje się". Wystarczyło podładować akumulator 10 minut na prostowniku, by rozrusznik odpalił "na dotyk". Czyż nie jest "inteligentny"? Czekam do zimy, aby przekonać się jak będzie zachowywać się w mroźne poranki... Poniżej załączam zdjęcia porównawcze rozruszników Punto II oraz Punto EVO. Widać o ile dalej wystają śruby do podłączenia kabli z Punto EVO. Oraz bohater wpisu, rozrusznik z Punto EVO zamontowany do Punto II 1.2 16V Podziękowania należą się również dla "dawcy", Punto EVO 1.4 benzyna z 2012 r. Jak podają w dokumentach, "dawca" miał tylko 5.000 km kiedy poszedł na części - http://allegro.pl/rozrusznik-fiat-grand ... 72713.htmlFilmik gdzie słychać jakie dźwięki wydaje rozrusznik można zobaczyć tutaj - http://www.youtube.com/watch?edit=vd&v=MrL9L2YvX2A
_________________ "Diagnostyka samochodu - Multiecuscan poradnik" - post632868.html#p632868
|
|
Góra |
|
|
_marcin00_ |
#683817 Wysłany:
04 Sie 2013, 00:15; Temat postu: Re: Wymiana rozrusznika PII/FL na GP 1.2/1.4 8V |
|
|
Puntoświr |
|
Imię: Marcin
Samochód: Fiat Tipo II
Silnik: 1.4 16V 120KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Easy
Województwo: kujawsko-pomorskie [C]
Miejscowość: Toruń Rejestracja: 29 Sty 2010, Posty: 3636 Pomógł: 31
|
mario1978 napisał(a): rozrusznik "inteligentny". Miałem dużo innych prac w warsztacie, nie zauważyłem że akumulator "zdechł (wyłączony silnik z załączonymi radio/dmuchawa/itp.). Rozrusznik z Punto EVO chciał zakręcić, oczywiście nie miał prądu, od razu "puścił" Pewnie wynika to z tego, że ciągnie dodatkowe 200W więcej z akumulatora, więc powoduje większy spadek napięcia na rozładowanym akumulatorze i elektromagnes puszcza mario1978 napisał(a): Chyba pierwszy na forum z takim rozrusznikiem w PII Czyli kolejna ścieżka przetarta, ciekawe jak w zimę będzie się sprawował, chociaż sam dźwięk uruchamia silnika jakoś kojarzy mi się z Fiatem 126
_________________ Było: Fiat Punto II 1,2 16V HLX Było: Fiat Stilo 1,6 Trofeo Było: Fiat Grande Punto Sport 1,4 t-jet Jest: Fiat Tipo Easy 1,4 t-jet
|
|
Góra |
|
|
Piechuxt |
#683819 Wysłany:
04 Sie 2013, 00:30; Temat postu: Re: Wymiana rozrusznika PII/FL na GP 1.2/1.4 8V |
|
|
Puntoświr |
|
Imię: Marcin
Samochód: Bravo
Silnik: 1.4 16V 185KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Sport
Województwo: warmińsko-mazurskie [N]
Miejscowość: Olsztyn Rejestracja: 01 Mar 2011, Posty: 3413 Pomógł: 17
|
Brzmi identycznie jak z 1.2 69km z S&S ...ciekawe, czy ten dłuzszy był tylko w tej wersji, czy to już standard w evo
_________________ "Kiedyś wyrwe się z tego 1.2 padołu, i was wszystkich objade..." Paul Coelho No i na chwile sie wyrwałem : 1.2 8vT 2000r 5d S+ [*] a brat jego: Punto Evo Mylife 2011 1.2 69km A teraz ewolucja pod tyłkiem: Bravo 1.4 T-jet Sport TDP 230+KM 295+Nm
|
|
Góra |
|
|
mario1978 |
#683828 Wysłany:
04 Sie 2013, 09:46; Temat postu: Re: Wymiana rozrusznika PII/FL na GP 1.2/1.4 8V |
|
|
Puntoświr |
|
Imię: Mariusz
Samochód: Punto II 5d
Silnik: 1.2 16V 80KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Active
Województwo: śląskie [S]
Rejestracja: 09 Gru 2011, Posty: 1063 Pomógł: 33
