|
Obecny czas: 24 Kwi 2025, 05:20
|
Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy
Autor |
Wiadomość |
mentor_13 |
#207447 Wysłany:
12 Sty 2009, 13:22; Temat postu: |
|
 |
Puntomaniak |
Rejestracja: 08 Paź 2008, Posty: 67
|
więc możliwe że mam problem z tymi wtryskiwaczami
auto ma przejechane 160 tyś. przebieg pewny auto od nowości w rodzinie
mam problem z szarpaniem przeważnie przy 50km/h na 4 biegu
wyczytałem na tym forum że prawdopodobnie to wtryskiwacze
niestety to dość droga impreza 120zł/sztukę
możesz jeszcze napisać jakie miałeś spalanie przed wymianą wtryskiwaczy?
|
|
Góra |
|
 |
|
|
remind |
#207457 Wysłany:
12 Sty 2009, 14:09; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
Miejscowość: Poland Rejestracja: 19 Mar 2007, Posty: 1125 Pomógł: 7
|
mentor_13 napisał(a): więc możliwe że mam problem z tymi wtryskiwaczami auto ma przejechane 160 tyś. przebieg pewny auto od nowości w rodzinie mam problem z szarpaniem przeważnie przy 50km/h na 4 biegu wyczytałem na tym forum że prawdopodobnie to wtryskiwacze niestety to dość droga impreza 120zł/sztukę możesz jeszcze napisać jakie miałeś spalanie przed wymianą wtryskiwaczy?
http://www.allegro.pl/item510756283_wtr ... iesel.html
Wymienia się wyłącznie samą końcówkę rozpylającą. Reszta to tylko oprawka - to zostaje stare  Nie warto wymieniać całych wtrysków ( najtańszy nowy widziałem na allegro za 250zł a używki chodzą po 100-200 - cena straszna i nie wiadomo ile pochodzą i czy w ogóle są sprawne). Można też dać wtryskiwacze do czyszczenia. Czyszczenie i sprawdzeniem tak orientacyjnie powinno kosztować maks. 250zł a wymiana końcówek do 450zł-500zł razem z częściami i robocizną Ale najpewniejszy i najtańszy sposób to wymiana końcówki. Najlepiej pojechać do fachowców od pomp Lucasa oni będą wiedzieć jak to wszystko sprawdzić i przetestować. Przy okazji sprężanie można zmierzyć na poszczególnych cylindrach. Czy Twój samochód był sprawdzany na komputerze. Są jakieś błędy? Jak robią wtryski do od razu sprawdzają komputerem czy wszystko ok. Dużo rzeczy było naprawianych od zakupu? Było może zmieniane może sprzęgło ?
Przed naprawą to dużo palił i słabo jechał. W końcowej fazie dusił się, przerywał na V biegu przy przyśpieszaniu z 80-90km/h na prostej, poziomej drodze i dobrze dymił sadzą jak wkręciło się go na obroty 3500-4500rpm, ale nie tak jak autobusy komunikacji miejskiej po badaniu technicznym 
_________________ Dzień bez chmury jest ponury. Odpalanie na mrozie Punto 1.9D http://www.youtube.com/watch?v=-GX4nKQIMGY
___
|
|
Góra |
|
 |
639 |
#207485 Wysłany:
12 Sty 2009, 15:51; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Samochód: Punto Evo 5d
Silnik: 1.4 8V 77KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: Dynamic
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: PL -SB / NL-Rott Rejestracja: 07 Lip 2008, Posty: 1416
|
mentor ja mam bateryjke w oryginalnym koszu wiec maluska ona jest ale nie wiem dokładnie ile ma ppjemnosci. jak do tąd nie miałem problemów przy minusowej temp. choc wyraźnie czuc róznice między odpalaniem letnim a zimowym. dzis np zakrecil mi "jakby na dwa takty". na przyszłą zime bede kupował wiekszą baterie. co do szarpania to i u mnie występuje na 4 biegu przy 50-60km/h i na piątce przy ok 70km/h. narazie nic z tym nie robie bo jednak koszt spory i nie występuje to ciągle, ale mam to cały czas na uwadze i byc moze na wiosne zajmę się tymi końcówami. mój pali wedłóg kompa 19.2km/l wiec ok 5,2 ale to jest wedłóg wskazan kompa a jak jest w rzeczywistosci? hmmmm mysle ze z pół litra wiecej ale i tak jest to dobry wynik. jazda głównie w 75% trasy i 25% miasta.
