You Tube • FAQ •  Szukaj •  Zarejestruj się •  Zaloguj się 




Obecny czas: 04 Cze 2024, 01:46

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)




Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 70 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3
Autor Wiadomość
 
 Post #502069 Wysłany: 01 Wrz 2011, 08:28; 
 Temat postu:
Offline
Puntomaniak

Miejscowość: Piekary Śląskie
Rejestracja: 15 Gru 2009,
Posty: 52
Napisałem że od teścia brałem, samochód z pewnych rąk, jak kupiłem miał 86 tys km, w tej chwili dobija 100 tys. Grande w przeciągu 23 tys bo tyle najeździłem przez rok i dwa miesiące zaliczył około 20 wizyt w ASO z naprawami gwarancyjnymi, między innymi pękł alternator, uszkodzeniu uległa skrzynia biegów (1 i 2 bieg), odboje zawieszenia przedniego, wyciekły amortyzatory tylne , klamki tył, spryskiwacz przedni, przecieki wody przez wycieraczkę szyby tylnej, skorodowały ramiona wycieraczek i mocowania foteli przednich, w zimę zamarzły tylne hamulce i to tak że prawie spowodowałem wypadek. Na sam koniec zaczęło coś walić w silniku ,tak jakby panewka lub korbowód (na zimno do momentu rozgrzania), oczywiście ,,spece'' z ASO niczego nie zauważyli, to przepełnilo czarę goryczy - Nigdy więcej tego dziadostwa.


kox napisał(a):
Pepcio napisał(a):
Pomimo przebiegu prawie 100 tys nie ma z nią jednej dziesiątej problemów co z Grande.

rozumie że na liczniku ma te 100 000km ;>

_________________
GP Estiva Blue&Me - nigdy więcej tego bubla!


Góra
 Profil  
 

 
 Post #502071 Wysłany: 01 Wrz 2011, 08:39; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Tomasz
Samochód: Croma
Silnik: 1.9 120KM mJTD
Paliwo: ON
Wersja: Dynamic
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: SZ //\\ STA
Rejestracja: 15 Sie 2007,
Posty: 4874
Pomógł: 39
no cóż, ja kupiłem z niepewnych 2 rąk, dzisiaj przekrocze 100k i praktycznie bezawaryjnie jezdze ;) no ale moge cie tylko pożałować że trafił ci się taki egzemplarz

_________________
Jest sadza - jest zabawa :>


Góra
 Profil  
 
 
 Post #502072 Wysłany: 01 Wrz 2011, 08:41; 
 Temat postu:
Offline
Puntomaniak

Miejscowość: Piekary Śląskie
Rejestracja: 15 Gru 2009,
Posty: 52
Nie mnie trzeba żałować, tylko Tobie zazdrościć. Oby ten stan rzeczy trwał i trwał. Mój przypadek nie był jednostkowy, mam kilku znajomych w ASO, generalnie :( opinie o grande są mocno podzielone.



kox napisał(a):
no cóż, ja kupiłem z niepewnych 2 rąk, dzisiaj przekrocze 100k i praktycznie bezawaryjnie jezdze ;) no ale moge cie tylko pożałować że trafił ci się taki egzemplarz

_________________
GP Estiva Blue&Me - nigdy więcej tego bubla!


Góra
 Profil  
 
 
 Post #502073 Wysłany: 01 Wrz 2011, 08:43; 
 Temat postu:
Offline
Rabarbar
Awatar użytkownika

Imię: Szczepan
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: opolskie [O]
Miejscowość: Kotlarnia/Opole
Rejestracja: 14 Cze 2007,
Posty: 24031
Pomógł: 128
Pepcio napisał(a):
Nie mnie trzeba żałować, tylko Tobie zazdrościć.

