You Tube • eLearn • FAQ •  Szukaj •  Zarejestruj się •  Zaloguj się 



Obecny czas: 15 Cze 2025, 20:46

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)




Napisz nowy temat Ten temat został zablokowany, nie możesz edytować ani pisać nowych postów.  [ 1325 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16 ... 53  Następna
Autor Wiadomość
 
 Post #218950 Wysłany: 14 Lut 2009, 15:17; 
 Temat postu:
Offline
Rabarbar
Awatar użytkownika

Imię: Szczepan
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: opolskie [O]
Miejscowość: Kotlarnia/Opole
Rejestracja: 14 Cze 2007,
Posty: 24013
Pomógł: 128
remind napisał(a):
Niestety nie jest za dużo około 12-14 sekund

To jest dobry wynik, jak na silnik 60km i 118nm (pomijając czy to diesle czy benzyna). I tak jak mówiłem porównywalnie z 1.1
Wilk syty i owca cała :wink: :wink:

_________________
http://staxomoto.blogspot.com <= ZAPRASZAM - ostatni update 16.02.16
http://stax.motoblogi.pl/
http://www.facebook.com/staxomoto <= Lubię to! :thumleft:

obecnie:
http://fiatpunto.com.pl/topic1866.html Punto 55sx '97 "Pershing" 662A Grigio Ducale SM.MET 82KM & 110Nm
Saab 9-3 2.0t 150KM 240Nm 01'
Skoda Octavia 1.2 TSI 110KM 175Nm 17'

było:
Peugeot 605 3.0 V6 167KM 235Nm 94'
BMW 323i Touring 170KM 250Nm 96'
Opel Astra GSI 2.0 150km 196Nm 92'
BMW 323i sedan 181KM 250Nm 96'
Skoda 120L 52KM 82Nm 89'


Góra
 Profil  
 

 
 Post #222665 Wysłany: 25 Lut 2009, 14:12; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Samochód: Punto Evo 5d
Silnik: 1.4 8V 77KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: Dynamic
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: PL -SB / NL-Rott
Rejestracja: 07 Lip 2008,
Posty: 1416
mój test spalania na dystansie 3000km zakonczył sie :E
- zalałem 185 l ropki
- przejechałem 3016km
- w baku w/g wskazówki jest ok 4 litrów nad rezerwą
wynik : 6.00 L/100km uwazam za zadowalający jak na zime:)

dzis wizyta u naprawiacza w sprawie piszczenia z prawego przedniego koła, bo po wymianie klocków nic sie nie poprawiło poza skróceniem drogi hamowania i wciaz piszczy.

remind
przymierzam sie do wymiany koncówek jak to pisałem na jesieni i juz w 3 serwisach diesla nie sa w stanie sprowadzic koncówek raz twierdzac ze taki silnik nie wystepowal w punto a innym razem ze wymienia sie całe wtryski.
mam w związku z tym pytanie/prośbe do Ciebie
:E
Czy jesli przesłałbym Ci kase to kupiłbys mi te końcówy co je u siebie wsadzałes?
mam nadzieje ze nie bedzie to konieczne bo na piatek umówiony jestem w 4 serwisie diesla tym razem w zywcu i wówczas mi wyjmą wtryski i przyjżą sie dokładniej co i jak. zakład ten ma wielka renomę ale i tak mogą nie wiedziec o co biega więc jak bys miał sposobność to fajnie by było :E

pozdroo

_________________
Było Punto II 1.9 DS 2001
topic9241.html
Bylo Punto Classic 2010
topic24657.html
Jest Punto EVO 2010
topic47874.html


Góra
 Profil  
 
 
 Post #222672 Wysłany: 25 Lut 2009, 14:24; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr

Miejscowość: Poland
Rejestracja: 19 Mar 2007,
Posty: 1125
Pomógł: 7
Poszukaj takiego serwisu który ma kompetencje :) na bank da się sprawdzić, wyczyścić lub wymienić. Musi to być serwis który zajmuje się pompami Lucas / Delphi. Będą wiedzieli co zrobić bo wszystkie te systemy są takie same +-. Raczej nie mam możliwości załatwienia części.A 6L/100KM średnio to dużo. Sprawdź czy w komputerze nie ma błędów.

