|
Obecny czas: 15 Cze 2025, 18:54
|
Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy
Autor |
Wiadomość |
ipIV |
#384266 Wysłany:
30 Lip 2010, 18:04; Temat postu: |
|
 |
Admin ds. technicznych forum. |
 |
Imię: Michał
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.8 16V 130KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: HGT
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: SL/SK/SZ/SZA Rejestracja: 21 Cze 2006, Posty: 13084 Pomógł: 54
|
G360 napisał(a): Chociaż 1,4 t-jeta
tjet to 1,4 16V dostosowany do T i nic więcej - tego nie ma się co bać 
_________________ Focus 1.0 Ecoboost 92kW & Punto Evo 1,4 16V MA 99kW@138kW & Punto II HGT Abarth 1,8 16V 96kW & Fiesta VII FL 1,0 12V Ecoboost 74kW Inne pod moją opieką: Tipo 1,4 16V 70kW Były: Punto II 5d 1,8 16V 96kW & Punto II 1,2 8V 44kW & Fiesta V 1,25 55kW
<- Ford Focus mk4 FL Trend 1,0 Ecoboost 2022 r. 
<- Fiat Punto II HGT 1,8 16V 2001 r.
<- Ford Fiesta VII FL 1,0 Ecoboost 2017 r.
<- Fiat Tipo 1,4 16V 2017 r.
<- Fiat Punto II 5d 1,8 16V 2002 r.
<- Fiat Punto Evo 1,4 MA Turbo 2010 r.
<- Ford Fiesta V 1,2 16V 2001 r.
<- Fiat Punto II 1,2 8V 2002 r. AM, B, BE, C, CE, T
|
|
Góra |
|
 |
|
|
G360 |
#384268 Wysłany:
30 Lip 2010, 18:06; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Imię: Grzegorz
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: ON
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Katowice Rejestracja: 15 Lip 2009, Posty: 1217 Pomógł: 2
|
ipIV napisał(a): tjet to 1,4 16V dostosowany do T i nic więcej - tego nie ma się co bać
Tak też sobie to wytłumaczyłem  - ale to pierwszy mój silnik z turbinką więc dla mnie nowość i kosmos 
|
|
Góra |
|
 |
leonwwa |
#384281 Wysłany:
30 Lip 2010, 19:07; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Imię: Paweł
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Województwo: mazowieckie [W]
Miejscowość: Syreni Gród Rejestracja: 03 Lut 2009, Posty: 1194 Pomógł: 1
|
Kamillo napisał(a): wreszcie ktoś z gustem Very Happy wiadomo  Cytuj: Ja to bym najchtniej własnie tą 1750 235KM przytulił Smile w kolorze nero etna, na 18 i bixenonie. tylko zmartwiły mnie 2 rzeczy przy tym silniku nie ma możliwości wyboru bananowej skóry. i cena finalna bliska 150 tys zł.
ja dokładnie to samo tylko qatrifoglio verde ale lakier bym wziął ten czerwony 8c competenzione 
_________________ BYŁO Fiat Grande Punto 2008 1,4 77KM Honda Accord 2007 2.0 VTEC 155KM Toyota Corolla 2007 1.4 D4D 90KM VW Polo 2000 1,4 MPI 60KM Toyota Auris 2010 1,6 Valvematic 132KM BMW 116i 2006 115KM Reanult Clio 2007 1,4 98KM Skoda Octavia 2012 1,6 102KM BMW 520d 2006 163KM Renault Laguna 2013 2,0 140KM Opel Corsa D 2014 1,4 100KM JEST Renault Megane 2018 1,2 TCe 130KM Toyota Prius Hybrid
|
|
Góra |
|
 |
Kamillo |
#384295 Wysłany:
30 Lip 2010, 19:37; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Imię: Kamil
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Województwo: mazowieckie [W]
Miejscowość: Pruszków Rejestracja: 19 Maj 2008, Posty: 1975 Pomógł: 10
|
ipIV napisał(a): Bardziej bałbym się multiaira - nowy patent ja wiem czy się bać? inne firmy też poprzechodziły na systemy "bezprzepustnicowe"... i jakoś to loto  - wiecie Panowie, to tylko vw nie poradził sobie z CR  ... przy silniku 1750 MultiAir to bałbym się jedynie kosztów Pb... a wkrótce do aut grupy Fiat można będzie dostać dwusprzęgłową skrzynkę biegów z suchymi sprzęgłami (DDCT), co ważne, z możliwością zmany ręcznej W DOBRYM KIERUNKU ((nie jak w grupie audi-vw). na początek do MiTo. [ Dodano: 30 Lip 2010 19:37 ]G360 napisał(a): 1,4 t-jeta też bałem się przed zakupen deltki, a teraz jestem zachwycony tym motorkiem
nie bałem się, ale też jestem zachwycony:)
