|
Obecny czas: 15 Cze 2024, 23:32
|
Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy
Autor |
Wiadomość |
domin45670 |
#607955 Wysłany:
28 Sie 2012, 11:42; Temat postu: Re: Jak za 50 zł mieć sprzęt do diagnostyki i kasowania błęd |
|
|
Przyjaciel |
|
Imię: Dominik
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.2 16V 80KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Active
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Katowice Rejestracja: 25 Maj 2008, Posty: 14390 Pomógł: 128
|
mytnik napisał(a): Cytuj: Oj nie wiem czy w ogóle jest jeszcze jakiś inny program do PI jak IAW Scan, ja swego czasu sporo szukałem i znalazłem tylko jego ale mogę się mylić jak ktoś zna to niech da nazwę i pytanie czy pI zapisuje całkowity przebieg w bodykompie? Wiem, że jest jeszcze IAW Scan 2 i bodajże StarTrek Punto, ale ten StarTrek chyba nie obsługuje IAW 8f.5t. Przeszukałem wczoraj internet i nie znalazłem innego programu do diagnostyki PI. A najbardziej zależy mi na tym, żeby móc sprawdzić całkowity przebieg. Nie sądzę aby w PI przebieg był zapisywany w kompie.
_________________ PII 1.2 16v 3D Active 2002r. 119 000 km GRIGIO STEEL Gorąca Szesnastka Club
|
|
Góra |
|
|
|
|
tobi3776 |
#607986 Wysłany:
28 Sie 2012, 12:54; Temat postu: Re: Jak za 50 zł mieć sprzęt do diagnostyki i kasowania błęd |
|
|
Puntomaniak |
|
Imię: Tobiasz
Samochód: Punto II FL 5d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Active
Województwo: kujawsko-pomorskie [C]
Rejestracja: 10 Sie 2012, Posty: 60 Pomógł: 1
|
Moim zdaniem zrobić jakiś temat w "zrób to sam" np. pt. "Domowa komputerowa diagnoza kropka" i tam wyszczególnić najważniejsze rzeczy, bo tak jak napisał mario 1978 te same wątki będą powielane. Temat wtedy zamknąć i każdy będzie mógł "skosztować" wiedzy w pigułce.
_________________
|
|
Góra |
|
|
domin45670 |
#607992 Wysłany:
28 Sie 2012, 13:02; Temat postu: Re: Jak za 50 zł mieć sprzęt do diagnostyki i kasowania błęd |
|
|
Przyjaciel |
|
Imię: Dominik
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.2 16V 80KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Active
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Katowice Rejestracja: 25 Maj 2008, Posty: 14390 Pomógł: 128
|
Jest TEN temat stanowiący wiedzę w pigułce, ale forumowicze zamiast przeczytać co zostało wcześniej napisane po stokroć powielają te same pytania. Marudząc, że za dużo, że się nie chce czytać i pytając po raz n-ty o to samo, tylko się dodatkowo zwiększa ilość stron. Sam będąc swego czasu zainteresowanym przeczytałem wszystko, każdy post i wiedziałem już wszystko co chciałem wiedzieć. Jak ktoś jest leniwy to to potem wygląda, jak wygląda.
