You Tube • eLearn • FAQ •  Szukaj •  Zarejestruj się •  Zaloguj się 



Obecny czas: 28 Kwi 2025, 08:56

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)




Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 988 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26 ... 40  Następna
Autor Wiadomość
 
 Post #233046 Wysłany: 26 Mar 2009, 23:11; 
 Temat postu:
Offline
Sympatyk kropek
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 Mar 2009,
Posty: 8
ALe czy już jasne jest jakie to mają być odbojniki? Bo jakoś nie chce mi się wieżyć żeby takie wsadzanie częscie od Seicento zamykało sprawę?

_________________
Pozdrawiam

Kabaddon
_____________________
Stajnia Kabaddona
GP Estiva 1,4
SC Youg 0,9


Góra
 Profil  
 

 
 Post #233061 Wysłany: 26 Mar 2009, 23:46; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr

Imię: Dawid
Samochód: Grande Punto 5d
Silnik: 1.4 16V 120KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Emotion
Województwo: kujawsko-pomorskie [C]
Rejestracja: 03 Mar 2007,
Posty: 161
Zbieżność ??? To wymiana odbojników a nie amortyzatorów. Rozmawiałem na ten temat z kilkoma mechanikami (w tym kierownikiem i mistrzem) i wszyscy zgodnie stwierdzili, że przy tej wymianie nie ruszają zbieżności! Co zresztą się potwierdza. Pozdrawiam

_________________
GP 1.4 T-Jet Emotion 16v 120KM


Góra
 Profil  
 
 
 Post #233065 Wysłany: 26 Mar 2009, 23:52; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Samochód: Grande Punto 5d
Silnik: 1.4 8V 77KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Estiva
Województwo: kujawsko-pomorskie [C]
Miejscowość: Włocławek
Rejestracja: 21 Wrz 2008,
Posty: 739
Pomógł: 53
Cytuj:
Przypominam, że oprócz zmiany odbojników muszą też ustawić zbieżność! Zwródźcie uwagę na to Waszym ASO!

Witam,
przy wymianie odbojników, łożyska amortyzatora na 100% nie trzeba ustawiać zbieżności jeśli do tej wymiany jest ok! ze zbieżnością.

_________________
GP. MY2008


Góra
 Profil  
 
 
 Post #233243 Wysłany: 27 Mar 2009, 16:46; 
 Temat postu:
Offline
Sympatyk kropek

Miejscowość: Zbrosławice
Rejestracja: 21 Sty 2009,
Posty: 34
Limet napisał(a):
morfi82d trujesz głupoty bo widziałem swój samochod na podnosniku podczas wymiany i napewno nie było to tylko smarowanie takze jesli nie jestes pewien to nie pisz:)


Akurat głupot nie pisze - byłem, rozmawiałem i się dowiedziałem jak wygląda rozwiązanie problemu stuku zawieszenia akurat w tym ASO, więc podzieliłem się tą informacją. Z kapelusza ta informacja nie jest więc proszę jak chcesz coś pisać to grzeczniej.


Góra
 Profil  
 
 
 Post #233387 Wysłany: 27 Mar 2009, 22:20; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 Lut 2009,
Posty: 273
Yacek napisał(a):
Witam,
przy wymianie odbojników, łożyska amortyzatora na 100% nie trzeba ustawiać zbieżności jeśli do tej wymiany jest ok! ze zbieżnością.


Mogę Ci udowodnić że w wielu przypadkach zbieżność na pewno wychodzi po za tolerancję. Robiłeś kiedyś zbieżność w fiatach przed i po montażu kolumn macphersona ? ja tak . Inna sprawa że w Fiacie tego nie robią bo skoro nie ma regulacji kąta pochylenia koła to teoretycznie nie powinno się nic zmienić ale praktyka pokazuje innaczej.