_________________ Forza Italia !
Punto Mk II FL 1.2 8V Active (czerwony) - był ... Bravo II T-JET (granatowy metalik) - był ... ... Panda 1.2 8V Dynamic (niebieska) - była ... ... ... GrandePunto 1.2 8V Estiva (czarny prowokator) - był: topic49332.html Seat Ibiza 6J (czerwona bo najszybsza) - jest: topic58217.html
|
|
Góra |
|
 |
ipIV |
#384296 Wysłany:
30 Lip 2010, 19:43; Temat postu: |
|
 |
Admin ds. technicznych forum. |
 |
Imię: Michał
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.8 16V 130KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: HGT
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: SL/SK/SZ/SZA Rejestracja: 21 Cze 2006, Posty: 13084 Pomógł: 54
|
Kamillo napisał(a): ja wiem czy się bać? inne firmy też poprzechodziły na systemy "bezprzepustnicowe"... i jakoś to loto
Nie chodzi nawet o to... bardziej mam pietra co by "mechanicy" na obowiązkowym przeglądzie czy coś nie spiepszyli tego... a jakby było coś nie tak faktycznie to by zaczęło się rozkładanie rąk  Tym bardziej, że 3/4 mechaników to  szkoda gadać
Niech sie nauczą to ogarniać w miarę  Wtedy luz 
_________________ Focus 1.0 Ecoboost 92kW & Punto Evo 1,4 16V MA 99kW@138kW & Punto II HGT Abarth 1,8 16V 96kW & Fiesta VII FL 1,0 12V Ecoboost 74kW Inne pod moją opieką: Tipo 1,4 16V 70kW Były: Punto II 5d 1,8 16V 96kW & Punto II 1,2 8V 44kW & Fiesta V 1,25 55kW
<- Ford Focus mk4 FL Trend 1,0 Ecoboost 2022 r. 
<- Fiat Punto II HGT 1,8 16V 2001 r.
<- Ford Fiesta VII FL 1,0 Ecoboost 2017 r.
<- Fiat Tipo 1,4 16V 2017 r.
<- Fiat Punto II 5d 1,8 16V 2002 r.
<- Fiat Punto Evo 1,4 MA Turbo 2010 r.
<- Ford Fiesta V 1,2 16V 2001 r.
<- Fiat Punto II 1,2 8V 2002 r. AM, B, BE, C, CE, T
|
|
Góra |
|
 |
Kamillo |
#384303 Wysłany:
09 Sie 2010, 19:56; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Imię: Kamil
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Województwo: mazowieckie [W]
Miejscowość: Pruszków Rejestracja: 19 Maj 2008, Posty: 1975 Pomógł: 10
|
przy silnikach modułowych (a takie one właśnie są) trudno cokolwiek spartolić, chociaż... "wszyscy wiedzą, że się nie da spartolić, a przychodzi jeden idiot i pokazuje, że się da"
a realnie, to brakuje mi w oferice tej Alfy takiego diesla o mocy w granicach 120-135 KM... bo kto wie, czy następne autko to nie będzie diesel... może uzupełnią [ Dodano: 09 Sie 2010 19:56 ]no i wreszcie odbyłem jazdę "Julcią"... słuchajcie, jaram się jak nastolatek, ale auto jest nieziemskie! trafiła mi się wersja 120 KM turbo benzyna (czyli jak w moim Bravo, tylko już z normą Euro 5)... i kurcze jakoś bardziej zrywny w tym aucie ten silnik czy coś (choć auto cięższe od Bravo...), pewnie skrzynia inaczej zestrojona, choć pewności nie mam. bardzo dobrze wyciszona, ale na wysokich obrotach bardziej basem gada niz Bravo. na 17" alusach dość sztywno na warszawskich dziurach  twardawy układ kierowniczy, super. dwignia biegów znacznie krótsze drogi ma niż w Bravo. trzymanie boczne zarąbiste - wiem, niedobrze, ale musiałem trochę w mieście ją sprawdzić i "poszaleć". żadnych niefajnych odgłosów - no ale to przeceż nówka... i sprzęgło "krótsze" niż w Bravo, takie ostre bardziej.... polecam - idźcie na jazde próbną:) ja rozkochany jestem 
