You Tube • FAQ •  Szukaj •  Zarejestruj się •  Zaloguj się 




Obecny czas: 03 Cze 2024, 10:54

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)




Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 408 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 ... 17  Następna
Autor Wiadomość
 
 Post #502019 Wysłany: 31 Sie 2011, 22:24; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Tomasz
Samochód: Croma
Silnik: 1.9 120KM mJTD
Paliwo: ON
Wersja: Dynamic
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: SZ //\\ STA
Rejestracja: 15 Sie 2007,
Posty: 4874
Pomógł: 39
podjedz do pkt sprzedaży aku i oni ci przemierzą aku i ładowanie i doradzą co jest grane i to wszystko bezpłatnie. PRzynajmniej w Zabrzu tak jest ;) ja stawiam juz na aku

_________________
Jest sadza - jest zabawa :>


Góra
 Profil  
 

 
 Post #502020 Wysłany: 31 Sie 2011, 22:25; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr

Imię: Wojtek
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Województwo: zachodniopomorskie [Z]
Miejscowość: SZCZECIN
Rejestracja: 10 Gru 2009,
Posty: 4596
Pomógł: 56
miernik i sprawdzasz jakie ładowanie ma aku na włączonym silniku
choć wydaje Mi się że to aku po prostu padł, 5 lat to już pewnie jego czas


Góra
 Profil  
 
 
 Post #502022 Wysłany: 31 Sie 2011, 22:34; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Mariusz
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Województwo: małopolskie [K]
Miejscowość: Kraków
Rejestracja: 28 Cze 2011,
Posty: 940
Pomógł: 1
Też stawiam na aku... pewnie zagości Futura na dniach.

Wojtass18 a możesz jaśniej napisać o tym sprawdzeniu? Miernik mam, ale jestem laikiem w tych sprawach :mrgreen:

Dzięki za zainteresowanie tematem :salut:


Góra
 Profil  
 
 
 Post #502026 Wysłany: 31 Sie 2011, 22:39; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr

Imię: Krzysiek
Samochód: Grande Punto 3d
Silnik: 1.4 8V 77KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Energy
Województwo: pomorskie [G]
Rejestracja: 06 Lis 2007,
Posty: 1009
Pomógł: 20
Mario Evo napisał(a):
Autko śmigało normalnie przez godzinke po czym podczas jazdy znowu zaczęłą się choinka desce... Dlaczego podczas jazdy zaczął aku słabnąć? Problem z alternatorem? Jak mogę to sprawdzić czy alternator ładuje aku?

Wygląda to na awarię alternatora, bo jeśli nawet akumulator słaby to podczas jazdy się doładowuje i nie daje błędnych komunkatów. Sprawdzić możesz to multimetrem , napięcie ładowania powinno wynosić od 13,8V do 14,4V; zwykle jest to ok 14,2V; ale odpalając samochód na światłach to światła świecą się jaśniej przy dobrym ładowaniu :) Co do miernika: odpalasz samochód, otwierasz maskę i przykładasz kabelki i patrzysz jakie jest napięcie ładowania, miernik ustawiasz na zakres do 20V :)

_________________
Fiat Grande Punto 1.4 8V 77km, Energy, 3 dzwiowy, szary jungle.


Góra
 Profil  
 
 
 Post #502029 Wysłany: 31 Sie 2011, 22:46; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Mariusz
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Województwo: małopolskie [K]
Miejscowość: Kraków
Rejestracja: 28 Cze 2011,
Posty: 940
Pomógł: 1
no właśnie dziwi mnie fakt, że podczas jazdy było coraz gorzej... a specjalnie jechałem na wysokich obrotach żeby się podładował i nic to nie dało :?
Światła prawie zanikły podczas jazdy a w środku też ledwo co się zażyło podświetlenie zegarów...


