|
Obecny czas: 25 Kwi 2025, 06:48
|
Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy
Autor |
Wiadomość |
krzychoo3 |
#680823 Wysłany:
14 Lip 2013, 23:01; Temat postu: Re: Rozrząd [ wymiana, rodzaj, koszty] |
|
 |
Forumowicz |
Imię: Krzysiek
Samochód: Grande Punto 5d
Silnik: 1.4 8V 77KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Active
Województwo: małopolskie [K]
Rejestracja: 11 Maj 2013, Posty: 2
|
hej... może ktoś polecić jakiś zaufany zakład lub mechanika który zrobiłby rozrząd (komplet z pompą) w GP 1.4 8v 77KM (rocznik 2009).? przejechane mam prawie 90 tys i sądzę że warto by było już się zainteresować? mam mechanika który chce to zrobić za 250zł za robociznę...ale to chyba dość sporo prawda??? jeśli możecie pomóc piszcie na maila. z góry dzięki
Krzysiek
|
|
Góra |
|
 |
|
|
wojtass18 |
#680825 Wysłany:
14 Lip 2013, 23:07; Temat postu: Re: Rozrząd [ wymiana, rodzaj, koszty] |
|
 |
Puntoświr |
Imię: Wojtek
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Województwo: zachodniopomorskie [Z]
Miejscowość: SZCZECIN Rejestracja: 10 Gru 2009, Posty: 4596 Pomógł: 56
|
raczej normalnie, od takich próśb jest dział sprawy regionalne, wróżką też nikt nie jest i zgadywał nie będzie gdzie mieszkasz 
|
|
Góra |
|
 |
Dave |
#680831 Wysłany:
14 Lip 2013, 23:25; Temat postu: Re: Rozrząd [ wymiana, rodzaj, koszty] |
|
 |
Puntoświr |
Imię: Dawid
Samochód: Grande Punto 5d
Silnik: 1.4 16V 120KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Emotion
Województwo: kujawsko-pomorskie [C]
Rejestracja: 03 Mar 2007, Posty: 161
|
Cena zupełnie normalna.
_________________ GP 1.4 T-Jet Emotion 16v 120KM
|
|
Góra |
|
 |
oko21 |
#680893 Wysłany:
15 Lip 2013, 16:59; Temat postu: Re: Rozrząd [ wymiana, rodzaj, koszty] |
|
 |
Przyjaciel |
 |
Imię: Damian
Samochód: Doblo
Silnik: 1.3 70KM mJTD
Paliwo: ON
Wersja: Dynamic
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Gliwice Rejestracja: 16 Wrz 2008, Posty: 5496 Pomógł: 26
|
krzychoo3 napisał(a): chce to zrobić za 250zł za robociznę To jest normalna cena za rozrząd.
|
|
Góra |
|
 |
edi1012 |
#683936 Wysłany:
04 Sie 2013, 22:08; Temat postu: Re: Rozrząd [ wymiana, rodzaj, koszty] |
|
 |
Forumowicz |
Imię: Adrian
Samochód: Grande Punto 5d
Silnik: 1.2 8V 65KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Active
Województwo: śląskie [S]
Rejestracja: 04 Sie 2013, Posty: 4
|
W Tychach jest dobry mechanik który napewno zrobi ci w tej cenie. Jak jestes zainteresowany pisz na priva.
|
|
Góra |
|
 |
ownestyle |
#696046 Wysłany:
18 Paź 2013, 18:57; Temat postu: Re: Rozrząd [ wymiana, rodzaj, koszty] |
|
 |
Puntoświr |
 |
Imię: Mateusz
Samochód: Grande Punto 5d
Silnik: 1.2 8V 65KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Active
Województwo: podkarpackie [R]
Miejscowość: Bieszczady / Rzeszów Rejestracja: 26 Sie 2011, Posty: 181
|
Witam
mam już 82kkm i w listopadzie będzie 5 lat i powoli zabieram się do wymiany rozrządu.
Kwestia jest następująca, jak będę wymieniał rozrząd to na 100% z Pompą (Mędrcom którzy będą mnie szkolić, że pompy nie trzeba wymieniać dziękuję).
Chciałem się poradzić bo mam 2 Marki pomp: Dolz i Magneti Marelli. 1 zestaw z pompą Dolz / rolka INZ i Pasek Doyco kosztuje 244zł a 2 zestaw z Pompą Magneti Marelli / rolka INZ / Paskiem Doyco kosztuje 250zł. Różnica nie duża, sam skłaniam się przy zestawie za 250zł nawet i ze względu na znajomość firmy Magneti i ich działalności długoletniej z Fiatem.
