|
Obecny czas: 25 Kwi 2025, 06:06
|
Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy
Autor |
Wiadomość |
Sagittarius |
#724098 Wysłany:
02 Kwi 2014, 14:44; Temat postu: Re: Regulacja zaworów w GP 1.2 8V i 1.4 8V |
|
 |
Puntoświr |
Imię: Krzysztof
Samochód: Grande Punto 3d
Silnik: 1.4 8V 77KM
Paliwo: Benzyna
Województwo: kujawsko-pomorskie [C]
Rejestracja: 17 Cze 2013, Posty: 170
|
zwykly mechanior w ogole jest w stanie zrobić taka regulacje zaworow czy potrzeba sprzetu jakiegos ? z kolei na ASO to się nie wyplace jak z kazda duperela bede jezdzil. Dlatego musze od najprostszych rzeczy zaczać i zlecic mechaniorowi to co jest w stanie bez przyrzadow fiatowskich zrobić przynajmniej nieduzym kosztem wyeliminuje część rzeczy.
|
|
Góra |
|
 |
|
|
lukas84 |
#724120 Wysłany:
02 Kwi 2014, 18:38; Temat postu: Re: Regulacja zaworów w GP 1.2 8V i 1.4 8V |
|
 |
Puntoświr |
Imię: Łukasz
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: ON
Wersja: Dynamic
Województwo: zachodniopomorskie [Z]
Rejestracja: 13 Wrz 2011, Posty: 138 Pomógł: 1
|
W aso płaciłem 200 zł, w niezależnym warsztacie 150zł... Mechanik jak ogarnięty to sobie poradzi - technologia pierwotna, ale coraz rzadziej stosowana
|
|
Góra |
|
 |
krism84 |
#724410 Wysłany:
04 Kwi 2014, 08:31; Temat postu: Re: Regulacja zaworów w GP 1.2 8V i 1.4 8V |
|
 |
Puntoświr |
Samochód: 126
Silnik: 1.7 60KM D
Paliwo: CNG
Wersja: MyLive
Województwo: lubelskie [L]
Rejestracja: 05 Lut 2010, Posty: 283
|
Szybkie pytaknko...
Czym grozi jazda gdy na dłuższa mete nie dokonamy regulacji?
|
|
Góra |
|
 |
DeviLL |
#724427 Wysłany:
04 Kwi 2014, 10:22; Temat postu: Re: Regulacja zaworów w GP 1.2 8V i 1.4 8V |
|
 |
Puntoświr |
 |
Samochód: Abarth Grande Punto
Silnik: 1.4 16V 155KM
Paliwo: Benzyna
Województwo: małopolskie [K]
Miejscowość: Kraków Rejestracja: 13 Sie 2008, Posty: 1336 Pomógł: 7
|
krism84 napisał(a): Szybkie pytaknko...
Czym grozi jazda gdy na dłuższa mete nie dokonamy regulacji? Masz gass więc wypaleniem zaworów się skończy i remontem głowicy 
_________________ K&N - 3" - GT1446 - 3" DP - sport kat 100cpsi - 2,5" 310ccm CorsaOPC , 550x180x65 fmic
209KM@5650rpm & 289Nm@3915rpm by cinsoft.pl & moto-race.pl
|
|
Góra |
|
 |
slmarko |
#726409 Wysłany:
18 Kwi 2014, 11:01; Temat postu: Re: Regulacja zaworów w GP 1.2 8V i 1.4 8V |
|
 |
Puntomaniak |
 |
Miejscowość: Ruda Śląska Rejestracja: 12 Kwi 2008, Posty: 72
|
krism84 napisał(a): Szybkie pytaknko...
Czym grozi jazda gdy na dłuższa mete nie dokonamy regulacji? Grozi wysadzeniem silnika w powietrze 
|
|
Góra |
|
 |
kosmodron |
#727225 Wysłany:
25 Kwi 2014, 11:14; Temat postu: Re: Regulacja zaworów w GP 1.2 8V i 1.4 8V |
|
 |
Puntoświr |
 |
Imię: Grzegorz
Samochód: Grande Punto 5d
Silnik: 1.4 8V 77KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: Dynamic
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Chorzów Rejestracja: 24 Gru 2009, Posty: 723 Pomógł: 1
|
|
Góra |
|
 |
Rolce |
#727227 Wysłany:
25 Kwi 2014, 11:33; Temat postu: Re: Regulacja zaworów w GP 1.2 8V i 1.4 8V |
|
 |
Puntoświr |
Imię: Radek
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Województwo: Poza Polską
Miejscowość: Londyn Rejestracja: 10 Sty 2011, Posty: 278
|
kosmodron napisał(a): powiedzcie mi panowie kto naprawdę robił zawory w 1.4 8V a nie "słyszał" lub czytał.