Chyba jednak odwrotnie ;)
Patrząc chociażby po forum, to jednak egzemplarze z takimi awariami są rzadkością a nie egzemplarze bezawaryjne ;)

_________________
http://staxomoto.blogspot.com <= ZAPRASZAM - ostatni update 16.02.16
http://stax.motoblogi.pl/
http://www.facebook.com/staxomoto <= Lubię to! :thumleft:

obecnie:
http://fiatpunto.com.pl/topic1866.html Punto 55sx '97 "Pershing" 662A Grigio Ducale SM.MET 82KM & 110Nm
Saab 9-3 2.0t 150KM 240Nm 01'
Skoda Octavia 1.2 TSI 110KM 175Nm 17'

było:
Peugeot 605 3.0 V6 167KM 235Nm 94'
BMW 323i Touring 170KM 250Nm 96'
Opel Astra GSI 2.0 150km 196Nm 92'
BMW 323i sedan 181KM 250Nm 96'
Skoda 120L 52KM 82Nm 89'


Góra
 Profil  
 
 
 Post #502076 Wysłany: 01 Wrz 2011, 09:01; 
 Temat postu:
Offline
Puntomaniak

Miejscowość: Piekary Śląskie
Rejestracja: 15 Gru 2009,
Posty: 52
Kwestia podejścia do tego co jest awarią, wadą fabryczną czy też bezawaryjnością. Tematy takie jak :
- Nie działające prawidłowo spryskiwacze szyby przedniej
- zacinające się klamki drzwi tylnych
- stuki przedniego zawieszenia (odboje)
- pękające alternatory
- odpadające listwy podszybia
- stukajace rygle drzwi
- opadające drzwi w wersjach 3-d
To tematy dobrze znane z forum. Jesli komuś nie przeszkadza brak spryskiwacza powyżej 60 km/h czy też stukanie pukanie itp, rzeczy będzie twierdził , że jego Grande jest bezawaryjne. Są jednak osoby wymagające czegoś więcej niż poziomu ,,Punta I'' od samochodu współczesnego.
Nie powiem, Grande ma zalety, niezłe prowadzenie choć tu też można się przyczepić bo generalnie samochód ten ,,skacze'' po nierównościach zamiast je tłumić, sporo miejsca z przodu (z tyłu wiadomo, szału nie ma w wielu samochodach) , dość dobre wyposażenia (choć i tu można by się przyczepić dla przykałdu fabryczne Car-Audio to porażka, gra to byle jak, bez polotu zupełnie, cała masa dupereli które potrafią sprawiać kłopoty jak chociażby Blue & Me i jego ,,wspaniałe'' działanie zwłaszcza jeśli chodzi o odtwarzacz media player )
Generalnie byłem zadowolony ze spalania silnika 1.4 8V choć niektórzy psy wieszali. Całokształt niestety to według mnie obraz wszechobecnej tandety.

Żeby po nieco ponad pół roku zardzewiały ramiona wycieraczek lub mocowania foteli ? Żeby po 22 tys wyciekły amortyzatory z tyłu? Żeby po niespełna 20 tys dbania o samochód z silnika zaczeły dobiegać niepokojące odgłosy w stylu ,,walenia'' panewki ? Olej zawsze fabryczny Serelnia 20K, pierwsza wymiana po 2 tys km, kolejna po 10 tys, zawsze sprawdzany stan (bo niektóre 1.4 ponoć lubią chlipać oliwę) ? Miazga.
Miałem kiedyś służbówkę Corsę C z silnikiem 1.2 Twinport i to na gazie BRC. Samochód był katowany (tak można to określić) zrobiłem nim ponad 100 tys km, i ...... i praktycznie nic. Raz łączniku drążka stabilizatora, raz zawór tankowania gazu, raz listwa z cewkami. Gdybym tak traktował Grande to po tym przebiegu przypuszczam, że byłby to złom.


STax napisał(a):
Pepcio napisał(a):
Nie mnie trzeba żałować, tylko Tobie zazdrościć.

Chyba jednak odwrotnie ;)
Patrząc chociażby po forum, to jednak egzemplarze z takimi awariami są rzadkością a nie egzemplarze bezawaryjne ;)

_________________
GP Estiva Blue&Me - nigdy więcej tego bubla!


Góra
 Profil  
 
 
 Post #502077 Wysłany: 01 Wrz 2011, 09:07; 
 Temat postu:
Offline
Rabarbar
Awatar użytkownika

Imię: Szczepan
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: opolskie [O]
Miejscowość: Kotlarnia/Opole
Rejestracja: 14 Cze 2007,
Posty: 24031
Pomógł: 128
Pepcio napisał(a):
Są jednak osoby wymagające czegoś więcej niż poziomu ,,Punta I'' od samochodu współczesnego.

