|
Obecny czas: 25 Kwi 2025, 04:01
|
Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy
Autor |
Wiadomość |
pieta |
#381622 Wysłany:
19 Lip 2010, 15:49; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Samochód: Punto II 5d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Dynamic
Województwo: mazowieckie [W]
Miejscowość: bialystok(coraz rzadziej) warszawa(przewaznie) Rejestracja: 26 Mar 2007, Posty: 1616 Pomógł: 3
|
spoko,
chyba nie zaloze klimy do kropa, za droga impreza nawet na uzywanych czesciach.
W kazdym badz razie najprawdopodobniej "sprzedaje" swojego pod koniec roku 2011/ na poczatku 2012. Sprawa wstepnie dogadana, biore od kuzyna fabie kombi z 2006 roku (benzyna 1.4 75 kucy z klima, wersja ambiente+ czy jakos tak)), kuzyn szuka czegos nowego z salonu bo planuje rodzine powiekszyc, moj natomiast idzie do wuja ktory meczy sie z sejem z roku 99. Seicento jak sie do tego czasu nie rozpadnie to chyba do utylizacji bo mechanicznie jest mocno zajezdzony a wizualnie troche poobcierany (jeszcze na czarnych blachach
Deal dogadany podczas urlopu
Ktos sie orientuje po jakim czasie przepadaja zwyzki z AC? Czy jak bede mial rok przerwy to mi sie skasuja ?
_________________ byl punto II dynamic 1.2 (8V) 2002 czerwony bo najszybszy  topic18886.html
|
|
Góra |
|
 |
|
|
remind |
#381626 Wysłany:
19 Lip 2010, 16:16; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
Miejscowość: Poland Rejestracja: 19 Mar 2007, Posty: 1125 Pomógł: 7
|
|
Góra |
|
 |
pieta |
#381642 Wysłany:
19 Lip 2010, 17:53; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Samochód: Punto II 5d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Dynamic
Województwo: mazowieckie [W]
Miejscowość: bialystok(coraz rzadziej) warszawa(przewaznie) Rejestracja: 26 Mar 2007, Posty: 1616 Pomógł: 3
|
remind napisał(a): pieta dużo Ciebie kosztowało to punto 1.2 60KM przez cały okres użytkowania?
hmm
usiade i policze, wiekoszsc papierow gdzies mam w szufladzie. Benzyny raczej nie policze bo rachunkow nie zbieram. Tyle ze czesc rzeczy to zaszlosci po poprzednim wlascicielu. Zreszta tlumika nie zrobilem do tej pory 
_________________ byl punto II dynamic 1.2 (8V) 2002 czerwony bo najszybszy  topic18886.html
|
|
Góra |
|
 |
Kamillo |
#381644 Wysłany:
19 Lip 2010, 18:01; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Imię: Kamil
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Województwo: mazowieckie [W]
Miejscowość: Pruszków Rejestracja: 19 Maj 2008, Posty: 1975 Pomógł: 10
|
a przepadają po 6 miesiącavh lub po roku - zależenie od towarzystwa.... pieta a ten sej Twojego wuja to tak już zupełnie zajeżdzony czy jeszcze coś dałoby się z niego życia wyciągnąć???
http://fiatpunto.com.pl/topic23421.html
_________________ Forza Italia !
Punto Mk II FL 1.2 8V Active (czerwony) - był ... Bravo II T-JET (granatowy metalik) - był ... ... Panda 1.2 8V Dynamic (niebieska) - była ... ... ... GrandePunto 1.2 8V Estiva (czarny prowokator) - był: topic49332.html Seat Ibiza 6J (czerwona bo najszybsza) - jest: topic58217.html
|
|
Góra |
|
 |
639 |
#381674 Wysłany:
19 Lip 2010, 19:08; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Samochód: Punto Evo 5d
Silnik: 1.4 8V 77KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: Dynamic
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: PL -SB / NL-Rott Rejestracja: 07 Lip 2008, Posty: 1416
|
remind w pazdzierniku wybieram sie do kraju i mam w planach pare rzeczy z z autem zrobic (wymiana opon na zimówki, olej + filtry, hamulce tył musze zmienic + podciagnąc ręczny...) i najwazniejsze to chce sprawdzic luzy zaworowe. w związku z tym mam pyatnie czy lepeij isc do pana mietka (ze względu na cenę) czy lepei luzy zaworowe robic w aso? i ile powinny wynosic na ssacym i na wydechowym?