Bo już 3 mechanik mi mówi że w tym silniku są hydrauliczne a nie płytkowe, i każdy ze zdziwieniem patrzy na mnie. W silniku 1.2cc 8V 60KM regulacja jest na plytki, sam robilem regulacje to wiem jak jest. W 1.2 16V jest (podobno) hydrauliczne. Z tego co wiem to 1.4 8V to jest poprostu mocniejsza wersja 1.2 8V wiec sa tez plytki, pytanie tylko czy takie same jak w 1.2. Mi tez mechanik mowil ze w moim jest regulacja hydrauliczna wiec dlatego sam zrobilem regulacje. Zajelo mi to sporo czasu ale wiem ze bylo dokladnie i dobrze zrobione. W swoim silniku robilem regulacje, bez sciagania walka rozrzadu i powiem ze to dobra metoda, malo inwazyjna, jednak moze zajac nawet kilka godzin jak ktos nie ma wprawy, bo bardzo przydatne sa zdolnosci manualne, wprawa i cierpliwosc. Kolejna sprawa to umiejetnosc zrobienia sobie narzedzia do blokowania szklanek i jego ewentualne przerobki w trakcie. Kolejna wazna sprawa to umiejetnosc poslugiwania sie szczelinomierzem i szczelinomierz dobrej jakosci. Bardzo wazna sprawa to pewne dane co do wymaganych luzow na ssacym i wydechowym dla danego silnika, wiem ze z tym moga byc problemy bo dla mojego silnika spotkalem sie z rozbieznosciami i do konca nie mam 100% pewnosci jak bylo fabrycznie robione. Trzeba tez wziac pod uwage ze po pomiarach i wyjeciu plytek trzeba kupic nowe plytki, wiec jak ktos uzywa auto na codzien to moze byc problem. Spojrz na moj opis regulacji, sa tez tu jeszcze inne. http://fiatpunto.com.pl/topic32674.html
Ostatnio edytowany przez Rolce, 25 Kwi 2014, 11:36, edytowano w sumie 1 raz
|
|
Góra |
|
 |
bazyl27 |
#727228 Wysłany:
25 Kwi 2014, 11:36; Temat postu: Re: Regulacja zaworów w GP 1.2 8V i 1.4 8V |
|
 |
Puntoświr |
Imię: rafał
Samochód: Grande Punto 5d
Silnik: 1.2 8V 65KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Województwo: podlaskie [B]
Miejscowość: suwałki Rejestracja: 05 Cze 2011, Posty: 169 Pomógł: 1
|
Dla ludzi poszukujących podobnych odpowiedzi na forum, odpowiem tak: posiadam GP 1.2 8V i tam na pewno są płytki, robiłem widziałem na 100% w 1.4 nie wiem dokładnie
|
|
Góra |
|
 |
Rolce |
#727240 Wysłany:
25 Kwi 2014, 14:16; Temat postu: Re: Regulacja zaworów w GP 1.2 8V i 1.4 8V |
|
 |
Puntoświr |
Imię: Radek
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Województwo: Poza Polską
Miejscowość: Londyn Rejestracja: 10 Sty 2011, Posty: 278
|
gregor80 napisał(a): Ja przy ostatniej regulacji zaworów też miałem dwie płytki do wymiany (zby mały luz). Muli tak samo na benzynie jak i gazie jednak widze że wcześniej zbierał sie szybciej. Z tego co doczytałem przy zasilaniu LPG ze wględu na wyższa temperturę spalania zmniejsza się luz zaworów poniżej wartości nominalnej co skutkuje podparciem zaworów w pozycji zamkniętej rezultatem tego jest brak prawidłowej kompresji i wypalanie zaworów. Przy zasilaniu beznyną ten proces postępuje znacznie wolniej stąd tez regulacje są rzadsze. Proszę