|
Obecny czas: 15 Maj 2025, 04:59
|
Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy
Autor |
Wiadomość |
Misiu |
#392117 Wysłany:
30 Sie 2010, 21:58; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
Miejscowość: Krosno Rejestracja: 08 Cze 2009, Posty: 235
|
Mi brakowało 4 to kupiłem
|
|
Góra |
|
 |
|
|
AndyPol |
#392118 Wysłany:
30 Sie 2010, 21:58; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Imię: Andy
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: podkarpackie [R]
Miejscowość: Rzeszów Rejestracja: 15 Gru 2009, Posty: 1463 Pomógł: 120
|
piter123321 moja odpowiedź na wszystkie Twoje pytania do tej pory. Nowy próg…

_________________ Punto 1,1 SX z 1998 roku.
|
|
Góra |
|
 |
piter123321 |
#392124 Wysłany:
30 Sie 2010, 22:01; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Imię: Piotrek
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Województwo: małopolskie [K]
Miejscowość: KGR. Rejestracja: 31 Sty 2010, Posty: 2513 Pomógł: 12
|
AndyPol ale ja mam progi całkiem dobre.. tzn jeden zagięty od podnosnika ale śrubokręt nie wejdzie czyli w miare dobry jeszcze..  były łatane po troche i sie trzymają poki co. duzo jeszcze
pracy zostało?
_________________ Było: 09.2009-02.2013 Punto I 1995r 1.2 ELX z lpg - post351906.html#351906 Jest: 02.2013 - Peugeot 206 1.4 75 KM
|
|
Góra |
|
 |
AndyPol |
#392140 Wysłany:
30 Sie 2010, 22:07; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Imię: Andy
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: podkarpackie [R]
Miejscowość: Rzeszów Rejestracja: 15 Gru 2009, Posty: 1463 Pomógł: 120
|
piter123321 ja też tak myślałem, ale przy pracy tak właśnie wyszło.
W tych progach chyba fabrycznie nie ma odrobiny konserwacji, znalazłem ja tylko pod trójkątnymi zaślepkami profili zamkniętych tylnych błotników. Teraz pracuje nad tyłem kropka. Czeka mnie sporo pracy. Przeczytaj sobie wyżej to, co pisaliśmy kiedyś z Kolegą Misiu.
_________________ Punto 1,1 SX z 1998 roku.
|
|
Góra |
|
 |
piter123321 |
#392149 Wysłany:
30 Sie 2010, 22:13; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Imię: Piotrek
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Województwo: małopolskie [K]
Miejscowość: KGR. Rejestracja: 31 Sty 2010, Posty: 2513 Pomógł: 12
|
ok bede czytał:)
a powiedz mi .czym mozna zastapic ten syifiasty filc? przeciez pod tym jest mokro  i jak to ma nie gnić 
_________________ Było: 09.2009-02.2013 Punto I 1995r 1.2 ELX z lpg - post351906.html#351906 Jest: 02.2013 - Peugeot 206 1.4 75 KM
|
|
Góra |
|
 |
Misiu |
#392157 Wysłany:
30 Sie 2010, 22:18; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
Miejscowość: Krosno Rejestracja: 08 Cze 2009, Posty: 235
|
Ja to wysuszyłem i dałem z powrotem. Ale najpierw cała podłoga zatłuszczona, potem tektura i na to ten filc zawsze trochę wilgoci wyłapie.
|
|
Góra |
|
 |
piter123321 |
#392160 Wysłany:
30 Sie 2010, 22:21; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Imię: Piotrek
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Województwo: małopolskie [K]
Miejscowość: KGR. Rejestracja: 31 Sty 2010, Posty: 2513 Pomógł: 12
|
a czym zatłuściłes? kurcze mi z tego filcu nie zostało nic.. cały pokruszony.. chyba nie ma sensu tego od nowa wrzucac takiego pokruszonego?
