|
Obecny czas: 16 Cze 2025, 23:06
|
Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy
Autor |
Wiadomość |
devon58 |
#278938 Wysłany:
11 Sie 2009, 19:15; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Miejscowość: Bydgoszcz Rejestracja: 04 Maj 2008, Posty: 215
|
Bartez Każdy kupuje co uważa za słuszne, jak ktoś już tu wspomniał na sondzie nie ma co oszczędzać więc jeżeli kupować nową to oryginalną takie jest moje zdanie ale nie ma się co na ten temat spierać która lepsza bo to jest w mysl zasady że nie przekonasz sie dopoki nie sprobujesz na wlasnej skórze.
Pawel1304 Zobacz jeszcze czujnik temp cieczy, bo jeżeli problem nasila się wraz z rozgrzewaniem silnika to on moze być przyczyną.
_________________ PI - zielony kropas 1.2 60KM 97r. z podtlenkiem LPG. Wersja "Star" - było
Alfa Romeo 156 1.8 TS - jest
|
|
Góra |
|
 |
|
|
Bartez |
#278939 Wysłany:
11 Sie 2009, 19:22; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
Rejestracja: 17 Sie 2008, Posty: 146
|
devon58, nie rozumiemy się. Oryginalna uniwersalna np. Boscha jest identyczna do oryginalnej dedykowanej z tą różnicą, że ta pierwsza nie ma wtyczki i należy ją pobrać ze starej, a druga ma już przewody zakończone wtyczką
Dobry pomysł ze sprawdzeniem czujnika temp. cieczy chłodzącej, myślałem, że to już zostało wykonane albo o tym wspomniałem
Pozdrawiam
Bartez
|
|
Góra |
|
 |
Pawel1304 |
#278961 Wysłany:
11 Sie 2009, 21:00; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
Miejscowość: Grudziądz Rejestracja: 31 Paź 2008, Posty: 189
|
Czujnik był padnięty bo wyszło na badaniu komp. i wymieniłem. Na kompie nic nie wykazało innego...
_________________ Był Fiat punto 1,2 75 KM ELX
Obecnie Opel Astra II 2.0 DTI 101KM
|
|
Góra |
|
 |
devon58 |
#278962 Wysłany:
11 Sie 2009, 21:10; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Miejscowość: Bydgoszcz Rejestracja: 04 Maj 2008, Posty: 215
|
No fakt nie do konca sie zrozumielismy i jesli o to chodzi to sie z toba zgodze
Pozdrawiam. [ Dodano: 11 Sie 2009 21:10 ]Pawel1304 Kurcze to ciezko wymyslec od czego to moze byc a swoją drogą to mam to samo tylko jakos nie zwracalem na to uwagi ale mam identycznie jak u ciebie  jak sie rozgrzeje to spadaja tak do 800 i trzyma ale troche se "pruta" ze tak powiem i delikatnie nim trzęsie.
Też wymieniłem i czysciłem wszytko co bylo mozliwe
Powiedz mi jeszcze czy nie masz tak że jak dodasz mocniej gazu na jałowym to obroty bardzo szybko spadają do ok 1200 i potem powoli sie normuje do tych 800-850?
_________________ PI - zielony kropas 1.2 60KM 97r. z podtlenkiem LPG. Wersja "Star" - było
Alfa Romeo 156 1.8 TS - jest
|
|
Góra |
|
 |
Pawel1304 |
#278973 Wysłany:
11 Sie 2009, 21:52; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
Miejscowość: Grudziądz Rejestracja: 31 Paź 2008, Posty: 189
|
No mam identycznie z tym że najpierw spadną do 1100, potem 900 i dopiero 850, takimi jakby "skokami"...
_________________ Był Fiat punto 1,2 75 KM ELX
Obecnie Opel Astra II 2.0 DTI 101KM
|
|
Góra |
|
 |
ziomek1000000 |
#307029 Wysłany:
11 Lis 2009, 02:41; Temat postu: |
|
 |
Sympatyk kropek |
 |
Rejestracja: 19 Kwi 2009, Posty: 38
|
Możecie się wyzywac ale podobno przez jakiś przewód (nie pamiętam który więc nie ściemniam) sonda pobiera powietrze do porównania do składu spalin. Niektórzy sądzą że nie należy dlatego lutować sondy, ale są też ludzie którzy nie wymieniają minerala na syntetyk i wkładają wzmacniacze 1000 W do fury. Myślcie logicznie ludzie.
|
|
Góra |
|
 |
|
Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum Nie możesz dodawać załączników na tym forum
|
|