|
Obecny czas: 06 Cze 2024, 22:55
|
Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy
Autor |
Wiadomość |
dariuszs860 |
#396773 Wysłany:
17 Wrz 2010, 18:56; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Imię: Dariusz
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Województwo: podlaskie [B]
Miejscowość: Białystok Rejestracja: 09 Lip 2009, Posty: 897 Pomógł: 15
|
- Arturo - Ja u siebie robiłem to Bollem, i moge go z pewnościa polecic U mnie poszło 2 puszki te litrowe, a konserwowałem tylko progi , tylne błotniki drzwi i przednie błotniki A po za tym jeszcze rozcięczałem to wyszło około 2.5-2.8l konserwacji
_________________ Jeżeli Ci pomogłem kliknij "pomógł"
|
|
Góra |
|
|
|
|
maciek3131 |
#414891 Wysłany:
22 Lis 2010, 23:59; Temat postu: |
|
|
Puntomaniak |
|
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: S
Województwo: mazowieckie [W]
Miejscowość: Warszawa Rejestracja: 18 Lis 2009, Posty: 98
|
|
Góra |
|
|
punto 1.6 |
#414901 Wysłany:
23 Lis 2010, 00:24; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Imię: Marek
Samochód: Punto I 5d
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: ELX
Województwo: podkarpackie [R]
Miejscowość: Przemyśl Rejestracja: 20 Lip 2010, Posty: 1775 Pomógł: 40
|
jak na moje oko 450zl to bardzo bobra cena, zależy kto to będzie robił, amatorkę czy dobrze, co zrobić wyciąć zgnite wstawić blachę 0.8, podkład pasta głusząco wyrównującą i baranek tak w skrócie
_________________ PUNTO ELX 1.6 16vT = 320HP & 360NM
|
|
Góra |
|
|
- Arturo - |
#414952 Wysłany:
23 Lis 2010, 11:04; Temat postu: |
|
|
Puntomaniak |
|
Imię: Artur
Samochód: Punto I 3d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: SX
Województwo: małopolskie [K]
Miejscowość: Kraków Rejestracja: 02 Kwi 2010, Posty: 82
|
Podzielam zdanie poprzednika co do ceny, ale z drugiej strony może brał pod uwagę gołe auto ? Bo jak ktoś odwali amatorszczyznę to potem po zimie zacznie odłazić konserwacja i gnić od nowa...
Ja za wspawki fragmentów progów, podwozia od góry i od dołu na większej długości progu (ok 10 cm pasek blachy od profili zamkniętych). Wspawka kolo wlewu paliwa i nadkola tylnego - zapłaciłem 300 zł u znajomego. tyle ze resztę konserwacji robiłem sam i szpachlowanie i malowanie progów.
A widzę ze twój kropek to chyba nie widział konserwacji poza ta fabryczna
|
|
Góra |
|
|
maciek3131 |
#414960 Wysłany:
23 Lis 2010, 11:53; Temat postu: |
|
|
Puntomaniak |
|
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: S
Województwo: mazowieckie [W]
Miejscowość: Warszawa Rejestracja: 18 Lis 2009, Posty: 98
|
Cytuj: jak na moje oko 450zl to bardzo bobra cena, zależy kto to będzie robił, amatorkę czy dobrze, co zrobić wyciąć zgnite wstawić blachę 0.8, podkład pasta głusząco wyrównującą i baranek tak w skrócie Podjechałem do pierwszego lepszego warsztatu pod nazwa ,, blacharstwo, lakiernictwo, naprawy po wypadkowe ,, Koles wydawał sie konkretny, garaż taki obskurny ale 3 samochody staly w środku. - Arturo - napisał(a): Podzielam zdanie poprzednika co do ceny, ale z drugiej strony może brał pod uwagę gołe auto ? Bo jak ktoś odwali amatorszczyznę to potem po zimie zacznie odłazić konserwacja i gnić od nowa... Ja za wspawki fragmentów progów, podwozia od góry i od dołu na większej długości progu (ok 10 cm pasek blachy od profili zamkniętych). Wspawka kolo wlewu paliwa i nadkola tylnego - zapłaciłem 300 zł u znajomego. tyle ze resztę konserwacji robiłem sam i szpachlowanie i malowanie progów.