pozdroo
dobra juz znalazłem

_________________ Było Punto II 1.9 DS 2001 topic9241.html Bylo Punto Classic 2010 topic24657.html Jest Punto EVO 2010 topic47874.html
|
|
Góra |
|
 |
pieta |
#381833 Wysłany:
20 Lip 2010, 10:49; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Samochód: Punto II 5d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Dynamic
Województwo: mazowieckie [W]
Miejscowość: bialystok(coraz rzadziej) warszawa(przewaznie) Rejestracja: 26 Mar 2007, Posty: 1616 Pomógł: 3
|
kamillo
szczerze ? , nie polecam. Wujo to inzynier mechanik wiec uwaza ze trzeba zmienic cos jak sie popsuje. Dla mnie to kwintesencja zlego traktowania samochodu, olej zmieniany co 40 tys km (full mineral w miedzyczasie tylko dolewki) , zajezdzony silnik ktory na 2 biegu jedzie 70 km/k i dopiero pozniej jest 3-ka. Zaworow nie mial regulowanych nigdy. Poza tym jest troche porysowany i od poczatku siwata byl garazowany pod chmurka. Z plusow to ze nie byl nigdy bity, od pierwszego uzytkownika na czarnych blachach jeszcze i nie rdzewieje. Poza tym ma radio i centralny zamek
Poza tym wujo to ektremista, przez dwa lata jezdzil bez ogrzewania bo mu sie nie chcialo zrobic (a chcialbym zauwazyc ze zimy w bialymstoku sa raczej srogie). Nie uzywa opon zimowych bo przeciez w maluchu bylo caloroczne. Poza tym uwaza ze reczny jest niepotrzebny i zrobil awanture w SKP ze mu nie chcieli przegladu podbic
Zeby wuja nie pograzac calkowicie to tankuje lotos dynamic 98 od poczatku gdy te paliwo jest na rynku
639
ja bym pojechal do zaprzyjaznionego pana mietka, w ASO sa ceny zbyt duze, chyba ze zalezy ci na gwarancji no i potrzebuuesz faktury [ Dodano: 20 Lip 2010 09:49 ]remind
krotka retrospekcja specjalnie dla Ciebie,
kupiony grudzien 2006, przebieg 82,5k-83k
kwiecien 2007 4 nowe opony goodyear duragrip 165/70/r14
czerwiec 2007 przebieg 86k wymana przednich klockow hamulcowych, oleju 10w40 plus filtr powietrza oraz oleju plus jakies piora wycieraczek na statoil
luty 2008: wymiana rezystora, koncowek drazka stabilizatora oraz plynu hamulcowego i cylinderka na tylniej osi
maj 2008: klocki+tarcze mikoda, filtr z olejem 10w40 plus 2 dodatkowe opony gy duragrip; przebieg 96 tysi
listopad 2008 wymieniony alternator w ASO 102 k przebieg
grudzien 2008 nowy akumulator bosh silver plus kilka zarowek
luty 2009 wymiana amorow przenich na kyb excell g, wymiana pior wycieraczek (przod plus tyl), naprawa klaksonu
lipiec 2009 Wymiana oleju wraz z filtrem, wymiana świec na NGK,
filtra powietrza, wymiana uszczelki pod pokrywą zaworow, przebieg 109k
grudzien 2009 Światło pozycyjne lewe tył Oświetlenie tablicy rejestracyjnej oraz nowa pompa wody przebieg 115k
sylwester 2009 wymiana przelacznika zespolonego oraz poduszek pod skrzynia biegow 117k przebieg
maj 2010 wymiana sprzegla kompletnego (valeo) plus wymiana skrzyni biegow oraz zalatwienie wycieku z uszczelniacza walu korbowego cos okolo 121k
lipiec 2010 Wymiana amortyzatorów tył (KYB Excell G- analogiczne do tych co są z przodu)
Wymiana piór wycieraczek (przednia i tylna szyba)
Nie działający lewy tylny głośnik audio - kabelek przylutowany,plus olej 10w40 wraz z filtrem, filtr powietrza prawie czysty wiec nie wymieniony.
