|
Obecny czas: 16 Cze 2025, 22:27
|
Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy
Autor |
Wiadomość |
639 |
#500347 Wysłany:
24 Sie 2011, 21:13; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Samochód: Punto Evo 5d
Silnik: 1.4 8V 77KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: Dynamic
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: PL -SB / NL-Rott Rejestracja: 07 Lip 2008, Posty: 1416
|
a auto z którego? moze zmieniana censtralka była z cos namieszane a nie masz problemów z IMO?
tak z innej beczki zapytam czy umiesz korzaystc z przycisku "print screen" na swojej klawiaturza? bo chyba to fotopsryki sa z telefonu:)
[ Dodano: 24 Sie 2011 21:13 ] Kuban czemu jedziesz na starym FES? teraz jest do sciagniacia 3.2 a Ty tam meczysz 2.1 moze w tym tkwi szkopuł
_________________ Było Punto II 1.9 DS 2001 topic9241.html Bylo Punto Classic 2010 topic24657.html Jest Punto EVO 2010 topic47874.html
|
|
Góra |
|
 |
|
|
Kuban |
#500353 Wysłany:
24 Sie 2011, 21:27; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
Miejscowość: Wrocław Rejestracja: 04 Sie 2011, Posty: 110
|
centralka jest inna to na pewno, jak wymieniałem przepustnice to od razu widziałem, że nie jest to model z 2000, program pokazuje że jest z 2005, więc chyba komuś po drodze padła.
Mam obciachowego 6 letniego laptopa, który już jest na wykończeniu, a podłączyłem FES do lapka brata i jesli chodzi o ten przycisk to nie mogłem go u niego zlokalizować, więc poszedł w ruch tel.
Jeśli chodzi o sam program FES to dzięki uprzejmości jednego z forumowiczów dostałem fulla 2.1, 3.2 ściągniesz ale tam masz ograniczone możliwości - 20 min zabawy i cztery parametry do odczytu w jednym czasie.... a cracka nie mam..
|
|
Góra |
|
 |
ipIV |
#500356 Wysłany:
24 Sie 2011, 21:34; Temat postu: |
|
 |
Admin ds. technicznych forum. |
 |
Imię: Michał
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.8 16V 130KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: HGT
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: SL/SK/SZ/SZA Rejestracja: 21 Cze 2006, Posty: 13084 Pomógł: 54
|
Kuban napisał(a): włączam silnik - ale kontrolka check engine nie miga....
zrób to na uruchomionym silniku 
_________________ Focus 1.0 Ecoboost 92kW & Punto Evo 1,4 16V MA 99kW@138kW & Punto II HGT Abarth 1,8 16V 96kW & Fiesta VII FL 1,0 12V Ecoboost 74kW Inne pod moją opieką: Tipo 1,4 16V 70kW Były: Punto II 5d 1,8 16V 96kW & Punto II 1,2 8V 44kW & Fiesta V 1,25 55kW
<- Ford Focus mk4 FL Trend 1,0 Ecoboost 2022 r. 
<- Fiat Punto II HGT 1,8 16V 2001 r.
<- Ford Fiesta VII FL 1,0 Ecoboost 2017 r.
<- Fiat Tipo 1,4 16V 2017 r.
<- Fiat Punto II 5d 1,8 16V 2002 r.
<- Fiat Punto Evo 1,4 MA Turbo 2010 r.
<- Ford Fiesta V 1,2 16V 2001 r.
<- Fiat Punto II 1,2 8V 2002 r. AM, B, BE, C, CE, T
|
|
Góra |
|
 |
Kuban |
#500360 Wysłany:
24 Sie 2011, 21:39; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
Miejscowość: Wrocław Rejestracja: 04 Sie 2011, Posty: 110
|
ipIV napisał(a): zrób to na uruchomionym silniku Smile
próbowałem - nie da rady
Napisałem przed chwilą go kocar - może coś odpisza na dniach czy można zaprogramować centralkę, albo czy może coś na ten temat wiedzą.
gismo00 już po resecie i śmiga U mnie też by się przydał, ale nic poczekamy, zobaczymy.