_________________ PII 1.2 16v 3D Active 2002r. 119 000 km GRIGIO STEEL Gorąca Szesnastka Club
|
|
Góra |
|
|
Bryckas |
#607994 Wysłany:
28 Sie 2012, 13:02; Temat postu: Re: Jak za 50 zł mieć sprzęt do diagnostyki i kasowania błęd |
|
|
Puntoświr |
|
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.6 8V 90KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: ELX
Województwo: Poza Polską
Rejestracja: 13 Sie 2012, Posty: 127 Pomógł: 3
|
mario1978 napisał(a): Kolejna osoba, ktora ma problem z ELM 327. Obawiam sie, ze jak wielu wlascicieli ELM'a, nie rozwiazesz tego problemu, ja sie poddalem. A co zrobilem, co kazdy powinien zrobic, opisuje tutaj post579450.html#p579450. Jest przedstawiona rozmowa z VIAKEN'em, dystrybutorem tego problematycznego ELM'a. Z ktorej wynika, ze kupno ELM'a jest bardzo podobne do gry w ruletke - jeden ma szczescie, inny juz nie... Poczytaj post579450.html#p579450 Czytałem, FES na opcji "szukaj interfejsów" wykrywa mój interfejs jako zgodny z ELM 327 1.4, że powinien się połączyć z CAN itd. Do tego komunikat "zbyt duże opóźnienia!!!" Przy teście wszystko jest ok. Czyli interfejs jest widziany, ale z samochodem już połączyć się nie udaje. Po wybraniu ABS i Poduszek nic. Jednak najważniejsze dla mnie to połączyć się z silnikiem, a takiej opcji w FES dla mojego modelu nie ma. Sam ELM mam sprawny, łączę się nim bez problemu z Fordem Mondeo 99. No dobrze, zapytam inaczej: czy ktokolwiek połączył się ze sterownikiem silnika w Punto I 1.6 i sczytał błędy? Jeżeli tak, to proszę o info jakim programem i jakim kablem?
_________________ Moje primary auto- FORD MONDEO 2.5 V6 170PS w pełnej opcji. KOMBI 1999 z podtlenkiem LPG
|
|
Góra |
|
|
mario1978 |
#608000 Wysłany:
28 Sie 2012, 13:19; Temat postu: Re: Jak za 50 zł mieć sprzęt do diagnostyki i kasowania błęd |
|
|
Puntoświr |
|
Imię: Mariusz
Samochód: Punto II 5d
Silnik: 1.2 16V 80KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Active
Województwo: śląskie [S]
Rejestracja: 09 Gru 2011, Posty: 1063 Pomógł: 33
|
Bryckas napisał(a): Sam ELM mam sprawny, łączę się nim bez problemu z Fordem Mondeo 99. Zgadzam sie z Toba, jak pisalem wczesniej, poddalem sie, nie wiem czy wina lezy po stronie interfejsu czy programu. Ale skoro piszesz, ze interfejs dziala, pozostaje mi wierzyc, ze program jest niedopracowany, nie potrafi sie dogadac z kropka. Bryckas napisał(a): (...)czy ktokolwiek połączył się ze sterownikiem silnika w Punto I 1.6 i sczytał błędy? Jeżeli tak, to proszę o info jakim programem i jakim kablem? Przejrzalem obslugiwane rzeczy, dla PUNTO I program MultiEcuScan niestety, nie obsluguje ECU. Jedynie ABS i poduszki. Zwyklym kabelkiem VAGKKL http://viaken.pl/pl/diagnoza-fiat/inter ... -obd2.html
_________________ "Diagnostyka samochodu - Multiecuscan poradnik" - post632868.html#p632868
|
|
Góra |
|
|
Bryckas |
#608004 Wysłany:
28 Sie 2012, 13:26; Temat postu: Re: Jak za 50 zł mieć sprzęt do diagnostyki i kasowania błęd |
|
|
Puntoświr |
|
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.6 8V 90KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: ELX
Województwo: Poza Polską
Rejestracja: 13 Sie 2012, Posty: 127 Pomógł: 3
|
mario1978 napisał(a): Przejrzalem obslugiwane rzeczy, dla PUNTO I program MultiEcuScan niestety, nie obsluguje ECU. Jedynie ABS i poduszki. Zwyklym kabelkiem VAGKKL http://viaken.pl/pl/diagnoza-fiat/inter ... -obd2.html Tak wiem, dzięki. Co do IAW Scan to są tam do wyboru 3 Ecu IAW.... , czy to znaczy, że w "normalnych" Puntach 1.1 i 1.2 były takie sterowniki? W moim 1.6 jest coś od GM. Czy to oznacza, że IAW też nie połączy się z moim autem? Próbowałem i nic. Dlatego ponawiam pytanie, czy ktoś dogadał się z 1.6 i czym?