Ma ktoś jakieś opinie na Temat firmy Dolz? Wymieniał ktoś rozrząd z pompą tej marki lub może jeszcze innej poza tymi 2 wymienionymi?
_________________ "Proste są dla szybkich samochodów, a zakręty dla szybkich kierowców" - Colin McRae
|
|
Góra |
|
 |
alus |
#697129 Wysłany:
24 Paź 2013, 00:33; Temat postu: Re: Rozrząd [ wymiana, rodzaj, koszty] |
|
 |
Forumowicz |
Samochód: Grande Punto 3d
Silnik: 1.4 8V 77KM
Paliwo: Benzyna
Województwo: śląskie [S]
Rejestracja: 20 Paź 2013, Posty: 2
|
Firma Dolz była mi bardzo polecana w sklepie z częściami Mam pytanie odnośnie rozrządu czy w przypadku silnika 1.4 8v 77km do wymiany rozrządu potrzebna jest specjalna blokada ? Póki co z rozrządem miałem styczność w silniku 1.9 jtd, gdzie do wymiany nie potrzebna była żadna blokada a przymierzam się do własnoręcznej wymiany rozrządu i w 1.4 
|
|
Góra |
|
 |
Yacek |
#697134 Wysłany:
24 Paź 2013, 07:16; Temat postu: Re: Rozrząd [ wymiana, rodzaj, koszty] |
|
 |
Puntoświr |
 |
Samochód: Grande Punto 5d
Silnik: 1.4 8V 77KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Estiva
Województwo: kujawsko-pomorskie [C]
Miejscowość: Włocławek Rejestracja: 21 Wrz 2008, Posty: 739 Pomógł: 53
|
witam, do wymiany rozrządu potrzebna jest blokada.
_________________ GP. MY2008
|
|
Góra |
|
 |
ownestyle |
#697187 Wysłany:
24 Paź 2013, 11:22; Temat postu: Re: Rozrząd [ wymiana, rodzaj, koszty] |
|
 |
Puntoświr |
 |
Imię: Mateusz
Samochód: Grande Punto 5d
Silnik: 1.2 8V 65KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Active
Województwo: podkarpackie [R]
Miejscowość: Bieszczady / Rzeszów Rejestracja: 26 Sie 2011, Posty: 181
|
Z tego co się orientuję, to samemu będzie Ci ciężko wymienić, z tego co słyszalem trzeba podnieść silnik;/
alus a co to był za sklep co Ci polecał tą pompę?
_________________ "Proste są dla szybkich samochodów, a zakręty dla szybkich kierowców" - Colin McRae
|
|
Góra |
|
 |
DeviLL |
#697217 Wysłany:
24 Paź 2013, 12:48; Temat postu: Re: Rozrząd [ wymiana, rodzaj, koszty] |
|
 |
Puntoświr |
 |
Samochód: Abarth Grande Punto
Silnik: 1.4 16V 155KM
Paliwo: Benzyna
Województwo: małopolskie [K]
Miejscowość: Kraków Rejestracja: 13 Sie 2008, Posty: 1336 Pomógł: 7
|
Dolz czy MM to są najtańsze markowe pompy , tak więc dają radę  Ja do swego dałem pompę ruvilla , polecam też hepu , kwp
_________________ K&N - 3" - GT1446 - 3" DP - sport kat 100cpsi - 2,5" 310ccm CorsaOPC , 550x180x65 fmic
209KM@5650rpm & 289Nm@3915rpm by cinsoft.pl & moto-race.pl
|
|
Góra |
|
 |
Jerry1960 |
#697241 Wysłany:
24 Paź 2013, 15:09; Temat postu: Re: Rozrząd [ wymiana, rodzaj, koszty] |
|
 |
Puntoświr |
Samochód: Grande Punto 5d
Silnik: 1.4 8V 77KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Active
Województwo: podkarpackie [R]
Rejestracja: 27 Wrz 2011, Posty: 180 Pomógł: 11
|
Wymiana rozrządu jest prosta i zajmuje około 2 godzin . Lecz blokady muszą być . Jak to zrobić jest na forum .