A widzę ze twój kropek to chyba nie widział konserwacji poza ta fabryczna
To prawda nie widzial Wczsniej jezdzila nim mama a wiadomo kobieta... tylko benzyne lała i kiedy go przejelem zaczalem sie dopiero interesowac. Co masz na mysli mówiąc gole auto ? Podjechałem do niego z wybebeszonym środkiem i on wszystko sobie dokładnie obejrzał i krzyknal ze daje 450 zł i mam zalatana podloge i jak chce to moze mi jeszcze zakonserwować. [ Dodano: 23 Lis 2010 10:53 ]A właśnie a jak wg was wygladaja progi ? Naprawdę nie sa w takim złym stanie ? Jak podnoszę samochód na lewarku fabrycznym to progi skrzypią i tak ja by zaraz mialy sie zapaść do srodka ... ;/
_________________
Mój Punciak http://fiatpunto.com.pl/topic21084.html
|
|
Góra |
|
|
- Arturo - |
#414967 Wysłany:
23 Lis 2010, 12:52; Temat postu: |
|
|
Puntomaniak |
|
Imię: Artur
Samochód: Punto I 3d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: SX
Województwo: małopolskie [K]
Miejscowość: Kraków Rejestracja: 02 Kwi 2010, Posty: 82
|
Chodzi mi o to ze podjechałeś właśnie "wybebeszonym" autem, podjedz najwyżej jeszcze gdzie indziej bo co blacharz to inna cena. W sumie to jak masz możliwości to bym proponował blacharzowi dać tylko do spawania, a samemu doczyscic spawy odtłuścić pomalować podkładówką (ja zuywałem cekor-R) potem masa uszczelniająca na spawy i szczeliny (ja wzioelm z bolla 1kg starczył). Następnie od zewnątrz Baranek/konserwacja od wewnątrz jakaś nawierzchniowa ewentualnie konserwacja.
Tyle ze w twoim przypadku to konserwować trzeba cale podwozie to parę KG pójdzie.
A progi dzieżko ocenić po zdjęciach, opukaj je gumowym młotkiem delikatnie, albo śrubokrętem ślusarskim (ja takiego z duza gumowa raczka ożywałem) jak sie progi zapadają to znaczy ze słabe U mnie pare dziurek wyskoczyło, a jak zdarłem do gola 2 warstwy konserwy to szczotka "bosza" wypaliła kilka kolejnych dziurek. U mnie bardziej zgniły od wewnątrz te progi niż od zewnątrz.
Tyle ze u mnie to na pytanie czy czyścic progi i jak sie sypia czy rwać ile idzie rekami, mechanik mi powiedział: targaj gdzie jest rdza a potem się będziemy martwic
Do tego sprawdź tylne od strony kola i profili zamkniętych. Bo tam tez mogą się kryć niespodzianki
|
|
Góra |
|
|
nickoo |
#415013 Wysłany:
23 Lis 2010, 16:55; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Imię: Marcin
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Województwo: podkarpackie [R]
Miejscowość: Żęszuf Rejestracja: 23 Paź 2007, Posty: 7422 Pomógł: 164
|
|
Góra |
|
|
piter123321 |
#415020 Wysłany:
23 Lis 2010, 17:14; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Imię: Piotrek
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Województwo: małopolskie [K]
Miejscowość: KGR. Rejestracja: 31 Sty 2010, Posty: 2513 Pomógł: 12
|
i przednie nadkola sprawdź kolego konkretniej zedrzyj konserwacje fabryczna (tą taką gume) tam dopiero bedzie masakra...