Do zrobienia na przyszly rok : montaz filtra kabinowego, wymiana calego wydechu. Ewentualnie wymiana maglownicy plus wahacze przednie ale to bardziej moje widzimisie, bo w SKP luzow nie widza w ukladzie a z nowymi wahaczami bedzie sie lepiej prowadzil  Ale nie wiem czy to zrobie bo skoro ma isc w ludzi to niech sie wujo martwi. Postaram sie tez ta zime na oponach frigo przejechac. Dostalem razem z kropem, rok zakupu 2004, niby strach troche jezdzic po juz prawie 6 letnie beda ale nie sa mocno zuzyte, jakos nie moge ich zajezdzic a kasy szkoda na nowe.
Jak widac kumulacja napraw nastapila w 2009 roku.
Kropa kupilem troche zaniedbanego, pomijam fakt ze poprzedni wlasciciel traktowal go troche ekonomicznie.
Jak go kupilem przy 82k to bylo mowione ze tarcze sprzegla mozna wymienic bo troche twardawe oraz ze tlumik pewnie szybko sie skonczy bo raz sie juz urwal i byl spawany. Byl troche porysowany jak go kupilem w miedzyczasie mnie porysowano kilka razy wiec byl lakierowany z ubezpieczenia. Stad te pytanie o zwyzki z AC kiedy mozna je skasowac.
Mam wrazenie ze stan lakieru jest lepszy niz gdy go kupilem w 2006 roku.
tyle ode mnie, w przypadku dalszych pytan prosze o kontakt 
_________________ byl punto II dynamic 1.2 (8V) 2002 czerwony bo najszybszy  topic18886.html
|
|
Góra |
|
 |
Kamillo |
#381852 Wysłany:
20 Lip 2010, 11:18; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Imię: Kamil
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Województwo: mazowieckie [W]
Miejscowość: Pruszków Rejestracja: 19 Maj 2008, Posty: 1975 Pomógł: 10
|
pieta dzięki za szczerą opinię... może rzeczywiście nie warto się wyrywać 
_________________ Forza Italia !
Punto Mk II FL 1.2 8V Active (czerwony) - był ... Bravo II T-JET (granatowy metalik) - był ... ... Panda 1.2 8V Dynamic (niebieska) - była ... ... ... GrandePunto 1.2 8V Estiva (czarny prowokator) - był: topic49332.html Seat Ibiza 6J (czerwona bo najszybsza) - jest: topic58217.html
|
|
Góra |
|
 |
pieta |
#381875 Wysłany:
20 Lip 2010, 12:36; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Samochód: Punto II 5d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Dynamic
Województwo: mazowieckie [W]
Miejscowość: bialystok(coraz rzadziej) warszawa(przewaznie) Rejestracja: 26 Mar 2007, Posty: 1616 Pomógł: 3
|
kamillo
widzialem twoj watek, poszukaj zonie matiza, w tej cenie powinnosie udac a ceny czesci do matiza smieszne  .