_________________
Dzień bez chmury jest ponury.
Odpalanie na mrozie Punto 1.9D http://www.youtube.com/watch?v=-GX4nKQIMGY

___


Góra
 Profil  
 
 
 Post #222684 Wysłany: 25 Lut 2009, 15:05; 
 Temat postu:
Offline
Puntomaniak

Rejestracja: 08 Paź 2008,
Posty: 67
jak pisalem wczesniej miałem problem ze zmianą biegów
problemem jak wiemy jest zapieczona linka
u mnie chodzi o wychylanie drążka na boki
kupiłem linke o innym numerze niż miałem (linka oryginał podobno zastąpiła tamtą - ta teoretycznie nie powinna się zacierać)
problem w tym że mechanik mi jej nie wymienił bo podobno mocowanie nie pasuje
moim zdaniem coś źle montuje
możecie zobaczyć który koniec macie od strony silnika

nr nowej linki 55194345

poniżej zdjęcie nowej linki
Image


Góra
 Profil  
 
 
 Post #222691 Wysłany: 25 Lut 2009, 15:16; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Samochód: Punto Evo 5d
Silnik: 1.4 8V 77KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: Dynamic
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: PL -SB / NL-Rott
Rejestracja: 07 Lip 2008,
Posty: 1416
remind 6.00 to duzo :shock: :shock: :shock: ????
w/g specyfikacji w miescie ma zasysac 7,4 a ja jezdziłem 50/50 miasti i trasa wiec uznałem ze to dobry wynik.
zastanawia mnie cena twych koncówek 240zł bo jak zrobiłem wczesniej na jesieni wywiad to ponizej 100zł za sztuke nie dało sie taniej załatwic.
i jeszcze jedno: czy jak przytrzymasz gaz tak na poziomie 3000 obrotów ok parunastu sekund to kopci Ci cały czas czy tylko pirdnie dymem a potem juz nie?
takie pytanie zadał mi koles w ostatnim serwisie i jak mu powiedziałem ze kopci wowczas cały czas to byl zaskoczony ze mimo tego nie mam problemów z odpalaniem :shock:
pisałes cos wczesniej ze koncówki pasują od 1,7 TD punto MK1 rozwin temat :E

_________________
Było Punto II 1.9 DS 2001
topic9241.html
Bylo Punto Classic 2010
topic24657.html
Jest Punto EVO 2010
topic47874.html


Góra
 Profil  
 
 
 Post #222705 Wysłany: 25 Lut 2009, 16:08; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr

Miejscowość: Poland
Rejestracja: 19 Mar 2007,
Posty: 1125
Pomógł: 7
Przy dzisiejszym kursie euro i $ to wątpie czy gdzieś znajdziesz tanio. Jak się wciśnie do oporu gaz i przyśpieszy do ok 4500 to rzeczywiście dymek pójdzie. Ale to przy samym dodaniu gazu. Później to nie dymi (raczej tak minimalnie, chociaż trochę sadzy jest). Jak ktoś ma bałagan na magazynie to często można ciekawe rzeczy kupić w dobrych cenach. Ale to tylko wpisane było w magazynie że do uno. Często w hurtowniach źle jest opisany towar:). Jak miałem uwalone wtryski to rzeczywiście dymiło cały czas, ostrym dymem. Odpalał normalnie. Co najwyżej czasami słabo gasł po przekręceniu. Ale teraz ok.

_________________
Dzień bez chmury jest ponury.
Odpalanie na mrozie Punto 1.9D http://www.youtube.com/watch?v=-GX4nKQIMGY

___


Góra
 Profil  
 
 
 Post #222708 Wysłany: 25 Lut 2009, 16:57; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Samochód: Punto Evo 5d
Silnik: 1.4 8V 77KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: Dynamic
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: PL -SB / NL-Rott
Rejestracja: 07 Lip 2008,
Posty: 1416
załatwiłem :E :E :E :E
Lucasa 1 szt 160zł a ja bede dzis miał zamiennik firmy resistor DN12SD290 po 35,17zł od sztuki:) tylko musze pojechac pod cieszyn:) wiec w piatek juz se nowe załoze a jak nie spasują to moge je oddać:)
a Ty masz oryginalne?