Nom, poziom punta I to faktycznie tragedia... zwłaszcza u mnie :E 14 lat, 150tys km i 2 (słownie - DWIE) naprawy poza wymianą części eksploatacyjnych - UPG i alternator.


Pepcio napisał(a):
Żeby po nieco ponad pół roku zardzewiały ramiona wycieraczek lub mocowania foteli ? Żeby po 22 tys wyciekły amortyzatory z tyłu? Żeby po niespełna 20 tys dbania o samochód z silnika zaczeły dobiegać niepokojące odgłosy w stylu ,,walenia'' panewki ?

Pechowy egzemplarz i tyle, u każdego się zdarza. W TDI pękały głowice i co? Dalej cudo na kołach...

_________________
http://staxomoto.blogspot.com <= ZAPRASZAM - ostatni update 16.02.16
http://stax.motoblogi.pl/
http://www.facebook.com/staxomoto <= Lubię to! :thumleft:

obecnie:
http://fiatpunto.com.pl/topic1866.html Punto 55sx '97 "Pershing" 662A Grigio Ducale SM.MET 82KM & 110Nm
Saab 9-3 2.0t 150KM 240Nm 01'
Skoda Octavia 1.2 TSI 110KM 175Nm 17'

było:
Peugeot 605 3.0 V6 167KM 235Nm 94'
BMW 323i Touring 170KM 250Nm 96'
Opel Astra GSI 2.0 150km 196Nm 92'
BMW 323i sedan 181KM 250Nm 96'
Skoda 120L 52KM 82Nm 89'


Góra
 Profil  
 
 
 Post #502084 Wysłany: 01 Wrz 2011, 09:42; 
 Temat postu:
Offline
Puntomaniak

Miejscowość: Piekary Śląskie
Rejestracja: 15 Gru 2009,
Posty: 52
STax napisał(a):
Pepcio napisał(a):
Są jednak osoby wymagające czegoś więcej niż poziomu ,,Punta I'' od samochodu współczesnego.

Nom, poziom punta I to faktycznie tragedia... zwłaszcza u mnie :E 14 lat, 150tys km i 2 (słownie - DWIE) naprawy poza wymianą części eksploatacyjnych - UPG i alternator.


Wiesz, nie żebym szukał dziury w całym, ale Punto I cechuje sporo standardowych usterek, jesli Cię w większości ominęły to jestem zdziwiony.
- Zawieszenie tylne (belka, wahacze)
- Pękające alternetory
- Padające cewki
- Padające czujniki temperatury cieczy do centrali wtryskowej
- Padające nagrzewnice (smród w asamochodze + bardzo czasochłonna i pracochłonna wymiana)
- Sprzęgła padające zwykle do 100 tys km (kwestia wadliwego łożyska oporowego)
Standard to głośny zawias przenoszący do wnętrza masę trzasków, stuków itp i to nawet przy sprawnym zawieszeniu.
I wiele wiele innych drobiazgów. Chcąc być obiektywnym, przydało by się nie gloryfikować czegoś co zostało już dawno zweryfikowane w ,,boju'' przez wiele lat eksploatacji.


Pepcio napisał(a):
Żeby po nieco ponad pół roku zardzewiały ramiona wycieraczek lub mocowania foteli ? Żeby po 22 tys wyciekły amortyzatory z tyłu? Żeby po niespełna 20 tys dbania o samochód z silnika zaczeły dobiegać niepokojące odgłosy w stylu ,,walenia'' panewki ?

Pechowy egzemplarz i tyle, u każdego się zdarza. W TDI pękały głowice i co? Dalej cudo na kołach...