Poza tym wujo uwaza ze ma najlepiej zadbane sejczento na swiecie  Tyle ze troche szkoda mi kropa oddac z jego rece. 2-3 lata i bedzie rozsypka
Pozyjemy zobaczymy 
_________________ byl punto II dynamic 1.2 (8V) 2002 czerwony bo najszybszy  topic18886.html
|
|
Góra |
|
 |
remind |
#381925 Wysłany:
20 Lip 2010, 14:36; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
Miejscowość: Poland Rejestracja: 19 Mar 2007, Posty: 1125 Pomógł: 7
|
639 luzy to najwyżej sprawdzić , nie mam pojęcia co tam regulować jak te silniki są mało wysilone. Luzy sprawdź jakby ci dzwoniło na zimnym silniku a tak to zostaw.
_________________ Dzień bez chmury jest ponury. Odpalanie na mrozie Punto 1.9D http://www.youtube.com/watch?v=-GX4nKQIMGY
___
|
|
Góra |
|
 |
pieta |
#382645 Wysłany:
23 Lip 2010, 13:47; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Samochód: Punto II 5d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Dynamic
Województwo: mazowieckie [W]
Miejscowość: bialystok(coraz rzadziej) warszawa(przewaznie) Rejestracja: 26 Mar 2007, Posty: 1616 Pomógł: 3
|
remind napisał(a): 639 luzy to najwyżej sprawdzić , nie mam pojęcia co tam regulować jak te silniki są mało wysilone. Luzy sprawdź jakby ci dzwoniło na zimnym silniku a tak to zostaw.
Remind,
jak chcesz moge wuja popytac gdzie serwisuje swojego zloma. Koles jeden jest na starosielcach (wuj mowi ze to filozof wiec powinien 1.9d ogarnac  a druga miejscowka to jakis "czar 4 kolek" chyba przy branickiego.
U ciebie w rejonie nie ma jakis sensownych mechaniorow, ASO w Hajnowce jest ale ty nie chcesz chyba tam jechac 
_________________ byl punto II dynamic 1.2 (8V) 2002 czerwony bo najszybszy  topic18886.html
|
|
Góra |
|
 |
tomms3 |
#383739 Wysłany:
28 Lip 2010, 17:53; Temat postu: nowy soft |
|
 |
Sympatyk kropek |
Miejscowość: Gdynia Rejestracja: 09 Gru 2009, Posty: 30
|
Panowie jest nowy soft FiatEcuScan 2.3.1 który to już obsługuje nasz silnik czyli sterownik Lucas EPIC DCU3F Diesel Injection
Sam dziś go sprawdzałem na kablu VAG i działa bez problemu,można w czasie rzeczywistym obserwować parametry urządzeń i co najważniejsze kasować błędy. W wersji 2 można było odczytać je ale nie skasować.
Podaję link do wersji z crackiem:
http://hotfile.com/dl/56152217/863e856/ ... S1.7z.html
hasło do archiwum RARa to: hW52JlyOHsHF7XdExCa8
oczywiście zainstalować program a potem podmienić plik z katalogu CRACK
działa w 100%.Wersja z oficjalnej strony producenta działa tylko jako symulacja.
W razie gdyby usunięto pliki z serwera można napisać na priva,pozdro
_________________ Fiat Punto II 2000r. srebrna strzała, 5D, 1.9DS
|
|
Góra |
|
 |
remind |
#384022 Wysłany:
29 Lip 2010, 19:33; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
Miejscowość: Poland Rejestracja: 19 Mar 2007, Posty: 1125 Pomógł: 7
|
tomms3 widziałem już to , moża robić testy wykonawcze np. zaworu na filtrze , wentylatorów itp. tylko że na ELM327 nie wiem jak na vag.
A w ogóle to wymienili mi termostat w ASO na nowy... Szkoda, że nikt się nie chciał przyznać do tego co się stało w czasie naprawy.