[ Dodano: 25 Lut 2009 16:57 ]
remind tak sie zastanawiam, jakie pompy były montowane do naszych punciaków?
były pompy boscha? czy tylko lucasy?

_________________
Było Punto II 1.9 DS 2001
topic9241.html
Bylo Punto Classic 2010
topic24657.html
Jest Punto EVO 2010
topic47874.html


Góra
 Profil  
 
 
 Post #222737 Wysłany: 25 Lut 2009, 17:30; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr

Miejscowość: Poland
Rejestracja: 19 Mar 2007,
Posty: 1125
Pomógł: 7
Końcówka musi być RDN0SDC6888D. Wtryskiwacze trochę się różniły budową. Poza tym obawiam się że wszystkie silniki od tych końcówek miały pompy boscha... Na pewno punto 1.7TD miało boscha.

Innej niż lucas/delphi nie montowano w punto II. Samochody różniły się co najwyżej komputerem.

Ale najpierw trzeba sprawdzić na komputerze czy nie ma błędów oraz przetestować wtryskiwacze... bez tego nie rób żadnych zakupów.

_________________
Dzień bez chmury jest ponury.
Odpalanie na mrozie Punto 1.9D http://www.youtube.com/watch?v=-GX4nKQIMGY

___


Góra
 Profil  
 
 
 Post #222861 Wysłany: 25 Lut 2009, 21:20; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Samochód: Punto Evo 5d
Silnik: 1.4 8V 77KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: Dynamic
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: PL -SB / NL-Rott
Rejestracja: 07 Lip 2008,
Posty: 1416
i d*** zbita :(
koncówki okazały sie do bosza :evil: na darmo zrobiłem 80km :evil:
a koles mnie zapewniał ze są one do lukasa.
mniejsza o to. jutro zamawiam komplety układ hamulcowy do tyłu tzn bębny ze wszystkimi flakami w srodku i w piatek mi koles zamontuje. u innego tez w piatek pojade zobaczyc jak sie maja luzy zaworowe wiec uszczelke pod pokrywe zarorów tez jutro zamówie.
pozdroo

_________________
Było Punto II 1.9 DS 2001
topic9241.html
Bylo Punto Classic 2010
topic24657.html
Jest Punto EVO 2010
topic47874.html


Góra
 Profil  
 
 
 Post #222870 Wysłany: 25 Lut 2009, 21:34; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr

Miejscowość: Poland
Rejestracja: 19 Mar 2007,
Posty: 1125
Pomógł: 7
Z hamulcami też uważaj, sprawdź przed zakupem na 100% co masz z tyłu bo były różne i części nie pasują wzajemnie. Więc możesz wtopić bo w eperze nie jest opisane jakie masz dokradnie :) Sa 2 modele co najmniej. Różnią się między innymi samoregulatorem . Taki fenomen. Jak masz bez ABS to możesz mieć tył i przód do ABS. Tak robili nowe punto DS... Generalnie przy sprawdzaniu luzów nie jest konieczne wymienienie uszczelki (38zł do przodu :)i. Luzy sprawdza się na zimnym silniku pamiętaj :)

_________________
Dzień bez chmury jest ponury.
Odpalanie na mrozie Punto 1.9D http://www.youtube.com/watch?v=-GX4nKQIMGY

___


Góra
 Profil  
 
 
 Post #222893 Wysłany: 25 Lut 2009, 22:01; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Samochód: Punto Evo 5d
Silnik: 1.4 8V 77KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: Dynamic
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: PL -SB / NL-Rott
Rejestracja: 07 Lip 2008,
Posty: 1416
mysle ze nie bedzie problemu z doborem elementów ukladu hamulcowego bo chce wszytsko wymienic za jednym razem i w miare mozliwosci bede brał wszytsko jednego producenta. co do uszczelki to jak mi sie nie przyda to moge ja zwrócic taka mam umowe ze znajomym co sklep prowadzi. :E jak tak patrzez po necie to wiekszosc bebnów jest do wersji 1,2 benzyna :?
ale i tak bede bral u znajomka.
co do luzów to wiem ze na zimnym juz mnie mechanior poinstrułował ze musze punciaka na 2h zostawic.
pozdrooo