Cudo nie cudo, samochody zdecydowanie lepiej wykonane, przemyślane niż Fiat. Piszesz ogólnikowo, podając tylko jakiś tam przykład zasłyszane gdzieś od kogoś. Wiesz w jakich silnikach uszkodzeniu ulegają głowice? Na pewno nie we wszystkich TDi, ale przecierz najprościej jest wrzucić wszystko do wspólnego wora. Ponadto najczęściej tego typu usterki występują po dużych przebiegach, i choć uważam, że takiej marce jak VW nie przystoi dawać ,,ciała'' wten sposób to obiektywnie przydało by się zauwazyć, że dużo z tych ,,wadliwych'' silników ma najechane sporo ponad 200 tys km, i to często pod mocnym butem kierowcy bez wyobraźni o użytkowaniu diesla, ba bardzo często samochody są zawirusowane i później wkłada się im w palnik.

Ale nie , jedyna obrona to atak, najprościej.

Zanim coś napiszesz wiedz, miałem osobiście trzy punta I (wszystkie 1.2 8V 75), Punto II FL 1.2 8V 60, nieszczęsne Grande, wiem jak kształtowała się ewolucja punto na poszczegolnych etapach, znam te samochody dobrze, znam ich bolączki i niedomagania, znam też mocne strony.

Pozdrawiam.

_________________
GP Estiva Blue&Me - nigdy więcej tego bubla!


Góra
 Profil  
 
 
 Post #502085 Wysłany: 01 Wrz 2011, 09:45; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Tomasz
Samochód: Croma
Silnik: 1.9 120KM mJTD
Paliwo: ON
Wersja: Dynamic
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: SZ //\\ STA
Rejestracja: 15 Sie 2007,
Posty: 4874
Pomógł: 39
Pepcio napisał(a):
Wiesz w jakich silnikach uszkodzeniu ulegają głowice? Na pewno nie we wszystkich TDi

2.0 Tdi i to przy niewielkich przebiegach, wada fabryczna.
Nie musisz kopiować za każdym razem poprzedniego posta

_________________
Jest sadza - jest zabawa :>


Góra
 Profil  
 
 
 Post #502086 Wysłany: 01 Wrz 2011, 09:47; 
 Temat postu:
Offline
Puntomaniak

Miejscowość: Piekary Śląskie
Rejestracja: 15 Gru 2009,
Posty: 52
Fakt 2.0 TDi, wadę miały tylko starsze odmiany, nowsze o innych kodach są lepsze. Kopiować nie muszę, ale mogę , robię cytuj i piszę.
To jakiś problem ?


kox napisał(a):
Pepcio napisał(a):
Wiesz w jakich silnikach uszkodzeniu ulegają głowice? Na pewno nie we wszystkich TDi

2.0 Tdi i to przy niewielkich przebiegach, wada fabryczna.
Nie musisz kopiować za każdym razem poprzedniego posta

_________________
GP Estiva Blue&Me - nigdy więcej tego bubla!


Góra
 Profil  
 
 
 Post #502087 Wysłany: 01 Wrz 2011, 09:49; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Tomasz
Samochód: Croma
Silnik: 1.9 120KM mJTD
Paliwo: ON
Wersja: Dynamic
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: SZ //\\ STA
Rejestracja: 15 Sie 2007,
Posty: 4874
Pomógł: 39
niby nie, ale przwijanie tematu do ost postu trwa 100% dłużej

_________________
Jest sadza - jest zabawa :>


Góra
 Profil  
 
 
 Post #502088 Wysłany: 01 Wrz 2011, 09:49; 
 Temat postu:
Offline
Rabarbar
Awatar użytkownika

Imię: Szczepan
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: opolskie [O]
Miejscowość: Kotlarnia/Opole
Rejestracja: 14 Cze 2007,
Posty: 24031
Pomógł: 128
Pepcio napisał(a):
Piszesz ogólnikowo, podając tylko jakiś tam przykład zasłyszane gdzieś od kogoś. Wiesz w jakich silnikach uszkodzeniu ulegają głowice? Na pewno nie we wszystkich TDi, ale przecierz najprościej jest wrzucić wszystko do wspólnego wora.


A wiesz w jakich silnikach w GP coś stuka? Podajesz jeden przykład i wrzucasz wszystkich do jednego wora... ;) :lol:
A co do głowic w TDI to ci kox napisał jak sprawa wygląda.

