|
Obecny czas: 18 Cze 2025, 01:23
|
Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy
Autor |
Wiadomość |
ZoLtaR |
#386825 Wysłany:
10 Sie 2010, 23:35; Temat postu: |
|
 |
Ekstremista |
 |
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: ON
Województwo: kujawsko-pomorskie [C]
Miejscowość: Toruń Rejestracja: 28 Sie 2007, Posty: 921
|
|
Góra |
|
 |
|
|
ipIV |
#386839 Wysłany:
11 Sie 2010, 01:18; Temat postu: |
|
 |
Admin ds. technicznych forum. |
 |
Imię: Michał
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.8 16V 130KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: HGT
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: SL/SK/SZ/SZA Rejestracja: 21 Cze 2006, Posty: 13084 Pomógł: 54
|
ZoLtaR napisał(a): a co ci sie nie podoba w moich tarczach?
zachodzą rudą, wystarczy auto na 3 miechy pod chmurką zostawić żeby można je wyrzucić  Przeleciałbym czymkolwiek chociażby olejem silnikowym czy jakimś smarem, jak odpalisz to, to się odtłuści i po sprawie  Na pewno będzie mniej rudej aniżeli jakby to zostawić. Swoje tarcze po wymianie zostawiłem na działce w "szopie"  Jak ostatnio się na nie nadziałem to część robocza dosłownie zarosła rudą 
_________________ Focus 1.0 Ecoboost 92kW & Punto Evo 1,4 16V MA 99kW@138kW & Punto II HGT Abarth 1,8 16V 96kW & Fiesta VII FL 1,0 12V Ecoboost 74kW Inne pod moją opieką: Tipo 1,4 16V 70kW Były: Punto II 5d 1,8 16V 96kW & Punto II 1,2 8V 44kW & Fiesta V 1,25 55kW
<- Ford Focus mk4 FL Trend 1,0 Ecoboost 2022 r. 
<- Fiat Punto II HGT 1,8 16V 2001 r.
<- Ford Fiesta VII FL 1,0 Ecoboost 2017 r.
<- Fiat Tipo 1,4 16V 2017 r.
<- Fiat Punto II 5d 1,8 16V 2002 r.
<- Fiat Punto Evo 1,4 MA Turbo 2010 r.
<- Ford Fiesta V 1,2 16V 2001 r.
<- Fiat Punto II 1,2 8V 2002 r. AM, B, BE, C, CE, T
|
|
Góra |
|
 |
DeviLL |
#386995 Wysłany:
11 Sie 2010, 19:10; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Samochód: Abarth Grande Punto
Silnik: 1.4 16V 155KM
Paliwo: Benzyna
Województwo: małopolskie [K]
Miejscowość: Kraków Rejestracja: 13 Sie 2008, Posty: 1336 Pomógł: 7
|
ZoLtaR a kornata woz kiedy bedzie gotowy ?
_________________ K&N - 3" - GT1446 - 3" DP - sport kat 100cpsi - 2,5" 310ccm CorsaOPC , 550x180x65 fmic
209KM@5650rpm & 289Nm@3915rpm by cinsoft.pl & moto-race.pl
|
|
Góra |
|
 |
goofer007 |
#387002 Wysłany:
11 Sie 2010, 19:37; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Samochód: Punto I 3d
Silnik: 1.4 8V 130KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: GT
Województwo: śląskie [S]
Rejestracja: 01 Paź 2008, Posty: 297
|
Na przyszły sezon 
_________________ 176B6.000 1372 Gran Turismo 146A2.246 1301 Turbo Iniezione Elettronica
|
|
Góra |
|
 |
pieta |
#389443 Wysłany:
20 Sie 2010, 09:58; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Samochód: Punto II 5d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Dynamic
Województwo: mazowieckie [W]
Miejscowość: bialystok(coraz rzadziej) warszawa(przewaznie) Rejestracja: 26 Mar 2007, Posty: 1616 Pomógł: 3
|
hmm,
mam pytanie o silnik fiatowski 1.4 95 km. Tutaj na forum ogolnie jest on chwalony ze dobra sprawdzona konstrukcja ktora pozniej zostala rozwinieta w 1.4 turbo. Bylem przypadkiem na forum lancii tak ogolnie ten silnik ma jak najgorsze opinie w stylu najgorszy wynalazek fiata w ciagu ostatnich 20 lat, ze pije olej na potege i wogole padaka.