_________________ Dzień bez chmury jest ponury. Odpalanie na mrozie Punto 1.9D http://www.youtube.com/watch?v=-GX4nKQIMGY
___
|
|
Góra |
|
 |
tomms3 |
#384091 Wysłany:
29 Lip 2010, 22:19; Temat postu: |
|
 |
Sympatyk kropek |
Miejscowość: Gdynia Rejestracja: 09 Gru 2009, Posty: 30
|
Wczoraj chciałem sprawdzić i skasować błędy w swoim kropku, ale widzę że pompa a dokładniej ten czujnik obrotu w niej wysiada. Wobec czego już się umówiłem na przeszczep pompy. Mechanik ma mi to zrobić za 500zl i będzie to pompa od citroena. Tylko jak powiedział że najwiekszy problem będzie z pedałem gazu bo bedzie trzeba linkę zamontować. Tak więc interfejs już mi sie nie przyda w przyszłości.
A propo termostatu,ja wymieniłem swój zaraz po zakupie kropka. Objawem było to iż nie osiągał optymalnej temperatury pracy. Ja kupiłem orginała za 360zl.Drogo ale teraz trzyma jak złoto 88stopni,maksymalnie do 90.
_________________ Fiat Punto II 2000r. srebrna strzała, 5D, 1.9DS
|
|
Góra |
|
 |
remind |
#384120 Wysłany:
30 Lip 2010, 00:42; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
Miejscowość: Poland Rejestracja: 19 Mar 2007, Posty: 1125 Pomógł: 7
|
|
Góra |
|
 |
639 |
#384273 Wysłany:
30 Lip 2010, 18:33; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Samochód: Punto Evo 5d
Silnik: 1.4 8V 77KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: Dynamic
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: PL -SB / NL-Rott Rejestracja: 07 Lip 2008, Posty: 1416
|
|
Góra |
|
 |
yoyco0 |
#385265 Wysłany:
04 Sie 2010, 13:23; Temat postu: |
|
 |
Puntomaniak |
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.9 60KM D
Paliwo: ON
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Katowice Rejestracja: 16 Lip 2009, Posty: 86
|
Wymiana pompy, piękna sprawa. Problem jest z długością wałka który napędza chyba pasek rozrządu. Zamontować linkę to tylko cyngielek trzeba dospawać i gra. Ja mam przeróbkę od kwietnia, zrobione 7 tys.km. i śmiga, parę razy byłem żeby wyregulował troszkę pompę ale ogólnie wszystko gra.
_________________ Fiat Punto II 2001r. czarny, 3D, 1.9D
|
|
Góra |
|
 |
639 |
#385287 Wysłany:
04 Sie 2010, 17:18; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Samochód: Punto Evo 5d
Silnik: 1.4 8V 77KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: Dynamic
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: PL -SB / NL-Rott Rejestracja: 07 Lip 2008, Posty: 1416
|
|
Góra |
|
 |
remind |
#385529 Wysłany:
05 Sie 2010, 15:54; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
Miejscowość: Poland Rejestracja: 19 Mar 2007, Posty: 1125 Pomógł: 7
|
yoyco0 no i ja też bym się przyłączył do tematu o spalaniu na nowej pompie.
A w ogóle to swojego rozebrałem i dałem wtryski do sprawdzenia, uszczelnienia, regulacji. 1 ma za niskie ciśnienie otwarcia. Mam nadzieje, że jak założę będzie ok teraz.