Góra
 Profil  
 
 
 Post #502033 Wysłany: 31 Sie 2011, 22:53; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr

Imię: Wojtek
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Województwo: zachodniopomorskie [Z]
Miejscowość: SZCZECIN
Rejestracja: 10 Gru 2009,
Posty: 4596
Pomógł: 56
Mario Evo napisał(a):
Światła prawie zanikły podczas jazdy a w środku też ledwo co się zażyło podświetlenie zegarów...

tak to raczej altek, sprawdź jeszcze przewody co do altka idą może się cuś poluzowało


Góra
 Profil  
 
 
 Post #503172 Wysłany: 06 Wrz 2011, 06:51; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Mariusz
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Województwo: małopolskie [K]
Miejscowość: Kraków
Rejestracja: 28 Cze 2011,
Posty: 940
Pomógł: 1
Witam ponownie :) Zmierzyłem miernikiem ładowanie tak jak wyżej koledzy pisali i rzeczywiście wyszło, że alternator nie ładuje (tzn. ładuje, ale za mało).
Udałem się do serwisu, wymienili na oryginalny i teraz działa wszystko pięknie ;) Gość z serwisu powiedział, że alternatory w Fiatach (szczególnie w Grande Punto) nie są najlepszej jakości i lubią pękać... Uznał za wadę fabryczną bo miał już kilka takich GP :P


Góra
 Profil  
 
 
 Post #503201 Wysłany: 06 Wrz 2011, 11:22; 
 Temat postu:
Offline
Puntomaniak
Awatar użytkownika

Samochód: Grande Punto 3d
Silnik: 1.9 130KM mJTD
Paliwo: ON
Wersja: Sport
Województwo: wielkopolskie [P]
Miejscowość: Poznań
Rejestracja: 09 Maj 2011,
Posty: 74
Mario Evo napisał(a):
Witam ponownie :) ...... Uznał za wadę fabryczną bo miał już kilka takich GP :P


to jest wada fabryczna już od pierwszego dnia produkcji punto 1 :lol:

_________________
GP Sport 1,9jtd 160ps/360Nm


Góra
 Profil  
 
 
 Post #506873 Wysłany: 23 Wrz 2011, 08:20; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr

Imię: Paweł
Samochód: Grande Punto 5d
Silnik: 1.4 8V 77KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Energy
Województwo: mazowieckie [W]
Rejestracja: 21 Sty 2008,
Posty: 177
Tak, Fiat nigdy nie poprawił tego, w Punto I jak już pisałem przez 13 lat wymieniłem ze 2-3 sztuki, obudowy tak pękały, że to użebrowanie mogłem łamać małym palcem, tak nędzny jest materiał z którego jest zrobiona obudowa.
Efektem było to, że łożysko obracało się w obudowie, ta wycierała się, dostawał luzu i uzwojenie tarło o stojan ... ale auto rasowo brzmiało, jakby miało turbinę :E

_________________
GP 1.4 8V Energy czerwony bolero (rok.prod. 2006, I rej. 2007)


Góra
 Profil  
 
 
 Post #514279 Wysłany: 25 Paź 2011, 11:42; 
 Temat postu: Re: Słaby akumulator - problemy, spostrzeżenia, uwagi
Offline
Ekstremista
Awatar użytkownika

Imię: Marek
Samochód: Inny Fiat
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Województwo: kujawsko-pomorskie [C]
Miejscowość: Toruń
Rejestracja: 13 Cze 2007,
Posty: 1614
Pomógł: 9
Mój Kropasek otrzymał wczoraj nowy aku Bosch S5 020. 4,5 letni Magneti Marelli ostatnio robił dużo psikusów, aktualnie oczekuje na odwiezienie do utylizacji. Od kilku dni normą był wskaźnik temperatury oraz zatrzymywanie się rozrusznika z gaśnięciem wszystkich kontrolek. Ładować się ładował, tylko po kilku godzinach postoju był klops - nie trzymał prądu. Wczoraj po siedmiu godzinach postoju z trudem odpalił, więc nie było na co dłużej czekać. Bosch na razie się spisuje, zrobione już 180km, całonocny postój, poranne odpalenie bez niespodzianek 8)
Swoją drogą przeczytałem kilka wcześniejszych postów. Przerażające jest to, że ludzie nie czytają instrukcji (o czym niejednokrotnie pisałem - zaglądać w instrukcję) - pytanie, jak zamknąć samochód, gdy nie będzie akumulatora... :roll: Aż nasuwa się odpowiedź: normalnie, wszystkie cztery kluczem, tylko w tylnych trzeba trafić na odpowiednią dziurkę :E Otworzyć bagażnik też nie problem, ale trzeba trochę inaczej - od wnętrza samochodu i szukać dzyndzelka przy zamku...