Dave napisał(a):
Zbieżność ??? To wymiana odbojników a nie amortyzatorów. Rozmawiałem na ten temat z kilkoma mechanikami (w tym kierownikiem i mistrzem) i wszyscy zgodnie stwierdzili, że przy tej wymianie nie ruszają zbieżności! Co zresztą się potwierdza. Pozdrawiam

Jesteś pewien to zrób tak podnieś samochód zluzuj nakrętki
Image
teraz poruszaj kołem zauważysz luz. Teraz poskręcaj wszystko i zastanów się czy mechanik miał 100% szansę skręcić w tym samym położeniu w jakim popuścił. I teraz najlepsze jest to że tolerancja kąta pochylenia koła jest duża i ten luz na wartość kąta nie będzie miał znaczenia ale każda zmiana kąta pochylenia koła zmienia nam zbieźność która jest już ściśle określona. Nawiasem mówiąc jak dalej mi nie wierzysz to zakończenie cytat z programu "e-learn" dot GP
"- Ta procedura kontrolna musi być zawsze wykonywana po każdej interwencji na komponentach mechanicznych zawieszenia przedniego pełniących funkcję określenia pozycji kół w stosunku do nadwozia (np. : wahacze, zwrotnice, amortyzatory, sprężyny ecc.)."

[i]


Góra
 Profil  
 
 
 Post #233434 Wysłany: 27 Mar 2009, 23:31; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr

Samochód: Grande Punto 5d
Silnik: 1.4 8V 77KM
Paliwo: Benzyna
Województwo: Poza Polską
Rejestracja: 05 Lis 2008,
Posty: 594
krzysiek_pere,

Zgadzam się z Tobą :thumleft:


Góra
 Profil  
 
 
 Post #233573 Wysłany: 28 Mar 2009, 15:39; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Mariusz
Samochód: Grande Punto 5d
Silnik: 1.4 8V 77KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Estiva Blue&Me
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Racibórz
Rejestracja: 03 Lut 2009,
Posty: 748
Pomógł: 5
krzysiek_pere POPIERAM W 100% :thumright:

Mi to o tej zbieżności powiedział kolega, który jest moim przyjacielem i doskonałym mechanikiem i kiedy powiedziałem mu o tej usterce na co mam patrzeć w ASO to powiedział, że mam im o tym powiedzieć. (specjalnie jechałem do niego w trakcie wystąpienia tej usterki aby miw ASO kitu nie wciskali i żeby wyczulił mnie właśnie NA CO MAM ZRÓCIĆ UWAGĘ)

Za każdym razem gdy jechałem do ASO to im o tym mówiłem i za każdym razem ustawiano mi zbieżność. Za drugim razem osobiście widziałem jak ją ustawiają. Pytam się ustawiającego zbieżność czy było dobrze a on przecząco pokręcił głową, że NIE i powiedział: cyt. "SKORYGOWANO"

Więc TRZEBA TO SPRAWDZIĆ. Pozdrawiam

_________________
ESTIVA Blue@Me 2008 1.4 8V :)<----- Tu ją możesz zobaczyć :D

Fix It Again Tomorrow


Góra
 Profil  
 
 
 Post #233578 Wysłany: 28 Mar 2009, 16:05; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 Lut 2009,
Posty: 273
mario-sz napisał(a):
Mi to o tej zbieżności powiedział kolega, który jest moim przyjacielem i doskonałym mechanikiem i kiedy powiedziałem mu o tej usterce na co mam patrzeć w ASO to powiedział, że mam im o tym powiedzieć. (specjalnie jechałem do niego w trakcie wystąpienia tej usterki aby miw ASO kitu nie wciskali i żeby wyczulił mnie właśnie NA CO MAM ZRÓCIĆ UWAGĘ)

Akurat robie w tej branży już 10 lat w firmie która tygodniowo naprawia kilkadziesiąt samochodów wszystkich marek. Kontrole geometri zawieszenia wykonuje po każdej nawet najdrobniejszej naprawie zawieszenia (oprócz łącznika stabilizatora) nieraz też z doświadczenia wiem że niewiele się zmieni lub wcale ale klient który przyjechał na np odbój + osłonę mógł mieć przed naprawą źle geometrie (zaliczył dziurę dzień wcześniej) do kogo przyjedzie jak mu za miesiąc opony zetnie?, do warsztatu który wymieniał odboje.