Natomiast odsadzany od czci i wiary 1.8 montowany w hgt ma calkiem niezle opinie, ponadto raczej nie ma skard na problemy w wariatorem faz rozrzadu ktore trapily hgt (w lybrze lepiej skladali te 1.8 czy co
btw
dalem ogloszenie ze szukam 1.4 pii fl, 5 furtek z klima, jakby ktos cos slyszal to prosze o kontakt  (drugiej polowki zoltara fajny, ale 3 drzwi i pewnie i tak nie na sprzedaz 
_________________ byl punto II dynamic 1.2 (8V) 2002 czerwony bo najszybszy  topic18886.html
|
|
Góra |
|
 |
2rotor |
#389452 Wysłany:
20 Sie 2010, 10:37; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Miejscowość: Toruń Rejestracja: 09 Wrz 2007, Posty: 1680
|
pieta napisał(a): hmm, mam pytanie o silnik fiatowski 1.4 95 km. Tutaj na forum ogolnie jest on chwalony ze dobra sprawdzona konstrukcja ktora pozniej zostala rozwinieta w 1.4 turbo. Bylem przypadkiem na forum lancii tak ogolnie ten silnik ma jak najgorsze opinie w stylu najgorszy wynalazek fiata w ciagu ostatnich 20 lat, ze pije olej na potege i wogole padaka. Natomiast odsadzany od czci i wiary 1.8 montowany w hgt ma calkiem niezle opinie, ponadto raczej nie ma skard na problemy w wariatorem faz rozrzadu ktore trapily hgt (w lybrze lepiej skladali te 1.8 czy co btw dalem ogloszenie ze szukam 1.4 pii fl, 5 furtek z klima, jakby ktos cos slyszal to prosze o kontakt  (drugiej polowki zoltara fajny, ale 3 drzwi i pewnie i tak nie na sprzedaz 
Już dawno sprzedany, poszedł na pniu przez 1szego który go obejrzał 
_________________ Fiat Stilo 1,6 16V Dynamic
|
|
Góra |
|
 |
pieta |
#389460 Wysłany:
20 Sie 2010, 11:15; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Samochód: Punto II 5d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Dynamic
Województwo: mazowieckie [W]
Miejscowość: bialystok(coraz rzadziej) warszawa(przewaznie) Rejestracja: 26 Mar 2007, Posty: 1616 Pomógł: 3
|
2rotor
w sumie nie dziwota 
_________________ byl punto II dynamic 1.2 (8V) 2002 czerwony bo najszybszy  topic18886.html
|
|
Góra |
|
 |
BARTEKcoupe |
#389485 Wysłany:
20 Sie 2010, 12:18; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Imię: Bartek
Samochód: Punto I 3d
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Wersja: GT
Województwo: świętokrzyskie [T]
Miejscowość: Skarżysko Kamienna Rejestracja: 23 Mar 2008, Posty: 1138
|
pieta napisał(a): mam pytanie o silnik fiatowski 1.4 95 km. Tutaj na forum ogolnie jest on chwalony ze dobra sprawdzona konstrukcja ktora pozniej zostala rozwinieta w 1.4 turbo
1.4 16v i 1.4 8v turbo z punto to dwie różne konstrukcje. Poza tym najpierw było turbo, a dopiero potem 1.4 16v
_________________ Punto GT 1.4 8v+ >>>Punto GT 2.0 16vt+ >>>>Punto GT 1.6 8v+
|
|
Góra |
|
 |
STax |
#389488 Wysłany:
20 Sie 2010, 12:22; Temat postu: |
|
 |
Rabarbar |
 |
Imię: Szczepan
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: opolskie [O]
Miejscowość: Kotlarnia/Opole Rejestracja: 14 Cze 2007, Posty: 24013 Pomógł: 128
|
|
Góra |
|
 |
BARTEKcoupe |
#389490 Wysłany:
20 Sie 2010, 12:32; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Imię: Bartek
Samochód: Punto I 3d
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Wersja: GT
Województwo: świętokrzyskie [T]
Miejscowość: Skarżysko Kamienna Rejestracja: 23 Mar 2008, Posty: 1138
|
|
Góra |
|
 |
STax |
#389491 Wysłany:
20 Sie 2010, 12:36; Temat postu: |
|
 |
Rabarbar |
 |
Imię: Szczepan
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: opolskie [O]
Miejscowość: Kotlarnia/Opole Rejestracja: 14 Cze 2007, Posty: 24013 Pomógł: 128
|
|
Góra |
|
 |
BARTEKcoupe |
#389515 Wysłany:
20 Sie 2010, 14:47; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Imię: Bartek
Samochód: Punto I 3d
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Wersja: GT
Województwo: świętokrzyskie [T]
Miejscowość: Skarżysko Kamienna Rejestracja: 23 Mar 2008, Posty: 1138
|
|
Góra |
|
 |
2rotor |
#389522 Wysłany:
20 Sie 2010, 15:24; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Miejscowość: Toruń Rejestracja: 09 Wrz 2007, Posty: 1680
|
STax napisał(a): Ekspertem od silników w GP nie jestem, ale 1.4 16v i 1.4 T-jet mają chyba tą samą bazę?