_________________
Było Punto II 1.9 DS 2001
topic9241.html
Bylo Punto Classic 2010
topic24657.html
Jest Punto EVO 2010
topic47874.html


Góra
 Profil  
 
 
 Post #222897 Wysłany: 25 Lut 2009, 22:09; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr

Miejscowość: Poland
Rejestracja: 19 Mar 2007,
Posty: 1125
Pomógł: 7
Tam z tyłu to wymienia się tylko szczęki z sprężynkami, ewentualnie samoregulatory. Oczywiście wszystko do przeczyszczenia. I właśnie tu może być niespodzianka bo są różne systemy z tyłu. Na dobrą sprawę bębny można zostawić stare, chyba że mają 1.5-2mm grubości :) Optymalny koszt części na cały tył to ok 120zł + ok 60zł robocizna . Chyba że dojdą samo regulatory to +100zł.

_________________
Dzień bez chmury jest ponury.
Odpalanie na mrozie Punto 1.9D http://www.youtube.com/watch?v=-GX4nKQIMGY

___


Góra
 Profil  
 
 
 Post #223009 Wysłany: 26 Lut 2009, 10:24; 
 Temat postu:
Offline
Puntomaniak

Rejestracja: 08 Paź 2008,
Posty: 67
bebny nie mozna zostawic stare
nominalna srednica wewnetrzna bebna to 180mm
max srednica to 181,35 jest to wybite wewnątrz oryginalnego bębna
w tej sprawie jestem na bieżąco bo 2 tygodnie temu zamawiałem komplet do tyłu i do przodu
w 120zł będzie raczej trudno się zamknąć
dobre szczęki to minimum 100 - 120zł komplet na 2 koła
dobre bębny to minimum 100zł za sztuke
a po co wymieniać sprężynki?


Góra
 Profil  
 
 
 Post #223011 Wysłany: 26 Lut 2009, 10:45; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Samochód: Punto Evo 5d
Silnik: 1.4 8V 77KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: Dynamic
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: PL -SB / NL-Rott
Rejestracja: 07 Lip 2008,
Posty: 1416
mentor_13 bębny są do wymiany tak mi powiedział mechanior wczoraj ale wezme wszyskie elementy ze sklepu a jak się okarze ze stare mogą zostac to moge je oddac. tak jest lepiej by nie jeździc 2 razy jak sie cos okarze padniete.
bede miał wszystko na 10 jutro :E

_________________
Było Punto II 1.9 DS 2001
topic9241.html
Bylo Punto Classic 2010
topic24657.html
Jest Punto EVO 2010
topic47874.html


Góra
 Profil  
 
 
 Post #223022 Wysłany: 26 Lut 2009, 11:53; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr

Miejscowość: Poland
Rejestracja: 19 Mar 2007,
Posty: 1125
Pomógł: 7
Trochę źle kombinujecie z mechanikiem i kupowaniem tylko swoich części ( klocków, bębnów, tarcz, szczęk, linek):
Ja zawsze robię tak że zajeżdżam z większą ilością problemów w samochodzie.

np. wymiana chłodnicy, hamulce,regulacja zaworów.

co do czego okazuje się że robocizna za wszystko to np. 120zł, części kupione przez mechanika to 560zł
chłodnicę+dodatki do niej mam swoją.
mechanik zamawia u swoich hurtowników z bardzo dużym rabatem i na tym zarabia. Ja bym nie dał rady osobiście w takiej cenie kupić.
Wychodzi mi taniej niż bym kupił swoje części i zapłacił tylko za robociznę u niego np. 300zł a za swoje części 500zł.

Dla porównania wycena przez konrys ( autoryzowany serwis fiata ) samej robocizny za wszystkie 4 hamulce + wymiana chłodnicy - 550zł... 100zł to było by sprawdzenie zaworów. Masakra.

mentor_13 jakby mechanik kupił linkę to nie musiał byś się teraz z nim bujać że coś nie pasuje... A tak 2x trzeba będzie zdejmować wydech żeby ją zamontować. A to kosztuje.