|
|
Góra |
|
 |
ownestyle |
#697251 Wysłany:
24 Paź 2013, 15:57; Temat postu: Re: Rozrząd [ wymiana, rodzaj, koszty] |
|
 |
Puntoświr |
 |
Imię: Mateusz
Samochód: Grande Punto 5d
Silnik: 1.2 8V 65KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Active
Województwo: podkarpackie [R]
Miejscowość: Bieszczady / Rzeszów Rejestracja: 26 Sie 2011, Posty: 181
|
DeviLL mówisz, że Dolz czy MM to są najtańsze markowe pompy, w porownaniu do innych tańszych to myślalem, że te już są bardzo dobre  Ta pompa Ruvilla jeszcze dość fajną cenę ma może pomyśle nad nia. Bo te pozostałe 2 marki to cene dość wysoką pod 1.2 wolaja ;/
_________________ "Proste są dla szybkich samochodów, a zakręty dla szybkich kierowców" - Colin McRae
|
|
Góra |
|
 |
GregZG |
#700507 Wysłany:
13 Lis 2013, 16:34; Temat postu: Re: Rozrząd [ wymiana, rodzaj, koszty] |
|
 |
Sympatyk kropek |
Samochód: Grande Punto 5d
Silnik: 1.3 75KM mJTD
Paliwo: ON
Wersja: Active
Województwo: lubuskie [F]
Rejestracja: 23 Lip 2012, Posty: 5
|
Witam, mam takie pytanie - jako, że jestem 'zielony' w kwestii samochodów - wole się upewnić.
Posiadam Grande Punto rocznik 2008 1.3 75KM(disel) przejechane 120tys km - z informacji które znalazłem w internecie wynika że ten silnik nie posiada paska rozrządu a łańcuch i trzeba go wymieniać przy około 200 tys km ? Prawda to?
Z góry dziękuje za odpowiedz.
Pozdrawiam Grzesiek
|
|
Góra |
|
 |
DeviLL |
#700514 Wysłany:
13 Lis 2013, 17:16; Temat postu: Re: Rozrząd [ wymiana, rodzaj, koszty] |
|
 |
Puntoświr |
 |
Samochód: Abarth Grande Punto
Silnik: 1.4 16V 155KM
Paliwo: Benzyna
Województwo: małopolskie [K]
Miejscowość: Kraków Rejestracja: 13 Sie 2008, Posty: 1336 Pomógł: 7
|
http://allegro.pl/show_item.php?item=3683741746 <-- mam takie zestawy do tych silników , warto zmienić rozrząd bliżej 100tyś km aniżeli 200-u chyba ,że chcesz robić kapitalkę. Ogólnie wszystkie te nowe rozrządy łańcuchowe są tak samo trwałe jak zwykłe paskowe. Łańcuchy lubią się wyciągać i robi się hałas pod maską.
_________________ K&N - 3" - GT1446 - 3" DP - sport kat 100cpsi - 2,5" 310ccm CorsaOPC , 550x180x65 fmic
209KM@5650rpm & 289Nm@3915rpm by cinsoft.pl & moto-race.pl
|
|
Góra |
|
 |
MARINESKU |
#700533 Wysłany:
14 Lis 2013, 17:38; Temat postu: Re: Rozrząd [ wymiana, rodzaj, koszty] |
|
 |
Puntoświr |
Imię: Wiesław
Samochód: Grande Punto 5d
Silnik: 1.3 75KM mJTD
Paliwo: ON
Wersja: Estiva Blue&Me
Województwo: pomorskie [G]
Rejestracja: 24 Sty 2010, Posty: 338 Pomógł: 4
|
GregZG napisał(a): warto zmienić rozrząd bliżej 100tyś km aniżeli 200-u chyba ,że chcesz robić kapitalkę Dlaczego ?, puki nie dzwoni po rozruchu to nie ma potrzeby, kapitalka głowicy nie grozi, w razie kolizji dźwigienki się łamią tak jest skonstruowany silnik, byłem światkiem przeskoku łańcucha w aucie firmowym, był za niski stan oleju i napinacz nie dał rady, jeśli 3/4 olej na bagnecie jest pilnowany to nic się nie stanie. http://www.autocentrum.pl/poradniki-dla ... a-rozrzad/ czytaj ----> Pasek pęka, łańcuch hałasuje [ Dodano: 13 Lis 2013 18:36 ]GregZG napisał(a): Posiadam Grande Punto rocznik 2008 1.3 75KM(disel) przejechane 120tys km więc nie długo do wymiany przy 150 tyś dla spokoju.