|
|
Góra |
|
 |
gismo00 |
#500372 Wysłany:
24 Sie 2011, 22:08; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Miejscowość: woj. łódzkie Rejestracja: 24 Lut 2011, Posty: 102
|
639 napisał(a): czytałem cos o funkcjach testowych FES-a ze mozna sprawdzic wtryski ze smigło chlodnicy itp. robił kótys z Was takie zabawy? i których funkcji lepeij nie ruszac?Smile Ja zrobiłem wszystkie testy, ale nie polepszyło to osiągów  Z testem (wysterowaniem) wtrysków trzeba tylko uważać, żeby nie robić kilka razy tego samego testu. Raz wystarczy. Zresztą tam w programie też jest napisane przy pozycjach wysterowania wtrysków. [ Dodano: 24 Sie 2011 21:06 ]Cytuj: Jeśli chodzi o sam program FES to dzięki uprzejmości jednego z forumowiczów dostałem fulla 2.1, 3.2 ściągniesz ale tam masz ograniczone możliwości - 20 min zabawy i cztery parametry do odczytu w jednym czasie.... a cracka nie mam..
Tylko w wersji komercyjnej zrobisz reset auto-adaptacji oraz przyswojenia koła fonicznego. Nie mówię już o połączeniu np. ze wspomaganiem, ale do tego potrzebny już innych interfejs chyba [ Dodano: 24 Sie 2011 21:08 ]Kuban napisał(a): a w parametrach że centralka wtryskowa jest nie zaprogramowana http://fiatpunto.com.pl/img,IMG_4e539884ec3b43893.jpg
U mnie też pokazuje, że jest nie zaprogramowana tak że spoko 
_________________ ...::: Punto IIFL 1.2 8V Active 2004r. :::...
|
|
Góra |
|
 |
Kuban |
#500574 Wysłany:
25 Sie 2011, 19:29; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
Miejscowość: Wrocław Rejestracja: 04 Sie 2011, Posty: 110
|
Panowie, Panowie, Panowie.....
Po dłuuuugim szukaniu przyczyny pyrknięć i szarpnięć, po oględzinach czasu ładowania cewki 1 i 2 http://fiatpunto.com.pl/img,IMG_4e539884ec3b43893.jpg pomyślałem sobie że to, że zamontowałem nową jedną cewkę to może być za mało, mimo że podmieniałem miejscami ze starymi.
Dziś pojechałem po drugą nową. Zamontowałem i....
Zero Pyrkania ! Zero szarpania !
Spalanie w mieście doszło z 14.5 km/l o kilka dziesiątych wyżej do ok 15/15.5km/l
Jestem zajebi**ie zadowolony, ale też zajebi**ście głupi że nie zrobiłem tego wcześniej, bo chciałem zaoszczędzić 
|
|
Góra |
|
 |
639 |
#500577 Wysłany:
25 Sie 2011, 19:36; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Samochód: Punto Evo 5d
Silnik: 1.4 8V 77KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: Dynamic
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: PL -SB / NL-Rott Rejestracja: 07 Lip 2008, Posty: 1416
|
o super ze cos się ruszyło. ja jak narazie zdobyłem pełnego FES-a w wersji 2.6  kabla jeszcze nie mam ale w przyszłą niedziele powinien go miec
jaki koszt cewek i jakiej marki kupiłes?
_________________ Było Punto II 1.9 DS 2001 topic9241.html Bylo Punto Classic 2010 topic24657.html Jest Punto EVO 2010 topic47874.html
|
|
Góra |
|
 |
Kuban |
#500580 Wysłany:
25 Sie 2011, 19:41; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
Miejscowość: Wrocław Rejestracja: 04 Sie 2011, Posty: 110
|
cewka 70 zł sztuka Magnetti
jednak nawet jak nie ma błędów to FES coś daje 
|
|
Góra |
|
 |
639 |
#500584 Wysłany:
25 Sie 2011, 19:59; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Samochód: Punto Evo 5d
Silnik: 1.4 8V 77KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: Dynamic
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: PL -SB / NL-Rott Rejestracja: 07 Lip 2008, Posty: 1416
|
musze koniecznie u siebie to obadac... jak narazie to załuje zakupu przewodów za 43 euro bo nic sie nie zmieniło bo swiece to i tak ok 30kkm chciałem zmieniac. kable zostaną na potem:)
_________________ Było Punto II 1.9 DS 2001 topic9241.html Bylo Punto Classic 2010 topic24657.html Jest Punto EVO 2010 topic47874.html
|
|
Góra |
|
 |
Kuban |
#500589 Wysłany:
25 Sie 2011, 20:23; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
Miejscowość: Wrocław Rejestracja: 04 Sie 2011, Posty: 110
|
639 napisał(a): jak narazie to załuje zakupu przewodów za 43 euro
takie kable pewnie długo polatają  - nie ma co żałować !