poprawcie mnie jak się rozmijam z prawdą. dokladnie tak jest [ Dodano: 25 Kwi 2014 12:52 ]bazyl27 napisał(a): prawda, wiec skoro podpiera zawory tzn. ze sa niedomkniete, wiec mozesz sobie sprawdzic kompresje i bedzie jasne, u mnie tez mulilo na gazie i na benzynie, do tego ciezko odpalal przyczyna byla nieszczelna listwa lpg, podawala jednoczesnie gaz i benzyne, do tego na samym gazie byl beznadziejnie mulowaty bo nieprecyzyjnie dawkowalo gaz jak zawory sa niedomkniete to jest juz skrajna sytuacja wtedy gdy nie ma juz w ogole luzu zawory powinny byc otwarte na scisle okreslony czas aby wszystkie suwy na wszystkich cylindrach byly idealnie zsynchroizowane czasowo zawor jak bedzie za dlugo otwarty to moze sie szybciej przegrzewac, bo nie odprowadza odpowiednio ciepla do gniazda zaworow, mozesz miec kompresje ale i tak po jakims tam czasie ulegnie szybszemu zuzyciu wiec regulacja to w wiekszym stopniu zapobieganie niz leczenie jak zawor bedzie za krotko otwarty to ograniczy przelyw gazow co skutkuje spadkiem mocy silnika jak dolotowy to slabo bedzie napelniac cylindry jak wydechowy to bedzie problem w odprowadzeniem spalin i tyle na temat...
|
|
Góra |
|
 |
Ekonom |
#727247 Wysłany:
25 Kwi 2014, 14:50; Temat postu: Re: Regulacja zaworów w GP 1.2 8V i 1.4 8V |
|
 |
Puntomaniak |
 |
Samochód: Grande Punto 5d
Silnik: 1.4 8V 77KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Dynamic
Województwo: dolnośląskie [D]
Miejscowość: Wrocław Rejestracja: 28 Paź 2008, Posty: 78
|
Panowie 1.4 8V - płytki. Koszty regulacji: ASO Wrocław (Amicar), uszczelka 70 zł, robocizna 150 zł, płytki 12,5 zł, u mnie były 4 szt. Łączny koszt 270 zł.
_________________ GP Dynamic (5D) 1,4 8v 77KM - Brązowy Fado [57 200 km - 10.07.2012] + [65 900 km - 11.03.2013] + [06.11.2013 - 73 600 km] + [24.04.2014 - 78 900 km] + [20.11.2014 - 75 900 km] + [02.04.2015 - 88 350 km] + [18.08.2017 - 128 880 km]
topic12676.html ... ary%20fado
Honda Civic Sport Tourer 1.8 142KM - Urban Titanum [200 km - 17.02.2015] + [1 100 km - 02.04.2015] + [40 282 km - 18.08.2017]
topic50231.html
|
|
Góra |
|
 |
Limet |
#730071 Wysłany:
15 Maj 2014, 13:07; Temat postu: Re: Regulacja zaworów w GP 1.2 8V i 1.4 8V |
|
 |
Cesarz Bendzina |
 |
Imię: Michał
Samochód: Grande Punto 3d
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Wersja: Sport
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: SBE - Śląskie Betlejem :E Rejestracja: 05 Kwi 2007, Posty: 2418 Pomógł: 3
|
|
Góra |
|
 |
kmarcin76 |
#737813 Wysłany:
23 Lip 2014, 10:09; Temat postu: Re: Regulacja zaworów w GP 1.2 8V i 1.4 8V |
|
 |
Puntoświr |
Samochód: Grande Punto 5d
Silnik: 1.4 8V 77KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Estiva Blue&Me
Województwo: opolskie [O]
Rejestracja: 03 Sie 2009, Posty: 306
|
Robiłem w swoim aucie wczoraj. Przebieg 92 tys. Mechanik w ASO powiedział, że poszły 4 płytki. KOszt 391 zl (250 robota + materiały).