_________________ Dzień bez chmury jest ponury. Odpalanie na mrozie Punto 1.9D http://www.youtube.com/watch?v=-GX4nKQIMGY
___
|
|
Góra |
|
 |
bielas |
#391016 Wysłany:
26 Sie 2010, 21:45; Temat postu: |
|
 |
Sympatyk kropek |
Miejscowość: Ślask Rejestracja: 16 Mar 2010, Posty: 31
|
Witam po przerwie urlopowej i pozdrawiam wszystkich, a teraz przejdę do sedna. Mój krop zaczął szwankować, mianowicie od dwóch dni odpala dopiero niepewnie po trzech obrotach i szarpie podczas jazdy(normalnie szarpie tylko przy 2k obrotów a teraz czuć szarpanie nawet powyżej tej bariery). Raz nawet po wyłączeniu kluczyka jeszcze szarpnęło dwa razy bielasem(kropem). Mam swoją teorię, ale może ktoś już miał takie objawy i przedstawi jakiś konkretny plan działania. Dzisiaj wreszcie wymieniłem wszystkie filtry, ale jest bez poprawy. Jutro podjadę do magika i zobaczymy co powie. Jeżeli ktoś ma jakiś pomysł, to jestem otwarty na propozycje.
_________________ 1.9 5D 2000r white
|
|
Góra |
|
 |
remind |
#391020 Wysłany:
26 Sie 2010, 22:02; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
Miejscowość: Poland Rejestracja: 19 Mar 2007, Posty: 1125 Pomógł: 7
|
bielas
0. odczytać, skasować błędy w kompie.
1. nieszczelne przewody odpływowe z wtrysków. - wymienić na 3.7mm gumowe, nie na "szmaciane".
2. nieszczelny koreczek na 4 wtrysku - wymienić a najlepiej na kawałek przewodu 3.7mm + np. wsadzony NIT aluminiowy lub śruba - musi być w 100% SZCZELNE.
3. wtryski do sprawdzenia / regulacji / czyszczenia i uszczelnienia - uszczelnia się takim niebieskim klejem albo dociera. / ok 70zł całość.. STAĆ NAD FACHOWCEM JAK USTAWIA. Ustawić na 130 bar. Niedługo wrzucę na forum instrukcję wraz z tym jakie narzędzia potrzebne i jak dorobić profesjonalne klucze do wtrysków i przewodów.
4. nie ruszać tzw "przepływomierza" nawet jak zepsuty.
5. nie ruszać egr, samochód odpali z otwartym na 100%.
6. przestawiony rozrząd.
7. źle ustawiony początek wtrysku na pompie.
nie opierać się na magikach tylko na fachowcach którzy znają się na delphi / lucas.
_________________ Dzień bez chmury jest ponury. Odpalanie na mrozie Punto 1.9D http://www.youtube.com/watch?v=-GX4nKQIMGY
___
|
|
Góra |
|
 |
bielas |
#391027 Wysłany:
26 Sie 2010, 22:43; Temat postu: |
|
 |
Sympatyk kropek |
Miejscowość: Ślask Rejestracja: 16 Mar 2010, Posty: 31
|
Ostatnio gość wymianiał mi odpływy na szmaciane i zaślepke na ostatnim też mam szmacianą, ale wszystko szczelne, w przeciwnym wypadku plułby ropą, a wszędzie sucho. Zaworów nigdy nie regulowałem, a mam 152 000 na zegarku. Teraz jestem na wyjeździe, więc podjadę tylko na konsultację do magika. Moze będzie miał sprzęt, więc ewentualnie wykasuje błędy, a potem zobaczę co dalej. Dzięki za szybką odpowiedź.
Aha, przy pompie słychać jakiś dziwny dzwięk, którego wcześniej nie stwierdziłem. Jak w tak prostej jednostce może przestawić się rozrząd?
_________________ 1.9 5D 2000r white
|
|
Góra |
|
 |
remind |
#391056 Wysłany:
27 Sie 2010, 07:37; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
Miejscowość: Poland Rejestracja: 19 Mar 2007, Posty: 1125 Pomógł: 7
|
bielas rozrząd może się przestawić jak wykończony jest napinacz. Może być też źle ustawiony bo był 2 różne ustawienia rozrządu i nie każdy mechanik to akceptuje  jak pompa tyka to normalne. Masz może klimę w samochodzie? W każdym razie jakbyś bez paska od klimy / alternatora pojeździł testowo i było by jeszcze gorzej - To mam małą sugestię wlać stp do czyszczenia wtryskiwaczy diesla ( takie czarne ) i zalać tak pół baku ( lub całe na cały  i wyjeździć do końca. Jakby minęło szarpanie to oczywiście wyciągać wtryski , sprawdzać - to najtańsze. A i patrzeć na ręce mechanikom czy dokręcają wtryski momentem ~60Nm, bo to nie vw że na siłę.