Pepcio napisał(a):
Zanim coś napiszesz wiedz, miałem osobiście trzy punta I (wszystkie 1.2 8V 75)

Używane? Po xx włascicielach? Hmm, może to jest właśnie odpowiedź? :E

Śmieszni są tacy fanboy'e TDI, nienawidzący fiatów, bo mieli używki - zajechane trupy albo trafił się pechowy egzemplarz. A że inni nie mają problemów to nie ma żadnego znaczenia.
EOT.

_________________
http://staxomoto.blogspot.com <= ZAPRASZAM - ostatni update 16.02.16
http://stax.motoblogi.pl/
http://www.facebook.com/staxomoto <= Lubię to! :thumleft:

obecnie:
http://fiatpunto.com.pl/topic1866.html Punto 55sx '97 "Pershing" 662A Grigio Ducale SM.MET 82KM & 110Nm
Saab 9-3 2.0t 150KM 240Nm 01'
Skoda Octavia 1.2 TSI 110KM 175Nm 17'

było:
Peugeot 605 3.0 V6 167KM 235Nm 94'
BMW 323i Touring 170KM 250Nm 96'
Opel Astra GSI 2.0 150km 196Nm 92'
BMW 323i sedan 181KM 250Nm 96'
Skoda 120L 52KM 82Nm 89'


Góra
 Profil  
 
 
 Post #502089 Wysłany: 01 Wrz 2011, 09:58; 
 Temat postu:
Offline
Puntomaniak

Miejscowość: Piekary Śląskie
Rejestracja: 15 Gru 2009,
Posty: 52
Czyli zamiast sekundy, półtorej :)
Ok , koniec pisania , nie mam czasu na przekomarzanie się co lepsze, a co gorsze. Swoją opinie wyraziłem, może komuś się przyda gdy zapała chęciom zakupu Grande.


kox napisał(a):
niby nie, ale przwijanie tematu do ost postu trwa 100% dłużej

_________________
GP Estiva Blue&Me - nigdy więcej tego bubla!


Góra
 Profil  
 
 
 Post #502098 Wysłany: 01 Wrz 2011, 10:52; 
 Temat postu:
Offline
Ekstremista
Awatar użytkownika

Imię: Marek
Samochód: Inny Fiat
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Województwo: kujawsko-pomorskie [C]
Miejscowość: Toruń
Rejestracja: 13 Cze 2007,
Posty: 1614
Pomógł: 9
Pepcio, mam propozycję. Pożal się na kąciku szczęśliwych właścicieli TDI-ków. Będą bardzo ugłaskani, gdy przeczytają, jakie FIAT'y to złomy :D Masz murowane, że dostaniesz na początek +150 do szacunu, tylko nie przesadź, bo ciągłe pisanie o tym samym może ich znudzić :E Chociaż mogę się mylić - użytkownicy tych nadzwyczajnych niemieckich koni mechanicznych będą coraz bardziej dowartościowani :hahaha:

_________________
FIAT 500X Lounge 2016 brązowy magnetico, 1.4 MultiAir II Turbo 140KM
FIAT Grande Punto Emotion 2007 czarny crossover, 1.4 8V 77KM - był od 29.05.2007 do 03.03.2024
FIAT UNO 1993 45 MKII czerwona strzała - był
Peugeot 206 Pop Art 2005 1.4 8V 75KM - żonkowóz - był


Góra
 Profil  
 
 
 Post #502099 Wysłany: 01 Wrz 2011, 11:02; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr

Imię: Wojtek
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Województwo: zachodniopomorskie [Z]
Miejscowość: SZCZECIN
Rejestracja: 10 Gru 2009,
Posty: 4596
Pomógł: 56
Cytuj:
Pepcio, mam propozycję. Pożal się na kąciku szczęśliwych właścicieli TDI-ków. Będą bardzo ugłaskani, gdy przeczytają, jakie FIAT'y to złomy Masz murowane, że dostaniesz na początek +150 do szacunu, tylko nie przesadź, bo ciągłe pisanie o tym samym może ich znudzić Chociaż mogę się mylić - użytkownicy tych nadzwyczajnych niemieckich koni mechanicznych będą coraz bardziej dowartościowani

_________________

nie ma co dyskutować, jak ktoś uważa że fiat to grat to niech kupi se VW ze słynym TDI, może lepiej 1,4 TSI, to jak ta był z tym rozrządem?
Tak to jest jak toś żyje mitami VW. Szkoda słów i gadania. Mam moje P2 1,2 8V i jestem zadowolony.