[ Dodano: 28 Mar 2009 15:05 ]
Swoją drogą nie dziwię, że niektórzy posiadacze GP są rozczarowani naprawami w aso. Jedzie nieświadomy klient z latającymi odbojami na wymianę do "autoryzoawnej" stacji obsługi, tam kolesie wymieniają odboje na takie same, nie dość że stuki wracają to np. jeszcze samochód po "manewrach" wymieniaczy zrobił się ciut rozbieżny i goni na autostradzie po całej drodze.
Pozdrawiam. :E


Góra
 Profil  
 
 
 Post #233720 Wysłany: 28 Mar 2009, 20:56; 
 Temat postu:
Offline
Puntomaniak

Rejestracja: 06 Wrz 2007,
Posty: 68
krzysiek_pere napisał(a):

Akurat robie w tej branży już 10 lat w firmie która tygodniowo naprawia kilkadziesiąt samochodów wszystkich marek. Kontrole geometri zawieszenia wykonuje po każdej nawet najdrobniejszej naprawie zawieszenia (oprócz łącznika stabilizatora) nieraz też z doświadczenia wiem że niewiele się zmieni lub wcale ale klient który przyjechał na np odbój + osłonę mógł mieć przed naprawą źle geometrie (zaliczył dziurę dzień wcześniej) do kogo przyjedzie jak mu za miesiąc opony zetnie?, do warsztatu który wymieniał odboje.

[ Dodano: 28 Mar 2009 15:05 ]
Swoją drogą nie dziwię, że niektórzy posiadacze GP są rozczarowani naprawami w aso. Jedzie nieświadomy klient z latającymi odbojami na wymianę do "autoryzoawnej" stacji obsługi, tam kolesie wymieniają odboje na takie same, nie dość że stuki wracają to np. jeszcze samochód po "manewrach" wymieniaczy zrobił się ciut rozbieżny i goni na autostradzie po całej drodze.
Pozdrawiam. :E

Już bez przesady nie możesz wymagać od ASO aby wykonywali naprawy tak samo jak warsztaty naprawiające samochody. Kto za to będzie płacił...fabryka...? ASO najczściej nie ma takiego wyposażenia aby dokładnie regulować geometrię. ASO wykonuje podstawowe czynności obsługowe i drobne naprawy.


Góra
 Profil  
 
 
 Post #233732 Wysłany: 28 Mar 2009, 21:15; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 Lut 2009,
Posty: 273
pajaczek napisał(a):
Już bez przesady nie możesz wymagać od ASO aby wykonywali naprawy tak samo jak warsztaty naprawiające samochody. Kto za to będzie płacił...fabryka...? ASO najczściej nie ma takiego wyposażenia aby dokładnie regulować geometrię. ASO wykonuje podstawowe czynności obsługowe i drobne naprawy.

Traktuje twoją wypowiedź jako żart :E
Ale z jednym się zgodzę
pajaczek napisał(a):
ASO najczściej nie ma takiego wyposażenia aby dokładnie regulować geometrię

Często posiadają tzw ścieżkę diagnostyczną która wychwytuje tylko poważne błędy. Zresztą pare lat temu w firmie w której pracuje ustawialiśmy geometrie dla Fiata (wreszcie się dorobili sprzętu) ale klime zlecają nam do tej pory.


Góra
 Profil  
 
 
 Post #233733 Wysłany: 28 Mar 2009, 21:16; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Mariusz
Samochód: Grande Punto 5d
Silnik: 1.4 8V 77KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Estiva Blue&Me
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Racibórz
Rejestracja: 03 Lut 2009,
Posty: 748
Pomógł: 5
pajaczek napisał(a):
Już bez przesady nie możesz wymagać od ASO aby wykonywali naprawy tak samo jak warsztaty naprawiające samochody. Kto za to będzie płacił...fabryka...? ASO najczściej nie ma takiego wyposażenia aby dokładnie regulować geometrię. ASO wykonuje podstawowe czynności obsługowe i drobne naprawy.