_________________
FIAT 500X Lounge 2016 brązowy magnetico, 1.4 MultiAir II Turbo 140KM
FIAT Grande Punto Emotion 2007 czarny crossover, 1.4 8V 77KM - był od 29.05.2007 do 03.03.2024
FIAT UNO 1993 45 MKII czerwona strzała - był
Peugeot 206 Pop Art 2005 1.4 8V 75KM - żonkowóz - był


Góra
 Profil  
 
 
 Post #514673 Wysłany: 26 Paź 2011, 12:19; 
 Temat postu: Re: Słaby akumulator - problemy, spostrzeżenia, uwagi
Offline
Puntoświr

Samochód: Grande Punto 5d
Silnik: 1.4 8V 77KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Estiva Blue&Me
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Sosnowiec
Rejestracja: 21 Paź 2010,
Posty: 107
to wada chyba każdego tanszego fiata tzn altki :) w sienie podobnie - altki padają jak muchy :)

_________________
GP Estiva B&M 1,4 8V Red Exotica, Siena 1,6 LPG+BLOS


Góra
 Profil  
 
 
 Post #514711 Wysłany: 26 Paź 2011, 13:26; 
 Temat postu: Re: Słaby akumulator - problemy, spostrzeżenia, uwagi
Offline
Puntoświr

Imię: Paweł
Samochód: Grande Punto 5d
Silnik: 1.4 8V 77KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Energy
Województwo: mazowieckie [W]
Rejestracja: 21 Sty 2008,
Posty: 177
Ale naprawa nie jest droga, na Allegro nowe chodzą po ok. 200-250, bardziej frustrujące jest to, jak stanie w nocy na pustkowiu.
W MK1 tak miałem, kontrolka nie dała znać a akumulator rozładował się do zera i kaplica ...
Teraz słyszałem w GP popiskiwanie, byłem pewien, że to obudowa a okazało się, że tylko pasek.
Odprowadzenie wody znad alternatora mam od nowości, 2006 rok produkcji, od 2007 jeżdżę, nie jest źle.

_________________
GP 1.4 8V Energy czerwony bolero (rok.prod. 2006, I rej. 2007)


Góra
 Profil  
 
 
 Post #520496 Wysłany: 15 Lis 2011, 22:11; 
 Temat postu: Re: Słaby akumulator - problemy, spostrzeżenia, uwagi
Offline
Ekstremista
Awatar użytkownika

Imię: Marek
Samochód: Inny Fiat
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Województwo: kujawsko-pomorskie [C]
Miejscowość: Toruń
Rejestracja: 13 Cze 2007,
Posty: 1614
Pomógł: 9
Ehhh, wczoraj padł nowy aku :( Po zmierzeniu napięcia ładowania okazało się, że:
1. Napięcie ładowania bez obciążenia odbiornikami na wolnych obrotach: 13,96V.
2. Napięcie ładowania pod maksymalnym obciążeniem prądowym na wolnych obrotach: 13.10V.

Wniosek taki, że alternator padaka :(

[ Dodano: 15 Lis 2011 21:11 ]

Okazało się, że to jednak nie alternator, co mnie bardzo cieszy :D Urwał się przewód masowy łączący skrzynię biegów z nadwoziem (przy oczku). Trzymał się na trzech "włoskach". Został wymieniony na miedzianą taśmę, zamiast grubego twardego dziadostwa. Zostało to znalezione po dwóch godzinach sprawdzania elektryki... Na pierwszy rzut oka nie było widać uszkodzenia.

_________________
FIAT 500X Lounge 2016 brązowy magnetico, 1.4 MultiAir II Turbo 140KM
FIAT Grande Punto Emotion 2007 czarny crossover, 1.4 8V 77KM - był od 29.05.2007 do 03.03.2024
FIAT UNO 1993 45 MKII czerwona strzała - był
Peugeot 206 Pop Art 2005 1.4 8V 75KM - żonkowóz - był


Góra
 Profil  
 
 
 Post #523437 Wysłany: 23 Lis 2011, 19:36; 
 Temat postu: Re: Słaby akumulator - problemy, spostrzeżenia, uwagi
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Samochód: Grande Punto 3d
Silnik: 1.2 8V 69KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Active
Województwo: świętokrzyskie [T]
Miejscowość: Skarżysko-Kamienna
Rejestracja: 06 Gru 2010,
Posty: 567
Pomógł: 3
dzisiaj mierzyłem u siebie :

Image

na wolnych obrotach bez świateł.