_________________ Forza Italia !
Punto Mk II FL 1.2 8V Active (czerwony) - był ... Bravo II T-JET (granatowy metalik) - był ... ... Panda 1.2 8V Dynamic (niebieska) - była ... ... ... GrandePunto 1.2 8V Estiva (czarny prowokator) - był: topic49332.html Seat Ibiza 6J (czerwona bo najszybsza) - jest: topic58217.html
|
|
Góra |
|
 |
Wicher |
#386674 Wysłany:
10 Sie 2010, 19:11; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
Imię: Jerzy
Samochód: Bravo
Silnik: 1.4 16V 155KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Sport
Województwo: podlaskie [B]
Miejscowość: Hajnówka Rejestracja: 27 Mar 2008, Posty: 2215 Pomógł: 5
|
Kamillo-czyżbyś upatrzył już kolejne autko  I ile kosztuje maszyna z tym silnikiem???
|
|
Góra |
|
 |
Kamillo |
#386757 Wysłany:
10 Sie 2010, 21:09; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Imię: Kamil
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Województwo: mazowieckie [W]
Miejscowość: Pruszków Rejestracja: 19 Maj 2008, Posty: 1975 Pomógł: 10
|
taka jaką jeździłem wychodzi 76900... trzeba jeszcze tylko doposażyć w przyciemniane szyby tylną + boczne 750 zł... klima jest dwustrefowa więc gra... no jak komuś na metaliku zależy to jeszcze 2000 zł lub za spejcalny pastelowy 600 zł... i właściwie kompletna autko... boskie, choć nietanie... może za dwa/trzy lata jakąś dwuletnią używkę??? jestem na TAK:)
_________________ Forza Italia !
Punto Mk II FL 1.2 8V Active (czerwony) - był ... Bravo II T-JET (granatowy metalik) - był ... ... Panda 1.2 8V Dynamic (niebieska) - była ... ... ... GrandePunto 1.2 8V Estiva (czarny prowokator) - był: topic49332.html Seat Ibiza 6J (czerwona bo najszybsza) - jest: topic58217.html
|
|
Góra |
|
 |
G360 |
#386764 Wysłany:
10 Sie 2010, 21:15; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Imię: Grzegorz
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: ON
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Katowice Rejestracja: 15 Lip 2009, Posty: 1217 Pomógł: 2
|
Kamillo no i gaz do niej za jakieś 2600 żeby tanio było 
|
|
Góra |
|
 |
Kamillo |
#386765 Wysłany:
10 Sie 2010, 21:18; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Imię: Kamil
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Województwo: mazowieckie [W]
Miejscowość: Pruszków Rejestracja: 19 Maj 2008, Posty: 1975 Pomógł: 10
|
nie, nie... do niej już nie  miłość musi kosztować, a Fiat, to mimo wszystko miłość przeplatana rozsądkiem.... poza tym nie wiem gdzie gaz zakładają za 2600? to jakaś instalka elpi-gaz (no name)?
_________________ Forza Italia !
Punto Mk II FL 1.2 8V Active (czerwony) - był ... Bravo II T-JET (granatowy metalik) - był ... ... Panda 1.2 8V Dynamic (niebieska) - była ... ... ... GrandePunto 1.2 8V Estiva (czarny prowokator) - był: topic49332.html Seat Ibiza 6J (czerwona bo najszybsza) - jest: topic58217.html
|
|
Góra |
|
 |
daras |
#386851 Wysłany:
11 Sie 2010, 08:33; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Miejscowość: w-m Rejestracja: 21 Gru 2006, Posty: 1970 Pomógł: 1
|
Kamillo napisał(a): może za dwa/trzy lata jakąś dwuletnią używkę
Przy cenach podobnych do Delty, będzie się sprzedawać podobnie jak Delta.