Mają taką samą bazę. To tak jak 1,4 8V ze zwykłego Tipusia a 1,4T ze GTka.
_________________ Fiat Stilo 1,6 16V Dynamic
|
|
Góra |
|
 |
ipIV |
#389560 Wysłany:
20 Sie 2010, 18:55; Temat postu: |
|
 |
Admin ds. technicznych forum. |
 |
Imię: Michał
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.8 16V 130KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: HGT
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: SL/SK/SZ/SZA Rejestracja: 21 Cze 2006, Posty: 13084 Pomógł: 54
|
tłoczki z kanałami olejowymi chyba tjet ma  A reszta to chyba prawie to samo 
_________________ Focus 1.0 Ecoboost 92kW & Punto Evo 1,4 16V MA 99kW@138kW & Punto II HGT Abarth 1,8 16V 96kW & Fiesta VII FL 1,0 12V Ecoboost 74kW Inne pod moją opieką: Tipo 1,4 16V 70kW Były: Punto II 5d 1,8 16V 96kW & Punto II 1,2 8V 44kW & Fiesta V 1,25 55kW
<- Ford Focus mk4 FL Trend 1,0 Ecoboost 2022 r. 
<- Fiat Punto II HGT 1,8 16V 2001 r.
<- Ford Fiesta VII FL 1,0 Ecoboost 2017 r.
<- Fiat Tipo 1,4 16V 2017 r.
<- Fiat Punto II 5d 1,8 16V 2002 r.
<- Fiat Punto Evo 1,4 MA Turbo 2010 r.
<- Ford Fiesta V 1,2 16V 2001 r.
<- Fiat Punto II 1,2 8V 2002 r. AM, B, BE, C, CE, T
|
|
Góra |
|
 |
ZoLtaR |
#389624 Wysłany:
20 Sie 2010, 22:30; Temat postu: |
|
 |
Ekstremista |
 |
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: ON
Województwo: kujawsko-pomorskie [C]
Miejscowość: Toruń Rejestracja: 28 Sie 2007, Posty: 921
|
|
Góra |
|
 |
goofer007 |
#389632 Wysłany:
20 Sie 2010, 23:10; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Samochód: Punto I 3d
Silnik: 1.4 8V 130KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: GT
Województwo: śląskie [S]
Rejestracja: 01 Paź 2008, Posty: 297
|
ZoLtaR napisał(a): co to sa "tłoczki z kanałami olejowymi" ? 
Nie wiesz, bo Panie to nowinka technologiczna jest prosto ze słonecznej italii 
|
|
Góra |
|
 |
ipIV |
#389676 Wysłany:
21 Sie 2010, 10:22; Temat postu: |
|
 |
Admin ds. technicznych forum. |
 |
Imię: Michał
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.8 16V 130KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: HGT
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: SL/SK/SZ/SZA Rejestracja: 21 Cze 2006, Posty: 13084 Pomógł: 54
|
ZoLtaR napisał(a): co to sa "tłoczki z kanałami olejowymi" ?  Kanały olejowe w tłoku chłodzące go tjet 150 ni ma czegoś takiego?  1.3 90 je ma to czemu t-jet miałby nie mieć? Mogę się mylić ale 1.4 150 aż się prosi o coś takiego. Ale nie wzięli wolnossące 1.4 zawiesili turbo i jest. goofer007 napisał(a): Nie wiesz, bo Panie to nowinka technologiczna jest prosto ze słonecznej italii
lepiej, bo prosto z esa 
_________________ Focus 1.0 Ecoboost 92kW & Punto Evo 1,4 16V MA 99kW@138kW & Punto II HGT Abarth 1,8 16V 96kW & Fiesta VII FL 1,0 12V Ecoboost 74kW Inne pod moją opieką: Tipo 1,4 16V 70kW Były: Punto II 5d 1,8 16V 96kW & Punto II 1,2 8V 44kW & Fiesta V 1,25 55kW
<- Ford Focus mk4 FL Trend 1,0 Ecoboost 2022 r. 