_________________
GP 1.2 8V 69 KM blue suggestivo 2011 3D TSK Poland
http://www.youtube.com/watch?v=3jD2eENE6r8 - kilometrów powoli przybywa ...


Góra
 Profil  
 
 
 Post #533994 Wysłany: 02 Sty 2012, 16:17; 
 Temat postu: Re: Słaby akumulator - problemy, spostrzeżenia, uwagi
Offline
Puntoświr

Imię: Dawid
Samochód: Grande Punto 5d
Silnik: 1.4 16V 120KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Emotion
Województwo: kujawsko-pomorskie [C]
Rejestracja: 03 Mar 2007,
Posty: 161
Witam,

U mnie jest taka ciekawostka - mniej więcej raz w roku widzę, że nie działa alarm i zamek centralny. Wtedy przekręcam kluczyk i jest ciemność. Mierzę na zaciskach akumulatora i jest 5.2V :D Rok temu w serwisie naładowali akumulator do pełna, wszystko sprawdzili, zmierzyli i przetestowali - wyszło, że wszystko jest OK a akumulator na chwilę "stracił motorykę". Teraz, po roku mam to samo. Postawiłem samochód na 3 dni i dzisiaj nie ma prądu - znowu motorykę stacił? :jupi: Akumulator fabryczny Magneti Marelli.

_________________
GP 1.4 T-Jet Emotion 16v 120KM


Góra
 Profil  
 
 
 Post #534358 Wysłany: 03 Sty 2012, 23:32; 
 Temat postu: Re: Słaby akumulator - problemy, spostrzeżenia, uwagi
Offline
Forumowicz

Rejestracja: 25 Sie 2009,
Posty: 2
Panowie,

i moje Grande 1.3JTD dopadły dziwne problemy. Objawy następujące:
- czasami od razu po przekręceniu kluczyka pojawia się "zbyt wysoka temp płynu chłodniczego", po czym auto odpala jednak normalnie
- czasami (rzadko) sygnalizowana jest awaria układu wspomagania
- czasami nie mam żadnego z powyższych błędów, ale podczas próby rozruchu nie słychać nic, albo coś cyka, albo brzęczy, ale auto nie odpala
- a w większości przypadków auto jednak odpala normalnie.
Kilka dni mogę jeździć bez żadnego problemu, ale mój rekord to odpalenie za 10-ym razem, a wcześniej cykania, chrumkania, albo cisza...

Awaria jest o tyle nieciekawa, że ani serwis autoryzowany nie był w stanie nic stwierdzić, bo auto akurat miało dobry humor i paliło ok (zostawiłem nawet w ASO by i na drugi dzień spróbowali powtórzyć problem). Wszyscy mówią "niech Pan przyjedzie jak się rozreguluje do końca". ASO zasugerowało nawet "może uszkodzony komputer a może bezpieczniki"... A mi naprawdę szkoda męczyć auto odpalając je za n-tym razem... Awaria trwa już kilka miesięcy i przez 2 tyg mogę mieć spokój, po czym przez 2-3 dni znów seria nieudanych odpaleń.

Sugerując się forum wymieniłem akumulator na Centrę, ale niestety w niczym to nie pomogło. Może podsuniecie nietechnicznemu laikowi co elektryk powinien sprawdzić? Wyczytałem wyżej w poście krowki o przewodzie masowym łączącym skrzynię biegów z nadwoziem. Czy informacja "sprawdź Pan przewód masowy" elektrykowi wystarczy? Co jeszcze można sprawdzić? Chciałbym przed wizytą mieć kompletną listę rzeczy do zbadania.

Pozdrawiam, Piotrek


Góra
 Profil  
 
 
 Post #534369 Wysłany: 03 Sty 2012, 23:49; 
 Temat postu: Re: Słaby akumulator - problemy, spostrzeżenia, uwagi
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Tomasz
Samochód: Croma
Silnik: 1.9 120KM mJTD
Paliwo: ON
Wersja: Dynamic
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: SZ //\\ STA
Rejestracja: 15 Sie 2007,
Posty: 4874
Pomógł: 39
pete760 napisał(a):
- czasami od razu po przekręceniu kluczyka pojawia się "zbyt wysoka temp płynu chłodniczego", po czym auto odpala jednak normalnie

najczęściej pokazuje się przy spadkach napięć na aku. Skoro aku wymieniłeś to może od przewodu masowego.
przewód masowy możesz sam sprawdzić, zobacz kleme "-" dokąd idzie doprowadzi cię do miejsca gdzie może sie oberwać,ukruszyć.