Wątpię, żeby za 2-3 lata ktoś chciał sprzedać swoje autko. Chyba że dilerzy swoje demówki.
Na żywo nie widziałem ale na mnie Giulietta nie robi wrażenia, podobnie jak Mito.
To już nie te alfy co 147, 156, 159, 166, Spider, GT, wcześniej GTV, 33 z bokserem. To były autorskie produkcje alfy.
Teraz to już komercja pełną gębą. Mito to Grande w przebraniu, Giulietta poza podwoziem jest identyczna z Bravo. Jeśli w codziennej eksploatacji wykażesz mi wyższość zawiasu Julki nad tym w Bravo Sport, to stawiam ci piwo przez miesiąc, codziennie (jeśli nie wykażesz - mi stawiasz)
Poza tym jakoś nie widzę sensu i potrzeby wydawania 15 tys. zł więcej (katalogowo: Bravo Sport 2.0 kosztuje 80 tys. zł., Julka 2.0 Distinctive - 95 tys. zł.) za znaczek alfa romeo, ledy w światłach i dość specyficzną stylizację przodu - na misia koala (pierwowzorem miało być ponoć 8c ale chyba coś nie wyszło).
Na szczęście dla alfy romeo nie każdy myśli jak ja 
|
|
Góra |
|
 |
G360 |
#386853 Wysłany:
11 Sie 2010, 08:54; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Imię: Grzegorz
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: ON
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Katowice Rejestracja: 15 Lip 2009, Posty: 1217 Pomógł: 2
|
daras napisał(a): Przy cenach podobnych do Delty, będzie się sprzedawać podobnie jak Delta. Myślę że jednak lepiej. Lancia to u nas produkt kompletnie niszowy, kompletnie niezakorzeniony w naszym kraju. Alfa już jakąś pozycję ma, więc wróżę jej większy sukces. Poza tym w Polsce pewnie tak z 80% uzytkowników aut mysli o stylizacji sportowej i wiecznym "pokazaniu komuś" i "objechaniu" kogoś więc alfa jest bardziej atrakcyjna niż delta nastawiona na komfort i elegancję. daras napisał(a): Na żywo nie widziałem ale na mnie Giulietta nie robi wrażenia, podobnie jak Mito. To już nie te alfy co 147, 156, 159, 166, Spider, GT, wcześniej GTV, 33 z bokserem. To były autorskie produkcje alfy. Tu dokładnie mam to samo zdanie! Kiedyś pojawienie się nowego modelu alfy to było święto motoryzacyjne. Pamiętam premiery 145/146, 147, 156 czy 159. To były auta o których się pisało i trąbiło na okrogło, a styliści niektórych vagenów zwalali stylizację i rozwiązania pewnych elementów (vide seat). A teraz? Po prostu bravo w najbardziej usportowionym wydaniu. Pomimo że autko bardzo ładne to mariaż z fiatem zbyt widoczny. daras napisał(a): Poza tym jakoś nie widzę sensu i potrzeby wydawania 15 tys. zł więcej (katalogowo: Bravo Sport 2.0 kosztuje 80 tys. zł., Julka 2.0 Distinctive - 95 tys. zł.) za znaczek alfa romeo, ledy w światłach i dość specyficzną stylizację przodu - na misia koala (pierwowzorem miało być ponoć 8c ale chyba coś nie wyszło).
A tu akurat się nie zgadzam. Alfa zawsze była droższa właśnie o ten znaczek i ten znaczek tak na prawdę jest obiektem pożądania. Powiedzieć - "Jeżdżę alfą romeo" to brzmi pięknie i dumnie, powiedzieć jeżdżę Bravo sport to brzmi dumnie u tych którzy się na tym znają i pasjonują  Ja gdybym miał taki wybór dopłaciłbym za znaczek i te inne elementy
|
|
Góra |
|
 |
daras |
#386880 Wysłany:
11 Sie 2010, 10:31; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Miejscowość: w-m Rejestracja: 21 Gru 2006, Posty: 1970 Pomógł: 1
|
Odbiegnę trochę od tematu:
myślę, że Bravo, Delta i Giulietta to są naprawdę 3 bardzo udane autka, trafiające do zupełnie innych odbiorców.