i popieram kolegów 450 zł to naprawde nie tak dużo. a pracy niestety troche bedzie
_________________ Było: 09.2009-02.2013 Punto I 1995r 1.2 ELX z lpg - post351906.html#351906 Jest: 02.2013 - Peugeot 206 1.4 75 KM
|
|
Góra |
|
|
czech22 |
#415101 Wysłany:
23 Lis 2010, 19:56; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
Imię: Czesław
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.2 8V 73KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Lubliniec Rejestracja: 13 Kwi 2008, Posty: 3103 Pomógł: 50
|
Moje zdanie jest takie, że jak nie wytnie większości i wstawi nową blachę, to cieńko to widzę. Nikt takiej rdzy nie doczyści. Może co najwyżej trochę przeczyścić, pomalować, a i tak po roku rdza wyjdzie.Musisz znależć kogoś bardzo zaufanego, inaczej spartoli robotę. Wydasz niepotrzebnie kasę. Lepiej znależć konkretnego zwykłego blacharza i z jego pomocą wszystko przygotować i zakonserwować. Podsumowując za 450 zł. odwali fuszerę, chyba że jest bardzo sumienny. W razie czego pamiętaj, że podczas spawania musisz odpiąć akumulator.
|
|
Góra |
|
|
nickoo |
#415102 Wysłany:
23 Lis 2010, 20:01; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Imię: Marcin
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Województwo: podkarpackie [R]
Miejscowość: Żęszuf Rejestracja: 23 Paź 2007, Posty: 7422 Pomógł: 164
|
|
Góra |
|
|
maciek3131 |
#415125 Wysłany:
23 Lis 2010, 20:57; Temat postu: |
|
|
Puntomaniak |
|
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: S
Województwo: mazowieckie [W]
Miejscowość: Warszawa Rejestracja: 18 Lis 2009, Posty: 98
|
czech22 napisał(a): Moje zdanie jest takie, że jak nie wytnie większości i wstawi nową blachę, to cieńko to widzę. Nikt takiej rdzy nie doczyści. Może co najwyżej trochę przeczyścić, pomalować, a i tak po roku rdza wyjdzie.Musisz znależć kogoś bardzo zaufanego, inaczej spartoli robotę. Wydasz niepotrzebnie kasę. Lepiej znależć konkretnego zwykłego blacharza i z jego pomocą wszystko przygotować i zakonserwować. Podsumowując za 450 zł. odwali fuszerę, chyba że jest bardzo sumienny. W razie czego pamiętaj, że podczas spawania musisz odpiąć akumulator.
No właśnie o to sie boje... , ze moze to spratolic i zrobić na odwal sie. Problem w tym ze nie mam żadnego zaufanego blacharza. Moze jak bede mu oddawał to dogadam sie ze szczegółami ze cala rdza ma zniknąć z podwozia, bo bede konserwować i wszystko mu wyjaśnię, a jak cos bedzie zle to przy odbiorze mu wytknę i poprawi. Mysle ze wstawienie nowej blachy to podstawa, ale co z robic z tymi ogniskami rdzy w innych miejscach ? Bo jak zostawi jakos zdze to co mam zrobic ? Sam sa zedrzeć do gołej blachy -> szpachla -> podkład -> baranek ?