Jak to nie nie mogę wymagać??

Podpisywali umowę z jakąś firmą np. TAKĄ jak FIAT. Zoobowiązali się, że będą je DOBRZE naprawiać, a w zamian dostają PROWIZJĘ za sprzedaż samochodów. PROSTE

_________________
ESTIVA Blue@Me 2008 1.4 8V :)<----- Tu ją możesz zobaczyć :D

Fix It Again Tomorrow


Góra
 Profil  
 
 
 Post #233743 Wysłany: 28 Mar 2009, 21:36; 
 Temat postu:
Offline
Sympatyk kropek
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 Mar 2009,
Posty: 8
mario-sz napisał(a):
pajaczek napisał(a):

Jak to nie nie mogę wymagać??

Podpisywali umowę z jakąś firmą np. TAKĄ jak FIAT. Zoobowiązali się, że będą je DOBRZE naprawiać, a w zamian dostają PROWIZJĘ za sprzedaż samochodów. PROSTE


+1, czy ASO to nie warsztat naprawiający samochody? Chyba powinien być lepszy nawet bo autoryzowany przez producenta?

_________________
Pozdrawiam

Kabaddon
_____________________
Stajnia Kabaddona
GP Estiva 1,4
SC Youg 0,9


Góra
 Profil  
 
 
 Post #233844 Wysłany: 29 Mar 2009, 00:01; 
 Temat postu:
Offline
Puntomaniak

Rejestracja: 30 Wrz 2008,
Posty: 87
Dave napisał(a):
Zbieżność ??? To wymiana odbojników a nie amortyzatorów. Rozmawiałem na ten temat z kilkoma mechanikami (w tym kierownikiem i mistrzem) i wszyscy zgodnie stwierdzili, że przy tej wymianie nie ruszają zbieżności! Co zresztą się potwierdza.


Mistrz mistrzem, a moje gówniane punto od czasu wymiany odbojników nie jedzie prosto. Geometria była ustawiana 8 razy, za każdym razem było gorzej - krzywej kierownicy do dzisiaj nie naprostowali bo nie potrafią. Dodatkowo, jak przy ustawianiu geometrii skrzywią kierownicę to wariuje czujnik położenia kierownicy ( ten od wspomagania ) w kolumnie i auto zaczyna sciągać.


Góra
 Profil  
 
 
 Post #233872 Wysłany: 29 Mar 2009, 00:25; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 Lut 2009,
Posty: 273
Szumen napisał(a):
Mistrz mistrzem, a moje gówniane punto od czasu wymiany odbojników nie jedzie prosto. Geometria była ustawiana 8 razy, za każdym razem było gorzej - krzywej kierownicy do dzisiaj nie naprostowali bo nie potrafią. Dodatkowo, jak przy ustawianiu geometrii skrzywią kierownicę to wariuje czujnik położenia kierownicy ( ten od wspomagania ) w kolumnie i auto zaczyna sciągać.

Nie obraź się ale twoje historie zaczynam odbierać jako niewiarygodne, jako chyba jedyny masz wszystkie możliwe usterki w swoich GP, albo masz jakiegoś pecha. Po za tym skąd wiesz że wariuje czujnik kierownicy, akurat występuje on w wersjach z ESP i nie dotyczy on bezpośrednio układu wspomagania. Masz gówniane Punto sprzedaj je i nie pisz głupot. Ja twoje posty tak odbieram bo już nie raz dałeś popis swojej niewiedzy. Pozdro.


Góra
 Profil  
 
 
 Post #233954 Wysłany: 29 Mar 2009, 11:58; 
 Temat postu:
Offline
Puntomaniak

Miejscowość: wlkp
Rejestracja: 19 Gru 2008,
Posty: 87
odebrałem GP po raz 3 z serwisu pierwszy raz wymiana mocowania amortyzatora drugi wymiana odbojnik, teraz trzeci poprawa mocowania osłon amortyzatorów, jest cisza.

