You Tube • FAQ •  Szukaj •  Zarejestruj się •  Zaloguj się 




Obecny czas: 21 Lip 2018, 15:45

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)




Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 279 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 8, 9, 10, 11, 12
Autor Wiadomość
 
 Post #836586 Wysłany: 11 Kwi 2018, 01:01; 
 Temat postu: Re: Z Puntem po "ćwiartkę" ;)
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Samochód: Punto II FL 3d
Silnik: 1.3 70KM mJTD
Paliwo: ON
Województwo: dolnośląskie [D]
Rejestracja: 02 Lut 2007,
Posty: 963
Pomógł: 3
Dzisiaj (ok. 251850km) multijet znowu postraszyl mnie i wywalil lampke "check engine". Na szczescie nie bylo zadnego szarpania ani innych cudow wiec na razie nie robie z tym nic, tylko uwaznie przygladam sie zachowaniu auta. Pare razy juz tak bylo ze "check" poswiecil pare dni i znikal bez zadnych dodatkowych objawow i nie kryje ze wolalbym zeby i tym razem sie tak skonczylo.

Cos za czesto ostatni cos spie pie...li w aucie. Przestaje mi sie to podobac, mimo przywiazania do Punciakow.

_________________
Dlugodystansowy test Fiat Punto IIFL 1.3 Multijet '06 wersja specjalna "Miś". ;) Stan zaawansowania: 100.32%
(250800km)

Czasonieokreslony test Fiat Punto II 1.2/60KM '01 "Odkurzacz" ;) Stan zaawansowania: 150000km

Fiat Punto I 75SX: tournee po Polsce 1997-2001: 112000km

Góra
 Profil  
 

 
 Post #836605 Wysłany: 11 Kwi 2018, 17:55; 
 Temat postu: Re: Z Puntem po "ćwiartkę" ;)
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Mateusz
Samochód: Punto II FL 3d
Silnik: 1.4 16V 95KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Sporting
Województwo: łódzkie [E]
Rejestracja: 03 Paź 2011,
Posty: 764
Pomógł: 5
Ładnie już nakręciłeś tych kilometrów :), a co do częstszego zawodzenia auta... cóż zmęczenie materiału w końcu kiedyś musi nastąpić.

_________________
http://fiatpunto.com.pl/topic35885.html Był żółty Sound (II)
http://fiatpunto.com.pl/topic57112.html Jest czarny Sporting (IIFL)


Góra
 Profil  
 
 
 Post #836615 Wysłany: 11 Kwi 2018, 21:50; 
 Temat postu: Re: Z Puntem po "ćwiartkę" ;)
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Samochód: Punto II FL 3d
Silnik: 1.3 70KM mJTD
Paliwo: ON
Województwo: dolnośląskie [D]
Rejestracja: 02 Lut 2007,
Posty: 963
Pomógł: 3
Uhm... dzisiaj sie przekonalem o tym po raz kolejny. Wybierajac sie do pracy wsiadlem do auta, opuscilem szybe i... juz jej nie podnioslem. Silownik szlag trafil. Grrrrr... Na szczescie udalo sie ekspresowo naprawic bo mialbym dodatkowe atrakcje w postaci zapewnienia Kropkowi bezpiecznego postoju na noc zeby nie znalezc rano "wypatroszonego" auta.

Na pocieszenie dodam tylko to ze "check engine" sie wyprowadzil z deski rozdzielczej. Pewnie blad gdzies zachowal sie w pamieci to przy okazji serwisu sprawdze co tam siedzi, ale zakladam ze jak lampka zgasla to byl to jakis jednorazowy wybryk (typu jednorazowego niedomkniecie sie zaworu EGR co przerabialem jakis rok temu - wtedy tez zolta lampka poswiecila i zgasla po jakims czasie sama).

_________________
Dlugodystansowy test Fiat Punto IIFL 1.3 Multijet '06 wersja specjalna "Miś". ;) Stan zaawansowania: 100.32%
(250800km)

Czasonieokreslony test Fiat Punto II 1.2/60KM '01 "Odkurzacz" ;) Stan zaawansowania: 150000km

Fiat Punto I 75SX: tournee po Polsce 1997-2001: 112000km

Góra
 Profil  
 
 
 Post #838302 Wysłany: 01 Cze 2018, 00:57; 
 Temat postu: Re: Z Puntem po "ćwiartkę" ;)
Offline
Sympatyk kropek
Awatar użytkownika

Imię: Piotr
Samochód: Punto II FL 5d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Active
Województwo: Poza Polską
Rejestracja: 19 Maj 2015,
Posty: 19
Moj kropek na dzien dzisiejszy ma na liczniku 321058 km, serwisowanie od kad go mam (okolo 5 lat) kosztowalo okolo 2500 zl w tym: Zawieszenie przod/tyl, sprzeglo, przednia szyba, map sensor, czujnik temp cieczy, termostat, rozrzad, hamulce - tarcze x2, klocki x4, uszczelka oslony klawiatury x3, regeneracja alternatora, akumulator, opony zimowe x4, opony letnie x2, zarowki P21W/R10W/W5W/h7/PY21W/P21W, kable zaplonowe x2, swiece, filtry olej nie do policzenia, wiekszosc zrobiona w pierwszych 2 latach od zakupu, poprzedni wlasciciel troche go zapuscil. Jest to orientacyjna cena czesci gdyz wiekszosc sam wymienilem orocz przedniej szyby ta zrobili fachowcy.
W najblizszym czasie planuje zajac sie bebnami bo jeszcze do nich nie zagladalem oraz rozrzad. Ktos zbieral kwitki wiec mam dosyc bogata historie serwisowa od poczatku, musze kiedys policzyc ile kosztowaly naprawy od 2003r. Dwa razy zawiodl przez akumulator.
Co ciekawe punciak przy przebiegu okolo 240000 km mial jeszcze oryginalne amortyzatory i przechodzil przeglad co prawda angielski gdzie sprawdzaja tylko wycieki, czepiali sie tylko zardzewialych sprezyn.


Góra
 Profil  
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 279 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 8, 9, 10, 11, 12


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Style based on FI Subsilver by phpBBservice.nl
Forum Fiata Punto © 2006 - 2013
Tłumaczenie: phpbbhelp.pl
phpBB SEO