_________________
Dzień bez chmury jest ponury.
Odpalanie na mrozie Punto 1.9D http://www.youtube.com/watch?v=-GX4nKQIMGY

___


Góra
 Profil  
 
 
 Post #223031 Wysłany: 26 Lut 2009, 12:31; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Samochód: Punto Evo 5d
Silnik: 1.4 8V 77KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: Dynamic
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: PL -SB / NL-Rott
Rejestracja: 07 Lip 2008,
Posty: 1416
remind zgodzę sie ale tak mozna robic tylko i wyłącznie gdy ma sie 100% pewnosc ze mechanior Cie nie wydyma!!!
ja zmieniłem mechanika po tym jak sie nasłuchalem od znajomego ze mu olej z silnika uciekł bo korek nie byl dokrecony a moj bliski kolega ma e36 i byl pół roku temu z mostem u tego typa i niby wszystko ok ale cos zaczeło szurac i podjechal do innego. po rozebraniu mostu wylalo sie 300ml oleju (oryginalnie powinno byc cos 1200ml) i najciekawsze jest to ze most z zewnątrz był suchy i czysty wiec wyciek jest nie realny i jest tylko jedna opcja ze buraki nie nalali oleju. ja jakies 3 miechy temu jak wymieniałem termostat to dałem mu uszczelke do pokrywy zaworów by mi tam zajrzal bo mokro było, morko mam nadal wiec nie wiem czy zaglądał tam czy nie. jutro bede miec nową uszczelke i jak podjade na regulacje luzów zaworowych to przekonam sie czy wogóle tam zagladał bo spodziewam sie tam starej oryginalnej jescze uszczelki.
jesli robie wiecej rzeczy u mechaniora to fakt ze jest taniej za robote ale wówczas musisz zostawic auto na dłuzej i nie wiesz co i czy faktycznie wymienia. ja tam wole byc przy wymianie. nie mówie tu o patrezniu na łapy bo tak nie robie ale jestem obecny i jakiekolwiek próby wydymania mnie nie maja miejsca.
a 4 dychy w ta czy w tamta przy pewnosci ze wszytsko jest ok to nie jest duza kwota.

_________________
Było Punto II 1.9 DS 2001
topic9241.html
Bylo Punto Classic 2010
topic24657.html
Jest Punto EVO 2010
topic47874.html


Góra
 Profil  
 
 
 Post #223057 Wysłany: 26 Lut 2009, 14:35; 
 Temat postu:
Offline
Puntomaniak

Rejestracja: 08 Paź 2008,
Posty: 67
widzisz z linką to taka sprawa ze jest oryginalana bo zamienników nie produkują.
jest inna niż miałem zamontowaną bo tamtą wycofali z produkcji (zacierała się)
z mojego punktu widzenia wygląda to tak

linki w ASO fiata 240zł robocizna 110zł
linka u mechanika 220zł robocizna 40zł
linka zakupiona przeze mnie 100zł robocizna 50zł

wahacz TRW
zakup u mechanika 210zł, robocizna 50zł
ja kupiłem za 160zł, robocizna 70zł

i powiedz że mi się nie opłaca

na hamulcach wychodzi podobnie


Góra
 Profil  
 
 
 Post #223287 Wysłany: 27 Lut 2009, 00:45; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Samochód: Punto Evo 5d
Silnik: 1.4 8V 77KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: Dynamic
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: PL -SB / NL-Rott
Rejestracja: 07 Lip 2008,
Posty: 1416
mentor_13 zgadzam się i tak własnie robię ze sam kupuje podzespoły. mam znajomka co prowadzi sklep z czesciami tylko do fiata i np termostat od niego 170 a w innym chcieli 220 za ten sam. jest jeszcze jedna fajna rzecz a mianowicie to ze jak cos okarze zbedne to bez problemu moge oddac mu do sklepu. na jutro zamówiłem szczęki i bębny i reszte flaków a jak podczas zakładania wyjdzie ze moge wykorzystac cos ze starych czesci to ide i oddaje.
co do szczek to chciałem ferodo ale mi odradzono (miał mnustwo reklamacji, a głownie to odklejające się okładziny szczek) i zdecydowałem sie na polskie za 65zł komplet (markę napiszę jutro) bębenki tez polskie. jakby chcial na mnie zarobic to by mi pocisnał droższe ale nie w tym rzecz. pracuje tam tez taki jeden chlopak co ma MK1 GT i własnie dokonuje w nim przeróbek (wielki interkuler i nowe turbo i mnustwo innych rzeczy) mówił ze juz wyciągnął z niego 170 kucyków :E
pozdroo