_________________ Moje primary auto- FORD MONDEO 2.5 V6 170PS w pełnej opcji. KOMBI 1999 z podtlenkiem LPG
|
|
Góra |
|
|
mario1978 |
#608012 Wysłany:
28 Sie 2012, 13:46; Temat postu: Re: Jak za 50 zł mieć sprzęt do diagnostyki i kasowania błęd |
|
|
Puntoświr |
|
Imię: Mariusz
Samochód: Punto II 5d
Silnik: 1.2 16V 80KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Active
Województwo: śląskie [S]
Rejestracja: 09 Gru 2011, Posty: 1063 Pomógł: 33
|
@bryckas sprobuj tego "diagnostyka z kompa" post429340.html Pisza o problemach z podlaczeniem sie do Punto I.
_________________ "Diagnostyka samochodu - Multiecuscan poradnik" - post632868.html#p632868
|
|
Góra |
|
|
Bryckas |
#608037 Wysłany:
28 Sie 2012, 15:18; Temat postu: Re: Jak za 50 zł mieć sprzęt do diagnostyki i kasowania błęd |
|
|
Puntoświr |
|
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.6 8V 90KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: ELX
Województwo: Poza Polską
Rejestracja: 13 Sie 2012, Posty: 127 Pomógł: 3
|
mario1978 napisał(a): @bryckas sprobuj tego "diagnostyka z kompa" post429340.html Pisza o problemach z podlaczeniem sie do Punto I. Dzięki, nic z tego, musiałbym kupić używanego lapka z RS232, a nie widziałem z dwoma takimi wyjściami. Po prostu masakra jakaś z tym silnikiem. Że też zawsze muszę się wpakować w jakąś anomalię... Byłoby 1.2 i po problemie, heh... No dobra, temat cały czas aktualny--co zagada z 1.6?
_________________ Moje primary auto- FORD MONDEO 2.5 V6 170PS w pełnej opcji. KOMBI 1999 z podtlenkiem LPG
|
|
Góra |
|
|
mario1978 |
#608039 Wysłany:
28 Sie 2012, 15:27; Temat postu: Re: Jak za 50 zł mieć sprzęt do diagnostyki i kasowania błęd |
|
|
Puntoświr |
|
Imię: Mariusz
Samochód: Punto II 5d
Silnik: 1.2 16V 80KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Active
Województwo: śląskie [S]
Rejestracja: 09 Gru 2011, Posty: 1063 Pomógł: 33
|
Bryckas napisał(a): Dzięki, nic z tego, musiałbym kupić używanego lapka z RS232, a nie widziałem z dwoma takimi wyjściami. (...) Że też zawsze muszę się wpakować w jakąś anomalię Zbyt szybko sie poddajesz Atego sprobowales? http://allegro.pl/listing.php/search?bu ... =rs232+usb Przejsciowki RS232 na USB? Zaczynaja sie od 4,90. Ja bym zainwestowal, a byc moze Ci zadziala na adapterze?
_________________ "Diagnostyka samochodu - Multiecuscan poradnik" - post632868.html#p632868
|
|
Góra |
|
|
wojtass18 |
#608048 Wysłany:
28 Sie 2012, 16:07; Temat postu: Re: Jak za 50 zł mieć sprzęt do diagnostyki i kasowania błęd |
|
|
Puntoświr |
Imię: Wojtek
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Województwo: zachodniopomorskie [Z]
Miejscowość: SZCZECIN Rejestracja: 10 Gru 2009, Posty: 4596 Pomógł: 56
|
domin45670 napisał(a): Jest TEN temat stanowiący wiedzę w pigułce, ale forumowicze zamiast przeczytać co zostało wcześniej napisane po stokroć powielają te same pytania. Marudząc, że za dużo, że się nie chce czytać i pytając po raz n-ty o to samo, tylko się dodatkowo zwiększa ilość stron. Sam będąc swego czasu zainteresowanym przeczytałem wszystko, każdy post i wiedziałem już wszystko co chciałem wiedzieć. Jak ktoś jest leniwy to to potem wygląda, jak wygląda.