_________________
Jest sadza - jest zabawa :>


Góra
 Profil  
 
 
 Post #535909 Wysłany: 09 Sty 2012, 14:05; 
 Temat postu: Re: Słaby akumulator - problemy, spostrzeżenia, uwagi
Offline
Ekstremista
Awatar użytkownika

Imię: Marek
Samochód: Inny Fiat
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Województwo: kujawsko-pomorskie [C]
Miejscowość: Toruń
Rejestracja: 13 Cze 2007,
Posty: 1614
Pomógł: 9
kox napisał(a):
pete760 napisał(a):
- czasami od razu po przekręceniu kluczyka pojawia się "zbyt wysoka temp płynu chłodniczego", po czym auto odpala jednak normalnie

najczęściej pokazuje się przy spadkach napięć na aku. Skoro aku wymieniłeś to może od przewodu masowego.
przewód masowy możesz sam sprawdzić, zobacz kleme "-" dokąd idzie doprowadzi cię do miejsca gdzie może sie oberwać,ukruszyć.


Koniecznie trzeba sprawdzić przewód masowy łączący skrzynię z belką. Ulubione miejsce na urwanie, to przy oczku, którym dokręca się go do belki. Może nie być całkowicie oberwany i się trzyma. Oglądałem inne fora, i taki przypadek jak w moim wystąpił w kilku egzemplarzach.

_________________
FIAT 500X Lounge 2016 brązowy magnetico, 1.4 MultiAir II Turbo 140KM
FIAT Grande Punto Emotion 2007 czarny crossover, 1.4 8V 77KM - był od 29.05.2007 do 03.03.2024
FIAT UNO 1993 45 MKII czerwona strzała - był
Peugeot 206 Pop Art 2005 1.4 8V 75KM - żonkowóz - był


Góra
 Profil  
 
 
 Post #537719 Wysłany: 15 Sty 2012, 17:01; 
 Temat postu: Re: Słaby akumulator - problemy, spostrzeżenia, uwagi
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Miejscowość: Wielkopolska
Rejestracja: 20 Paź 2007,
Posty: 100
Koledzy z racji dużego wyboru akumulatorów na rynku zwracam się do was jako laik z prośbą o podpowiedź w doborze akumulatora. Poradźcie proszę jaki akumulator wybrać do silnika 1,9 m-jet?? słyszałem dobre opinie o firmie bodajże centra...ale nie wiem z kolei jaką wybrać pojemność 50 Ah, 55 Ah, a może więcej??

Proszę o podpowiedź...;)

_________________
Było: GP 5d 1,4 8v Active + pakiet Comfort, czarny Crossover

Jest: GP 3d SPORT 1,9 MultiJet, czerwony


Góra
 Profil  
 
 
 Post #537762 Wysłany: 15 Sty 2012, 18:35; 
 Temat postu: Re: Słaby akumulator - problemy, spostrzeżenia, uwagi
Offline
Puntoświr

Imię: Wiesław
Samochód: Grande Punto 5d
Silnik: 1.3 75KM mJTD
Paliwo: ON
Wersja: Estiva Blue&Me
Województwo: pomorskie [G]
Rejestracja: 24 Sty 2010,
Posty: 338
Pomógł: 4
Patrzyłem w katalog doboru do konkretnego modelu auta GP1,9 MultiJet to Akumulator Centra Plus 62Ah 540A CB620, katalog centry -> http://centra.com.pl/pub/uploaddocs/centra_pl_sc.pdf strona 64, lub futura CA640 to mocniejszy jeżeli masz dużo sprzętu prądożernego .


