You Tube • FAQ •  Szukaj •  Zarejestruj się •  Zaloguj się 

Obecny czas: 26 Mar 2019, 16:53

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)

Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 6 posty(ów) ] 
Autor Wiadomość

Post #846591 Wysłany: 14 Mar 2019, 00:02; 
 Temat postu: Subwoofer
Sympatyk kropek

Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna
Województwo: śląskie [S]
Witam wszystkich

Szukałem podobnego tematu na forum, ale nie mogłem znaleźć.
A więc padł mi oryginalny głośnik w subie i teraz moje pytanko jest takie, jak podłączyć głośnik jednocewkowy do tego magicznego wzmacniacza aby nie spalić głośnika?
Jaki głośnik polecacie?
Jeżeli byłaby możliwość to prosiłbym o zdjęcia połączeń gdyż jestem troszkę zielony w elektryce.

Z góry dziękuje za wszelką pomoc :)

Post #846599 Wysłany: 14 Mar 2019, 10:15; 
 Temat postu: Re: Subwoofer
Puntoświr

Imię: Rafał
Silnik: 1.2 16V 80KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: Sound
Województwo: mazowieckie [W]
słabo szukałeś, jest o tym na forum, jednocewkowy podłączasz do jednego kanału, oryginalny głośnik jest dwucewkowy - niech ci przypadkiem do głowy nie przyjdzie pomysł zrównoleglenia wyjść wzmacniacza (!!!), dobrego zamiennika w zasadzie nie ma, chłopaki montowali głośnik od jakiegoś creative albo logitech, nie pamiętam już, ale to też głośnik jednocewkowy (poszukaj, jest na forum o tym), jeżeli nie znajdziesz takiego to albo musisz dopasować coś z dostępnych na rynku (będzie ciężko) albo regeneracja tego twojego - co ci padło?
lektura, coś tam sie dowiesz -> topic7805.html

Post #846610 Wysłany: 14 Mar 2019, 23:02; 
Sympatyk kropek

Województwo: śląskie [S]
Czytałem ten temat, być może przeoczyłem odnośnie podłączenia.
Co do głośnika to rozerwał się niestety, nie dane było mi go długo posłuchać, bo niedawno kupiłem.

Post #846618 Wysłany: 15 Mar 2019, 12:11; 
Puntoświr