_________________
Mój Punciak http://fiatpunto.com.pl/topic21084.html
|
|
Góra |
|
|
czech22 |
#415133 Wysłany:
23 Lis 2010, 21:09; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
Imię: Czesław
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.2 8V 73KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Lubliniec Rejestracja: 13 Kwi 2008, Posty: 3103 Pomógł: 50
|
Nie spiesz się z tym, może poczekaj do wiosny. Pytaj znajomych o zaufanego blacharza. Na tyle znam życie, że jestem przekonany o tym, że odwali fuszere. Na pewno wiosną szybciej i lepiej konserwacja wyschnie. Żaden mechanik ani blacharz nie robi dokładnie, bo nie zarobi. Jak zakonserwuje, to już rdzy nie widać.
|
|
Góra |
|
|
maciek3131 |
#415138 Wysłany:
23 Lis 2010, 21:17; Temat postu: |
|
|
Puntomaniak |
|
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: S
Województwo: mazowieckie [W]
Miejscowość: Warszawa Rejestracja: 18 Lis 2009, Posty: 98
|
Cytuj: Nie spiesz się z tym, może poczekaj do wiosny. Pytaj znajomych o zaufanego blacharza. Na tyle znam życie, że jestem przekonany o tym, że odwali fuszere. Na pewno wiosną szybciej i lepiej konserwacja wyschnie. Żaden mechanik ani blacharz nie robi dokładnie, bo nie zarobi. Jak zakonserwuje, to już rdzy nie widać.
Do wiosny ? Przecierz jak sol to dopadnie to bede hamowal nogami. To niech przynajmniej zrobi te łaty( bede mial podglac co i jak zrobił) a ja sam to sobie zakonserwuje. Przeciez on nie przetrzyma zimy...
_________________
Mój Punciak http://fiatpunto.com.pl/topic21084.html
|
|
Góra |
|
|
piter123321 |
#415142 Wysłany:
23 Lis 2010, 21:25; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Imię: Piotrek
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Województwo: małopolskie [K]
Miejscowość: KGR. Rejestracja: 31 Sty 2010, Posty: 2513 Pomógł: 12
|
kolego a nie masz jakiego znajomego z migomatem? wszystko mozna zrobić samemu. i ja nie do końca sie zgodze z kolegą czechem22 do wiosny bedzie jeszcze więcej pracy a te ogniska rdzy gdzie nie ma dziur to szczotka druciana na wiertarke albo szlifierke i jazda. pozniej hammerite na to podkład i baranek albo konserwacja
takie jest moje zdanie. sam jakies 1.5 miecha temu miałem problem z rdza.. konserwowałem od środka i uzupełanłem dziury w podłodze. po zimie moze byc 2x wiecej roboty [ Dodano: 23 Lis 2010 20:25 ]albo poprostu sprawdzaj goscia jak to robi. jesli nie ma nic do ukrycia bez problemu pozwoli Ci nawet pomagac przy tym albo sprawdzić co i jak.
_________________ Było: 09.2009-02.2013 Punto I 1995r 1.2 ELX z lpg - post351906.html#351906 Jest: 02.2013 - Peugeot 206 1.4 75 KM
|
|
Góra |
|
|
AndyPol |
#415165 Wysłany:
23 Lis 2010, 21:50; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Imię: Andy
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: podkarpackie [R]
Miejscowość: Rzeszów Rejestracja: 15 Gru 2009, Posty: 1463 Pomógł: 120
|
maciek3131 Wygląda na to, że spody progów są również pokryte od spodu korozją. Dziwi mnie trochę, że „ fachowiec” nie zwrócił na to uwagi. Z progami trzeba się trochę pobawić, może nie chciało mu się tego robić. Jeśli Masz problemy z podnoszeniem Kropka, progi się zapadają, trzeszczą, to znak, że nie obejdzie się bez ich wymiany. Niestety, ciężko obecnie trafić na solidnego speca. Koledzy piszą wyżej o tym. Sam spotkałem się z konserwacją nałożoną na zardzewiałe i nieumyte nawet podwozie. Dlatego wszystkie prace konserwacyjne najlepiej wykonać samodzielnie.
Kolega czech22 przypomina o odłączaniu aku w czasie spawania, niestety wielu fachowców zapomina o tym, dlatego najlepiej być przy pracach. To samo tyczy się szyb. Mało kto je zabezpiecza przy szlifowaniu metalu a później pozostają na nich ślady, których nie da się już usunąć.