Znajomy miał nosa mówiąc że coś jest z elektryką, a przy okazji naopowiadał jakie miał akcje z passatem, kiedy z pośród wszystkich usterek najtragiczniejsza wystąpiła w trakcie wyprzedzania - zgasł silnik  i cudem uniknął czoła...
Silnik przez 4 miechy mu gasł, wydał 3 koła na naprawy bez skutku, a wszystko przez kabelek, który bez izolacji robił zwarcie....
My przynajmniej jeździmy 
|
|
Góra |
|
 |
gismo00 |
#500594 Wysłany:
25 Sie 2011, 20:46; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Miejscowość: woj. łódzkie Rejestracja: 24 Lut 2011, Posty: 102
|
Kuban napisał(a): Po dłuuuugim szukaniu przyczyny pyrknięć i szarpnięć, po oględzinach czasu ładowania cewki 1 i 2 http://fiatpunto.com.pl/img,IMG_4e539884ec3b43893.jpg pomyślałem sobie że to, że zamontowałem nową jedną cewkę to może być za mało, mimo że podmieniałem miejscami ze starymi.
To, który z tych czasów z FES odpowiada czasowi nowej cewki ?
_________________ ...::: Punto IIFL 1.2 8V Active 2004r. :::...
|
|
Góra |
|
 |
Kuban |
#500610 Wysłany:
25 Sie 2011, 21:19; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
Miejscowość: Wrocław Rejestracja: 04 Sie 2011, Posty: 110
|
to jeszcze stary wykres, dzis wymienilem cewke ale juz nie mam sily podlaczac FESa, jutro wrzuce pomiar, ale cewka 1 tu wyzej byla nowa a cewke nr 2 wymienilem dzis,
gismoOO, miales wrzucic swoj zrzut z FESa i co z nim ? 
|
|
Góra |
|
 |
gismo00 |
#500611 Wysłany:
25 Sie 2011, 21:20; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Miejscowość: woj. łódzkie Rejestracja: 24 Lut 2011, Posty: 102
|
|
Góra |
|
 |
Kuban |
#500613 Wysłany:
25 Sie 2011, 21:26; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
Miejscowość: Wrocław Rejestracja: 04 Sie 2011, Posty: 110
|
|
Góra |
|
 |
gismo00 |
#500761 Wysłany:
26 Sie 2011, 15:23; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Miejscowość: woj. łódzkie Rejestracja: 24 Lut 2011, Posty: 102
|
|
Góra |
|
 |
Kuban |
#500767 Wysłany:
26 Sie 2011, 16:06; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
Miejscowość: Wrocław Rejestracja: 04 Sie 2011, Posty: 110
|
gismo00 napisał(a): orientujesz się, czy czasy ładowania na obu cewkach powinny być takie same ?
Raczej nie powinno być dużej różnicy tak jak u mnie, u Ciebie wygląda to ok,
Ja lecę do drugiej pracy, wieczorem postaram się wrzucić screen jeszcze dziś jak to u mnie wygląda po wymianie cewek i porównam sobie z Twoimi
|
|
Góra |
|
 |
639 |
#500772 Wysłany:
26 Sie 2011, 16:26; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Samochód: Punto Evo 5d
Silnik: 1.4 8V 77KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: Dynamic
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: PL -SB / NL-Rott Rejestracja: 07 Lip 2008, Posty: 1416
|
|
Góra |
|
 |
Kuban |
#501828 Wysłany:
31 Sie 2011, 11:20; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
Miejscowość: Wrocław Rejestracja: 04 Sie 2011, Posty: 110
|
No i temat powrócił jak bumerang......
Silniczek pochodził smacznie i dalej pryka z rurki i drży na jałowym.