_________________
GP - 2008 - Blue&Me - 5d - szary chemical - 1.4


Góra
 Profil  
 
 
 Post #233974 Wysłany: 29 Mar 2009, 13:17; 
 Temat postu:
Offline
Sympatyk kropek
Awatar użytkownika

Miejscowość: Brzeg
Rejestracja: 15 Mar 2009,
Posty: 41
i niech tak zostanie 8)

_________________
Grande Punto 1.4 8V ESTIVA BLU&ME Szary Jungle
http://fiatpunto.com.pl/img,IMG_49ec88754beca7430.jpg


Image


Góra
 Profil  
 
 
 Post #233976 Wysłany: 29 Mar 2009, 13:40; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Miejscowość: Katowice/Siedlce/Birmingham UK
Rejestracja: 09 Lut 2009,
Posty: 555
U mnie opaski na odbojach nie daly rady. Stuki wrocily. Wymienili odbojniki na nowe. Przejechalem teraz trase 1700 km (Wroclaw-UK) i jest cisza. Zobaczymy na jak dlugo. :)

_________________
FIAT GRANDE PUNTO RACING 1,4 8v 75KM, YELLOW&BLUE&ME
Renault Megane Grandtour Dynamique 1,5 dci 106KM


Góra
 Profil  
 
 
 Post #234023 Wysłany: 29 Mar 2009, 16:35; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr

Samochód: Grande Punto 5d
Silnik: 1.4 8V 77KM
Paliwo: Benzyna
Województwo: Poza Polską
Rejestracja: 05 Lis 2008,
Posty: 594
olos47 napisał(a):
U mnie opaski na odbojach nie daly rady. Stuki wrocily. Wymienili odbojniki na nowe. Przejechalem teraz trase 1700 km (Wroclaw-UK) i jest cisza. Zobaczymy na jak dlugo. :)


Czyli nadal jesteśmy w kropce :?
Ani opaski ani wymiana nie dają rady. A FAP jak twierdził, że problem rozwiązał tak dalej się upiera przy swoim stanowisku. Chyba zacznę szukać na własną rękę odbojów z roku 2007 i dam ASO do wymiany. U mnie już drugie odboje zaczynają stukać. Przebieg na nich to około 1000km. Nadal nie umiem ustalić czy odbojniki oznaczone w Eper`ze tajemniczą frazą w języku włoskim są przeznaczone jako pozmianowe, szczególnie, że jeszcze w styczniu nie było ich na liście. :roll:

[ Dodano: 29 Mar 2009 15:35 ]
krzysiek_pere napisał(a):
Nie obraź się ale twoje historie zaczynam odbierać jako niewiarygodne, jako chyba jedyny masz wszystkie możliwe usterki w swoich GP, albo masz jakiegoś pecha. Po za tym skąd wiesz że wariuje czujnik kierownicy, akurat występuje on w wersjach z ESP i nie dotyczy on bezpośrednio układu wspomagania. Masz gówniane Punto sprzedaj je i nie pisz głupot. Ja twoje posty tak odbieram bo już nie raz dałeś popis swojej niewiedzy. Pozdro.


Może nie chodzi tutaj o histerie kolegi Szumen`a a o to, że wydając dość sporą jak na średnie krajowe zarobki kwotę na nowy samochód dzieją się w nim takie rzeczy. Może po prostu przywiązuje większą uwagę do ciszy w samochodzie, spasowania elementów itp, a tego nie można mu odmówić i tłumaczyć, że to Fiat to może tak być. Nie jesteśmy na tajwańskim bazarze.