_________________
Było Punto II 1.9 DS 2001
topic9241.html
Bylo Punto Classic 2010
topic24657.html
Jest Punto EVO 2010
topic47874.html


Góra
 Profil  
 
 
 Post #223445 Wysłany: 27 Lut 2009, 17:04; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr

Imię: Łukasz
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.9 80KM JTD
Paliwo: ON
Wersja: ELX
Województwo: lubelskie [L]
Miejscowość: Zamość
Rejestracja: 16 Lut 2008,
Posty: 215
Pomógł: 1
Jeśli polskie szczęki, to zapewne Tomex.


Góra
 Profil  
 
 
 Post #223754 Wysłany: 28 Lut 2009, 19:59; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Samochód: Punto Evo 5d
Silnik: 1.4 8V 77KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: Dynamic
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: PL -SB / NL-Rott
Rejestracja: 07 Lip 2008,
Posty: 1416
yhyy szczeki mam tomexy :E

ale cos z hamulcami z przodu mi sie zlego dzieje po wymianie klocków :?
objaw jest taki ze jak przejade np 20km to wszystko ładnie pieknie az nagle słychac głośny metaliczny pisk :shock: , ktory wyraznie dochodzi z przednich hamulców. pisk ustepuje po delikatnym naciśnięciu pedału hamulca lub co ciekawe po delikatnym obróceniu kierownicy w prawo i potem cisza. przy skręcie w lewo znowu sie pisk nasila i aby go uciszyc dosłownie dotykam pedał hamulca lub delikatnie skrecam kierownice w prawo ale to i tak pomaga na chwile. czasem dluzsza a czasem krótsza i musze ten zabieg uciszajacy powtarzac co 500m :evil:

czy ktos sie orientuje co i o co moze trzec ?
czy klocki sie obluzowały albo zle wsadzone? a moze to cos z układem kierowniczym? choc bardziej bym stawial na hamulce bo przeciez to po ich wymianie sie jaja dzieją.

wczoraj jak byłem w katowicach to stojac na parkingu i paląc papierocha dostrezgłem białe punto II. a ze dzwieki wydawal takie jak moj to zagadałem drivera :E było to punto z wolnossacym dieslem ale w bogatszej wersji niz moje. driver sie dziwil ze mam taka mala baterie i ze nie mam z nią problemow bo sam wymienił w ciagu 4 miesiecy 2 razy akumulatora. po miłej pogawedce zaprosiłem go na forum, moze sie pojawi.

pozdroo

_________________
Było Punto II 1.9 DS 2001
topic9241.html
Bylo Punto Classic 2010
topic24657.html
Jest Punto EVO 2010
topic47874.html


Góra
 Profil  
 
 
 Post #223787 Wysłany: 28 Lut 2009, 21:02; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Województwo: Poza Polską
Miejscowość: Lake Titicaca ;)
Rejestracja: 08 Sie 2007,
Posty: 9203
Pomógł: 40
przez te "kilkaset" kilometrow klocki sie docieraja do tarcz. poza tym jak kupiles twarde to będą piszczec przy hamowaniu niestety.