remind leje benzynke+ON w zimie do baku a ja mixol+castrol DTA+ON i tez nie narzekam na zamarzanie. castrol mi sie juz kończy ale "znalazłem" pół butelki Diesel Skyyd Alack Arow wiec bede tego srodka teraz dolewał.
a tak nawiasem to znajomy taksówkarz zatarł pompe w BMW 3 kombi z roku 2003 bo lał tylko na orlenie Eko Diesla- tak w ramach ostrzerzenia i anty reklamy  jak juz orlen to jedynie verwa.
pozdroo
_________________ Było Punto II 1.9 DS 2001 topic9241.html Bylo Punto Classic 2010 topic24657.html Jest Punto EVO 2010 topic47874.html
|
|
Góra |
|
 |
mentor_13 |
#207588 Wysłany:
12 Sty 2009, 20:12; Temat postu: |
|
 |
Puntomaniak |
Rejestracja: 08 Paź 2008, Posty: 67
|
@remind wklejałeś kiedyś zdjęcie końcówki wtryskiwacza
możesz zrobić zdjęcie z drugiej strony
mogę kupić coś takiego po 60zł/szt.
niestety w katalogu do fiata nie widnieje on jako zamiennik
w tym katalogu są tylko oryginalne lucasa

|
|
Góra |
|
 |
Adas |
#207589 Wysłany:
12 Sty 2009, 20:18; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Imię: Adam
Samochód: Grande Punto 5d
Silnik: 1.4 8V 77KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Active
Województwo: podlaskie [B]
Miejscowość: Białystok Rejestracja: 02 Maj 2007, Posty: 2625
|
|
Góra |
|
 |
remind |
#207590 Wysłany:
12 Sty 2009, 20:19; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
Miejscowość: Poland Rejestracja: 19 Mar 2007, Posty: 1125 Pomógł: 7
|
mentor_13 napisał(a): @remind wklejałeś kiedyś zdjęcie końcówki wtryskiwacza możesz zrobić zdjęcie z drugiej strony mogę kupić coś takiego po 60zł/szt. niestety w katalogu do fiata nie widnieje on jako zamiennik w tym katalogu są tylko oryginalne lucasa 
A jaki masz oznaczenia w katalogu?
_________________ Dzień bez chmury jest ponury. Odpalanie na mrozie Punto 1.9D http://www.youtube.com/watch?v=-GX4nKQIMGY
___
|
|
Góra |
|
 |
mentor_13 |
#207600 Wysłany:
12 Sty 2009, 20:47; Temat postu: |
|
 |
Puntomaniak |
Rejestracja: 08 Paź 2008, Posty: 67
|
375806 Końcówka wtrysku
Ogólnie:
Numer EAN 4011442800376
Stan Normal
Ilosc na jednostke pakowania 1
Jednostka opakowania 1
numery OE
FIAT 4466608
LANCIA 4466608
Pojazdy powiązane
FIAT - FIORINO (147) - 1.3 Diesel
03.82-12.87 -
33 45
1288
FIAT - FIORINO Pick up (147) - 1.3 D
05.84-12.88 -
33 45
1302
FIAT - PANDA (141A_) - 1300 D
04.86-12.92 -12.89
27 37
1302
FIAT - REGATA (138) - 65 Diesel
04.84-07.89 -
48 65
1929
FIAT - REGATA (138) - 80 Turbo Diesel 1.9
05.86-07.89 -
59 80
1929
FIAT - REGATA Weekend - 65 Diesel 1.9
04.84-07.89 -
48 65
1929
FIAT - REGATA Weekend - 80 Turbo Diesel 1.9
05.86-07.89 -
59 80
1929
FIAT - RITMO II (138A) - 80 Turbo Diesel 1.9
12.85-12.87 -
59 80
1929
FIAT - TIPO (160) - 1.9 D
07.91-08.96 -03.93
48 65
1929
FIAT - UNO (146A/E) - 1.3 Super Diesel
06.83-03.92 -08.89
33 45
1302
FIAT - UNO (146A/E) - 1.9 D
09.89-03.94 -
44 60
1929
FIAT - DUCATO Panorama (280) - 1.9 D
02.87-08.90 -
52 71
1929
FIAT - DUCATO nadwozie pełne (280) - 1.9 D
01.88-08.90 -
52 71
1929
w zielonej gorze w mogą mi je ściągnąć po ok 60zł/szt.