_________________ Było: 09.2009-02.2013 Punto I 1995r 1.2 ELX z lpg - post351906.html#351906 Jest: 02.2013 - Peugeot 206 1.4 75 KM
|
|
Góra |
|
 |
AndyPol |
#392162 Wysłany:
30 Sie 2010, 22:22; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Imię: Andy
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: podkarpackie [R]
Miejscowość: Rzeszów Rejestracja: 15 Gru 2009, Posty: 1463 Pomógł: 120
|
Wiesz, nie zrobiłem jednego bardzo ważnego zdjęcia. Zobaczyłbyś wtedy jak blacha potrafi przerdzewieć punktowo w jednym tylko miejscu. Mam na myśli tunel poprzeczny pod fotelem kierowcy. Można to było zobaczyć tylko przez niewielki otwór. Myślę, że problemem jest kiepska blacha( lub kiepsko przygotowana blacha) użyta to wykonania podłogi w Kropku. Podobne maty wygłuszające można było kiedyś kupić. Nie wiem czy są jeszcze dostępne. Kolega zrobił takie z filcu nasączonego farbą, chyba minią…
_________________ Punto 1,1 SX z 1998 roku.
|
|
Góra |
|
 |
piter123321 |
#392165 Wysłany:
30 Sie 2010, 22:24; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Imię: Piotrek
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Województwo: małopolskie [K]
Miejscowość: KGR. Rejestracja: 31 Sty 2010, Posty: 2513 Pomógł: 12
|
a mozna dac poprostu tekture? poki co? a kiedys kupic nowe? czy załatwic z innego auta? wogole ta konserwacja w kropku - na spawach takie cos jak silikon czy klej jak sie to oderwie to peeeeeeełno rdzy... pomyłka jakas..
_________________ Było: 09.2009-02.2013 Punto I 1995r 1.2 ELX z lpg - post351906.html#351906 Jest: 02.2013 - Peugeot 206 1.4 75 KM
|
|
Góra |
|
 |
AndyPol |
#392169 Wysłany:
30 Sie 2010, 22:30; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Imię: Andy
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: podkarpackie [R]
Miejscowość: Rzeszów Rejestracja: 15 Gru 2009, Posty: 1463 Pomógł: 120
|
Wiesz, żeby ocenić stan faktyczny zniszczeń, trzeba wziąć szczotkę i zabrać się za czyszczenie podłogi. Wtedy dopiero wypadają dziury. O rdzy w miejscach, o których piszesz, była już mowa z Kolegą Misiu. Pasuje to zrobić przed zimą, by w następnym sezonie nie było za późno…
_________________ Punto 1,1 SX z 1998 roku.
|
|
Góra |
|
 |
piter123321 |
#392170 Wysłany:
30 Sie 2010, 22:32; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Imię: Piotrek
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Województwo: małopolskie [K]
Miejscowość: KGR. Rejestracja: 31 Sty 2010, Posty: 2513 Pomógł: 12
|
ok dzieki za pomoc. AndyPol i Misiu. Jutro popatrze dalej co i jak i wtedy sie zobaczy. jak coś bede pytał:) dzięki!
_________________ Było: 09.2009-02.2013 Punto I 1995r 1.2 ELX z lpg - post351906.html#351906 Jest: 02.2013 - Peugeot 206 1.4 75 KM
|
|
Góra |
|
 |
AndyPol |
#392173 Wysłany:
30 Sie 2010, 22:40; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Imię: Andy
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: podkarpackie [R]
Miejscowość: Rzeszów Rejestracja: 15 Gru 2009, Posty: 1463 Pomógł: 120
|
Nie martw się, wszystko można naprawić. Pozdrawiam i życzę, by przy przeglądzie podłogi, była tylko zdrowa blacha. 
_________________ Punto 1,1 SX z 1998 roku.
|
|
Góra |
|
 |
Misiu |
#392222 Wysłany:
31 Sie 2010, 09:03; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
Miejscowość: Krosno Rejestracja: 08 Cze 2009, Posty: 235
|
Zawsze do usług jak tylko wiem jak pomóc  Powodzenia w naprawach 
|
|
Góra |
|
 |
piter123321 |
#392361 Wysłany:
31 Sie 2010, 21:13; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Imię: Piotrek
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Województwo: małopolskie [K]
Miejscowość: KGR. Rejestracja: 31 Sty 2010, Posty: 2513 Pomógł: 12
|
dzisiaj opatrzyłem dokładnie kropasa;) podłoge. niby nie jest najgorzej, tzn ta dziura - ale to sie zaspawa;) mam natomiast pytanie skorodowane jest dosc konkretnie miejsce ktore zaznaczyłem na zdj AndyPol tzn nie to ze dziura jest - tylko skorodowane cieniutka blacha. i mam pytanie przy okazji spawania podlogi wyciącto jakos? czy wytrawic rudą i zabezpieczyc? farbą a pozniej konserwacją? i w progach w srodku tez rudo jest.. czym mam to zalać?
tutaj zdj.
 chodzi mi o korozje w miejscu zgrzewania lub spawania nie wiem co tam robione było. w tej szparce.