_________________ Punto 1,1 SX z 1998 roku.
|
|
Góra |
|
|
maciek3131 |
#415185 Wysłany:
23 Lis 2010, 22:03; Temat postu: |
|
|
Puntomaniak |
|
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: S
Województwo: mazowieckie [W]
Miejscowość: Warszawa Rejestracja: 18 Lis 2009, Posty: 98
|
Cytuj: maciek3131 Wygląda na to, że spody progów są również pokryte od spodu korozją. Dziwi mnie trochę, że „ fachowiec” nie zwrócił na to uwagi. Z progami trzeba się trochę pobawić, może nie chciało mu się tego robić. Jeśli Masz problemy z podnoszeniem Kropka, progi się zapadają, trzeszczą, to znak, że nie obejdzie się bez ich wymiany. Niestety, ciężko obecnie trafić na solidnego speca. Koledzy piszą wyżej o tym. Sam spotkałem się z konserwacją nałożoną na zardzewiałe i nieumyte nawet podwozie. Dlatego wszystkie prace konserwacyjne najlepiej wykonać samodzielnie. Kolega czech22 przypomina o odłączaniu aku w czasie spawania, niestety wielu fachowców zapomina o tym, dlatego najlepiej być przy pracach. To samo tyczy się szyb. Mało kto je zabezpiecza przy szlifowaniu metalu a później pozostają na nich ślady, których nie da się już usunąć.
Kurde... Tez mi sie trafił problem... . Powiedział ze progi wg niego sa jeszcze w miare, nie wiem co mial na mysli. Byc przy pracach, od 8 -15 mam szkole, ciezko mi bedzie a poza tym glupio co powiem ze chce widzieć co robi. Przeciez nie bede z nim siedział 8 godzin . Nie mo o nim żadnych opinii w necie wiec nawet nie wiem jak z jego fachowością. Cholera sam nie wiem co robic... Nie macie jakiegoś zaufanego blacharza w Warszawie ?
_________________
Mój Punciak http://fiatpunto.com.pl/topic21084.html
|
|
Góra |
|
|
czech22 |
#415192 Wysłany:
23 Lis 2010, 22:11; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
Imię: Czesław
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.2 8V 73KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Lubliniec Rejestracja: 13 Kwi 2008, Posty: 3103 Pomógł: 50
|
piter123321 mimo wszystko ja nie widzę nic bardziej sensownego, jak zrobienie całej nowej podlogi [ nie wiem jak progi]. Więc te parę miesięcy wiele nie zmieni. W końcu do tej pory jeżdził. Mam nadzieję, że nie jest tak żle i nie zlamie się w połowie. To tyle moich propozycji.
|
|
Góra |
|
|
AndyPol |
#415195 Wysłany:
23 Lis 2010, 22:15; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Imię: Andy
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: podkarpackie [R]
Miejscowość: Rzeszów Rejestracja: 15 Gru 2009, Posty: 1463 Pomógł: 120
|
Niestety, tak to wygląda. Jakiś czas temu rozbierałem auto, w którym prace blacharskie były prowadzone przy samochodzie z tapicerką w środku. Łaty spawano od dołu, w środku pod dywanem blacha nie była nawet zabezpieczona podkładem. Opalony dywan i tyle. To że nie mieli pożaru w warsztacie, to chyba cud. Konserwacja od dołu położona bezpośrednio na podkład.
Trzeba odwiedzić kilka miejsc a najlepiej zobaczyć jakiś naprawiony przez warsztat samochód, by uniknąć później rozczarowań.
_________________ Punto 1,1 SX z 1998 roku.
|
|
Góra |
|
|
maciek3131 |
#415207 Wysłany:
23 Lis 2010, 22:26; Temat postu: |
|
|
Puntomaniak |
|
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: S
Województwo: mazowieckie [W]
Miejscowość: Warszawa Rejestracja: 18 Lis 2009, Posty: 98
|
Oki jutro i w czwartek odwiedzie jakieś warsztaty. Warsztat ,,Naprawy powypadkowe,, tez moze być ? Czy szukac tylko i wyłacznie blacharzy ?