|
|
Góra |
|
 |
Popmean |
#703315 Wysłany:
02 Gru 2013, 00:07; Temat postu: Re: Rozrząd [ wymiana, rodzaj, koszty] |
|
 |
Sympatyk kropek |
 |
Rejestracja: 08 Sie 2011, Posty: 23
|
Rozrzad w GP 1,4 8v. Witajcie. wymienilem rozrzad w GP, ale mam problem. Otoz na dolnym kole pasowym walu jest znak (rowek) i ma sie on pokrywac z obudowa silnika. Gorne koło natomiast wycieciem ma sie pokrywac z linia przylegania pokrywy zaworow tak? Do tego linie na pasku rozrzadu powinny pokryc sie ze znakami.. niestety moje koło pasowe wałka rozrzadu NIE MA zadnego znaku... Wczesniejsze info wyczytałem w internecie. Pomozecie to ustawic? Aktualnie ejst troche przestawiony rozrzad.
_________________ http://www.polskajazda.pl/Samochody/Daewoo/Lanos/91287
|
|
Góra |
|
 |
ipIV |
#704438 Wysłany:
09 Gru 2013, 12:08; Temat postu: Re: Rozrząd [ wymiana, rodzaj, koszty] |
|
 |
Admin ds. technicznych forum. |
 |
Imię: Michał
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.8 16V 130KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: HGT
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: SL/SK/SZ/SZA Rejestracja: 21 Cze 2006, Posty: 13083 Pomógł: 54
|
Nie ma znaku bo wałek rozrządu wał korbowy z resztą też ustawia się na wzorniki. [ Dodano: 09 Gru 2013 08:31 ]http://www.youtube.com/watch?v=mTUeWFxMX-8http://www.youtube.com/watch?v=6vcYcaCwQ4MAnalogicznie, tylko wzorniki inne. Jak pytałem w aso po nr części to w stówce powinno się zmieścić za nie [ Dodano: 09 Gru 2013 11:08 ]http://marek-sklep.com.pl/pl_PL/p/Bloka ... EVO-2/1697
_________________ Focus 1.0 Ecoboost 92kW & Punto Evo 1,4 16V MA 99kW@138kW & Punto II HGT Abarth 1,8 16V 96kW & Fiesta VII FL 1,0 12V Ecoboost 74kW Inne pod moją opieką: Tipo 1,4 16V 70kW Były: Punto II 5d 1,8 16V 96kW & Punto II 1,2 8V 44kW & Fiesta V 1,25 55kW
<- Ford Focus mk4 FL Trend 1,0 Ecoboost 2022 r. 
<- Fiat Punto II HGT 1,8 16V 2001 r.
<- Ford Fiesta VII FL 1,0 Ecoboost 2017 r.
<- Fiat Tipo 1,4 16V 2017 r.
<- Fiat Punto II 5d 1,8 16V 2002 r.
<- Fiat Punto Evo 1,4 MA Turbo 2010 r.
<- Ford Fiesta V 1,2 16V 2001 r.
<- Fiat Punto II 1,2 8V 2002 r. AM, B, BE, C, CE, T
|
|
Góra |
|
 |
lakikwap |
#704934 Wysłany:
11 Gru 2013, 22:01; Temat postu: Re: Rozrząd [ wymiana, rodzaj, koszty] |
|
 |
Puntoświr |
 |
Rejestracja: 27 Sie 2008, Posty: 5176 Pomógł: 1
|
Dziś wymieniłem rozrząd u siebie, przebieg 67 tyś i 4,5 roku auto. Stary pasek w stanie idealnym na moje oko jak wyjęty z pudełka, tak samo pompa wody chodzi leciutko czyściutka, napinacz żadnego luzu.. Także weźcie wyluzujcie i nie straszcie ludzi nadto, że silnik zaraz pójdzie na śmietnik.. Ja oczywiście nie żałuje wymiany, itak raczej już ja drugi raz wymieniać go nie będę więc nie zależy mi czy teraz by wymieniał czy za rok/20 tyś km więcej, ALE jak ktoś ma się specjalnie żyłować finansowo to bez ciśnienia. A auto teoretycznie zalicza się to tych ciężkich warunków (o których mówi fiat) czyli tylko miasto, "mocna jazda", dodatkowo podwyższone przezemnie osiągi auta. Pozdr.