|
Mam kolejne informacje nt. rozrusznika z Punto EVO. Ten model FIAT OE 51804744 ma zastosowanie z funkcją S&S - http://eper.fiatklubpolska.pl/navi?SGRP ... INDOW_ID=1Przy okazji wypadałoby zastosować większy akumulator. Planowałem i tak wymienić donicę z wersji diesel, oraz wstawić mocniejszy akumulator dla mojego seryjnego rozrusznika, zanim zakupiłem tego. Zima pokaże co będzie. Jak na razie żadnych problemów. W najgorszym wypadku mam swój seryjny rozrusznik, a ten pójdzie na odsprzedaż, jest roczny. Co najwyżej jak napisał _marcin00_ kolejna ścieżka przetarta. W Punto EVO z funkcją S&S są mocniejsze akumulatory, szersze 540A/60Ah - http://www.iparts.pl/czesc/akumulator,f ... el600.htmlWersje bez systemu S&S mają rozruszniki BOSCH o mocy 0,9kW, takie powinny bez problemu współgrać z akumulatorem PII - http://www.iparts.pl/czesc/rozrusznik,f ... produktoweTak "na chłopski rozum", to większa moc potrzebna jest w S&S po to, aby co chwilę "kręcić" rozrusznikiem. W normalnej jeździe gdzie nie używa się rozrusznika co chwilę, nie powinno być z tym rozrusznikiem 1,1kW żadnych problemów, gdyż jest to moc maksymalna z jaką może pracować w razie potrzeby. Zima prawdę mi powie Tutaj można zobaczyć wersje rozruszników z Punto EVO - http://eper.fiatklubpolska.pl/navi?SGRP ... INDOW_ID=1
_________________ "Diagnostyka samochodu - Multiecuscan poradnik" - post632868.html#p632868
|
|
Góra |
|
|
zizi |
#699822 Wysłany:
08 Lis 2013, 17:49; Temat postu: Re: Wymiana rozrusznika PII/FL na GP 1.2/1.4 8V |
|
|
Puntoświr |
|
Miejscowość: Kuźnia Raciborska Rejestracja: 08 Maj 2008, Posty: 188
|
Witam.Mam brave 1,2 16V i to jest ten sam silnik co w punto 2. Myślę że będzie to pasować ? Po prostu chcę się upewnić.
|
|
Góra |
|
|
Bartqwr |
#703037 Wysłany:
30 Lis 2013, 00:56; Temat postu: Re: Wymiana rozrusznika PII/FL na GP 1.2/1.4 8V |
|
|
Sympatyk kropek |
Samochód: Punto II 5d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna
Województwo: pomorskie [G]
Rejestracja: 04 Sie 2012, Posty: 13
|
|
Góra |
|
|
mario1978 |
#703121 Wysłany:
30 Lis 2013, 18:51; Temat postu: Re: Wymiana rozrusznika PII/FL na GP 1.2/1.4 8V |
|
|
Puntoświr |
|
Imię: Mariusz
Samochód: Punto II 5d
Silnik: 1.2 16V 80KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Active
Województwo: śląskie [S]
Rejestracja: 09 Gru 2011, Posty: 1063 Pomógł: 33
|
Bartqwr napisał(a): załączam filmik Youtube nie pozwala odtworzyć Twoich filmów, do poprawki Cytuj: Ten film wideo jest prywatny.
Jeśli właściciel tego filmu udzielił Ci dostępu, zaloguj się.
_________________ "Diagnostyka samochodu - Multiecuscan poradnik" - post632868.html#p632868
|
|
Góra |
|
|
Bartqwr |
#703241 Wysłany:
01 Gru 2013, 17:50; Temat postu: Re: Wymiana rozrusznika PII/FL na GP 1.2/1.4 8V |
|
|
Sympatyk kropek |
Samochód: Punto II 5d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna
Województwo: pomorskie [G]
Rejestracja: 04 Sie 2012, Posty: 13
|
Już dostępne, sorki. Proszę Was o opinię co to może być ?
|
|
Góra |
|
|
|
Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum Nie możesz dodawać załączników na tym forum
|
|