Góra
 Profil  
 
 
 Post #234025 Wysłany: 29 Mar 2009, 16:40; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 Lut 2009,
Posty: 273
Przeglądałem allegro, jakiś gość sprzedawał używane kolumny do Gp, patrzę na zdjęcie a tam obój + osłona chyba z PII.
Image

[ Dodano: 29 Mar 2009 15:40 ]
jakby kto chciał kupić :E
http://www.allegro.pl/item584941790_mcp ... punto.html


Góra
 Profil  
 
 
 Post #234029 Wysłany: 29 Mar 2009, 16:53; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Miejscowość: Katowice/Siedlce/Birmingham UK
Rejestracja: 09 Lut 2009,
Posty: 555
Ja po zmianie przejechalem jakies 1800 km. Narazie jest ok. Cisza. :roll:

[ Dodano: 29 Mar 2009 14:53 ]
nie wiem na jakie zmienili. nie mowili

_________________
FIAT GRANDE PUNTO RACING 1,4 8v 75KM, YELLOW&BLUE&ME
Renault Megane Grandtour Dynamique 1,5 dci 106KM


Góra
 Profil  
 
 
 Post #234113 Wysłany: 29 Mar 2009, 19:51; 
 Temat postu:
Offline
Puntomaniak

Rejestracja: 30 Wrz 2008,
Posty: 87
krzysiek_pere napisał(a):
Nie obraź się ale twoje historie zaczynam odbierać jako niewiarygodne, jako chyba jedyny masz wszystkie możliwe usterki w swoich GP, albo masz jakiegoś pecha. Po za tym skąd wiesz że wariuje czujnik kierownicy, akurat występuje on w wersjach z ESP i nie dotyczy on bezpośrednio układu wspomagania. Masz gówniane Punto sprzedaj je i nie pisz głupot. Ja twoje posty tak odbieram bo już nie raz dałeś popis swojej niewiedzy. Pozdro.


Masz turecką Lineę, więc co możesz wiedzieć o wadach włoskiego GP? o obcierkach na drzwiach, stukających drzwiach, spryskiwaczach i innych skoro u siebie tego nie doświadczyłeś ? a poza tym:


1. W moim drugim już GP ( wymienione na podstawie tzw. rękojmi ) mam dwie usterki - auto nie chce jechać prosto od czasu wymiany odbojników+ krzywa kierownica od wymiany odbojników + spryskiwacze. Pozostałe usterki usunąłem błyskawicznie na swój koszt poza ASO.
2. Napisałem Ci już raz, że moja wiedza opiera się na informacjach przekazanych mi przez pracowników ASO FIAT. Skoro twierdzą, że przy dziewiątej próbie ustawienia geometrii będą korygować komputerem ustawienie kierownicy względem kół bo czujnik w kolumnie zwariował i ciągnie auto na bok, to tak musi być.
3. W kolumnie kierowniczej mojego GP, a nie mam ESP, jest czujnik położenia kierownicy. Jego usterka objawia się np. poprzez to, że wspomaganie kierownicy działa w lewo cięzko a w prawo lekko.
4. Próbowałem sprzedać moje GP, nie jest mi potrzebne bo liczyłem na zwrot kasy za pierwsze GP ( niestety - ugoda - wymiana) więc kupiłem Skodę. Dwóch pierwszych potencjalnych kupców zwróciło mi uwagę na śmieci pod lakierem sugerujące malowanie auta odkurzaczem na dworze. Dlatego stworzyłem temat o wadach lakieru. Nie mogę sprzedac tego auta choćbym chciał. Inną sprawą jest to, że sprzedając trzymiesięczne auto z przebiegiem 2000 km stracę 7000 zł. Dlatego walczę o swoje.

Pozdrawiam


Góra
 Profil  
 
 
 Post #234146 Wysłany: 29 Mar 2009, 20:27; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Miejscowość: Katowice/Siedlce/Birmingham UK
Rejestracja: 09 Lut 2009,
Posty: 555
Szumen a jakim cudem skrzywili ci kierownice wymieniajac odbojniki?? Bo sa dwie mozliwosci - sciagniecie kierownicy lub regulacja gwintow na drazkach kierowniczych. Zadnej z nich nie trzeba robic przy wymianie odbojnikow. To albo ci to robili jacys parciaze albo poprostu wymyslasz na sile problemy.
A jezeli uwazasz, ze ze skoda bedziesz mial wszystko ok to musze cie rozczarowac. Mam 3ci rok SUperba w prawie najdrozszej wersji i tez juz wiele razy bylem z nim w serwisie. Nie mowie juz o tanszych Octawiach i Fabiach. Mialem zastepcze nowe fabie, ktore piszczaly i skrzypialy od poczatku.
:twisted:

[ Dodano: 29 Mar 2009 18:27 ]
Jezeli masz wady lakieru i auto na gwarancji to czemu nie zglosisz w ASO zeby ci to zrobili - pomalowali zgodnie z technologia naprawy FIATA??