_________________ Był/jest: GP 1.4 8v, Panda 1.1, tipo HB T-jet
|
|
Góra |
|
 |
abezus |
#737879 Wysłany:
23 Lip 2014, 20:29; Temat postu: Re: Regulacja zaworów w GP 1.2 8V i 1.4 8V |
|
 |
Puntoświr |
Imię: Marcin
Samochód: Grande Punto 5d
Silnik: 1.4 8V 77KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Dynamic
Województwo: podkarpackie [R]
Miejscowość: Krosno Rejestracja: 26 Paź 2011, Posty: 227
|
Panowie w kwestii regulacji zaworów sprawa jest prosta. Praktycznie wszystkie silniki 8 zaworowe nie mają hydraulicznej kompensacji luzu zaworowego, czy to diesel czy benzyna jeśli ma 8 zaworów trzeba luzy zaworowe ustawiać ręcznie. Do tej listy można dodać większość silników benzynowych forda, praktycznie wszystkie silniki benzynowe w samochodach japońskich gdyż Japończycy od lat twierdzą że ręczne ustawianie luzów zaworowych jest lepsze niż hydrauliczne.
|
|
Góra |
|
 |
danielmax |
#739631 Wysłany:
09 Sie 2014, 08:38; Temat postu: Re: Regulacja zaworów w GP 1.2 8V i 1.4 8V |
|
 |
Puntomaniak |
Samochód: Grande Punto 5d
Silnik: 1.4 8V 77KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Dynamic
Województwo: kujawsko-pomorskie [C]
Miejscowość: kuj-pom Rejestracja: 23 Gru 2009, Posty: 91
|
jestem po regulacji robiłem przy 60 tys. czyli wg instrukcji, poszły 3 płytki, może to sugestia ? ale wydaje się jakby silnik pracował ciszej, koszt dwie stówy w aso. myślę że warto jak się ma zamiar pojeździć dłużej autkiem.
_________________ GRANDE PUNTO 1,4 8v- DYNAMIC -cross over
|
|
Góra |
|
 |
MarMarK |
#741506 Wysłany:
26 Sie 2014, 19:07; Temat postu: Re: Regulacja zaworów w GP 1.2 8V i 1.4 8V |
|
 |
Puntoświr |
 |
Imię: Marcin
Samochód: Grande Punto 5d
Silnik: 1.4 8V 77KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: 360*
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Mysłowice Rejestracja: 03 Paź 2008, Posty: 160 Pomógł: 3
|
Dzisiaj mój puntek był na regulacji zaworów. Przy 114000km dostał 3 płytki. Co ciekawe, po 60000km też były mierzone luzy i wtedy okazało się, że silnik był rozbierany zupełnie niepotrzebnie bo luzy nie wymagały żadnej korekty! A koszt sprawdzenia luzów, dołożenia 3 płytek i wymiany uszczelek wyniósł w ASO 250zł 
_________________ Grande Punto 360° 1.4 77KM (2007)
|
|
Góra |
|
 |
Agent |
#760785 Wysłany:
28 Sty 2015, 19:24; Temat postu: Re: Regulacja zaworów w GP 1.2 8V i 1.4 8V |
|
 |
Puntoświr |
 |
Imię: Emil
Samochód: Grande Punto 5d
Silnik: 1.4 8V 77KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Województwo: warmińsko-mazurskie [N]
Miejscowość: Olsztyn/Giżycko Rejestracja: 08 Wrz 2013, Posty: 142
|
W 1.4 8v na pewno jest mechaniczna regulacja luzów zaworowych, z ASO się dziś dowiedziałem. Punciak ma 216 kkm, z czego ja zrobiłem ok. 70 i nie wiem czy kiedykolwiek taka regulacja była przeprowadzana... Silnik chodzi głośno, coś klekocze, prawie jak diesel. na zimno bardziej. Jak sprawdzić, czy panewka się nie obróciła trochę? Da radę to zdiagnozować, bez zwalania góry? Ewentualnie jak określić stan głowicy? 