ale na moją odpowiedzialność bo oni nie mają tego w katalogu
nie wiem do końca czy podpasuję ale gdzieś czytałem, że do uno są takie same jak do punto
|
|
Góra |
|
 |
remind |
#207697 Wysłany:
13 Sty 2009, 01:06; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
Miejscowość: Poland Rejestracja: 19 Mar 2007, Posty: 1125 Pomógł: 7
|
46532545 taki powinien być wtryskiwacz. O ile wiem to jednak coś zmienili w parametrach i muszą być takie.
Końcówki to Lucas RDN0SDC6888 D 25 BTF
_________________ Dzień bez chmury jest ponury. Odpalanie na mrozie Punto 1.9D http://www.youtube.com/watch?v=-GX4nKQIMGY
___
|
|
Góra |
|
 |
mentor_13 |
#207720 Wysłany:
13 Sty 2009, 11:24; Temat postu: |
|
 |
Puntomaniak |
Rejestracja: 08 Paź 2008, Posty: 67
|
nr który podałeś to cały wtryskiwacz
46532545 WTRYSKIWACZ PUNTO II/DOBLO 1.9D 509.17 zł.
|
|
Góra |
|
 |
remind |
#207740 Wysłany:
13 Sty 2009, 14:07; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
Miejscowość: Poland Rejestracja: 19 Mar 2007, Posty: 1125 Pomógł: 7
|
mentor_13 napisał(a): nr który podałeś to cały wtryskiwacz
46532545 WTRYSKIWACZ PUNTO II/DOBLO 1.9D 509.17 zł.
RDN0SDC6888 a to sam rozpylacz do tej wersji silnika
_________________ Dzień bez chmury jest ponury. Odpalanie na mrozie Punto 1.9D http://www.youtube.com/watch?v=-GX4nKQIMGY
___
|
|
Góra |
|
 |
gray5 |
#207982 Wysłany:
13 Sty 2009, 23:04; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
Miejscowość: gdynia Rejestracja: 10 Sty 2009, Posty: 107
|
witam no to moze ja tez się dołącze do wątku
mój punciak pali w mieście tak do 7 litrów przeważnie małe trasy , co uwazam za nieduze spalanie
A mam prośbę do 639 czy mogbys zrobic fotke licznikow albo linka z fotka , tez zastanawialem sie nad ich wzmiana[/b]
_________________ Włoska strzała - 1.9 DS 2000r błękit 5D
|
|
Góra |
|
 |
639 |
#208129 Wysłany:
14 Sty 2009, 13:50; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Samochód: Punto Evo 5d
Silnik: 1.4 8V 77KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: Dynamic
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: PL -SB / NL-Rott Rejestracja: 07 Lip 2008, Posty: 1416
|
gray5 nie ma problemu fote zapodam jutro. licznik mnie wyniósł 110zł a osiowanie 90zł w ASO niby 200zł to duzo na zachcianke ale nie wróciłbym juz do licznika z dwoma wskazaniami (predkosci i ilosci ropki)
pozdroo
_________________ Było Punto II 1.9 DS 2001 topic9241.html Bylo Punto Classic 2010 topic24657.html Jest Punto EVO 2010 topic47874.html
|
|
Góra |
|
 |
gray5 |
#208339 Wysłany:
14 Sty 2009, 23:46; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
Miejscowość: gdynia Rejestracja: 10 Sty 2009, Posty: 107
|
no właśnie , sam licznik to taki golas , wolałbym cos więcej, a masz elektryczne szybki ?, u mnie do kostki do liczników chyba tylko 7 przewodów idzie (rozbierałem z miesiąc temu -pamiec moze szwankowac)