_________________
FIAT GRANDE PUNTO RACING 1,4 8v 75KM, YELLOW&BLUE&ME
Renault Megane Grandtour Dynamique 1,5 dci 106KM


Góra
 Profil  
 
 
 Post #234150 Wysłany: 29 Mar 2009, 20:29; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Grzegorz
Samochód: Fiat Tipo II
Silnik: 1.4 16V 120KM
Paliwo: Benzyna
Województwo: wielkopolskie [P]
Miejscowość: Grzegorzew
Rejestracja: 24 Lut 2008,
Posty: 1248
Pomógł: 2
olos47 ale Szumen jest zawiedziony że kupił Fiata,bo jednak tylko wszystkie Skody i Holcwageny to są porządne auta,bez wad i idealne :E :hahaha:

_________________
LOST YOU SOMEWHERE
było:
fiat 126p ( razy dwa )
fiat Seicento
fiat Grande Punto
Fiat Bravo 1,4 T-Jet Dynamic z pakietem Sport
jest Fiat Tipo 1,4 T-Jet Lounge


Góra
 Profil  
 
 
 Post #234154 Wysłany: 29 Mar 2009, 20:33; 
 Temat postu:
Offline
Puntomaniak

Rejestracja: 30 Wrz 2008,
Posty: 87
olos47 napisał(a):
Szumen a jakim cudem skrzywili ci kierownice wymieniajac odbojniki??

Sam nie wiem. Odebrałem auto i kierownica była prosto, ale kilkaset metrów od salonu na dwupasmówce zaczęło mocno mnie sciągać. Wróciłem i otworzyłem nowe zlecenie. Ustawiono geometrię. Auto odebrałem po trzech dniach. Tym razem i ściągało i kierownica była krzywo mocno w prawo. Więc znowu wróciłem i znowu ustawiono mi geometrię, tak mam w dokumentach napisane. Tyle, że nie udało się ustawić kierownicy tak jak była fabrycznie. Sześć razy odbierałem auto i po jeździe próbnej z pracownikiem pisałem na zleceniu "usterka nie została usunieta" i otwierałem nowe. Mam sześć zleceń na ściaganie i krzywą kierownicę.

Nigdzie nie napisałem, że skoda jest o.k. Napisałem, że kupiłem. Dlatego chcę sprzedać GP.


Góra
 Profil  
 
 
 Post #234160 Wysłany: 29 Mar 2009, 20:39; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Grzegorz
Samochód: Fiat Tipo II
Silnik: 1.4 16V 120KM
Paliwo: Benzyna
Województwo: wielkopolskie [P]
Miejscowość: Grzegorzew
Rejestracja: 24 Lut 2008,
Posty: 1248
Pomógł: 2
a moze po prostu zmień ASO,bo coś widzę ze jakimś partaczom oodajesz swoje Grande,i wtedy zobaczysz co i jak będzie

_________________
LOST YOU SOMEWHERE
było:
fiat 126p ( razy dwa )
fiat Seicento
fiat Grande Punto
Fiat Bravo 1,4 T-Jet Dynamic z pakietem Sport
jest Fiat Tipo 1,4 T-Jet Lounge


Góra
 Profil  
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 988 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26 ... 40  Następna


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000 - 2025 phpBB Group
Style based on FI Subsilver by phpBBservice.nl
Forum Fiata Punto © 2006 - 2025
Tłumaczenie: phpbbhelp.pl
phpBB SEO