_________________ Życie jest za krótkie, by jeździć dieslem...
|
|
Góra |
|
 |
Piechuxt |
#760787 Wysłany:
28 Sty 2015, 19:27; Temat postu: Re: Regulacja zaworów w GP 1.2 8V i 1.4 8V |
|
 |
Puntoświr |
 |
Imię: Marcin
Samochód: Bravo
Silnik: 1.4 16V 185KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Sport
Województwo: warmińsko-mazurskie [N]
Miejscowość: Olsztyn Rejestracja: 01 Mar 2011, Posty: 3413 Pomógł: 17
|
Agent, Panewki można obejrzeć od dołu przez zdjęcie michu olejowej. Mikropęknięć na głowicy raczej nie zobaczysz bez zrzucania główki. I jeżeli sam zrobiłeś 70k bez żadnej regulacji to jesteś jakieś 3 regulacje w plecy przy tym co ile zalecają sprawdzać luzy przy gazie...  I może to tak klepać
_________________ "Kiedyś wyrwe się z tego 1.2 padołu, i was wszystkich objade..." Paul Coelho No i na chwile sie wyrwałem : 1.2 8vT 2000r 5d S+ [*] a brat jego: Punto Evo Mylife 2011 1.2 69km A teraz ewolucja pod tyłkiem: Bravo 1.4 T-jet Sport TDP 230+KM 295+Nm
|
|
Góra |
|
 |
Agent |
#760790 Wysłany:
28 Sty 2015, 19:55; Temat postu: Re: Regulacja zaworów w GP 1.2 8V i 1.4 8V |
|
 |
Puntoświr |
 |
Imię: Emil
Samochód: Grande Punto 5d
Silnik: 1.4 8V 77KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Województwo: warmińsko-mazurskie [N]
Miejscowość: Olsztyn/Giżycko Rejestracja: 08 Wrz 2013, Posty: 142
|
W ASO w Olsztynie śpiewają 250 polskich złotych nowych za samą regulację. Jutro zadzwonię do Giżycka i zapytam, pewnie połowę ceny.
_________________ Życie jest za krótkie, by jeździć dieslem...
|
|
Góra |
|
 |
Piechuxt |
#760822 Wysłany:
28 Sty 2015, 22:01; Temat postu: Re: Regulacja zaworów w GP 1.2 8V i 1.4 8V |
|
 |
Puntoświr |
 |
Imię: Marcin
Samochód: Bravo
Silnik: 1.4 16V 185KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Sport
Województwo: warmińsko-mazurskie [N]
Miejscowość: Olsztyn Rejestracja: 01 Mar 2011, Posty: 3413 Pomógł: 17
|
Agent, w moim silniku wzięli coś koło120zł ,a robota ta sama. Więc jak nie każą Ci dopłacić bo ,,młodszy i eksluzywniejszy", to 
_________________ "Kiedyś wyrwe się z tego 1.2 padołu, i was wszystkich objade..." Paul Coelho No i na chwile sie wyrwałem : 1.2 8vT 2000r 5d S+ [*] a brat jego: Punto Evo Mylife 2011 1.2 69km A teraz ewolucja pod tyłkiem: Bravo 1.4 T-jet Sport TDP 230+KM 295+Nm
|
|
Góra |
|
 |
maciekt8 |
#760852 Wysłany:
29 Sty 2015, 00:32; Temat postu: Re: Regulacja zaworów w GP 1.2 8V i 1.4 8V |
|
 |
Puntoświr |
Imię: Maciek
Samochód: Grande Punto 3d
Silnik: 1.4 16V 120KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: Sport
Województwo: mazowieckie [W]
Miejscowość: Żyrardów Rejestracja: 08 Lis 2014, Posty: 224 Pomógł: 6
|
Tym którzy nie robili lub nie sprawdzali luzów zaworowych w 1.2 i 1.4 8V to polecam chociaż przekontrolować. Tym bardziej jeśli na gazie jeździ. Ostatni przypadek jaki miałem to 1.4 8V. Silnik chodził głośno nierówno jakby na jeden cylinder nie palił. Sprawa wyglądała tak że na jednym zaworze wydechowym nie było w ogóle luzu przez co ucierpiała lekko krzywka na wałku. Kolejny zawór wydechowy luz 0,10 czyli praktycznie też brak luzu. Na reszcie zaworów wydechowych luz trochę mniejszy do korekty, ale jakiś tam był. Ssące nie pamiętam, ale kilka poszło do korekty. Po zabiegu silnik chodził dużo ciszej i równo. Miał swoje zaciachy, ale regulacja zrobiła swoje. A dodam że do tych dwóch zaworów wydechowych gdzie nie było luzu nie dało rady kupić płytek bo tak cienkich nie produkują. Trzeba było oddać do szlifu. Ogólnie to kontrolę i regulację może zrobić każdy kto ma trochę pojęcia o szczelinomierzu i odkręceniu kilku śrubek. Nawet nie potrzeba specjalnych narzędzi oczywiście te fiatowskie dużo ułatwiają sprawę. Pozdrawiam