Zwróciłem uwagę na przyswojenie koła fonicznego http://fiatpunto.com.pl/img,IMG_4e57d86cef9298504.jpg (ma to penie jakiś związek z czujnikiem obrotów ?) Czujnik wymieniałem więc dziwi mnie to...
Tu koputer mi nie pokazuje zupełnie nic ? WTF ? Walnięta centralka ? Może wiązka przewodów ?
Ręce opadają....
|
|
Góra |
|
 |
639 |
#502293 Wysłany:
02 Wrz 2011, 09:27; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Samochód: Punto Evo 5d
Silnik: 1.4 8V 77KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: Dynamic
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: PL -SB / NL-Rott Rejestracja: 07 Lip 2008, Posty: 1416
|
Pany wypiszmy co kazdy z nas poczynił w kierunku likwidacji drgawek, a co nie dało efektu zeby drugi nie dublował pierwszego i niepotrzebnie wymieniał połowy auta.
639 - świece + przewody - brak poprawy
Kuban - .......
gismo00 - .......
zawęzimy w ten sposób poszukiwa
_________________ Było Punto II 1.9 DS 2001 topic9241.html Bylo Punto Classic 2010 topic24657.html Jest Punto EVO 2010 topic47874.html
|
|
Góra |
|
 |
Kuban |
#502354 Wysłany:
02 Wrz 2011, 16:06; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
Miejscowość: Wrocław Rejestracja: 04 Sie 2011, Posty: 110
|
To ja może napisze co kupiłem od zakupu czyli jakieś 1,5 miesiąca do silnika:
- świece, kable, filtry, cewki, przepustnice, sprawdzona centralka i kable do centralki, czujnik położenia wału,
Z dzisiejszej diagnozy ciśnienia pompy paliwa - 2.7 bara zamiast 3.5 pozostaje mi chyba wymiana, bo nie wiem czy sam regulator ciśnienia da się naprawić.
|
|
Góra |
|
 |
mariuz |
#502574 Wysłany:
03 Wrz 2011, 12:02; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Imię: Mariusz
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: Van
Województwo: mazowieckie [W]
Miejscowość: Konstancin-Jeziorna Rejestracja: 11 Mar 2009, Posty: 1772 Pomógł: 13
|
|
Góra |
|
 |
639 |
#503067 Wysłany:
05 Wrz 2011, 17:49; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Samochód: Punto Evo 5d
Silnik: 1.4 8V 77KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: Dynamic
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: PL -SB / NL-Rott Rejestracja: 07 Lip 2008, Posty: 1416
|
Dzis rano było ciemno i wilgotno wiec postanowiłem spojrzec pod maske. zobaczyłem tam przebicia na 1 przewodzie (BERU) . wymieniłem na stare (Oryginały) i drgania na jałowym ustały, ale pyrkanie pozostało. kable juz wymieniłem w sklepie na nowe takie same BERU. jak auto przestygnie to zamiania:)
_________________ Było Punto II 1.9 DS 2001 topic9241.html Bylo Punto Classic 2010 topic24657.html Jest Punto EVO 2010 topic47874.html
|
|
Góra |
|
 |
Kuban |
#503076 Wysłany:
05 Wrz 2011, 18:36; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
Miejscowość: Wrocław Rejestracja: 04 Sie 2011, Posty: 110
|
639 napisał(a): Dzis rano było ciemno i wilgotno wiec postanowiłem spojrzec pod maske. zobaczyłem tam przebicia na 1 przewodzie (BERU)
haaaaaa !!!! no to gratulacje 
|
|
Góra |
|
 |
639 |
#503081 Wysłany:
05 Wrz 2011, 18:48; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Samochód: Punto Evo 5d
Silnik: 1.4 8V 77KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: Dynamic
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: PL -SB / NL-Rott Rejestracja: 07 Lip 2008, Posty: 1416
|
|
Góra |
|
 |
Kuban |
#503084 Wysłany:
05 Wrz 2011, 18:56; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
Miejscowość: Wrocław Rejestracja: 04 Sie 2011, Posty: 110
|
Dobrze, że nie dałeś za wygraną i sprytnie podszedłeś do diagnozy
Jutro żona jedzie wymienić pompkę, zobaczymy jakie bd efekty. Ja leże od 3 dni z jakimś grypskiem 
|
|
Góra |
|
 |
|
Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum Nie możesz dodawać załączników na tym forum
|
|