AndyPol nie gniewaj sie za wykorzystanie fotki 
_________________ Było: 09.2009-02.2013 Punto I 1995r 1.2 ELX z lpg - post351906.html#351906 Jest: 02.2013 - Peugeot 206 1.4 75 KM
|
|
Góra |
|
 |
Misiu |
#392498 Wysłany:
01 Wrz 2010, 16:38; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
Miejscowość: Krosno Rejestracja: 08 Cze 2009, Posty: 235
|
Spróbuj to wyczyścić, wytrawić i pomalować, a jak wypadnie dziura to zaspawaj i będzie ok  A do środka progów to zalej środkiem do profili zamkniętych są w spreju koszt ok 15 zeta i na chwilę powstrzyma rdzę. Widocznie koleś spartolił robotę.
|
|
Góra |
|
 |
piter123321 |
#392507 Wysłany:
01 Wrz 2010, 17:16; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Imię: Piotrek
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Województwo: małopolskie [K]
Miejscowość: KGR. Rejestracja: 31 Sty 2010, Posty: 2513 Pomógł: 12
|
dzieki za rady;) zabiore sie za to jak sie pogoda poprawi. tzn spartolić moze nie do konca- ale nie dopatrzył.. nie było tego duzo ale dopatrzec sie nie chciało. teraz juz sam coś tam wiem to se jakos poradze;) dzięki:)
_________________ Było: 09.2009-02.2013 Punto I 1995r 1.2 ELX z lpg - post351906.html#351906 Jest: 02.2013 - Peugeot 206 1.4 75 KM
|
|
Góra |
|
 |
AndyPol |
#392558 Wysłany:
01 Wrz 2010, 19:41; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Imię: Andy
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: podkarpackie [R]
Miejscowość: Rzeszów Rejestracja: 15 Gru 2009, Posty: 1463 Pomógł: 120
|
piter123321 u mnie wnętrze progów na spodzie również było pokryte korozją. Pozostaje pytanie czy uda Ci się wszędzie dojść środkiem konserwacyjnym? Ale warto spróbować. Masz otworki od spodu. Przyda się długi wężyk plus strzykawka lub odpowiedni pistolet i można spróbować. Jednak, gdy progi zaginają się pod podnośnikiem, pewnie skończy się jak u mnie wymianą progu. Istnieje środek o nazwie Brunox, który można położyć bezpośrednio na rdzę. Ponoć wiąże on korozję i nie powoduje jej dalszego rozwoju. Widziałem jego zastosowanie na Golfie III mojego kolegi. Trzymał się tam dość dobrze a rdza nie przesuwała się dalej. Są również minie ( podkłady), które wiążą się z korozją, można spróbować wtrysnąć to w zakamarki progów. Później konserwacja czarny Elaskon lub Boll albo Tectyl i może na jakiś czas wystarczy. Jednak przy bardzo zaawansowanej korozji może być problem.
_________________ Punto 1,1 SX z 1998 roku.
|
|
Góra |
|
 |
piter123321 |
#392580 Wysłany:
01 Wrz 2010, 20:55; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Imię: Piotrek
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Województwo: małopolskie [K]
Miejscowość: KGR. Rejestracja: 31 Sty 2010, Posty: 2513 Pomógł: 12
|
az tak zaawansowana to niby nie jest. śrubokręt w próg nie wejdzie. czyli chyba nie najgorzej? tylko w jednym miejscu. tam gdzie zaznaczyłem na zdj od zewnętrznej strony. i z drugiej strony nie ma nawet mniej. - chodzi mi o te zakamarki na zewnątrz - tą szczelinke to chyba spaw jest. jak bede spawał podłoge to zobacze co i jak - najwyzej nadspawam cos na to zeby blacha była lepiej związana czy coś. jest sens?
_________________ Było: 09.2009-02.2013 Punto I 1995r 1.2 ELX z lpg - post351906.html#351906 Jest: 02.2013 - Peugeot 206 1.4 75 KM
|
|
Góra |
|
 |
AndyPol |
#392589 Wysłany:
01 Wrz 2010, 21:11; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Imię: Andy
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: podkarpackie [R]
Miejscowość: Rzeszów Rejestracja: 15 Gru 2009, Posty: 1463 Pomógł: 120
|
piter123321 to musisz ocenić już sam. Jeśli korozja jest niewielka, można to tak doraźnie naprawić. Jak widzisz na zdjęciu, aby ocenić ogrom zniszczeń musiałem zdemontować całą tapicerkę. Jest to konieczne, by mieć dostęp do wszystkiego i nie spalić sobie tapicerki, lub całego auta.