|
|
Góra |
|
 |
ipIV |
#705294 Wysłany:
13 Gru 2013, 20:41; Temat postu: Re: Rozrząd [ wymiana, rodzaj, koszty] |
|
 |
Admin ds. technicznych forum. |
 |
Imię: Michał
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.8 16V 130KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: HGT
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: SL/SK/SZ/SZA Rejestracja: 21 Cze 2006, Posty: 13083 Pomógł: 54
|
Po dzisiejszych paskach nie widać śladów zużycia  Tylko jest bum i tyle [ Dodano: 13 Gru 2013 18:55 ]Poza tym czy przy tych rozwiązaniach gdzie ustawia się rozrząd z dokładnością < 1ząb (brak klina na kole pasowym wałka rozrządu) czy to się nie przestawia z czasem?  Załącznik:
Komentarz do pliku: fot: Alfaholicy.org
90108d1364315195-sprawdzenie_paskow_rozrzadu_po_przebiegu_20kkm-rozrzad_g_016.jpg [ 144.27 KiB | Obejrzany 9587 razy ]
 Rozrząd przestawiony o 1 ząbek po przebiegu 20kkm  Chyba że fabryka tak solidnie składa silniki [ Dodano: 13 Gru 2013 19:01 ]Zrobił bym rozrząd teraz przed zimą (3 lata) ale nie mam czasu na nic  Więc odłożyłem na maj - 3,5 roku i z 70 000km będzie  W każdym razie doświadczony eksploatacją PII nauczyłem się 1 zasady, że nie należy ruszać tego co nie śmierdzi - więc ... uszczelniacze sobie daruję tym bardziej że garść innych uszczelek trzeba z powodu 1 uszczelniacza wymienić. Ewentualnie pomyślę nad wymianą paska alternatora (50zł, ori ponad 100) ale napinacz zostawię  Jak zrobi kuku to tragedii nie ma a swoje to on kosztuje  Ponad 200zł 190 000km i uszczelniacze skrzyni biegów, wału korbowego ani grama oleju nie puściły  A ja się męczyłem co wymianę paska wymienić uszczelniacz wałka rozrządu [ Dodano: 13 Gru 2013 19:13 ]Jak to się faktycznie samo przestawia to  Powodzenia tym co zmieniają pasek bez wzorników  Będzie to chodzić coraz bardziej koślawo aż przestanie  Zanim zrzucę pasek zamontuję blokady  Ciekawe czy będzie przestawione 
_________________ Focus 1.0 Ecoboost 92kW & Punto Evo 1,4 16V MA 99kW@138kW & Punto II HGT Abarth 1,8 16V 96kW & Fiesta VII FL 1,0 12V Ecoboost 74kW Inne pod moją opieką: Tipo 1,4 16V 70kW Były: Punto II 5d 1,8 16V 96kW & Punto II 1,2 8V 44kW & Fiesta V 1,25 55kW
<- Ford Focus mk4 FL Trend 1,0 Ecoboost 2022 r. 
<- Fiat Punto II HGT 1,8 16V 2001 r.
<- Ford Fiesta VII FL 1,0 Ecoboost 2017 r.
<- Fiat Tipo 1,4 16V 2017 r.
<- Fiat Punto II 5d 1,8 16V 2002 r.
<- Fiat Punto Evo 1,4 MA Turbo 2010 r.
<- Ford Fiesta V 1,2 16V 2001 r.
<- Fiat Punto II 1,2 8V 2002 r. AM, B, BE, C, CE, T
|
|
Góra |
|
 |
lakikwap |
#705324 Wysłany:
13 Gru 2013, 21:52; Temat postu: Re: Rozrząd [ wymiana, rodzaj, koszty] |
|
 |
Puntoświr |
 |
Rejestracja: 27 Sie 2008, Posty: 5176 Pomógł: 1
|
ipIV, no i jak jest tak delikatnie przestawiony rozrząd nie wpływa to na nic? Napewno jest przestawiony? ps. mój pasek z altka wyglądał fatalnie, napinacz też miał luzy. ipIV napisał(a): Jak to się faktycznie samo przestawia to Powodzenia tym co zmieniają pasek bez wzorników Będzie to chodzić coraz bardziej koślawo aż przestanie Zanim zrzucę pasek zamontuję blokady Ciekawe czy będzie przestawione Jak się to ma samo przestawiać? Szpecem nie jestem, ale dla mnie to musiał by przeskoczyć o ząbek.