_________________
Mój Punciak http://fiatpunto.com.pl/topic21084.html
|
|
Góra |
|
|
AndyPol |
#415214 Wysłany:
23 Lis 2010, 22:38; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Imię: Andy
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: podkarpackie [R]
Miejscowość: Rzeszów Rejestracja: 15 Gru 2009, Posty: 1463 Pomógł: 120
|
Trzeba pytać, bo zdarzają się przypadki, że warsztaty odmawiają wykonywania takich prac. Wiesz, gwarancje na wykonane prace itd. Dla nich lepiej naprawiać coś nowszego, bo klient nie wróci z korozją po paru miesiącach. Pytaj kolegów, znajomych. Może coś poza Wa- wą. Wiele osób pracujących w warsztatach dorabia. Można spytać pracownika, czy nie zrobi takiej naprawy u siebie. Podkreślam jednak, że warto wcześniej zobaczyć jakieś auto zrobione przez speca.
_________________ Punto 1,1 SX z 1998 roku.
|
|
Góra |
|
|
piter123321 |
#415224 Wysłany:
23 Lis 2010, 22:53; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Imię: Piotrek
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Województwo: małopolskie [K]
Miejscowość: KGR. Rejestracja: 31 Sty 2010, Posty: 2513 Pomógł: 12
|
maciek3131 co do progów weź śrubokręt i delikatnie popukaj progi. moze nawet mocniej w jednym czy dwóch miejscach - inaczej tego nie sprawdzisz niestety.
_________________ Było: 09.2009-02.2013 Punto I 1995r 1.2 ELX z lpg - post351906.html#351906 Jest: 02.2013 - Peugeot 206 1.4 75 KM
|
|
Góra |
|
|
maciek3131 |
#415229 Wysłany:
23 Lis 2010, 23:02; Temat postu: |
|
|
Puntomaniak |
|
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: S
Województwo: mazowieckie [W]
Miejscowość: Warszawa Rejestracja: 18 Lis 2009, Posty: 98
|
|
Góra |
|
|
nickoo |
#415231 Wysłany:
23 Lis 2010, 23:09; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Imię: Marcin
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Województwo: podkarpackie [R]
Miejscowość: Żęszuf Rejestracja: 23 Paź 2007, Posty: 7422 Pomógł: 164
|
|
Góra |
|
|
Pietro |
#416210 Wysłany:
26 Lis 2010, 22:14; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Samochód: Punto I 3d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: wielkopolskie [P]
Miejscowość: Nadwarciański Park Krajobrazowy Rejestracja: 09 Paź 2010, Posty: 813 Pomógł: 2
|
http://img163.imageshack.us/i/img2075ie.jpg/
Punto '95
podłoga niemalże bez rdzy
można??
2 maleńkie plamki
myślę że te 4 lata jeszcze mi posłuży
większości auto gnija/rdzewieje przez to że jest garażowane w ciepłym garażu
wiem że fajnie zimą odrazu do ciepłego
ale prawda taka że metal w temp 20*C rdzewieje 4-5 razy szybciej niż przy -5*C
a jak zimą wstawiacie mokry i rdzewieje jak ciepła dostanie
i tu jest problem..
_________________ Punto Selecta, swap manual
|
|
Góra |
|
|
maciek3131 |
#421503 Wysłany:
12 Gru 2010, 23:18; Temat postu: |
|
|
Puntomaniak |
|
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: S
Województwo: mazowieckie [W]
Miejscowość: Warszawa Rejestracja: 18 Lis 2009, Posty: 98
|
|
Góra |
|
|
|
Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum Nie możesz dodawać załączników na tym forum
|
|