<- Fiat Punto II HGT 1,8 16V 2001 r.
<- Ford Fiesta VII FL 1,0 Ecoboost 2017 r.
<- Fiat Tipo 1,4 16V 2017 r.
<- Fiat Punto II 5d 1,8 16V 2002 r.
<- Fiat Punto Evo 1,4 MA Turbo 2010 r.
<- Ford Fiesta V 1,2 16V 2001 r.
<- Fiat Punto II 1,2 8V 2002 r. AM, B, BE, C, CE, T
|
|
Góra |
|
 |
ZoLtaR |
#390014 Wysłany:
24 Sie 2010, 22:07; Temat postu: |
|
 |
Ekstremista |
 |
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: ON
Województwo: kujawsko-pomorskie [C]
Miejscowość: Toruń Rejestracja: 28 Sie 2007, Posty: 921
|
W przyszlym tygodniu alfa powinna wrocic od blacharza i zacznie sie cos dziac w jej temacie.
Jakby co, urlop mam od 11 do 26 wrzesnia wiec w tym czasie warsztat bedzie zamkniety. [ Dodano: 24 Sie 2010 21:54 ]Mały apdejt.
Zwłoki z audi zostały wyjęte.
Dziura. (jak sie okazalo z drugiej strony bloku pod wspornikiem alternatora jest druga, duzo wieksza  )
Głowica o dziwo nie dostała.
Tłok stanal okrakiem urywajac sie z korby i prawie wpadł do miski
Nowy silnik wrócił z obróbki i został poskładany.
Poskładany dół.
Auto dziś zostało odpalone, chodzi jak zegarek, nic nie dymi, nie puka, nie stuka. Zadowolony właściciel po południu je odebrał. Jeden temat za d***. Jedziemy dalej z projektami.
C.d.n. [ Dodano: 24 Sie 2010 22:07 ]Przy okazji pozbycia się audi, mając parę wolny godzin po południu, wtoczyłem białego na podnosnik celem bliższych oględzin
Jako, że skrzynia z torsenem już leży i czeka nie moglem sobie odmówić wstępnej przymiarki.
Wstępna przymiarka.
Widać jak i gdzie trzeba będzie zmodyfikować sanki. Myślalem, ze bedzie gorzej ale jest spoko.
Dłuższa "dupka" 6 biegówki bardziej wystaje w nadkole. Na serii zawieszeniu nie bardzo dałoby się skręcać do oporu w prawo, ale na dłuższych wahaczach , ktore planuje wykonac nie bedzie tego problemu
Wyjście z przekładni kątowej.
Fajnie, że wał wyjdzie asymetrycznie w tunelu, dzięki temu znajdzie się również miejsce na wydech i nie bedzie trzeba cudować z rurą w progu
c. d. n.
_________________ Alfa Romeo 156 TI Sportwagon 2.4 JTDm 20V

|
|
Góra |
|
 |
DeviLL |
#390551 Wysłany:
24 Sie 2010, 22:27; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Samochód: Abarth Grande Punto
Silnik: 1.4 16V 155KM
Paliwo: Benzyna
Województwo: małopolskie [K]
Miejscowość: Kraków Rejestracja: 13 Sie 2008, Posty: 1336 Pomógł: 7
|
A kornatowoz kiedy bedzie ? 
_________________ K&N - 3" - GT1446 - 3" DP - sport kat 100cpsi - 2,5" 310ccm CorsaOPC , 550x180x65 fmic
209KM@5650rpm & 289Nm@3915rpm by cinsoft.pl & moto-race.pl
|
|
Góra |
|
 |
BARTEKcoupe |
#390552 Wysłany:
24 Sie 2010, 22:32; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Imię: Bartek
Samochód: Punto I 3d
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Wersja: GT
Województwo: świętokrzyskie [T]
Miejscowość: Skarżysko Kamienna Rejestracja: 23 Mar 2008, Posty: 1138
|
ten białas to będzie niezła reklama zakładu. Pierwsze PII 16vt 4x4 w Polsce, a może i nawet na świecie(choć pewnie jest już jakiś rodzynek)
_________________ Punto GT 1.4 8v+ >>>Punto GT 2.0 16vt+ >>>>Punto GT 1.6 8v+
|
|
Góra |
|
 |
ZoLtaR |
#390553 Wysłany:
24 Sie 2010, 22:36; Temat postu: |
|
 |
Ekstremista |
 |
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: ON
Województwo: kujawsko-pomorskie [C]
Miejscowość: Toruń Rejestracja: 28 Sie 2007, Posty: 921
|
Realnie pewnie w granicach 30 września - 15 pazdziernika, tymbardziej ze we wrzesniu mam urlop. Brakuje troche budzetu zeby go skonczyc. Poza tym ani wlasciciel ani ja nie mamy jakiegos mega-cisnienia jezeli chodzi o termin i bardzo dobrze [ Dodano: 24 Sie 2010 22:36 ]BARTEKcoupe napisał(a): ten białas to będzie niezła reklama zakładu. Pierwsze PII 16vt 4x4 w Polsce, a może i nawet na świecie(choć pewnie jest już jakiś rodzynek)
No wlasnie jednego juz znalazlem u makaroniarzy ale nie moge nic nigdzie na jego temat wyszperać.
