You Tube • FAQ •  Szukaj •  Zarejestruj się •  Zaloguj się 




Obecny czas: 17 Gru 2018, 04:45

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)




Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 79 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4
Autor Wiadomość
 
 Post #830065 Wysłany: 30 Paź 2017, 13:19; 
 Temat postu: Re: Silnik 1.4 T Jet
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Samochód: Abarth Grande Punto
Silnik: 1.4 16V 155KM
Paliwo: Benzyna
Województwo: małopolskie [K]
Miejscowość: Kraków
Rejestracja: 13 Sie 2008,
Posty: 1268
Pomógł: 7
W przyszłym roku będzie lipnie bez kata na przeglądach , dlatego ja będę dorzucać do swego ;)
Obejmę gt1446-dp koledzy z moto-race.pl dorabiali , fmic-owe nie pasują p&p , tak lekko odstają.
W sumie to ja kupowałem jedynie dolot do filtra z wersji SS , bo ten seryjny chwytak się nie zmieści przy garecie , a tak custom dolot filtr-wlot turbo , pełen wydech , przewody seryjne , jeden trzeba było lekko odgiąć by nie zawadzał o większe turbo + zestaw uszczelek i tyle.
Brak kata to nie tyle kopcenie co smrodek , w lecie mocno wkurzający - za to można sobie strzelać z wydechu i fajnie pierdzi jak się puszcza gaz.

_________________
K&N - 3" - GT1446 - 3" DP - sport kat 100cpsi - 2,5"
310ccm CorsaOPC , 550x180x65 fmic

209KM@5650rpm & 289Nm@3915rpm by cinsoft.pl & moto-race.pl


Góra
 Profil  
 

 
 Post #830091 Wysłany: 30 Paź 2017, 21:10; 
 Temat postu: Re: Silnik 1.4 T Jet [chiptuning, podniesienie mocy, różnice
Offline
Puntoświr

Imię: Maciek
Samochód: Grande Punto 3d
Silnik: 1.4 16V 120KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: Sport
Województwo: mazowieckie [W]
Miejscowość: Żyrardów
Rejestracja: 08 Lis 2014,
Posty: 193
Pomógł: 6
DeviLL, ok czyli turbo siada na kolektor podłączam przewody wodne i smarowanie - wszystko plug and play.
Jedyny problem to połączenie wydechu z turbo i potrzebne będzie takie coś jak flansza do przyspawania do rury przed katem a całość spina się obejmą, taki nr mi wychodzi 51869672.
W fmic widzę całe zestawy tylko nie wiem jaka średnica. Może coś podpowiesz.
DeviLL napisał(a):
bo ten seryjny chwytak się nie zmieści przy garecie

Ta seryjna rura może się nie zmieścić faktycznie bo i tak zawadza o turbo ihi. coś pomyślę.
A może masz nr tego chwytaka z esse to zapytam w aso bo lubię mieć na topowo zrobione.
To jeszcze pytanie o średnicę rury wyjścia turbo ta co schodzi w dół. Pytam dlatego bo w zestawie z intercoolerem jej nie było a może idzie coś dobrać z silikonów. Chociaż mam to zdemontowane to pomierzę.
Czy te seryjne osłony termiczne (blachy) które były w ihi podejdą do garreta. Czy coś dokupić ?
Wiem wiem zadaje dużo pytań ale planuję w listopadzie jechać na program i chciałbym to w miarę sprawnie poskładać.
A zapomniałem czy między turbo a wydech(downpipe) idzie jakaś uszczelka bo w eperze nic takiego nie ma .

_________________
la nostra passione cars


Góra
 Profil  
 
 
 Post #830092 Wysłany: 30 Paź 2017, 21:14; 
 Temat postu: Re: Silnik 1.4 T Jet
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Samochód: Abarth Grande Punto
Silnik: 1.4 16V 155KM
Paliwo: Benzyna
Województwo: małopolskie [K]
Miejscowość: Kraków
Rejestracja: 13 Sie 2008,
Posty: 1268
Pomógł: 7
Nie chce mi się powtarzać , poszukaj tematu mego auta na abarthforum, są foty chyba nawet z numerami części co potrzeba.

_________________
K&N - 3" - GT1446 - 3" DP - sport kat 100cpsi - 2,5"
310ccm CorsaOPC , 550x180x65 fmic

209KM@5650rpm & 289Nm@3915rpm by cinsoft.pl & moto-race.pl


Góra
 Profil  
 
 
 Post #830094 Wysłany: 23 Sty 2018, 00:22; 
 Temat postu: Re: Silnik 1.4 T Jet [chiptuning, podniesienie mocy, różnice
Offline
Puntoświr

Imię: Maciek
Samochód: Grande Punto 3d
Silnik: 1.4 16V 120KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: Sport
Województwo: mazowieckie [W]
Miejscowość: Żyrardów
Rejestracja: 08 Lis 2014,
Posty: 193
Pomógł: 6
ok patrzyłem na tym forum. I już wiem coś więcej.

[ Dodano: 22 Sty 2018, 23:22 ]

no dobra Panowie auto poskładane w konfiguracji garret wiadomo jaki, DP bez kata, filtr KNa ,FMIC i kilka pierdół po drodze. Przejechałem ponad 600 km no i wygląda że jest ok więc powoli chyba będę się umawiał na wizytę.
Ale mam parę pytań.
Czy przed wizytą zmieniać świece przejechały jakieś 14 tys. ?
Po 300 km wszedł błąd katalizatora domyślam się że od drugiej sondy, ale tulejkę mam wkręconą chyba że miała za mały otwór dziś go powiększyłem i zobaczę ,ale może jakieś inne pomysły macie?
O co chodzi z wyborem paliwa 95 czy 98 czy to tylko walka o kilka KM? ogólnie auto lata na lpg(instalacja jest z zapasem) które później będzie wystrojone od nowa to wiadomo.
Słyszałem że garret jest większy i później wstaje czyli rozumiem że będzie wstawało później i później kończyło tu chodzi mi o to że na ihi z dołu fajnie szło tak do 4tys coś jak dieslu i powiedzmy koniec czy dużo to się zmieni ni na garrecie czy jest to sprawa jakiś ustawień czy czegoś.
Ja wiem że każdy silnik jest indywidualny ale dlaczego na jednym silniku można zrobić np 210KM a na innym 200, teoretycznie silnik ten sam z czego to wynika.
Dlaczego niektórzy wymieniają wtryski skoro seryjne dają radę, pytam z ciekawości bo P Marcin odradził wymianę więc nie ruszałem.
Zobaczymy po wizycie co to z tego wyjdzie ale myśłę że 180 czy 190 będzie aż nadto, ogólnie myślę o bardzo rozsądnym programie ale to jest do ustalenia już na miejscu.
Wykresy i wrażenia z jazdy przedstawię po wizycie. Pozdrawiam

_________________
la nostra passione cars


Góra
 Profil  
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 79 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Style based on FI Subsilver by phpBBservice.nl
Forum Fiata Punto © 2006 - 2013
Tłumaczenie: phpbbhelp.pl
phpBB SEO