Bravo bardzo wysoko podniosło poprzeczkę i jest rozsądnie skalkulowane cenowo. Przy nim Delta i Julka, wydają się być przesadnie drogie.
Potwierdzeniem tej tezy jest bardzo mała sprzedaż Delty i pewnie podobnie znikoma będzie Julki.
A gdybym miał dzisiaj jeszcze raz wybierać auto z tej trójki to pewnie znowu wybrałbym Bravo Sport, ewentualnie Deltę Oro.
Dwa różne, piękne śFiaty
I jeszcze jedno: szukając wiosną nowego autka, rozważałem zakup alfy 147 jtd. Niestety się spóźniłem. Została już wycofana ze sprzedaży.
Uważam 147kę za lepsze auto niż Julka. Ma bardziej zaawansowany zawias, lepsze fotele, wnętrze i ponadczasowy wygląd "alfa romeo".
Do tego dołożyć sprawdzony silnik JTD 8V 120 KM i jest auto na lata.
|
|
Góra |
|
 |
Grzyws |
#386883 Wysłany:
11 Sie 2010, 10:40; Temat postu: |
|
 |
Przyjaciel |
 |
Imię: Grzegorz
Samochód: Punto II FL 5d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Będzin Rejestracja: 23 Cze 2006, Posty: 1324
|
G360 napisał(a): "Jeżdżę alfą romeo" to brzmi pięknie i dumnie,
Obecnie 80 % polaków po tych słowach wybuchnie śmiechem. Alfa straciła prestiż i jeszcze sporo wody upłynie zanim go odbuduje. Wszyscy są zapatrzeni w wielka niemiecką trójkę a Alfa kojarzy się dalej z awaryjnymi i rdzewiejącymi szrotami.
Cena Julki jest skalkulowana bardzo rozsądnie, bo np z dobrym wyposażeniem i mocnym dieslem kosztuje te 95 tys podczas gdy za Golfa GTD z silnikiem tej samej mocy trzeba zapłacić ponad 100 tyś zł. Nie mówię już o wynalazkach Audi czy BMW bo one są jeszcze droższe. Teraz pojawia się pytanie czy warto przepłacać za znaczek niemieckiej marki czy wbrew obiegowym opinią kupić tańszą i lepiej wyposażoną Alfe.
Zgadzam się z tym że obecne alfy to już nie to samo co kiedyś. Dawniej Alfa jako niezależna marka robiła samochody bezkompromisowe, zawsze chodziła własnymi ścieżkami nie zwracając uwagi na konkurencje. Do kryzysu marki robili naprawdę nowoczesne i wspaniałe samochody. W latach 50 tych alfa była obiektem pożądania, symbolem sportowych osiągów i pięknego wyglądu.
Teraz Alfy ani już nikt nie pożąda, osiągów nie ma jakiś sportowych ( brak odmian GTA ) a i wygląd już nie jest jakaś mocną stroną ( IMO stare Alfy były ładniejsze ).
_________________ Anonima Lombarda Fabricca Automobili
Fan włoszczyzny
|
|
Góra |
|
 |
STax |
#386884 Wysłany:
11 Sie 2010, 10:44; Temat postu: |
|
 |
Rabarbar |
 |
Imię: Szczepan
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: opolskie [O]
Miejscowość: Kotlarnia/Opole Rejestracja: 14 Cze 2007, Posty: 24013 Pomógł: 128
|
Grzyws napisał(a): Alfa straciła prestiż i jeszcze sporo wody upłynie zanim go odbuduje
Oj, nie zgodzę się. Owszem, alfa nie ma takiego prestiżu jak bmw/audi/mercedes, ale za to daje poczucie wyróżniania się z tłumu.
_________________ http://staxomoto.blogspot.com <= ZAPRASZAM - ostatni update 16.02.16 http://stax.motoblogi.pl/ http://www.facebook.com/staxomoto <= Lubię to! 