domin45670, pamiętam że nawet jakieś inne forum wertowaliśmy i to z dużo większą ilością stron
|
|
Góra |
|
|
Bryckas |
#608049 Wysłany:
28 Sie 2012, 16:08; Temat postu: Re: Jak za 50 zł mieć sprzęt do diagnostyki i kasowania błęd |
|
|
Puntoświr |
|
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.6 8V 90KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: ELX
Województwo: Poza Polską
Rejestracja: 13 Sie 2012, Posty: 127 Pomógł: 3
|
|
Góra |
|
|
mario1978 |
#608055 Wysłany:
28 Sie 2012, 19:44; Temat postu: Re: Jak za 50 zł mieć sprzęt do diagnostyki i kasowania błęd |
|
|
Puntoświr |
|
Imię: Mariusz
Samochód: Punto II 5d
Silnik: 1.2 16V 80KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Active
Województwo: śląskie [S]
Rejestracja: 09 Gru 2011, Posty: 1063 Pomógł: 33
|
domin45670 napisał(a): Jest TEN temat stanowiący wiedzę w pigułce, ale forumowicze zamiast przeczytać co zostało wcześniej napisane po stokroć powielają te same pytania. Marudząc, że za dużo, że się nie chce czytać i pytając po raz n-ty o to samo, tylko się dodatkowo zwiększa ilość stron. Sam będąc swego czasu zainteresowanym przeczytałem wszystko, każdy post i wiedziałem już wszystko co chciałem wiedzieć. Jak ktoś jest leniwy to to potem wygląda, jak wygląda. Z natury lubie pomagac sobie i innym, wiec zabieram sie za pisanie poradnika, odnosnie kabelkow. Od czegos trzeba zaczac. Powinno sie rozbudowac dzial "zrob to sam", jak na takie duze forum, jest tam malo porad. Nie zapeszam, 3majcie kciuki. Juz niebawem cos sie narodzi Na podstawie moich postow, musze to poskladac w calosc, w formie ksiazki, z rozdzialami, aby raz na zawsze zrobic to porzadnie. I temat zamknac, tam odsylac. Niech to bedzie przyczynek do dalszych prac, nad poradnikami i kompendium wiedzy. Kolejny pomyslem, bedzie poradnik nt. kodow bledow, oraz jak na podstawie kodow bledow, zlikwidowac usterke. To sa tak powtarzajace sie tematy, ze az prosi sie je zebrac w poradniki. Dla zainteresowanych, pod adresem www.mojakomorka.eu/mes_poradnik.pdf bedzie mozna podejrzec, jak postepuja prace nad poradnikiem. Mozna do mnie na PW, zglaszac uwagi, propozycje, bledy, itd.Bryckas napisał(a): Rany, to prawie jak wyprawa na Marsa. ...w Punto. Dokladnie! Nie wspomne, ze nie ma gwarancji, ze adapter RS 232 na USB bedzie dzialac. Chodzi tutaj o tzw. przerwania. Nie kazde oprogramowanie (czytaj zle napisane he...) bedzie poprawnie dzialac, z "udawanymi" portami. A te przelotki to "udaja" porty, w zaleznosci jaka elektronika jest wsadzona, tak beda lepiej lub gorzej dzialac. Jak nie kupisz, nie podlaczysz, nigdy nie masz pewnosci. Trzeba czytac na forach, lub polegac na opini sprzedajacego, ze to ma dzialac!
