You Tube • eLearn • FAQ •  Szukaj •  Zarejestruj się •  Zaloguj się 



Obecny czas: 16 Cze 2025, 10:01

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)




Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 30 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2
Autor Wiadomość
 
 Post #589575 Wysłany: 12 Cze 2012, 23:45; 
 Temat postu: Re: Problem ze zbieżnością
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Łukasz
Samochód: Grande Punto 3d
Silnik: 1.9 130KM mJTD
Paliwo: ON
Wersja: Sport
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Strumień
Rejestracja: 20 Mar 2012,
Posty: 2595
Pomógł: 16
Ja u siebie dwa razy robiłem zbieżność, pierwszy raz po zmianie amorów i spręzyn z seryjnych na sportowe, 80zł na godzine odstawiłem samochód i wszystko idealnie :)
Drugi raz po wymianie sportowych amorków na gwint, auto jeździło po całej drodze jakby bez powietrza i zero kontroli nad samochodem... Znów do tych samych gości i gometria + ustawienie kątów 80zł z tym że za każdym ustawieniem musieli lewarować samochód bo na tym gwincie był tak nisko że gościu nie mógł od spodu nic zrobić :P Po ustawieniu wszystko ładnie na oponkach zimowych i na stalówkach. Tydzień później po zmianie na alumy i opony letnie kierownica leciutko skrzywiona, ale na szczęście praktycznie się na to nie zwraca uwagi :)

_________________
Pomarańczowy GP Sport topic42204.html :)
Moja Kropa MkII http://fiatpunto.com.pl/topic34748.html dużo zdięć :P
ImageImage


topic34846.html <-- wykonanie zabudowy CA z żywicy :)


Góra
 Profil  
 

 
 Post #589602 Wysłany: 13 Cze 2012, 04:58; 
 Temat postu: Re: Problem ze zbieżnością
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Tomek
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: Inne
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Chorzów
Rejestracja: 02 Lis 2009,
Posty: 1126
Pomógł: 1
fishbone20 napisał(a):
Drugi raz po wymianie sportowych amorków na gwint, auto jeździło po całej drodze jakby bez powietrza i zero kontroli nad samochodem... Znów do tych samych gości i gometria + ustawienie kątów 80zł z tym że za każdym ustawieniem musieli lewarować samochód bo na tym gwincie był tak nisko że gościu nie mógł od spodu nic zrobić Po ustawieniu wszystko ładnie na oponkach zimowych i na stalówkach. Tydzień później po zmianie na alumy i opony letnie kierownica leciutko skrzywiona, ale na szczęście praktycznie się na to nie zwraca uwagi

to tak też miałem i jak u Kedlawa wymienialiśmy na gwint to też miał problem z utrzymaniem sie na drodze. U mnie tez na zimówkach robili i nie bylo problemu z zmiana na letnie, samochodu wogole nie podnosił wszystko cały czas na kołach, nie wiem jak Kedlaw bo on juz na alumach jechał


Góra
 Profil  
 
 
 Post #589609 Wysłany: 13 Cze 2012, 09:12; 
 Temat postu: Re: Problem ze zbieżnością
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Województwo: Poza Polską
Miejscowość: Lake Titicaca ;)
Rejestracja: 08 Sie 2007,
Posty: 9203
Pomógł: 40
domin45670 napisał(a):
_marcin00_ napisał(a):
Ja tam widzę prosty sposób na ustawienie zbieżności (pod warunkiem że wspomaganie jest fabrycznie skalibrowane). Podłączasz elm327, w fesie łączysz się ze wspomaganiem i ustawiasz kierownicę tak, żeby wartość 'Względny skręt kierownicy' równał się 0,0 ° i każesz sobie w tej pozycji ustawić zbieżność do jazy na wprost.

Pic na wodę. W jednym warsztacie ustawili mi kierownicę prosto i ją zablokowali. Jak wyjechałem to się okazało, że mam dość mocno ją przekrzywioną :E
Niebawem znów mnie zbieżność będzie czekała (po wymianie amorków), ale póki co na luzie do tego podchodzę ;)

Ustawianie katow a nie zbieznosc. Zbieznsc nie ma prawa sie zmienic.
Teoretycznie w pII nie ma ustawien pochylenia ale luz na otworach mocujacych jest zawsze.

Jak beda Ci to wyciagali zbieznoscia to efekt bedzie taki ze bedziesz jechal prosto ale kola beda np. tak \ / patrzac od przodu.

_________________
Punto II 5D - Rosso Ssilla HWB - 1.2 60KM - 2001' http://fiatpunto.com.pl/topic5545.html


Góra
 Profil  
 
 
 Post #589863 Wysłany: 13 Cze 2012, 22:32; 
 Temat postu: Re: Problem ze zbieżnością
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Łukasz
Samochód: Grande Punto 3d
Silnik: 1.9 130KM mJTD
Paliwo: ON
Wersja: Sport
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Strumień
Rejestracja: 20 Mar 2012,
Posty: 2595
Pomógł: 16
buladag -W amorkach gwintowanych (przynajmniej moich) jest do ustawienia kąt :P jeden otwór jest stały na śrubę a drugi z regulacją...
W serii nie ma regulacji :)
Załącznik:


Dolni otwór jest inny :)

_________________
Pomarańczowy GP Sport topic42204.html :)
Moja Kropa MkII http://fiatpunto.com.pl/topic34748.html dużo zdięć :P
ImageImage


topic34846.html <-- wykonanie zabudowy CA z żywicy :)


Góra
 Profil  
 
 
 Post #589914 Wysłany: 14 Cze 2012, 05:13; 
 Temat postu: Re: Problem ze zbieżnością
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Tomek
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: Inne
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Chorzów
Rejestracja: 02 Lis 2009,
Posty: 1126
Pomógł: 1
fishbone20 napisał(a):
Dolni otwór jest inny

dokładnie tak samo mam dolny otwór jest w kształcie fasolki. Każda zmiana kąta pochylenia to automatyczna zmiana zbiezności


Góra
 Profil  
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 30 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000 - 2025 phpBB Group
Style based on FI Subsilver by phpBBservice.nl
Forum Fiata Punto © 2006 - 2025
Tłumaczenie: phpbbhelp.pl
phpBB SEO