_________________ la nostra passione cars
|
|
Góra |
|
 |
Krzycho90 |
#774645 Wysłany:
07 Maj 2015, 08:07; Temat postu: Re: Regulacja zaworów w GP 1.2 8V i 1.4 8V |
|
 |
Puntoświr |
 |
Imię: Krzysiek
Samochód: Grande Punto 5d
Silnik: 1.4 16V 95KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: Dynamic
Województwo: podkarpackie [R]
Rejestracja: 08 Paź 2006, Posty: 2789 Pomógł: 3
|
CZyli podsumowując, w 16v nie potrzeba przeprowadzać regulacji zaworów? mam lpg
_________________ byłe mk2 FL : topic38980.html obecne: w trakcie przygotowania
|
|
Góra |
|
 |
abezus |
#774659 Wysłany:
07 Maj 2015, 11:24; Temat postu: Re: Regulacja zaworów w GP 1.2 8V i 1.4 8V |
|
 |
Puntoświr |
Imię: Marcin
Samochód: Grande Punto 5d
Silnik: 1.4 8V 77KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Dynamic
Województwo: podkarpackie [R]
Miejscowość: Krosno Rejestracja: 26 Paź 2011, Posty: 227
|
|
Góra |
|
 |
misci |
#774660 Wysłany:
07 Maj 2015, 11:39; Temat postu: Re: Regulacja zaworów w GP 1.2 8V i 1.4 8V |
|
 |
Puntoświr |
 |
Samochód: Punto Evo 3d
Silnik: 1.4 8V 77KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: MyLive
Województwo: śląskie [S]
Rejestracja: 22 Paź 2014, Posty: 833 Pomógł: 27
|
Dołączę się z pytaniem. W 1,4 8V mamy zmienne fazy rozrządu. Osadzenie pokrywy rozrządu, w której znajduje się "siłownik" zaworu sterującego fazami, zaleca się wykonać przy użyciu specjalnego narzędzia - płytki, mocowanej od strony skrzyni biegów. Czy to narzędzie jest konieczne, czy to tylko utrudniacz zalecany przez producenta?
W skrócie pytanie brzmi czy ktoś zamocował pokrywę rozrządu z dobrym skutkiem nie używając specjalistycznych narzędzi?
|
|
Góra |
|
 |
Krzycho90 |
#774756 Wysłany:
07 Maj 2015, 23:55; Temat postu: Re: Regulacja zaworów w GP 1.2 8V i 1.4 8V |
|
 |
Puntoświr |
 |
Imię: Krzysiek
Samochód: Grande Punto 5d
Silnik: 1.4 16V 95KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: Dynamic
Województwo: podkarpackie [R]
Rejestracja: 08 Paź 2006, Posty: 2789 Pomógł: 3
|
To co może być powodem podobnych odgłosów? Na ciepłym silniku..
[ Dodano: Czw Maj 07, 2015 22:55 ]
To co może być powodem podobnych odgłosów? Na ciepłym silniku..
_________________ byłe mk2 FL : topic38980.html obecne: w trakcie przygotowania
|
|
Góra |
|
 |
yacek _b |
#775055 Wysłany:
11 Maj 2015, 16:52; Temat postu: Re: Regulacja zaworów w GP 1.2 8V i 1.4 8V |
|
 |
Puntoświr |
 |
Imię: Jacek
Samochód: Punto Evo 5d
Silnik: 1.4 8V 77KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Estiva Blue&Me
Województwo: pomorskie [G]
Miejscowość: Gdańsk Rejestracja: 25 Kwi 2010, Posty: 339 Pomógł: 1
|
Koledzy tak informacyjnie , za sprawdzenie zaworów w ASO w Gdańsku + 2 płytki + nowa uszczelka + robocizna zapłaciłem 310 zł ( przebieg 63 tys. po 5 latach )
_________________ Punto Evo Estiva Blue&Me (był ) Ford Focus Trend Sport 1.6 Ti-VCT 125 KM ( jest )
|
|
Góra |
|
 |
|
Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum Nie możesz dodawać załączników na tym forum
|
|