_________________ "Diagnostyka samochodu - Multiecuscan poradnik" - post632868.html#p632868
|
|
Góra |
|
|
Qbass |
#608143 Wysłany:
28 Sie 2012, 21:51; Temat postu: Re: Jak za 50 zł mieć sprzęt do diagnostyki i kasowania błęd |
|
|
Puntoświr |
|
Imię: Jakub
Samochód: Inny Fiat
Silnik: 1.4 16V 120KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Easy
Województwo: kujawsko-pomorskie [C]
Miejscowość: Toruń Rejestracja: 06 Cze 2010, Posty: 573 Pomógł: 8
|
mario1978 napisał(a): Dla zainteresowanych, pod adresem www.mojakomorka.eu/mes_poradnik.pdf bedzie mozna podejrzec, jak postepuja prace nad poradnikiem. Mozna do mnie na PW, zglaszac uwagi, propozycje, bledy, itd. Jeszcze duużo pracy przed Tobą i dużo tłumaczenia
_________________ BYŁO Punto II FL 1,2 8V 5D BYŁO Stilo MW 1,9 150KM MODE BY CINSOFT BYŁO Seicento 1,1 BYŁO Punto II FL 1,2 8v 5D Niebieska strzała JEST Grande Punto 1,2 8v 3D Czarny gruz JEST Tipo HB 1,4 16V 120 KM DARMOWA DIAGNOSTYKA PI,PII,PIIFL,GP
|
|
Góra |
|
|
mario1978 |
#608154 Wysłany:
30 Sie 2012, 07:55; Temat postu: Re: Jak za 50 zł mieć sprzęt do diagnostyki i kasowania błęd |
|
|
Puntoświr |
|
Imię: Mariusz
Samochód: Punto II 5d
Silnik: 1.2 16V 80KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Active
Województwo: śląskie [S]
Rejestracja: 09 Gru 2011, Posty: 1063 Pomógł: 33
|
Qbass lubie wyzwania Tlumaczenia nie ma az tak duzo, jest juz szkielet poradnika. Jest podane jakie kabelki i skad, jak odczytac oznaczenia, jakie kabelki sa potrzebne. Instrukcja bedzie gotowa w ok. 2 tygodnie, najwiecej czasu zajmuje kosmetyka oraz sprawdzenie merytoryczne, jakbym sie sprezyl to w 2 dni przetlumacze. Nie taki diabel straszny, jak go maluja. Robie to dla siebie, przy okazji dla innych. Kiedys ksiazki przepisywalem z pomoca OCR, na wlasne potrzeby, wiec wiem co i jak szybko zrobic Mam juz pomysly na inne poradniki, ale nie chce zapeszac Na pewno kolejne to beda kody OBD, ale tu juz forumowicze musza pomoc, bo bedzie zestawienie kodow bledow OBD, oraz co dany blad oznacza, i w jaki sposob usterke wyeliminowac. Duzo tutaj jest powielanych tematow, byc moze uda sie zrobic porzadek z czasem. A forum rozrosnie sie o fajne materialy. [ Dodano: 30 Sie 2012 07:54 ]Prosze Panstwa, poradnik dla programu FiatEcuScan/Multiecuscan juz jest praktycznie gotowy, pozostala kosmetyka, uzupelnienie zdjec. mariuz napisał(a): Niech ktoś z VAGiem (kabel fiat z przełącznikiem) sprawdzi to oprogramowanie na PI 55KM: http://sourceforge.net/projects/iaw-scan/Może być też seicento/CC/ cokolwiek innego na monowtrysku IAW16F lub ze sterownikiem IAW18F. Pomoże to w budowaniu kompendium nt. kabli i programów diagnostycznych. mariuz czy cos wiadomo? Jak ida prace? Jezeli cos macie napisanego, mozna moj poradnik uzupelnic Waszymi tresciami. Nie uzurpuje sobie prawa do jedynej wlasnosci, super by bylo, gdyby byla to praca zbiorowa. Jak wiadomo, jest wiele programow, wiele kabelkow, nie kazdy ma wszystkie modele samochodow dostepne, a pisac cos bez sprawdzenia, uwazam ze to najwieksza glupota. Dobry dziennikarz czy wydawca, sprawdzi w wielu zrodlach, zanim napisze zdanie.