obecnie: http://fiatpunto.com.pl/topic1866.html Punto 55sx '97 "Pershing" 662A Grigio Ducale SM.MET 82KM & 110Nm Saab 9-3 2.0t 150KM 240Nm 01' Skoda Octavia 1.2 TSI 110KM 175Nm 17'
było: Peugeot 605 3.0 V6 167KM 235Nm 94' BMW 323i Touring 170KM 250Nm 96' Opel Astra GSI 2.0 150km 196Nm 92' BMW 323i sedan 181KM 250Nm 96' Skoda 120L 52KM 82Nm 89'
|
|
Góra |
|
 |
Grzyws |
#386885 Wysłany:
11 Sie 2010, 10:54; Temat postu: |
|
 |
Przyjaciel |
 |
Imię: Grzegorz
Samochód: Punto II FL 5d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Będzin Rejestracja: 23 Cze 2006, Posty: 1324
|
Daje ale pasjonatom marki albo tym którzy mają gdzieś stereotypy. Dla fana BMW, Audi, Merca, Japońców Alfa chociaż była by idealna i najlepsza zawsze będzie awaryjnym szrotem.
Zobacz na 159 tke. Samochód który wygląda wspaniale, jest bezawaryjny i dobrze wykonany a mimo to sprzedaje się słabo.
Pojazdami Alfy każdy zachwyca się na salonach podczas premiery ale nikt nie odważy się iść do salonu i ją kupić - woli wybrać ,,niezniszczalnego,, VW i ,,perfekcyjne,, Audi...
_________________ Anonima Lombarda Fabricca Automobili
Fan włoszczyzny
|
|
Góra |
|
 |
daras |
#386889 Wysłany:
11 Sie 2010, 11:09; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Miejscowość: w-m Rejestracja: 21 Gru 2006, Posty: 1970 Pomógł: 1
|
Grzyws napisał(a): Cena Julki jest skalkulowana bardzo rozsądnie, bo np z dobrym wyposażeniem i mocnym dieslem kosztuje te 95 tys podczas gdy za Golfa GTD z silnikiem tej samej mocy trzeba zapłacić ponad 100 tyś zł. Nie mówię już o wynalazkach Audi czy BMW bo one są jeszcze droższe. Teraz pojawia się pytanie czy warto przepłacać za znaczek niemieckiej marki czy wbrew obiegowym opinią kupić tańszą i lepiej wyposażoną Alfe.
Alfa wcale nie jest lepiej wyposażona.
Golf GTD w niczym Julce nie ustępuję i myślę, że wcale gorzej nie jeździ, za to ma super fotele i pozycję za kierą.
Prestiż chyba nawet większy.
Ciekawe, że z silnikiem 2.0 170 KM Alfa seryjnie oferuje 2 rasowe rury wydechu z tyłu i... koła 16 calowe z baloniastymi oponami.
Czyżby zaawansowany, wielowahaczowy, aluminiowy zawias, bał się naszych dróg?
Mając 100 tys. do wydania na kompakt, poszedłbym do VW.
|
|
Góra |
|
 |
Grzyws |
#386892 Wysłany:
11 Sie 2010, 11:16; Temat postu: |
|
 |
Przyjaciel |
 |
Imię: Grzegorz
Samochód: Punto II FL 5d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Będzin Rejestracja: 23 Cze 2006, Posty: 1324
|
W motorze ostatnio pisali że Alfa ma nieco lepsze wyposażenie od Golfa  W Audi i BMW też trzeba dopłacać za niektóre elementy które w Julce są seryjnie.
Cytuj: Czyżby zaawansowany, wielowahaczowy, aluminiowy zawias, bał się naszych dróg?
Z przodu na pewno, bo z tyłu jest belka skretna 
_________________ Anonima Lombarda Fabricca Automobili
Fan włoszczyzny
|
|
Góra |
|
 |
daras |
#386896 Wysłany:
11 Sie 2010, 11:23; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Miejscowość: w-m Rejestracja: 21 Gru 2006, Posty: 1970 Pomógł: 1
|
Z przodu jest zwykły MacPherson z aluminiowymi łącznikami dolnymi.
Z tyłu jest wielowahacz z elementami aluminiowymi.
Belka jest w Bravo i Delcie.