Góra
 Profil  
 
 
 Post #502100 Wysłany: 01 Wrz 2011, 11:07; 
 Temat postu:
Offline
Szaman
Awatar użytkownika

Imię: Przemek
Samochód: Grande Punto 5d
Silnik: 1.3 75KM mJTD
Paliwo: ON
Wersja: Dynamic
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Rybnik
Rejestracja: 03 Mar 2008,
Posty: 5567
Pomógł: 34
krowka dokladnie... kolejny co mytsli ze swiat zawojuje...
u mnei sie 3 kroipki
pierwsza nowka z salony oddalem ja z 180tys km przebiegu i wszystko bez zarzutu
2 grandki jedne nowka drugi z drugiej reki i smigaja az milo.
a jak ktos pisze ze amortyzatory mu wylaly to pewnie przypierdzielil przez jakis przejazd kolejowy i potem ma drgania na kieorwnicy i wylane amory z tylu sory jak dbasz tak masz...

_________________
NISSAN JUKE 1.2 N-CONNECTA+SSGrande 1.3 MJet Dynamic '07/'08 / Grande 1.4 360* '07/'08 / ex PUNTO 1.1 SX '97/'98
Image

Image
Gadzety reklamowe, Koszulki, Kubki, Wizytówki, Ulotki, Kalendarze, Banery Reklamowe i inne..

OFICJALNE GADZETY FFP do nabycia bezposrednio na forum:
Ramki pod tablice, LEPKI FFP i Regionalne
KALENDARZE FORUMOWE 2016


Góra
 Profil  
 
 
 Post #502101 Wysłany: 01 Wrz 2011, 11:10; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Marcin
Samochód: Fiat Tipo II
Silnik: 1.4 16V 120KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Easy
Województwo: kujawsko-pomorskie [C]
Miejscowość: Toruń
Rejestracja: 29 Sty 2010,
Posty: 3629
Pomógł: 31
krowka napisał(a):
Pożal się na kąciku szczęśliwych właścicieli TDI-ków. Będą bardzo ugłaskani, gdy przeczytają, jakie FIAT'y to złomy


Ale tylko do momentu, kiedy w ich niezniszczalnych pancerwagenach z klekotem pod maską padnie sprzęgło, albo wspomniana wcześniej głowica. Po przestudiowaniu rachunku za naprawę jedynego słusznego samochodu w Polsce, okaże się że można by wymienić we Fiacie silnik i jeszcze by zostało na kilka tankowań do pełna. No ale niemieckie jest najlepsze, a o kosztach się nie dyskutuje :E

Ale ostatnio kumpel z pracy właśnie stanął przed problemem jakim jest sprzęgło w Pasacie TDi, i usłyszał 2300PLN za wymianę po przysłowiowej znajomości - ciekawe czy 2-gi raz zdecydował by się na taki bezawaryjny i tani w eksploatacji samochód, a to dopiero początek bo jeździ nim dopiero pół roku.

_________________
Było: Fiat Punto II 1,2 16V HLX
Było: Fiat Stilo 1,6 Trofeo
Było: Fiat Grande Punto Sport 1,4 t-jet
Jest: Fiat Tipo Easy 1,4 t-jet


Ostatnio edytowany przez _marcin00_ 01 Wrz 2011, 11:56, edytowano w sumie 2 razy

Góra
 Profil  
 
 
 Post #502103 Wysłany: 01 Wrz 2011, 11:12; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr

Imię: Wojtek
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Województwo: zachodniopomorskie [Z]
Miejscowość: SZCZECIN
Rejestracja: 10 Gru 2009,
Posty: 4596
Pomógł: 56
SOMEONE007 tym bardziej że Ci sami producenci robią amory do fiata i do innych marek, więc .... :>


Góra
 Profil  
 
 
 Post #502104 Wysłany: 01 Wrz 2011, 11:20; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Marcin
Samochód: Fiat Tipo II
Silnik: 1.4 16V 120KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Easy
Województwo: kujawsko-pomorskie [C]
Miejscowość: Toruń
Rejestracja: 29 Sty 2010,
Posty: 3629
Pomógł: 31
Cytuj:
Tak to jest jak toś żyje mitami VW. Szkoda słów i gadania. Mam moje P2 1,2 8V i jestem zadowolony.