_________________ "Diagnostyka samochodu - Multiecuscan poradnik" - post632868.html#p632868
Ostatnio edytowany przez mario1978 30 Sie 2012, 19:12, edytowano w sumie 2 razy
|
|
Góra |
|
|
mariuz |
#608435 Wysłany:
30 Sie 2012, 11:37; Temat postu: Re: Jak za 50 zł mieć sprzęt do diagnostyki i kasowania błęd |
|
|
Puntoświr |
|
Imię: Mariusz
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: Van
Województwo: mazowieckie [W]
Miejscowość: Konstancin-Jeziorna Rejestracja: 11 Mar 2009, Posty: 1772 Pomógł: 13
|
VISA/Euroscan współpracują TYLKO I WYŁĄCZNIE z wbudowanymi portami COM lub dokładanymi za pomocą karty ISA/PCI (w przypadku komputerów stacjonarnych) lub ExpressCard / PCIMCIA (w przypadku laptopów). W każdym razie wszystkie porty muszą mieć sterowniki pod MS DOS. W systemie MS DOS (freeDOS i inne podobne też) instalacja sterowników jest stosunkowo trudna, ale w razie czego postaramy się pomóc [ Dodano: 30 Sie 2012 11:37 ]Jeżeli ktoś ma większe pieniądze, a nie chce się zastanawiać czy podłączyć VAG czy ELM i jak poustawiać przełączniki, to może zakupić wersję "Multiplexed" programu MultiEcuScan, do której dołączony jest interfejs CANtieCar. Jeżeli MultiEcuScan ma na tej liście: http://www.multiecuscan.net/SupportedVehiclesList.aspx wypisany jakiś moduł, to CANtieCar go obsłuży. Nie potrzeba dodatkowych adapterów (poza małym 3pinowym do starszych fiatów), nie trzeba też przestawiać żadnych przełączników. Dodatkową zaletą jest możliwość komunikacji przez Bluetooth. Ułatwia to diagnozowanie aut podczas jazdy ponieważ unikamy plączącego się między pedałami kabla Wada to cena - za przyjemność używania tego interfejsu trzeba dopłacić około 750zł (oprócz kosztów normalnej licencji na program). http://www.multiecuscan.net/OrderMultiplexed.aspxZa podobne pieniądze można zakupić interfejs/program AUTOCOM CDP (a dokładniej jego chiński klon), który nie jest tak bardzo wyspecjalizowany w naszej włoszczyźnie, za to pozwala na diagnozę naprawdę szerokiej gamy aut. Z tego co pamiętam umożliwia dopisywanie kluczyków w pII (jeszcze sprawdzę), ale na pewno nie udostępnia funkcji adaptacji szyny podzespołów, czyli Proxi Alignment (zwanej równie chętnie co błędnie "osiowaniem licznika")
_________________ 210000km Mój czarno-biały kropas - ostatnia zmiana 15.06.2013 A ja mam filtr paliwa w 1.2 8V http://biuro-ekspert.com/ ||Sirio Snake 27 + TTI TCB-771
|
|
Góra |
|
|
mario1978 |
#608533 Wysłany:
30 Sie 2012, 19:18; Temat postu: Re: Jak za 50 zł mieć sprzęt do diagnostyki i kasowania błęd |
|
|
Puntoświr |
|
Imię: Mariusz
Samochód: Punto II 5d
Silnik: 1.2 16V 80KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Active
Województwo: śląskie [S]
Rejestracja: 09 Gru 2011, Posty: 1063 Pomógł: 33
|