a skąd jestes , bo niewiem skąd litwini wracają ,a czytałem ze słuzyłes na ORP ... wiec moze z okolic trojmiasta?;] pozdrawiam
_________________ Włoska strzała - 1.9 DS 2000r błękit 5D
|
|
Góra |
|
 |
639 |
#208374 Wysłany:
15 Sty 2009, 17:15; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Samochód: Punto Evo 5d
Silnik: 1.4 8V 77KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: Dynamic
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: PL -SB / NL-Rott Rejestracja: 07 Lip 2008, Posty: 1416
|
autko mam golasa czyli jedynie imobilajzer, jeden jasiek w kierownicy, i wspomaganie
co do kostki to w niej jest wyprowadzenie na wszystkie funkcje tylko ze ten podstawowy licznik wszytkich w sobie nie ma. po podpięciu bardziej rozbudowanego licznika wszytko bedzie chulało.
skąd wracają litwini to cytat z filmu "dzien świra" gdy ferdek kiepski przylazł do adasia i mu d**e truł pod drzwiami
a jestem z Bielska-Białej a na ORP miałem okazje służyc 5 lat i 4 miesiące:) wiec gdynie troche znam i mile wspominam.
jak sie wyśpie po nocce to pojde zrobic foto tego liczydła i zapodam je tutaj.
pozdroo [ Dodano: 15 Sty 2009 17:15 ]oto foto mego licznika, sorki za szumy na zdjeciu ale telefon jest do dzwonienia a nie robienia fotek a w cyfrze mi baterie padłu
ale tak poglądowo to widac co i jak wyglada.
pozdroo

_________________ Było Punto II 1.9 DS 2001 topic9241.html Bylo Punto Classic 2010 topic24657.html Jest Punto EVO 2010 topic47874.html
|
|
Góra |
|
 |
gray5 |
#208497 Wysłany:
15 Sty 2009, 18:51; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
Miejscowość: gdynia Rejestracja: 10 Sty 2009, Posty: 107
|
|
Góra |
|
 |
remind |
#208541 Wysłany:
15 Sty 2009, 20:52; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
Miejscowość: Poland Rejestracja: 19 Mar 2007, Posty: 1125 Pomógł: 7
|
Taki licznik to bajerancki  Ja to bym chciał mieć taki w swoim. Tylko co za kretyn w wszystkich licznikach do diesla 6000rpm wstawił jak do tylu nie da się go nawet wkręcić za chiny. No i do 200km/h wyskalowany  cacko. Punto w locie swobodnym może tyle nie osiągnąć 
_________________ Dzień bez chmury jest ponury. Odpalanie na mrozie Punto 1.9D http://www.youtube.com/watch?v=-GX4nKQIMGY
___
|
|
Góra |
|
 |
639 |
#208630 Wysłany:
15 Sty 2009, 23:34; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Samochód: Punto Evo 5d
Silnik: 1.4 8V 77KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: Dynamic
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: PL -SB / NL-Rott Rejestracja: 07 Lip 2008, Posty: 1416
|
gray5 nie wiem czy licznik przez Ciebie wskazany spasuje. popros sprzedającego by podał Ci jego nr (z tylu jest ten nr na obudowie) i sprawdz w eperze które liczniki spasują do Twej wersji silnikowej/wyposarzeniowej.