Góra
 Profil  
 
 
 Post #543566 Wysłany: 02 Lut 2012, 18:49; 
 Temat postu: Re: Słaby akumulator - problemy, spostrzeżenia, uwagi
Offline
Sympatyk kropek

Rejestracja: 02 Paź 2011,
Posty: 6
Witam serdecznie.
Przepraszam, że się podepnę z głupim pytanie. Ale może wie ktoś czy w GP z 2009r 1.3 MultiJet 75KM ten akumulator (fabryczny) Magneti Marelli jest bezobsługowy? Szukałem w internecie po numerach które widnieją na aku ale nie moge doszukać się konkretnej informacji. Akumulator ładowane w standardzie są ETS a u mnie nie widzę oznaczenia ETS, ale ES (co w internecie dało mi informację, że jest to na rynek azjatycji). Nigdzie nie widzę koreczków chyba, że są one schowane pod przykrywką. Na moje oko jest bezobsługowy ale kto pyta nie błądzi.

Akumulator: Magneti Marelli 12V 50Ah 360A i pod spodem widnieje nr. 436360-ES(nie wiem czy to jest nr modelu)

Za odpowiedź dziękuję:)


Góra
 Profil  
 
 
 Post #543599 Wysłany: 02 Lut 2012, 19:51; 
 Temat postu: Re: Słaby akumulator - problemy, spostrzeżenia, uwagi
Offline
Puntoświr

Imię: Wiesław
Samochód: Grande Punto 5d
Silnik: 1.3 75KM mJTD
Paliwo: ON
Wersja: Estiva Blue&Me
Województwo: pomorskie [G]
Rejestracja: 24 Sty 2010,
Posty: 338
Pomógł: 4
Mam ten sam rocznik i akku, pod naklejką jest listwa ,taka długa zaślepka a pod nią korki wspólnie spięte, ja rozbierałem i musiałem dolać bo płyty były lekko wynurzone z elektrolitu.


Góra
 Profil  
 
 
 Post #543620 Wysłany: 02 Lut 2012, 20:38; 
 Temat postu: Re: Słaby akumulator - problemy, spostrzeżenia, uwagi
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Hubert
Samochód: Grande Punto 5d
Silnik: Inny
Paliwo: ON
Wersja: Dynamic
Województwo: Poza Polską
Miejscowość: Gent, Belgia
Rejestracja: 23 Kwi 2008,
Posty: 689
Pomógł: 5
W zasadzie każdy akumulator ma te korki. W "bezobsługowych" są po prostu zakryte.

_________________
Image

od 03.2010:
Grande Punto Dynamic 5D | 2005 | 1.3 MultiJet 16V | 6-speed | 75 650 - 136 000 km
MOD by CINEK: 111 KM @ 231 Nm | Turbo VNT BorgWarner KKK BV35 @ 1.35 bar | EGR Off

Dołożone: tempomat, fabryczne radio CD z mp3, podłokietnik
W planach:
przyciemniane szyby tylne, fabryczny subwoofer, nagrzewnica elektryczna

04.2008 - 05.2009:
Punto MK1 SX 3D | 1997 | 1.2 8V 75 KM | 187 000 - 201 350 km


Góra
 Profil  
 
 
 Post #543910 Wysłany: 03 Lut 2012, 12:00; 
 Temat postu: Re: Słaby akumulator - problemy, spostrzeżenia, uwagi
Offline
Sympatyk kropek

Rejestracja: 02 Paź 2011,
Posty: 6
Z góry dzięki. Ładowałem go przez noc normalnie, ale teraz odłączyłem i zdjąłem panel i wyjąłem korki zaraz doleje wody destylowanej.


Góra
 Profil  
 
 
 Post #543924 Wysłany: 03 Lut 2012, 12:21; 
 Temat postu: Re: Słaby akumulator - problemy, spostrzeżenia, uwagi
Offline
Puntoświr

Imię: Wojtek
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Województwo: zachodniopomorskie [Z]
Miejscowość: SZCZECIN
Rejestracja: 10 Gru 2009,
Posty: 4596
Pomógł: 56
x9ro napisał(a):
Z góry dzięki. Ładowałem go przez noc normalnie, ale teraz odłączyłem i zdjąłem panel i wyjąłem korki zaraz doleje wody destylowanej.

powinno się dolewać najlepiej przed ładowaniem :)


Góra
 Profil  
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 408 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 ... 17  Następna


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Style based on FI Subsilver by phpBBservice.nl
Forum Fiata Punto © 2006 - 2020
Tłumaczenie: phpbbhelp.pl
phpBB SEO