Jak napisalem wczesniej Cytuj: Instrukcja bedzie gotowa w ok. 2 tygodnie, najwiecej czasu zajmuje kosmetyka oraz sprawdzenie merytoryczne, jakbym sie sprezyl to w 2 dni przetlumacze. Udalo mi sie "sprezyc", i poradnik dotyczacy programu MultiEcuScan oraz kabelkow jest dostepny pod adresem www.download.mojakomorka.eu Zapamietajcie ten adres, gdyz tam bede umieszczac kolejne, nowe poradniki, ktore dotychczas robilem dla swoich potrzeb, a teraz moga sluzyc innym. Jezeli zauwazycie bledy, czy inne wazne rzeczy, prosze o kontakt PW. Wprawdzie zostalo do wykonania pare drobiazgow, ale juz mozna korzystac z dobrodziejstw poradnika. Dodam iz docelowo, poradnik bedzie rozbudowany o inne programy oraz interfejsy diagnostyczne. Jezeli sa osoby chetne do wspolpracy, prosze o kontakt, wystarczy podeslac do mnie linki do programow, kabelkow itp. a ja juz zajme sie skladem tekstu DTP. Dla zaangazowanych w projekt(y) oczywiscie, podziekowania beda zawarte w publikacjach Nagrod nie przewidzialem, nie ma sponsora
_________________ "Diagnostyka samochodu - Multiecuscan poradnik" - post632868.html#p632868
|
|
Góra |
|
|
Mario |
#608883 Wysłany:
01 Wrz 2012, 10:04; Temat postu: Re: Jak za 50 zł mieć sprzęt do diagnostyki i kasowania błęd |
|
|
Puntoświr |
|
Imię: Mariusz
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Województwo: małopolskie [K]
Miejscowość: Kraków Rejestracja: 28 Cze 2011, Posty: 940 Pomógł: 1
|
Dzięki mario1978 za wszystkie informacje i wskazówki udzielone na PW. A teraz mam pytanie do użytkowników Grande Punto: Działa Wam to wszystko? (kabel ELM + adapter A3)
|
|
Góra |
|
|
Qbass |
#608918 Wysłany:
01 Wrz 2012, 13:35; Temat postu: Re: Jak za 50 zł mieć sprzęt do diagnostyki i kasowania błęd |
|
|
Puntoświr |
|
Imię: Jakub
Samochód: Inny Fiat
Silnik: 1.4 16V 120KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Easy
Województwo: kujawsko-pomorskie [C]
Miejscowość: Toruń Rejestracja: 06 Cze 2010, Posty: 573 Pomógł: 8
|
|
Góra |
|
|
mario1978 |
#608926 Wysłany:
01 Wrz 2012, 14:01; Temat postu: Re: Jak za 50 zł mieć sprzęt do diagnostyki i kasowania błęd |
|
|
Puntoświr |
|
Imię: Mariusz
Samochód: Punto II 5d
Silnik: 1.2 16V 80KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Active
Województwo: śląskie [S]
Rejestracja: 09 Gru 2011, Posty: 1063 Pomógł: 33
|
Prosba do wszystkich zaintersowanych, ktorzy czytaja ten watek, lub maja kabelek + FES/MES. Prosze o kontakt na PW, informacje: - jaki maja kabel VAGKKL czy ELM (jezeli ELM - zdjecie lub link gdzie zakupili) - jaka wersja FES/MES - jaki model samochodu i silnik - czy dziala zestaw lub nie? Pozwoli mi to uaktualic poradnik, o wykaz sprawdzonych (dzialajacych) rozwiazan, oraz tych co nie dzialaja. Szczegolnie chodzi o ELM'y ktore sa problematyczne. Jak wczesniej pisalem, poradnik jest w wersji rozwojowej. Kolejnym etapem bedzie dodanie opisu programu IAW ECU Scan - http://sourceforge.net/projects/iaw-scan/. Autor nie udostepnil instrukcji, tak wiec trzeba bedzie samemu sie wysilic...