remind licznik tez mi sie bardzo podoba:)
pytałem wczesniej czy stosowałes mixola ale mi nie odpowiedziałes.
ja zalalem juz drugi raz na pełny bak i chwale sobie 
_________________ Było Punto II 1.9 DS 2001 topic9241.html Bylo Punto Classic 2010 topic24657.html Jest Punto EVO 2010 topic47874.html
|
|
Góra |
|
 |
remind |
#208651 Wysłany:
16 Sty 2009, 00:03; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
Miejscowość: Poland Rejestracja: 19 Mar 2007, Posty: 1125 Pomógł: 7
|
639
nie raczej nie leje tego typu rzeczy. albo benzyna albo castrol tda, teraz to mi się skończył  Zauważyłem, że po dolaniu benzyny w ogóle przestał dymić  Ciekawa sprawa.
_________________ Dzień bez chmury jest ponury. Odpalanie na mrozie Punto 1.9D http://www.youtube.com/watch?v=-GX4nKQIMGY
___
|
|
Góra |
|
 |
639 |
#209053 Wysłany:
17 Sty 2009, 01:31; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Samochód: Punto Evo 5d
Silnik: 1.4 8V 77KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: Dynamic
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: PL -SB / NL-Rott Rejestracja: 07 Lip 2008, Posty: 1416
|
remind jakie mi polecasz klocki hamulcowe? nie chodzi mi o zadne "tuningowe" badziewie tylko o dobre klocki których nie bede musiał zmieniac z czestotliwoscia zmiany oleju
koles w sklepie polecał mi lucasa. tarcze mam jeszcze dobre ale klocków zostało ok 5mm. wlasnie wrócilem od mojej lepszej polowy i podaczas jazdy znowu sie pojawil sie pisk dochodzący od prawego przedniego koła. mysle ze to moze te klocki albo po puszczeniu hamulca nie odbijaja do konca i trą mi cały czas o tarcze bo taki sam pisk występował jak hamowalem wczesniej ale wowczas po puszczeniu hamulca klocki puszczały tarcze a teraz tak jakby nie do konca puszczały
musze sie tym zając bo czeka mnie niebawem wycieczka w góry a tam z niesprawnymi hamulcami to krucho moze byc
pozdroo [ Dodano: 17 Sty 2009 01:31 ]takie beda dobre?
http://www.moto-portal.pl/sklep/mp/auto ... /13843.php
i ile mechanior wezmie za cos takiego? trza auto na dluzej zostawiac?
_________________ Było Punto II 1.9 DS 2001 topic9241.html Bylo Punto Classic 2010 topic24657.html Jest Punto EVO 2010 topic47874.html
|
|
Góra |
|
 |
remind |
#209058 Wysłany:
17 Sty 2009, 01:36; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
Miejscowość: Poland Rejestracja: 19 Mar 2007, Posty: 1125 Pomógł: 7
|
639 Nie wiem czy wiesz , ale klocki po wymianie potrzebują około 500km na dotarcie. U mnie przy wymianie tarcz i klocków to tak 1500km i dopiero zaczęło sensownie brać. Po wymianie to przyznam, że mało brakowało a bym się wpakował komuś na tyłek bo było 0 brania  ATE chyba dobre, nie piszczą. Wcześniej miałem jakieś klocki za ~40zł, najtańsze trochę piszczały ale ok. Trwałości ok 80-90kkm. Tarcze przy wymianie były jeszcze całkiem całkiem, w miejscu ranta ok 7mm a w miejscu hamowania około 6mm. Więc podejrzewam dało by się jeszcze trochę pojeździć. Z tyłu brak wykładzin  wiec też wymieniłem komplet bęben + szczęki.