http://www.youtube.com/watch?v=sdZxpcAAUxE
http://www.youtube.com/watch?v=jQgXG3qWzTE
Googlowalem, szukalem po forach i nigdzie nic nie znalazlem
Na filmie widac ze ma tylne zawieszenie na wielowahaczu i mcphersonie (Tak jak w delcie i 156 z tyłu) czyli tak jak ja chce zrobić.
P.s. tylny zawias od crosswagona też już mam 
_________________ Alfa Romeo 156 TI Sportwagon 2.4 JTDm 20V

|
|
Góra |
|
 |
xONx |
#390563 Wysłany:
24 Sie 2010, 22:52; Temat postu: |
|
 |
Paparazzi |
Samochód: Punto II 5d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: pomorskie [G]
Miejscowość: Gdańsk/Malbork Rejestracja: 12 Sty 2009, Posty: 3082 Pomógł: 17
|
_________________ Jest kraj, gdzie od wieków wolność ma barwę krwi Jest miasto, magia dziejów w jego murach tkwi Jest klub w tym mieście w barwach bieli i zieleni Jest wiara i tradycja której nic nie zmieni.
----
Odpowiedni ludzie mówią o tym cudzie kiedy Punta się zjeżdżają VW się kłaniają
|
|
Góra |
|
 |
dzikidaniel |
#390566 Wysłany:
24 Sie 2010, 22:55; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Samochód: Punto I 3d
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Wersja: GT
Województwo: pomorskie [G]
Miejscowość: Stara Kiszewa Rejestracja: 04 Mar 2007, Posty: 4202 Pomógł: 11
|
ZoLtaR, a jak maja się wahacze z Coupe do tych z MK2? Sanki od 2ki czy 1nki?
_________________ Nie kłóć się z głupim. Pierw ściągnie Cię do swojego poziomu a później pokona doświadczeniem...
Sprzedam części do Punto GT --> link
Ostatnio edytowany przez dzikidaniel, 24 Sie 2010, 23:06, edytowano w sumie 1 raz
|
|
Góra |
|
 |
ZoLtaR |
#390570 Wysłany:
24 Sie 2010, 23:03; Temat postu: |
|
 |
Ekstremista |
 |
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: ON
Województwo: kujawsko-pomorskie [C]
Miejscowość: Toruń Rejestracja: 28 Sie 2007, Posty: 921
|
dzikidaniel, nie rozumiem pytania  Wahacz z coupe i z mk1/mk2 sa totalnie rozne, i konstrukcja sanek jest tez diametralnie inna. Ja zostawiam sanki z mk2 tak jak jest w oryginale tylko wahacze bede robil dluzsze-customowe na uniballach. Poszerzenie w granicach 40-50mm na strone.
_________________ Alfa Romeo 156 TI Sportwagon 2.4 JTDm 20V

|
|
Góra |
|
 |
dzikidaniel |
#390571 Wysłany:
24 Sie 2010, 23:05; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Samochód: Punto I 3d
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Wersja: GT
Województwo: pomorskie [G]
Miejscowość: Stara Kiszewa Rejestracja: 04 Mar 2007, Posty: 4202 Pomógł: 11
|
Powinno być MK2 z początku  Już poprawiam. Tył też będzie szedł równo z przodem czy szerzej?
_________________ Nie kłóć się z głupim. Pierw ściągnie Cię do swojego poziomu a później pokona doświadczeniem...
Sprzedam części do Punto GT --> link
|
|
Góra |
|
 |
|
Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum Nie możesz dodawać załączników na tym forum
|
|