|
|
Góra |
|
 |
Grzyws |
#386900 Wysłany:
11 Sie 2010, 11:45; Temat postu: |
|
 |
Przyjaciel |
 |
Imię: Grzegorz
Samochód: Punto II FL 5d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Będzin Rejestracja: 23 Cze 2006, Posty: 1324
|
Hmn
[ Dodano: Sro Sie 11, 2010 10:45 am ]Sprawdziłem w innej gazecie pisze że ma wielowachacz z tyłu;) Zwracam honor 
_________________ Anonima Lombarda Fabricca Automobili
Fan włoszczyzny
|
|
Góra |
|
 |
G360 |
#386902 Wysłany:
11 Sie 2010, 12:22; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Imię: Grzegorz
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: ON
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Katowice Rejestracja: 15 Lip 2009, Posty: 1217 Pomógł: 2
|
Grzyws napisał(a): Dla fana BMW, Audi, Merca, Japońców Alfa chociaż była by idealna i najlepsza zawsze będzie awaryjnym szrotem.
Ależ oczywiście, natomiast dla fana alfy te wszystkie "solidne" konstrukcje to po prostu nudne tło. Wszystko zależy co kto lubi. I każda marka ma swoich fanów. I nie zgodzę się że szwabskie auta mają tylu fanatyków w Polsce. Dużo tracą na rzecz japońców, włoszczyzny czy koreańców. A obiegowa plotka o nadzwyczajnej solidności "niemców" napędzana jest przez handlarzy, którzy próbują jakoś wepchnąć te fury z demobilu z kręconymi licznikami.
|
|
Góra |
|
 |
Kamillo |
#386903 Wysłany:
11 Sie 2010, 12:39; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Imię: Kamil
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Województwo: mazowieckie [W]
Miejscowość: Pruszków Rejestracja: 19 Maj 2008, Posty: 1975 Pomógł: 10
|
daras napisał(a): Teraz to już komercja pełną gębą. a pokaż producenta "zwykłych" aut, który robi inaczej? w tych porąbanych czasach gdzie niby-ekolodzy pieją jak koguty wczesnym rankiem o emisji CO2, a auto musi przejść crash na 5 gwiazdek i pod kątem KONKRETNYCH, "jedynych słusznych" testów jest konstruowane (czy ktoś sprawdzał jak zachowuje się taki 5-cio gwiazdkowiec przy innego typu zderzeniu? przodem ale pod innym kątem, itp???) koszt opracowania auta jest tak wysoki, że NIE DA się w ramach jednego koncernu mieć kilku marek i by każda była w 100% odmienna - i tak uważam, że takie zróżnicowanie jak w Grupie Fiat (myślę głównie o trio FIAT-Lancia- AR) jest dziś bardzo rzadko spotykane! wystarczy dla porówanania spojrzeć na PSA czy vw-audi. daras napisał(a): Giulietta poza podwoziem jest identyczna z Bravo. IDENTYCZNA?  no to Bracie chyba nie widziałeś/nie dotykałeś Julki. Bez komentarza. No i nie patrzcie proszę na Alfę przez pryzmat Polaczka-Ciułacza. niestety dla nas samochód to wciąż pewne drogie dobro, które musi spenić kilka cech użytkowych przed estetycznymi, a jeszcze u sąsiada musi wzbudzić zazdrość (przynajmniej cześć osób tak wybiera - "niech widzi, że kupiłem "dobrego" vw, a nie jakieś włoskie g...o" - myślenie dużej części ludzi w wlkp i g. śląska, i przepraszam tych którzy są inni i poczuli się urażeni). na szczęście są narody o większym temperamencie i zasobności portfela, które mogą i stać ich by docenić to co oferuje Alfa... i z pewnością nie są to niemcy... o ich temperamencie i poczuciu piękna możnaby ksiązki pisać  po prostu Alfa nie jest dla każdego i o to właśnie chodzi, by była trochę marką niszową.... ..... a i na koniec.... wkrótce zacznijcie się rozglądać za 159 2.4 20V JTD-M na ulicach, bo nasza słodka policja już szykuje się na pierwszą partię tych aut z wideorejestratorami:) [ Dodano: 11 Sie 2010 12:39 ]G360 napisał(a): plotka o nadzwyczajnej solidności "niemców" napędzana jest przez handlarzy
i powtarzana przez część "fachowej" prasy moto.... podobnie jak wychwalane: materiały, ergonomia, super fotele, mnie osobiście i mojemu kuprowi kojarzące się z derwnianym taboretem, itp....