Te piski co opisujesz to może piasek się gdzieś dostał, tak potrafi czasami zapiszczeć.
_________________ Dzień bez chmury jest ponury. Odpalanie na mrozie Punto 1.9D http://www.youtube.com/watch?v=-GX4nKQIMGY
___
|
|
Góra |
|
 |
mrider |
#209074 Wysłany:
17 Sty 2009, 03:36; Temat postu: |
|
|
Te piski jak na moje oko to blokujący się zacisk na prowadnicach. Normalny objaw przy zużytych klockach. Przy wymianie klocków na nowe trzeba przesmarować prowadnice zacisków bo dalej będzie popiskiwało.
Co do klocków to ja od dłuższego czasu stosuję Bosch-e lub EBC i jestem zadowolony. [ Dodano: 17 Sty 2009 02:36 ]639 pompa w BMW nie dożywa 100 tys.km nawet wtedy gdybyś ropę przez bibułę filtrował
Co do dolewania czegoś do baku to nie wiem ile w tym jest prawdy ale znajomy mechanik mówił aby co jakiś czas przy zalewaniu pełnego baku ropą dolać flaszkę denaturatu. Chyba spróbuję tego patentu w 2.4 JTD...
|
|
Góra |
|
 |
uki1906 |
#209103 Wysłany:
17 Sty 2009, 11:37; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
Imię: Łukasz
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.9 80KM JTD
Paliwo: ON
Wersja: ELX
Województwo: lubelskie [L]
Miejscowość: Zamość Rejestracja: 16 Lut 2008, Posty: 215 Pomógł: 1
|
639 zdecydowanie polecam Ate. Jedne z najlepszych klocków według opinii użytkowników, jeśli chodzi o trwałość i efektywność hamowania. Lucas=TRW też są dobre. Jeśli chodzi o piszczenie podczas hamowania, to dobry klocek ma prawo zapiszczeć. Chodzi tu o jego twardość. Ja w drugim samochodzie mam Ate i czasami zdarza się, że piszczą.
|
|
Góra |
|
 |
remind |
#209270 Wysłany:
17 Sty 2009, 18:27; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
Miejscowość: Poland Rejestracja: 19 Mar 2007, Posty: 1125 Pomógł: 7
|
uki1906vb dobry klocek nie ma prawa piszczeć. oznaczało by to, że mógł zostać przegrzany. No i klocki nie mogą pachnieć. Dobre klocki mają specyficzny śmierdzący zapach. Te co mam teraz nie piszczą.
_________________ Dzień bez chmury jest ponury. Odpalanie na mrozie Punto 1.9D http://www.youtube.com/watch?v=-GX4nKQIMGY
___
|
|
Góra |
|
 |
639 |
#210091 Wysłany:
19 Sty 2009, 18:35; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Samochód: Punto Evo 5d
Silnik: 1.4 8V 77KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: Dynamic
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: PL -SB / NL-Rott Rejestracja: 07 Lip 2008, Posty: 1416
|
i mam juz klocki:)
wybrałem TRW model GDB1382. w zaprzyjaznonym sklepie koles sprzedał mi za 100.50zł a na necie widziałem takie same od 129zł nawet do 145zł
w czwartek jade do naprawiacza, skasuje mnie 30zł za montaż i mam nadzieje ze polepszy sie hamowanie i pisk ustapi
pozdroo
_________________ Było Punto II 1.9 DS 2001 topic9241.html Bylo Punto Classic 2010 topic24657.html Jest Punto EVO 2010 topic47874.html
|
|
Góra |
|
 |
Adas |
#210114 Wysłany:
19 Sty 2009, 19:32; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Imię: Adam
Samochód: Grande Punto 5d
Silnik: 1.4 8V 77KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Active
Województwo: podlaskie [B]
Miejscowość: Białystok Rejestracja: 02 Maj 2007, Posty: 2625
|
|
Góra |
|
 |
|
Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum Nie możesz dodawać załączników na tym forum
|
|