_________________ Punto 1,1 SX z 1998 roku.
|
|
Góra |
|
 |
Misiu |
#392591 Wysłany:
01 Wrz 2010, 21:14; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
Miejscowość: Krosno Rejestracja: 08 Cze 2009, Posty: 235
|
Dokładnie popieram AndyPol.
Trzeba wyciągnąć cały środek i zeskrobać przyklejone maty, bo pod nimi też jest nie za ciekawie, przynajmniej u mnie tak było.
|
|
Góra |
|
 |
piter123321 |
#392593 Wysłany:
01 Wrz 2010, 21:16; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Imię: Piotrek
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Województwo: małopolskie [K]
Miejscowość: KGR. Rejestracja: 31 Sty 2010, Posty: 2513 Pomógł: 12
|
wiem wiem. będzie zdejmowana po weekendzie pewnie dopiero. wtedy napisze co i jak.
mam nadzieje ze najgorzej nie bedzie:) zobaczymy 
_________________ Było: 09.2009-02.2013 Punto I 1995r 1.2 ELX z lpg - post351906.html#351906 Jest: 02.2013 - Peugeot 206 1.4 75 KM
|
|
Góra |
|
 |
AndyPol |
#392596 Wysłany:
01 Wrz 2010, 21:30; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Imię: Andy
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: podkarpackie [R]
Miejscowość: Rzeszów Rejestracja: 15 Gru 2009, Posty: 1463 Pomógł: 120
|
Przy okazji wysuszysz sobie wszystko. Nie wiem, czy na tym zdjęciu jest to widoczne, ale na górnej części progu po stronie kierowcy jak i pasażera była w kilku miejscach korozja na powierzchni. Takie miejsca po odkryciu podłogi znajdziesz na pewno, dlatego warto to wszystko wyciągnąć. Ma to tą zaletę, że jeśli robi Ci to jakaś obca osoba ( spawacz) masz możliwość ocenić jego pracę. A nie oceniasz po grubości konserwacji nasmarowanej na zardzewiałe i brudne podwozie. Chyba wiesz, o co mi chodzi… 
_________________ Punto 1,1 SX z 1998 roku.
|
|
Góra |
|
 |
Misiu |
#392598 Wysłany:
01 Wrz 2010, 21:34; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
Miejscowość: Krosno Rejestracja: 08 Cze 2009, Posty: 235
|
Ale trzeba uważać i nawet poprawić trochę po nich bo wszystkiego nie zrobią z tego co im się powie.
|
|
Góra |
|
 |
AndyPol |
#392601 Wysłany:
01 Wrz 2010, 21:42; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Imię: Andy
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: podkarpackie [R]
Miejscowość: Rzeszów Rejestracja: 15 Gru 2009, Posty: 1463 Pomógł: 120
|
Właśnie cenna uwaga Misiu . Nikt nie zrobi kontroli zardzewiałych i zajętych przez korozję miejsc lepiej od Ciebie ( właściciela pojazdu). I niestety nikt nie zabezpieczy tych miejsc lepiej jak Ty, bo tylko Tobie zależy na tym pojeździe. Dlatego wszystkie miejsca sprawdzałem i to ja wisiałem na wiertarce i szczocie pod podwoziem. Wiem, że jak coś pominę, to za kilka miesięcy znowu będę wisiał na Migomacie i wyciągał wszystko od początku…
_________________ Punto 1,1 SX z 1998 roku.
|
|
Góra |
|
 |
czech22 |
#392747 Wysłany:
02 Wrz 2010, 20:12; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
Imię: Czesław
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.2 8V 73KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Lubliniec Rejestracja: 13 Kwi 2008, Posty: 3107 Pomógł: 50
|
Potwierdzam, to co proponują koledzy. Zakonserwować sobie samemu. Mimo, że staram się dbać o samochód, to zaskoczyło mnie rozmiar rdzy w podłodze. Dlatego należy wszystko wyciągnąć i dokładnie wewnątrz i z zewnątrz posprawdzać. Rdzewieje głównie przy progach, pod masą wytłumiającą w środku[ gdzie jest popękana], w miejscach, gdzie są wzmocnienia podłogi. Warto dokładnie posprawdzać miejsce mocowania przedniego fotela z podłogą przy progu. Bylo zżarte przez rdzę. W sklepie można kupić specjalną masę uszczelniającą, zastępującą orginalną. Bardzo dobrze uszczelnia. Można ją malować.
|
|
Góra |
|
 |
|
Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum Nie możesz dodawać załączników na tym forum
|
|