_________________
Punto II 5D - Rosso Ssilla HWB - 1.2 60KM - 2001' http://fiatpunto.com.pl/topic5545.html


Góra
 Profil  
 
 
 Post #223874 Wysłany: 01 Mar 2009, 13:42; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Samochód: Punto Evo 5d
Silnik: 1.4 8V 77KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: Dynamic
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: PL -SB / NL-Rott
Rejestracja: 07 Lip 2008,
Posty: 1416
buladag ja wiem ze sie muszą dotrzec a od wymiany wczorajszej zrobiłem 580km (36 L ropy zjadł) ale podczas hamowania nie piszczą tylko podczas normalnej jazdy np po łuku pod góre kiedy to nie ma szans bym naciskał hamulec bo gaz cisne a tu pis :shock:
dopiero w poniedziałek po 16 podjade do mechaniora i niech mi robi skoro on to zakładał.
pozdroo

[ Dodano: 01 Mar 2009 13:42 ]
zamawiam sobie kompelt rozrządu pasek conitecha CT 995 , a rolkia napinacz SKF : VKM 12174 , VKM 22179 za 249 zł cały zestaw. chce jeszcze pompe wody i tu mam pytanie czy brac SKFa za 133zł czy mozna tansza Ruville za 55zł????????
pozdroo

_________________
Było Punto II 1.9 DS 2001
topic9241.html
Bylo Punto Classic 2010
topic24657.html
Jest Punto EVO 2010
topic47874.html


Góra
 Profil  
 
 
 Post #224142 Wysłany: 01 Mar 2009, 21:31; 
 Temat postu:
Offline
Puntomaniak

Rejestracja: 08 Paź 2008,
Posty: 67
co ile wymieniasz rozrząd?
w książce jest 120k
w ASO fiata mówią ze to jakiś fantasta pisał i zalecają co 80k


Góra
 Profil  
 
 
 Post #224155 Wysłany: 01 Mar 2009, 22:11; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Samochód: Punto Evo 5d
Silnik: 1.4 8V 77KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: Dynamic
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: PL -SB / NL-Rott
Rejestracja: 07 Lip 2008,
Posty: 1416
mentor_13 od zakupu 17 lipca 2008 nie zmieniałem jeszcze. według tego co sprzedający mówił i potwierdzał to paragonami wymieniamy był w maju 2007 jakies 30tys km temu. ale nie była zminiana pompa wody. chce to zrobic by miec swiaty spokój.
ponawiam pytanie o pompe wody: którą wybrać? SKF-a czy Ruville?

_________________
Było Punto II 1.9 DS 2001
topic9241.html
Bylo Punto Classic 2010
topic24657.html
Jest Punto EVO 2010
topic47874.html


Góra
 Profil  
 
 
 Post #224218 Wysłany: 01 Mar 2009, 23:42; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr

Miejscowość: Poland
Rejestracja: 19 Mar 2007,
Posty: 1125
Pomógł: 7
Znając życie wymienił ci rozrząd w postaci paska :) koszt znaczny około 30-40zł. Pompę wody najlepiej oryginał. Rozrząd warto wymienić co 5 lat ( lub 3 ale trzeba zajrzeć do książki ) lub 120tyś, wcześniej nie warto. W benzynie zalecają co 100kkm. Myślę że zrobię jeszcze z 30-40kkm i wymienię znowu komplet. Podejrzewam że to dopiero w przyszłym roku jak coś bo mało teraz jeżdżę. Raczej wymienię wszystko łącznie z pompą. Poprzedni właściciel wymieniał same paski rozrządu, pompa była jeszcze nie zdejmowana , rolki oryginalne :) Zrobił bardzo dużo km i jakoś silnik wytrzymał.

U mnie po 80kkm pasek napędów innych ( klimy, alternatora ) niestety jest zużyty. Rowki od wewnętrznej strony są na całej powierzchni nieregularnie popękane. Wcześniej tego nie było. Piszczy niemiłosiernie. W najbliższym czasie będę zmieniał, wydatek nieduży 50zł.

_________________
Dzień bez chmury jest ponury.
Odpalanie na mrozie Punto 1.9D http://www.youtube.com/watch?v=-GX4nKQIMGY

___


Góra
 Profil  
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Ten temat został zablokowany, nie możesz edytować ani pisać nowych postów.  [ 1325 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16 ... 53  Następna


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000 - 2025 phpBB Group
Style based on FI Subsilver by phpBBservice.nl
Forum Fiata Punto © 2006 - 2025
Tłumaczenie: phpbbhelp.pl
phpBB SEO