|
|
Góra |
|
 |
ipIV |
#705326 Wysłany:
15 Gru 2013, 04:00; Temat postu: Re: Rozrząd [ wymiana, rodzaj, koszty] |
|
 |
Admin ds. technicznych forum. |
 |
Imię: Michał
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.8 16V 130KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: HGT
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: SL/SK/SZ/SZA Rejestracja: 21 Cze 2006, Posty: 13083 Pomógł: 54
|
wystarczy za słabo dokręcić koło pasowe i już [ Dodano: 13 Gru 2013 21:04 ]Lub sam fakt, że koło pasowe jest po prostu przykręcone do wałka i nie ma żadnego klina powoduje że z czasem się między sobą to przesuwa [ Dodano: 15 Gru 2013 02:55 ]fiatmulti_timing_belt.pdf Wygooglany manual wymiany napędu rozrządu  1,4Multiair  Razem z momentami itd. Coś tak mi się wydaje że to z elern-a Inglisz lengłicz elementary liwel rikłajerd - więc chyba problemu nikt nie będzie miał [ Dodano: 15 Gru 2013 03:00 ]Ofkors bez FES i kabelka znowu ani rusz 
_________________ Focus 1.0 Ecoboost 92kW & Punto Evo 1,4 16V MA 99kW@138kW & Punto II HGT Abarth 1,8 16V 96kW & Fiesta VII FL 1,0 12V Ecoboost 74kW Inne pod moją opieką: Tipo 1,4 16V 70kW Były: Punto II 5d 1,8 16V 96kW & Punto II 1,2 8V 44kW & Fiesta V 1,25 55kW
<- Ford Focus mk4 FL Trend 1,0 Ecoboost 2022 r. 
<- Fiat Punto II HGT 1,8 16V 2001 r.
<- Ford Fiesta VII FL 1,0 Ecoboost 2017 r.
<- Fiat Tipo 1,4 16V 2017 r.
<- Fiat Punto II 5d 1,8 16V 2002 r.
<- Fiat Punto Evo 1,4 MA Turbo 2010 r.
<- Ford Fiesta V 1,2 16V 2001 r.
<- Fiat Punto II 1,2 8V 2002 r. AM, B, BE, C, CE, T
|
|
Góra |
|
 |
arekgr |
#706670 Wysłany:
22 Gru 2013, 10:40; Temat postu: Re: Rozrząd [ wymiana, rodzaj, koszty] |
|
 |
Forumowicz |
Imię: Arek
Samochód: Punto II 5d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: EL
Województwo: podkarpackie [R]
Rejestracja: 22 Gru 2013, Posty: 2
|
Witajcie Przymierzam się do wymiany rozrządu w "maminym" GP 1.4 77KM. Czy cena za pasek DAY94950 48zł, napinacz INA 531 0778 10 100zł, pompę Ruville 65809 115zł czyli 263zł za taki komplet jest okej? Na coś uważać przy wymianie?
|
|
Góra |
|
 |
Jerry1960 |
#706721 Wysłany:
22 Gru 2013, 14:34; Temat postu: Re: Rozrząd [ wymiana, rodzaj, koszty] |
|
 |
Puntoświr |
Samochód: Grande Punto 5d
Silnik: 1.4 8V 77KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Active
Województwo: podkarpackie [R]
Rejestracja: 27 Wrz 2011, Posty: 180 Pomógł: 11
|
Przeczytaj ten temat na forum. Do wymiany w tym silniku musisz mieć blokady . Reszta jest prosta.
|
|
Góra |
|
 |
arekgr |
#706781 Wysłany:
22 Gru 2013, 19:33; Temat postu: Re: Rozrząd [ wymiana, rodzaj, koszty] |
|
 |
Forumowicz |
Imię: Arek
Samochód: Punto II 5d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: EL
Województwo: podkarpackie [R]
Rejestracja: 22 Gru 2013, Posty: 2
|
Jerry1960, wymieniałem już niejeden rozrząd, jak do tej pory udawało się bez blokad. Dlaczego w tym nieskomplikowanym jednowałkowym silniku aż tak potrzeba blokad? W moim 2.4JTD 20V niby też trzeba blokady, ale da się bez 
|
|
Góra |
|
 |
Jerry1960 |
#706890 Wysłany:
23 Gru 2013, 14:10; Temat postu: Re: Rozrząd [ wymiana, rodzaj, koszty] |
|
 |
Puntoświr |
Samochód: Grande Punto 5d
Silnik: 1.4 8V 77KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Active
Województwo: podkarpackie [R]
Rejestracja: 27 Wrz 2011, Posty: 180 Pomógł: 11
|
W związku z tym że w tym silniku jest wariator ,czyli czujnik zmiennych faz rozrządu.
|
|
Góra |
|
 |
|
Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum Nie możesz dodawać załączników na tym forum
|
|