_________________ Dzień bez chmury jest ponury. Odpalanie na mrozie Punto 1.9D http://www.youtube.com/watch?v=-GX4nKQIMGY
___
|
|
Góra |
|
 |
bielas |
#391062 Wysłany:
27 Sie 2010, 09:44; Temat postu: |
|
 |
Sympatyk kropek |
Miejscowość: Ślask Rejestracja: 16 Mar 2010, Posty: 31
|
Remind
Mój rozrząd ma już ok 60 000 a z tego co wiem kolejne wymiany powinny być co 70 000, więc może się już kończy i od tego trzeba chyba zacząć, klimy nie posiadam. Dziś rano zagadał dopiero za drugim razem po ok 12 obrotach, a na ciepłym gada po trzech. Muszę nim zrobic jeszcze ok 150 kilometrów nim oddam do fachmana. mam nadzieję, że to nie jest zbyt ryzykowne i da rade. A ten stp testowałeś i jest skuteczny?
_________________ 1.9 5D 2000r white
|
|
Góra |
|
 |
remind |
#391069 Wysłany:
27 Sie 2010, 10:09; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
Miejscowość: Poland Rejestracja: 19 Mar 2007, Posty: 1125 Pomógł: 7
|
bielas świece masz ok? jak się od razu kluczyk przekręci to i w moim na zimnym nie zaskoczy od razu. W instrukcji jest jasno "Wymienić pasek zębaty napędu rozrządu (*)" co 120 tyś. - pasek kosztuje 40zł-50zł. Jeśli masz taki mały przebieg to ja bym tylko sprawdził na samym końcu czy jest dobrze ustawiony.
Przy okazji sprawdź filtr powietrza i paliwa ( zlej trochę z odstojnika jak coś tam jest ). Dymi ci trochę jak dasz po obrotach? Uwalone wtryski to może być też małe dymienie, albo nawet brak, drży ci kierownica na wolnych obrotach, falują obroty na wolnych?
_________________ Dzień bez chmury jest ponury. Odpalanie na mrozie Punto 1.9D http://www.youtube.com/watch?v=-GX4nKQIMGY
___
|
|
Góra |
|
 |
bielas |
#391084 Wysłany:
27 Sie 2010, 11:39; Temat postu: |
|
 |
Sympatyk kropek |
Miejscowość: Ślask Rejestracja: 16 Mar 2010, Posty: 31
|
remind jest delikatne falowanie, ale prawie niewyczuwalne. Zimny palił za trzecim razem, ale ciepły zawsze za pierwszym. Znów po zgaszeniu poszarpało silnikiem.A rano mógł być nieszczelny układ po wymianie filtrów.
Podjade na kompa, może coś wyjdzie.
Mam kumpla mechanika, jest kierownikiem u niemca i mówił, że pierwsza wymiana po 120 kkm, ale następne już co 70kkm(on tak robi w kazdym aucie) +wymiana uszczelniacza na wale, bez względu na to czy jest szczelny.
Co do dymienia, to chyba każdy diezel kopci po przegazówie. Pompa klepie sobie jak zawsze, ale ma przydźwięk taki, jakby coś drżało. Po odpaleniu czasami tego nie ma, ale po pewnym czasie pojawia się i zostaje.
_________________ 1.9 5D 2000r white
|
|
Góra |
|
 |
|
Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum Nie możesz dodawać załączników na tym forum
|
|