wydaje się, że niektórzy dziennikarze, nie zauważyli jak wyszliśmy z lat 90, gdzie Fiat kojarzony był głównie przez pryzmat 126p, CC i Uno (które i tak wolałbym niż polo), Hyundai to tylko Pony, a jako taxi najczęściej występował 125p i Wołga... wówczas niedostępne i podobno niezawodne vw jawiły się jako technologia kosmiczna 
_________________ Forza Italia !
Punto Mk II FL 1.2 8V Active (czerwony) - był ... Bravo II T-JET (granatowy metalik) - był ... ... Panda 1.2 8V Dynamic (niebieska) - była ... ... ... GrandePunto 1.2 8V Estiva (czarny prowokator) - był: topic49332.html Seat Ibiza 6J (czerwona bo najszybsza) - jest: topic58217.html
|
|
Góra |
|
 |
leonwwa |
#386963 Wysłany:
11 Sie 2010, 16:54; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Imię: Paweł
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Województwo: mazowieckie [W]
Miejscowość: Syreni Gród Rejestracja: 03 Lut 2009, Posty: 1194 Pomógł: 1
|
A ja gdzieś usłyszałem czy czytałm taki cytat:
"Między nami jest tak różnica, że Ty masz samochód a ja Alfe Romeo..."
_________________ BYŁO Fiat Grande Punto 2008 1,4 77KM Honda Accord 2007 2.0 VTEC 155KM Toyota Corolla 2007 1.4 D4D 90KM VW Polo 2000 1,4 MPI 60KM Toyota Auris 2010 1,6 Valvematic 132KM BMW 116i 2006 115KM Reanult Clio 2007 1,4 98KM Skoda Octavia 2012 1,6 102KM BMW 520d 2006 163KM Renault Laguna 2013 2,0 140KM Opel Corsa D 2014 1,4 100KM JEST Renault Megane 2018 1,2 TCe 130KM Toyota Prius Hybrid
|
|
Góra |
|
 |
daras |
#386980 Wysłany:
11 Sie 2010, 18:02; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Miejscowość: w-m Rejestracja: 21 Gru 2006, Posty: 1970 Pomógł: 1
|
Kamillo napisał(a): Bracie chyba nie widziałeś/nie dotykałeś Julki.
Pisałem wyżej, że nie widziałem na żywo ale zapoznałem się z dość szczegółową specyfikacją techniczną i instrukcją.
Silniki i wnętrze (kokpit, siedzenia) są identyczne z Bravo. To miałem na myśli pisząc, że poza podwoziem Julka jest identyczna z Bravo.
Zresztą podwozie też jest rozwinięciem platformy Bravo (Stilo), ze wstawkami magnezowymi w przedniej i tylnej części, no i przede wszystkim innym rozstawem osi i zawiasem.
Inny wygląd i faktura wytłoczki kokpitu, drzwi, klamki, cyferki prędkościomierza, alu nakładki na pedały z logo AR, wzory tapicerki, nie oznaczają, że pod spodem to nie Fiat
Jeśli dobrze pamiętam masz wersję Bravo bez pakietu Sport.
Myślę, że gdybyś posiadał pakiet Sport albo jeszcze lepiej - pełną wersję Sport, to Julka nie zrobiłaby takiego wrażenia.
Podobnie jak zestawienie Grande Sport i Mito.
|
|
Góra |
|
 |
G360 |
#386990 Wysłany:
11 Sie 2010, 18:56; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Imię: Grzegorz
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: ON
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Katowice Rejestracja: 15 Lip 2009, Posty: 1217 Pomógł: 2
|
Kamillo napisał(a): "niech widzi, że kupiłem "dobrego" vw, a nie jakieś włoskie g...o" - myślenie dużej części ludzi w wlkp i g. śląska, i przepraszam tych którzy są inni i poczuli się urażeni).
Nie czuje się urażony ale co do Śląska to jak patrzę na ulice to mam wrażenie że jestem w "polskiej stolicy fiata". Akurat tutaj kult dojczewagenów przechodzi do lamusa. Natomiast po kilku wyjazdach na południe w Podkarpackie, na sądeczczyznę to wiem że z fiatem nie ma co wyskakiwać, bo jeśli się takowego trafi to na 99% będzie to przyjezdny. Reszta to obowiązkowa trójca ałdi/fałwej/opel - okraszone czasem BMW. Innych tam raczej nie spotykałem
|
|
Góra |
|
 |
|
Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum Nie możesz dodawać załączników na tym forum
|
|