Ja całe życie jeżdżę Fiatami. Owszem jedynie mogę trochę ponarzekać na PF126p, bo rzeczywiście był awaryjny, ale przy okazji tani w utrzymaniu więc coś za coś. Później było UNO mk2 1,0 Fire - wszyscy na tym samochodzie wieszali koty, psy i co tam się jeszcze da, a ja powiem jedno: bezawaryjny samochód, jedyny problem to rdza, ale dopiero po 12latach. Teraz mam PII i kolejny raz "masakryczna" awaryjność czyli typowa eksploatacja i do tego wymieniłem akumulator. Była też Panda mk2 1,1 54KM, 7lat i nic się nie zepsuło poza źle założoną instalacją alarmową (dokładany poza FAP) i w konsekwencji akumulatorem.

_________________
Było: Fiat Punto II 1,2 16V HLX
Było: Fiat Stilo 1,6 Trofeo
Było: Fiat Grande Punto Sport 1,4 t-jet
Jest: Fiat Tipo Easy 1,4 t-jet


Ostatnio edytowany przez _marcin00_, 01 Wrz 2011, 11:27, edytowano w sumie 1 raz

Góra
 Profil  
 
 
 Post #502105 Wysłany: 01 Wrz 2011, 11:27; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr

Imię: Wojtek
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Województwo: zachodniopomorskie [Z]
Miejscowość: SZCZECIN
Rejestracja: 10 Gru 2009,
Posty: 4596
Pomógł: 56
_marcin00_ powiem tak cc700 18 lat w rodzinie (od nowości) i najpoważniejsza naprawa to wymiana sprzęgła :) nawet nigdy UPG nie padła, jedynie od 2 lat coś w skrzyni wyje a wczoraj dziura się w korpusie zrobiła, ale auto tyle przeszło nigdy nie zawiodło mimo że to 700, zgadnijcie jakie auto chce Ojciec ?
Tak, tak tylko fiata i zapewne zawita P1 przy dobrych wiatrach P2


Góra
 Profil  
 
 
 Post #502115 Wysłany: 01 Wrz 2011, 12:07; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Marcin
Samochód: Fiat Tipo II
Silnik: 1.4 16V 120KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Easy
Województwo: kujawsko-pomorskie [C]
Miejscowość: Toruń
Rejestracja: 29 Sty 2010,
Posty: 3629
Pomógł: 31
No racja, świadomość przede wszystkim, ale większość świadomie kupuje niemieckie wozy bo wieść gminna niesie że są najlepsze i nic ich nie przekona do zakupu Fiata. Wystarczy wyjechać kawałek za miasto, do jakiejkolwiek wsi, co spotkamy na drodze? Alfę? Fiata? Oczywiście że nie, na topie jest VW Golf 1, 2, stare Pasaty, sharan, seat alhambra ewentualnie, no i nie zapomnijmy o BolidzieMłodzieżyWiejskiej najlepiej 20letni i z gazem, no i nieśmiertelna Astra. Ciekawe co skłoniło posiadaczy wspomnianych pojazdów do zakupu? Ciekawe jaka będzie reakcja na pytanie czemu nie kupili innego samochodu?

_________________
Było: Fiat Punto II 1,2 16V HLX
Było: Fiat Stilo 1,6 Trofeo
Było: Fiat Grande Punto Sport 1,4 t-jet
Jest: Fiat Tipo Easy 1,4 t-jet


Ostatnio edytowany przez _marcin00_, 01 Wrz 2011, 12:25, edytowano w sumie 1 raz

Góra
 Profil  
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 70 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Style based on FI Subsilver by phpBBservice.nl
Forum Fiata Punto © 2006 - 2020
Tłumaczenie: phpbbhelp.pl
phpBB SEO