_________________ "Diagnostyka samochodu - Multiecuscan poradnik" - post632868.html#p632868
|
|
Góra |
|
|
Qbass |
#609044 Wysłany:
01 Wrz 2012, 21:59; Temat postu: Re: Jak za 50 zł mieć sprzęt do diagnostyki i kasowania błęd |
|
|
Puntoświr |
|
Imię: Jakub
Samochód: Inny Fiat
Silnik: 1.4 16V 120KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Easy
Województwo: kujawsko-pomorskie [C]
Miejscowość: Toruń Rejestracja: 06 Cze 2010, Posty: 573 Pomógł: 8
|
|
Góra |
|
|
mario1978 |
#609415 Wysłany:
03 Wrz 2012, 18:49; Temat postu: Re: Jak za 50 zł mieć sprzęt do diagnostyki i kasowania błęd |
|
|
Puntoświr |
|
Imię: Mariusz
Samochód: Punto II 5d
Silnik: 1.2 16V 80KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Active
Województwo: śląskie [S]
Rejestracja: 09 Gru 2011, Posty: 1063 Pomógł: 33
|
Kolejny poradnik zgodnie z obietnicami, jest juz gotowy "Kody bledow OBD". Znajdziecie ten i inne poradniki pod adresem www.download.mojakomorka.eu Kolejny poradnik bedzie zwiazany ze sprawami elektrycznymi - bezpieczniki, przekazniki, zarowki, parametry czujnikow, oraz schematy.
_________________ "Diagnostyka samochodu - Multiecuscan poradnik" - post632868.html#p632868
|
|
Góra |
|
|
Mario |
#609566 Wysłany:
04 Wrz 2012, 18:18; Temat postu: Re: Jak za 50 zł mieć sprzęt do diagnostyki i kasowania błęd |
|
|
Puntoświr |
|
Imię: Mariusz
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Województwo: małopolskie [K]
Miejscowość: Kraków Rejestracja: 28 Cze 2011, Posty: 940 Pomógł: 1
|
Kupiłem interface ELM 327 + adapter typ 3 ...
Po podpięciu interface'u (USB) do komputera Windows 7 w ogóle mi go nie widzi i nie mogę zainstalować sterowników, które mam na płycie CD. Świeci się tylko czerwona dioda. Ma ktoś jakiś pomysł jak to ugryźć?
|
|
Góra |
|
|
mario1978 |
#609569 Wysłany:
04 Wrz 2012, 18:25; Temat postu: Re: Jak za 50 zł mieć sprzęt do diagnostyki i kasowania błęd |
|
|
Puntoświr |
|
Imię: Mariusz
Samochód: Punto II 5d
Silnik: 1.2 16V 80KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Active
Województwo: śląskie [S]
Rejestracja: 09 Gru 2011, Posty: 1063 Pomógł: 33
|
|
Góra |
|
|
Mario |
#609572 Wysłany:
04 Wrz 2012, 18:33; Temat postu: Re: Jak za 50 zł mieć sprzęt do diagnostyki i kasowania błęd |
|
|
Puntoświr |
|
Imię: Mariusz
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Województwo: małopolskie [K]
Miejscowość: Kraków Rejestracja: 28 Cze 2011, Posty: 940 Pomógł: 1
|
Wcześniej przeglądałem ten temat na elektrodzie i nie znalazłem żadnych ważnych informacji
ja sterowniki mam.. tylko co z tego jak Windows 7 nie wykrywa mi w ogóle interface'u po podłączeniu do kompa
|
|
Góra |
|
|
mario1978 |
#609576 Wysłany:
04 Wrz 2012, 18:49; Temat postu: Re: Jak za 50 zł mieć sprzęt do diagnostyki i kasowania błęd |
|
|
Puntoświr |
|
Imię: Mariusz
Samochód: Punto II 5d
Silnik: 1.2 16V 80KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Active
Województwo: śląskie [S]
Rejestracja: 09 Gru 2011, Posty: 1063 Pomógł: 33
|
podepnij pod XP'ka jezeli masz mozliwosc, musisz wykluczyc sprawe system lub windows. Gdzie leży błąd.
_________________ "Diagnostyka samochodu - Multiecuscan poradnik" - post632868.html#p632868
|
|
Góra |
|
|
|
Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum Nie możesz dodawać załączników na tym forum
|
|